Версия за печат

00426-2013-0024

BG-Кюстендил: 13 - Рекламни услуги

ИНФОРМАЦИЯ ЗА СКЛЮЧЕН ДОГОВОР

Услуги

РАЗДЕЛ І: ВЪЗЛОЖИТЕЛ

I.1) Наименование, адреси и лица за контакт

Община Кюстендил, пл.Велбъжд № 1, За: Десислава Алайкова-Стоева, РБ 2500, Кюстендил, Тел.: 078 550815, E-mail: ob_porachki@kustendil.bg, Факс: 078 550815

Място/места за контакт: Община Кюстендил

Интернет адрес/и:

Основен адрес на възлагащия орган/възложителя: www.kustendil.bg.

I.2) Вид на възложителя и основна/и дейност/и

Регионален или местен орган

Основна/и дейност/и на възложителя

Друг: Община КюстендилДруго (моля пояснете): Община Кюстендил

Възложителят възлага обществена/и поръчка/и от името на друг/и възложител/и

НЕ

РАЗДЕЛ ІІ: ОБЕКТ НА ОБЩЕСТВЕНАТА ПОРЪЧКА

II.1) Описание
II.1.1) Наименование на поръчката, дадено от възложителя

Осъществяване на рекламни дейности и дейности по информация, публичност и визуализация за реализацията на проект „"Дестинация Кюстендил-Невестино-Земен – природа, традиции и хилядолетна история“

II.1.2) Обект на поръчката и място на изпълнение на строителството, доставката или услугата
Услуги
Категория услуга: 13
Публикуване на информацията:
Място на изпълнение: гр.Кюстендил
Код NUTS: BG415
ІІ.1.4) Кратко описание на договора/споразумението - предмет и количество

Основна цел на тази дейност е да се генерира и разпространи повече информация относно разнообразния туристически потенциал и предлагане в района на Кюстендил – Невестино - Земен, чрез използването на ефективни съвременни средства и техники за достигане до туристическите пазари. Рекламната дейност е не само най-важният елемент на комуникационния микс в туризма, но и един от основните пътища за налагане на туристически продукт и изграждане на идентичността му, с цел популяризация, точно пазарно позициониране и успешна реализация.Изпълнителят следва да изработи следните рекламни и информационни материали : ПЕЧАТНИ РЕКЛАМНИ МАТЕРИАЛИ : • Луксозен пътеводител с богат снимков и информационен материал (10 000 бр.); • Брошура - обща имиджова брошура, представяща основните културни и природни атракции, фолклор, занаяти, бит (10 000 бр.); • Карта с пешеходните маршрути (2000 бр.) и карта с културно-исторически забележителности (10 000 бр.); • 4 вида минипортфолио, съдържащо дипляни с разработените туристически пакети (10 000 бр.); • Календар на традиционните празници, с място за поставяне на печати – с описание и снимков материал на събитията, включени в подпродукта „Празнична феерия от цветове и звуци“ (1 000бр.); • Изработване лого за печати (8 бр) и печати (16 бр.) за събитията в подпродукт "Празнична феерия от цветове и звуци". Печатите ще са уникални за всяко събитие и ще се поставят в изработения календар на традиционните празници; • Изработване, монтаж с бетониране на указателни табели (70 бр.); • Изработване на лого и слоган (1 бр.); ИЗРАБОТВАНЕ НА СУВЕНИРИ : • Дигитални фоторамки (10 бр.); • Ключодържатели (2 000 бр.); • Магнити (2 000 бр.); • Рекламен чадър (500 бр.); • Рекламен фотоапарат (1 бр.); МУЛТИМЕДИЙНИ РЕКЛАМНИ МАТЕРИАЛИ : • Изработване на видеофилм - 5 минути, на четири езика (1 бр.); • Изработване на видеофилм - 20 минути, на четири езика (1 бр.); • Изработване и излъчване на радио послание по национални радиостанции до 30 секунди за 1 година (1 бр.); • Изработване и излъчване на рекламен анонс по кабелни телевизии до 30 секунди за 1 година (1 бр.); • Флаш памет с лого и слоган на продукта с рекламно съдържание (300 бр.); • Изработване на рекламни призентационни дискове, закупуване, дизайн, запис и печат на CD, включително обложка (10 000 бр.); ИНТЕРНЕТ РЕКЛАМАТА: • Позициониране на реклама за продукта в Интернет медийни канали – Използване на СРС (цена на клик) реклама, Дизайн и разработка на промо страница, Провеждане на online анкети (1бр.); • Създаване и поддържане на Фейсбук страница, игрови стимули (1бр.); • Разработка и дизайн на информационен интернет бюлетин (1бр.); • Изработка на анимиран флаш банер (2 бр.); • PR публикации във водещи електрони платформи (10 бр.); • Медийно Интернет планиране,управление и отчетност (1бр.);

