Версия за печат

01605-2014-0004

BG-София: Проектиране и изпълнение

ОБЯВЛЕНИЕ ЗА ОБЩЕСТВЕНА ПОРЪЧКА ОТ ВЪЗЛОЖИТЕЛ ПО ЧЛ. 7, Т. 5 ИЛИ 6 ОТ ЗОП

Строителство

РАЗДЕЛ І: ВЪЗЛОЖИТЕЛ

I.1) Наименование, адреси и лица за контакт

"БДЖ-Пътнически превози" ЕООД, ул. "Иван Вазов" № 3, За: инж. Павел Марков ;инж. Димчо Динчев, Република България 1080, София, Тел.: 02 8907305 ; 0885 249322 ; 0886 522103, E-mail: bdz@bdz.bg, Факс: 02 8907315

Място/места за контакт: отдел "Обществени поръчки"

Интернет адрес/и:

Основен адрес на възлагащия орган/възложителя: www.bdz.bg.

Адреси и лица за контакт, от които може да се получи допълнителна информация: На горепосочения адрес за контакти.

Адреси и лица за контакт, от които може да се получи документация за участие: На горепосочения адрес за контакти.

Адреси и лица за контакт, на които трябва да бъдат изпратени офертите или заявленията за участие: На горепосочения адрес за контакти.

I.2) Основна/и дейност/и на възложителя, свързана/и с:

Железопътни услуги

РАЗДЕЛ ІІ: ОБЕКТ НА ОБЩЕСТВЕНАТА ПОРЪЧКА

II.1) Описание
II.1.1) Наименование на поръчката, дадено от възложителя

Инженеринг на обект - “Оптимизация по ос и ниво на коловоз № 19, с отводнителни мероприятия и ремонт на надлъжните подрелсови стоманобетонни греди по канала на Екипировъчен коловоз № 19 в Екипировъчен цех на ОП “Надежда” в гр. София

II.1.2) Обект на поръчката и място на изпълнение на строителството, доставката или услугата
Строителство
Проектиране и изпълнение 
Място на изпълнение: Територия на Република България, гр. София
Код NUTS: BG411
ІІ.1.3) Настоящото обявление е за:

Възлагане на обществена поръчка

ІІ.1.5) Кратко описание на поръчката

Инженеринг на обект - “Оптимизация по ос и ниво на коловоз № 19, с отводнителни мероприятия и ремонт на надлъжните подрелсови стоманобетонни греди по канала на Екипировъчен коловоз № 19 в Екипировъчен цех на ОП “Надежда” в гр. София

ІІ.1.6) Код съгласно Класификатора на ОП (CPV)

45200000

Описание:

Строителни и монтажни работи на сгради и строителни съоръжения или на части от тях

ІІ.1.7) Поръчката е предмет на Споразумението за държавни поръчки (GPA) на Световната търговска организация

НЕ

ІІ.1.8) Обособени позиции

НЕ

ІІ.1.9) Ще бъдат приемани варианти

НЕ


II.2) Количество или обем на поръчката
ІІ.2.1) Общо количество или обем

Съгласно Техническо задание и прогнозна количествена сметка - Приложения № 15 и № 16 от документацията за участие

ІІ.2.2) Опции

НЕ

ІІ.3) Срок на договора или краен срок за изпълнение на поръчката
Срок на изпълнение в дни

150


РАЗДЕЛ ІII ЮРИДИЧЕСКА, ИКОНОМИЧЕСКА, ФИНАНСОВА И ТЕХНИЧЕСКА ИНФОРМАЦИЯ

ІІІ.1) Условия свързани с изпълнение на поръчката
ІІІ.1.1) Изискуеми депозити и гаранции

