Версия за печат

00254-2014-0003

BG-Рудозем: Изпълнение

ОБЯВЛЕНИЕ ЗА ПОРЪЧКА
Директива 2004/18/EO

Строителство

РАЗДЕЛ I: ВЪЗЛАГАЩ ОРГАН

I.1) Наименование, адреси и място/места за контакт
Национален идентификационен No (ЕИК): 000615075

Община Рудозем, град Рудозем, бул. България № 15, За: Крисимира Бoюклиева-Кубинска, Република България 4960, Рудозем, Тел.: 0306 3135, E-mail: obrud@abv.bg, Факс: 0306 3149

Място/места за контакт: град Рудозем, бул. България № 15

Интернет адрес/и:

Основен адрес на възлагащия орган: www.rudozem.bg.

Адрес на профила на купувача: http://www.rudozem.bg/bg/auctions/asdas-3.html.

Адреси и места за контакт, от които може да бъде получена допълнителна информация: На горепосочения адрес за контакти.

Адреси и места за контакт, от които могат да бъдат получени спецификации и допълнителни документи: На горепосочения адрес за контакти.

Адреси и места за контакт, на които трябва да бъдат изпратени офертите/заявленията за участие: На горепосочения адрес за контакти.

I.2) Вид на възлагащия орган

Регионален или местен орган

I.3) Основна дейност

Обществени услуги

I.4) Възлагане на поръчка от името на други възлагащи органи

НЕ

РАЗДЕЛ ІІ: ОБЕКТ НА ПОРЪЧКАТА

II.1) Описание
II.1.1) Заглавие на поръчката, предоставено от възлагащия орган/възложителя

„Избор на изпълнител на СМР за реконструкция и рехабилитация на пътища и реконструкция на вътрешна водопроводна мрежа по проект: „Реконструкция и рехабилитация на общинска пътна мрежа и вътрешна водопроводна мрежа – с. Бяла река“

II.1.2) Вид на поръчката и място на изпълнение на строителството, място на доставката или място на предоставяне на услугите
Строителство
Изпълнение 
Основна площадка или място на изпълнение на строителството, място на доставката или място на предоставяне на услугите:
Община Рудозем
Код NUTS: BG424
II.1.3) Информация относно обществената поръчка, рамковото споразумение или динамичната система за покупки (ДСП)

Обявлението обхваща обществена поръчка

ІІ.1.5) Кратко описание на поръчката или покупката/ите

Реконструкция и рехабилитация на общински път SML 2210 (III-8608) Пловдивци –Корита – Мочура с 2 участъка - Корита - Мочура км 0+000.00 - км 3+628.49 и Пловдивци-Корита от км 0+000 до км 3+600 (км 3+209.66 по проект)”. Реконструкция и рехабилитация на на общински път SML 2211 /Разклона ll-86-с.Грамаде-с.Оглед/", от км 4+800 до км 5+147,78 с включени към него дъждовна канализация и подпорни стени. Вътрешна водопроводна мрежа – с. Бяла река. Реконструкцията и рехабилитацията на двата участъка на SML 2210 (III-8608) Пловдивци –Корита – Мочура включва земни работи, асфалтови работи, пътни работи, ремонт на водостоци и съоръжения и ремонт на сигнализация и маркировка. Реконструкцията и рехабилитацията на общински път SML 2211 /Разклон ІІ-86 - с.Грамаде-с.Оглед/ от км 4+800 до км 5+147.78 и съпътстващите го дъждовна канализация и подпорни стени включва земни работи, асфалтови работи, пътни работи, работи по изграждане на дъждовната канализация (разваляне и възстановяване на асфалтова и трошенокаменна настилки, земни работи, доставка и монтаж на ПЕ тръби и РШ и изпитване) и изграждане на подпорни стени (изкопни, кофражни, армировъчни, бетонови и хидроизолационни)

ІІ.1.6) Общ терминологичен речник (CPV)

45233140, 45233142, 45233220, 45233320, 45231300, 45232150

Описание:

Пътни работи
Работи по ремонт на пътища
Строителни работи по полагане на пътна настилка на други пътища
Строителни работи по изпълнение на основа на други пътища
Строителни и монтажни работи по общо изграждане на преносни водопроводи и канализация
Строителни и монтажни работи по общо изграждане на разпределителни водопроводи

ІІ.1.7) Поръчката попада в обхвата на Споразумението за държавни поръчки (GPA)

