Версия за печат

00814-2014-0007

BG-Враца: Изпълнение с каквито и да е средства на строителство съответстващо на изискванията, определени от възложителите

ОБЯВЛЕНИЕ ЗА ОБЩЕСТВЕНА ПОРЪЧКА

Строителство

РАЗДЕЛ І: ВЪЗЛОЖИТЕЛ

I.1) Наименование, адреси и лица за контакт

Община Враца, ул. "Стефанаки Савов" № 6, За: Латинка Симова, Република България 3000, Враца, Тел.: 092 627412, E-mail: rozalinageorgieva@b-trust.org, Факс: 092 623061

Място/места за контакт: Дирекция АПД

Интернет адрес/и:

Основен адрес на възлагащия орган/възложителя: http://www.vratza.bg/.

Адрес на профила на купувача: http://www.vratza.bg/?category=18.

Адреси и лица за контакт, от които може да се получи допълнителна информация: На горепосочения адрес за контакти.

Адреси и лица за контакт, от които може да се получи документация за участие: На горепосочения адрес за контакти.

Адреси и лица за контакт, на които трябва да бъдат изпратени офертите или заявленията за участие: На горепосочения адрес за контакти.

I.2) Вид на възложителя и основна дейност/и

Регионален или местен орган

Основна дейност на възложителя

Обществени услуги

Възложителят възлага обществена/и поръчка/и от името на друг/и възложител/и

НЕ

РАЗДЕЛ ІІ: ОБЕКТ НА ОБЩЕСТВЕНАТА ПОРЪЧКА

II.1) Описание
II.1.1) Наименование на поръчката, дадено от възложителя

Основен ремонт на улична мрежа в гр. Враца, по обособени позиции: 1. Основен ремонт на улици в ж. к. Дъбника и ж. к. Металург, гр. Враца; 2. Основен ремонт на улици и булеварди в гр. Враца

II.1.2) Обект на поръчката и място на изпълнение на строителството, доставката или услугата
Строителство
Изпълнение с каквито и да е средства на строителство съответстващо на изискванията, определени от възложителите 
Място на изпълнение: гр. Враца
Код NUTS: BG313
ІІ.1.3) Настоящото обявление е за

Възлагане на обществена поръчка

ІІ.1.5) Кратко описание на поръчката

Предмет на откритата процедура за възлагане на обществена поръчка е основен ремонт на улична мрежа в гр. Враца, по обособени позиции: Обособена позиция № 1 – Основен ремонт на улици в ж. к. Дъбника и ж. к. Металург, гр. Враца; Обособена позиция № 2 – Основен ремонт на улици и булеварди в гр.Враца. Предвидените за ремонт и изграждане на асфалтова настилка и подобряване безопасността на движение участъци включват следните основни видове работи: -почистване, натоварване и извозване на разрушена асфалтобетонова настилка и почвени наноси по уличната настилка; -полагане на пълнежни пластове, необходими за достигане равност и наклони на повърхността на настилката; -полагане на два цялостни нови износващи пластове от плътен асфалтобетон, с дебелина 2х4 см.; -полагане на нова маркировка; без поставяне на допълнителни и липсващи пътни знаци, съгласно Наредба № 18/2001 г. за сигнализация и маркировка на пътища; -временна организация на движението, съобразена с приетият график и организация за изпълнение на ремонтните работи и нормативните изисквания на Наредба №3/2010 г. За временна организация на движението при извършване на строителство и ремонт на пътищата и улиците. (Обн. ДВ. бр. 74/2010 г.)

ІІ.1.6) Код съгласно Класификатора на ОП (CPV)

45233252, 45233161

Описание:

Строителни работи по полагане на пътна настилка на улици
Строителни работи по изграждане на тротоари и пешеходни пътеки

ІІ.1.8) Обособени позиции

ДА

Оферти трябва да бъдат подадени:
Само за една обособена позиция
ІІ.1.9) Ще бъдат приемани варианти

НЕ


II.2) Количество или обем на поръчката
ІІ.2.1) Общо количество или обем

Основен ремонт на улична мрежа в гр. Враца, по обособени позиции: Обособена позиция № 1 – Основен ремонт на улици в ж. к. Дъбника и ж. к. Металург, гр. Враца; Обособена позиция № 2 – Основен ремонт на улици и булеварди в гр.Враца. Изпълнението на основните ремонти ще бъде възлагано поетапно по преценка на Възложителя.

