Версия за печат

00039-2014-0002

BG-Павликени: 12 - Архитектурни и инженерни услуги; услуги по градоустройствено планиране и паркова архитектура, инженерно ориентирани научни и технически консултантски услуги; технически изпитвания и анализи

ОБЯВЛЕНИЕ ЗА ОБЩЕСТВЕНА ПОРЪЧКА

Услуги

РАЗДЕЛ І: ВЪЗЛОЖИТЕЛ

I.1) Наименование, адреси и лица за контакт

Община Павликени, бул."Руски" №4, За: Славена Грозева-началник отдел ПОЧРОП, Красимир Борисов-старши експерт "Обществени поръчки", България 5200, Павликени, Тел.: 0610 51357; 0610 51330, E-mail: pavlikeni@vestel.bg, Факс: 0610 52642

Място/места за контакт: Община Павликени

Интернет адрес/и:

Основен адрес на възлагащия орган/възложителя: www.pavlikeni.bg.

Адрес на профила на купувача: www.pavlikeni.bg.

Адреси и лица за контакт, от които може да се получи допълнителна информация: На горепосочения адрес за контакти.

Адреси и лица за контакт, от които може да се получи документация за участие: На горепосочения адрес за контакти.

Адреси и лица за контакт, на които трябва да бъдат изпратени офертите или заявленията за участие: На горепосочения адрес за контакти.

I.2) Вид на възложителя и основна дейност/и

Регионален или местен орган

Основна дейност на възложителя

Друг: община

Възложителят възлага обществена/и поръчка/и от името на друг/и възложител/и

НЕ

РАЗДЕЛ ІІ: ОБЕКТ НА ОБЩЕСТВЕНАТА ПОРЪЧКА

II.1) Описание
II.1.1) Наименование на поръчката, дадено от възложителя

Упражняване на строителен надзор на строително-ремонтни работи на общински пътища по проект: „Подобряване мобилността на работната сила и привлекателността за развитие на бизнес в Община Павликени, чрез подобряване на пътната инфраструктура”, финансиран по Мярка 321 от ПРСР 2007-2013 г. по Договор за БФП № 04/321/001526 от 06.12.2013 г., включващ 3 обекта: Обект 1: Път ІV- 34226 /VTR 1200/ ІІІ-303/ Бутово – Върбовка от km 0+000 до km 4+970; Обект 2: Път ІV- 34235/VTR1202/ ІІІ - 405 / Павликени - Дъскот - Паскалевец - Граница общ.( Павликени - В.Търново) - / VTR1202 /– от km 0+000 до km 8+780; Обект 3: Път ІV-52524/VTR 2211 /ІІІ - 405 /Бяла Черква – Росица от km 0+000 до km 1+000.

II.1.2) Обект на поръчката и място на изпълнение на строителството, доставката или услугата
Услуги
Категория услуги: 12
Място на изпълнение: община Павликени
Код NUTS: BG321
ІІ.1.3) Настоящото обявление е за

Възлагане на обществена поръчка

ІІ.1.5) Кратко описание на поръчката

Изпълнителят ще има задълженията да осъществява строителен надзор съгласно чл. 166, ал. 1, т. 1 от Закона за устройство на територията (ЗУТ), включително да състави технически паспорти на строежите, съгласно чл. 176 а от ЗУТ и да изпълнява функциите на координатор по безопасност и здраве за етапа на строителство в пълния обем, предвиден в чл. 11 от Наредба № 2 от 2004 г. за минималните изисквания за здравословни и безопасни условия на труд, при извършване на строително-ремонтни работи по проект„Подобряване мобилността на работната сила и привлекателността за развитие на бизнес в Община Павликени, чрез подобряване на пътната инфраструктура”, финансиран по Мярка 321 от ПРСР 2007-2013 г. по Договор за БФП № 04/321/001526 от 06.12.2013 г., включващ 3 обекта: Обект 1: Път ІV- 34226 /VTR 1200/ ІІІ-303/ Бутово – Върбовка от km 0+000 до km 4+970; Обект 2: Път ІV- 34235/VTR1202/ ІІІ - 405 / Павликени - Дъскот - Паскалевец - Граница общ.( Павликени - В.Търново) - / VTR1202 /– от km 0+000 до km 8+780; Обект 3: Път ІV-52524/VTR 2211 /ІІІ - 405 /Бяла Черква – Росица от km 0+000 до km 1+000.

