Версия за печат

00007-2014-0001

BG-Мездра: Изграждане

ОБЯВЛЕНИЕ ЗА ОБЩЕСТВЕНА ПОРЪЧКА

Строителство

РАЗДЕЛ І: ВЪЗЛОЖИТЕЛ

I.1) Наименование, адреси и лица за контакт

Община Мездра, ул. Христо Ботев №27, За: Диана Павлова, Република България 3100, Мездра, Тел.: 0910 92116, E-mail: mezdra@mail.bg, Факс: 0910 92523

Място/места за контакт: Община Мездра

Интернет адрес/и:

Основен адрес на възлагащия орган/възложителя: www.mezdra.bg.

Адрес на профила на купувача: www.mezdra.bg.

Адреси и лица за контакт, от които може да се получи допълнителна информация: На горепосочения адрес за контакти.

Адреси и лица за контакт, от които може да се получи документация за участие: На горепосочения адрес за контакти.

Адреси и лица за контакт, на които трябва да бъдат изпратени офертите или заявленията за участие: На горепосочения адрес за контакти.

I.2) Вид на възложителя и основна дейност/и

Регионален или местен орган

Основна дейност на възложителя

Обществени услуги

Възложителят възлага обществена/и поръчка/и от името на друг/и възложител/и

НЕ

РАЗДЕЛ ІІ: ОБЕКТ НА ОБЩЕСТВЕНАТА ПОРЪЧКА

II.1) Описание
II.1.1) Наименование на поръчката, дадено от възложителя

„Реконструкция на транспортна инфраструктура в Община Мездра”

II.1.2) Обект на поръчката и място на изпълнение на строителството, доставката или услугата
Строителство
Изграждане 
Място на изпълнение: Община Мездра
Код NUTS: BG313
ІІ.1.3) Настоящото обявление е за

Възлагане на обществена поръчка

ІІ.1.5) Кратко описание на поръчката

Предмет на поръчката е „Реконструкция на транспортна инфраструктура в Община Мездра” включващ извършване на строителни и монтажни работи (СМР), за подмяна на износващия пласт на асфалтовата настилка на участъци от три общински пътя, ремонт на асфалтовата настилка на участъци от седем улици в гр. Мездра. Позиция 1 със следните подобекти: 1. Ремонт на ул. „Веслец” гр. Мездра – от ул.”Ал. Стамболийски” до ул. „Д. Благоев” 2. Ремонт на ул. „Л. Каравелов” гр. Мездра – от ул. „Ал. Стамболийски” до ул. „Хр. Ботев” 3. Ремонт на ул. „Динко Петров” гр. Мездра – от ул.”Ал. Стамболийски” до ул. „Христо Ботев” 4. Ремонт на ул. „Роза” гр. Мездра – от ул. „Св. Св. Кирил и Методий” до ул. „Брусненско шосе” 5. Ремонт на ул. „Паисий” гр. Мездра 6. Ремонт на ул. „Брусненско шосе” гр. Мездра – от ул. „Роза” до завод „Искър” 7. Ремонт на ул. „Александър Стамболийски” – запад Позиция 2 със следните подобекти: 1. Път VRC 1148/ ІІІ-308 / Своде – Роман/ - Синьо бърдо – граница общ./Роман-Мездра/ - Ослен Криводол – Лик – Дърманци - /І-1/ 2. Път VRC 1082 /ІІІ-103/Мездра-Боденец-Крапец-/ VRC 1032/ 3. Път VRC 1032/І-1, Враца-Мездра/-граница общ./Враца-Мездра/-Върбешница-Горна Кремена/ІІІ-103/ Участъците за ремонт са показани в приложените схеми в техническата спецификация към документацията .

