Версия за печат

00207-2014-0019

BG-Монтана: 01 - Услуги по поддържане и ремонт (вкл. инсталиране) на машини и съоръжения

ОБЯВЛЕНИЕ ЗА ОБЩЕСТВЕНА ПОРЪЧКА

Услуги

РАЗДЕЛ І: ВЪЗЛОЖИТЕЛ

I.1) Наименование, адреси и лица за контакт

РЗОК Монтана, бул. "Трети март" №41, За: Деница Христова, България 3400, Монтана, Тел.: 096 396102, E-mail: montana@nhif.bg, Факс: 096 396111

Място/места за контакт: РЗОК Монтана

Интернет адрес/и:

Основен адрес на възлагащия орган/възложителя: nhif.bg.

Адрес на профила на купувача: nhif.bg.

Адреси и лица за контакт, от които може да се получи допълнителна информация: На горепосочения адрес за контакти.

Адреси и лица за контакт, от които може да се получи документация за участие: На горепосочения адрес за контакти.

Адреси и лица за контакт, на които трябва да бъдат изпратени офертите или заявленията за участие: На горепосочения адрес за контакти.

I.2) Вид на възложителя и основна дейност/и

Министерство или друг държавен орган, включително техни регионални или местни подразделения

Основна дейност на възложителя

Здравеопазване

Възложителят възлага обществена/и поръчка/и от името на друг/и възложител/и

НЕ

РАЗДЕЛ ІІ: ОБЕКТ НА ОБЩЕСТВЕНАТА ПОРЪЧКА

II.1) Описание
II.1.1) Наименование на поръчката, дадено от възложителя

Следгаранционно сервизно обслужване на компютри и периферна техника на РЗОК Монтана, включително доставка и монтаж на резервни части

II.1.2) Обект на поръчката и място на изпълнение на строителството, доставката или услугата
Услуги
Категория услуги: 1
Място на изпълнение: гр. Монтана
Код NUTS: BG312
ІІ.1.3) Настоящото обявление е за

Възлагане на обществена поръчка

ІІ.1.5) Кратко описание на поръчката

Техническата поддръжка и сервизното обслужване обхващат извършването на всички аварийни ремонти, също така и профилактика и проверка на техническо-експлоатационните параметри на техниката по съгласуван график.

ІІ.1.6) Код съгласно Класификатора на ОП (CPV)

50000000

Описание:

Услуги по ремонт и поддръжка

ІІ.1.7) Поръчката е предмет на Споразумението за държавни поръчки (GPA) на Световната търговска организация

НЕ

ІІ.1.8) Обособени позиции

НЕ

ІІ.1.9) Ще бъдат приемани варианти

НЕ


II.2) Количество или обем на поръчката
ІІ.2.1) Общо количество или обем

144 бр.

Прогнозна стойност без ДДС
1666 BGN
ІІ.2.2) Опции

НЕ

ІІ.3) Срок на договора или краен срок за изпълнение на поръчката
Продължителност в месеци

12


РАЗДЕЛ ІII ЮРИДИЧЕСКА, ИКОНОМИЧЕСКА, ФИНАНСОВА И ТЕХНИЧЕСКА ИНФОРМАЦИЯ

III.1) Условия, свързани с изпълнението на поръчката
ІІІ.1.1) Изискуеми депозити и гаранции

не

ІІІ.1.2) Условия и начин финансиране и плащане и/или препратка към съответните разпоредбите, които ги уреждат