ІІ.1.6) Код съгласно Класификатора на ОП (CPV)

71521000

Описание:

Строителен надзор по време на строителството

ІІ.1.7) Поръчката е предмет на Споразумението за държавни поръчки (GPA) на Световната търговска организация

НЕ

ІІ.1.8) Обособени позиции

НЕ

ІІ.1.9) Ще бъдат приемани варианти

НЕ


II.2) Количество или обем на поръчката
ІІ.2.1) Общо количество или обем

При изпълнението на обществената поръчка ще се изпълняват следните дейности: А) Упражняване на строителен надзор по време на строителството, съгласно чл. 166, ал. 1, т. 1 от ЗУТ (до издаване на Разрешение за ползване), в задължителния обхват, регламентиран в чл. 168, ал. 1 от ЗУТ: - законосъобразно започване на строежа; - осъществяване на контрол относно пълнота и правилно съставяне на актовете и протоколите по време на строителството; - спиране на строежи, които се изпълняват при условията на чл. 224, ал. 1 и чл. 225, ал. 2 ЗУТ и в нарушение на изискванията на чл. 169, ал. 1 – 3 ЗУТ; - осъществяване на контрол относно спазване на изискванията за здравословни и безопасни условия на труд в строителството; - недопускане на увреждане на трети лица и имоти вследствие на строителството; - годност на строежа за въвеждане в експлоатация. Б) Изготвяне и подписване на всички актове и протоколи по време на строителството, необходими за оценка на строежите, съгласно изискванията за безопасност и законосъобразното им изпълнение, съгласно ЗУТ и Наредба № 3/31.07.2003 г. за съставяне на актове и протоколи по време на строителството; В) Откриване на строителната площадка и определяне на строителната линия и ниво за строежа, в присъствието на лицата по чл. 223, ал. 2 от ЗУТ, при съставяне на необходимия за това протокол по Наредба № 3 от 2003 г. за съставяне на актове и протоколи по време на строителството; Г) Заверка на Заповедната книга на строежа и писмено уведомяване в 7-дневен срок от заверката на Общината, специализираните контролни органи, Регионалната дирекция за национален строителен контрол, РСПБС и Инспекция по труда. Д) Изпълняване функциите на координатор по безопасност и здраве за етапа на строителството съгласно чл. 5, ал.3 от Наредба № 2/2004 г. за минимални изисквания за здравословни и безопасни условия на труд при извършване на строителни и монтажни работи, вкл. изпълнение на всички задължения на възложителя, предвидени в посочената Наредба. Е) Предоставяне на Възложителя на ежемесечни отчети и окончателен отчет за извършения строителен надзор по време на изпълнение на строително – монтажните работи, съдържащ: списък на основните дейности (видове работи) от строежа, за които е упражнен текущ строителен надзор, съставените документи (актове), както и информация за възникнали проблеми (ако има такива) и съответно приложените и/или необходими мерки за решаването им. Ж) Изготвяне на Окончателен доклад за строежа, съгласно чл. 168, ал. 6 от ЗУТ, за издаване на Разрешение за ползването му, включително технически паспорт за строежа, съгласно Наредба № 5 от 2006 г. за техническите паспорти на строежите. Окончателните Доклади и техническите паспорти за всички строежи се представят в 3 (три) оригинала на хартиен и в 2 (два) екземпляра на електронен носител. З) Внасяне на окончателнитe доклади в Общинската администрация. И) Контрол на строителните продукти по чл. 169а, ал. 1 ЗУТ при извършване на оценката на съответствието на инвестиционните проекти и при упражняване на строителен надзор Забележка: Изпълнителят следва да съгласува с Възложителя всяко свое решение и/или предписание и/или съгласие за извършване на работи, водещи до промяна в количествено-стойностните сметки за осъществяваните СМР. Пълно описание на обекта на настоящата процедура е дадено в Том ІІ „Техническа спецификация” от документацията за обществената поръчка.

Прогнозна стойност без ДДС
80000 BGN
ІІ.2.2) Опции

НЕ

ІІ.3) Срок на договора или краен срок за изпълнение на поръчката
Завършване

15.07.2015 г. 


РАЗДЕЛ ІII ЮРИДИЧЕСКА, ИКОНОМИЧЕСКА, ФИНАНСОВА И ТЕХНИЧЕСКА ИНФОРМАЦИЯ

III.1) Условия, свързани с изпълнението на поръчката
ІІІ.1.1) Изискуеми депозити и гаранции

