00039-2014-0002
Технически редакции | ||
05.03.2014 15:23 ч. : | 05/03/2014 14:37 | промяна преди публикуване |
затвори |
Технически редакции | ||
05.03.2014 15:23 ч. : | 05/03/2014 14:37 | промяна преди публикуване |
затвори |
BG-Павликени: 12 - Архитектурни и инженерни услуги; услуги по градоустройствено планиране и паркова архитектура, инженерно ориентирани научни и технически консултантски услуги; технически изпитвания и анализи
ОБЯВЛЕНИЕ ЗА ОБЩЕСТВЕНА ПОРЪЧКА
Услуги
РАЗДЕЛ І: ВЪЗЛОЖИТЕЛ
Община Павликени, бул."Руски" №4, За: Славена Грозева-началник отдел ПОЧРОП, Красимир Борисов-старши експерт "Обществени поръчки", България 5200, Павликени, Тел.: 0610 51357; 0610 51330, E-mail: pavlikeni@vestel.bg, Факс: 0610 52642
Място/места за контакт: Община ПавликениИнтернет адрес/и:
Основен адрес на възлагащия орган/възложителя: www.pavlikeni.bg.
Адрес на профила на купувача: www.pavlikeni.bg.
Адреси и лица за контакт, от които може да се получи допълнителна информация: На горепосочения адрес за контакти.
Адреси и лица за контакт, от които може да се получи документация за участие: На горепосочения адрес за контакти.
Адреси и лица за контакт, на които трябва да бъдат изпратени офертите или заявленията за участие: На горепосочения адрес за контакти.
Регионален или местен орган
Друг: община
НЕ
РАЗДЕЛ ІІ: ОБЕКТ НА ОБЩЕСТВЕНАТА ПОРЪЧКА
Упражняване на строителен надзор на строително-ремонтни работи на общински пътища по проект: „Подобряване мобилността на работната сила и привлекателността за развитие на бизнес в Община Павликени, чрез подобряване на пътната инфраструктура”, финансиран по Мярка 321 от ПРСР 2007-2013 г. по Договор за БФП № 04/321/001526 от 06.12.2013 г., включващ 3 обекта: Обект 1: Път ІV- 34226 /VTR 1200/ ІІІ-303/ Бутово – Върбовка от km 0+000 до km 4+970; Обект 2: Път ІV- 34235/VTR1202/ ІІІ - 405 / Павликени - Дъскот - Паскалевец - Граница общ.( Павликени - В.Търново) - / VTR1202 /– от km 0+000 до km 8+780; Обект 3: Път ІV-52524/VTR 2211 /ІІІ - 405 /Бяла Черква – Росица от km 0+000 до km 1+000.
Възлагане на обществена поръчка
Изпълнителят ще има задълженията да осъществява строителен надзор съгласно чл. 166, ал. 1, т. 1 от Закона за устройство на територията (ЗУТ), включително да състави технически паспорти на строежите, съгласно чл. 176 а от ЗУТ и да изпълнява функциите на координатор по безопасност и здраве за етапа на строителство в пълния обем, предвиден в чл. 11 от Наредба № 2 от 2004 г. за минималните изисквания за здравословни и безопасни условия на труд, при извършване на строително-ремонтни работи по проект„Подобряване мобилността на работната сила и привлекателността за развитие на бизнес в Община Павликени, чрез подобряване на пътната инфраструктура”, финансиран по Мярка 321 от ПРСР 2007-2013 г. по Договор за БФП № 04/321/001526 от 06.12.2013 г., включващ 3 обекта: Обект 1: Път ІV- 34226 /VTR 1200/ ІІІ-303/ Бутово – Върбовка от km 0+000 до km 4+970; Обект 2: Път ІV- 34235/VTR1202/ ІІІ - 405 / Павликени - Дъскот - Паскалевец - Граница общ.( Павликени - В.Търново) - / VTR1202 /– от km 0+000 до km 8+780; Обект 3: Път ІV-52524/VTR 2211 /ІІІ - 405 /Бяла Черква – Росица от km 0+000 до km 1+000.
