Версия за печат

00038-2014-0007

BG-Габрово: 16 - Услуги по събиране и третиране на твърди и течни отпадъци, включително канализационни води; санитарни и почистващи услуги

ОБЯВЛЕНИЕ ЗА ПОРЪЧКА
Директива 2004/18/EO

Услуги

РАЗДЕЛ I: ВЪЗЛАГАЩ ОРГАН

I.1) Наименование, адреси и място/места за контакт
Национален идентификационен No (ЕИК): 000215630

Община Габрово, площад "Възраждане" 3, За: Неджля Юмерова, Момчил Недев, Република България 5300, Габрово, Тел.: 066 818384, E-mail: nedzhi@gabrovo.bg, Факс: 066 809371

Място/места за контакт: Община Габрово

Интернет адрес/и:

Основен адрес на възлагащия орган: www.gabrovo.bg.

Адрес на профила на купувача: http://www.gabrovo.bg/articles/index/lang:bg/p:166.

Адреси и места за контакт, от които може да бъде получена допълнителна информация: На горепосочения адрес за контакти.

Адреси и места за контакт, от които могат да бъдат получени спецификации и допълнителни документи: На горепосочения адрес за контакти.

Адреси и места за контакт, на които трябва да бъдат изпратени офертите/заявленията за участие: На горепосочения адрес за контакти.

I.2) Вид на възлагащия орган

Регионален или местен орган

I.3) Основна дейност

Обществени услуги

I.4) Възлагане на поръчка от името на други възлагащи органи

НЕ

РАЗДЕЛ ІІ: ОБЕКТ НА ПОРЪЧКАТА

II.1) Описание
II.1.1) Заглавие на поръчката, предоставено от възлагащия орган/възложителя

Предоставяне на услугата “Предварително третиране на смесени битови отпадъци в Регион Габрово"

II.1.2) Вид на поръчката и място на изпълнение на строителството, място на доставката или място на предоставяне на услугите
Услуги
Категория услуги: 16 (16 - Услуги по събиране и третиране на твърди и течни отпадъци, включително канализационни води; санитарни и почистващи услуги)
Основна площадка или място на изпълнение на строителството, място на доставката или място на предоставяне на услугите:
площадката на Регионално депо за неопасни отпадъци на регион Габрово, находящо се в имот №000255 в землището на с.Гръблевци, с ЕКАТТЕ: 17991,община Габрово
Код NUTS: BG322
II.1.3) Информация относно обществената поръчка, рамковото споразумение или динамичната система за покупки (ДСП)

Обявлението обхваща обществена поръчка

ІІ.1.5) Кратко описание на поръчката или покупката/ите

“Предоставяне на услугата “Предварително третиране на смесени битови отпадъци в Регион Габрово”

ІІ.1.6) Общ терминологичен речник (CPV)

90500000

Описание:

Услуги, свързани с битови остатъци и отпадъци

ІІ.1.7) Поръчката попада в обхвата на Споразумението за държавни поръчки (GPA)

НЕ

II.1.8) Обособени позиции
Настоящата поръчка е разделена на обособени позиции

НЕ

II.1.9) Информация относно вариантите
Ще бъдат приемани варианти

НЕ

II.2) Количество или обем на поръчката
ІІ.2.1) Общо количество или обем

Поръчката обхваща разделно предварително третиране (сепариране) на събраните (извън „мократа фракция“) смесени битови отпадъци в съдове за „суха фракция“, които по прогнозни данни са в обем 15 600 тона средно годишно за периода до 2019 г. Поръчката включва и проектирането и изграждането на производствено хале, както и пускането в експлоатация на сепариращата инсталация.