Всеки участник е длъжен да представи гаранция за участие в процедурата, а определеният изпълнител представя гаранция за изпълнение при подписването на договора, както следва: 1. Гаранцията за участие в процедурата 1 % от прогнозната стойност на поръчката или /800,00 лв. /осемстотин лева/. 1.1. Гаранция за участие се превежда от участника по банкова сметка на Община Павликени Банка: УниКредит Булбанк, IBAN: BG35UNCR75273342926133, BIC КОД: UNCRBGSF или се представя безусловна и неотменяема банкова гаранция, издадена от банка в полза на Възложителя със срок на валидност не по-малък от този на офертата и условия, които да предвиждат изрично възможността за задържането и по реда на чл. 61 от ЗОП. 1.2. Банковата гаранция или съответния платежен документ, доказващ внасянето на гаранцията, се представят в оригинал при подаването на офертата за участие в настоящата процедура. 1.3. При внасяне на гаранция по банкова сметка, в платежното нареждане изрично се посочва процедурата, за която се внася. 1.4. Гаранцията за участие в процедурата се задържа по реда на чл. 61 от ЗОП и се освобождава, съгласно изискванията на чл. 62 от ЗОП. 2. Гаранция за изпълнение на договора е в размер на 3 % /три процента/ от стойността на договора без ДДС. 2.1. Гаранция за изпълнение на договора се превежда от участника по банкова сметка Община Павликени Банка: УниКредит Булбанк, IBAN: BG35UNCR75273342926133, BIC КОД: UNCRBGSF или се представя безусловна и неотменяема банкова гаранция, издадена от банка в полза на Възложителя със срок на валидност – 30 дни след срока за изпълненине на договора и условия, които да отговарят на тези по приложения в документацията образец на Банкова гаранция за изпълнение. 2.2. Банковата гаранция или съответният платежен документ, доказващ внасянето на гаранцията, се представят в оригинал към момента на сключване на договора за възлагане на обществената поръчка. 2.3. При внасяне на гаранция по банкова сметка, в платежното нареждане изрично се посочва процедурата, за която се внася. 2.4. Гаранцията за изпълнение се задържа в случаите, предвидени в договора за възлагане на обществената поръчка. 3. Възложителят освобождава гаранциите без да дължи лихви за периода, през който средствата законно са престояли при него. 4. Банковите разходи по откриването на гаранцията са за сметка на участника. Той трябва да предвиди и заплати своите такси по откриване и обслужване на гаранцията така, че размерът на получената от Възложителя гаранция да не бъде по-малък от определения в настоящата процедура.

ІІІ.1.2) Условия и начин финансиране и плащане и/или препратка към съответните разпоредбите, които ги уреждат

Възложител на тази поръчка е община Павликени. За финансиране на обществената поръчка Община Павликени използва финансова помощ по мярка 321 "Основни услуги за населението и икономиката в селските райони" от Програмата за развитие на селските райони за периода 2007-2013г., подкрепена от Европейския земеделски фонд за развитие на селските райони. Плащането на сумите се осъществява на части, както следва: •Авансово плащане- 20 % от цената на договора, в срок от 30 дни след подписване на договора от двете страни и представяне на гаранция за аванс и фактура. •Междинни плащания-до достигане на 60 % от цената на договора, като всяко междинно плащане ще е в размер на 5 % от цената на договора, след представяне на ежемесечен отчет и фактура. •Окончателно плащане- до 40 % от цената на договора, в срок от 30 дни след окончателно приемане на услугите по договора с двустранно подписан приемо-предавателен протокол, включително представяне и одобряване от страна на възложителя на окончателен отчет за извършените дейности, и представяне на фактура. От него се приспадат всички неустойки, обезщетения и др. дължими от изпълнителя суми, за стойността, с която надвишават внесената гаранция за добро изпълнение. Условията, сроковете и другите специфични условия във връзка с начина на плащане са отразени в приложения проект на Договора за изпълнение на поръчката – Приложение № 20 от документацията за участие.

ІІІ.1.3) Изискване за създаване на юридическо лице, когато участникът, определен за изпълнител, е обединение на физически и/или юридически лица

Възложителят няма изискване за създаване на юридическо лице в случай, че изпълнителят е обединение. 1. Участие в откритата процедура за възлагане на обществената поръчка могат да вземат на равни начала всички български и чуждестранни физически и юридически лица, както и техните обединения, притежаващи капацитет за работи и услуги, необходими за успешна реализация на обекта на настоящата обществена поръчка. 2. Тези условия са валидни за всички физически и юридически лица, компании и дружества, учредени по и управлявани съгласно нормативни актове от гражданското, търговското или публичното право на държавата, в която са установени участниците. 3. Ако участникът е обединение, което не е регистрирано като самостоятелно юридическо лице с ЕИК в Агенцията по вписванията, преди подаването на офертата за настоящата обществена поръчка, тогава неговите членове задължително сключват споразумение с нотариална заверка на подписа помежду си за целите на настоящата обществена поръчка. Като минимум, споразумението задължително трябва да съдържа клаузи, гарантиращи следното: •че всички членове на обединението/консорциума са отговорни, заедно и поотделно, по закон за изпълнението на договора •да посочат упълномощено лице, което ще представлява участника при изпълнението на договора и което лице е упълномощено да задължава, да получава указания за и от името на всеки член на обединението/консорциума. •участниците в обединението/консорциума трябва да определят едно лице, което да представлява обединението/консорциума за целите на процедурата. •че всички членове на обединението/консорциума са задължени да останат в него за целия период на изпълнение на договора •не се допускат промени в състава на обединението/консорциума след подаването на офертата. 4. В споразумението, членовете на обединението трябва да определят едно физическо лице, което официално да представлява обединението за целите на настоящата обществена поръчка. След подаването на офертата не се допускат никакви промени в състава на обединението. 5. Споразумението за създаването на обединение задължително се прилага към офертата на участника. 6. Когато участник в процедурата е обединение, което не е юридическо лице: 6.1. документите по чл. 56 ал. 1, т. 1 и 6 от ЗОП се представят за всяко физическо или юридическо лице, включено в обединението; 6.2. документите по чл. 56 ал. 1, т. 4 и 5 от ЗОП се представят само за участниците, чрез които обединението доказва съответствието си с критериите за подбор по чл. 25, ал. 2, т. 6 от ЗОП; 6.3. декларация по чл. 56 ал. 1, т. 11 от ЗОП се представя само за участниците в обединението, които ще изпълняват дейности, свързани с услугите, предмет на поръчката. 7. Участник в настоящата обществена поръчка, който е обединение, ще бъде отстранен от нея, ако: •към офертата му не е приложено споразумение за сьздаването на обединение и/или •в приложеното споразумение липсват клаузи, уреждащи всички изисквания, посочени в т. 5.4.4. по-горе и/или •съставът на обединението се е променил след подаването на офертата. 8. Лице, което участва в обединение или е дало съгласие и фигурира като подизпълнител в офертата на друг участник, не може да представя самостоятелна оферта. В процедура за възлагане на обществена поръчка едно физическо или юридическо лице може да участва само в едно обединение. Установяване наличието на подобно обстоятелство ще доведе до отстраняване на всички предложения, с които е ангажирана страната.