НЕ

II.1.8) Обособени позиции
Настоящата поръчка е разделена на обособени позиции

НЕ

II.1.9) Информация относно вариантите
Ще бъдат приемани варианти

НЕ

II.2) Количество или обем на поръчката
ІІ.2.1) Общо количество или обем

Реконструкция и рехабилитация на общински път SML 2210 (III-8608) Пловдивци –Корита – Мочура е с общо количество на полагане на плътен асфалтобетон от 4346 т. Реконструкция и рехабилитация на Общински път SML 2211 /Разклон ІІ-86 - с.Грамаде-с.Оглед/ от км 4+800 до км 5+147.78 е с общо количество на полагане на плътен асфалтобетон от 169 т. Дъждовната канализация по общински път SML 2211 /Разклон ІІ-86 - с.Грамаде-с.Оглед/ от км 4+800 до км 5+147.78 включва 403 м полагане на ПЕ тръби ф315 и ф200 и съпътстващите им СМР. Подпорните стени към общински път SML 2211 /Разклон ІІ-86 - с.Грамаде-с.Оглед/ от км 4+800 до км 5+147.78 са с обща дължина 332 м. Вътрешната водопроводна система в с. Бяла река се състои от 2525 м PEHD тръби, 40 м стоманени тръби и 875 м дължина на СВО, както и съпътстващи СМР.

Стойност, без да се включва ДДС
5540407 BGN
II.2.2) Информация относно опциите
Опции

НЕ

II.2.3) Информация относно подновяванията
Тази поръчка подлежи на подновяване

НЕ

ІІ.3) Продължителност на поръчката или краен срок за изпълнение
Завършване

15.07.2015 г. 

РАЗДЕЛ ІІI: ПРАВНА, ИКОНОМИЧЕСКА, ФИНАНСОВА И ТЕХНИЧЕСКА ИНФОРМАЦИЯ

III.1) Условия във връзка с поръчката
ІІІ.1.1) Изискуеми депозити и гаранции

Всеки участник е длъжен да представи гаранция за участие в процедурата, а определеният изпълнител представя гаранция за изпълнение при подписването на договора, както следва: Гаранцията за участие в процедурата се определя в размер на 55 000,00 лв. /петдесет и пет хиляди лева/. Гаранция за участие се превежда от участника по следната банкова сметка на Община Рудозем: IBAN: BG67IORT80193378364303, при ТБ "Инвестбанк" АД, клон Смолян, офис Рудозем с BIC: IORTBGSF или се представя безусловна и неотменяема банкова гаранция, издадена от банка в полза на Възложителя със срок на валидност не по-малък от този на офертата и условия, които да предвиждат изрично възможността за задържането и по реда на чл.61 от ЗОП. Банковата гаранция или съответния платежен документ, доказващ внасянето на гаранцията, е част от офертата за участие в настоящата процедура (чл.56,ал.1, т.3 от ЗОП). При внасяне на гаранция по банкова сметка, в платежното нареждане изрично се посочва процедурата, за която се внася. Гаранцията за участие в процедурата се задържа по реда на чл. 61 от ЗОП и се освобождава, съгласно изискванията на чл. 62 от ЗОП. Гаранция за изпълнение на договора е в размер на 1 % /един процент/ от стойността на договора без ДДС. Гаранция за изпълнение на договора се превежда от участника по следната банкова сметка на Община Рудозем: IBAN: BG67IORT80193378364303, при ТБ "Инвестбанк" АД, клон Смолян, офис Рудозем с BIC: IORTBGSF или се представя безусловна и неотменяема банкова гаранция, издадена от банка в полза на Възложителя със срок на валидност – до 30 календарни дни след изтичане срока на договора /след изчерпване предмета на поръчката и подписване на съответните приемателни протоколи/. Банковата гаранция или съответният платежен документ, доказващ внасянето на гаранцията, се представят в оригинал към момента на сключване на договора за възлагане на обществената поръчка. При внасяне на гаранция по банкова сметка, в платежното нареждане изрично се посочва процедурата, за която се внася. Гаранцията за изпълнение се задържа в случаите, предвидени в договора за възлагане на обществената поръчка - Възложителят има право да усвои изцяло или част от Гаранцията за изпълнение на договора при доказано неточно изпълнение на задължения по Договора от страна на Изпълнителя, Възложителят има право да усвои такава част от гаранцията, която покрива отговорността на Изпълнителя за неизпълнението, включително размера на начислените неустойки, ако Изпълнителя е надвишил срока за изпълнение; При едностранно прекратяване на Договора от Възложителя поради доказано виновно неизпълнение на задължения на Изпълнителя по Договора, сумата от Гаранцията за изпълнение на договора се усвоява изцяло като обезщетение за прекратяване на Договора. Възстановяването на гаранцията за добро изпълнение или неинкасираната част от нея се извършва от Възложителя в срок до 30 календарни дни след издаване на Удостоверение за въвеждане в експлоатация на обекта. Възложителят освобождава гаранциите по настоящия раздел, без да дължи лихви за периода, през който средствата законно са престояли при него. Банковите разходи по откриването на гаранцията са за сметка на участника. Той трябва да предвиди и заплати своите такси по откриване и обслужване на гаранцията така, че размерът на получената от Възложителя гаранция да не бъде по-малък от определения в настоящата процедура.