1. Гаранция за участие в процедурата в размер на 2500,00 лева и се представя в една от следните форми: Неотменяема банкова гаранция по приложения към документацията образец на Приложение № 13 или парична сума (депозит), внесена по сметката на “БДЖ-Пътнически превози” ЕООД в лева в Банка ОББ, клон „Света София”, IBAN: BG 57UBBS80021052226520, BIC: UBBSBGSF, със срок на валидност не по малко от 150 (сто и петдесет) календарни дни от крайния срок определен за подаване на заявленията в деловодството на Възложителя. В нареждането за плащане на задължението по гаранцията за участие да бъде изписано: "Гаранция за участие в процедура на договаряне с обявление по ЗОП" с предмет: Инженеринг на обект - “Оптимизация по ос и ниво на коловоз № 19, с отводнителни мероприятия и ремонт на надлъжните подрелсови стоманобетонни греди по канала на Екипировъчен коловоз № 19 в Екипировъчен цех на ОП “Надежда” в гр. София. Гаранцията за участие представляват абсолютната сума от 2500,00 лева. Чуждестранните кандидати могат да представят гаранция в Евро в равностоен размер изчислен по официалния курс на Българска народна банка (БНБ) евро-лев. Банковата гаранция за участие следва да бъде на български език или с официален превод, в случай че е издадена от чуждестранна банка; Условията за задържането и освобождаването на гаранцията за участие са съгласно чл. 61 и чл. 62 от ЗОП. 2. Гаранция за изпълнение - при подписване на договора за изпълнение на обществената поръчка. Определеният за изпълнител участник, следва да представи документ за внесена гаранция за изпълнение на договора в размер на 3% от стойността на същия под формата на: Неотменяема банкова гаранция по приложения към документацията образец на Приложение № 14, със срок на валидност 30 дни след окончателно изпълнение на договора или парична сума (депозит), внесена по сметката на “БДЖ-Пътнически превози” ЕООД в лева в Банка ОББ, клон „Света София”, IBAN: BG 57UBBS80021052226520, BIC: UBBSBGSF. Банковата гаранция за изпълнение следва да бъде на български език или с официален превод, в случай че е издадена от чуждестранна банка. Условията за освобождаване на гаранцията са регламентирани в проекта на договора.

ІІІ.1.2) Условия и начини на финансиране и плащане и/или препратка към съответните разпоредби, които ги уреждат

Начина на плащане е регламентиран в документацията за участие - проекта на договора и образец на първоначална оферта.

ІІІ.1.3) Изискване за създаване на юридическо лице, когато участникът, определен за изпълнител, е обединение на физически и/или юридически лица

Когато определеният за изпълнител е обединение на физически и/или юридически лица, следва да се регистрира като дружество по Търговския закон

ІІІ.1.4) Други особени условия

Участникът определен за изпълнител следва да представи при сключване на договора да представи доказателства за сключена застраховка по чл. 171 от ЗУТ.

ІІІ.2) Условия за участие
ІІІ.2.1) Изисквания към кандидатите или участниците, включително за вписването им в професионални или търговски регистри
Изискуеми документи и информация: Заявление за участие в процедурата може да представи всяко българско или чуждестранно физическо или юридическо лице, както и техните обединения, които отговарят на изискванията на ЗОП и предварително обявените условия на Възложителя. Заявлението съгласно документацията задължително да съдържа: 1. Заявление за участие по реда на чл. 87 от ЗОП. 2. Списък на документите, съдържащи се в Заявлението, подписан от законния/те представител/ли на кандидата, или от упълномощено лице - нотариално заверено пълномощно на лицето. 3. Регистрационни документи: 3.1. Копие от документ за регистрация на Кандидата или единен идентификационен код съгласно чл. 23 от Закона за Търговския регистър, когато Кандидатът е юридическо лице или едноличен търговец, или документ за самоличност, когато е физическо лице; 3.2 В случай, че кандидатът е обединение, което не е юридическо лице, към заявлението се представя и документ, с който е създадено обединението – оригинал или нотариално заверено копие, в което задължително се посочва представляващия; 3.3 Удостоверение за регистрация по Закона за данък добавена стойност (ЗДДС), заверено от кандидата копие. При липса на регистрация по ЗДДС да представи декларация – оригинал. 4. Нотариално заверено пълномощно на лицето подписващо Заявлението - представя се, когато заявлението не е подписано от управляващия и представляващия кандидата по актуална регистрация. Пълномощното да съдържа всички данни на упълномощителя/ите и упълномощения, както и да има право да представлява кандидата и с какво в обществената поръчка. 5. Декларации: 5.1 Декларация по чл. 47, ал. 1, т. 1, ал. 2, т. 2 и т. 5, ал. 5, т. 1 от ЗОП – оригинал - по образец на приложение № 2; 5.2 Декларация по чл. 47, ал. 1, т. 2 и т. 3, ал. 2, т. 1, т. 3 и т. 4, ал. 5, т. 2 от ЗОП – оригинал - по образец на приложение № 3; Декларациите се подписват от лицата съгласно чл. 47, ал. 4 от ЗОП. 5.3 Декларация по чл. 56, ал. 1, т. 8 от ЗОП за участие на подизпълнители – оригинал - образец на приложение № 5; Когато кандидата предвижда подизпълнители в декларацията се изписва вида на тяхната работа и дела на тяхното участие, като представя за тях документи по чл. 56, ал. 2 от ЗОП, съобразено с вида и дела на тяхното участие, както и декларация за съгласие за участие като подизпълнители. Лице дало съгласие за подизпълнител неможе да представи самостоятелно заявление. 5.4 Декларация по чл. 56, ал. 1, т. 11 от ЗОП. 5.5 Декларация по чл. 56, ал. 1, т. 12 от ЗОП. 6. Документ за внесена гаранция - оригинал. 7. Документ за закупена документация - заверено копие от кандидата. Немогат да участват и задължително се отстраняват от процедурата кандидати, при наличието на обстоятелства по чл. 69, ал. 1 и/или чл. 47, ал. 1, ал. 2 и ал. 5 от ЗОП. Когато участникът в процедурата е чуждестранно физическо или юридическо лице или техни обединения, офертата се подава на български език, документът по т. 3, подточка 3.1 се представя в официален превод, а документите, които са на чужд език, се представят и в превод.
ІІІ.2.2) Икономически и финансови възможности