Прогнозна стойност без ДДС
5750000 BGN
ІІ.2.2) Опции

НЕ

ІІ.3) Срок на договора или краен срок за изпълнение на поръчката
Завършване

30.11.2014 г. 


РАЗДЕЛ ІII ЮРИДИЧЕСКА, ИКОНОМИЧЕСКА, ФИНАНСОВА И ТЕХНИЧЕСКА ИНФОРМАЦИЯ

III.1) Условия, свързани с изпълнението на поръчката
ІІІ.1.1) Изискуеми депозити и гаранции

Участниците следва да представят с офертата си и документ (в оригинал) за внесена или учредена гаранция за участие в откритата процедура, в зависимост от обособената позиция, за която подава оферта, в размер на: За Обособена позиция № 1 – 15 000 лв. (петнадесет хиляди лева); За обособена позиция № 2 – 42 500 лв. (четиридесдет и две хиляди и петстотин лева). Гаранцията за участие в процедурата трябва да бъде представена в една от следните форми: парична сума или банкова гаранция. Участникът избира сам формата на гаранцията за участие. Паричната сума следва да бъде преведена предварително по следната банкова сметка на Община Враца: IBAN: BG36STSA93003300146537; BIC: STSABGSF при Банка ДСК ЕАД, Финансов център гр. Враца. Банковата гаранция за участие следва да е безусловна и неотменима, да е издадена в полза на възложителя за конкретната поръчка и да е със срок на валидност - не по-кратък от срока на валидност на офертата. Банковата гаранция се представя по Приложение № 5 от документацията или по образец, утвърден от съответната банка, ако тази гаранция за участие съдържа условията, посочени в образеца. Участникът, определен за изпълнител на обществената поръчка, е длъжен преди подписването на договора да представи гаранция за изпълнение на договора в размер на 3 (три) % от прогнозната стойност на обществената поръчка без ДДС. Гаранцията за изпълнение трябва да бъде представена в една от следните форми: парична сума или банкова гаранция. Определеният за изпълнител избира сам формата на гаранцията за изпълнение. Паричната сума следва да бъде внесена предварително по следната банкова сметка на Община Враца: IBAN: BG36STSA93003300146537; BIC: STSABGSF при Банка ДСК ЕАД, Финансов център гр. Враца. Банковата гаранция за изпълнение следва да е безусловна и неотменима, да е издадена в полза на възложителя за конкретния договор и да е със срок на валидност - 30 дни след изтичане срока на изпълнение. Когато участникът или избраният изпълнител е обединение, което не е юридическо лице, всеки от съдружниците в него може да е наредител по банковата гаранция, съответно вносител на сумата по гаранцията. За получаване на Авансово плащане в размер на 30 (тридесет) % от прогнозната стойност на договора, избраният Изпълнител следва да представи банкова гаранция на същата стойност с валидност минимум 3 месеца след датата на договора. Банковата гаранция за Авансово плащане се освобождава след изпълнено и отчетено строителство на стойност същата или по-голяма от нейната стойност.

ІІІ.1.2) Условия и начин финансиране и плащане и/или препратка към съответните разпоредбите, които ги уреждат

Средствата за изпълнение на СМР са определени с Постановление на Министерски съвет № 19 от 7 февруари 2014 г. за одобряване на средства от резерва по чл. 1, ал. 2, раздел ІІ, т. 4.1.2 от Закона за държавния бюджет на Република България за 2014 г. (ДВ, брой: 12, от 11.2.2014 г.) – Приложение № 1 към чл. 1, ал. 2, т. 1

