Версия за печат

00110-2014-0008

BG-Тервел: Изпълнение с каквито и да е средства на строителство съответстващо на изискванията, определени от възложителите

ОБЯВЛЕНИЕ ЗА ОБЩЕСТВЕНА ПОРЪЧКА

Строителство

РАЗДЕЛ І: ВЪЗЛОЖИТЕЛ

I.1) Наименование, адреси и лица за контакт

Община Тервел, ул."Св.Св.Кирил и Методий" 8, За: Сали Феим, България 9450, Тервел, Тел.: 05751 2070, E-mail: tervel2000@yahoo.com, Факс: 05751 2391

Място/места за контакт: ул."Св.Св.Кирил и Методий" 8

Интернет адрес/и:

Основен адрес на възлагащия орган/възложителя: www.tervel.bg.

Адрес на профила на купувача: www.tervel.bg.

Адреси и лица за контакт, от които може да се получи допълнителна информация: На горепосочения адрес за контакти.

Адреси и лица за контакт, от които може да се получи документация за участие: На горепосочения адрес за контакти.

Адреси и лица за контакт, на които трябва да бъдат изпратени офертите или заявленията за участие: На горепосочения адрес за контакти.

I.2) Вид на възложителя и основна дейност/и

Регионален или местен орган

Основна дейност на възложителя

Обществени услуги

Възложителят възлага обществена/и поръчка/и от името на друг/и възложител/и

НЕ

РАЗДЕЛ ІІ: ОБЕКТ НА ОБЩЕСТВЕНАТА ПОРЪЧКА

II.1) Описание
II.1.1) Наименование на поръчката, дадено от възложителя

„Рехабилитация на улично осветление село Орляк"

II.1.2) Обект на поръчката и място на изпълнение на строителството, доставката или услугата
Строителство
Изпълнение с каквито и да е средства на строителство съответстващо на изискванията, определени от възложителите 
Място на изпълнение: с.Орляк, общ.Тервел
Код NUTS: BG332
ІІ.1.3) Настоящото обявление е за

Възлагане на обществена поръчка

ІІ.1.5) Кратко описание на поръчката

Обектът на поръчката включва изграждане на алейно- парково осветление пред кметството на с.Орляк и близкия парк с паметник.

ІІ.1.6) Код съгласно Класификатора на ОП (CPV)

45000000, 45315100, 34928530, 34993000

Описание:

Строителни и монтажни работи
Строителни и монтажни работи на електротехнически инсталации
Улични лампи
Обществено осветление

ІІ.1.7) Поръчката е предмет на Споразумението за държавни поръчки (GPA) на Световната търговска организация

НЕ

ІІ.1.8) Обособени позиции

НЕ

ІІ.1.9) Ще бъдат приемани варианти

НЕ


II.2) Количество или обем на поръчката
ІІ.2.1) Общо количество или обем

Отделните видове СМР са посочени в КСС, неразделна част от документацията за участие.

Прогнозна стойност без ДДС
8041 BGN
ІІ.2.2) Опции

НЕ

ІІ.3) Срок на договора или краен срок за изпълнение на поръчката
Продължителност в месеци

6


РАЗДЕЛ ІII ЮРИДИЧЕСКА, ИКОНОМИЧЕСКА, ФИНАНСОВА И ТЕХНИЧЕСКА ИНФОРМАЦИЯ

III.1) Условия, свързани с изпълнението на поръчката
ІІІ.1.1) Изискуеми депозити и гаранции