71521000
Описание:
НЕ
НЕ
НЕ
При изпълнението на обществената поръчка ще се изпълняват следните дейности: А) Упражняване на строителен надзор по време на строителството, съгласно чл. 166, ал. 1, т. 1 от ЗУТ (до издаване на Разрешение за ползване), в задължителния обхват, регламентиран в чл. 168, ал. 1 от ЗУТ: - законосъобразно започване на строежа; - осъществяване на контрол относно пълнота и правилно съставяне на актовете и протоколите по време на строителството; - спиране на строежи, които се изпълняват при условията на чл. 224, ал. 1 и чл. 225, ал. 2 ЗУТ и в нарушение на изискванията на чл. 169, ал. 1 – 3 ЗУТ; - осъществяване на контрол относно спазване на изискванията за здравословни и безопасни условия на труд в строителството; - недопускане на увреждане на трети лица и имоти вследствие на строителството; - годност на строежа за въвеждане в експлоатация. Б) Изготвяне и подписване на всички актове и протоколи по време на строителството, необходими за оценка на строежите, съгласно изискванията за безопасност и законосъобразното им изпълнение, съгласно ЗУТ и Наредба № 3/31.07.2003 г. за съставяне на актове и протоколи по време на строителството; В) Откриване на строителната площадка и определяне на строителната линия и ниво за строежа, в присъствието на лицата по чл. 223, ал. 2 от ЗУТ, при съставяне на необходимия за това протокол по Наредба № 3 от 2003 г. за съставяне на актове и протоколи по време на строителството; Г) Заверка на Заповедната книга на строежа и писмено уведомяване в 7-дневен срок от заверката на Общината, специализираните контролни органи, Регионалната дирекция за национален строителен контрол, РСПБС и Инспекция по труда. Д) Изпълняване функциите на координатор по безопасност и здраве за етапа на строителството съгласно чл. 5, ал.3 от Наредба № 2/2004 г. за минимални изисквания за здравословни и безопасни условия на труд при извършване на строителни и монтажни работи, вкл. изпълнение на всички задължения на възложителя, предвидени в посочената Наредба. Е) Предоставяне на Възложителя на ежемесечни отчети и окончателен отчет за извършения строителен надзор по време на изпълнение на строително – монтажните работи, съдържащ: списък на основните дейности (видове работи) от строежа, за които е упражнен текущ строителен надзор, съставените документи (актове), както и информация за възникнали проблеми (ако има такива) и съответно приложените и/или необходими мерки за решаването им. Ж) Изготвяне на Окончателен доклад за строежа, съгласно чл. 168, ал. 6 от ЗУТ, за издаване на Разрешение за ползването му, включително технически паспорт за строежа, съгласно Наредба № 5 от 2006 г. за техническите паспорти на строежите. Окончателните Доклади и техническите паспорти за всички строежи се представят в 3 (три) оригинала на хартиен и в 2 (два) екземпляра на електронен носител. З) Внасяне на окончателнитe доклади в Общинската администрация. И) Контрол на строителните продукти по чл. 169а, ал. 1 ЗУТ при извършване на оценката на съответствието на инвестиционните проекти и при упражняване на строителен надзор Забележка: Изпълнителят следва да съгласува с Възложителя всяко свое решение и/или предписание и/или съгласие за извършване на работи, водещи до промяна в количествено-стойностните сметки за осъществяваните СМР. Пълно описание на обекта на настоящата процедура е дадено в Том ІІ „Техническа спецификация” от документацията за обществената поръчка.
НЕ
15.07.2015 г.