ІІ.1.6) Код съгласно Класификатора на ОП (CPV)

45233252, 45233120

Описание:

Строителни работи по полагане на пътна настилка на улици
Строителни и монтажни работи на пътища

ІІ.1.7) Поръчката е предмет на Споразумението за държавни поръчки (GPA) на Световната търговска организация

НЕ

ІІ.1.8) Обособени позиции

ДА

Оферти трябва да бъдат подадени:
За всички обособени позиции
ІІ.1.9) Ще бъдат приемани варианти

НЕ


II.2) Количество или обем на поръчката
ІІ.2.1) Общо количество или обем

В процедурата се предвиждат две обособени позиции. Позиция 1 със следните подобекти: 1. Ремонт на ул. „Веслец” гр. Мездра – от ул.”Ал. Стамболийски” до ул. „Д. Благоев” 2. Ремонт на ул. „Л. Каравелов” гр. Мездра – от ул. „Ал. Стамболийски” до ул. „Хр. Ботев” 3. Ремонт на ул. „Динко Петров” гр. Мездра – от ул.”Ал. Стамболийски” до ул. „Христо Ботев” 4. Ремонт на ул. „Роза” гр. Мездра – от ул. „Св. Св. Кирил и Методий” до ул. „Брусненско шосе” 5. Ремонт на ул. „Паисий” гр. Мездра 6. Ремонт на ул. „Брусненско шосе” гр. Мездра – от ул. „Роза” до завод „Искър” 7. Ремонт на ул. „Александър Стамболийски” – запад Позиция 2 със следните подобекти: 1. Път VRC 1148/ ІІІ-308 / Своде – Роман/ - Синьо бърдо – граница общ./Роман-Мездра/ - Ослен Криводол – Лик – Дърманци - /І-1/ 2. Път VRC 1082 /ІІІ-103/Мездра-Боденец-Крапец-/ VRC 1032/ 3. Път VRC 1032/І-1, Враца-Мездра/-граница общ./Враца-Мездра/-Върбешница-Горна Кремена/ІІІ-103/ Участъците за ремонт са показани в приложените схеми в техническата спецификация към документацията .

Прогнозна стойност без ДДС
616666.66 BGN
ІІ.2.2) Опции

НЕ

ІІ.3) Срок на договора или краен срок за изпълнение на поръчката
Завършване

31.12.2014 г. 


РАЗДЕЛ ІII ЮРИДИЧЕСКА, ИКОНОМИЧЕСКА, ФИНАНСОВА И ТЕХНИЧЕСКА ИНФОРМАЦИЯ

III.1) Условия, свързани с изпълнението на поръчката
ІІІ.1.1) Изискуеми депозити и гаранции

Гаранция за участие в процедурата 4500 лв. (четири хиляди и петстотин лева) – за обособена позиция №1, представляващи под 1% от прогнозната стойност на позицията с ДДС; 2500 лв. (две хиляди и петстотин лева) – за обособена позиция №2 представляващи под 1% от прогнозната стойност на позицията с ДДС; Гаранцията за участие може да се внесе по банков път или да се представи под формата на банкова гаранция. Участникът избира сам формата на гаранцията за участие. Когато участникът избере да внесе гаранцията за участие по банков път, това следва да стане по следната сметка: IBAN BG82STSA93003325414500 BIC STSABGSF Банка „ДСК” ЕАД клон Мездра В нареждането за плащане задължително следва да бъде записано следното: Гаранция за участие в открита процедура за възлагане на обществена поръчка с предмет: „Реконструкция на транспортна инфраструктура в Община Мездра” Гаранция за изпълнение на договора В случай на избор на участника за изпълнител на обществената поръчка, същият следва да представи преди подписването на договора, гаранция за изпълнението му, в размер на 3% (три процента) от стойността на договора с включен ДДС. Когато участникът избере гаранцията за изпълнение да бъде банкова гаранция, в нея е изрично записано, че: е безусловна и неотменима; е в полза на Възложителя; е със срок на валидност най – малко за срока на изпълнение на договора; има възможност за нейното усвояване на части.