ІІІ.1.4) Други особени условия

Съгласно сключения Договор за безвъзмездна помощ № 04-321/001526 от 06.12.2013 г. между Община Павликени и Държавен фонд „Земеделие“ в проекта на договор от документацията за участие в процедурата и в договора за възлагане на настоящата обществена поръчка възложителят трябва задължително да включи следните клаузи: „ВЪЗЛОЖИТЕЛЯТ има право едностранно и без предизвестие да прекрати настоящия договор поради невъзможност за осигуряване на финансирането му, в случай, че Договорът за безвъзмездна финансова помощ № 04/321/001526 от 06.12.2013 г. сключен между община Павликени и Държавен фонд „Земеделие“ бъде прекратен поради настъпване на едно от следните обстоятелства: А) в случай, че Държавен фонд „Земеделие“ определи, че не е наличен бюджет за финансиране на проект с ИД 04/321/001526 и прекрати едностранно договора за безвъзмездна финансова помощ. Б) в случай, че Държавен фонд „Земеделие“ определи, че е наличен бюджет за частично финансиране на проект с ИД 04/321/001526 като намали едностранно размера на финансовата помощ, и в резултат на това Възложителят в качеството му на ползвател на безвъзмездната финансова помощ прекрати Договора за безвъзмездна финансова помощ, ако няма интерес от неговото изпълнение.

