Версия за печат

00039-2014-0002

BG-Павликени:

РЕШЕНИЕ

Номер: РД-02-11-462 от 05.03.2014 г. 

чл. 3, ал. 1 от ЗОП

А) за откриване на процедура


І: ВЪЗЛОЖИТЕЛ

чл. 7, т. 1-4 на ЗОП (класически)

I.1) Наименование и адрес

Община Павликени, бул."Руски" №4, За: Славена Грозева-началник отдел ПОЧРОП, Красимир Борисов-старши експерт "Обществени поръчки", България 5200, Павликени, Тел.: 0610 51357; 0610 51330, E-mail: pavlikeni@vestel.bg, Факс: 0610 52642

Място/места за контакт: Община Павликени

Интернет адрес/и:

Основен адрес на възлагащия орган/възложителя: www.pavlikeni.bg.

Адрес на профила на купувача: www.pavlikeni.bg.

I.2) Вид на възложителя и основна/и дейност/и

Регионален или местен орган

Основна дейност на възложителя

Друг: община


А) ЗА ОТКРИВАНЕ НА ПРОЦЕДУРА ЗА ВЪЗЛАГАНЕ НА ОБЩЕСТВЕНА ПОРЪЧКА


ІI: ОТКРИВАНЕ

ОТКРИВАМ

процедура за възлагане на обществена поръчка

ІI.1) Вид на процедурата

Открита процедура


IІI: ПРАВНО ОСНОВАНИЕ

чл. 16, ал. 8 от ЗОП

IV: ОБЕКТ НА ПОРЪЧКАТА

Услуги
ІV.1) Описание на предмета на поръчката/на потребностите при състезателен диалог/на конкурса за проект

Предметът на настоящата обществена поръчка е "Упражняване на строителен надзор на строително-ремонтни работи на общински пътища по проект: „Подобряване мобилността на работната сила и привлекателността за развитие на бизнес в Община Павликени, чрез подобряване на пътната инфраструктура”, финансиран по Мярка 321 от ПРСР 2007-2013 г. по Договор за БФП № 04/321/001526 от 06.12.2013 г., включващ 3 обекта: Обект 1: Път ІV- 34226 /VTR 1200/ ІІІ-303/ Бутово – Върбовка от km 0+000 до km 4+970; Обект 2: Път ІV- 34235/VTR1202/ ІІІ - 405 / Павликени - Дъскот - Паскалевец - Граница общ.( Павликени - В.Търново) - / VTR1202 /– от km 0+000 до km 8+780; Обект 3: Път ІV-52524/VTR 2211 /ІІІ - 405 /Бяла Черква – Росица от km 0+000 до km 1+000". При изпълнението на обществената поръчка ще се изпълняват следните дейности: А) Упражняване на строителен надзор по време на строителството, съгласно чл. 166, ал. 1, т. 1 от ЗУТ (до издаване на Разрешение за ползване), в задължителния обхват, регламентиран в чл. 168, ал. 1 от ЗУТ: - законосъобразно започване на строежа; - осъществяване на контрол относно пълнота и правилно съставяне на актовете и протоколите по време на строителството; - спиране на строежи, които се изпълняват при условията на чл. 224, ал. 1 и чл. 225, ал. 2 ЗУТ и в нарушение на изискванията на чл. 169, ал. 1 – 3 ЗУТ; - осъществяване на контрол относно спазване на изискванията за здравословни и безопасни условия на труд в строителството; - недопускане на увреждане на трети лица и имоти вследствие на строителството; - годност на строежа за въвеждане в експлоатация. Б) Изготвяне и подписване на всички актове и протоколи по време на строителството, необходими за оценка на строежите, съгласно изискванията за безопасност и законосъобразното им изпълнение, съгласно ЗУТ и Наредба № 3/31.07.2003 г. за съставяне на актове и протоколи по време на строителството; В) Откриване на строителната площадка и определяне на строителната линия и ниво за строежа, в присъствието на лицата по чл. 223, ал. 2 от ЗУТ, при съставяне на необходимия за това протокол по Наредба № 3 от 2003 г. за съставяне на актове и протоколи по време на строителството; Г) Заверка на Заповедната книга на строежа и писмено уведомяване в 7-дневен срок от заверката на Общината, специализираните контролни органи, Регионалната дирекция за национален строителен контрол, РСПБС и Инспекция по труда. Д) Изпълняване функциите на координатор по безопасност и здраве за етапа на строителството съгласно чл. 5, ал.3 от Наредба № 2/2004 г. за минимални изисквания за здравословни и безопасни условия на труд при извършване на строителни и монтажни работи, вкл. изпълнение на всички задължения на възложителя, предвидени в посочената Наредба. Е) Предоставяне на Възложителя на ежемесечни отчети и окончателен отчет за извършения строителен надзор по време на изпълнение на строително – монтажните работи, съдържащ: списък на основните дейности (видове работи) от строежа, за които е упражнен текущ строителен надзор, съставените документи (актове), както и информация за възникнали проблеми (ако има такива) и съответно приложените и/или необходими мерки за решаването им. Ж) Изготвяне на Окончателен доклад за строежа, съгласно чл. 168, ал. 6 от ЗУТ, за издаване на Разрешение за ползването му, включително технически паспорт за строежа, съгласно Наредба № 5 от 2006 г. за техническите паспорти на строежите. З) Внасяне на окончателнитe доклади в Общинската администрация. И) Контрол на строителните продукти по чл. 169а, ал. 1 ЗУТ при извършване на оценката на съответствието на инвестиционните проекти и при упражняване на строителен надзор Пълно описание на предмета на настоящата процедура е дадено в Том ІІ „Техническа спецификация” от документацията за участие в процедурата.