Стойност, без да се включва ДДС
2700000 BGN
II.2.2) Информация относно опциите
Опции

НЕ

II.2.3) Информация относно подновяванията
Тази поръчка подлежи на подновяване

НЕ

ІІ.3) Продължителност на поръчката или краен срок за изпълнение
Продължителност в месеци

60

РАЗДЕЛ ІІI: ПРАВНА, ИКОНОМИЧЕСКА, ФИНАНСОВА И ТЕХНИЧЕСКА ИНФОРМАЦИЯ

III.1) Условия във връзка с поръчката
ІІІ.1.1) Изискуеми депозити и гаранции

Гаранция за участие в размер на 27000 лв. (двадесет и седем хиляди лева). Когато участникът е обединение, което не е юридическо лице, всеки от съдружниците в него може да е наредител по банковата гаранция за участие, съответно вносител на сумата по гаранцията. Гаранцията се представя в една от следните форми : а) депозит на парична сума по сметка на Възложителя; б) банкова гаранция в полза на Възложителя съгласно образеца от документацията. Участникът сам избира формата на гаранция за участие. Когато Участникът избере гаранцията за участие да бъде банкова, тя следва да бъде безусловна и неотменима банкова гаранция със срок на валидност мин. 180 (сто и осемдесет) календарни дни, считано от крайния срок за получаване на офертите. При избор на гаранция за участие - парична сума, то тя следва да се внесе по банков път по следната сметка: Банка : „ДСК“ ЕАД – Финансов център Габрово, Република България BIC : STSABGSF IBAN : BG 52 STSA 9300 3305 016 910 При представяне на гаранцията за участие, в платежното нареждане или съответно в банковата гаранция изрично се посочва наименованието на поръчката. Участникът ще бъде отстранен от участие в процедурата за възлагане на настоящата обществена поръчка, ако в представената банкова гаранция не е изрично посочено, че тя е безусловна и неотменима, че е в полза на Възложителя, че е със срок на валидност минимум 180 (сто и осемдесет) календарни дни, считано от крайния срок за получаване на офертите, и че е изрично за настоящата обществена поръчка. Задържането и освобождаването на гаранцията за участие става по условията и реда на чл. 61 и чл. 62 от ЗОП. 2. Гаранцията за изпълнение на договора е в размер на 3 % от стойността на договора без вкл.ДДС. Гаранцията за изпълнение – една от следните форми: - депозит на парична сума по сметка на Възложителя ; - банкова гаранция в полза на Възложителя съгл. образеца от документацията (обр.№15). Определеният Изпълнител избира сам формата на гаранцията за изпълнение. Когато Изпълнителят избере гаранцията за изпълнение да бъде банкова гаранция, тогава в нея трябва да бъде изрично записано, че тя е безусловна и неотменима, че е в полза на Възложителя, и че срокът на същата изтича не по-малко от 30 дни след изтичане срока на изпълнение на договора. Участникът, определен за Изпълнител на обществената поръчка, представя банковата гаранция или платежния документ (оригинал или заверено от банката копие) за внесената по банков път гаранция за изпълнение на договора при неговото сключване. Ако опр. Изпълнител представя банкова гаранция, то условията по същата трябва да отговарят на тези по приложения в документацията Образец № 15 на Банкова гаранция за изпълнение, като формата на образеца не е задължителна. Ако в текста на представената от определения Изпълнител гаранция условията се различават от тези на представения образец в настоящата документация, Възложителят може да откаже да приеме гаранцията и/или да изиска нейна корекция. Участникът, определен за Изпълнител, е длъжен да се съобрази с искането на Възложителя, в противен случай се счита, че не е представена изискуемата Банкова гаранция за изпълнение. Банковите разходи по откриването на гаранциите са за сметка на Изпълнителя. Изпълнителят трябва да предвиди и заплати своите такси по откриване и обслужване на гаранциите така, че размерът на получената от Възложителя гаранция да не бъде по-малък от определения в настоящата процедура. Условията и сроковете за задържане и освобождаване на гаранцията за изпълнение се уреждат в договора за възлагане на обществената поръчка между Възложителя и Изпълнителя.

