Версия за печат

00774-2013-0064

BG-Стара Загора: Покупка

ОБЯВЛЕНИЕ ЗА ВЪЗЛОЖЕНА ПОРЪЧКА
Директива 2004/18/ЕО

Доставки

РАЗДЕЛ I: ВЪЗЛАГАЩ ОРГАН

I.1) Наименование, адреси и място/места за контакт
Национален идентификационен No (ЕИК): 000818022

Община Стара Загора, бул. "Цар Симеон Велики" №107, За: Мария Боянова, България 6000, Стара Загора, Тел.: 042 614813, E-mail: m.boyanova@starazagora.bg, Факс: 042 601540

Място/места за контакт: отдел "Обществени поръчки"

Интернет адрес/и:

Основен адрес на възлагащия орган: http://www.starazagora.bg.

Адрес на профила на купувача: www.starazagora.bg/bg/obshtestveni-por-chki.

I.2) Вид на възлагащия орган

Регионален или местен орган

I.3) Основна дейност

Обществени услуги

I.4) Възлагане на поръчка от името на други възлагащи органи

НЕ

РАЗДЕЛ ІІ: ОБЕКТ НА ПОРЪЧКАТА

II.1) Описание
II.1.1) Заглавие на поръчката, предоставено от възлагащия орган

„Доставка и монтаж на оборудване за седем броя ЦНСТ в град Стара Загора” във връзка с изпълнение на договор BG161PO001/1.1-12/2011/058, финансиран по Оперативна програма „Регионално развитие 2007 – 2013 г.”, Схема за предоставяне на безвъзмездна финансова помощ: BG161PO001/1.1-12/2011 „Подкрепа за деинституционализация на социални институции, предлагащи услуги за деца в риск”

II.1.2) Вид на поръчката и място на изпълнение на строителството, място на доставката или място на предоставяне на услугите
Доставки
Покупка 
Основна площадка или място на изпълнение на строителството, място на доставката или място на предоставяне на услугите:
гр. Стара Загора
Код NUTS: BG344
II.1.3) Информация относно рамковото споразумение
ІІ.1.4) Кратко описание на поръчката или покупката/ите

„Доставка и монтаж на оборудване за седем броя ЦНСТ в град Стара Загора” във връзка с изпълнение на договор BG161PO001/1.1-12/2011/058, финансиран по Оперативна програма „Регионално развитие 2007 – 2013 г.”, Схема за предоставяне на безвъзмездна финансова помощ: BG161PO001/1.1-12/2011 „Подкрепа за деинституционализация на социални институции, предлагащи услуги за деца в риск” Поръчката включва доставка чрез закупуване на: -легла с ортопедичен матрак; -нощни шкафчета; -гардероби; -ученически бюра; -ученически столове; -дивани; -кухненски шкафове; -перални машини; -сушилни; -хладилници; -фризери; -готварски печки; -мивки; -съдомиялни; -ютии; -дъски за гладене; -прахосмукачки; -спалникомплекти; -кухненски принадлежности Цялото обурудване, предмет на обществената поръчка е подробно описано в ГЛАВА IІ. ТЕХНИЧЕСКА СПЕЦИФИКАЦИЯ от Документацията за участие.

ІІ.1.5) Общ терминологичен речник (CPV)

39000000, 39100000, 30200000

Описание:

Обзавеждане (включително офис обзавеждане), мебелировка, електродомакински уреди (с изключение на осветителни тела) и продукти за почистване
Мебелировка
Компютърно оборудване и принадлежности

II.2) Обща крайна стойност на поръчката/ите
ІІ.2.1) Обща крайна стойност на поръчката/ите
Стойност
387730 BGN без ДДС

РАЗДЕЛ ІV: ПРОЦЕДУРА

ІV.1) Вид процедура
ІV.1.1) Вид процедура

Открита

ІV.2) Критерии за възлагане
ІV.2.1) Критерии за възлагане
Икономически най-изгодна оферта с оглед на:
Критерий: Т - Техническа оценка – макс. брой точки 100 - Предложения, които отговарят на минимално поставените от Възложителя параметри, но не предлагат посочените от Възложителя технически преимущества получават 60т., а когато съдържат едно или повече от посочените от Възложителят технически преимущества получават допълнителни точки/бонус - до 40т.; тежест: 50
Критерий: Ф – Финансова оценка на предлаганата от участника цена за изпълнение на поръчката - макс. брой точки 100т.; тежест: 50
ІV.2.2) Информация относно електронен търг
Използван е електронен търг

НЕ

ІV.3) Административна информация
ІV.3.2) Предишни публикации относно същата поръчка

ДА

Обявление за поръчка
Номер на обявлението в ОВ на ЕС 2013/S 204 - 352815 от 19.10.2013 г. 

РАЗДЕЛ V: ВЪЗЛАГАНЕ НА ПОРЪЧКАТА


Поръчка №: 368 / Обособена позиция №: 1 / Заглавие на обособената позиция: Договор за доставка
V.1) Дата на решението за възлагане на поръчката

24.01.2014 г. 

ІV.2) Информация относно офертите
Брой на получените оферти

5

V.3) Наименование и адреси на икономическия оператор, в чиято полза е взето решението за възлагане на поръчката

"Перун ККБ" ЕООД, ЕИК 101729823, ул. " Д-р Христо Татарчев" № 22, България 2700, Благоевград, Тел.: 073 884101, E-mail: peryn_ofis@abv.bg, Факс: 073 884101

V.4) Информация относно стойността на поръчката
Първоначална обща прогнозна стойност на поръчката
Стойност: 407531.74 BGN без ДДС
Обща крайна стойност на поръчката
Стойност: 387730 BGN без ДДС
V.5) Информация относно възлагането на подизпълнители
Има възможност поръчката да бъде възложена на подизпълнител/и

НЕ


РАЗДЕЛ VI: ДОПЪЛНИТЕЛНА ИНФОРМАЦИЯ

VI.1) Информация относно средства от Европейския съюз
Поръчката е във връзка с проект и/или програма, финансиран/а със средства от Европейския съюз

ДА

Договор BG161PO001/1.1-12/2011/058, финансиран по Оперативна програма „Регионално развитие 2007 – 2013 г.”, Схема за предоставяне на безвъзмездна финансова помощ: BG161PO001/1.1-12/2011 „Подкрепа за деинституционализация на социални институции, предлагащи услуги за деца в риск”

VI.3) Процедури по обжалване
VI.3.1) Орган, който отговаря за процедурите по обжалване

Комисия за защита на конкуренцията, бул. Витоша № 18, Република България 1000, София, Тел.: 02 9884070, E-mail: cpcadmin@cpc.bg, Факс: 02 9807315

Интернет адрес/и:

URL: http://www.cpc.bg.

VI.4) Дата на изпращане на настоящото обявление

10.03.2014 г.