Версия за печат

00233-2014-0006

BG-София: 24 - Образователни услуги

ОБЯВЛЕНИЕ ЗА ПОРЪЧКА
Директива 2004/18/EO

Услуги

РАЗДЕЛ I: ВЪЗЛАГАЩ ОРГАН

I.1) Наименование, адреси и място/места за контакт
Национален идентификационен No (ЕИК): 130823243

ДП "Национална компания Железопътна инфраструктура", бул. "Княгиня Мария Луиза" №110, За: Снежана Кусорова, Република България 1233, София, Тел.: 02 9326120, E-mail: s_kusorova@rail-infra.bg, Факс: 02 9310663

Интернет адрес/и:

Основен адрес на възлагащия орган: www.rail-infra.bg.

Адрес на профила на купувача: www.rail-infra.bg.

Електронен достъп до информация: http://www.rail-infra.bg.

Адреси и места за контакт, от които може да бъде получена допълнителна информация:

Национален идентификационен No (ЕИК): 130823243

ДП "Национална компания "Железопътна инфраструктура", бул. "Княгиня Мария Луиза" №110, За: Снежана Дамянова, Република Бълария 1233, София, Тел.: 02 9322725, Факс: 02 9310663

Интернет адрес/и:

Интернет адрес: www.rail-infra.bg.

Адреси и места за контакт, от които могат да бъдат получени спецификации и допълнителни документи: На горепосочения адрес за контакти.

Адреси и места за контакт, на които трябва да бъдат изпратени офертите/заявленията за участие:

Национален идентификационен No (ЕИК): 130823243

ДП "Национална компания "Железопътна инфраструктура", бул. "Княгиня Мария Луиза" №110, За: Евгения Русимова, Република България 1233, София, Тел.: 02 9326115, Факс: 02 9310663

Интернет адрес/и:

Интернет адрес: www.rail-infra.bg.

I.2) Вид на възлагащия орган

Публичноправна организация

I.3) Основна дейност

Друг: поддържане на жп инфраструктура

I.4) Възлагане на поръчка от името на други възлагащи органи

НЕ

РАЗДЕЛ ІІ: ОБЕКТ НА ПОРЪЧКАТА

II.1) Описание
II.1.1) Заглавие на поръчката, предоставено от възлагащия орган/възложителя

Осигуряване на обучение и развитие на човешките ресурси за служители от ДП НКЖИ, пряко свързани с управление, наблюдение и контрол на проекти по ОП „Транспорт” 2007-2013 год.

II.1.2) Вид на поръчката и място на изпълнение на строителството, място на доставката или място на предоставяне на услугите
Услуги
Категория услуги: 24 (24 - Образователни услуги)
Основна площадка или място на изпълнение на строителството, място на доставката или място на предоставяне на услугите:
Територията на Република България и страни на Европейския съюз и страни-членки на ЕС.
Код NUTS: BG
II.1.3) Информация относно обществената поръчка, рамковото споразумение или динамичната система за покупки (ДСП)