ІІІ.1.2) Основни финансови условия и начини на плащане и/или позоваване на разпоредбите, които ги уреждат

След края нa всеки отчетен период, Изпълнителят представя актове по образец (утвърден след съгласуване между избрания за Изпълнител и Възложителя), в който подробно ca описани извършените дейности във връзка с предоставяната от него ycлyга за съответния отчетен период. В срок до 10 (десет) работни дни след предоставяне на актовете, същите се разглеждат и одобряват. Заплащането се извършва в срок до 30 (тридесет) календарни дни от одобрението на актовете по банков път по сметка, посочени във фактурите.

ІІІ.1.3) Правна форма, която трябва да придобие групата от икономически оператори, на която се възлага поръчката

Възложителят не поставя изискване за създаване на ЮЛ.

ІІІ.1.4) Други особени условия
Изпълнението на поръчката е предмет на особени условия

ДА

Описание на особените условия

В предмета на настоящата обществена поръчка, освен предоставянето на услуга по “Предварително третиране на смесени битови отпадъци в Регион Габрово” се включва и строителство, произтичащо от основния предмет на поръчката - чл. 14а(1) от ЗОП.

ІІІ.2) Условия за участие
ІІІ.2.1) Лично състояние на икономическите оператори, включително изисквания във връзка с вписването в професионални или търговски регистри
Информация и формалности, които са необходими за оценяване дали са изпълнени изискванията

ПЛИК № 1 „ДОКУМЕНТИ ЗА ПОДБОР“ - един оригинал и две копия: 1. Списък на документите, съдърж. се в Офертата, подписан от Участника (съгл. чл. 56 (1), т. 14 от ЗОП)-подписва от представляв. Участника (или изрично упълномощено с нотар. пълномощно от него лице); 2. Обща Оферта (Обр. № 1) – представя се от представл. Участника; 3. Нотар. заверено пълномощно на лицето, подписващо офертата (оригинал) когато офертата (или някой документ от нея) не е подписана от управл. и представл. Участника съгл. актуалната му регистрация, а от изрично упълном. негов представител. 4. Документи за правосубектност на Участника – съгл. чл. 56 (1), т. 1 от ЗОП: - когато Участникът е ЮЛ или ЕТ - копие от докум. за регистрация, заверено с подпис и печат на лицето, опр. по регистрация да представлява дружеството, или ЕИК съгласно чл. 23 от ЗТР; - когато Участникът е ФЛ - копие от докум. за самоличност, заверено „вярно с оригинала“ от лицето; - за лица, които не са регистрирани в Р. България – докум. за регистрация на чужд. лице, съобраз. нац. му законодателство, като докум. бъде преведен на бълг. ез. с офиц. превод; - когато Участникът в процедурата е обединение, което не е ЮЛ, документите се представят от всяко физическо или ЮЛ, включено в обединението; - когато Участникът предвижда участието на подизпълнители – докум. се представят за всеки от тях; 5. Декл. за отсъствие на обстоятелствата по чл. 47 (1) т. 1, (2), т. 2 и 5 и (5), т. 1 от ЗОП – Обр.№ 2 (оригинал). В случай, че участникът е ЮЛ, декл. се подписва задължително от лицата, по чл. 47 (4) от ЗОП. Когато Участникът в процедурата е обед-ние, което не е ЮЛ, декл. се представя от вс. ФЛ или ЮЛ, включени в обединението. Когато Участн. предвижда участието на подизпълнители, декл. се представя за вс. от тях. Когато Участн. в процедурата е чужд. ФЛ или ЮЛ или техни обединения, декл. се представя и в превод. 6. Декл. по чл. 47 (1), т. 2 и 3, (2), т. 1, 2а, 3 и 4 и (5), т. 2 от ЗОП – Обр.№ 3 (оригинал). Когато Участник в процедурата е ЮЛ, достатъчно е декл. да бъде подадена от едно от лицата, които могат самостоятелно да го представляват, съгл. чл. 47 (6) от ЗОП. В случай, че Участн. е обединение, декл. се представя за вс. ФЛ или ЮЛ, включ. в обединението, съгл. чл. 56 (3), т. 1 от ЗОП, при условията на чл. 47 (6) от ЗОП. Когато деклараторът е чужд. гражданин, декларацията/ите, които са предст. на чужд ез. се представя и в превод на бълг. ез. Когато Участн. предвижда участие на подизпълн., докум. се представя за вс. един от тях, съобразно чл. 56 (2) от ЗОП, при усл. на чл. 47 (8) от ЗОП. 7. Декл., че Участн. е запознат с вс. обстоятелства, свърз. с общ. поръчка и, че ще спазва вс. условия на Възложителя, свърз. с изпълнението –Обр.№ 4. Декл. се представя от Участника/всяко лице, вкл. в обединението и от подизпълнителя/ите на Участника и се подписва от представляв. всяко едно от лицата или изрично упълномощено с нотариално пълномощно от него лице. 8. Декл., че участникът приема условията на проекта на договор за изпълнение на общ. поръчка – Обр.№ 5 – представя се от представляващия Участника. 9. В случай, че Участникът е обединение/консорциум по ЗЗД - той следва да представи Документ, удостоверяващ наличието на обединение (съгл. чл. 56 (1), т. 2 от ЗОП). Представя се в оригинал (нотариално заверено копие), подписан от лицата в обединението. В него следва да е изрично посочен представляващият; Ако обединението не е създадено за участие в настоящата общ. поръчка - анекс, към първоначалният документ; 10. В случай, че Участникът е обединение/консорциум по ЗЗД, той следва да попълни и представи деклар. Обр.№ 7, че всички негови членове са отговорни заедно и поотделно за изпълнението на договора; 11. Документ за внесена гаранция за участие (за банк.гаранция с условията на Обр. № 6) - оригинал. 12. Декл. за ползване/не ползване на подизпълнител/и по чл. 56 (1), т. 8 от ЗОП –Обр.№ 9); Продължава в раздел VI.3;