ІІІ.1.2) Условия и начин финансиране и плащане и/или препратка към съответните разпоредбите, които ги уреждат

Финансирането на обществената поръчка, се осъществява от бюджета на Община Мездра. Редът и условията за плащане възнаграждението на изпълнителя на обществената поръчка са определени в договора за възлагане на обществената поръчка.

ІІІ.2) Условия за участие
ІІІ.2.1) Изисквания към кандидатите или участниците, включително за вписването им в професионални или търговски регистри
Изискуеми документи и информация: 1. Общи изисквания 1.1. В откритата процедура за възлагане на настоящата обществена поръчка могат да участват български и/или чуждестранни физически или юридически лица, включително техни обединения, които отговарят на изискванията на ЗОП, ППЗОП, Закона за устройство на територията (ЗУТ) и подзаконовите актове по прилагането му, и настоящата документация. 1.2. Участникът следва да притежава и да поддържа за целия период на изпълнение на договора, валидна застраховка за „Професионална отговорност в строителството”, по смисъла на чл. 171 от ЗУТ. 1.3. Участниците – български лица, следва да представят с офертата си копие от удостоверение за вписване в Централния професионален регистър на строителя, съгласно Закона за камарата на строителите – включващ строежи втора група, трета категория, съгласно чл.137, ал. 1, т. 3, б. ”ж” във връзка с чл.137, ал. 1, т. 3, б. ”а” от Закона за устройство на територията, ведно с талон към него. Когато участникът е обединение, изискването се отнася за водещия съдружник в обединението. 1.4. Участниците – чуждестранни лица, представят удостоверение за вписване в Централния професионален регистър на строителя, съгласно Закона за камарата на строителите – включващ строежи втора група, трета категория, съгласно чл.137, ал. 1, т. 3, б. ”ж” във връзка с чл.137, ал. 1, т. 3, б. ”а” от Закона за устройство на територията строежи, ведно с талон към него, преди сключване на договора за възлагане на обществена поръчка. 2. Специфични изисквания към участници – обединения, които не са юридически лица („обединение/консорциум”) 2.1. В случай че участникът е обединение, участниците в него трябва да определят едно лице, което да представлява обединението за целите на поръчката.2.2. В случай че участникът е обединение, изискването за наличие на застраховка по смисъла на чл. 171 от ЗУТ, се отнася за всяка от фирмите в обединението, подлежаща на задължително застраховане. 2.3. В случай че участник в процедурата е обединение, изискванията за икономически и финансови възможности, и за технически възможности, се отнасят за обединението като цяло. При изискванията, които важат за всеки един от членовете на обединението поотделно, това е изрично посочено в съответната част на документацията.2.4. Административните изисквания на Раздел ІІ от настоящата глава се прилагат за всеки от участниците в обединението поотделно. 2.5. В случай че участникът е обединение, участниците в него сключват споразумение помежду си, което задължително трябва да съдържа клаузи, които гарантират, че: всички членове на обединението са отговорни заедно и поотделно за изпълнението на договора; водещият съдружник на обединението е упълномощен да задължава, да получава указания за и от името на всеки член на обединението; всички членове на обединението са задължени да останат в него за целия период на изпълнение на договора; съставът на обединението няма да се променя след сключването на договора за възлагане на обществената поръчка. 3. Специфични изисквания към подизпълнителите 3.1. Когато участникът предвижда участието на подизпълнители при изпълнение на поръчката, административните изисквания на Раздел ІІ „Административни изисквания” от настоящата глава, се прилагат и за подизпълнителите. 3.2. Възлагането на работи на подизпълнители е допустимо само, ако участникът приеме, че отговаря за действията, бездействията и работата на посочените подизпълнители като за свои действия, бездействия и работа, и подизпълнителите са посочени в офертата на участника, и за тях са представени всички необходими документи. 3.3. Лице, което участва като подизпълнител в офертата на друг участник, не може да представя самостоятелна оферта. По отношение на икономическите и финансови възможности - в съответствие с дела на тяхното участие (в процентно изражение от съответното изискване към участника); По отношение на изискванията за технически възможности – в съответствие с вида на дейностите които ще осъществява.