ІІІ.2) Условия за участие
ІІІ.2.1) Изисквания към кандидатите или участниците, включително за вписването им в професионални или търговски регистри
Изискуеми документи и информация: Офертата се поставя в запечатан непрозрачен плик, който съдържа три отделни запечатани непрозрачни плика, както следва:1 „ДОКУМЕНТИ ЗА ПОДБОР”, съдържащ: 1.Списък на всички документи, съдържащи се в офертата, подписан от участника (Пр. № 1); 2.Оферта – попълнена и подписана по приложения към настоящата документация образец (Пр.№ 2); 3. Документ за регистрация (заверено от участника копие) или единен идентификационен код съгласно чл. 23 от Закона за търговския регистър, когато участникът е юридическо лице или едноличен търговец; копие от документа за самоличност, когато участникът е физическо лице (Ако участникът е обединение, тези документи се представят за всяко едно от юридическите лица, влизащи в него. Когато участникът в процедурата е чуждестранно физическо или юридическо лице или обединения с чуждестранни юридически лица се прилага еквивалентен документ на съдебен или административен орган от държавата, в която са установени, представен в официален превод на български език.); 4.Документ, удостоверяващ представянето на гаранция за участие в откритата процедура – оригинал; 5.Доказателства за икономическото и финансовото състояние; 6.Доказателства за техническите възможности и квалификация; 7.Декларация за отсъствие на обстоятелствата по чл. 47, ал. 1, т. 1 без б.”e”и ал. 2, т. 5 и ал.5, т. 1 от ЗОП (оригинал) – ( Пр.№ 7); 8.Декларация за отсъствие на обстоятелствата по чл. 47, ал. 1, т. 2 и 3 и ал. 2, т. 1 и 3 и ал. 5, т. 2 от ЗОП ((оригинал) – ( Пр.№8); 9.Когато предвижда участието на подизпълнители при изпълнението на обществената поръчка участникът трябва да посочи подизпълнителите, вида на работите, които ще извършват и дела на тяхното участие. За целта посоченият подизпълнител следва да попълни и подпише приложената към настоящата документация декларация за съгласие за участие като подизпълнител ( Пр.№9); 10.Декларация за приемане на условията в проекта на договор (Пр.№10); 11.Нотариално заверено пълномощно на лицето, подписващо офертата – представя се, когато офертата (или някой документ от нея) не е подписана от управляващия и представляващ участника, съгласно актуалната му регистрация, а от изрично упълномощен негов представител. Пълномощното следва да съдържа всички данни на лицата (упълномощен и упълномощител), както и изрично изявление, че упълномощеното лице има право да подпише офертата и да представлява участника в процедурата. Когато упълномощителят е чуждестранно лице, пълномощното се представя и в превод на български език. Когато участникът предвижда участие на подизпълнители, документите по чл. 56, ал. 1, т. 1, 5 и 6 от ЗОП и доказателства за техн.възможности се представят за всеки от тях, а изискванията към тях се прилагат съобразно вида и дела на тяхното участие.2 „ПРЕДЛОЖЕНИЕ ЗА ИЗПЪЛНЕНИЕ НА ПОРЪЧКАТА”, съдържащ: Техническо предложение за изпълнение на поръчката (оригинал) - изготвя се и се подписва по приложения към настоящата документация образец. (Пр.№ 3) 3 „ПРЕДЛАГАНА ЦЕНА”, съдържащ: Ценово предложение (оригинал) - попълва се и се подписва по приложения към настоящата документация образец (Пр.№ 4) - Никаква информация, свързана с предлаганата цена, не трябва да има в каквато и да е форма извън този плик. Възложителят отстранява от участие в процедурата участник: 1. който не е представил някой от необходимите документи по чл. 56 от ЗОП и посочените в документацията, съобразно условията на чл. 68, ал. 8 и 9 от ЗОП; 2. за когото са налице обстоятелства по чл. 47, ал. 1, ал. 2, т. 1, 3 и 5 и ал. 5 от ЗОП; 3. който е представил оферта, която не отговаря на предварително обявените условия на възложителя; 4. който е представил оферта, която не отговаря на изискванията на чл. 57, ал. 2 от ЗОП; 5.за когото по реда на чл. 68, ал. 11 от ЗОП е установено, че е представил невярна информация за доказване на съответствието му с обявените от възложителя критерии за подбор.
ІІІ.2.2) Икономически и финансови възможности
Изискуеми документи и информация: Застраховка за професионална отговорност – съгласно чл. 171, ал. 1 от ЗУТ – копие, заверено от участника Забележка: Възложителят ще отстранява от участие в откритата процедура всеки Участник, който не отговаря на минималните изисквания.
Минимални изисквания: Участниците трябва да притежават застраховка за професионална отговорност – съгласно чл. 171, ал. 1 от ЗУТ с общ лимит на отговорността, покриваща минималната застрахователна сума за вида строеж, предмет на поръчката. Когато Участникът предвижда подизпълнители или когато Участникът е обединение/консорциум, всеки подизпълнител или всеки един от членовете в обединението/консорциума, който ще е пряко свързан с изпълнението на строителството трябва да притежава валидна застрахователна полица по чл.171, ал.1 от ЗУТ. Застрахователната полица по чл. 171, ал. 1 от ЗУТ трябва да бъде в сила в срока на валидност на Офертата. В случай, че срока на застраховката изтича в периода, Участникът, респективно всеки подизпълнител или всеки един от членовете в обединението/консорциума трябва да декларират, че ще удължат срока . За чуждестранни участници се изисква наличие на еквивалентна застраховка.
ІІІ.2.3) Технически възможности