Обявлението обхваща обществена поръчка

ІІ.1.5) Кратко описание на поръчката или покупката/ите

Обществената поръчка включва:Дейност 1: Анализ на нуждите от обучение (АНО) и разработване на детайлна програма за обучение с идентифицирани теми. Очакван резултат: Извършен анализ на нуждите от обучение.Дейност 2: Подготовка и изпълнение на обучителна програма за повишаване на специализираните знания и умения на служителите на ДП НКЖИ за изпълнение и контрол на железопътните проекти по ОПТ в страната. Очакван резултат: Организирани и осъществени 504 участия в обучения за периода на договора от 98 служители на ДП НКЖИ, като бенефициент по ОПТ, чиито функции са пряко свързани с управление, наблюдение и контрол, както и последващо поддържане на проектите, съфинансирани от ОП „Транспорт” 2007-2013”.Дейност 3: Подготовка и изпълнение на обучителна програма в страни членки на ЕС за повишаване на специализираните знания и умения на ръководния персонал и служителите на ДП НКЖИ за изпълнение и контрол на железопътните проекти, финансирани със средства на ЕС. Очакван резултат:Организирани и проведени 6 бр. изнесени обучения, извън страната, с продължителност 5 дни с обхват-10 човека от ръководния персонал и служителите на ДП НКЖИ.Дейност 4:Организиране и провеждане на срещи за обмяна на опит и проучване на добри практики от ЕС по управление, изпълнение и контрол на железопътни и сходни инфраструктурни проекти. Очакван резултат: Организирани и проведени 4 работни посещения, за детайлно запознаване с опита и добрите практики на специализираните администрации, управляващи проектите за железопътна инфраструктура и запознати с добри практики от ЕС по управление на железопътни и други сходни инфраструктурни проекти 48 служителя.Дейност 5: Организиране на тематични работни групи с представители на административни структури и организации, участващи в цялостния процес по управление, одобрение и контрол на проектите,финансирани по ОПТ. Очакван резултат: Организирани и проведени 540 (вкл. представители на различни институции) участия в тематични работни групи в страната 480 участия (240 участия служителя по две участия на година) на служители, ангажирани с подготовка, изпълнение и контрол на инфраструктурни проекти по ОПТ.Деийност 6: Дейност по осигуряване на информация и публичност.Очакван резултат: Осигурена визуализация на проекта чрез популяризиране на финансовия принос на ОПТ. Обученията в страната и в страните членки на ЕС, работните посещения в страните членки на ЕС тематичните срещи (семинари) следва да бъдат обезпечени логистично, както следва:Осигуряване на подходящ транспорт до мястото на провеждане на обучение в страната;Наем на зали и помещения, подходящи за съответното събитие, след съгласуване с Възложителя;Наем и осигуряване на необходимото техническо оборудване;Резервации и покриване на нощувки в страната в минимум 4* хотели, необходимо е настаняването на участниците да бъде в единични стаи в хотел (за всички участници);Резервации и покриване на нощувки в чужбина в минимум 4* хотели, необходимо е настаняването на участниците да бъде в единични стаи в хотел (за всички участници);Осигуряване на храна (закуски, обеди и вечери) за мероприятията в страната и чужбина, както и по две кафе паузи в рамките на един ден за всички дни на обучението (когато не е включено в таксата за обучение);Ангажимент за изготвянето и разпространението на поканите за присъствие на предстоящите събития;Размножаване и комплектоване на учебните материали за съответното събитие;Осигуряване на самолетни билети за пътуванията извън страната;Хотелски резервации за пътуванията извън страната;Осигуряване на превод на съответните езици, на които ще бъдат провеждани събитията/срещите по дейност 4;Изготвяне на присъствени списъци;Осигуряване на снимков материал от всяко проведено обучение;Обработка на форми за обратна връзка от проведените обучения;Издаване на сертификати на участниците в съответното обучение;Заплащане на необходимите такси за участие в обучителни курсове /ако е приложимо/.

ІІ.1.6) Общ терминологичен речник (CPV)

80500000, 80570000

Описание:

Услуги по обучение
Услуги по обучение за повишаване квалификацията на персонала

ІІ.1.7) Поръчката попада в обхвата на Споразумението за държавни поръчки (GPA)