не

ІІІ.2) Условия за участие
ІІІ.2.1) Изисквания към кандидатите или участниците, включително за вписването им в професионални или търговски регистри
Изискуеми документи и информация: 1.Физически или юридически лица, регистрирани като търговец по ТЗ . 2.Всеки кандидат да представи заверено от него копие на документ за регистрациите си. 3. Кандидатите следва да представят заверено от тях копие за регистрация или идентификационен код съгласно чл.23 от Закона за търговския регистър. 4. Декларации за отсъствие на обстоятелствата по чл. 47, ал.1, ал.2 и ал. 5 от ЗОП, декларация по чл. 56, ал.1, т.8 от ЗОП, административни сведения /Приложения/. 5.Кандидатите са задължени да подадат оферта за пълния обем на поръчката и не може да оферират само за част от нея.
ІІІ.2.2) Икономически и финансови възможности
Изискуеми документи и информация: 1. Документите и данните в офертата се подписват само от лица с представителни функции, съгласно удостоверението за актуално състояние. В случай, че са подписани от упълномощено лице , се изисква прилагане на нотариално заверено пълномощно от лицата с представителни функции. 2. Представените документи, когато са копия , следва да бъдат заверени с гриф „Вярно с оригинала”, подпис на лицето /та, представляващи участника и мокър печат. 3. Всички документи, свързани с офертата, следва да бъдат на български език. Ако в офертата са включени документи и референции на чужд език , те следва да са придружени със заверен превод на български език. 4. В случай на несъответствие между българския и текста на чужд език, текста на български език се ползва с приоритет. 5. По офертата не се допускат никакви вписвания между редовете , изтривания или корекции,освен ако не са заверени с подпис на лицето с представителни функции съгласно удостоверението за актуално състояние или упълномощено от него лице.
Минимални изисквания: 1. Документите и данните в офертата се подписват само от лица с представителни функции, съгласно удостоверението за актуално състояние. В случай, че са подписани от упълномощено лице , се изисква прилагане на нотариално заверено пълномощно от лицата с представителни функции. 2. Представените документи, когато са копия , следва да бъдат заверени с гриф „Вярно с оригинала”, подпис на лицето /та, представляващи участника и мокър печат. 3. Всички документи, свързани с офертата, следва да бъдат на български език. Ако в офертата са включени документи и референции на чужд език , те следва да са придружени със заверен превод на български език. 4. В случай на несъответствие между българския и текста на чужд език, текста на български език се ползва с приоритет. 5. По офертата не се допускат никакви вписвания между редовете , изтривания или корекции,освен ако не са заверени с подпис на лицето с представителни функции съгласно удостоверението за актуално състояние или упълномощено от него лице.
ІІІ.2.3) Технически възможности
Изискуеми документи и информация: 1. При ремонт и доставка резервните части, вложените материали и компоненти да са с гаранция, оригинални, неупотребявани, нерециклирани; 2. За всеки извършен ремонт се издава протокол и гаранционна карта; 3. В случай на установяване на дефект на доставените компоненти в /гаранционен срок/, Изпълнителят се задължава да подмени дефектния компонент.
Минимални изисквания: 1.При ремонт и доставка резервните части, вложените материали и компоненти да са с гаранция, оригинални, неупотребявани, нерециклирани; 2. За всеки извършен ремонт се издава протокол и гаранционна карта; 3. В случай на установяване на дефект на доставените компоненти в /гаранционен срок/, Изпълнителят се задължава да подмени дефектния компонент.
ІІІ.3) Специфични условия при обществени поръчки за услуги
ІІІ.3.1) За изпълнението на услугата се изисква определена професия

НЕ

ІІІ.3.2) Юридическите лица трябва да посочат имената и професионалната квалификация на персонала си, отговарен за изпълнението на услугата

НЕ



РАЗДЕЛ ІV ПРОЦЕДУРА

ІV.1) Вид процедура
ІV.1.1) Вид процедура

Открита


ІV.2) Критерии за оценка на офертите
ІV.2.1) Критерии за оценка на офертите
Най-ниска цена

IV.3) Административна информация
ІV.3.3) Условия за получаване на документацията за участие (спецификации и допълнителни документи) (с изключение на ДСП) или на описателен документ (при състезателен диалог)
Срок за получаване на документация за участие
15.04.2014 г.  Час: 17:00
Платими документи

НЕ

ІV.3.4) Срок за получаване на оферти или заявления за участие
22.04.2014 г.  Час: 10:00
IV.3.6) Език/ци, на които могат да бъдат изготвени офертите или заявленията за участие

Български

IV.3.7) Срок на валидност на офертите
До дата

23.04.2014 г. 

IV.3.8) Условия при отваряне на офертите
Дата: 23.04.2014 г.  Час: 11:30
Място

Монтана, на адрес: гр. 3400 Монтана, бул.”Трети март” №41 стая 102

Лица, които могат да присъстват при отварянето на офертите

всички заинтересовани лица



РАЗДЕЛ VI: ДРУГА ИНФОРМАЦИЯ

VI.2) Поръчката е свързана с проект и/или програма, финансирана от фондове на ЕС

НЕ

VI.4) Процедури по обжалване
VI.4.1) Орган, който отговаря за процедурите по обжалване

Комисия за защита на конкуренцията, бул. Витоша № 18, Република България 1000, София, Тел.: 02 9884070, E-mail: cpcadmin@cpc.bg, Факс: 02 9807315

Интернет адрес/и:

URL: http://www.cpc.bg.

VI.4.2) Подаване на жалби

в 10 дневен срок

VI.5) Дата на изпращане на настоящото обявление

10.03.2014 г. 



ПРИЛОЖЕНИЕ Б: ИНФОРМАЦИЯ ОТНОСНО ОБОСОБЕНИТЕ ПОЗИЦИИ