ІІ.1.5) Код съгласно Класификатора на ОП (CPV)

22000000, 22100000, 22120000, 72400000, 79340000, 79952000

Описание:

Печатни материали и свързани с тях продукти
Печатни книги, брошури и диплянки
Публикации
Интернет услуги
Рекламни и маркетингови услуги
Услуги, свързани с организирането на събития


II.2) Обща крайна стойност на договора/ите
ІІ.2.1) Обща стойност на договора/ите
Стойност
258680 BGN без ДДС

РАЗДЕЛ ІV ПРОЦЕДУРА

ІV.1) Вид процедура
ІV.1.1) Вид процедура

Открита

ІV.2) Критерии за оценка на офертите
ІV.2.1) Критерии за оценка на офертите
Икономически най-изгодна оферта с оглед на:
Показател: Техническа оценка на предложението; тежест: 60
Показател: Финансова оценка на предложението; тежест: 40
ІV.2.2) Използван е електронен търг

НЕ


IV.3) Административна информация
ІV.3.2) Предишни публикации, свързани със същата поръчка

ДА

Обявление за обществена поръчка
Номер на обявлението в ДВ 564721 от 15.10.2013 г. 

РАЗДЕЛ V: СКЛЮЧВАНЕ НА ДОГОВОР

ДОГОВОР № Д-00-179 / Обособена позиция №:1 / Заглавие:„Рекламни дейности, подготовка, дизайн и разпространение на информационни и рекламни материали за туристическия район Кюстендил – Невестино – Земен и туристическия продукт „Стратегия Дантелетика”
V.1) Дата на сключване договора
05.03.2014 г. 
V.1.1) Дата на решението за възлагане на поръчката
05.02.2014 г. 
V.2) Брой на получените оферти

8

V.3) Наименование и адрес на изпълнителя

Бранд ПР ЕООД 131221556, ж.к. Яворов бл.39,вх.б, ЕТ.1, ап.13, РБ 1111, София, Тел.: 02 8722781

V.4) Информация за стойността на договора
Първоначална прогнозна обща стойност на договора
Стойност 261070 BGN без ДДС
Крайна обща стойност на договора
Стойност 258680 BGN без ДДС
V.5) При изпълнение на договора ще участват подизпълнители

НЕ


РАЗДЕЛ VI: ДРУГА ИНФОРМАЦИЯ

VI.1) Поръчка е свързана с проект и/или програма, които са финансирани от фондове на ЕС

Поръчката е свързана с проект „Дестинация Кюстендил-Невестино-Земен – природа, традиции и хилядолетна история“ в изпълнение на договор за безвъзмездна финансова помощ №BG161PO001/3.2-03/2012/005 по Оперативна програма „Регионално развитие” 2007–2013 г., приоритетна ос 3 „Устойчиво развитие на туризма”, операция 3.2 „Развитие на регионалния туристически продукт и маркетинг на дестинациите ІІ”, съфинансирана от Европейския съюз чрез Европейския фонд за регионално развитие.

VI.3) Процедури по обжалване
VI.3.1) Орган, който отговаря за процедурите по обжалване

Комисия за защита на конкуренцията, бул. Витоша № 18, Република България 1000, София, Тел.: 02 9884070, E-mail: cpcadmin@cpc.bg, Факс: 02 9807315

Интернет адрес/и:

URL: http://www.cpc.bg.

VI.4) Дата на изпращане на настоящата информация за сключен договор

06.03.2014 г. 


ПРИЛОЖЕНИЕ Г

Информация за сключен договор