ІІІ.2) Условия за участие
ІІІ.2.1) Изисквания към кандидатите или участниците, включително за вписването им в професионални или търговски регистри
Изискуеми документи и информация: Участник в процедурата за обществена поръчка може да бъде всяко българско или чуждестранно физическо или юридическо лице, както и техни обединения, които отговарят на условията, посочени в ЗОП и предварително обявените от Възложителя условия. По отношение на участник трябва да не е налице някое от условията на чл.47 ал.1,т.1, б. "а"- "д", т.2 и т.3, ал.2 т.1, т. 2а предл.първо, т.3, т.4 и т.5 и ал.5 т.1 и т.2 от ЗОП, като констатирането наличието на което и да е от тях ще доведе до отстраняване на участника. Изискуеми документи: І. В плик № 1 се поставят: 1. Оферта по образец – Приложение № 1 2. Списък на документите, които съдържа офертата на участника с отбелязана страницата/ите, на която/ито се намират, подписан от представляващия участника. 3. Документ за закупена документация за участие в настоящата процедура (копие)-само ако участникът не е изтеглил свободно документацията от интернет-страницата на възложителя.4. Документ за внесена гаранция за участие (оригинал на платежно нареждане или банкова гаранция).5. Административни сведения за участника - Приложение № 2.6. Регистрационни документи на участника - Копие от документа за регистрация или ЕИК, съгласно чл. 23 от Закона за търговския регистър, когато участникът е юридическо лице или едноличен търговец. Когато не е представен ЕИК съгласно чл. 23 от Закона за търговския регистър участниците-юридически лица или еднолични търговци прилагат към своите заявления и удостоверения за актуално състояние. Копие от документа за самоличност се прилага, когато участникът е физическо лице. Чуждестранните юридически лица прилагат еквивалентен документ на съдебен или административен орган от държавата, в която са установени, в официален превод.Ако участникът е обединение, документите се представят от всяко физическо или юридическо лице, включено в обединението.7. Декларация за запознаване с условията в документацията и приемане им - Приложение № 3. 8. Декларация по чл. 47, ал. 1, т. 2 и т. 3, ал. 2, т. 1, т. 2а (предл.първо), т. 3 и т. 4 и ал. 5, т. 2 от ЗОП - Приложение № 4. 9. Декларация по чл. 47, ал. 1, т. 1, б. “а“-„д“, ал. 2, т. 5 и ал. 5, т. 1 от ЗОП - Приложение № 5. 10. Декларация за участието/неучастието на подизпълнители - Приложение № 6. 11. Декларация за съгласие от подизпълнител (попълва се при наличие на такъв) - Приложение № 7 с приложени документи от подизпълнителя съгласно чл. 56 ал. 1 т. 1, 4, 5, 6 и 11 от ЗОП.12. Декларация по чл. 56, ал. 1 т. 11 от ЗОП - Приложение № 8. 13. Нотариално заверено споразумение за създаване на обединение (представя се в случаите, когато участникът е обединение/консорциум).14. Списък на лицата в обединението (в случаите когато участникът е обединение) - Приложение № 9. 15. Декларация от член на обединение (в случаите когато участникът е обединение) - Приложение № 10. 16. Доказателства за изпълнение на изискванията за икономическо и финансово състояние ва участника съгласно Раздел ІІІ.2.2) от настоящото обявление. 4.17. Доказателства за техническите възможности и/или квалификация на участникасъгласно Раздел ІІІ.2.3) от настоящото обявление.18. Декларация (по образец съгласно Приложение № 21) за приемане условията на проекто-договора съгласно чл.56 ал.1 т.12 от ЗОП. 19. Документ, удостоверяващ регистрация на участника по ЗДДС /при налична такава/ или еквивалентен. 20. Нотариално заверено пълномощно на лицето, упълномощено да представлява участника в процедурата (оригинал). Този документ се представя, когато лицето, подписващо документи от офертата, не е законен представител на участника, съгласно официалните документи за регистрация на участника. При обединение - ако в споразумението няма посочено лице, което да е упълномощено да представлява всички членове на обединението, тогава се изисква нотариално заверено пълномощно от всеки член на обединението, което да упълномощава същото лице да представлява участника в настоящата процедура. Продължава в раздел VІ.3) "Друга информация".
ІІІ.2.2) Икономически и финансови възможности
Изискуеми документи и информация: За доказване на икономическото и финансовото си състояние участниците следва да представят следните документи: 1. Годишен баланс и годишен отчет за приходите и разходите за последните 3 (три) години (2011, 2012 и 2013 г.), когато публикуването им се изисква от законодателството на държавата, в която участникът е установен. Изискването за представяне на Годишен баланс и годишен отчет за приходите и разходите не важи за участници представили ЕИК, които са обявили ГФО по партидата си в Търговския регистър. Ако някой от документите липсва на посочения сайт се изисква неговото представяне на хартиен носител в офертата. Ако участникът е физическо лице възложителят ще приеме копия на годишни данъчни декларации и/или други документи като справка/удостоверение от работодател, декларация от участника, удостоверяващ дохода му за последните три години (2011, 2012 и 2013 г., в зависимост от законодателството на държавата, в която е установен. Документите следва да се представят като копия, заверени от Участника. 2. Справка – декларация за общия оборот и за оборота от услуги сходни на предмета на поръчката за последните 3 (три) (2011 г., 2012 г. и 2013 г.) години на участника в зависимост от датата, на която кандидатът или участникът е учреден или е започнал дейността си. (Приложение № 13). „Сходни с предмета на поръчката” са услуги свързани със строителен надзор на обекти и/или извършване на оценка на съответствието на инвестиционни проекти. 3. Заверено копие от валидна застрахователна полица „Професионална отговорност” по чл. 171, ал. 1 от Закона за устройство на територията. За участник установен/регистриран извън България застраховката за професионална отговорност трябва да бъде еквивалентна на тази по чл. 171, ал. 1 от ЗУТ, но направена съгласно законодателството на държавата, където е установен/регистриран участника. Професионалната дейност от застрахователната полица трябва да покрива категориите строежи на обектите на поръчката. 4. Декларация от участника, че в случай, че преди или по време на действие на договора застраховката изтече, то действието й ще бъде подновено със срок не по-малък от срока на договора. (свободен текст) *При участник-обединение, което не е юридическо лице, изисканите по-горе документи по т. 1. и 2. се представят съгласно чл. 56, ал. 3, т. 2 от ЗОП (само за участниците, чрез които обединението доказва съответствието си с критериите за подбор), а документът по т. 3. и декларацията по т. 4. се представят за всеки един от членовете на обединението, който ще извършва дейностите по надзора съгласно разпоредбата на чл. 25, ал. 8 от ЗОП. Когато участникът предвижда подизпълнител/и всички горепосочени документи за тях се представят съобразно чл. 56, ал. 2 от ЗОП( за всеки от тях). *Когато участникът е чуждестранно лице офертата се подава на български език, а всички горепосочени документи , които са на чужд език се представят и в превод на български език.