ІІІ.2.2) Икономически и финансови възможности
Информация и формалности, които са необходими за оценяване дали са изпълнени изискванията

1. Копия (заверени) от отчетите за приходи и разходи за последните три счетоводно приключени години или декларация (в свободен текст), че същите са обявени в Търговския регистър при Агенция по вписванията за ЮЛ и ЕТ или еквивалентни документи за чуждестранните участници, одобрени и заверени, съгласно изискванията на националното законодателство на участника / когато публикуването им се изисква от законодателството на държавата, в която участникът е установен/; 1.1. Декларация, съдържаща информация за общия оборот и за оборота от дейност, сходна с предмета на поръчката за последните 3 (три) счетоводно приключени години (Образец № 11). 1.2. Копия от документи, доказващи финансовото състояние, в това число и по преценка на Участника - годишни данъчни декларации, заверени от НАП за участници – физически лица. Забележка: Когато по обективни причини Участникът не може да представи исканите от възложителя документи, той може да докаже икономическото и финансовото си състояние с всеки друг документ, който възложителят приеме за подходящ съгласно чл. 50 (2) от ЗОП Когато участник в процедурата е обединение, което не е юридическо лице, документите се представят само за участниците, чрез които обединението доказва съответствието си с критериите за подбор. Когато участникът предвижда участие на подизпълнители,документите се представят за всеки от тях, а изискванията към тях се прилагат съобразно вида и дела на тяхното участие.