РАЗДЕЛ ІII ЮРИДИЧЕСКА, ИКОНОМИЧЕСКА, ФИНАНСОВА И ТЕХНИЧЕСКА ИНФОРМАЦИЯ
Всеки участник е длъжен да представи гаранция за участие в процедурата, а определеният изпълнител представя гаранция за изпълнение при подписването на договора, както следва: 1. Гаранцията за участие в процедурата 1 % от прогнозната стойност на поръчката или /800,00 лв. /осемстотин лева/. 1.1. Гаранция за участие се превежда от участника по банкова сметка на Община Павликени Банка: УниКредит Булбанк, IBAN: BG35UNCR75273342926133, BIC КОД: UNCRBGSF или се представя безусловна и неотменяема банкова гаранция, издадена от банка в полза на Възложителя със срок на валидност не по-малък от този на офертата и условия, които да предвиждат изрично възможността за задържането и по реда на чл. 61 от ЗОП. 1.2. Банковата гаранция или съответния платежен документ, доказващ внасянето на гаранцията, се представят в оригинал при подаването на офертата за участие в настоящата процедура. 1.3. При внасяне на гаранция по банкова сметка, в платежното нареждане изрично се посочва процедурата, за която се внася. 1.4. Гаранцията за участие в процедурата се задържа по реда на чл. 61 от ЗОП и се освобождава, съгласно изискванията на чл. 62 от ЗОП. 2. Гаранция за изпълнение на договора е в размер на 3 % /три процента/ от стойността на договора без ДДС. 2.1. Гаранция за изпълнение на договора се превежда от участника по банкова сметка Община Павликени Банка: УниКредит Булбанк, IBAN: BG35UNCR75273342926133, BIC КОД: UNCRBGSF или се представя безусловна и неотменяема банкова гаранция, издадена от банка в полза на Възложителя със срок на валидност – 30 дни след срока за изпълненине на договора и условия, които да отговарят на тези по приложения в документацията образец на Банкова гаранция за изпълнение. 2.2. Банковата гаранция или съответният платежен документ, доказващ внасянето на гаранцията, се представят в оригинал към момента на сключване на договора за възлагане на обществената поръчка. 2.3. При внасяне на гаранция по банкова сметка, в платежното нареждане изрично се посочва процедурата, за която се внася. 2.4. Гаранцията за изпълнение се задържа в случаите, предвидени в договора за възлагане на обществената поръчка. 3. Възложителят освобождава гаранциите без да дължи лихви за периода, през който средствата законно са престояли при него. 4. Банковите разходи по откриването на гаранцията са за сметка на участника. Той трябва да предвиди и заплати своите такси по откриване и обслужване на гаранцията така, че размерът на получената от Възложителя гаранция да не бъде по-малък от определения в настоящата процедура.
Възложител на тази поръчка е община Павликени. За финансиране на обществената поръчка Община Павликени използва финансова помощ по мярка 321 "Основни услуги за населението и икономиката в селските райони" от Програмата за развитие на селските райони за периода 2007-2013г., подкрепена от Европейския земеделски фонд за развитие на селските райони. Плащането на сумите се осъществява на части, както следва: •Авансово плащане- 20 % от цената на договора, в срок от 30 дни след подписване на договора от двете страни и представяне на гаранция за аванс и фактура. •Междинни плащания-до достигане на 60 % от цената на договора, като всяко междинно плащане ще е в размер на 5 % от цената на договора, след представяне на ежемесечен отчет и фактура. •Окончателно плащане- до 40 % от цената на договора, в срок от 30 дни след окончателно приемане на услугите по договора с двустранно подписан приемо-предавателен протокол, включително представяне и одобряване от страна на възложителя на окончателен отчет за извършените дейности, и представяне на фактура. От него се приспадат всички неустойки, обезщетения и др. дължими от изпълнителя суми, за стойността, с която надвишават внесената гаранция за добро изпълнение. Условията, сроковете и другите специфични условия във връзка с начина на плащане са отразени в приложения проект на Договора за изпълнение на поръчката – Приложение № 20 от документацията за участие.
Възложителят няма изискване за създаване на юридическо лице в случай, че изпълнителят е обединение. 1. Участие в откритата процедура за възлагане на обществената поръчка могат да вземат на равни начала всички български и чуждестранни физически и юридически лица, както и техните обединения, притежаващи капацитет за работи и услуги, необходими за успешна реализация на обекта на настоящата обществена поръчка. 2. Тези условия са валидни за всички физически и юридически лица, компании и дружества, учредени по и управлявани съгласно нормативни актове от гражданското, търговското или публичното право на държавата, в която са установени участниците. 