НЕ

II.1.8) Обособени позиции
Настоящата поръчка е разделена на обособени позиции

НЕ

II.1.9) Информация относно вариантите
Ще бъдат приемани варианти

НЕ

II.2) Количество или обем на поръчката
ІІ.2.1) Общо количество или обем

Проектът „Осигуряване на обучение и развитие на човешките ресурси за служители от ДП НКЖИ, пряко свързани с управление, наблюдение и контрол на проекти по ОП „Транспорт” 2007-2013 год. ” включва следните основните дейности предвидени за изпълнение,както следва:Дейност 1: Анализ на нуждите от обучение (АНО) и разработване на детайлна програма за обучение с идентифицирани теми.В рамките на тази дейност, следва да бъде направен детайлен анализ на нуждите от обучение на служителите на ДП НКЖИ, който следва да идентифицира специфичните потребности от знания и компетентности, необходими на служителите на организацията за ефективното и ефикасното изпълнение на техните функции. Целевата група от експерти, която ще обхване АНО е с обща бройка - 98 човека.Процеса следва да включва:идентифициране на служителите от целевите групи;изработване на дизайн на изследването;изработване на методика за провеждане на изследването;изработване на инструментариум за провеждане на изследването;провеждане на изследването;анализ на получените резултати и препоръки.Очакван резултат: извършен анализ на нуждите от обучение и разработена програма за обучение за служителите на ДП НКЖИ, ангажирани пряко или косвено в изпълнението на функциите като конкретен бенефициент по ОПТ.Прогнозната стойност за Дейност 1 е 75 000,00 лв. без ДДС.Дейност 2: Подготовка и изпълнение на обучителна програма за повишаване на специализираните знания и умения на служителите на ДП НКЖИ за изпълнение и контрол на железопътните проекти по ОПТ в страната.В рамките на тази дейност и на база на АНО следва да се проведат серия от специализирани обучения за ръководния персонал и служители на ДП НКЖИ, участващи пряко в изпълнението на проектния цикъл на железопътни проекти, финансирани от ОПТ. Обученията ще съдържат:новости в политиката на ЕС, нормативна и институционална рамка, управление на проектния цикъл, изисквания по управлението на проектите, финансирани със средства от Структурните и Кохезионния фондове, специализирана част, съдържаща анализ и подготовка на проекти, вкл. финансов анализ и анализ „разходи/ползи”; прединвестиц. проучвания; подготовка на технич.документация; спец. изисквания по FIDIC; подготовка и провеждане на тръжни процедури; мониторинг и контрол върху дейността на изпълнителите; финансово управление и изпълнение на проектите, и пр.Очакван резултатат: Организирани и осъществени 504 участия в обучения за срока на договора от 98 служители на ДП НКЖИ, като бенефициент по ОПТ, чиито функции са пряко свързани с управление, наблюдение и контрол, както и последващо поддържане на проектите, съфинансирани от ОП „Транспорт” 2007-2013”.Прогнозната стойност за Дейност 2 е 716 345,28 лв. без ДДС.Дейност 3: Подготовка и изпълнение на обучителна програма в страни членки на ЕС за повишаване на специализираните знания и умения на ръководния персонал и служителите на ДП НКЖИ за изпълнение и контрол на железопътните проекти, финансирани със средства на ЕС. Програмата ще включва провеждане на специфични обучения под формата на курсове и семинари за ръководния персонал и служителите на предприятието. Обученията ще съдържат обща част, специализирана част, отнасящи се до управление и поддържане на железопътната инфраструктура, финансирана със средства на ЕС.Изпълнителят следва да предложи фирми или институции от страни членки на ЕС и подходящи програми, свързани с темите на обученията. Във всеки обучителен тур следва да присъства поне един представител на Изпълнителя, който да придружават групата и да отговарят за подготовката, координацията и успешното провеждане на посещението плюс преводач от/на съответния език.Очакван резултатат: Организирани и проведени 6 бр. изнесени обучения, извън страната, с продължителност 5 дни с обхват - 10 човека от ръководния персонал и служителите на ДП НКЖИ.Прогнозната стойност за Дейност 3 е 374 130,60 лв. Продължава в поле VІ.3

Стойност, без да се включва ДДС
1610185.8 BGN
II.2.2) Информация относно опциите
Опции

НЕ

II.2.3) Информация относно подновяванията
Тази поръчка подлежи на подновяване

НЕ

ІІ.3) Продължителност на поръчката или краен срок за изпълнение
Продължителност в месеци

16

РАЗДЕЛ ІІI: ПРАВНА, ИКОНОМИЧЕСКА, ФИНАНСОВА И ТЕХНИЧЕСКА ИНФОРМАЦИЯ

III.1) Условия във връзка с поръчката
ІІІ.1.1) Изискуеми депозити и гаранции

1.Участниците представят гаранция за участие в откритата процедура в размер на 16 000 (шеснадесет хиляди) лв. Гаранцията се представя в една от следните форми: безусловна, неотменяема банкова гаранция в оригинал със срок на валидност 180 календарни дни след крайния срок за подаване на офертите или постъпила парична сума внесена по разплащателна сметка на ДП „НКЖИ”, IBAN: BG97 CECB 9790 1019 1009 04, BIC: CECB BGSF, банка: Централна кооперативна банка гр. София, банков клон “Химимпорт”, ул. “Стефан Караджа” № 2, удостоверено с платежно нареждане. В документът задължително следва да бъде записано: “Гаранция за участие в открита процедура за възлагане на обществена поръчка с предмет: „Осигуряване на обучения и развитие на човешките ресурси за служители от ДП НКЖИ, пряко свързани с управление, наблюдение и контрол на проекти по ОП „Транспорт” 2007- 2013”.Задържането и освобождаването на гаранцията за участие става по условията и реда на чл.61 и чл.62 от Закона за обществените поръчки. 2.При сключване на договора участникът, определен за изпълнител, представя гаранция за изпълнение в размер на 3% от договорената стойност без ДДС. Гаранцията се представя в една от следните форми: безусловна, неотменяема банкова гаранция в оригинал със срок на валидност срока на договора плюс 1 (един) месец или постъпила парична сума, внесена по сметката на ДП "НКЖИ", IBAN: BG97CECB97901019100904, BIC:CECBBGSF, банка: Централна кооперативна банка гр. София, банков клон “Химимпорт”, ул. “Стефан Караджа” № 2, удостоверено с платежно нареждане. В документът задължително следва да бъде записано: “Гаранция за изпълнение на обществена поръчка с предмет: „Осигуряване на обучения и развитие на човешките ресурси за служители от ДП НКЖИ, пряко свързани с управление, наблюдение и контрол на проекти по ОП „Транспорт” 2007- 2013”.Условията и сроковете за задържане и освобождаване на гаранцията за изпълнение се уреждат в договора за възлагане на обществена поръчка. 3.За превеждане на аванс по договора от възложителя, избраният изпълнител представя безусловна и неотменяема банкова гаранция, покриваща 100 % размера на авансовото плащане, със срок на валидност до окончателното му възстановяване. Когато участникът или избраният изпълнител е обединение, което не е юридическо лице, всяко от физическите или юридически лица, включени в обединението може да е наредител по банковите гаранции, съответно вносител на сумите по гаранциите. Наредителят, съответно вносителят, българско или чуждестранно физическо или юридическо лице, може да учреди или внесе гаранцията за участие и гаранцията за изпълнение, като сума във валута, с размер на левовата равностойност, изчислена по официалния курс на БНБ в деня на учредяването или внасянето на гаранцията. Банковите разходи по откриването и поддържането на гаранциите са за сметка на участника, съответно изпълнителя.

