Версия за печат

00210-2013-0004

BG-София: Покупка

ОБЯВЛЕНИЕ ЗА ВЪЗЛОЖЕНА ПОРЪЧКА
Директива 2004/18/ЕО

Доставки

РАЗДЕЛ I: ВЪЗЛАГАЩ ОРГАН

I.1) Наименование, адреси и място/места за контакт
Национален идентификационен No (ЕИК): 000695317

Министерство на здравеопзавнето, площад Св. Неделя № 5, За: Иво Янчев, България 1000, София, Тел.: 02 9301466, E-mail: iyanchev@mh.government.bg

Място/места за контакт: Министерство на здравеопзавнето

Интернет адрес/и:

Основен адрес на възлагащия орган: http://www.mh.government.bg/.

Адрес на профила на купувача: http://www.mh.government.bg/Articles.aspx?lang=bg-BG&pageid=432&home=true.

I.2) Вид на възлагащия орган

Министерство или всякакъв друг държавен или федерален орган, включително техни регионални или местни подразделения

I.3) Основна дейност

Здравеопазване

I.4) Възлагане на поръчка от името на други възлагащи органи

НЕ

РАЗДЕЛ ІІ: ОБЕКТ НА ПОРЪЧКАТА

II.1) Описание
II.1.1) Заглавие на поръчката, предоставено от възлагащия орган

Обществената поръчка е с предмет "Доставка на копирна хартия" . Видовете и техническите характеристики на копирната хартия са подробно описани в техническата спецификация, неразделна част от документацията за обществената поръчка. Поръчката се състои от три обособени позиции: 1. Обособена позиция № 1 "Доставка на рециклирана копирна хартия" с прогнозен бюджет 1 000 000 /един милион/ лева без ДДС; 2. Обособена позиция № 2 "Доставка на нерециклирана копирна хартия" с прогнозен бюджет 450 000 /четиристотин и петдесет хиляди/ лева без ДДС; 3. Обособена позиция № 3 "Доставка на различни видове копирна, принтерна и факс хартия за офиса" с прогнозен бюджет 70 000 /седемдесет хиляди/ лева без ДДС.

II.1.2) Вид на поръчката и място на изпълнение на строителството, място на доставката или място на предоставяне на услугите
Доставки
Покупка 
Основна площадка или място на изпълнение на строителството, място на доставката или място на предоставяне на услугите:
гр. София
Код NUTS: BG411
II.1.3) Информация относно рамковото споразумение
ІІ.1.4) Кратко описание на поръчката или покупката/ите

„Доставка на копирна хартия” по обособена позиция №1 "Доставка на рециклирана хартия"

ІІ.1.5) Общ терминологичен речник (CPV)

30192000

Описание:

Принадлежности за офиса

II.2) Обща крайна стойност на поръчката/ите
ІІ.2.1) Обща крайна стойност на поръчката/ите
Стойност
17743.15 BGN без ДДС

РАЗДЕЛ ІV: ПРОЦЕДУРА

ІV.1) Вид процедура
ІV.1.1) Вид процедура

Открита

ІV.2) Критерии за възлагане
ІV.2.1) Критерии за възлагане
Най-ниска цена
ІV.2.2) Информация относно електронен търг
Използван е електронен търг

НЕ

ІV.3) Административна информация
ІV.3.2) Предишни публикации относно същата поръчка

ДА

Обявление за поръчка
Номер на обявлението в ОВ на ЕС 2013/S 035 - 055295 от 19.02.2013 г. 

РАЗДЕЛ V: ВЪЗЛАГАНЕ НА ПОРЪЧКАТА


Поръчка №: РД-11-124 / Обособена позиция №: 1 / Заглавие на обособената позиция: Доставка на рециклирана копирна хартия
V.1) Дата на решението за възлагане на поръчката

13.08.2013 г. 

ІV.2) Информация относно офертите
Брой на получените оферти

1

V.3) Наименование и адреси на икономическия оператор, в чиято полза е взето решението за възлагане на поръчката

Кооперация „ПАНДА” ЕИК 000885099, район Младост, бул. Цариградско шосе № 139, Р България 1000, София, Тел.: 02 9766873

V.4) Информация относно стойността на поръчката
Обща крайна стойност на поръчката
Стойност: 17028 BGN без ДДС
V.5) Информация относно възлагането на подизпълнители
Има възможност поръчката да бъде възложена на подизпълнител/и

НЕ


Поръчка №: РД-11-140 / Обособена позиция №: 3 / Заглавие на обособената позиция: Доставка на различни видове копирна, принтерна и факс хартия за офиса
V.1) Дата на решението за възлагане на поръчката

13.08.2013 г. 

ІV.2) Информация относно офертите
Брой на получените оферти

1

V.3) Наименование и адреси на икономическия оператор, в чиято полза е взето решението за възлагане на поръчката

Кооперация "Панда", бул. "Цариградско шосе" № 139, Р България 1000, София, Тел.: 02 9766896

V.4) Информация относно стойността на поръчката
Обща крайна стойност на поръчката
Стойност: 715.15 BGN без ДДС
V.5) Информация относно възлагането на подизпълнители
Има възможност поръчката да бъде възложена на подизпълнител/и

НЕ


РАЗДЕЛ VI: ДОПЪЛНИТЕЛНА ИНФОРМАЦИЯ

VI.1) Информация относно средства от Европейския съюз
Поръчката е във връзка с проект и/или програма, финансиран/а със средства от Европейския съюз

НЕ

VI.3) Процедури по обжалване
VI.3.1) Орган, който отговаря за процедурите по обжалване

Комисия за защита на конкуренцията, бул. Витоша № 18, Република България 1000, София, Тел.: 02 9884070, E-mail: cpcadmin@cpc.bg, Факс: 02 9807315

Интернет адрес/и:

URL: http://www.cpc.bg.

VI.4) Дата на изпращане на настоящото обявление

07.03.2014 г.