ІІІ.1.2) Основни финансови условия и начини на плащане и/или позоваване на разпоредбите, които ги уреждат

Финансирането е по договор за отпускане на финансова помощ по мярка 321 "Основни услуги за населението и икономиката в селските райони" от ПРСР за периода 2007-2013г., подкрепена от ЕЗФРСР. Всички плащания по договора за възлагане на обществената поръчка се извършват по банков път в лева., след стартирането на изпълнението на дейностите по договора, което става с олучаване на възлагателно писмо от страна на изпълнителя. Схема на плащане: 1.1. АВАНСОВО ПЛАЩАНЕ в размер на 30 % (тридесет процента) от цената по договора, дължимо в срок до 30 (тридесет) дни, считано от дата на подписването на договора и след получаване на възлагателно писмо от изпълнителя, както и представяне на оригинална фактура, на стойност равна на стойността на аванса с включен ДДС, както и обезпечение за сумата под формата на запис на заповед за стойността на авансовото плащане с издател, представляващият участника и поемател възложителя; 1.2. МЕЖДИННИ ПЛАЩАНИЯ в общ размер до 50% (петдесет процента) от цената на договора за обществената поръчка се извършват на база реално изпълнени и приети без забележки СМР, установени с констативен приемо – предавателен протокол за установяване на действително извършени работи, подписан от представители на страните по Договора или от конкретно оправомощени правоспособни лица, при следната процедура: 1.2.1. ИЗПЪЛНИТЕЛЯТ отправя към ВЪЗЛОЖИТЕЛЯ покана за приемане и заплащане на изпълнените СМР, като посочва ден и час, в които ВЪЗЛОЖИТЕЛЯТ следва да осигури присъствие на легитимен представител. ВЪЗЛОЖИТЕЛЯТ извършва обстойна документална проверка и проверка на място за удостоверяване извършването на заявените за плащане СМР. 1.2.2. Извършените СМР се приемат с подписването на констативен приемо – предавателен протокол за установяване на действително извършени работи. 1.2.3. Всяко междиннo плащанe се извършва в срок до 30 (тридесет) дни след актуване на извършените СМР и представяне на следните документи: - констативен приемо – предавателен протокол; - оригинална фактура, на стойност равна на стойността на сметката. 1.2.4. От стойността на всяко междинно плащане се извършва пропорционално приспадане на платения аванс. 1.3. ОКОНЧАТЕЛНО ПЛАЩАНЕ се извършва в срок до 30 (тридесет) дни след въвеждането на всички обекти, предмет на обществената поръчка в експлоатация и издаване на фактура от ИЗПЪЛНИТЕЛЯ. Размерът на окончателното плащане се изчислява като от цената на договора се приспаднат междинните плащания и аванса. 2. Сборът от стойностите на авансовото плащане, междинните плащания и окончателното плащане не може да надхвърля общата стойност на договора.

ІІІ.1.3) Правна форма, която трябва да придобие групата от икономически оператори, на която се възлага поръчката

Възложителят няма изискване за създаване на юридическо лице. Когато участник в процедурата е обединение, което не е юридическо лице, към офертата се представя и оригинал или нотариално заверено копие на документ с нотариална заверка на подписите, с който е създадено обединението, съдържащо минимум клаузи, които гарантират, че : всички членове на обединението/консорциума са отговорни, заедно и поотделно за изпълнението на договора; представляващия обединението/консорциума е упълномощен да задължава, да получава указания за и от името на всеки член на обединението/консорциума; членовете на обединението/консорциума са солидарно отговорни за изпълнението на договора, включително по отношение на плащанията; всички членове са длъжни да останат в него за целия период на изпълнение на договора, както и споразумението следва да съдържа клаузи, от които да е видно какво е разпределението на дейностите на отделните съдружници, с ясно и конкретно посочване на дейностите, които всеки от тях ще изпълнява в рамките на договора за обществената поръчка. Участниците в обединението/консорциума трябва да определят едно лице, което да представлява обединението/консорциума за целите на процедурата. Не се допускат промени в състава на обединението/консорциума след подаването на офертата.