ІІІ.2.2) Икономически и финансови възможности
Изискуеми документи и информация: 1.2. Документи за доказване на икономическото и финансовото състояние на участника. 1.2.1. Валидна застраховка за „Професионална отговорност в строителството”, по смисъла на чл. 171 от ЗУТ, за обекти трета категория съгласно чл.137, ал. 1 от ЗУТ 1.2.2. Копия от годишните баланси и отчетите за приходите и разходите за последните 3 (три) приключени финансови години (2011, 2012 и 2013 г.), – подписани и подпечатани от участника на всяка страница, или представяне на ЕИК (в случате, когато същите са надлежно публикувани в Търговския реигтър към Агенция по вписванията), като за участници чуждестранни юридически лица се представят еквивалентни документи, когато публикуването им се изисква съгласно приложимото законодателство на страната, където са установени. 1.2.3. За физическите лица – заверено от НАП копие на данъчна декларация за всяка от предходните три години. 1.2.4. Справка за общия оборот и за оборота от строителство от извършване на СМР на обекти, които попадат в полето на чл.137, ал. 1, т. 3, б. ”ж” от ЗУТ във връзка с чл.137, ал. 1, т. 3, б. ”а” от ЗУТ за всяка от последните три приключени финансови години(2011, 2012 и 2013 г.). 1.3. Когато по обективни причини участникът не може да представи исканите от възложителя документи, той може да докаже икономическото и финансовото си състояние с всеки друг документ, който Възложителят приеме за подходящ.
Минимални изисквания: 1. Минимални изисквания за икономическо и финансово състояние 1.1. За да бъде допуснат до разглеждане и оценяване на офертата по настоящата процедура, участникът следва да отговаря на посочените по-долу изисквания. 1.1.1. има минимален документално доказан общ оборот от дейността или доход общо за предходните три приключени финансови години (2011, 2012 и 2013 г.), в размер равен или по-голям от 1 500 000 (един милион и петстотин хиляди) лева. При наличие на подизпълнител, изискването се прилага съответно, според процентното участие на подизпълнителя, като посочените по-горе стойности за минимален общ оборот за трите години, се умножава по процента на участие на подизпълнителя. 1.1.2. има минимален оборот от строителство на обекти сходни с предмета на поръчката общо за предходните три приключени финансови години (2011, 2012 и 2013 г.), в размер равен или по-голям от 1 000 000 лв. (един милион) лева, от извършване на СМР на обекти, които попадат в полето на чл.137, ал. 1, т. 3, б. ”ж” от ЗУТ във връзка с чл.137, ал. 1, т. 3, б. ”а” от ЗУТ. Под обекти „сходни с предмета на поръчката” се счита строителство и ремонт на строежи попадащи в полето на чл.137, ал. 1, т. 3, б. ”а” от ЗУТ При наличие на подизпълнител, изискването се прилага съответно, според процентното участие на подизпълнителя, като стойността на изисквания минимален оборот за трите години от извършване на СМР на обекти, които попадат в полето на чл.137, ал. 1, т. 3, б. ”ж” от ЗУТ във връзка с чл.137, ал. 1, т. 3, б. ”а” от ЗУТ се умножава по процента на участие на подизпълнителя, като видът на дейностите, от които следва да е реализиран е в съответствие с дейностите, които подизпълнителят ще извършва, съгласно посоченото в офертата. 1.1.3. притежава валидна застраховка „Професионална отговорност в строителството”, за обекти трета категория съгласно чл.137, ал.1 от ЗУТ. В случай на изтичане на срока на валидност на представената застраховка преди влизане в сила на решението на възложителя за избор на изпълнител на настоящата обществена поръчка, изпълнителят се задължава да поднови същата. За гарантиране на това задължение, участникът представя декларация (Образец №9) В случай на участници-обединения, изискването по т. 1.1.3. се отнася за членовете на обединението, подлежащи на задължително застраховане. При наличие на подизпълнител, който ще извършва строителни дейности, изискването се отнася и за него.
ІІІ.2.3) Технически възможности
