Версия за печат

00145-2014-0022

BG-София: 07 - Компютърни и свързаните с тях услуги

ОБЯВЛЕНИЕ ЗА ОБЩЕСТВЕНА ПОРЪЧКА

Услуги

РАЗДЕЛ І: ВЪЗЛОЖИТЕЛ

I.1) Наименование, адреси и лица за контакт

Териториално поделение на Националния осигурителен институт - София-град - Национален осигурителен институт, бул. Александър Стамболийски №62-64, За: Красимир Йорданов Атанасов, Република България 1303, София, Тел.: 02 9261792, E-mail: Krasimir.Atanasov@sofia.nssi.bg, Факс: 02926 1940

Интернет адрес/и:

Основен адрес на възлагащия орган/възложителя: www.noi.bg.

Адрес на профила на купувача: www.noi.bg.

Адреси и лица за контакт, от които може да се получи допълнителна информация: На горепосочения адрес за контакти.

Адреси и лица за контакт, от които може да се получи документация за участие: На горепосочения адрес за контакти.

Адреси и лица за контакт, на които трябва да бъдат изпратени офертите или заявленията за участие: На горепосочения адрес за контакти.

I.2) Вид на възложителя и основна дейност/и

Публичноправна организация

Основна дейност на възложителя

Друг: Управление на държавното обществено осигуряване

Възложителят възлага обществена/и поръчка/и от името на друг/и възложител/и

НЕ

РАЗДЕЛ ІІ: ОБЕКТ НА ОБЩЕСТВЕНАТА ПОРЪЧКА

II.1) Описание
II.1.1) Наименование на поръчката, дадено от възложителя

"Предоставяне на управляеми печатни услуги за нуждите на ТП на НОИ -София град"

II.1.2) Обект на поръчката и място на изпълнение на строителството, доставката или услугата
Услуги
Категория услуги: 7
Място на изпълнение: административната сграда на НОИ- ТП на НОИ-София-град
Код NUTS: BG411
ІІ.1.3) Настоящото обявление е за

Възлагане на обществена поръчка

ІІ.1.5) Кратко описание на поръчката

Предоставяне на управляеми печатни услуги за нуждите на ТП на НОИ-София-град с цел оптимизаиране на цялостния работен процес на Възложителя, свързан с използването на печатаща техника. Изпълнението на поръчката обхваща два етапа:1./ изпълнение-всички необходими услуги, свъзани с доставка, инсталиране, настройка, пускане в експлоатация и обучение на служителите за работа с предложената от кандидата печатаща техника /МФП/ и 2./ обслужване на техниката- пълна гаранционна поддръжка на предложената система за управление на печатащата техника за срок от 36 месеца /вкл. доставка и помяна на консумативи, ремонт, замяна на техника, мониторинг на системата и др./. Изискванията на Възложителя относно печатащите устройства и ситемата за управление на печата са посочени подробно в Раздел IV "Технически спецификации" от документацията за участие.

ІІ.1.6) Код съгласно Класификатора на ОП (CPV)

50323000

Описание:

Услуги по поддържане и ремонт на периферни компютърни устройства

ІІ.1.7) Поръчката е предмет на Споразумението за държавни поръчки (GPA) на Световната търговска организация

НЕ

ІІ.1.8) Обособени позиции

НЕ

ІІ.1.9) Ще бъдат приемани варианти

НЕ


II.2) Количество или обем на поръчката
ІІ.2.1) Общо количество или обем

Количество и вид на печатащите и други устройства, необходими за изпълнение на поръчката: 14 /четиринадесет/ броя монохромни многофункционални устройства /принтер- скенер- копир/, 3 /три/ броя факс апарати, 1 / един/ брой сървър за управление на устройствата със съответния софтуер и софтуерни лицензи и 1 брой UPS;

Прогнозна стойност без ДДС
265000 BGN
ІІ.2.2) Опции

НЕ

ІІ.3) Срок на договора или краен срок за изпълнение на поръчката
Продължителност в месеци

36


РАЗДЕЛ ІII ЮРИДИЧЕСКА, ИКОНОМИЧЕСКА, ФИНАНСОВА И ТЕХНИЧЕСКА ИНФОРМАЦИЯ

III.1) Условия, свързани с изпълнението на поръчката
ІІІ.1.1) Изискуеми депозити и гаранции