Минимални изисквания: Участниците в процедурата трябва да отговарят на следните минимални изисквания за икономическо и финансово състояние: 1. Участникът следва да има реализиран оборот от услуги, сходни с предмета на поръчката, а именно услуги по упражняване на строителен надзор и/или извършване на оценка на съответствието на инвестиционни проекти общо за последните три години (2011 г., 2012 г. и 2013 г.) или в зависимост от датата, на която кандидатът или участникът е учреден или е започнал дейността си, в размер минимум на 160 000 (сто и шестдесет хиляди) лева без включен ДДС. *В случай, че участникът участва като обединение, изискването по т. 1 се отнася за обединението като цяло. 2. Участникът следва да има сключена валидна застрахователна полица „Застраховка за професионална отговорност на участниците в проектирането и строителството” по чл. 171, ал. 1 от ЗУТ за лица регистрирани на територията на Република България или еквивалентна за чуждестранни лица, в съответствие със законодателството на държавата в която са установени. Същата трябва да е валидна към датата на подаване на офертата, както и да бъде придружена с декларация от участника, че в случай, че преди или по време на действие на договора застраховката изтече, то действието й ще бъде подновено със срок не по-малък от срока на договора. Професионалната дейност от застрахователната полица трябва да покрива категориите строежи на обектите на поръчката, а именно –трета категория, съгласно чл. 137, ал. 1, т. 3, буква „а“ от ЗУТ. *Когато участникът в процедурата е обединение/консорциум, документът по т. 2. се представя за всеки един от членовете на обединението, който ще извършва дейностите по надзора. *При участие на подизпълнител/и изискването към него/тях по т. 10.2.1. и 10.2.2. се прилага съобразно вида и дела на тяхното участие. В случай че участникът участва като обединение/ консорциум, изискванията се прилагат за обединението (консорциума) като цяло.
ІІІ.2.3) Технически възможности
Изискуеми документи и информация: За доказване на техническите си възможности участниците представят следните документи: 1. Списък-декларация на основните договори за услуги, сходни с предмета на поръчката, изпълнени през последните 3 години считано от датата, определена като краен срок за подаване на офертите. (Приложение № 14) „Сходни с предмета на поръчката” са услуги свързани със строителен надзор на обекти и/или извършване на оценка на съответствието на инвестиционни проекти. 2. Препоръки (референции) за добро изпълнение; тези препоръки да посочват дата, издател, срок на изпълнение, както и дали услугата е изпълнена качествено – копия заверени от участника. 3. Списък на техническите лица (ключови експерти) (Приложение №15), придружен с Декларация за разположение на ключов експерт (Приложение № 17) и Автобиография (Приложение № 16), както и с документи удостоверяващи образователната им квалификация, професионален и специфичен опит – копия, заверени от Участника; *При участник-обединение, което не е юридическо лице, изисканите по-горе документи по т. 1., т. 2. т. 3. се представят съгласно чл. 56, ал. 3, т. 2 от ЗОП (само за участниците, чрез които обединението доказва съответствието си с критериите за подбор). 4. Удостоверение (лиценз) по чл. 166 от ЗУТ за упражняване на строителен надзор или еквивалентен – копие заверено от участника. Чуждестранните участници представят документи по т. 4. от съответните компетентни органи, съгласно националното им законодателство. *Когато участникът в процедурата е обединение/консорциум, документът се представя за всеки един от членовете на обединението, който ще бъде ангажиран с осъществяването на надзора по същество. 5. Сертификат за притежаван от участника ISO 9001:2008/ за строителен надзор или еквивалентен на него – копие, заверено от участника; *В случай на участие на обединение/консорциум, който не е регистриран като самостоятелно юридическо лице, сертификатът по т. 11.1.5. се представя за всеки един от членовете на обединението/консорциума, които ще изпълняват дейности свързани със строителния надзор. *Когато участникът предвижда подизпълнител/и всички горепосочени документи за тях се представят съобразно чл. 56, ал. 2 от ЗОП (за всеки от тях). *Когато участникът е чуждестранно лице офертата се подава на български език, а всички горепосочени документи, които са на чужд език се представят и в превод на български език.
Минимални изисквания: Участниците в процедурата трябва да отговарят на следните минимални изисквания за технически възможности: 1. Участникът да е упражнил строителен надзор на минимум 1 (един) обект в областта на рехабилитация и/или ремонт, и/или реконструкция и/или разширение на пътища през последните 3 години считано от датата, определена като краен срок за подаване на офертите. 2.Участникът (консорциумът/обединението в съвкупност) да разполага с екип от технически експерти за изпълнение на поръчката (ключов персонал), както следва: Ключов експерт 1 – Ръководител на екипа Квалификация •Висше образование, степен „магистър” в областта на строително инженерство или еквивалентно образование; •Включен в лиценза за извършване на дейностите по чл.166 от ЗУТ на Участника. Ключов експерт 2 – Експерт по строителен надзор на пътища Квалификация •Висше образование, степен „магистър” в областта на строителното инженерство – „Пътно строителство”, „Транспортно строителство” или еквивалентно образование. •Включен в лиценза за извършване на дейностите по чл.166 от ЗУТ на Участника. Ключов експерт 3 – Координатор по безопасност и здраве Квалификация •Висше образование, степен „магистър” в областта на икономиката, инженерните специалности или еквивалентно образование; •Да притежава удостоверение „Специалист по БЗР” или „Координатор по безопасност и здраве” или еквивалентен документ; Забележка: Под „еквивалентно образование” или „еквивалентна специалност” да се разбира придобито образование или специалност приравнени към посочените. Когато участникът е установен и регистриран извън Република България, се представя списък на експертите и съответните им специалности и правоспособност, съгласно законодателството на държавата, където е установен и регистриран участника. В случай, че участникът е обединение, което не е юридическо лице, изискванията по т. 1 и по т. 2 трябва да бъдат изпълнени общо от обединението. 3. Участникът (всеки член в обединението/консорциума) да има удостоверение (лиценз) за упражняване на строителен надзор. В случай на участие на обединение/консорциум, който не е регистриран като самостоятелно юридическо лице, удостоверението/лицензът се представя за всеки един от членовете на обединението/консорциума, които ще изпълняват дейности свързани със строителния надзор. Чуждестранните участници представят документи за наличие на такъв лиценз от съответните компетентни органи, съгласно Националното им законодателство. 4. Участникът следва да има въведена интегрирана система за управление на качеството, за строителен надзор по ISO 9001:2008 или еквивалентен. В случай на участие на обединение/консорциум, който не е регистриран като самостоятелно юридическо лице, сертификатът се представя за всеки един от членовете на обединението/консорциума, които ще изпълняват дейности свързани със строителния надзор. Съгласно чл.56, ал.2 от ЗОП, когато участникът предвижда участие на подизпълнители изискванията към тях се прилагат съобразно вида и дела на тяхното участие.
ІІІ.3) Специфични условия при обществени поръчки за услуги
ІІІ.3.1) За изпълнението на услугата се изисква определена професия