ІІІ.1.2) Основни финансови условия и начини на плащане и/или позоваване на разпоредбите, които ги уреждат

Цената се представя в лева без ДДС, съгласно ценова оферта по образец, определена съгласно условията, посочени в документацията.Предложената цена за изпълнение на поръчката не може да надвишава прогнозната стойност на поръчката посочена в поле ІІ.2.1. Предложената цена за всяка отделна дейност не може да надвишава прогнозната стойност на съответната дейност, посочена в поле ІІ.2.1. Прогнозната стойност за дейност 2, 3, 4 и 5 е определена на действащата нормативна база - Наредба за командировките в страната и Наредбата за служебните командировки и специализации в чужбина. Оферта с предложена цена по-висока от посочената прогнозна стойност на поръчката ще бъде отстранена от участие. Оферта, в която е предложена по-висока цена за някоя от дейностите от посочената за тази дейност прогнозна стойност ще бъде отстранена от участие в процедурата. Плащанията ще се извършват с платежно нареждане,както следва: 1.Авансово плащане в размер на 20% от общата стойност на договора, платимо в срок от 20 (двадесет) работни дни от датата на подписване на договора и представяне на фактура в оригинал и банкова гаранция, покриваща цялата стойност на авансовото плащане, със срок на валидност до окончателното му приспадане. Изплатеният аванс се приспада пропорционално в размер на 20% от стойността на всяко следващо плащане. 2.Междинни плащания за реално изпълнените дейности, описани в тримесечните доклади, в срок до 30 (тридесет) календарни дни и извършване на проверка на място от страна на Възложителя за установяване на действително извършените дейности, след представяне на надлежно оформен Протокол за одобрения доклад за съответния тримесечен период и фактура за извършените и одобрени дейности за съответния тримесечен период. 3.Окончателно плащане за реално изпълнените дейности, описани в окончателния доклад след приключване на договора, в срок до 30 (тридесет)календарни дни и извършване на проверка на място от страна на Възложителя за установяване на действително извършените дейности, след представяне на надлежно оформен Протокол за одобрения окончателен доклад и фактура за извършените и одобрени дейности за последния тримесечен период.

ІІІ.1.3) Правна форма, която трябва да придобие групата от икономически оператори, на която се възлага поръчката

Участник в процедурата за възлагане на обществената поръчка може да бъде всяко българско или чуждестранно физическо или юридическо лице, както и техни обединения. Възложителят няма изискване за създаване на юридическо лице. Когато участникът е обединение, което не е юридическо лице, задължително се представя договор (споразумение) за създаване на обединението, подписан от лицата в обединението, в оригинал или нотариално заверено копие, със срок не по-кратък от срока за изпълнение на настоящата обществена поръчка. С този документ следва по безусловен начин да се удостовери, че лицата в обединението поемат солидарна отговорност, заедно и поотделно, за участието си и изпълнението на поръчката, както и, че съставът на обединението няма да се променя за срока за изпълнение. Ако в хода на процедурата, съставът на обединението бъде променен, участникът ще бъде отстранен от по-нататъшно участие. В случай, че в договора (споразумението) не е посочен представляващият обединението, се представя документ, подписан от лицата в обединението, в който задължително се посочва представляващият, в оригинал или нотариално заверено копие. В случай, че в договора (споразумението) не е посочено разпределението на участието на лицата при изпълнение на дейностите, предмет на обществената поръчка, се представя документ, подписан от лицата в обединението, в който задължително се посочва разпределението, в оригинал или нотариално заверено копие

ІІІ.1.4) Други особени условия
Изпълнението на поръчката е предмет на особени условия

НЕ

ІІІ.2) Условия за участие
ІІІ.2.1) Лично състояние на икономическите оператори, включително изисквания във връзка с вписването в професионални или търговски регистри
Информация и формалности, които са необходими за оценяване дали са изпълнени изискванията