Изисквано минимално/ни ниво/а:

1.Участникът следва да има реализиран общ оборот за последните 3 (три) счетоводно приключени години минимум 1 500 000 лв. (един милион и петстотин хиляди лева) без ДДС; 2. Участникът следва да има реализиран оборот свързан с предмета на поръчката общо за последните 3 (три) счетоводно приключени години минимум 1 500 000 лв. (един милион и петстотин хиляди лева) без ДДС. Забележка: под „оборот свързан с предмета на поръчката“ се разбира оборот от извършени услуги, свързани с дейности по „предварително третиране“ преди оползотворяването и/или обезвреждането на смесени битови отпадъци с код 20 03 01 и/или на отпадъци от опаковки с код 15 01 от Наредба 3/2004 г. за класификация на отпадъците или еквивалентен. В случай, че Участникът е учреден или е започнал дейност през последните три години и не може да представи информация за общ оборот и оборот от дейност, сходна с предмета на поръчката за последните три счетоводно приключени години, същият посочва това обстоятелство в офертата си и представя информация от датата на учредяване, респективно от започване на дейността, като в този случай следва да е изпълнил изискванията за общ и специфичен оборот от датата на учредяването си, респективно от започването на дейността. Когато участникът предвижда участие на подизпълнители, изискванията за икономически и финансови възможности към тях се прилагат съобразно вида и дела на тяхното участие, съгласно чл. 56 (2) от ЗОП. Когато участникът е обединение, което не е юридическо лице, изискванията за икономически и финансови възможности се отнасят за обединението (консорциума и др.) като цяло.

ІІІ.2.3) Технически възможности
Информация и формалности, които са необходими за оценяване дали са изпълнени изискванията:

1.Списък на изпълнени договори с предмет - сходен с предмета на поръчката за последните 3 (три) години, считано до крайния срок за подаване на офертите. Списъкът следва да е придружен от препоръки/референции за добро изпълнение на договорите, издадени от лица, различни от Участника, както и по преценка на участника: извадки от отчети, дневници, актове, книги, протоколи, спецификации и/или други документи (без оглед на тяхното наименование), от които по безспорен начин да е видно, че е извършвал услуга, с предмет, сходен с предмета на поръчката. 2.Заверени копия на валидни сертификати за внедрени системи за управление на качеството ISO 9001:2008 и за безопасни условия на труд ОHSAS 18001:2007 за дейност/и свързана/и с третиране на отпадъци, или еквивалент. 3. Декларация за предлаганото техническо оборудване (Образец № 17) 3.1.Документи (заверени копия), доказващи собствеността или ползването на друго валидно правно основание на предлаганото техническо оборудване. Когато участник в процедурата е обединение, което не е юридическо лице, документите се представят само за участниците, чрез които обединението доказва съответствието си с критериите за подбор. Когато участникът предвижда участие на подизпълнители,документите се представят за всеки от тях, а изискванията към тях се прилагат съобразно вида и дела на тяхното участие.

Изисквано минимално/ни ниво/а:

1. Участникът да има изпълнен минимум 1 (един) договор през последните 3 (три) години (считано до крайния срок за подаване на оферти), с предмет – сходен с предмета на поръчката. Под договори с предмет - сходен с предмета на поръчката следва да се разбира договор за извършване на услуги, свързани с дейности по „предварително третиране“ преди оползотворяването и/или обезвреждането на смесени битови отпадъци с код 20 03 01 и/или на отпадъци от опаковки с код 15 01 от Наредба 3/2004 г. за класификация на отпадъците най–малко на 16 000 тона средно годишно или еквивалентен. 2. Участникът трябва да разполага с издадени валидни сертификати от акредитиран орган за внедрени системи за управление на качеството ISO 9001:2008 и за безопасни условия на труд ОHSAS 18001:2007, за дейност/и свързана/и с третиране на отпадъци или еквивалент. 3.Участникът трябва да разполага с техническо оборудване, необходимо за обезпечаване изпълнението на предоставяната от него услуга, включващо като минимум без да се ограничава само до това следното: - сепариращата инсталация; - челен товарач; - мотокар; - преса; - камион; - микробус; - малка електронна везна; - фургони Когато участникът е обединение, което не е юридическо лице, изискванията за технически възможности се отнасят за обединението (консорциума и др.) като цяло, с изключение на съответ. регистрация, представяне на сертификат или друго условие необходимо за изпълнение на поръчката съгласно изискванията на нормативен или административен акт и съобразно разпределението на участието на лицата при изпълнение на дейностите предвидено в договора за създаване на обединението, съгласно чл.25, ал.8 от ЗОП. Когато участникът предвижда участие на подизпълнители, изискванията за технически възможности към тях се прилагат съобразно вида и дела на тяхното участие.