ІІІ.1.4) Други особени условия
Изпълнението на поръчката е предмет на особени условия

НЕ

ІІІ.2) Условия за участие
ІІІ.2.1) Лично състояние на икономическите оператори, включително изисквания във връзка с вписването в професионални или търговски регистри
Информация и формалности, които са необходими за оценяване дали са изпълнени изискванията

По отн-е на участник трябва да не е налице някое от условията на чл.47 ал.1,т.1, б. "а"- "д", т.2 и т.3, ал.2 т.1, т.2а предл.първо, т.3,т.4 и т.5 и ал.5 т.1 и т.2 от ЗОП.Лице, к. ще бъде пряко ангажирано в изпълнението на СМР, следва да има регистр. в ЦПРС, съгласно ЗКС за изпълнение на строежи:за обект реконстр. на път SML2211-II гр.,4 кат.;за обект рехабил. на път SML2210– в участ. Пловдивци - Корита-IIгр.,4 кат.;за обект рехабил. на път SML2210– в участ. Корита – Мочуре- II гр., 3 кат. и за обект реконстр. на вътр. водопр. мрежа–с.Бяла река- IV гр., 2 кат.Обстоят. се удостов. със зав.копие на валидно Удост. от КСБ или деклар., посочваща ЕИК и точно наименование на ЮЛ,от участника за вписване в ЦПРС за изпълнение на СМР от Правил. за реда за вписв. и водене на ЦПРС или за чужд. лица съотв. еквив. докум. или декл-я от компетент. органи съгласно нац-я му закон за вписването на лицето в съотв. проф. рег-р на държавата, в която е установен, допускащ съгласно законодателството на държавата, в която лицето е установено и осъществява дейността си извършване на строителните работи обект на настоящата общ. поръчка, придружен с превод на бълг. ез. В случай, че чуждестранният участник не е вписан в ЦПРС към датата на подаване на офертата си или не притежава аналогичен документ, същият прилага декларация (свободен текст), че се е запознал с условията за вписване в ЦПРС, отговаря на тях и ако бъде определен за изпълнител се задължава в 30-дн. срок от получаване на решението за определянето му на изпълнител да представи изискваните по тази точка документи, удост-щи вписването му в ЦПРС.Участниците представят: 1) Подр. списък на документите, поставени в офертата, подписан от участника; 2) Копие от документа за регистрация или ЕИК съгласно чл. 23 от ЗТР, когато участникът е юр. лице или ЕТ, съответно копие от документа за самоличност, когато участникът е Ф.Л. (при участик, чуждестр. лице, съответният документ се представя в офиц. превод). Когато не е представен ЕИК, съгласно чл. 23 от ЗТР, участниците – Ю.Л. или ЕТ, прилагат към своите оферти и удостоверения за актуално състояние (за чуждестр. лица, документът се представя в превод). С представянето на удостоверение за акт. състояние не отпада задължението за представяне на док. за регистрация.;3) Доказателства за изпълнение на иконом. и фин. изисквания към участника съгласно т.ІIІ.2.2. Мин.изисквания за икономическото и финансово състояние на участниците;4)Доказателства за изпълнение на изисквания към участника техн. възможности и/или квалификация съгласно т.IІІ.2.3. Миним.изисквания за техн.възможности и квалификация;5)Декларации за отсъствие на обстоятелствата по чл.47, ал.1, т.1, б. „а“- „д“, т.2 и т.3, чл.47, ал.2, т. 1, т.2а предл.първо, т. 3, т. 4 и т. 5 и чл. 47, ал.5, т.1 и т.2 ЗОП; 6) Декларация по чл. 56, ал. 1, т. 11 от ЗОП(инф. по чл.28,ал.5 отЗОП е налична в поле VІ.3 на обявлението);7) Декл-ия за ползване на подизпълнител/и, с посoчване на вида и обема на работите, които ще изпълнява/т, както и дела на участието му/им; 8) Декл-я – съгласие за участие на подизпълнител (когато е приложимо) с посoчване на вида и обема на работите, които ще изпълнява, както и дела на участието му;9) Документ за гаранция за участие в процедурата;10)Документ, удостоверяващ регистрация на участника по ЗДДС/при налична такава/ или еквивалентен;11) Начален документ на офертаза изпълнение на предмета на обществ. пор. по образец;12)Нот. зав. пълном. на лицето, което е упълномощено да представлява участника в настоящата процедура;13) Споразумение за създаване на обединение за участие в общ.пор. с нот.зав. на подписите.Ако в дог.за създ.на обед.не е опр.предст.,то уч.предст. и документ, подп.от лицата в обед.,в к-то се пос.предст.;14) Декл-я за запознаване с мястото на изпълнението и условията на откритата процедура и с инв.проект; 15) Декл-я за приемане на усл.в проекта на договор; 16) Плик№2 - Техн. предл. и срок за изпълн.на поръчката 17) Плик№3 - Ценово предл.

