Версия за печат

00530-2013-0168

BG-Варна: 01 - Услуги по поддържане и ремонт (вкл. инсталиране) на машини и съоръжения

ИНФОРМАЦИЯ ЗА СКЛЮЧЕН ДОГОВОР

Услуги

РАЗДЕЛ І: ВЪЗЛОЖИТЕЛ

I.1) Наименование, адреси и лица за контакт

Национална агенция за приходите, Териториална дирекция Варна, бул. "Осми приморски полк" № 128, За: Марина Атанасова, България 9010, Варна, Тел.: 052 360515, E-mail: m.v.atanasova@ro03.nra.bg, Факс: 052 360950

Място/места за контакт: Марина Атанасова
I.2) Вид на възложителя и основна/и дейност/и

Министерство или друг държавен орган, включително техни регионални или местни подразделения

Основна/и дейност/и на възложителя

Обществени услуги
Икономическа и финансова дейност

Възложителят възлага обществена/и поръчка/и от името на друг/и възложител/и

НЕ

РАЗДЕЛ ІІ: ОБЕКТ НА ОБЩЕСТВЕНАТА ПОРЪЧКА

II.1) Описание
II.1.1) Наименование на поръчката, дадено от възложителя

“Услуги по поддържане и ремонт при необходимост на електрически инсталации в административните сгради на ТД на НАП Варна и офиси за обслужване Добрич, Разград, Русе, Силистра, Търговище и Шумен при ТД на НАП Варна, по обособени позиции ” • Обособена позиция № 1 “Услуги по поддържане и ремонт при необходимост на електрически инсталации в административните сгради на ТД на НАП Варна и офис за обслужване Добрич” • Обособена позиция № 2 “Услуги по поддържане и ремонт при необходимост на електрически инсталации в административните сгради на офиси за обслужване Разград, Търговище и Шумен при ТД на НАП Варна ” • Обособена позиция № 3 “Услуги по поддържане и ремонт при необходимост на електрически инсталации в административните сгради на офиси за обслужване Русе и Силистра, при ТД на НАП Варна”

II.1.2) Обект на поръчката и място на изпълнение на строителството, доставката или услугата
Услуги
Категория услуга: 1
Публикуване на информацията:
Място на изпълнение: Гр. Варна, гр. Добрич, гр. Разград, гр. Русе, гр. Силистра, гр. Търговище и гр. Шумен.
Код NUTS: BG3
ІІ.1.4) Кратко описание на договора/споразумението - предмет и количество

По Обособена позиция № 1 - “Услуги по поддържане и ремонт при необходимост на електрически инсталации в административните сгради на ТД на НАП Варна и офис за обслужване Добрич”. Плащането се извършва в срок до 30 календарни дни след представяне на фактура издадена на името на ТД на НАП Варна или офис за обслужване Добрич и двустранно подписан приемо-предавателен протокол. Цената за цялостен профилактичен преглед при приемане на електрическите инсталации е в размер на 496.60 лв. без ДДС съответно 595.92 с ДДС. Цената на часова ставка е в размер на 2.70 лв. без ДДС съответно 3.24 лв. с ДДС за извършен ремонт. Максимално допустимата стойност за срока на изпълнение на договора /24 м. считано от 26.04.2014 г./ е в размер на 20 000 лв. без ДДС.; По Обособена позиция № 2 - “Услуги по поддържане и ремонт при необходимост на електрически инсталации в административните сгради на офиси за обслужване Разград, Търговище и Шумен при ТД на НАП Варна ”. Плащането се извършва в срок до 30 календарни дни след представяне в съответния офис за обслужване на фактура придружена с приемо-предавателен протокол, издадена на името на ТД на НАП Варна. Цената за цялостен профилактичен преглед при приемане на електрическите инсталации е в размер на 696.60 лв. без ДДС съответно 835.92 с ДДС. Цената на часова ставка е в размер на 3.70 лв. без ДДС съответно 4.44 лв. с ДДС за извършен ремонт. Максимално допустимата стойност за срока на изпълнение на договора /24 м. считано от 12.04.2014 г./ е в размер на 25 200 лв. без ДДС.