Изискуеми документи и информация: 1.Удостоверение за регистрация в Централния професионален регистър на строителя, придружено с валиден талон за 2014 г. 2.Декларация със списък на основните договори с предмет реконструкция, основен, текущ ремонт на улични и/или пътни настилки за последните 5 (пет) години, считано от крайния срок за подаване на офертата. Към декларацията да бъдат приложени референции/препоръки отговарящи на изискванията на чл. 51, ал.1, т.1 от ЗОП от предишни Възложители. (Приложение №11) 3.Декларация със списък на специализираните машини и транспортни средства (Приложение №12). Към декларацията да бъдат приложени копия на: Регистрационни талони на превозните средства, фактури за закупуване на техника и/или извлечения от инвентарна книга – за собствената техника; Договори за наем/ползване/лизинг, придружени със заверени документи за собственост на името на наемодателя (талони, фактури) – за наетата/ползвана техника. 4.Информация (свободен текст) за наличието на собствена и/или наета асфалтова база, както и копия от документи за собственост и/или наем. В случай, че участникът не разполага със собствена и/или наета асфалтова база, следва да представи договор за доставка на асфалтови смеси за период от минимум 5 месеца (считано от 01.06.2014 г.), придружени от копия на документите за собственост и/или наем за базите на фирмите-доставчици на асфалт. За всяка от предложените асфалтови бази /собствена, наета или по договор за доставка/ да се представи удостоверение от РИОСВ, че нямат наложени санкции за нарушения на нормативната уредба свързана с изпълнение мерките за опазване на околна среда. 5.Списък на екипа за изпълнение на поръчката (Приложение №13), придружен с заверени от участника копия на дипломи, сертификати, удостоверения, трудови книжки или други приложими документи. 6.Валиден сертификат ISO 9001:2008 или еквивалент с обхват аналогичен на обхвата на предмета на поръчката – копие, заверено от участника. 7.Валиден сертификат ISO 14001:2004 или еквивалент с обхват аналогичен на обхвата на предмета на поръчката – копие, заверено от участника 8.Валиден сертификат BS OHSAS 18001:2007 или еквивалент с обхват аналогичен на обхвата на предмета на поръчката – копие, заверено от участника Както и други доказателства за еквивалентни мерки за осигуряване на качеството, безопасни условия на труд или за опазване на околната среда. Забележка: Възложителят ще отстранява от участие в откритата процедура всеки Участник, който не отговаря на минималните изисквания.
Минимални изисквания: 1.Участниците (български и чуждестранни физически и юридически лица) трябва да са вписани в Централния професионален регистър на строителя (Закон за камарата на строителите – изм. и доп. ДВ. бр.83 от 24 Септември 2013 г.). Регистрацията да отговаря на предмета на поръчката – Втора група, минимум III-та категория. При участие на обединение изискването се отнася за член на обединението, които ще извършва ремонтните работи. В случай, че участникът предвижда участие на подизпълнители, същите трябва да са вписани в Централния професионален регистър на строителя в съответствие с видовете строителни работи, които ще извършват като подизпълнители. 2. Участниците (общо обединението) трябва да са изпълнили през последните 5 (пет) години минимум 3 (три) договора за реконструкция, основен, текущ ремонт на улични и/или пътни настилки. 3.Участникът следва да разполага минимум със следното собствено или наето специализирано оборудване: багер с обем на кофата от 0.5 мЗ до 1 м3 - 1 бр.; колесен товарач с обем на кофата до 1,5 м3 - 1 бр.; колесен товарач с обем на кофата минимум 2 м3 - 1 бр.; валяк до 2 т - 1 бр.; валяк до 10 т - 1бр.; валяк над 10 т – 1 бр.; валяк над 13 т – 1 бр.; ръчноводим двубандажен валяк с широчина на работната площ до 0.70 м.; ръчна трамбовка или виброплоча – 2 бр.; автогрейдер - 1 бр.; автобетоносмесител, с обем минимум 3 мЗ - 1 бр.; самосвали минимум 13 т - 3 бр.; бордови автомобил минимум 13 т - 3 бр.; машина за рязане на асфалт - 2бр.; машина за фрезоване на асфалт -1 бр; асфалтополагаща машина - 2 бр. 4.Участниците трябва да разполагат със собствена или наета асфалтова база, или да имат договор за доставка на асфалтови смеси. 5.Участникът трябва да разполага минимум със следния екип за изпълнение на поръчката: ръководител на екипа – специалист с висше или средно техническо образование; технически ръководители – най-малко двама специалисти с висше или средно техническо образование по специалностите: пътно строителство или геодезия; специалист - контрол на качеството с висше или средно техническо образование, притежаващ удостоверение/сертификат за вътрешен одитор по качество. Всички гореизброени специалисти да имат минимум 5 годишен стаж в строителството. 6.Участниците трябва да притежават следните сертификати: по стандарт ISO 9001:2008 за внедрена система за управление на качеството; по стандарт ISO 14001:2004 за внедрена система за управление на околната среда; по стандарт BS OHSAS 18001:2007 за внедрена система за безопасни условия на труд. Обхвата на сертификация трябва да е аналогичен на обхвата на предмета на поръчката.Възложителят ще приеме еквивалентни сертификати, издадени от органи, установени в други държави членки, както и други доказателства за еквивалентни мерки за осигуряване на качеството, безопасни условия на труд или за опазване на околната среда.
ІІІ.3) Специфични условия при обществени поръчки за услуги