1. Гаранцията за участие е в размер на 2 650.00 /две хиляди шестотин и петдесет/ лева, като оригинал от платежния документ за внесената гаранция се прилага към офертата на участника; 2. Гаранция за изпълнение е в размер на 3 % от прогнозната стойност на поръчката и се представя от определения за изпълнител участник преди сключването на договора за изпълнение. Гаранциите могат да бъдат предоставени по избор на участника под формата на парична сума, внесена по сметката на ТП на НОИ-София-град в "СИБанк" АД с IBAN: BG 82 BUIB 9888 3192 8080 01, BIC : BUIB BG SF, като в платежното нареждане се посочва предмета на поръчката като основание за внасяне, или под формата на неотменима банкова гаранция, учредена в полза на възложителя със срок на валидност, покриващ срока на валидност на офертата, удължен с 15 /петнадесет/ дни респ. за срока на изпълнение на договора, удължен с 1 /един/ месец.

ІІІ.1.2) Условия и начин финансиране и плащане и/или препратка към съответните разпоредбите, които ги уреждат

Месечната такса за пълно сервизно обслужване и поддръжка ще се заплаща от Възложителя през месеца, следващ този този, през който е извършена услугата, в срок до 20 / двадесет/ дни след представяне на надлежно оформена фактура от изпълнителя. В месечната такса следва да бъдат включени стойността на вложените консумативи, резервни части от консумативен тип и други резервни части при извършване на ремонт, извършваните услуги по изпълнение на поръчката и обслужване на техниката и др., подробно посочени в т.4.4.1. от Раздел V от документацията за участие; всички плащания се извършват по банков път, по посочена от изпълнителя банкова сметка;

ІІІ.1.3) Изискване за създаване на юридическо лице, когато участникът, определен за изпълнител, е обединение на физически и/или юридически лица

Да, ако участникът в процедурата е неперсонифицирано обединение и същият бъде избран за изпълнител се изисква преди сключването на договора за изпълнение на поръчката да бъде създадено юридическо лице.