1. При подаване на офертите за участие, участниците удостоверяват с декларации липсата на обстоятелствата по чл.47, ал.1, т.1, букви „а“ до „д“, т.2 и т.3, ал.2, т.1, т.3 и т.5 и ал.5, т.1 и т.2 от ЗОП. Възложителят отстранява от участие в процедурата участници, за които са налице обстоятелствата по чл.47, ал.1, т.1, букви „а“ до „д“, т.2 и т.3 и ал.5, т.1 и т.2 от ЗОП, както и участници, за които са налице обстоятелствата по чл.47, ал.2, т.1, т.3 и т.5 от ЗОП. Не може да участва в процедурата за възлагане на обществената поръчка чуждестранно физическо или юридическо лице, за което в държавата, в която е установено, e налице някое от посочените обстоятелства. Декларациите, които са на чужд език, се представят и в превод. Ако участникът е обединение, което не е юридическо лице, декларациите се представят за всяко физическо или юридическо лице, включено в обединението. Когато участникът предвижда участие на подизпълнители, декларациите се представят и за тях. 2. Документи за регистрация: Участниците, български юридически лица или еднолични търговци представят ЕИК съгласно чл.23 от Закона за търговския регистър или копие от документа за регистрация. Когато не е представен ЕИК съгласно чл.23 от ЗТР, участниците - юридически лица или еднолични търговци, прилагат към своите оферти и удостоверения за актуално състояние. Чуждестранните юридически лица представят еквивалентен документ на съдебен или административен орган от държавата, в която са установени. Чуждестранните юридически лица представят документа за регистрация в официален превод. Участниците български и чуждестранни физически лица представят копие от документ за самоличност. Чуждестранните физически лица представят документа в официален превод. Когато участник в процедурата е обединение, което не е юридическо лице документите се представят за всяко физическо или юридическо лице, включено в обединението. Когато участникът предвижда участие на подизпълнители, документите се представя за всеки от тях. Участникът може да представи удостоверение за регистрация в официален списък на одобрени стопански субекти на държава – членка на Европейския съюз.

ІІІ.2.2) Икономически и финансови възможности
Информация и формалности, които са необходими за оценяване дали са изпълнени изискванията

Съгласно чл.50, ал.1, т.2 и т.3 от ЗОП: - съставните части Баланс на годишните финансови отчети и Отчет за приходи и разходи и за последните 3 (три) години (2011, 2012 и 2013 г.), когато публикуването им се изисква от законодателството на държавата, в която участникът е установен; - информация за общия оборот и за специализираният оборот от услуги сходни с предмета на поръчката за последните три години, в зависимост от датата, на която участникът е учреден или е започнал дейността си, образец № 1. Ако участникът е обединение, което не е юридическо лице, документите се представят за всяко физическо или юридическо лице, включено в обединението, чрез които обединението доказва съответствието си с критериите за подбор. Когато участникът предвижда участие на подизпълнители, документите се представят и за тях, а изискванията за тях се прилагат съобразно вида и дела на тяхното участие. Изискването за представяне на Отчет за приходи и разходи и Баланс за последните 3 (три) години (2011, 2012 и 2013 г.) не важи за участници, представили ЕИК, чиито отчети за приходи и разходи и баланси са публикувани по партидата им в Търговския регистър, поддържан от Агенцията по вписванията към Министерство на правосъдието.

Изисквано минимално/ни ниво/а:

Общият оборот за последните 3 (три) години (2011,2012 и 2013), в зависимост от датата, на която участникът е учреден или е започнал дейността си трябва да бъде не по-малко от 3 000 000 лева без ДДС. Специализираният оборот от услуги сходни с предмета на поръчката за последните 3 (три) години (2011, 2012 и 2013), в зависимост от датата, на която участникът е учреден или е започнал дейността си трябва да бъде не по-малко от 1 000 000 лева без ДДС. Под „услуги сходни с предмета на поръчката” се разбират услуги, свързани с поне две от следните области: •подготовка и/или изпълнение и/или управление на проекти и/или договори, включващи обучение на възрастни и /или обучение на организации и институции в страната и в чужбина; •подготовка и/или изпълнение и/или управление на проекти и/или договори, в изпълнение на национални, европейски или международни проекти; •подготовка и/или изпълнение и/или управление на проекти и/или договори, включващи анализ на потребностите от обучение и разработване на програми за обучение. В случай, че участникът е обединение, което не е юридическо лице, изискванията за общ оборот и специализиран оборот от услуги сходни с предмета на поръчката се отнасят общо за участниците в обединението. Когато участникът предвижда участие на подизпълнители, изискванията за общ оборот и специализиран оборот се прилага съобразно вида и дела на тяхното участие.