Изискуеми документи и информация: 2.4. Документи за доказване на минималните изисквания за технически възможности. 2.4.1. Списък на основните договори за строителство, изпълнени през последните пет години (Образец № 12) до датата на подаване на офертата, придружени с препоръки от възложителите и доказателства за изпълнението на договорите (напр. разрешение за ползване, приемо-предавателни протоколи) Препоръките следва да съдържат цялата информация, релевантна за доказване на изискванията на настоящата документация, както следва: Възложител и изпълнител по договора; предмет на договора; стойност на договора; период на изпълнение на договора; дата на приключване на дейностите по договора; В случай че договорът е изпълняван в обединение и препоръката е издадена на обединението – изпълнител по договора, следва да се представи копие от договора за разпределение на дейностите между членовете на обединението, от който категорично да е видно кои са конкретните дейности, изпълнявани от съответния участник/член на обединение/подизпълнител в настоящата процедура и процентното му участие. 2.4.2. Списък-декларация за техническото оборудване, с което разполага участникът за изпълнение на обществената поръчка, в съответствие с изискванията на настоящата документация, придружен от документи за собственост/валиден договор за финансов лизинг, или валиден договор за наем на всяка една машина/оборудване, включени в списъка. По отношение на документа за собственост – за ППС, включени в списъка се представят талон за регистрация на името на участника/член на обединението/подизпълнител. По отношение на договорите за финансов лизинг – качеството на лизингополучател следва да има участникът/член на обединението/подизпълнител. В случай че договорът не отговаря на посоченото изискване, се приема, че е налице нередовен документ и комисията изисква представяне на документ, в съответствие с изискванията на настоящата документация. В случай че участникът отново не представи документа, в съответствие с изискванията, участникът се отстранява от участие в процедурата. По отношение на договорите за наем – качеството на наемател следва да има участникът/член на обединението/подизпълнител. Договорът следва да индивидуализира ясно машината/оборудването, което се предоставя под наем и да не съдържа уговорки относно предоставянето на оборудването. Срокът на представените договори за наем е необходимо да покрива крайния срок за изпълнение на поръчката определен в документацията. В случай че договорът не отговаря на някое от посочените изисквания, се приема, че е налице нередовен документ и комисията изисква представяне на документ, в съответствие с изискванията на настоящата документация. В случай че участникът отново не представи документа, в съответствие с изискванията, участникът се отстранява от участие в процедурата. 2.4.3. Копие от валидно Удостоверение за вписване в ЦПРС, ведно с талон към него, съгласно изискванията на настоящата документация – по отношение на български юридически лица. Вписването да включва втора група, трета категория. Изискването се прилага за участници – български юридически лица. Изискването се прилага най-малко за водещия съдружник в обединението. Изискването се прилага и за подизпълнителите – български юридически лица, в съответствие с дейностите, които ще извършват.
Минимални изисквания: 2.1. Да докаже наличието на собствена или наета механизация/оборудване от специализиран и общ характер, която следва да включва мининмум: Самосвали - 2 броя (за всички обособени позици) Къртач (за всички обособени позици) Виброваляк -1 брой (за всички обособени позици) Машина за полагане на асфалт - 1 брой (за всички обособени позици) Валяк за уплътняване на асфалт - 1 брой (за всички обособени позици) Фреза за асфалт - 1 брой (за всички обособени позици) Багер (за всички обособени позици) други, по преценка на Изпълнителя за качествено извършване на работите, предмет на настоящата поръчка Участникът трябва да докаже дали тези съоръжения са негова собственост или са наети. Изискването не се прилага за подизпълнителя. 2.2. Да докаже изпълнението през последните пет години на един или повече договора с предмет сходен с предмета на настоящата поръчка, на обща стойност не по-малка от стойността на настоящата поръчка. 2.3. Да притежава валидно Удостоверение за вписване в ЦПРС, ведно с талон към него, съгласно изискванията на настоящата документация. Вписването да включва строежи от втора група, трета категория.
ІІІ.3) Специфични условия при обществени поръчки за услуги