ІІІ.2.2) Икономически и финансови възможности
Информация и формалности, които са необходими за оценяване дали са изпълнени изискванията

1.Справка-декларация по чл.50 ал.1 т.3 от ЗОП за реализираните от участника общи обороти, и обороти от СМР сходни* с предмета на поръчката и заверени от участника копия на следните съставни части на годишния финансов отчет на Участника: счетоводни баланси и отчети за приходи и разходи за отчетните 2011 г., 2012 г. и 2013 г. (в зависимост от датата, на която участникът е учреден или е започнал дейността си),– за юридическите лица и едноличните търговци и/или декларация, че същите са обявени в Търговския регистър при Агенцията по вписванията и са публично достъпни. !!! В случай, че участникът е чуждестранно лице, то представя отчети за приходите и разходите и счетоводни баланси, когато публикуването им се изисква от законодателството на държавата, в която е установен, а когато не е регламентирано съставянето на такива, тогава същият представя еквивалентен документ, съставен съобразно законодателството на страната, в която е установен. При липса на предвидена правна регламентация и несъставяне на еквивалент, възложителят приема съгласно чл.50, ал.2 от ЗОП участникът да представи информация за общия си оборот и обороти от СМР сходни* с предмета на поръчката и декларация за верността на посочените от него обстоятелства. В случай, че към момента на подаване на офертата участникът няма изготвени горецитираните съставни части на годишните финансови отчети за 2013 г., то същият представя справка за общ оборот и обороти от СМР сходни* с предмета на поръчката, подписана от представляващия участника и главния счетоводител. 2. Обстоятелството се удостоверява с копие от валидна застрахователна полица на стойност, покриваща минималната застрахователна сума вида строеж, съответстващ на предмета на настоящата поръчка, или еквивалентен документ. Към копието се прилага в свободен текст Декларация от участника, че в случай, че по време на действие на договора застраховката изтече, то действието и ще бъде подновено със срок не по – малък от срока на строителството и договора. 3. Изпълнението на това минимално изискване се доказва от участниците с представяне на документи (банкова атестация и/или банково удостоверение и/или банково извлечение от сметка и/или др.), като документите следва да са издадени не по-рано от датата на обявяване на настоящата обществена поръчка, които да удостоверяват наличието на собствени финансови средства и/или гарантирана неотменима кредитна линия, или друга приемлива форма на разполагаеми средства в указания размер .

Изисквано минимално/ни ниво/а:

1 В процедурата могат да участват лица, които за последните три приключили финансови години (2011, 2012 и 2013г.), в зависимост от датата, на която участникът е учреден или е започнал дейността си, са реализирали общ оборот не по-малко от 15 000 000,00 лева (петнадесет милиона лева) и оборот от СМР сходни* с предмета на поръчката не по-малко от 10 000 000,00 лева (десет милиона лева). * Под „сходни“ с предмета на поръчката навсякъде в документацията и обявлението за участие в процедурата следва да се разбира изграждане и/или реконструкция и/или рехабилитация на пътища и пътни настилки и/или на ВиК мрежи. 2. Участникът следва да притежава сключена валидна към датата, определена в Обявлението за обществена поръчка като краен срок за подаване на офертите, застраховка за професионална отговорност на Участниците в строителството съгласно чл. 171 ал.1 от ЗУТ или еквивалентен документ на стойност, покриваща минималната застрахователна сума вида строеж, съответстващ на предмета на настоящата поръчка. 3. В процедурата могат да участват лица, които имат достъп до собствени финансови ресурси, гарантирана неотменима кредитна линия или еквивалентен финансов инструмент в размер не по-малък от 2 500 000 лева (два милиона и петстотин хиляди лева). Достъпът до ресурсите по предходното изречение трябва да бъде безусловен, с изключение на условието участникът да бъде избран за изпълнител. * При участие на обединения, които не са юридически лица, критериите за подбор се прилагат към обединението участник, а не към всяко от лицата, включени в него, с изключение на съответна регистрация, представяне на сертификат или друго условие, необходимо за изпълнение на поръчката, съгласно изискванията на нормативен или административен акт и съобразно разпределението на участието на лицата при изпълнение на дейностите, предвидено в договора за създаване на обединението. Когато участника в процедурата предвижда участието на подизпълнители, изискванията по настоящия раздел се прилагат по отношение на тях, съобразно вида и дела на тяхното участие.