ІІІ.2.3) Технически възможности
Информация и формалности, които са необходими за оценяване дали са изпълнени изискванията:

Съгласно чл.51, ал. 1, т.1 и т.7 от ЗОП: - списък на основните договори за услуги, сходни с предмета на поръчката, изпълнени през последните три години назад, считано от крайния срок за подаване на офертите, включително стойностите, датите и получателите, придружен от препоръки за добро изпълнение, по образец № 2; - декларация за ръководител на екипа с приложени към нея автобиография по образец и копия на документи, удостоверяващи образованието, професионален опит и квалификация, (образец №3 и образец №4). Ако участникът е обединение, което не е юридическо лице, документите се представят за всяко физическо или юридическо лице, включено в обединението, чрез които обединението доказва съответствието си с критериите за подбор. Когато участникът предвижда участие на подизпълнители, изискването за представяне на документа се отнася за тях, а изискванията за тях се прилагат съобразно вида и дела на тяхното участие. Участниците представят Сертификат за внедрена система за управление на качеството с обхват предмета на поръчката по стандарт БДС EN ISO 9001:2008, или еквивалентен. Ако участникът е обединение, което не е юридическо лице, документът се представя за всяко физическо или юридическо лице, включено в обединението, съобразно разпределението на участието им при изпълнение на дейностите, предмет на поръчката. Когато участникът предвижда участие на подизпълнители, изискванетото за представяне на септификат се отнася и за тях, а изискванията за тях се прилагат съобразно вида на тяхното участие. Възложителят приема еквивалентни мерки за осигуряване на качеството,доказващи съответствие с поставените изисквания,съгл.чл.53,ал.4 от ЗОП. Участниците представят декларация, че поръчката ще бъде изпълнена в пълно съответствие с Техническата спецификация и действащата нормативна база в Р България и при 100 % провеждане на планираните обучения, дискусии, семинари, обмяна на опит и др. в разработената и одобрена от Възложителя Програма за служителите от ДП НКЖИ, ангажирани пряко или косвено в изпълнението на функциите, като конкретен бенефициент по ОПТ.

Изисквано минимално/ни ниво/а:

Успешно изпълнени минимум 2 (два) договора от услуги сходни с предмета на поръчката през последните 3 години, считано от крайния срок за подаване на офертите. Под „договори от услуги сходни с предмет на порчката” следва да се разбира договори за предоставяне на консултантски услуги в следните области: -подготовка и/или изпълнение и/или управление на проекти и/или договори, включващи обучение на възрастни и /или обучение на организации и институции в страната и в чужбина;-подготовка и/или изпълнение и/или управление на проекти и/или договори, в изпълнение на национални, европейски или международни проекти;-подготовка и/или изпълнение и/или управление на проекти и/или договори, включващи анализ на потребностите от обучение и разработване на програми за обучение. За успешно изпълнени договори от услуги сходни с предмета на поръчката се приемат договори, които са приключени (доказва се с препоръки за добро изпълнение, в които задължително е отразено, че съответният Възложител е одобрил и приел работата по договора). В случай, че участникът е обединение, което не е юридическо лице, изискването за завършени договори се отнася общо за участниците в обединението. В случай, че участникът предвижда участие на подизпълнители, изискването се прилага съобразно вида и дела на тяхното участие. Участникът трябва да предложи ръководител на екипа, който следва да отговаря на следните изисквания: образователна степен магистър в хуманитарните области общ професионален опит - минимум 3 години опит в организация и управление на проекти на подобна позиция.Опит на подобна позиция означава опит като ръководител екип/ проект поне в две от изброените области: а)подготовка и/или изпълнение и /или управление на проекти и/или договори, включващи обучение на възрастни и /или обучение на организации и институции в страната и в чужбина;б) • подготовка и/или изпълнение и/или управление на проекти и/или договори, в изпълнение на национални, европейски или международни проекти;в)подготовка и/или изпълнение и/или управление на проекти и/или договори, включващи анализ на потребностите от обучение и разработване на програми за обучение. Признава се само подобна позиция, в случаите изброени по-горе. Доказва се с препоръка за добро изпълнение от съответните възложители за завършени проекти, в които изрично трябва да бъде посочена точната позиция, която предлагания експерт е заемал в съответния обект. В случай, че в издадената препоръка за добро изпълнение от Възложителя не е посочено изрично името на експерта (дава се на ЮЛ или ФЛ със стопанска дейност), или не е посочена точната позиция, която е заемал в съответния проект, препоръката трябва да е придружена от декларация от изпълнителя или работодателя, в която се посочва изрично изпълнения договор и точната позиция, която съответния експерт е заемал при изпълнението му. За чуждестранните лица, Възложителят приема еквивалентни образователно квалификационна степен и правоспособност. Наличие на функционираща система за управление на качеството с обхват предмета на поръчката по стандарт БДС EN ISO 9001:2008, или еквивалентен.Ако участникът е обединение, което не е юридическо лице, документът се представят за всяко физическо или юридическо лице, включено в обединението, съобразно разпределението на участието им при изпълнение на дейностите предмет на поръчката. Когато участникът предвижда участие на подизпълнители, изискванетото за представяне на сертификат се отнася и за тях, а изискванията за тях се прилагат съобразно вида на тяхното участие.