НЕ

ІІІ.3.2) Юридическите лица трябва да посочат имената и професионалната квалификация на персонала си, отговарен за изпълнението на услугата

ДА



РАЗДЕЛ ІV ПРОЦЕДУРА

ІV.1) Вид процедура
ІV.1.1) Вид процедура

Открита


ІV.2) Критерии за оценка на офертите
ІV.2.1) Критерии за оценка на офертите
Икономически най-изгодна оферта при:
Посочените по-долу показатели:
Показател: Техническо предложение за изпълнение на поръчката; тежест: 50
Показател: Предложена цена ; тежест: 50

IV.3) Административна информация
ІV.3.3) Условия за получаване на документацията за участие (спецификации и допълнителни документи) (с изключение на ДСП) или на описателен документ (при състезателен диалог)
Срок за получаване на документация за участие
16.04.2014 г.  Час: 17:30
Платими документи

ДА

Цена: 5 BGN
Условия и начин на плащане

Документация за участие в процедурата може да бъде закупена на хартиен и електронен носител всеки работен ден в срок до 7 (седем) дни преди изтичане на срока за подаване на офертите. Стойността на настоящата документация е в размер 5.00 лв. (пет лева) с включен ДДС, като сумата се заплаща в посочения в обявлението срок на касата на Община Павликени, находяща се в гр. Павликени, бул. „Руски” № 4 или се превежда по банкова сметка Община Павликени Вид плащане 447000, IBAN: BG77UNCR75278443385100, BIC код UNCRBGSF, “УНИКРЕДИТ БУЛБАНК” АД, клон Павликени. Документацията за участие в процедурата за възлагане на обществена поръчка се получава в Община Павликени - гр. Павликени, бул. „Руски“ № 4. Заинтересованите лица имат право да разгледат документацията на място преди да я закупят. Това може да стане в сградата на Община Павликени от 9:00 часа до 12:00 часа и от 13:00 часа до 17:30 часа, всеки работен ден. При поискване от заинтересовано лице документацията може да му бъде изпратена в случай, че искането му е придружено с платежен документ за стойността на същата, както и необходимите данни за издаване на фактура и адрес за изпращане. Документацията се изпраща за сметка на лицето, отправило искането. Пълен достъп до настоящата документацията е предоставен на официалната интернет страница на Община Павликени – www.pavlikeni.bg, раздел „Обществени поръчки-Профил на купувача”.

ІV.3.4) Срок за получаване на оферти или заявления за участие
23.04.2014 г.  Час: 17:30
IV.3.6) Език/ци, на които могат да бъдат изготвени офертите или заявленията за участие

Български

IV.3.7) Срок на валидност на офертите
Продължителност в дни

180

IV.3.8) Условия при отваряне на офертите
Дата: 24.04.2014 г.  Час: 10:00
Място

гр.Павликени бул."Руски" №4 - заседателната зала на община Павликени - трети етаж

Лица, които могат да присъстват при отварянето на офертите

Отварянето на офертите е публично и на него могат да присъстват участниците или упълномощени техни представители, както и представители на средствата за масово осведомяване и на юридически лица с нестопанска цел.