ІІІ.2) Условия за участие
ІІІ.2.1) Изисквания към кандидатите или участниците, включително за вписването им в професионални или търговски регистри
Изискуеми документи и информация: 1.Нотариално заверено копие от документ за регистрация /съдебна или в Агенцията по вписванията/ или единен идентификационен код /ЕИК/ съгласно чл.23 от Закона за търговския регистър /ЗТР/, когато участникът е юридическо лице или едноличен търговец; заверено копие от документа за самоличност, когато участникът е физическо лице. Чуждестранните юридически лица представят съответен еквивалентен документ, издаден от съдебен или административен орган в държавата, в която са установени /регстрирани/ в официален превод на български език. 2. Оригинал или нотариално заверено копие от удостоверение за актуално състояние на участника / юридически лица или еднолични търговци/, когато не е представен ЕИК съгласно чл.23 от ЗТР, издадено не по-рано от три месеца преди датата на откриване на процедурата. За участник чуждестранно юридическо лице- съответен еквивалентен документ, издаден от съдебен или административен орган в държавата, в която са установени /регистрирани/ съобразно националното му законодателство, представен в официален превод на български език;за участник физическо лице- нотариално заверено копие от документа за самоличност. 3.При участик обединение на юридически или физически лица се представя и акта за създаването му в оригинал или в нотариално заверен препис / в случаите, в които документът е съставен на чужд език се представя в официален превод на български език/, подписан от лицата, които са включени в обединението, в който задължително следва да бъде посочено лицето, което ще го представлява. Неперсонифицираните дружества следва да представят заверено копие на документ за регистрация съгласно чл.3, ал.1, т.6 от Закона за Регистър БУЛСТАТ. 4. Нотариално заверено пълномощно на лицето, подписващо офертата (оригинал)- представя се когато офертата (или някой документ в нея) не е подписана от управляващия и представляващ участника съгласно актуалната му регистрация (т.1 и т.2), а от изрично упълномощен негов представител. Пълномощното следва да съдържа всички данни за лицата (упълномощен и упълномощител), както и изрично изявление, че упълномощеното лице има право да подпише офертата и да представлява участника в процедурата. 5.Документ за внесена гаранция за участие в процедурата- оригинал; 6. Декларации за липсата на обстоятелствата по чл.47, ал.1, ал.2 и ал.5 от ЗОП. Наличието на някое от обстоятелствата по чл.47, ал.1, 2 и 5 от ЗОП е основание за отстраняване на участника от процедурата. 7. Документ за закупена документация за участие в процедурата - заверено копие; 8. Декларация относно срока за валидност на офертата; 9. Декларация относно ползването на подизпълнители и техния дял на участие в изпълнението; 10. Други документи, посочени от възложителя в документацията за участие.
ІІІ.2.2) Икономически и финансови възможности
Изискуеми документи и информация: 1.Заверено копие от годишния счетоводен баланс и отчета за приходите и разходите на участника за предходните две години-2012г. и 2013г., в зависимост от датата на която участникът е учреден или е започнал дейността си, заварени съгласно Закона за счетоводството или изискванията на законодателството на държавата, в която участникът е установен. Когато участникът е физическо лице, следва да представи заверени копия от годишните данъчни декларации по чл.50 от ЗДДФЛ, подписана от него, удостоверяваща доходите на физическото лице за всяка от предходните две години (2012г. и 2013г.). 2. Декларация за общия оборот и за оборота, реализиран от участника при извършване на сервизно обслужване на печатаща техника, включващо поддръжка и ремонт , доставка на оригинални консумативи и резервни части от консумативен тип по предмета на поръчката за предходните три години (2011г., 2012г. и 2013г.) в зависимост от датата, на която участинкът е учреден или е започнал дейността си.
Минимални изисквания: 1. Участниците да имат положителен финансов резултат / общо за двете години/. 2. Участниците трябва да са реализирали общ оборот от дейности по извършване на услуги при обслужване на печатаща техника, предмет на поръчката за посочените три години не по-малък от общо 600 000 лв., а оборота от продажбите на периферна техника да е в размер на 300 000 лв.; В случай, че участинкът осъществява дейността си за период по-кратък от три години, но е реализирал минимално изискуемия по настоящата поръчка оборот, възложителят приема, че изискването за доказване на оборот е изпълнено;
ІІІ.2.3) Технически възможности
Изискуеми документи и информация: 1. Декларация, съдържаща списък на основните договори за сервизно ослужване на печатаща техника, включващо поддръжка и ремонт на техниката, доставка на консумативи и резервни части от консумативен тип, изпълнени от участника през последните три години (2011г., 2012г. и 2013г.), с посочена стойност на договорите, наименование на възложителите, датите на сключване и сроковете на договорите. Под изпълнен договор се разбира такъв договор, чието изпълнение е приключило в рамките на заложения от възложителя тригодишен период, независимо от датата на сключването му. 2. Декларацията по т.1 следва да бъде придружена със заверени копия на най-малко два броя препоръки за добро изпълнение от възложители по договори от списъка. В препоръката следва да се съдържа информация относно качеството на изпълнение на съответните договори /дали е изпълнен изцяло, с необходимото качество и в определения срок/. 3.Кратко изложение на дейността на фирмата и опита й, свързан с предмета на обществената поръчка. 4.Справка-декларация за наличие на собствена сервизна база на територията на град София, необходима за изпълнение на поръчката, придружена с копия на съответните писмени доказателства. 5. Справка-декларация за притежаваните от участника собствени или наети транспортни средства, необходими за изпълнение на поръчката, придружени с копия от съответните писмени доказателства. 6. Справка-декларация за собствено оборудване и технически съоръжения, необходими за изпълнение на поръчката. 7.Декларация за средния годишен брой на работниците и служителите и за броя на ръководните служители на участника за последните три години (2011г., 2012г. и 2013г.). 8. Справка -декларация за ръководните служители и собствени служители-технически лица /сервизни техници/, които ще отговарят пряко за изпълнението на поръчката. 9.Заверени копия на документи, удостоваряващи образователната и професионална квалификация на лицата по т.8. 10. Ако за изпълнение на поръчката участникът ще ползва ресурсите на други физически или юридически лица да се представят доказателства, които сочат ангажираност на тези лица. 11. Декларации от лицата по т.10, потвърждаваща неговото съгласие и възможност да предостави конкретните ресурси на участника в настоящата поръчка, за срока и изпълнинето й. 12.Заверено от участника копие на документ, удостоваряващ, че е оторизиран от производителя или негово официално представителство в Република България за продажба на оригинални консумативи; 13. Заверено от участника копие от валиден сертификат за качество по стандарта ISO 9001:2008 (или еквивалентен) с обхват, включващ предмета на поръчката, издаден на името на участника. 14. Заверено копие от валиден сертификат за качество ISO 9001 или еквивалентен за производителя на техниката; 15. Заверено копие от валиден сертификат за качество ISO 14001 или еквивалентен, издаден на името на участника; 16. Декларация, подписана от лицето, представляващо участника, че предлаганата техника е нова, неупотребявана и в производствената листа на производителя за 2014 г. 17. Други документи за доказване на техническите възможности и професионална кварилификация по преценка на участника. 18.Други документи, посочени в документацията за участие.
Минимални изисквания: 1. Участикът трябва да е изпълнил през последните три години минимум 2 /два / договора с предмет, аналогичен на настоящата поръчка. 2.Минимум 2 /два / броя препоръки /референции/ от възложители по договори с аналогичен предмет.
ІІІ.3) Специфични условия при обществени поръчки за услуги
ІІІ.3.1) За изпълнението на услугата се изисква определена професия