ІІІ.3) Специфични условия за поръчки за услуги
ІІІ.3.1) Информация относно определена професия
Изпълнението на услугата е ограничено до определена професия

НЕ

ІІІ.3.2) Персонал, който отговаря за изпълнението на услугата
Юридическите лица трябва да посочат имената и професионалната квалификация на персонала, който отговаря за изпълнението на услугата

ДА

РАЗДЕЛ ІV: ПРОЦЕДУРА

ІV.1) Вид процедура
ІV.1.1) Вид процедура

Открита

ІV.2) Критерии за възлагане
ІV.2.1) Критерии за възлагане
Най-ниска цена
ІV.2.2) Информация относно електронен търг
Ще се използва електронен търг

НЕ

ІV.3) Административна информация
ІV.3.2) Предишни публикации относно същата поръчка

ДА

Обявление за предварителна информация

Номер на обявлението в ОВ на ЕС: 2014/S 044 - 073493 от 04.03.2014 г. 
ІV.3.3) Условия за получаване на спецификации и допълнителни документи или на описателен документ
Срок за получаване на искания за документи или за достъп до документи
17.04.2014 г.  Час: 16:45
Платими документи

ДА

Цена: 6 BGN
Условия и начин на плащане

ДП „НКЖИ”, гр. София, бул. “Княгиня Мария Луиза” № 110, етаж 3, стая 318, всеки работен ден от 08,00 до 12,00 и от 12,45 до 16,45 часа, до 10 дни преди изтичането на крайния срок за получаване на офертите, срещу сума в размер на 6 лева с ДДС, внесена в касата на компанията.При поискване от заинтересовано лице, документацията за участие се изпраща за сметка на лицето, отправило искането, след плащане по сметка на ДП „НКЖИ”, IBAN: BG97 CECB 9790 1019 1009 04, BIC: CECB BGSF, банка: Централна кооперативна банка гр. София, банков клон “Химимпорт”, ул. “Стефан Караджа” № 2. По възможност се посочва куриерска служба и клиентски номер.

ІV.3.4) Срок за получаване на оферти или на заявления за участие
28.04.2014 г.  Час: 16:45
IV.3.6) Език/езици, на който/които могат да бъдат изготвени офертите или заявленията за участие

Официален/ни език/езици на ЕС:

BG
 

IV.3.7) Минимален срок, през който оферентът е обвързан от офертата
Продължителност в дни

180

IV.3.8) Условия за отваряне на офертите
Дата: 29.04.2014 г.  Час: 10:00
Място

ДП „НКЖИ”, гр. София, бул. “Княгиня Мария Луиза” № 110,заседателна зала, партер.

Лица, които са упълномощени да присъстват при отварянето на офертите

Участниците в процедурата или техни упълномощени представители, както и представители на средствата за масово осведомяване и на юридически лица с нестопанска цел. Пълномощните, задължително в оригинал или нотариално заверени копия, се предоставят на комисията. Преди отваряне на офертите участниците ще удостоверят присъствието си чрез попълване на списък.

РАЗДЕЛ VI: ДОПЪЛНИТЕЛНА ИНФОРМАЦИЯ

VI.1) Информация относно периодичното възлагане
VI.2) Информация относно средства от Европейския съюз
Поръчката е свързана с проект и/или програма, финансирана от фондове на ЕС

ДА

Оперативна програма "Транспорт" 2007 - 2013 г.