1.Гаранция за участие се представя / внася в избрана от кандидата форма. В случай на банкова гаранция, тя трябва да е валидна за срока на валидност на офертата - 90 дни. В случай на депозит или вноска в брой -Банковата сметка за превеждане на гаранцията за участие е следната:BG44UNCR96603327005216 в УникредитБулбанк АД клон Добрич - BIC: UNCRBGSF. Размeрът на гаранцията за участие е 80 лв. Възложителят има право да задържи гаранцията за участие до решаване на спора когато участникът обжалва решението за определяне на изпълнител. Възложителят има право да усвои гаранцията за участие независимо от нейната форма, когато участник:1. оттегли заявлението си след изтичането на срока за получаване на заявления или оттегли офертата си след изтичането на срока за получаване на офертите;2. е определен за изпълнител, но не изпълни задължението си да сключи договор за обществената поръчка.3. Когато участникът е представил банкова гаранция, възложителят има право да пристъпи към упражняване на правата по нея.4. Възложителят освобождава гаранциите за участие на:4.1. отстранените участници в срок 5 работни дни след изтичането на срока за обжалване на решението на възложителя за определяне на изпълнител;4.2. класираните на първо и второ място участници - след сключване на договора за обществена поръчка, а на останалите класирани участници - в срок 5 работни дни след изтичане на срока за обжалване на решението за определяне на изпълнител.4.3. При прекратяване на процедурата за възлагане на обществена поръчка гаранциите на всички участници се освобождават в срок 5 работни дни след изтичане на срока за обжалване на решението за прекратяване. 4.4. Възложителят освобождава гаранциите без да дължи лихви за периода, през който средствата законно са престояли при него.Гаранция за изпълнение-в една от следните форми:1. депозит на парична сума в лева в размер на 3% (три на сто) от общата стойност по договора, внесена касово или по следната банкова сметка на община Тервел:Банка: Уникредит Булбанк АД, Банкова сметка (IBAN): BG44UNCR96603327005216, Банков код (BIC): UNCRBGSF 2. банкова гаранция за сума в лева в размер на 3% (три на сто) от общата стойност по договора, със срок на валидност до края на срока за изпълнението на договора. Гаранцията трябва да бъде безусловна, неотменима, с възможност да се усвои изцяло или на части, в зависимост от претендираното обезщетение. Гаранцията трябва да съдържа задължение на банката гарант да извърши безусловно плащане при първо писмено искане от община Тервел, в случай че изпълнителят не е изпълнил някое от задълженията си по договора, в съответствие с определеното в него. Разходите по откриването на депозита или на банковата гаранция са за сметка на изпълнителя, а разходите по евентуалното им усвояване – за сметка на възложителя. Гаранцията за изпълнение на договора (депозит или банкова гаранция) се освобождава след края на срока за изпълнението на договора, освен ако възложителят е усвоил същата преди приключване на договора, по причина на неизпълнение от страна на изпълнителя на някое от задълженията му в съответствие с определеното в него. ВЪЗЛОЖИТЕЛЯТ задържа гаранцията за изпълнение на договора, ако в процеса на неговото изпълнение възникне спор между страните, който е внесен за решаване от компетентен съд, до решаването на спора, както и когато в условията на упражняване на контрол oт финансиращия орган се установят нередности по изпълнението на доставката до тяхното отстраняване. Всяка форма на неизпълнение на договорно задължение от страна на ИЗПЪЛНИТЕЛЯ, служи за задържане автоматично на предвидените в договора неустойки. В случай на отказ за изплащане на финансовата помощ от финансиращия орган поради неизпълнение на задължения на ИЗПЪЛНИТЕЛЯ по настоящия договор гаранцията се задържа напълно, като ВЪЗЛОЖИТЕЛЯ си запазва правото да търси нанесените вреди от изпълнителя до пълния размер на отказаното плащане по общия ред.

ІІІ.1.2) Условия и начин финансиране и плащане и/или препратка към съответните разпоредбите, които ги уреждат

Възложителят заплаща цената по договора, както следва: 1.В 30-дневен срок след подписване на договора – 30 % от договорената стойност под формата на авансово плащане; 2.За извършената работа се съставя Протокол за установяване на количествата и видовете изпълнени работи, остойностени съгласно оферираните от Изпълнителя единични цени в неговата ценова оферта - Приложение 1 . 3. Протоколът , както и съпътстващите го Актове за установяване на изпълнените и подлежащи на закриване работи се заверява от инвеститорски контрол – лице , притежаващо лиценз от МРР за консултантски услуги по строителен надзор; 4.Съставя се фактура за извършените дейности в обхвата на договора ; 5.Извършва се плащане на посочената в Протокола и фактурата стойност на изпълнените СМР, в срок от 30 работни дни след приемането на Протокола и фактурата от упълномощено от Възложителя лице. Финансирането на изпълнението се осъществява от бюджета на Община Тервел - целеви капиталови разходи.

ІІІ.1.3) Изискване за създаване на юридическо лице, когато участникът, определен за изпълнител, е обединение на физически и/или юридически лица

Не се изисква създаване на юридическо лице.

