00233-2014-0006
Технически редакции | ||
05.03.2014 15:29 ч. : | 05/03/2014 15:09 | промяна преди публикуване |
затвори |
Технически редакции | ||
05.03.2014 15:29 ч. : | 05/03/2014 15:09 | промяна преди публикуване |
затвори |
BG-София: 24 - Образователни услуги
Услуги
ДП "Национална компания Железопътна инфраструктура", бул. "Княгиня Мария Луиза" №110, За: Снежана Кусорова, Република България 1233, София, Тел.: 02 9326120, E-mail: s_kusorova@rail-infra.bg, Факс: 02 9310663
Интернет адрес/и:
Основен адрес на възлагащия орган: www.rail-infra.bg.
Адрес на профила на купувача: www.rail-infra.bg.
Електронен достъп до информация: http://www.rail-infra.bg.
Адреси и места за контакт, от които може да бъде получена допълнителна информация:
ДП "Национална компания "Железопътна инфраструктура", бул. "Княгиня Мария Луиза" №110, За: Снежана Дамянова, Република Бълария 1233, София, Тел.: 02 9322725, Факс: 02 9310663
Интернет адрес/и:
Интернет адрес: www.rail-infra.bg.
Адреси и места за контакт, от които могат да бъдат получени спецификации и допълнителни документи: На горепосочения адрес за контакти.
Адреси и места за контакт, на които трябва да бъдат изпратени офертите/заявленията за участие:
ДП "Национална компания "Железопътна инфраструктура", бул. "Княгиня Мария Луиза" №110, За: Евгения Русимова, Република България 1233, София, Тел.: 02 9326115, Факс: 02 9310663
Интернет адрес/и:
Интернет адрес: www.rail-infra.bg.
Публичноправна организация
Друг: поддържане на жп инфраструктура
НЕ
Осигуряване на обучение и развитие на човешките ресурси за служители от ДП НКЖИ, пряко свързани с управление, наблюдение и контрол на проекти по ОП „Транспорт” 2007-2013 год.
Обявлението обхваща обществена поръчка
Обществената поръчка включва:Дейност 1: Анализ на нуждите от обучение (АНО) и разработване на детайлна програма за обучение с идентифицирани теми. Очакван резултат: Извършен анализ на нуждите от обучение.Дейност 2: Подготовка и изпълнение на обучителна програма за повишаване на специализираните знания и умения на служителите на ДП НКЖИ за изпълнение и контрол на железопътните проекти по ОПТ в страната. Очакван резултат: Организирани и осъществени 504 участия в обучения за периода на договора от 98 служители на ДП НКЖИ, като бенефициент по ОПТ, чиито функции са пряко свързани с управление, наблюдение и контрол, както и последващо поддържане на проектите, съфинансирани от ОП „Транспорт” 2007-2013”.Дейност 3: Подготовка и изпълнение на обучителна програма в страни членки на ЕС за повишаване на специализираните знания и умения на ръководния персонал и служителите на ДП НКЖИ за изпълнение и контрол на железопътните проекти, финансирани със средства на ЕС. Очакван резултат:Организирани и проведени 6 бр. изнесени обучения, извън страната, с продължителност 5 дни с обхват-10 човека от ръководния персонал и служителите на ДП НКЖИ.Дейност 4:Организиране и провеждане на срещи за обмяна на опит и проучване на добри практики от ЕС по управление, изпълнение и контрол на железопътни и сходни инфраструктурни проекти. Очакван резултат: Организирани и проведени 4 работни посещения, за детайлно запознаване с опита и добрите практики на специализираните администрации, управляващи проектите за железопътна инфраструктура и запознати с добри практики от ЕС по управление на железопътни и други сходни инфраструктурни проекти 48 служителя.Дейност 5: Организиране на тематични работни групи с представители на административни структури и организации, участващи в цялостния процес по управление, одобрение и контрол на проектите,финансирани по ОПТ. Очакван резултат: Организирани и проведени 540 (вкл. представители на различни институции) участия в тематични работни групи в страната 480 участия (240 участия служителя по две участия на година) на служители, ангажирани с подготовка, изпълнение и контрол на инфраструктурни проекти по ОПТ.Деийност 6: Дейност по осигуряване на информация и публичност.