РАЗДЕЛ ІV ПРОЦЕДУРА

ІV.1) Вид процедура
ІV.1.1) Вид процедура

Открита


ІV.2) Критерии за оценка на офертите
ІV.2.1) Критерии за оценка на офертите
Икономически най-изгодна оферта при:
Посочените по-долу показатели:
Показател: А. Предлагана цена; тежест: 60
Показател: Б. Гаранционен срок; тежест: 40
Показател: Б1. Гаранционен срок за улиците ; тежест: 60
Показател: Б2. Гаранционен срок за съоръженията; тежест: 40

IV.3) Административна информация
ІV.3.1) Идентификационен номер на поръчката, даден от възложителя

04-2014-030

ІV.3.2) Предишни публикации свързани със същата поръчка

ДА

Предварително обявление за ОП

Номер на обявлението в РОП/ДВ 581285 от 21.01.2014 г. 
ІV.3.3) Условия за получаване на документацията за участие (спецификации и допълнителни документи) (с изключение на ДСП) или на описателен документ (при състезателен диалог)
Срок за получаване на документация за участие
14.04.2014 г.  Час: 16:00
Платими документи

НЕ

ІV.3.4) Срок за получаване на оферти или заявления за участие
24.04.2014 г.  Час: 16:00
IV.3.6) Език/ци, на които могат да бъдат изготвени офертите или заявленията за участие

Български

IV.3.7) Срок на валидност на офертите
Продължителност в дни

120

IV.3.8) Условия при отваряне на офертите
Дата: 24.04.2014 г.  Час: 16:30
Място

Заседателна зала на Община Враца

Лица, които могат да присъстват при отварянето на офертите

При отварянето на офертите, както и при отваряне и оповестяване на предлаганите цени могат да присъстват участниците в процедурата или техни упълномощени представители, както и представители на средствата за масово осведомяване и на юридически лица с нестопанска цел.