РАЗДЕЛ ІV ПРОЦЕДУРА

ІV.1) Вид процедура
ІV.1.1) Вид процедура

Открита


ІV.2) Критерии за оценка на офертите
ІV.2.1) Критерии за оценка на офертите
Икономически най-изгодна оферта при:
Показатели, посочени в документацията, спецификациите, в поканата за представяне на оферти или за участие в договаряне или в описателния документ
Показател: Предлагана цена; тежест: 70%
Показател: Срок за изпълнение; тежест: 30%

IV.3) Административна информация
ІV.3.3) Условия за получаване на документацията за участие (спецификации и допълнителни документи) (с изключение на ДСП) или на описателен документ (при състезателен диалог)
Срок за получаване на документация за участие
25.04.2014 г.  Час: 16:00
Платими документи

ДА

Цена: 10 BGN
Условия и начин на плащане

Сумата от 10 /десет/ лева може да бъде внесена в касата на Община Мездра, ул. Христо Ботев” №27 всеки работен ден от 8.00 до 16.00 часа или по банков път на следната сметка на Община Мездра: IBAN: BG95STSA93008425414500, BIC: STSABGSF, Банка ДСК, клон Мездра, код на плащане 447000 в срок до 16:00 часа на 25.04.2014г. При поискване от заинтересовано лице документацията се изпраща от възложителя, чрез куриер за сметка на лицето, отправило искането, след постъпило плащане по банков път и изпращане по факс на основните данни на участника и адрес на получаване.

ІV.3.4) Срок за получаване на оферти или заявления за участие
07.05.2014 г.  Час: 16:00
IV.3.6) Език/ци, на които могат да бъдат изготвени офертите или заявленията за участие

Български

IV.3.7) Срок на валидност на офертите
Продължителност в дни

90

IV.3.8) Условия при отваряне на офертите
Дата: 08.05.2014 г.  Час: 10:00
Място

гр. Мездра, ул. "Христо Ботев" №27, ІV-ти етаж, малката заседателна зала

Лица, които могат да присъстват при отварянето на офертите

При извършването на действията на комисията по т. 2, както и при отварянето на ценовите оферти могат да присъстват участниците или техни упълномощени представители. Участниците в процедурата могат да присъстват лично (в този случай представят лична карта и документ, удостоверяващ, че са законни представители на съответния участник) или чрез упълномощени представители (с нотариално заверено пълномощно). Присъстващите представители вписват имената си и се подписват в изготвен от комисията списък, удостоверяващ тяхното присъствие.



РАЗДЕЛ VI: ДРУГА ИНФОРМАЦИЯ

VI.2) Поръчката е свързана с проект и/или програма, финансирана от фондове на ЕС

НЕ

VI.4) Процедури по обжалване
VI.4.1) Орган, който отговаря за процедурите по обжалване

Комисия за защита на конкуренцията, бул. Витоша № 18, Република България 1000, София, Тел.: 02 9884070, E-mail: cpcadmin@cpc.bg, Факс: 02 9807315

Интернет адрес/и:

URL: http://www.cpc.bg.

VI.4.2) Подаване на жалби

1. Всяко решение на възложителя в процедурата за възлагане на обществена поръчка до сключването на договора подлежи на обжалване относно неговата законосъобразност пред Комисията за защита на конкуренцията. 2. Жалба могат да подават лицата, посочени в чл. 120 от ЗОП, в зависимост от решението, което се обжалва. 3. Жалба пред Комисията за защита на конкуренцията се подава с копие до възложителя, чието решение се обжалва. 4. Жалба срещу решение на възложителя, с изключение на решението за определяне на изпълнител, не спира процедурата за възлагане на обществена поръчка, освен когато е поискана временна мярка "спиране на процедурата". 5. Жалбата срещу решението на възложителя за избор на изпълнител спира процедурата до окончателното решаване на спора, освен когато с влязло в сила определение е допуснато предварително изпълнение.