VI.3) Допълнителна информация

От поле ІІ.2.1:Дейност 4: Организиране и провеждане на срещи за обмяна на опит и проучване на добри практики от ЕС по управление, изпълнение и контрол на железопътни и сходни инфраструктурни проекти.Разработеният АНО по дейност 1 ще има за цел да идентифицира страните-членки, които са най-подходящи за обмен на добри практики и които да бъдат посетени. Това се отнася най-вече до страните, които в предходния програмен период бяха наричани „кохезионни страни”, както и до други страни-членки.Термина „кохезионни страни”- се прилага за 10-те нови държави членки до края на 2006 г. (Естония, Кипър, Латвия, Литва, Малта, Полша, Словакия, Словения, Унгария и Чехия), а също така и за трите държави членки – предишни бенефициенти (Гърция, Португалия и Испания) до края на периода 2000-2006 г, като е необходимо да се съобрази, че в Кипър и Малта нямат жп мрежи.Под термина „други страни-членки” да се разбира т.н. ЕС-25, включително „старите“ държави -членки, при които производителността на жп транспорт, най-вече във Финландия, Люксембург и Германия бележи ръст.Във всеки обучителен тур следва да присъстват двама представители на Изпълнителя, които да придружават групата и да отговарят за подготовката, координацията и успешното провеждане на посещението плюс преводач от/на съответния език.Очакван резултатат: Организирани и проведени 4 работни посещения, за детайлно запознаване с опита и добрите практики на специализираните администрации, управляващи проектите за железопътна инфраструктура. Запознати с добри практики от ЕС по управление на железопътни и други сходни инфраструктурни проекти 48 служителя.Прогнозната стойност за Дейност 4 е 146 509,92 лв. без ДДС.Дейност 5: Организиране на тематични работни групи с представители на административни структури и организации, участващи в цялостния процес по управление, одобрение и контрол на проектите,финансирани по ОПТ.Настоящата дейност е насочена към организиране и провеждане на работни тематични срещи, дискусии и обсъждане на добри практики или проблеми, свързани с подготовката и реализацията на проекти, финансирани със средства на ЕС.При провеждане на мероприятията участие ще вземат служители на ДП НКЖИ, както и представители на др. административни структури, имащи отношение към процесите на подготовка и реализация на жп инфраструктурни проекти – МЗХ, МРРБ/ДНСК, МК/НИПК/НАИМ-БАН, МОСВ, ИА ЖА, местни и общински власти, и др.В рамките на настоящата дейност се предвиждат поне 2 тематични работни групи в страната годишно.Тематичните работни срещи следва да бъдат планирани с продължителност до 3 дни и с място на провеждане извън София.Във всяко обучение следва да присъстват минимум двама представители на Изпълнителя, които да придружават групата и да отговарят за подготовката, координацията и успешното провеждане на обучението.Очакван резултатат: Организирани и проведени 540 (вкл. представители на различни институции) участия в тематични работни групи в страната 480 участия (240 участия служителя по две участия на година по две години)на служители, ангажирани с подготовка, изпълнение и контрол на инфраструктурни проекти по ОПТ.Прогнозната стойност за Дейност 5 е 297 000,00 лв. без ДДС.Дейност 6: Дейност по осиг. на информация и публичност. За постигане на добра визуализация по проекта се предвижда изработването на 3 бр. рол банери и закупуване на 3 бр. стойки, които да бъдат използвани за всички обучения и семинари по дейности 2 и 5. Очакван резултатат: Осигурена визуализация на проекта чрез популяризиране на финансовия принос на ОПТ.Прогнозната стойност за Дейност 6 е 1 200,00 лв. без ДДС. Техническо предложение което да съдържа: планирането на процеса за извършване на анализа за необходимостта от обучения в съответствие с Техн.с-я; организацията и логистиката на събитията, съгл. Техн. с-я.,График за изпълнени с посоч.продължителност и конкретни срокове на вс. дейности. Достъп до документацията е предоставен на интернет адрес http://www.rail-infra.bg/профил-на-купувача/обществени- поръчки-по-ОПТ.

VI.4) Процедури по обжалване
VI.4.1) Орган, който отговаря за процедурите по обжалване

Комисия за защита на конкуренцията, бул. Витоша № 18, Република България 1000, София, Тел.: 02 9884070, E-mail: cpcadmin@cpc.bg, Факс: 02 9807315

Интернет адрес/и:

Интернет адрес: http://www.cpc.bg.

VI.4.2) Подаване на жалби

Съгласно чл.120, ал.5, т.1 и ал.6 от ЗОП.

VI.4.3) Служба, от която може да бъде получена информация относно подаването на жалби

Отдел "Правен" в Централно управление на ДП НКЖИ, лице за контакт старши юрисконсулт Александър Николов, бул. "Княгиня Мария Луиза" №110, Република България 1233, София, Тел.: 02 9323192, Факс: 02 9310663

Интернет адрес/и:

URL: www.rail-infra.bg.

VI.5) Дата на изпращане на настоящото обявление

05.03.2014 г. 

ПРИЛОЖЕНИЕ Б: ИНФОРМАЦИЯ ОТНОСНО ОБОСОБЕНИТЕ ПОЗИЦИИ