Очакван резултат: Осигурена визуализация на проекта чрез популяризиране на финансовия принос на ОПТ. Обученията в страната и в страните членки на ЕС, работните посещения в страните членки на ЕС тематичните срещи (семинари) следва да бъдат обезпечени логистично, както следва:Осигуряване на подходящ транспорт до мястото на провеждане на обучение в страната;Наем на зали и помещения, подходящи за съответното събитие, след съгласуване с Възложителя;Наем и осигуряване на необходимото техническо оборудване;Резервации и покриване на нощувки в страната в минимум 4* хотели, необходимо е настаняването на участниците да бъде в единични стаи в хотел (за всички участници);Резервации и покриване на нощувки в чужбина в минимум 4* хотели, необходимо е настаняването на участниците да бъде в единични стаи в хотел (за всички участници);Осигуряване на храна (закуски, обеди и вечери) за мероприятията в страната и чужбина, както и по две кафе паузи в рамките на един ден за всички дни на обучението (когато не е включено в таксата за обучение);Ангажимент за изготвянето и разпространението на поканите за присъствие на предстоящите събития;Размножаване и комплектоване на учебните материали за съответното събитие;Осигуряване на самолетни билети за пътуванията извън страната;Хотелски резервации за пътуванията извън страната;Осигуряване на превод на съответните езици, на които ще бъдат провеждани събитията/срещите по дейност 4;Изготвяне на присъствени списъци;Осигуряване на снимков материал от всяко проведено обучение;Обработка на форми за обратна връзка от проведените обучения;Издаване на сертификати на участниците в съответното обучение;Заплащане на необходимите такси за участие в обучителни курсове /ако е приложимо/.
80500000, 80570000
Описание:
НЕ
НЕ
НЕ
Проектът „Осигуряване на обучение и развитие на човешките ресурси за служители от ДП НКЖИ, пряко свързани с управление, наблюдение и контрол на проекти по ОП „Транспорт” 2007-2013 год. ” включва следните основните дейности предвидени за изпълнение,както следва:Дейност 1: Анализ на нуждите от обучение (АНО) и разработване на детайлна програма за обучение с идентифицирани теми.В рамките на тази дейност, следва да бъде направен детайлен анализ на нуждите от обучение на служителите на ДП НКЖИ, който следва да идентифицира специфичните потребности от знания и компетентности, необходими на служителите на организацията за ефективното и ефикасното изпълнение на техните функции. Целевата група от експерти, която ще обхване АНО е с обща бройка - 98 човека.Процеса следва да включва:идентифициране на служителите от целевите групи;изработване на дизайн на изследването;изработване на методика за провеждане на изследването;изработване на инструментариум за провеждане на изследването;провеждане на изследването;анализ на получените резултати и препоръки.Очакван резултат: извършен анализ на нуждите от обучение и разработена програма за обучение за служителите на ДП НКЖИ, ангажирани пряко или косвено в изпълнението на функциите като конкретен бенефициент по ОПТ.Прогнозната стойност за Дейност 1 е 75 000,00 лв. без ДДС.Дейност 2: Подготовка и изпълнение на обучителна програма за повишаване на специализираните знания и умения на служителите на ДП НКЖИ за изпълнение и контрол на железопътните проекти по ОПТ в страната.В рамките на тази дейност и на база на АНО следва да се проведат серия от специализирани обучения за ръководния персонал и служители на ДП НКЖИ, участващи пряко в изпълнението на проектния цикъл на железопътни проекти, финансирани от ОПТ. Обученията ще съдържат:новости в политиката на ЕС, нормативна и институционална рамка, управление на проектния цикъл, изисквания по управлението на проектите, финансирани със средства от Структурните и Кохезионния фондове, специализирана част, съдържаща анализ и подготовка на проекти, вкл. финансов анализ и анализ „разходи/ползи”; прединвестиц. проучвания; подготовка на технич.документация; спец. изисквания по FIDIC; подготовка и провеждане на тръжни процедури; мониторинг и контрол върху дейността на изпълнителите; финансово управление и изпълнение на проектите, и пр.Очакван резултатат: Организирани и осъществени 504 участия в обучения за срока на договора от 98 служители на ДП НКЖИ, като бенефициент по ОПТ, чиито функции са пряко свързани с управление, наблюдение и контрол, както и последващо поддържане на проектите, съфинансирани от ОП „Транспорт” 2007-2013”.