VI.5) Дата на изпращане на настоящото обявление

10.03.2014 г. 



ПРИЛОЖЕНИЕ Б: ИНФОРМАЦИЯ ОТНОСНО ОБОСОБЕНИТЕ ПОЗИЦИИ

Обособена позиция № 1 / Заглавие на обособената позиция „Реконструкция на транспортна инфраструктура в Община Мездра” - ремонт на улици
1) Кратко описание

Ремонт на асфалтовата настилка на участъци от седем улици в гр. Мездра, както следва: 1. Ремонт на ул. „Веслец” гр. Мездра – от ул.”Ал. Стамболийски” до ул. „Д. Благоев” 2. Ремонт на ул. „Л. Каравелов” гр. Мездра – от ул. „Ал. Стамболийски” до ул. „Хр. Ботев” 3. Ремонт на ул. „Динко Петров” гр. Мездра – от ул.”Ал. Стамболийски” до ул. „Христо Ботев” 4. Ремонт на ул. „Роза” гр. Мездра – от ул. „Св. Св. Кирил и Методий” до ул. „Брусненско шосе” 5. Ремонт на ул. „Паисий” гр. Мездра 6. Ремонт на ул. „Брусненско шосе” гр. Мездра – от ул. „Роза” до завод „Искър” 7. Ремонт на ул. „Александър Стамболийски” – запад

2) Код съгласно Класификатора на ОП (CPV)

45233252

Описание:

Строителни работи по полагане на пътна настилка на улици

3) Количество или обем

1. Ремонт на ул. „Веслец” гр. Мездра – от ул.”Ал. Стамболийски” до ул. „Д. Благоев” с дължина 260 м. с ширина на пътното платно 5,60 м. Предвидени са следните СМР: Нивелетно фрезоване, изкърпване на асфалтова настилка, направа на битумен разлив, доставка и полагане на плътна асфалтова смес с минимална дебелина 4 см., повдигане на канализационни шахти и решетки. 2. Ремонт на ул. „Л. Каравелов” гр. Мездра – от ул. „Ал. Стамболийски” до ул. „Хр. Ботев” с дължина 310 м. с ширина на пътното платно 6,00 м. Предвидени са следните СМР: Изкърпване на асфалтова настилка, направа на битумен разлив, доставка и полагане на плътна асфалтова смес с минимална дебелина 4 см., повдигане на канализационни шахти и решетки. 3. Ремонт на ул. „Динко Петров” гр. Мездра – от ул.”Ал. Стамболийски” до ул. „Христо Ботев” с дължина 410 м. с ширина на пътното платно 7,00 м. Предвидени са следните СМР: Изкърпване на асфалтова настилка, направа на битумен разлив, доставка и полагане на плътна асфалтова смес с минимална дебелина 4 см., повдигане на канализационни шахти и решетки. 4. Ремонт на ул. „Роза” гр. Мездра – от ул. „Св. Св. Кирил и Методий” до ул. „Брусненско шосе” с дължина 195 м. с ширина на пътното платно 7,00 м. Предвидени са следните СМР: Изкоп с багер с ограничена ширина, направа на трошенокаменна настилка с деб. 30 см., изкърпване на асфалтова настилка, направа на битумен разлив, доставка и полагане на плътна асфалтова смес с минимална дебелина 4 см., повдигане на канализационни шахти и решетки. Възстановяване на унищожени дъждооттоци по ул. Роза. Забележка: Местонахождението на дъждооттоците ще бъде уточнено от Възложителя при запознаване на място с участъка за ремонт. 5. Ремонт на ул. „Паисий” гр. Мездра с дължина 144 м. с ширина на пътното платно 6,00 м. Предвидени са следните СМР: Изкърпване на асфалтова настилка, направа на битумен разлив, доставка и полагане на плътна асфалтова смес с минимална дебелина 4 см., повдигане на канализационни шахти и решетки. 6. Ремонт на ул. „Брусненско шосе” гр. Мездра – от ул. „Роза” до завод „Искър” с дължина 860 м. с ширина на пътното платно 7,20 – 7,50 м. Предвидени са следните СМР: Изкърпване на асфалтова настилка, направа на битумен разлив, доставка и полагане на плътна асфалтова смес с минимална дебелина 4 см., повдигане на канализационни шахти и решетки. 7. Ремонт на ул. „Александър Стамболийски” – запад с дължина 780 м. с ширина на пътното платно 7,50 м. Предвидени са следните СМР: Разваляне на стари бетонови ивици, доставка и монтаж на улични бордюри, нивелетно фрезоване, изкърпване на асфалтова настилка, направа на битумен разлив, доставка и полагане на неплътен асфалтобетон за изравняване, доставка и полагане на плътна асфалтова смес с минимална дебелина 4 см., направа на водосъбирателна решетка при ПТ26 и ПТ 60, повдигане на канализационни шахти, локален ремонт – състоящ се в изгребване на трошенокаменната настилка до здраво, валиране на земното легло, насипване с трошен камък и изкърпване с неплътна асфалтова смес.