ІІІ.2) Условия за участие
ІІІ.2.1) Изисквания към кандидатите или участниците, включително за вписването им в професионални или търговски регистри
Изискуеми документи и информация: Съгл. чл. 47, ал. 2 от ЗОП, възложителят ще отстрани уч-к, който:1. е в открито производство по несъстоятелност, или е сключил извънсъдебно споразумение с кредиторите си по смисъла на чл. 740 от ТЗ, а в случай че участникът е чуждестранно лице - се намира в подобна процедура съгласно националните закони и подзаконови актове, вкл. когато неговата дейност е под разпореждане на съда, или участникът е преустановил дейността си ;2. който е виновен за неизпълнение на задължения по договор за ОП, доказано от Възложителя с влязло в сила съдебно решение;3. има задължения по смисъла на чл. 162, ал. 2, т. 1 от ДOПК към държавата и към община, установени с влязъл в сила акт на компетентен орган, освен ако е допуснато разсрочване или отсрочване на задълженията, или има задължения за данъци или вноски за СО съгласно законодателството на държавата, в която участникът е установен;4.Който е осъден с влязла в сила присъда за престъпление по чл.313 от НК във връзка с провеждане на процедури за възлагане на ОП . 8. Всяка оферта трябва да съдържа:8.1. копие от документа за регистрация или единен идентификационен код съгласно чл. 23 от Закона за ТР, когато участникът е ЮЛ или ЕТ;8.2. при участник обединение, което не е ЮЛ - Договор за създаване на обединението, в който е предвидено разпределението на отговорностите на членовете на обединението по изпълнение на поръчката и е посочен представляващият обединението;8.3. документ за гаранция за участие;8.4. доказателства за икономическото и финансовото състояние по чл. 50 от ЗОП, посочени от възложителя в обявлението за обществена поръчка;8.5. доказателства за техническите възможности и/или квалификация по чл. 51 от ЗОП, посочени от възложителя в обявлението за обществена поръчка;8.6. декларация за отсъствие на обстоятелствата по чл. 47, ал. 1, 2 и 5 от ЗОП;8.7. техническо предложение за изпълнение на поръчката;8.8. подизпълнителите, ако участникът предвижда такива, както и вида на работите, които ще извършват, и дела на тяхното участие;8.9. срок за изпълнение на поръчката;8.10. предлагана цена;8.11. декларация по чл.56, ал.1, т.11 от ЗОП-органите, от к. се получава ин-я са АЗ, ГД"ИТ",РИОСВ,НАП;8.12. декларация за приемане на условията в проекта на договор;8.13. друга информация, посочена в обявлението или в документацията за участие – в настоящата поръчка тази информация е:8.13.1. Административни сведения за участника;8.13.2. Документ за закупена документация за обществена поръчка - копие; 8.13.3. Декларация от подизпълнител, че е съгласен да участва в процедурата като такъв;8.13.4. Нотариално заверено пълномощно на лицето, упълномощено да представлява участника в процедурата;8.14. списък на документите, съдържащи се в офертата, подписан от участника. 9. При участник обединение, което не е юридическо лице:9.1. документите по т. 8.1 и 8.6 се представят за всяко физическо или юридическо лице, включено в обединението;9.2. документите по т. 8.4 и 8.5 се представят само за участниците, чрез които обединението доказва съответствието си с критериите за подбор;9.3. декларация по т. 8.11 се представя само за участниците в обединението, които ще изпълняват д-ти, св. със строителство.10. Когато участникът в процедура е чужд. физическо или ЮЛ или техни обединения, офертата се подава на бълг. език документът по т. 8.1 се представя в официален превод, а документите по т. 8.4, 8.5, 8.6 и 8.11, които са на чужд език, се представят и в превод.
ІІІ.2.2) Икономически и финансови възможности
Изискуеми документи и информация: 1. информация за оборота от СМР, сходни на предмета на поръчката за последните три приключили финансови години ( 2011,2012,2013), в зависимост от датата, на която участникът е учреден или е започнал дейността си –Приложение 4 а към документацията Забележка: Под сходни с предмета на обществената поръчка следва да се разбират СМР за изграждане на осветление за улици, паркове,пътища, площадки, алеи и други подобни обекти.
Минимални изисквания: 1. Участникът следва да е реализирал оборот от договори за СМР, сходни с предмета на обществената поръчка, общо за последните три приключили финансови години (2011, 2012, 2013 г.) , в обем най-малко равен на 8000 лв. без ДДС. Забележка: Под сходни с предмета на обществената поръчка следва да се разбират СМР за изграждане на осветление за улици, пътища, площадки, алеи и други подобни обекти.
ІІІ.2.3) Технически възможности
Изискуеми документи и информация: 1. списък на основните договори за СМР, сходни с предмета на поръчката, изпълнени през последните пет години,считано от датата, определена като краен срок за подаване на офертите, включително стойностите, датите и получателите – по образец, съгласно приложение № 4. Списъкът задължително следва да е придружен с препоръки за добро изпълнение за всеки договор, с който участникът покрива минималните изисквания на Възложителя за технически възможности. Всяка препоръка трябва да съдържа информация за възложителя, получателя, предмета на договора, неговата стойност, дата на сключване на договора и крайна дата, на която е приключило изпълнението, както и дали строителството е изпълнено професионално и в съответствие с нормативните изисквания. Забележка: по смисъла на настоящото изискване предмет на поръчката и сходни на него са СМР за изграждане на осветление за улици, паркове,пътища, площадки, алеи и други подобни обекти.
Минимални изисквания: 1. общо за последните 5 год. да е изпълнил най-малко 1 договор за СМР за изграждане на осветление за улици,паркове, пътища, площадки, алеи и други подобни обекти.
ІІІ.3) Специфични условия при обществени поръчки за услуги