Прогнозната стойност за Дейност 2 е 716 345,28 лв. без ДДС.Дейност 3: Подготовка и изпълнение на обучителна програма в страни членки на ЕС за повишаване на специализираните знания и умения на ръководния персонал и служителите на ДП НКЖИ за изпълнение и контрол на железопътните проекти, финансирани със средства на ЕС. Програмата ще включва провеждане на специфични обучения под формата на курсове и семинари за ръководния персонал и служителите на предприятието. Обученията ще съдържат обща част, специализирана част, отнасящи се до управление и поддържане на железопътната инфраструктура, финансирана със средства на ЕС.Изпълнителят следва да предложи фирми или институции от страни членки на ЕС и подходящи програми, свързани с темите на обученията. Във всеки обучителен тур следва да присъства поне един представител на Изпълнителя, който да придружават групата и да отговарят за подготовката, координацията и успешното провеждане на посещението плюс преводач от/на съответния език.Очакван резултатат: Организирани и проведени 6 бр. изнесени обучения, извън страната, с продължителност 5 дни с обхват - 10 човека от ръководния персонал и служителите на ДП НКЖИ.Прогнозната стойност за Дейност 3 е 374 130,60 лв. Продължава в поле VІ.3
НЕ
НЕ
16
1.Участниците представят гаранция за участие в откритата процедура в размер на 16 000 (шеснадесет хиляди) лв. Гаранцията се представя в една от следните форми: безусловна, неотменяема банкова гаранция в оригинал със срок на валидност 180 календарни дни след крайния срок за подаване на офертите или постъпила парична сума внесена по разплащателна сметка на ДП „НКЖИ”, IBAN: BG97 CECB 9790 1019 1009 04, BIC: CECB BGSF, банка: Централна кооперативна банка гр. София, банков клон “Химимпорт”, ул. “Стефан Караджа” № 2, удостоверено с платежно нареждане. В документът задължително следва да бъде записано: “Гаранция за участие в открита процедура за възлагане на обществена поръчка с предмет: „Осигуряване на обучения и развитие на човешките ресурси за служители от ДП НКЖИ, пряко свързани с управление, наблюдение и контрол на проекти по ОП „Транспорт” 2007- 2013”.Задържането и освобождаването на гаранцията за участие става по условията и реда на чл.61 и чл.62 от Закона за обществените поръчки. 2.При сключване на договора участникът, определен за изпълнител, представя гаранция за изпълнение в размер на 3% от договорената стойност без ДДС. Гаранцията се представя в една от следните форми: безусловна, неотменяема банкова гаранция в оригинал със срок на валидност срока на договора плюс 1 (един) месец или постъпила парична сума, внесена по сметката на ДП "НКЖИ", IBAN: BG97CECB97901019100904, BIC:CECBBGSF, банка: Централна кооперативна банка гр. София, банков клон “Химимпорт”, ул. “Стефан Караджа” № 2, удостоверено с платежно нареждане. В документът задължително следва да бъде записано: “Гаранция за изпълнение на обществена поръчка с предмет: „Осигуряване на обучения и развитие на човешките ресурси за служители от ДП НКЖИ, пряко свързани с управление, наблюдение и контрол на проекти по ОП „Транспорт” 2007- 2013”.Условията и сроковете за задържане и освобождаване на гаранцията за изпълнение се уреждат в договора за възлагане на обществена поръчка. 3.За превеждане на аванс по договора от възложителя, избраният изпълнител представя безусловна и неотменяема банкова гаранция, покриваща 100 % размера на авансовото плащане, със срок на валидност до окончателното му възстановяване. Когато участникът или избраният изпълнител е обединение, което не е юридическо лице, всяко от физическите или юридически лица, включени в обединението може да е наредител по банковите гаранции, съответно вносител на сумите по гаранциите. Наредителят, съответно вносителят, българско или чуждестранно физическо или юридическо лице, може да учреди или внесе гаранцията за участие и гаранцията за изпълнение, като сума във валута, с размер на левовата равностойност, изчислена по официалния курс на БНБ в деня на учредяването или внасянето на гаранцията. Банковите разходи по откриването и поддържането на гаранциите са за сметка на участника, съответно изпълнителя.