ІV.2) Зелена обществена поръчка
ІV.2.1) Поръчката е "зелена", съгласно обхвата на Националния план за действие за насърчаване на зелените обществени поръчки

НЕ

ІV.2.1.2.) "Зелените" критерии присъстват във:
ІV.2.2) Поръчката е "зелена" извън обхвата на Националния план за действие

НЕ


V: МОТИВИ

V.1) Мотиви за избора на процедура

Съобразно изготвения от Община Павликени и одобрен бюджет по проект № 04/321/001526 „Подобряване мобилността на работната сила и привлекателността за развитие на бизнес в Община Павликени, чрез подобряване на пътната инфраструктура”, финансиран по Мярка 321 от ПРСР 2007-2013 г. по Договор за БФП № 04/321/001526 от 06.12.2013 г., сключен между Държавен фонд „Земеделие” и Община Павликени, максималният разполагаем финансов ресурс на Възложителя за изпълнение на услугата, предмет на настоящата поръчка е 80 000,00 лв.осемдесет хиляди лева) без вкл. ДДС. Предвид обстоятелството, че в рамките на настоящата календарна година възложителят ще проведе няколко процедури за избор на изпълнител за упражняване на строителен надзор на обекти в изпълнение на проекти финансирани по Програмата за развитие на селските райони 2007-2013 г., като съобразно нормата на чл. 15, ал. 4-7 от ЗОП сборът от разходите по всяка една от тях надвишава 66 000 лв., но не надвишава растойността по чл. 45а, ал. 2, т. 2, буква „б” от ЗОП. С оглед на изложеното и съгласно разпоредбата на чл. 14, ал. 3, т. 2 от ЗОП, когато планираната за провеждане поръчка за услуги е равна или по-висока от 66 000 (шестдесет и шест хиляди) лева без вкл. ДДС, Възложителят провежда някоя от предвидените в ЗОП формални процедури. Предвид обстоятелството, че естеството на услугата позволява достатъчно точно да се определят техническите спецификации и не са налице условията за провеждане на състезателен диалог или някоя от процедурите на договаряне – с обявление или без обявление, безспорно е налице възможност и условия обществената поръчка да бъде възложена по предвидения в Закона за обществените поръчки ред за открита процедура, като възложителят ще приложи разписаните в ЗОП опростените правила. Провеждането на предвидената в ЗОП открита процедура гарантира в най-голяма степен публичността на възлагане изпълнението на поръчката, респ. прозрачността при разходването на финансовите средства по проекта. С цел да се осигури максимална публичност, респективно да се постигнат и най - добрите за Възложителя условия, настоящата обществена поръчка се възлага именно по посочения вид процедура, целта на която, от друга страна е да защити обществения интерес, посредством осъществяване на контрол върху разходването на средства от държавния бюджет и фондовете на Европейския съюз, и едновременно с това да насърчи конкуренцията, като създаде равни условия и прозрачност при участието в процедурата.

V.3) Настоящата процедура е свързана с процедура за възлагане на обществена поръчка или конкурс за проект, която е:
Публикувано в регистъра на обществените поръчки под уникален №: --

VI: ОДОБРЯВАМ

обявлението и документацията за участие


VII: ОБЖАЛВАНЕ

VII.1) Орган, който отговаря за процедурите по обжалване

Комисия за защита на конкуренцията, бул."Витоша" №18, Р България 1000, София, Тел.: 02 9884070, E-mail: cpcadmin@cpc.bg, Факс: 02 9807315

Интернет адрес/и:

URL: www.cpc.bg.

VII.2) Срок за подаване на жалби: съгласно чл.120 от ЗОП

VIII: ДРУГА ИНФОРМАЦИЯ


IX: ДАТА НА ИЗПРАЩАНЕ НА НАСТОЯЩЕТО РЕШЕНИЕ

05.03.2014 г. 


Възложител

Трите имена: инж.Емануил Александров Манолов
Длъжност: Кмет на Община Павликени