РАЗДЕЛ VI: ДРУГА ИНФОРМАЦИЯ

VI.2) Поръчката е свързана с проект и/или програма, финансирана от фондове на ЕС

Обществената поръчка се възлага в изпълнение на проект „Подобряване мобилността на работната сила и привлекателността за развитие на бизнес в Община Павликени, чрез подобряване на пътната инфраструктура”, финансиран по Мярка 321 "Основни услуги за населението и икономиката в селските райони" от Програмата за развитие на селските райони 2007-2013 г., подкрепена от Европейкщия земеделски фонд за развитие на селските райони по Договор за БФП № 04/321/001526 от 06.12.2013 г., сключен между Държавен фонд „Земеделие” и Община Павликени

VI.3) Допълнителна информация

ІІ. СЪДЪРЖАНИЕ НА ПЛИК № 2 С НАДПИС „ПРЕДЛОЖЕНИЕ ЗА ИЗПЪЛНЕНИЕ НА ПОРЪЧКАТА” 1. Техническо предложение към офертата (съгласно образец Приложение № 12), съдържащо като минимум изискуемата по образеца информация при съблюдаване на одобрените инвестиционни проекти, техническата спецификация, изискванията към офертата и условията за изпълнение на поръчката, включващо срок за изпълнение и: 1.1. Техническо предложение за изпълнение на поръчката трябва задължително да включва: •Анализ на основните цели и очакваните резултати от изпълнението на договора - всеки участник трябва да направи задълбочен и точен анализ на всички основни цели и очаквани резултати от изпълнението на обществената поръчка, заложени в техническата спецификация, излагайки своята концепция за тяхното своевременно реализиране, съобразявайки се с характера и сложността на предмета на поръчката; •Описание на стратегията на участника - следва да съдържа изложение на цялостната методология за осъществяване предмета на поръчката, съобразена с нейния характер и сложност, представляваща детайлно описание (самостоятелно и в тяхната съвкупност) на всички процеси, съставящи отделните дейности, и използвани средства за постигане на всеки от посочените в Техническата спецификация резултати с посочване на концепция за организация на работната сила за качествено и в срок изпълнение на договора. •График за изпълнение на дейностите /Времеви график - Всеки участник следва да разработи и представи график, изготвен съобразно дейностите и процесите описани в Стратегията за изпълнение на дейностите. В графика следва да е налице съответстващо разпределение на времето между различните процеси, съставящи отделните дейности, при отчитане и на времето необходимо за провеждане на нормативно изисквани процедури, като е посочена и необходимата работна сила за изпълнението на всеки процес. 1.2. Всяка друга информация за доказване на съответствието на офертата с Техническата спецификация и условията за изпълнение на поръчката, посочени в Документацията за участие. *** Участник, чиято оферта не съответства на обявените от Възложителя указания или към чието техническо предложение липсва някое от изброените приложения, ще бъде отстранен от участие в поръчката. ІІІ. СЪДЪРЖАНИЕ НА ПЛИК № 3 С НАДПИС „ПРЕДЛАГАНА ЦЕНА“ Попълнено Ценово предложение - Приложение № 11 – се подготвя от участника на хартиен носител в 1 оригинал и се представя и на електронен носител. Участниците задължително изработват предложенията си при съобразяване с максималната стойност на осигурения по проекта бюджет, който е в размер до 80 000.00 лв. (осемдесет хиляди лева) без ДДС. От участие в процедурата се отстранява участник, предложил цена за изпълнение на поръчката по-висока от максималната стойност на осигурения бюджет, а именно 80 000.00 лв. (осемдесет хиляди лева) без ДДС. ********************* Участниците могат да получат необходимата информация за : -задълженията, свързани с данъци и осигуровки - от Национална агенция по приходите на ел.адрес www.nap.bg ; -закрила на заетостта и условията на труд - от Министерство на труда и социалната политика на ел.адрес ww.mlsp.government.bg, които са в сила в Р. България, където трябва да се предоставят услугите.

VI.4) Процедури по обжалване
VI.4.1) Орган, който отговаря за процедурите по обжалване

Комисия за защита на конкуренцията, бул. Витоша № 18, Република България 1000, София, Тел.: 02 9884070, E-mail: cpcadmin@cpc.bg, Факс: 02 9807315

Интернет адрес/и:

URL: http://www.cpc.bg.

VI.4.2) Подаване на жалби

Съгласно чл.120 от ЗОП

VI.5) Дата на изпращане на настоящото обявление

05.03.2014 г. 



ПРИЛОЖЕНИЕ Б: ИНФОРМАЦИЯ ОТНОСНО ОБОСОБЕНИТЕ ПОЗИЦИИ