Цената се представя в лева без ДДС, съгласно ценова оферта по образец, определена съгласно условията, посочени в документацията.Предложената цена за изпълнение на поръчката не може да надвишава прогнозната стойност на поръчката посочена в поле ІІ.2.1. Предложената цена за всяка отделна дейност не може да надвишава прогнозната стойност на съответната дейност, посочена в поле ІІ.2.1. Прогнозната стойност за дейност 2, 3, 4 и 5 е определена на действащата нормативна база - Наредба за командировките в страната и Наредбата за служебните командировки и специализации в чужбина. Оферта с предложена цена по-висока от посочената прогнозна стойност на поръчката ще бъде отстранена от участие. Оферта, в която е предложена по-висока цена за някоя от дейностите от посочената за тази дейност прогнозна стойност ще бъде отстранена от участие в процедурата. Плащанията ще се извършват с платежно нареждане,както следва: 1.Авансово плащане в размер на 20% от общата стойност на договора, платимо в срок от 20 (двадесет) работни дни от датата на подписване на договора и представяне на фактура в оригинал и банкова гаранция, покриваща цялата стойност на авансовото плащане, със срок на валидност до окончателното му приспадане. Изплатеният аванс се приспада пропорционално в размер на 20% от стойността на всяко следващо плащане. 2.Междинни плащания за реално изпълнените дейности, описани в тримесечните доклади, в срок до 30 (тридесет) календарни дни и извършване на проверка на място от страна на Възложителя за установяване на действително извършените дейности, след представяне на надлежно оформен Протокол за одобрения доклад за съответния тримесечен период и фактура за извършените и одобрени дейности за съответния тримесечен период. 3.Окончателно плащане за реално изпълнените дейности, описани в окончателния доклад след приключване на договора, в срок до 30 (тридесет)календарни дни и извършване на проверка на място от страна на Възложителя за установяване на действително извършените дейности, след представяне на надлежно оформен Протокол за одобрения окончателен доклад и фактура за извършените и одобрени дейности за последния тримесечен период.