ІІІ.2.3) Технически възможности
Информация и формалности, които са необходими за оценяване дали са изпълнени изискванията:

1.Обстоятелството се декларира със Справка по член 51, ал.1, т.2 от ЗОП за изпълнени договори, сходни с предмета на поръчката, през последните 5 години, считано от датата определена като крайна за получаване на офертите. Справката трябва да е придружена от заверени копия на референции за включените в справката договори. Референциите трябва да включват информация за възложителите, предмета на договора, стойността и обема на строителството, периода и мястото на изпълнение, процентът изпълнен от Участника (когато същият не е изпълнил поръчката самостоятелно), както и това дали обектът е изпълнен професионално и в съответствие с нормативните изисквания. 2.Обстоятелството се декларира със Справка декларация за инженерно-техническия екип по образец, придружени от професионални биографии на експертите, дипломи, сертификати, удостоверения или други документи, удостоверяващи необходимата квалификация и документи доказващи опита на посочените лица. Всяко лице, чиито копия от дипломи, трудова/осигурителна книжка или други документи, съдържащи лични данни, са приложени към офертата подписва декларация за съгласие за предоставяне на лични данни, както и декларация за разположение за изпълнение на поръчката. Участниците представят и декларация, за това че се задължават да поемат на свой риск осигуряването на изискващите се по българското законодателство визи, разрешения за пребиваване и разрешения за работа на работниците и служители, които ще участват в изпълнението на обществената поръчка за лицата, установени в страни, с които РБългария има визов режим.Участниците може да предлагат в справката декларация за инженерно-техническия екип и други специалисти, така че да бъдат подсигурени с техническо ръководство всички проектни части – по преценка на изпълнителя, съгласно представеното техническо предложение обвързано с визуализирания строителен график за изпълнение на поръчката. 3.Обстоятелството се удостоверява с представяне на заверени копия от валидни Сертификат ISO 9001:2008 Сертификат за управление на качеството или еквивалентен; Сертификат ISO 14001:2005 Системи за управление на околната среда или еквивалентен или представяне на други доказателства за еквивалентни мерки за управление на качеството и опазване на околната среда. Сертификатите следва да са с обхват строително-монтажни работи. 4.Обстоятелството се удостоверява със Справка декларация по образец на строителните машини и техническото оборудване за изпълнение на обществената поръчка и на техническото оборудване за изпитване и изследване, с което ще се осигурява контрол на качеството на изпълнените строителни и монтажни работи. Списъкът съдържа наименование на машината или оборудването, технически характеристики, свързани с тяхната производителност и основание за ползване от участника, придружен от копие на документи, удостоверяващи основанието за ползване от участника (собственост, наем, лизинг, предварителен договор, друго основание за официален ангажимент за срока на изпълнение на поръчката, конкретизирано от участника). Участниците може да предлагат в справката декларация на строителните машини и техническото оборудване за изпълнение на обществената поръчка и на техническото оборудване за изпитване и изследване и други стр.машини и техн.оборудване, така че да бъдат подсигурени всички дейности – по преценка на изпълнителя, съгласно представеното техническо предложение обвързано с визуализирания строителен график за изпълнение на поръчката.

Изисквано минимално/ни ниво/а:

1. През посл. 5год., считано от датата, определена за краен срок за подаване на оферти по настоящата процедура, участникът да е изпълнил договори за обекти, сходни с предмета на поръчката, както следва: Поне един договор с предмет изграждане и/или реконструкция и/или рехабилитация на пътища и пътни настилки и на ВиК мрежи или кумулативно - поне по един договор с предмет изграждане и/или реконструкция и/или рехабилитация на пътища и пътни настилки, както и поне един договор с предмет изграждане и/или реконструкция и/или рехабилитация на ВиК мрежи; 2. Всеки участник трябва да разполага с квалифициран и опитен инженерно–технически екип. Инженерно–техническият екип, който ще бъде ангажиран в изпълнението на поръчката трябва да отговаря на следните изисквания:Ръководител обект - завършено висше образование, степен „магистър” или еквивалентна, квалификация строителен инженер, специалност „пътно строителство“ или „ВиК“ или еквивалентна специалност, отговарящ на изискванията на чл.163а от ЗУТ или за чуждестранни лица еквивалентно съгласно законодателството на държавата, в която са установени; стаж по специалността - минимум 5 г. и участие като ръководител при изпълнението на поне един обект, сходен* с обекта на настоящата обществена поръчка – мин.1 специалист; Технически ръководител – технически правоспособно лице съгласно чл. 163а от ЗУТ или за чуждестранни лица еквивалентно съгласно законодателството на държавата, в която са установени, с опит в областта на строителството минимум 5 (пет) години и участието като технически ръководител при изпълнението на мин. 1 обект, сходен* с предмета на настоящата обществена поръчка – минимум 1 специалист; Специалист – контрол на качеството - строителен инженер, притежаващ Удостоверение за преминато обучение за контрол върху качеството на изпълнение на строителството и за контрол на съответствието на строителните продукти със съществените изисквания за безопасност или еквивалентен документ, с професионален стаж не по – малко от 3 години – минимум 1 специалист; Специалист – координатор по безопасност и здраве (КБЗ), с най-малко 3 години професионален стаж на длъжност КБЗ, съгласно изискванията на ЗЗБУТ и Наредба №2/2004г. на МРРБ; да притежава валидно удостоверение за КБЗ в строителството, съгласно Наредба № 2/2004 на МРРБ или за чуждестранни лица еквивалентно съгласно законодателството на държавата, в която са установени – минимум 1 специалист; Специалист по опазване на околната среда – с придобита образователно-квалификационна степен „магистър“ по специалност екология и/или опазване на околната среда или еквивалентно, със стаж по специалността мин. 3 (три) години и участие като специалист по опазване на околната среда при изпълнението на поне един обект, сходен* с обекта на настоящата обществена поръчка – мин.1 специалист. * Под „сходни“ с предмета на поръчката навсякъде в обявлението следва да се разбира изграждане и/или реконструкция и/или рехабилитация на пътища и пътни настилки и/или на ВиК мрежи;3. Всеки участник следва да притежава внедрени системи в областта на строителството, с обхват строително-монтажни работи, по следните стандарти: ISO 9001:2008 - за управление на качеството или еквивалентно; ISO 14001:2005 Системи за управление на околната среда или еквивалентно; 4. Участникът трябва да разполага с оборудване за изпълнение на обществената поръчка, под формата на собствени и/или наети, и/или друга форма на официален ангажимент за срока на изпълнение на поръчката, минимум със следното оборудване: Комбиниран багер – 2 броя;Валяк– 4 броя;Автогрейдер – 1 брой;Асфалтополагаща машина – 1 брой;Товарен автомобил тип самосвал– 7 броя;Товарен автомобил тип бордови– 2 броя;Челен товарач – 2 броя;Ръчна трамбовка – 5 броя;Фугорезачка – 1 брой;Фрезоваща машина – 1 брой;

ІІІ.3) Специфични условия за поръчки за услуги
ІІІ.3.1) Информация относно определена професия
ІІІ.3.2) Персонал, който отговаря за изпълнението на услугата

РАЗДЕЛ ІV: ПРОЦЕДУРА

ІV.1) Вид процедура
ІV.1.1) Вид процедура

Открита

ІV.2) Критерии за възлагане
ІV.2.1) Критерии за възлагане
Икономически най-изгодна оферта с оглед на:
Критериите, посочени в спецификациите, поканата за представяне на оферти или за договаряне или в описателния документ:
Показател: Срок – П1; тежест: 10
Показател: Техническо предложение –П2, вкл. технологична последователност на стр.процеси и управление на риска; тежест: 40
Показател: Ценово предложение - П3; тежест: 50
ІV.2.2) Информация относно електронен търг
Ще се използва електронен търг

НЕ

ІV.3) Административна информация
ІV.3.2) Предишни публикации относно същата поръчка

НЕ

ІV.3.3) Условия за получаване на спецификации и допълнителни документи или на описателен документ
Срок за получаване на искания за документи или за достъп до документи
11.04.2014 г.  Час: 17:00
Платими документи

ДА

Цена: 12 BGN
Условия и начин на плащане

Документация за участие в процедурата може да бъде закупена всеки работен ден в рамките на работното време на общината до 17:00 часа в срока посочен в обявлението за обществената поръчка. Цената на настоящата документация е посочена в обявлението, като сумата може да бъде заплатена на касата на Община Рудозем – гр. Рудозем, бул. "България" № 15 или да бъде преведена по банкова сметка на Община Рудозем: IBAN: BG67IORT80198400500600, с код за плащане 448090, при ТБ "Инвестбанк" АД, клон Смолян, офис Рудозем с BIC: IORTBGSF. Документация за участие в процедурата може да бъде намерена и на официалния уеб-сайт на Община Рудозем - www.rudozem.bg, раздел " Обществени поръчки – Профил на купувача". От датата на изпращане на обявлението се предоставя пълен достъп до настоящата документация, с оглед запознаването на участниците със съдържанието й, на посочения сайт.