РАЗДЕЛ VI: ДРУГА ИНФОРМАЦИЯ

VI.2) Поръчката е свързана с проект и/или програма, финансирана от фондове на ЕС

НЕ

VI.4) Процедури по обжалване
VI.4.1) Орган, който отговаря за процедурите по обжалване

Комисия за защита на конкуренцията, бул. Витоша № 18, Република България 1000, София, Тел.: 02 9884070, E-mail: cpcadmin@cpc.bg, Факс: 02 9807315

Интернет адрес/и:

URL: http://www.cpc.bg.

VI.4.2) Подаване на жалби

Всяко решение на възложителите по процедура за възлагане на обществена поръчка, както и действия или бездействия на възложителя, с които се възпрепятства достъпът или участието на лица в процедурата подлежат на обжалване по реда на част четвърта, глава 11 от ЗОП. Жалба може да се подава в 10-дневен срок от изтичането на срока по чл. 27а, ал. 3 от ЗОП - срещу решението за откриване на процедурата и/или решението за промяна. Жалбата се подава едновременно до Комисията за защита на конкуренцията и до възложителя, чието решение, действие или бездействие се обжалва.

VI.5) Дата на изпращане на настоящото обявление

10.03.2014 г. 



ПРИЛОЖЕНИЕ Б: ИНФОРМАЦИЯ ОТНОСНО ОБОСОБЕНИТЕ ПОЗИЦИИ

Обособена позиция № 1 / Заглавие на обособената позиция Основен ремонт на улици в ж. к. Дъбника и ж. к. Металург, гр. Враца
1) Кратко описание

Основен ремонт на уличната настилка, тротоари и съоръжения.

2) Код съгласно Класификатора на ОП (CPV)

45233252, 45233161

Описание:

Строителни работи по полагане на пътна настилка на улици
Строителни работи по изграждане на тротоари и пешеходни пътеки

3) Количество или обем

Предвидените за ремонт и изграждане на асфалтова настилка и подобряване безопасността на движение участъци включват следните основни видове работи: -почистване, натоварване и извозване на разрушена асфалтобетонова настилка и почвени наноси по уличната настилка; -полагане на пълнежни пластове, необходими за достигане равност и наклони на повърхността на настилката; -полагане на два цялостни нови износващи пластове от плътен асфалтобетон, с дебелина 2х4 см.; -полагане на нова маркировка; без поставяне на допълнителни и липсващи пътни знаци, съгласно Наредба № 18/2001 г. за сигнализация и маркировка на пътища; -временна организация на движението, съобразена с приетият график и организация за изпълнение на ремонтните работи и нормативните изисквания на Наредба №3/2010 г. За временна организация на движението при извършване на строителство и ремонт на пътищата и улиците. (Обн. ДВ. бр. 74/2010 г.)

Прогнозна стойност, без ДДС
1500000 валута BGN
4) Информация за начална дата/краен срок за изпълнение
Начална дата , Крайна дата 30.11.2014 г. 

Обособена позиция № 2 / Заглавие на обособената позиция Основен ремонт на улици и булеварди в гр. Враца
1) Кратко описание

Основен ремонт на уличната настилка, тротоари и съоръжения.

2) Код съгласно Класификатора на ОП (CPV)

45233252, 45233161

Описание:

Строителни работи по полагане на пътна настилка на улици
Строителни работи по изграждане на тротоари и пешеходни пътеки

3) Количество или обем

Предвидените за ремонт и изграждане на асфалтова настилка и подобряване безопасността на движение участъци включват следните основни видове работи: -почистване, натоварване и извозване на разрушена асфалтобетонова настилка и почвени наноси по уличната настилка; -полагане на пълнежни пластове, необходими за достигане равност и наклони на повърхността на настилката; -полагане на два цялостни нови износващи пластове от плътен асфалтобетон, с дебелина 2х4 см.; -полагане на нова маркировка; без поставяне на допълнителни и липсващи пътни знаци, съгласно Наредба № 18/2001 г. за сигнализация и маркировка на пътища; -временна организация на движението, съобразена с приетият график и организация за изпълнение на ремонтните работи и нормативните изисквания на Наредба №3/2010 г. За временна организация на движението при извършване на строителство и ремонт на пътищата и улиците. (Обн. ДВ. бр. 74/2010 г.)

Прогнозна стойност, без ДДС
4250000 валута BGN
4) Информация за начална дата/краен срок за изпълнение
Начална дата , Крайна дата 30.11.2014 г.