Участник в процедурата за възлагане на обществената поръчка може да бъде всяко българско или чуждестранно физическо или юридическо лице, както и техни обединения. Възложителят няма изискване за създаване на юридическо лице. Когато участникът е обединение, което не е юридическо лице, задължително се представя договор (споразумение) за създаване на обединението, подписан от лицата в обединението, в оригинал или нотариално заверено копие, със срок не по-кратък от срока за изпълнение на настоящата обществена поръчка. С този документ следва по безусловен начин да се удостовери, че лицата в обединението поемат солидарна отговорност, заедно и поотделно, за участието си и изпълнението на поръчката, както и, че съставът на обединението няма да се променя за срока за изпълнение. Ако в хода на процедурата, съставът на обединението бъде променен, участникът ще бъде отстранен от по-нататъшно участие. В случай, че в договора (споразумението) не е посочен представляващият обединението, се представя документ, подписан от лицата в обединението, в който задължително се посочва представляващият, в оригинал или нотариално заверено копие. В случай, че в договора (споразумението) не е посочено разпределението на участието на лицата при изпълнение на дейностите, предмет на обществената поръчка, се представя документ, подписан от лицата в обединението, в който задължително се посочва разпределението, в оригинал или нотариално заверено копие
НЕ
1. При подаване на офертите за участие, участниците удостоверяват с декларации липсата на обстоятелствата по чл.47, ал.1, т.1, букви „а“ до „д“, т.2 и т.3, ал.2, т.1, т.3 и т.5 и ал.5, т.1 и т.2 от ЗОП. Възложителят отстранява от участие в процедурата участници, за които са налице обстоятелствата по чл.47, ал.1, т.1, букви „а“ до „д“, т.2 и т.3 и ал.5, т.1 и т.2 от ЗОП, както и участници, за които са налице обстоятелствата по чл.47, ал.2, т.1, т.3 и т.5 от ЗОП. Не може да участва в процедурата за възлагане на обществената поръчка чуждестранно физическо или юридическо лице, за което в държавата, в която е установено, e налице някое от посочените обстоятелства. Декларациите, които са на чужд език, се представят и в превод. Ако участникът е обединение, което не е юридическо лице, декларациите се представят за всяко физическо или юридическо лице, включено в обединението. Когато участникът предвижда участие на подизпълнители, декларациите се представят и за тях. 2. Документи за регистрация: Участниците, български юридически лица или еднолични търговци представят ЕИК съгласно чл.23 от Закона за търговския регистър или копие от документа за регистрация. Когато не е представен ЕИК съгласно чл.23 от ЗТР, участниците - юридически лица или еднолични търговци, прилагат към своите оферти и удостоверения за актуално състояние. Чуждестранните юридически лица представят еквивалентен документ на съдебен или административен орган от държавата, в която са установени. Чуждестранните юридически лица представят документа за регистрация в официален превод. Участниците български и чуждестранни физически лица представят копие от документ за самоличност. Чуждестранните физически лица представят документа в официален превод. Когато участник в процедурата е обединение, което не е юридическо лице документите се представят за всяко физическо или юридическо лице, включено в обединението. Когато участникът предвижда участие на подизпълнители, документите се представя за всеки от тях. Участникът може да представи удостоверение за регистрация в официален списък на одобрени стопански субекти на държава – членка на Европейския съюз.
Съгласно чл.50, ал.1, т.2 и т.3 от ЗОП: - съставните части Баланс на годишните финансови отчети и Отчет за приходи и разходи и за последните 3 (три) години (2011, 2012 и 2013 г.), когато публикуването им се изисква от законодателството на държавата, в която участникът е установен; - информация за общия оборот и за специализираният оборот от услуги сходни с предмета на поръчката за последните три години, в зависимост от датата, на която участникът е учреден или е започнал дейността си, образец № 1. Ако участникът е обединение, което не е юридическо лице, документите се представят за всяко физическо или юридическо лице, включено в обединението, чрез които обединението доказва съответствието си с критериите за подбор. Когато участникът предвижда участие на подизпълнители, документите се представят и за тях, а изискванията за тях се прилагат съобразно вида и дела на тяхното участие. Изискването за представяне на Отчет за приходи и разходи и Баланс за последните 3 (три) години (2011, 2012 и 2013 г.) не важи за участници, представили ЕИК, чиито отчети за приходи и разходи и баланси са публикувани по партидата им в Търговския регистър, поддържан от Агенцията по вписванията към Министерство на правосъдието.
