Версия за печат

02718-2014-0015

BG-Кърджали: Покупка

ОБЯВЛЕНИЕ ЗА ВЪЗЛОЖЕНА ПОРЪЧКА
Директива 2004/18/ЕО

Доставки

РАЗДЕЛ I: ВЪЗЛАГАЩ ОРГАН

I.1) Наименование, адреси и място/места за контакт
Национален идентификационен No (ЕИК): 2016195800015

Южноцентрално ДП гр.Смолян, Териториално поделение - Държавно ловно стопанство "Женда"- гр. Кърджали, ул. "Васил Левски" №2, За: инж.Радослав Боев - Директор, Република България 6600, Кърджали, Тел.: 0361 65120, E-mail: dlsjenda@ucdp-smolian.com, Факс: 0361 65120

Място/места за контакт: Държавно ловно стопанство "Женда" гр. Кърджали

Интернет адрес/и:

Основен адрес на възлагащия орган: www.dlsjenda.ucdp-smolian.com.

I.2) Вид на възлагащия орган

Публичноправна организация

I.3) Основна дейност

Друг: Териториално поделение към държавно предприятие с основна дейност горско и ловно стопанство - съгласно чл.165, ал.1 и 2 от ЗГ и чл.9, ал.1-9 от ЗЛОД

I.4) Възлагане на поръчка от името на други възлагащи органи

НЕ

РАЗДЕЛ ІІ: ОБЕКТ НА ПОРЪЧКАТА

II.1) Описание
II.1.1) Заглавие на поръчката, предоставено от възлагащия орган

“Периодична доставка на канцеларски материали и офис консумативи, необходими за осъществяване на административната и стопанска дейност на ТП ДЛС „ЖЕНДА” – гр.Кърджали”

II.1.2) Вид на поръчката и място на изпълнение на строителството, място на доставката или място на предоставяне на услугите
Доставки
Покупка 
Основна площадка или място на изпълнение на строителството, място на доставката или място на предоставяне на услугите:
Административната сграда на Държавно ловно стопанство "Женда" - гр.Кърджали
Код NUTS: BG425
II.1.3) Информация относно рамковото споразумение
ІІ.1.4) Кратко описание на поръчката или покупката/ите

“Периодична доставка на канцеларски материали и офис консумативи, необходими за осъществяване на административната и стопанска дейност на ТП ДЛС „ЖЕНДА” – гр.Кърджали”

ІІ.1.5) Общ терминологичен речник (CPV)

39263000, 30192000, 30197630

Описание:

Офис принадлежности
Принадлежности за офиса
Хартия за печатане

II.2) Обща крайна стойност на поръчката/ите
ІІ.2.1) Обща крайна стойност на поръчката/ите
Стойност
0 BGN без ДДС

РАЗДЕЛ ІV: ПРОЦЕДУРА

ІV.1) Вид процедура
ІV.1.1) Вид процедура

Открита

ІV.2) Критерии за възлагане
ІV.2.1) Критерии за възлагане
Най-ниска цена
ІV.2.2) Информация относно електронен търг
Използван е електронен търг

НЕ

ІV.3) Административна информация
ІV.3.2) Предишни публикации относно същата поръчка

ДА

Обявление за предварителна информация
Номер на обявлението в ОВ на ЕС 2013/S 44 - 070382 от 02.03.2013 г. 
Обявление за поръчка
Номер на обявлението в ОВ на ЕС 2014/S 007 - 007682 от 10.01.2014 г. 

РАЗДЕЛ V: ВЪЗЛАГАНЕ НА ПОРЪЧКАТА


Поръчка №: 17 / Обособена позиция №: / Заглавие на обособената позиция: Договор за периодична доставка на канцеларски материали и офис консумативи, необходими за осъществяване на административната и стопанска дейност на ТП ДЛС „ЖЕНДА” – гр.Кърджали
V.1) Дата на решението за възлагане на поръчката

07.01.2014 г. 

ІV.2) Информация относно офертите
Брой на получените оферти

5

V.3) Наименование и адреси на икономическия оператор, в чиято полза е взето решението за възлагане на поръчката

”Нико-Н" ЕООД, ул."Калоян" №5, Република България 6600, Кърджали, Тел.: 0361 65828, E-mail: nikon_kj@abv.bg, Факс: 0361 65828

V.4) Информация относно стойността на поръчката
Обща крайна стойност на поръчката
Стойност: 0 BGN без ДДС
Брой месеци: 36
V.5) Информация относно възлагането на подизпълнители
Има възможност поръчката да бъде възложена на подизпълнител/и

НЕ


РАЗДЕЛ VI: ДОПЪЛНИТЕЛНА ИНФОРМАЦИЯ

VI.1) Информация относно средства от Европейския съюз
Поръчката е във връзка с проект и/или програма, финансиран/а със средства от Европейския съюз

НЕ

VI.3) Процедури по обжалване
VI.3.1) Орган, който отговаря за процедурите по обжалване

Комисия за защита на конкуренцията, бул. Витоша № 18, Република България 1000, София, Тел.: 02 9884070, E-mail: cpcadmin@cpc.bg, Факс: 02 9807315

Интернет адрес/и:

URL: http://www.cpc.bg.

VI.4) Дата на изпращане на настоящото обявление

10.03.2014 г.