ІV.3.4) Срок за получаване на оферти или на заявления за участие
22.04.2014 г.  Час: 17:00
IV.3.6) Език/езици, на който/които могат да бъдат изготвени офертите или заявленията за участие

Официален/ни език/езици на ЕС:

BG
Български

IV.3.7) Минимален срок, през който оферентът е обвързан от офертата
Продължителност в дни

180

IV.3.8) Условия за отваряне на офертите
Дата: 23.04.2014 г.  Час: 16:00
Място

Заседателната зала на община Рудозем

Лица, които са упълномощени да присъстват при отварянето на офертите

Действията на Комисията по отварянето на офертите са публични и по време на заседанията могат да присъстват участниците в процедурата или техни упълномощени представители с пълномощно с нотариална заверка на подписа, както и представители на средствата за масово осведомяване и на юридически лица с нестопанска цел. Присъствието на тези лица се допуска след удостоверяване на тяхната самоличност и представяне на съответните пълномощни или други документи удостоверяващи горните качества и законното им право да присъстват.

РАЗДЕЛ VI: ДОПЪЛНИТЕЛНА ИНФОРМАЦИЯ

VI.1) Информация относно периодичното възлагане
VI.2) Информация относно средства от Европейския съюз
Поръчката е свързана с проект и/или програма, финансирана от фондове на ЕС

ДА

Мярка 321 "Основни услуги за населението и икономиката в селските райони" от Програмата за развитие на селските райони за периода 2007-2013г., подкрепена от Европейския земеделски фонд за развитие на селските райони.

VI.3) Допълнителна информация

1.Цялата документация за участие в процедурата е публикувана на официалния интернет сайт на Възложителя www.rudozem.bg от датата на изпращане на настоящото обявление, с оглед на запознаване на участниците със съдържанието й. 2.Датата, часа и мястото за отваряне и oповестяване на ценовите предложения се обявява на официалната интернет страница на Възложителя: www.rudozem.bg. 3.Участниците могат да получат необходимата информация за :задълженията, свързани с данъци и осигуровки - от Национална агенция по приходите на ел.адрес www.nap.bg ; опазване на околната среда - от Министерство на околната среда и водите и неговите структури на ел.адрес www.moew.government.bg ; закрила на заетостта и условията на труд - от Министерство на труда и социалната политика на ел.адрес www.mlsp.government.bg, които са в сила в Република България, където трябва да се извърши строителството, и които са приложими към строителството; 4. Показател „СРОК ” – П1- Максимален брой точки по показателя – 100 точки. Относителната тежест на показателя в комплексната оценка е 10 %.С оглед обема и сложността на поръчката и нейното технологично правилно и качествено изпълнение, Възложителят определя 4 (четири) месеца като реален минимален срок за изпълнение на поръчка, като при съобразяване с условията на договора за безвъзмездна финансова помощ срокът следва да не превишава максималния за реализация на проекта, а именно 9 (девет) месеца. При изготвяне на своите предложения участниците следва задължително да се съобразят с така посочените минимален и максимален срок за изпълнение на поръчката. 5.Показател „ТЕХНИЧЕСКО ПРЕДЛОЖЕНИЕ” – П2.Максимален брой точки по показателя - 100 точки. Относителна тежест на показателя в комплексната оценка 40%. Изчислява се по формулата:П2 = А + Б, Където: ТЕХНОЛОГИЧНА ПОСЛЕДОВАТЕЛНОСТ НА СТРОИТЕЛНИТЕ ПРОЦЕСИ- 60т., УПРАВЛЕНИЕ НА РИСКА- 40т. или ОБЩО:100т.6.Възложителят си запазва правото, ако възникне необходимост от повторение на строителство и при осигурено финансиране, при което да е налице необходимост повторното строителство да се извърши от същия изпълнител, да възложи повторното строителство чрез процедура на договаряне без обявление по чл. 90, ал. 1, т. 9 от ЗОП, като новата поръчка ще съответства на настоящия проект и ще включва според нуждите на възложителя дейности, сходни с настоящия проект.

VI.4) Процедури по обжалване
VI.4.1) Орган, който отговаря за процедурите по обжалване

Комисия за защита на конкуренцията, бул. Витоша № 18, Република България 1000, София, Тел.: 02 9884070, E-mail: cpcadmin@cpc.bg, Факс: 02 9807315

Интернет адрес/и:

Интернет адрес: http://www.cpc.bg.

VI.4.2) Подаване на жалби

съгласно чл. 120, ал. 5 и ал. 6 от ЗОП

VI.5) Дата на изпращане на настоящото обявление

10.03.2014 г. 

ПРИЛОЖЕНИЕ Б: ИНФОРМАЦИЯ ОТНОСНО ОБОСОБЕНИТЕ ПОЗИЦИИ