Общият оборот за последните 3 (три) години (2011,2012 и 2013), в зависимост от датата, на която участникът е учреден или е започнал дейността си трябва да бъде не по-малко от 3 000 000 лева без ДДС. Специализираният оборот от услуги сходни с предмета на поръчката за последните 3 (три) години (2011, 2012 и 2013), в зависимост от датата, на която участникът е учреден или е започнал дейността си трябва да бъде не по-малко от 1 000 000 лева без ДДС. Под „услуги сходни с предмета на поръчката” се разбират услуги, свързани с поне две от следните области: •подготовка и/или изпълнение и/или управление на проекти и/или договори, включващи обучение на възрастни и /или обучение на организации и институции в страната и в чужбина; •подготовка и/или изпълнение и/или управление на проекти и/или договори, в изпълнение на национални, европейски или международни проекти; •подготовка и/или изпълнение и/или управление на проекти и/или договори, включващи анализ на потребностите от обучение и разработване на програми за обучение. В случай, че участникът е обединение, което не е юридическо лице, изискванията за общ оборот и специализиран оборот от услуги сходни с предмета на поръчката се отнасят общо за участниците в обединението. Когато участникът предвижда участие на подизпълнители, изискванията за общ оборот и специализиран оборот се прилага съобразно вида и дела на тяхното участие.
Съгласно чл.51, ал. 1, т.1 и т.7 от ЗОП: - списък на основните договори за услуги, сходни с предмета на поръчката, изпълнени през последните три години назад, считано от крайния срок за подаване на офертите, включително стойностите, датите и получателите, придружен от препоръки за добро изпълнение, по образец № 2; - декларация за ръководител на екипа с приложени към нея автобиография по образец и копия на документи, удостоверяващи образованието, професионален опит и квалификация, (образец №3 и образец №4). Ако участникът е обединение, което не е юридическо лице, документите се представят за всяко физическо или юридическо лице, включено в обединението, чрез които обединението доказва съответствието си с критериите за подбор. Когато участникът предвижда участие на подизпълнители, изискването за представяне на документа се отнася за тях, а изискванията за тях се прилагат съобразно вида и дела на тяхното участие. Участниците представят Сертификат за внедрена система за управление на качеството с обхват предмета на поръчката по стандарт БДС EN ISO 9001:2008, или еквивалентен. Ако участникът е обединение, което не е юридическо лице, документът се представя за всяко физическо или юридическо лице, включено в обединението, съобразно разпределението на участието им при изпълнение на дейностите, предмет на поръчката. Когато участникът предвижда участие на подизпълнители, изискванетото за представяне на септификат се отнася и за тях, а изискванията за тях се прилагат съобразно вида на тяхното участие. Възложителят приема еквивалентни мерки за осигуряване на качеството,доказващи съответствие с поставените изисквания,съгл.чл.53,ал.4 от ЗОП. Участниците представят декларация, че поръчката ще бъде изпълнена в пълно съответствие с Техническата спецификация и действащата нормативна база в Р България и при 100 % провеждане на планираните обучения, дискусии, семинари, обмяна на опит и др. в разработената и одобрена от Възложителя Програма за служителите от ДП НКЖИ, ангажирани пряко или косвено в изпълнението на функциите, като конкретен бенефициент по ОПТ.
Успешно изпълнени минимум 2 (два) договора от услуги сходни с предмета на поръчката през последните 3 години, считано от крайния срок за подаване на офертите. Под „договори от услуги сходни с предмет на порчката” следва да се разбира договори за предоставяне на консултантски услуги в следните области: -подготовка и/или изпълнение и/или управление на проекти и/или договори, включващи обучение на възрастни и /или обучение на организации и институции в страната и в чужбина;-подготовка и/или изпълнение и/или управление на проекти и/или договори, в изпълнение на национални, европейски или международни проекти;-подготовка и/или изпълнение