НЕ

ІІІ.3.2) Юридическите лица трябва да посочат имената и професионалната квалификация на персонала си, отговарен за изпълнението на услугата

ДА



РАЗДЕЛ ІV ПРОЦЕДУРА

ІV.1) Вид процедура
ІV.1.1) Вид процедура

Открита


ІV.2) Критерии за оценка на офертите
ІV.2.1) Критерии за оценка на офертите
Икономически най-изгодна оферта при:
Посочените по-долу показатели:
Показател: предложена цена; тежест: 35
Показател: предложение за изпълнение на заданието; тежест: 30
Показател: предложение за обслужване на техниката; тежест: 25
Показател: предложение на технически средства; тежест: 5
Показател: предложение за система на управление; тежест: 5

IV.3) Административна информация
ІV.3.3) Условия за получаване на документацията за участие (спецификации и допълнителни документи) (с изключение на ДСП) или на описателен документ (при състезателен диалог)
Срок за получаване на документация за участие
04.04.2014 г.  Час: 16:30
Платими документи

ДА

Цена: 15 BGN
Условия и начин на плащане

Документацията за участие в процедурата се заплаща и получава всеки работен ден на адрес:гр.София, бул."Ал.Стамболийски" №62-64, в касата на ТП на НОИ-София-град, стая 114 (партер) от 08.00ч. до 16.30 ч. Заплащането може да стане и по банков път по сметка на ТП на НОИ-София-град в "СИБанк" АД- IBAN:BG82 BUIB 9888 3192 8080 01, BIC: BUIB BG SF; като в платежното нареждане изрично се посочва основанието за внасяне.

ІV.3.4) Срок за получаване на оферти или заявления за участие
15.04.2014 г.  Час: 16:30
IV.3.6) Език/ци, на които могат да бъдат изготвени офертите или заявленията за участие

Български

IV.3.7) Срок на валидност на офертите
Продължителност в дни

120

IV.3.8) Условия при отваряне на офертите
Дата: 16.04.2014 г.  Час: 13:30
Място

Сградата на НОИ -ТП на НОИ- София-град на бул."Ал.Стамболийски" №62-64, етаж 3, зала за обучение

Лица, които могат да присъстват при отварянето на офертите

Участниците или техни упълномощени представители /изисква се нотариално заверено пълномощно/, както и представители на средствата за масово осведомяване и на юридически лица с нестопанска цел.



РАЗДЕЛ VI: ДРУГА ИНФОРМАЦИЯ

VI.1) Tова представлява периодично възлагане на поръчка

НЕ

VI.2) Поръчката е свързана с проект и/или програма, финансирана от фондове на ЕС

НЕ

VI.4) Процедури по обжалване
VI.4.1) Орган, който отговаря за процедурите по обжалване

Комисия за защита на конкуренцията, бул. Витоша № 18, Република България 1000, София, Тел.: 02 9884070, E-mail: cpcadmin@cpc.bg, Факс: 02 9807315

Интернет адрес/и:

URL: http://www.cpc.bg.

VI.4.2) Подаване на жалби

Съгласно чл.120 от ЗОП.

VI.5) Дата на изпращане на настоящото обявление

06.03.2014 г. 



ПРИЛОЖЕНИЕ Б: ИНФОРМАЦИЯ ОТНОСНО ОБОСОБЕНИТЕ ПОЗИЦИИ