РАЗДЕЛ ІV ПРОЦЕДУРА

ІV.1) Вид процедура
ІV.1.1) Вид процедура

Открита


ІV.2) Критерии за оценка на офертите
ІV.2.1) Критерии за оценка на офертите
Най-ниска цена

IV.3) Административна информация
ІV.3.3) Условия за получаване на документацията за участие (спецификации и допълнителни документи) (с изключение на ДСП) или на описателен документ (при състезателен диалог)
Срок за получаване на документация за участие
07.04.2014 г.  Час: 17:00
Платими документи

ДА

Цена: 5 BGN
Условия и начин на плащане

таксата може да се внася на гише "Деловодство" при закупуването на документацията или по банкова сметка на Община Тервел BG42UNCR96608497526814, BIC: UNCRBGSF, код за вид плащане 447000 .Документацията може да бъде закупена и по банков път, като цената на документацията следва да бъде преведена по посочената сметка на Община Тервел. Възложителят изпраща документацията за сметка на лицето, отправило искането, след получаване на копие от платежния документ по факс (05751/ 2391 ) с посочени данни за фактура, телефон, факс и актуален адрес, на който да бъде изпратена тръжната документация. Лицата имат право да разгледат документацията на място, преди да я закупят .

ІV.3.4) Срок за получаване на оферти или заявления за участие
14.04.2014 г.  Час: 17:00
IV.3.6) Език/ци, на които могат да бъдат изготвени офертите или заявленията за участие

Български

IV.3.7) Срок на валидност на офертите
Продължителност в дни

90

IV.3.8) Условия при отваряне на офертите
Дата: 15.04.2014 г.  Час: 10:00
Място

Община Тервел, зала 209

Лица, които могат да присъстват при отварянето на офертите

Участниците в процедурата, техни упълномощени представители,както и представители на средствата за масова информация и на юридически лица с нестопанска цел



РАЗДЕЛ VI: ДРУГА ИНФОРМАЦИЯ

VI.1) Tова представлява периодично възлагане на поръчка

НЕ

VI.2) Поръчката е свързана с проект и/или програма, финансирана от фондове на ЕС

НЕ

VI.3) Допълнителна информация

Адрес на профила на купувача, на който може да бъде намерена в пълен обем документацията за поръчката: www.tervel.bg

VI.4) Процедури по обжалване
VI.4.1) Орган, който отговаря за процедурите по обжалване

Комисия за защита на конкуренцията, бул. Витоша № 18, Република България 1000, София, Тел.: 02 9884070, E-mail: cpcadmin@cpc.bg, Факс: 02 9807315

Интернет адрес/и:

URL: http://www.cpc.bg.

VI.4.2) Подаване на жалби

Съгласно чл.120,ал.5, т.1 и ал.6 от ЗОП.

VI.4.3) Служба, от която може да бъде получена информация относно подаването на жалби

Община Тервел - Дирекция"АПООП", ул."Св.Св.Кирил и Методий" 8, България 9450, Тервел, Тел.: 05751 2070, E-mail: tervel2000@yahoo.com, Факс: 05751 2391

Интернет адрес/и:

URL: www.tervel.bg.

VI.5) Дата на изпращане на настоящото обявление

10.03.2014 г. 



ПРИЛОЖЕНИЕ Б: ИНФОРМАЦИЯ ОТНОСНО ОБОСОБЕНИТЕ ПОЗИЦИИ