3. Ако участникът е обединение, което не е регистрирано като самостоятелно юридическо лице с ЕИК в Агенцията по вписванията, преди подаването на офертата за настоящата обществена поръчка, тогава неговите членове задължително сключват споразумение с нотариална заверка на подписа помежду си за целите на настоящата обществена поръчка. Като минимум, споразумението задължително трябва да съдържа клаузи, гарантиращи следното: •че всички членове на обединението/консорциума са отговорни, заедно и поотделно, по закон за изпълнението на договора •да посочат упълномощено лице, което ще представлява участника при изпълнението на договора и което лице е упълномощено да задължава, да получава указания за и от името на всеки член на обединението/консорциума. •участниците в обединението/консорциума трябва да определят едно лице, което да представлява обединението/консорциума за целите на процедурата. •че всички членове на обединението/консорциума са задължени да останат в него за целия период на изпълнение на договора •не се допускат промени в състава на обединението/консорциума след подаването на офертата. 4. В споразумението, членовете на обединението трябва да определят едно физическо лице, което официално да представлява обединението за целите на настоящата обществена поръчка. След подаването на офертата не се допускат никакви промени в състава на обединението. 5. Споразумението за създаването на обединение задължително се прилага към офертата на участника. 6. Когато участник в процедурата е обединение, което не е юридическо лице: 6.1. документите по чл. 56 ал. 1, т. 1 и 6 от ЗОП се представят за всяко физическо или юридическо лице, включено в обединението; 6.2. документите по чл. 56 ал. 1, т. 4 и 5 от ЗОП се представят само за участниците, чрез които обединението доказва съответствието си с критериите за подбор по чл. 25, ал. 2, т. 6 от ЗОП; 6.3. декларация по чл. 56 ал. 1, т. 11 от ЗОП се представя само за участниците в обединението, които ще изпълняват дейности, свързани с услугите, предмет на поръчката. 7. Участник в настоящата обществена поръчка, който е обединение, ще бъде отстранен от нея, ако: •към офертата му не е приложено споразумение за сьздаването на обединение и/или •в приложеното споразумение липсват клаузи, уреждащи всички изисквания, посочени в т. 5.4.4. по-горе и/или •съставът на обединението се е променил след подаването на офертата. 8. Лице, което участва в обединение или е дало съгласие и фигурира като подизпълнител в офертата на друг участник, не може да представя самостоятелна оферта. В процедура за възлагане на обществена поръчка едно физическо или юридическо лице може да участва само в едно обединение. Установяване наличието на подобно обстоятелство ще доведе до отстраняване на всички предложения, с които е ангажирана страната.
Съгласно сключения Договор за безвъзмездна помощ № 04-321/001526 от 06.12.2013 г. между Община Павликени и Държавен фонд „Земеделие“ в проекта на договор от документацията за участие в процедурата и в договора за възлагане на настоящата обществена поръчка възложителят трябва задължително да включи следните клаузи: „ВЪЗЛОЖИТЕЛЯТ има право едностранно и без предизвестие да прекрати настоящия договор поради невъзможност за осигуряване на финансирането му, в случай, че Договорът за безвъзмездна финансова помощ № 04/321/001526 от 06.12.2013 г. сключен между община Павликени и Държавен фонд „Земеделие“ бъде прекратен поради настъпване на едно от следните обстоятелства: А) в случай, че Държавен фонд „Земеделие“ определи, че не е наличен бюджет за финансиране на проект с ИД 04/321/001526 и прекрати едностранно договора за безвъзмездна финансова помощ. Б) в случай, че Държавен фонд „Земеделие“ определи, че е наличен бюджет за частично финансиране на проект с ИД 04/321/001526 като намали едностранно размера на финансовата помощ, и в резултат на това Възложителят в качеството му на ползвател на безвъзмездната финансова помощ прекрати Договора за безвъзмездна финансова помощ, ако няма интерес от неговото изпълнение.
НЕ
ДА
РАЗДЕЛ ІV ПРОЦЕДУРА
Открита
ДА
Документация за участие в процедурата може да бъде закупена на хартиен и електронен носител всеки работен ден в срок до 7 (седем) дни преди изтичане на срока за подаване на офертите. Стойността на настоящата документация е в размер 5.00 лв. (пет лева) с включен ДДС, като сумата се заплаща в посочения в обявлението срок на касата на Община Павликени, находяща се в гр. Павликени, бул. „Руски” № 4 или се превежда по банкова сметка Община Павликени Вид плащане 447000, IBAN: BG77UNCR75278443385100, BIC код UNCRBGSF, “УНИКРЕДИТ БУЛБАНК” АД, клон Павликени. Документацията за участие в процедурата за възлагане на обществена поръчка се получава в Община Павликени - гр. Павликени, бул. „Руски“ № 4. Заинтересованите лица имат право да разгледат документацията на място преди да я закупят. Това може да стане в сградата на Община Павликени от 9:00 часа до 12:00 часа и от 13:00 часа до 17:30 часа, всеки работен ден. При поискване от заинтересовано лице документацията може да му бъде изпратена в случай, че искането му е придружено с платежен документ за стойността на същата, както и необходимите данни за издаване на фактура и адрес за изпращане. Документацията се изпраща за сметка на лицето, отправило искането. Пълен достъп до настоящата документацията е предоставен на официалната интернет страница на Община Павликени – www.pavlikeni.bg, раздел „Обществени поръчки-Профил на купувача”.
Български
180
гр.Павликени бул."Руски" №4 - заседателната зала на община Павликени - трети етаж
Отварянето на офертите е публично и на него могат да присъстват участниците или упълномощени техни представители, както и представители на средствата за масово осведомяване и на юридически лица с нестопанска цел.
