Версия за печат

00479-2013-0020

BG-Балчик: 13 - Рекламни услуги

ИНФОРМАЦИЯ ЗА СКЛЮЧЕН ДОГОВОР

Услуги

РАЗДЕЛ І: ВЪЗЛОЖИТЕЛ

I.1) Наименование, адреси и лица за контакт

Община Балччик, пл. "21-ви Септември" № 6, За: Димитрин Димитров, директор ТЕМСЕ, България 9600, Балчик, Тел.: 0579 71065, E-mail: dimitrov@balchik.bg, Факс: 0579 71053

Място/места за контакт: дирекция ТЕМСЕ

Интернет адрес/и:

Основен адрес на възлагащия орган/възложителя: www.balchik.bg.

Адрес на профила на купувача: http://www.balchik.bg/bg/infopage/161-%D0%BE%D0%B1%D1%89%D0%B5%D1%81%D1%82%D0%B2%D0%B5%D0%BD%D0%B8-%D0%BF%D0%BE%D1%80%D1%8A%D1%87%D0%BA%D0%B8.

I.2) Вид на възложителя и основна/и дейност/и

Регионален или местен орган

Основна/и дейност/и на възложителя

Обществени услуги

Възложителят възлага обществена/и поръчка/и от името на друг/и възложител/и

НЕ

РАЗДЕЛ ІІ: ОБЕКТ НА ОБЩЕСТВЕНАТА ПОРЪЧКА

II.1) Описание
II.1.1) Наименование на поръчката, дадено от възложителя

„Осъществяване на мерки за информация и публичност за община Балчик във връзка с изпълнение на договор № А12-22-168 от 03.06.2013 г. “Подпомагане на устойчивото развитие на Община Балчик чрез обучение на служителите в общинската администрация”

II.1.2) Обект на поръчката и място на изпълнение на строителството, доставката или услугата
Услуги
Категория услуга: 13
Публикуване на информацията:
Място на изпълнение: гр. Балчик
Код NUTS: BG332
ІІ.1.4) Кратко описание на договора/споразумението - предмет и количество

Мерките за информация и публичност, предоставени от Изпълнителя, трябва да отговарят на Изискванията за „Задължения на бенефициентите за осигуряване на информация и публичност” по Оперативна програма „Административен капацитет 2007-2013г” и да включват следните дейности: • Начална пресконференция – 1 бр. • Финална пресконференция – 1 бр. • Публикации в медиите – 3 бр. Всички необходими документи и информация за горепосочените дейности ще бъдат предоставени на Изпълнителя след подписване на договора. При изпълнение на задълженията си, Изпълнителят е длъжен да спазва изискванията на Възложителя и указанията на УО на ОПАК. Организиране и провеждене на информационни събития (Начална и финална пресконференция) - 2 бр.; Кетъринг за 60 човека (Начална пресконференция - 30 човека и финална пресконференция - 30 човека), включващ - минерална вода, дребни сладки и соленки, кафе и чай Изготвяне на презентация по проекта в PowerPoint - 2 бр.; Организиране на медийното отразяване на проекта – 2 бр.; Публикации в медии – 3 бр.; Изработването и доставката на ролбанер със стойка - дизайн, предпечат и пълноцветен печат върху винил, минимални размери: 1,60 м/0,60 м - 1 бр.; Дизайн, предпечат, печат и доставка на плакати, формат А3, цветност 4 + 0 цвята, хартия 130 гр. с основна информация за проекта - 5 бр.; Дизайн, предпечат и печат на папка твърди корици, формат А4, цветност 4 + 0 цвята (с името на проекта, задължителните реквизити за публичност) съдържаща 5 бр. листи за писане с логото на програмата и разпечатаната презентация за проекта -60 бр.; Дизайн, предпечат и печат на рекламни химикалки (брандирани с логото на Европейския съюз, Европейски социален фонд и ОП „Административен капацитет“) - 60 бр.; Дизайн, предпечат и печат на рекламна флаш памет (USB) - 4 Gb., брандиран с логото на Европейския съюз, Европейски социален фонд и Оперативна програма „Административен капацитет - 60 бр.; Осигуряване на снимков материал за събитията.

ІІ.1.5) Код съгласно Класификатора на ОП (CPV)

22462000, 79952000

Описание:

Рекламни печатни материали
Услуги, свързани с организирането на събития


II.2) Обща крайна стойност на договора/ите
ІІ.2.1) Обща стойност на договора/ите
Стойност
2920 BGN без ДДС

РАЗДЕЛ ІV ПРОЦЕДУРА

ІV.1) Вид процедура
ІV.1.1) Вид процедура

Открита

ІV.2) Критерии за оценка на офертите
ІV.2.1) Критерии за оценка на офертите
Най-ниска цена
ІV.2.2) Използван е електронен търг

НЕ


IV.3) Административна информация
ІV.3.2) Предишни публикации, свързани със същата поръчка

ДА

Обявление за обществена поръчка
Номер на обявлението в ДВ 557284 от 27.08.2013 г. 

РАЗДЕЛ V: СКЛЮЧВАНЕ НА ДОГОВОР

ДОГОВОР № 571 / Обособена позиция №: / Заглавие:
V.1) Дата на сключване договора
30.12.2013 г. 
V.1.1) Дата на решението за възлагане на поръчката
27.08.2013 г. 
V.2) Брой на получените оферти

1

V.3) Наименование и адрес на изпълнителя

"Бк дизайн" ЕООД, ЕИК 200072838, област Добрич, община Балчик, с. Гурково, ул. „Китка“ № 1, Република България 9644, село Гурково, Тел.: 0888 942523

V.4) Информация за стойността на договора
Крайна обща стойност на договора
Стойност 2920 BGN без ДДС
V.5) При изпълнение на договора ще участват подизпълнители

НЕ


РАЗДЕЛ VI: ДРУГА ИНФОРМАЦИЯ

VI.1) Поръчка е свързана с проект и/или програма, които са финансирани от фондове на ЕС

Поръчката е във връзка с изпълнението на договор за БФП № А12-22-168 от 03.06.2013 г. “Подпомагане на устойчивото развитие на Община Балчик чрез обучение на служителите в общинската администрация”, изпълняван от Община Балчик по ОПАК.

VI.3) Процедури по обжалване
VI.3.1) Орган, който отговаря за процедурите по обжалване

Комисия за защита на конкуренцията, бул. Витоша № 18, Република България 1000, София, Тел.: 02 9884070, E-mail: cpcadmin@cpc.bg, Факс: 02 9807315

Интернет адрес/и:

URL: http://www.cpc.bg.

VI.4) Дата на изпращане на настоящата информация за сключен договор

06.03.2014 г. 


ПРИЛОЖЕНИЕ Г

Информация за сключен договор