ІІІ.3) Специфични условия за поръчки за услуги
ІІІ.3.1) Информация относно определена професия
Изпълнението на услугата е ограничено до определена професия

НЕ

ІІІ.3.2) Персонал, който отговаря за изпълнението на услугата
Юридическите лица трябва да посочат имената и професионалната квалификация на персонала, който отговаря за изпълнението на услугата

НЕ

РАЗДЕЛ ІV: ПРОЦЕДУРА

ІV.1) Вид процедура
ІV.1.1) Вид процедура

Открита

ІV.2) Критерии за възлагане
ІV.2.1) Критерии за възлагане
Най-ниска цена
ІV.2.2) Информация относно електронен търг
Ще се използва електронен търг

НЕ

ІV.3) Административна информация
ІV.3.2) Предишни публикации относно същата поръчка

ДА

Обявление за предварителна информация

Номер на обявлението в ОВ на ЕС: 2014/S 027 - 042121 от 07.02.2014 г. 
ІV.3.3) Условия за получаване на спецификации и допълнителни документи или на описателен документ
Срок за получаване на искания за документи или за достъп до документи
04.04.2014 г.  Час: 17:00
Платими документи

ДА

Цена: 15 BGN
Условия и начин на плащане

Цената на документацията е с вкл. ДДС. Заинтересуваните лица могат да закупят документацията за участие в деловодството на Община Габрово, на адрес : гр. Габрово, пл. “Възраждане” № 3, всеки работен ден между 8:15 ч. и 17:00 ч., срещу заплащане в касата на Общината на цена в размер на 15.00 лв. (петнадесет лева) с вкл. ДДС за всеки отделен комплект или срещу представяне на платежен документ за внесената сума по сметка BG58STSA93008460754400, код за плащане 447000, BIC STSABGSF в банка ДСК ЕАД Габрово, най-късно до часа и датата, посочени в обявлението за обществената поръчка. При поискване от заинтересовано лице Възложителят ще изпрати документацията за сметка на лицето, отправило искането

ІV.3.4) Срок за получаване на оферти или на заявления за участие
14.04.2014 г.  Час: 16:30
IV.3.6) Език/езици, на който/които могат да бъдат изготвени офертите или заявленията за участие

Официален/ни език/езици на ЕС:

BG
 

IV.3.7) Минимален срок, през който оферентът е обвързан от офертата
Продължителност в дни

180

IV.3.8) Условия за отваряне на офертите
Дата: 15.04.2014 г.  Час: 11:00
Място

зала № 330, етаж 3-ти в сградата на Община Габрово, пл. "Възраждане" № 3

Лица, които са упълномощени да присъстват при отварянето на офертите

Лицата по чл. 68 (3) от ЗОП.

РАЗДЕЛ VI: ДОПЪЛНИТЕЛНА ИНФОРМАЦИЯ

VI.1) Информация относно периодичното възлагане
Това представлява периодично пвтаряща се поръчка

НЕ

VI.2) Информация относно средства от Европейския съюз
Поръчката е свързана с проект и/или програма, финансирана от фондове на ЕС