и/или управление на проекти и/или договори, включващи анализ на потребностите от обучение и разработване на програми за обучение. За успешно изпълнени договори от услуги сходни с предмета на поръчката се приемат договори, които са приключени (доказва се с препоръки за добро изпълнение, в които задължително е отразено, че съответният Възложител е одобрил и приел работата по договора). В случай, че участникът е обединение, което не е юридическо лице, изискването за завършени договори се отнася общо за участниците в обединението. В случай, че участникът предвижда участие на подизпълнители, изискването се прилага съобразно вида и дела на тяхното участие. Участникът трябва да предложи ръководител на екипа, който следва да отговаря на следните изисквания: образователна степен магистър в хуманитарните области общ професионален опит - минимум 3 години опит в организация и управление на проекти на подобна позиция.Опит на подобна позиция означава опит като ръководител екип/ проект поне в две от изброените области: а)подготовка и/или изпълнение и /или управление на проекти и/или договори, включващи обучение на възрастни и /или обучение на организации и институции в страната и в чужбина;б) • подготовка и/или изпълнение и/или управление на проекти и/или договори, в изпълнение на национални, европейски или международни проекти;в)подготовка и/или изпълнение и/или управление на проекти и/или договори, включващи анализ на потребностите от обучение и разработване на програми за обучение. Признава се само подобна позиция, в случаите изброени по-горе. Доказва се с препоръка за добро изпълнение от съответните възложители за завършени проекти, в които изрично трябва да бъде посочена точната позиция, която предлагания експерт е заемал в съответния обект. В случай, че в издадената препоръка за добро изпълнение от Възложителя не е посочено изрично името на експерта (дава се на ЮЛ или ФЛ със стопанска дейност), или не е посочена точната позиция, която е заемал в съответния проект, препоръката трябва да е придружена от декларация от изпълнителя или работодателя, в която се посочва изрично изпълнения договор и точната позиция, която съответния експерт е заемал при изпълнението му. За чуждестранните лица, Възложителят приема еквивалентни образователно квалификационна степен и правоспособност. Наличие на функционираща система за управление на качеството с обхват предмета на поръчката по стандарт БДС EN ISO 9001:2008, или еквивалентен.Ако участникът е обединение, което не е юридическо лице, документът се представят за всяко физическо или юридическо лице, включено в обединението, съобразно разпределението на участието им при изпълнение на дейностите предмет на поръчката. Когато участникът предвижда участие на подизпълнители, изискванетото за представяне на сертификат се отнася и за тях, а изискванията за тях се прилагат съобразно вида на тяхното участие.
НЕ
ДА
Открита
НЕ
ДА
Обявление за предварителна информация
ДА
ДП „НКЖИ”, гр. София, бул. “Княгиня Мария Луиза” № 110, етаж 3, стая 318, всеки работен ден от 08,00 до 12,00 и от 12,45 до 16,45 часа, до 10 дни преди изтичането на крайния срок за получаване на офертите, срещу сума в размер на 6 лева с ДДС, внесена в касата на компанията.При поискване от заинтересовано лице, документацията за участие се изпраща за сметка на лицето, отправило искането, след плащане по сметка на ДП „НКЖИ”, IBAN: BG97 CECB 9790 1019 1009 04, BIC: CECB BGSF, банка: Централна кооперативна банка гр. София, банков клон “Химимпорт”, ул. “Стефан Караджа” № 2. По възможност се посочва куриерска служба и клиентски номер.
Официален/ни език/езици на ЕС:
BG
180
ДП „НКЖИ”, гр. София, бул. “Княгиня Мария Луиза” № 110,заседателна зала, партер.
Участниците в процедурата или техни упълномощени представители, както и представители на средствата за масово осведомяване и на юридически лица с нестопанска цел. Пълномощните, задължително в оригинал или нотариално заверени копия, се предоставят на комисията. Преди отваряне на офертите участниците ще удостоверят присъствието си чрез попълване на списък.
ДА
Оперативна програма "Транспорт" 2007 - 2013 г.