РАЗДЕЛ VI: ДРУГА ИНФОРМАЦИЯ
Обществената поръчка се възлага в изпълнение на проект „Подобряване мобилността на работната сила и привлекателността за развитие на бизнес в Община Павликени, чрез подобряване на пътната инфраструктура”, финансиран по Мярка 321 "Основни услуги за населението и икономиката в селските райони" от Програмата за развитие на селските райони 2007-2013 г., подкрепена от Европейкщия земеделски фонд за развитие на селските райони по Договор за БФП № 04/321/001526 от 06.12.2013 г., сключен между Държавен фонд „Земеделие” и Община Павликени
ІІ. СЪДЪРЖАНИЕ НА ПЛИК № 2 С НАДПИС „ПРЕДЛОЖЕНИЕ ЗА ИЗПЪЛНЕНИЕ НА ПОРЪЧКАТА” 1. Техническо предложение към офертата (съгласно образец Приложение № 12), съдържащо като минимум изискуемата по образеца информация при съблюдаване на одобрените инвестиционни проекти, техническата спецификация, изискванията към офертата и условията за изпълнение на поръчката, включващо срок за изпълнение и: 1.1. Техническо предложение за изпълнение на поръчката трябва задължително да включва: •Анализ на основните цели и очакваните резултати от изпълнението на договора - всеки участник трябва да направи задълбочен и точен анализ на всички основни цели и очаквани резултати от изпълнението на обществената поръчка, заложени в техническата спецификация, излагайки своята концепция за тяхното своевременно реализиране, съобразявайки се с характера и сложността на предмета на поръчката; •Описание на стратегията на участника - следва да съдържа изложение на цялостната методология за осъществяване предмета на поръчката, съобразена с нейния характер и сложност, представляваща детайлно описание (самостоятелно и в тяхната съвкупност) на всички процеси, съставящи отделните дейности, и използвани средства за постигане на всеки от посочените в Техническата спецификация резултати с посочване на концепция за организация на работната сила за качествено и в срок изпълнение на договора. •График за изпълнение на дейностите /Времеви график - Всеки участник следва да разработи и представи график, изготвен съобразно дейностите и процесите описани в Стратегията за изпълнение на дейностите. В графика следва да е налице съответстващо разпределение на времето между различните процеси, съставящи отделните дейности, при отчитане и на времето необходимо за провеждане на нормативно изисквани процедури, като е посочена и необходимата работна сила за изпълнението на всеки процес. 1.2. Всяка друга информация за доказване на съответствието на офертата с Техническата спецификация и условията за изпълнение на поръчката, посочени в Документацията за участие. *** Участник, чиято оферта не съответства на обявените от Възложителя указания или към чието техническо предложение липсва някое от изброените приложения, ще бъде отстранен от участие в поръчката. ІІІ. СЪДЪРЖАНИЕ НА ПЛИК № 3 С НАДПИС „ПРЕДЛАГАНА ЦЕНА“ Попълнено Ценово предложение - Приложение № 11 – се подготвя от участника на хартиен носител в 1 оригинал и се представя и на електронен носител. Участниците задължително изработват предложенията си при съобразяване с максималната стойност на осигурения по проекта бюджет, който е в размер до 80 000.00 лв. (осемдесет хиляди лева) без ДДС. От участие в процедурата се отстранява участник, предложил цена за изпълнение на поръчката по-висока от максималната стойност на осигурения бюджет, а именно 80 000.00 лв. (осемдесет хиляди лева) без ДДС. ********************* Участниците могат да получат необходимата информация за : -задълженията, свързани с данъци и осигуровки - от Национална агенция по приходите на ел.адрес www.nap.bg ; -закрила на заетостта и условията на труд - от Министерство на труда и социалната политика на ел.адрес ww.mlsp.government.bg, които са в сила в Р. България, където трябва да се предоставят услугите.
Комисия за защита на конкуренцията, бул. Витоша № 18, Република България 1000, София, Тел.: 02 9884070, E-mail: cpcadmin@cpc.bg, Факс: 02 9807315
Интернет адрес/и:
URL: http://www.cpc.bg.
Съгласно чл.120 от ЗОП
05.03.2014 г.
ПРИЛОЖЕНИЕ Б: ИНФОРМАЦИЯ ОТНОСНО ОБОСОБЕНИТЕ ПОЗИЦИИ