Прогнозна стойност, без ДДС
383333.33 валута BGN
4) Информация за начална дата/краен срок за изпълнение
Начална дата , Крайна дата 31.12.2014 г. 

Обособена позиция № 2 / Заглавие на обособената позиция „Реконструкция на транспортна инфраструктура в Община Мездра” -ремонт на асф.настилка на общински пътища
1) Кратко описание

Извършване на строителни и монтажни работи (СМР), за подмяна на износващия пласт на асфалтовата настилка на участъци от три общински пътя, както следва: 1. Път VRC 1148/ ІІІ-308 / Своде – Роман/ - Синьо бърдо – граница общ./Роман-Мездра/ - Ослен Криводол – Лик – Дърманци - /І-1/ 2. Път VRC 1082 /ІІІ-103/Мездра-Боденец-Крапец-/ VRC 1032/ 3. Път VRC 1032/І-1, Враца-Мездра/-граница общ./Враца-Мездра/-Върбешница-Горна Кремена/ІІІ-103/

2) Код съгласно Класификатора на ОП (CPV)

45233120

Описание:

Строителни и монтажни работи на пътища

3) Количество или обем

1. Път VRC 1148/ ІІІ-308 / Своде – Роман/ - Синьо бърдо – граница общ./Роман-Мездра/ - Ослен Криводол – Лик – Дърманци - /І-1/ в участъци, определени от Възложителя с приблизителна дължина 800 м. и габарит на пътното платно 6,00 м. 2. Път VRC 1082 /ІІІ-103/Мездра-Боденец-Крапец-/ VRC 1032/ в участъци, определени от Възложителя с приблизителна дължина 650 м. и габарит на пътното платно 6,00 м. 3. Път VRC 1032/І-1, Враца-Мездра/-граница общ./Враца-Мездра/-Върбешница-Горна Кремена/ІІІ-103/ в участъци, определени от Възложителя с приблизителна дължина 1720,00 м. и габарит на пътното платно 6,00 м. Строително-монтажните работи обхващат изкърпване на настилката с топла асфалтова смес при дебелина 4 см и 5 см и полагане на плътна асфалтова смес с минимална дебелина 4 см на силно нарушени участъци с различни дължини съгласно настоящите технически спецификации. Участъците ще бъдат определени от Възложителя.

Прогнозна стойност, без ДДС
233333.33 валута BGN
4) Информация за начална дата/краен срок за изпълнение
Начална дата , Крайна дата 31.12.2014 г.