От поле ІІ.2.1:Дейност 4: Организиране и провеждане на срещи за обмяна на опит и проучване на добри практики от ЕС по управление, изпълнение и контрол на железопътни и сходни инфраструктурни проекти.Разработеният АНО по дейност 1 ще има за цел да идентифицира страните-членки, които са най-подходящи за обмен на добри практики и които да бъдат посетени. Това се отнася най-вече до страните, които в предходния програмен период бяха наричани „кохезионни страни”, както и до други страни-членки.Термина „кохезионни страни”- се прилага за 10-те нови държави членки до края на 2006 г. (Естония, Кипър, Латвия, Литва, Малта, Полша, Словакия, Словения, Унгария и Чехия), а също така и за трите държави членки – предишни бенефициенти (Гърция, Португалия и Испания) до края на периода 2000-2006 г, като е необходимо да се съобрази, че в Кипър и Малта нямат жп мрежи.Под термина „други страни-членки” да се разбира т.н. ЕС-25, включително „старите“ държави -членки, при които производителността на жп транспорт, най-вече във Финландия, Люксембург и Германия бележи ръст.Във всеки обучителен тур следва да присъстват двама представители на Изпълнителя, които да придружават групата и да отговарят за подготовката, координацията и успешното провеждане на посещението плюс преводач от/на съответния език.Очакван резултатат: Организирани и проведени 4 работни посещения, за детайлно запознаване с опита и добрите практики на специализираните администрации, управляващи проектите за железопътна инфраструктура. Запознати с добри практики от ЕС по управление на железопътни и други сходни инфраструктурни проекти 48 служителя.Прогнозната стойност за Дейност 4 е 146 509,92 лв. без ДДС.Дейност 5: Организиране на тематични работни групи с представители на административни структури и организации, участващи в цялостния процес по управление, одобрение и контрол на проектите,финансирани по ОПТ.Настоящата дейност е насочена към организиране и провеждане на работни тематични срещи, дискусии и обсъждане на добри практики или проблеми, свързани с подготовката и реализацията на проекти, финансирани със средства на ЕС.При провеждане на мероприятията участие ще вземат служители на ДП НКЖИ, както и представители на др. административни структури, имащи отношение към процесите на подготовка и реализация на жп инфраструктурни проекти – МЗХ, МРРБ/ДНСК, МК/НИПК/НАИМ-БАН, МОСВ, ИА ЖА, местни и общински власти, и др.В рамките на настоящата дейност се предвиждат поне 2 тематични работни групи в страната годишно.Тематичните работни срещи следва да бъдат планирани с продължителност до 3 дни и с място на провеждане извън София.Във всяко обучение следва да присъстват минимум двама представители на Изпълнителя, които да придружават групата и да отговарят за подготовката, координацията и успешното провеждане на обучението.Очакван резултатат: Организирани и проведени 540 (вкл. представители на различни институции) участия в тематични работни групи в страната 480 участия (240 участия служителя по две участия на година по две години)на служители, ангажирани с подготовка, изпълнение и контрол на инфраструктурни проекти по ОПТ.Прогнозната стойност за Дейност 5 е 297 000,00 лв. без ДДС.Дейност 6: Дейност по осиг. на информация и публичност. За постигане на добра визуализация по проекта се предвижда изработването на 3 бр. рол банери и закупуване на 3 бр. стойки, които да бъдат използвани за всички обучения и семинари по дейности 2 и 5. Очакван резултатат: Осигурена визуализация на проекта чрез популяризиране на финансовия принос на ОПТ.Прогнозната стойност за Дейност 6 е 1 200,00 лв. без ДДС. Техническо предложение което да съдържа: планирането на процеса за извършване на анализа за необходимостта от обучения в съответствие с Техн.с-я; организацията и логистиката на събитията, съгл. Техн. с-я.,График за изпълнени с посоч.продължителност и конкретни срокове на вс. дейности. Достъп до документацията е предоставен на интернет адрес http://www.rail-infra.bg/профил-на-купувача/обществени- поръчки-по-ОПТ.
Комисия за защита на конкуренцията, бул. Витоша № 18, Република България 1000, София, Тел.: 02 9884070, E-mail: cpcadmin@cpc.bg, Факс: 02 9807315
Интернет адрес/и:
Интернет адрес: http://www.cpc.bg.
Съгласно чл.120, ал.5, т.1 и ал.6 от ЗОП.
Отдел "Правен" в Централно управление на ДП НКЖИ, лице за контакт старши юрисконсулт Александър Николов, бул. "Княгиня Мария Луиза" №110, Република България 1233, София, Тел.: 02 9323192, Факс: 02 9310663
Интернет адрес/и:
URL: www.rail-infra.bg.
05.03.2014 г.