ІІ.1.5) Код съгласно Класификатора на ОП (CPV)

50711000

Описание:

Услуги по ремонт и поддържане на електрически инсталации на сгради

ІІ.1.6) Поръчката е предмет на Споразумението за държавни поръчки (GPA) на Световната търговска организация

НЕ


II.2) Обща крайна стойност на договора/ите
ІІ.2.1) Обща стойност на договора/ите
Стойност
0 BGN без ДДС

РАЗДЕЛ ІV ПРОЦЕДУРА

ІV.1) Вид процедура
ІV.1.1) Вид процедура

Открита

ІV.2) Критерии за оценка на офертите
ІV.2.1) Критерии за оценка на офертите
Икономически най-изгодна оферта с оглед на:
Показател: Най-ниска часова ставка без ДДС за изпълнение на работи по ремонт и поддържане на електрическите инсталации; тежест: 85
Показател: Най-ниска цена без ДДС за еднократен цялостен профилактичен преглед при приемане на електрическите инсталации; тежест: 15
ІV.2.2) Използван е електронен търг

НЕ


IV.3) Административна информация
ІV.3.2) Предишни публикации, свързани със същата поръчка

ДА

Предварително обявление за ОП
Номер на обявлението в ДВ 526411 от 28.02.2013 г. 
Обявление за обществена поръчка
Номер на обявлението в ДВ 569780 от 13.11.2013 г. 

РАЗДЕЛ V: СКЛЮЧВАНЕ НА ДОГОВОР

ДОГОВОР № 6 / Обособена позиция №:1 / Заглавие:"Услуги по поддържане и ремонт при необходимост на електрически инсталации в административните сгради на ТД на НАП Варна и офис за обслужване Добрич"
V.1) Дата на сключване договора
28.02.2014 г. 
V.1.1) Дата на решението за възлагане на поръчката
22.01.2014 г. 
V.2) Брой на получените оферти

2

V.3) Наименование и адрес на изпълнителя

"КЕЙБЪЛ ТЕХ" ООД, ЕИК 103937876, Гр. Варна, ул. "Ген. Колев" № 24, България 9000, Варна, Тел.: 052 609590; 0899 892221, E-mail: atanasov@cabletech-bg.com, Факс: 052 615053

V.4) Информация за стойността на договора
Първоначална прогнозна обща стойност на договора
Стойност 20000 BGN без ДДС
Крайна обща стойност на договора
Стойност 0 BGN без ДДС
В Брой месеци 24
V.5) При изпълнение на договора ще участват подизпълнители

НЕ

ДОГОВОР № 7 / Обособена позиция №:2 / Заглавие:“Услуги по поддържане и ремонт при необходимост на електрически инсталации в административните сгради на офиси за обслужване Разград, Търговище и Шумен при ТД на НАП Варна ”
V.1) Дата на сключване договора
28.02.2014 г. 
V.1.1) Дата на решението за възлагане на поръчката
22.01.2014 г. 
V.2) Брой на получените оферти

1

V.3) Наименование и адрес на изпълнителя

"КЕЙБЪЛ ТЕХ" ООД, ЕИК 103937876, Гр. Варна, ул. "Ген Колев" № 24, България 9000, Варна, Тел.: 052 609590; 0899 892221, E-mail: atanasov@cabletech-bg.com, Факс: 052 615053

V.4) Информация за стойността на договора
Първоначална прогнозна обща стойност на договора
Стойност 25200 BGN без ДДС
Крайна обща стойност на договора
Стойност 0 BGN без ДДС
В Брой месеци 24
V.5) При изпълнение на договора ще участват подизпълнители

НЕ


РАЗДЕЛ VI: ДРУГА ИНФОРМАЦИЯ

VI.1) Поръчка е свързана с проект и/или програма, които са финансирани от фондове на ЕС

НЕ

VI.2) Допълнителна информация

Посочената в раздели V стойност по всяка от обособените позиции е максимално допустимата стойност, до която могат да бъдат извършвани услуги по всеки от договорите.

VI.3) Процедури по обжалване
VI.3.1) Орган, който отговаря за процедурите по обжалване

Софийски градски съд, бул. Витоша № 2, Република България 1000, София, Тел.: 02 9219788, E-mail: adm.sgs@scc.bg, Факс: 02 9813740

Интернет адрес/и:

URL: http://www.scc.bg.

VI.4) Дата на изпращане на настоящата информация за сключен договор

06.03.2014 г. 


ПРИЛОЖЕНИЕ Г

Информация за сключен договор