Кандидатът следва да докаже наличието на финансови възможности за изпълнение на поръчката, като представи: 1. За кандидати юридически лица: Годишен финансов отчет – части „Баланс” и „Отчет за приходите и разходите” за последните три счетоводно приключени години – копия, заверени с подпис и печат на кандидата. 2. За кандидати физически лица: Официалин документ, удостоверяващ дохода на физическото лице за предходните три счетоводно приключени години – копия, заверени с подпис и печат на кандидата. 3. В случай, че кандидатът е обединение, следва да бъдат представени копия от годишен финансов отчет – част „Баланс”и „Отчет на приходите и разходите” за последните три счетоводно приключени години - на всички субекти, включени в обединението. Приложение № 8. 4. Справка - декларация за общия оборот от дейността сходен с предмета на поръчката през последните три счетоводно приключени години. Кандидатът следва да има минимален документално доказан общ оборот от дейността сходен с предмета на поръчката за последните три години (2010, 2011 и 2012 г.) в размер равен или по-голям от 780000,00 лева (седемстотин и осемдесет хиляди лева) без ДДС – общо за трите години. Когато кандидатът е чуждестранно лице представените документите да бъдат придружени с превод на български език.

ІІІ.2.3) Технически възможности

1. Доказателства за професионална квалификация и технически възможности, както следва: 1.1 Списък-декларация по чл. 51, ал. 1, т. 2 от ЗОП на основните договори (сходни с предмета на настоящата поръчка), които Кандидатът е изпълнил през последните 5 (пет) години (2009, 2010, 2011, 2012 и 2013 г.) с посочени: цена, място и срокове на изпълнение, и клиенти – оригинал, по образец Приложение № 4. Обстоятелствата, декларирани в списъка се доказват с приложени минимум 3 (три) броя препоръки/референции за добро изпълнение от част от посочените в списъка клиентите – оригинал или копие заверено от кандидата; 1.2 Списък по чл. 51, ал. 1, т. 4 от ЗОП на технически лица, включително на тези, коита ще отговарят за контрола на качеството при изпълнението на поръчката; 1.3 Копие на документи по чл. 51, ал. 1, т. 7 удостоверяващи образованието и професионална квалификация на техническия състав отговорен за изпълнение на поръчката притежаващи „Удостоверение/я за успешно издържан изпит по Националните правила за безопасност на превозите с жп транспорт”; 1.4 Копие на документи на лица преминали курс на обучение по „Здравословни и безопасни условия на труд” и „Безопасност и здраве при работа”; 1.5 Списък на изпълнителския състав специализирани работници с приложени копия на документи удостоверяващи професионална квалификация, заемана длъжност, притежаващи „Удостоверение/я за успешно издържан изпит по Националните правила за безопасност на превозите с жп транспорт”. 2. Заверено от кандидат копие на валиден сертификат EN ISO 9001:2008 или еквивалент, за наличие на внедрена система за управление на качеството. 3. Копие на документ удостоверяващ, че кандидата и вписан в Централния професионален регистър при Камарата на строителите в България. Горепосочените изисквания са минимални и Кандидатът може да представи и други допълнителни документи, доказващи технически възможности и професионална квалификация за осъществяване на предмета на поръчката.