НЕ

VI.3) Допълнителна информация

Продължение от раздел III.2.1. 13. Декл. от подизпълнител, че е съгласен да участва в процедурата като такъв –Обр.№ 10 от всеки от подизпълнителите (ако се предвижда). 14. Доказателства за икон. и финанс. състояние по чл. 50 от ЗОП - Декларация (Образец № 11). 15. Доказателства за техн. възможности и по чл. 51 от ЗОП - Декларация (Образец № 12). 16. Декларация за спазване изискванията за закрила на заетостта, включително минимална цена на труда и условията на труд по чл. 56 (1), т. 11 от ЗОП (Образец № 16). ПЛИК № 2 „ПРЕДЛОЖЕНИЕ ЗА ИЗПЪЛНЕНИЕ НА ПОРЪЧКАТА“ 17. Технич. предложение за изпълнение на поръчката –съдържащо “Техническата оферта” на Участника (Обр.№ 13), с вс. необходими приложения към нея (съгласно чл. 56 (1), т. 7 и 9 и чл. 57 (2),т. 2 ЗОП) при съблюдаване на изискванията на Техническата спецификация, изискванията към офертата и условия за изпълнение на поръчката. ПЛИК № 3 „ПРЕДЛАГАНА ЦЕНА“ 18. Ценова оферта –представя се в отделен запечатан непрозрачен плик с надпис “Предлагана цена” за изпълнение на поръчката. Пликът съдържа попълнен образец на ценова оферта –Обр.№ 14 на хартиен и електронен носител с електронен файл. Възложителят ще отстрани от участие в процедура за възлагане на обществена поръчка участник: 1. който е в открито производство по несъстоятелност, или е сключил извънсъдебно споразумение с кредиторите си по смисъла на чл. 740 от ТЗ, а в случай че участникът е чуждестр. лице - се намира в подобна процедура съгласно нац. закони и подзак. актове, включ. когато неговата дейност е под разпореждане на съда, или участникът е преустановил дейността си; 2. който е лишен от правото да упр. опр. професия или дейност/ свързана с предм. на поръчката/ съгласно законодат. на държ., в която е извършено нарушението; 3. който е виновен за неизпълнение на задълж.по договор за общ.поръчка, доказано от възлож. с вл. в сила съд. решение; 4. който има задълж. по смисъла на чл. 162, ал. 2, т. 1 от ДОПК към държавата и към община, установени с вл. в сила акт на комп., освен ако е допуснато разсрочване или отсрочване на задълж., или има задълж. за данъци или вноски за социалн.осигуряване съгласно законодат. на държавата, в която участникът е установен; 5. който има наложено адм. наказание за наемане на работа на незаконно пребиваващи чужденци през последните до 5 години; 6. който е осъден с влязла в сила присъда за престъпление по чл. 313 от НК във връзка с провеждане на процедури за възлагане на общест.поръчки; Забележка:Възложителят ще се възползва от правната възможност в чл. 64, ал. 3 от ЗОП и ще намали срока от изпращане на обявление за обществена поръчка до АОП до крайния срок за получаване на оферти от 52 на 40 дни, тъй като ще изпрати обявлението по електронен път и ще предостави пълен достъп по електронен път до документацията за участие в процедурата

VI.4) Процедури по обжалване
VI.4.1) Орган, който отговаря за процедурите по обжалване

Комисия за защита на конкуренцията, бул. Витоша № 18, Република България 1000, София, Тел.: 02 9884070, E-mail: cpcadmin@cpc.bg, Факс: 02 9807315

Интернет адрес/и:

Интернет адрес: http://www.cpc.bg.

VI.4.3) Служба, от която може да бъде получена информация относно подаването на жалби

Комисия за защита на конкуренцията, бул. "Витоша" № 18, Република България 1000, София, Тел.: 02 9884070, E-mail: cpcadmin@cpc.bg, Факс: 02 9807315

Интернет адрес/и:

URL: http://www.cpc.bg.

VI.5) Дата на изпращане на настоящото обявление

05.03.2014 г. 

ПРИЛОЖЕНИЕ Б: ИНФОРМАЦИЯ ОТНОСНО ОБОСОБЕНИТЕ ПОЗИЦИИ