ІІІ.2.4) Запазени поръчки

НЕ

ІІІ.3) Специфични условия за поръчки за услуги
ІІІ.3.1) За изпълнението на услугата се изисква определена професия

НЕ

ІІІ.3.2) Юридическите лица трябва да посочат имената и професионалната квалификация на персонала си, отговорен за изпълнението на услугата

НЕ



РАЗДЕЛ ІV ПРОЦЕДУРА

ІV.1) Вид процедура
ІV.1.1) Вид процедура

Договаряне

Има вече избрани кандидати: 0

ІV.2) Критерии за оценка на офертите
ІV.2.1) Критерии за оценка на офертите
Най-ниска цена
ІV.2.2) Ще се използва електронен търг

НЕ


IV.3) АДМИНИСТРАТИВНА ИНФОРМАЦИЯ
ІV.3.2) Предишни публикации относно същата поръчка

НЕ

ІV.3.3) Условия за получаване на документацията за участие (спецификации и допълнителни документи) (с изключение на ДСП) или на описателен документ (при състезателен диалог)
Срок за получаване на документация за участие
11.04.2014 г.  Час: 16:30
Платими документи

ДА

Цена
20 BGN
Условия и начин на плащане

Документацията се заплаща в касата на Възложителя, находяща се на адрес: гр. София, ул. "Иван Вазов" № 3, ет. 2, стая 219, а се получава на посочевия адрес ет. 1, стая 101 (Деловодство) на Възложителя, всеки работен ден от 08:00 до 16:30 часа.

ІV.3.4) Срок за получаване на оферти или заявления за участие
22.04.2014 г.  Час: 16:30
IV.3.5) Език/ци, на които могат да бъдат изготвени офертите или заявленията за участие

Български

IV.3.6) Срок на валидност на офертите
IV.3.7) Условия за отваряне на офертите
Дата: 24.04.2014 г.  Час: 10:00
Място

гр. София, ул. "Иван Вазов" № 3, "БДЖ-Пътнически превози" ЕООД

Лица, които могат да присъстват при отварянето на офертите

Кандидатите или техни упълномощени представители, както и представители на средствата за масово осведомяване и юридически лица с нестопанска цел, при действия на комисията по чл. 88, ал. 2 от ЗОП



РАЗДЕЛ VI: ДРУГА ИНФОРМАЦИЯ

VI.2) Поръчката е свързана с проект и/или програма, финансирани от фондове на ЕС

НЕ

VI.4) Процедури по обжалване
VI.4.1) Орган, който отговаря за процедурите по обжалване

Комисия за защита на конкуренцията, бул. Витоша № 18, Република България 1000, София, Тел.: 02 9884070, E-mail: cpcadmin@cpc.bg, Факс: 02 9807315

Интернет адрес/и:

URL: http://www.cpc.bg.

VI.4.2) Подаване на жалби

Информация относно крайния срок: чл. 120, ал. 3 от ЗОП.

VI.4.3) Служба, от която може да бъде получена информация относно подаването на жалби

Комисия за защита на конкуренцията, бул. "Витоша" № 18, Република България 1000, София, Тел.: 02 9884070, E-mail: cpcadmin@cpc.bg, Факс: 02 9807315

Интернет адрес/и:

URL: http://www.cpc.bg.

VI.5) Дата на изпращане на настоящото обявление

06.03.2014 г. 



ПРИЛОЖЕНИЕ Б: ИНФОРМАЦИЯ ОТНОСНО ОБОСОБЕНИТЕ ПОЗИЦИИ