00039-2014-0001
Технически редакции | ||
05.03.2014 15:22 ч. : | 05/03/2014 14:10 | промяна преди публикуване |
затвори |
Технически редакции | ||
05.03.2014 15:22 ч. : | 05/03/2014 14:10 | промяна преди публикуване |
затвори |
BG-Павликени: 11 - Консултантски услуги по управление и стопанска дейност
ОБЯВЛЕНИЕ ЗА ОБЩЕСТВЕНА ПОРЪЧКА
Услуги
РАЗДЕЛ І: ВЪЗЛОЖИТЕЛ
Община Павликени, бул."Руски" №4, За: Славена Грозева-началник на отдел, Красимир Борисов-старши експерт "Обществени поръчки", България 5200, Павликени, Тел.: 0610 51357; 0610 51330, E-mail: obshtina@pavlikeni.bg, Факс: 0610 52642
Място/места за контакт: Отдел "Правно обслужване, човеши ресурси и обществени поръчки"Интернет адрес/и:
Основен адрес на възлагащия орган/възложителя: www.pavlikeni.bg.
Адрес на профила на купувача: www.pavlikeni.bg.
Адреси и лица за контакт, от които може да се получи допълнителна информация: На горепосочения адрес за контакти.
Адреси и лица за контакт, от които може да се получи документация за участие: На горепосочения адрес за контакти.
Адреси и лица за контакт, на които трябва да бъдат изпратени офертите или заявленията за участие: На горепосочения адрес за контакти.
Регионален или местен орган
Друг: община
НЕ
РАЗДЕЛ ІІ: ОБЕКТ НА ОБЩЕСТВЕНАТА ПОРЪЧКА
Управление и отчитане на дейностите по проект „Подобряване мобилността на работната сила и привлекателността за развитие на бизнес в Община Павликени, чрез подобряване на пътната инфраструктура ”, финансиран от Програмата за развитие на селските райони 2007-2013 г., по договор №04/321/001526/06.12.2013г.
Възлагане на обществена поръчка
Предмет на поръчката са консултански услуги касаещи всички въпроси по управлението, изпълнението и отчитането на дейностите по проект „Подобряване мобилността на работната сила и привлекателността за развитие на бизнес в Община Павликени, чрез подобряване на пътната инфраструктура ”, финансиран от Програмата за развитие на селските райони 2007-2013 г., по договор №04/321/001526/06.12.2013г.
71541000
Описание:
НЕ
НЕ
НЕ
Поръчката включва писмени и устни консултации по искане на Възложителя относно управлението, организацията, изпълнението и отчитането на проекта. Консултиране на цялостното изпълнение на проекта в съответствие с изискванията на Наредба №25/29.07.2008г., както и условията, залегнали в ДБФП между ДФ”Земеделие” и Община Павликени. В обхвата на консултантските услуги, се включва: 1.Преглед и подготовка на експертни становища и доклади във връзка с изпълнение на предвидените дейности в рамките на проекта, предмет на поръчката, с оглед на тяхната законосъобразност; 2.Съдействие при разработване и/или актуализиране на всички необходими насоки, правила и процедури във връзка с управлението и изпълнението на проекта, мониторинг и докладване, верификации и разплащания, осчетоводяване на разходите, оценка на проекта, провеждане на мерки за информация и публичност, администриране и докладване на нередности. При промени в тази уредба изпълнителят ще трябва своевременно и съответно да актуализира разработените от него правила. 3.Съдействие при разработване и/или актуализиране на съответните образци на документи, които общинската администрация следва да попълва и подготвя във връзка с прилагане на горните правила и процедури; 4.Съдействие и подкрепа на екипа на възложителя при подготовка на документите във връзка с докладването и изпълнението на проекта, както и неговото администрнативно управление; 5.Съдействие и подкрепа на екипа на възложителя за управление на проекта при изпълнение на ежедневните дейности, свързани с организацията и управлението на проекта; 6.Консултации във връзка с изпълнението на препоръки дадени от страна на ДФЗ във връзка с проекта и неговото управление и изпълнение; 7.Осигуряване на ефективна координация и организация на работата между общината и останалите заинтересовани страни във връзка с изпълнението на договора за БФП по проекта; 8.Организиране и провеждане на необходими консултации с оглед укрепване на капацитета на общината за управление и изпълнение на проекта; 9.Изготвяне на докладите за финансовото и техническо изпълнение на проекта, задължителни за докадване пред ДФЗ; 10.Преглед и анализ на отчетите и докладите за напредъка и документацията приложена към фактурите; 11.Съпоставяне и анализ на докладваната информация от отделните участници в процеса по реализиране на проекта; 12.Регулярен подробен преглед на техническата информация, съдържаща се в отчетите, с оглед проследяване дали се постигат очакваните резултати и спазени ли са условията на договорите. Да предлага решения за преодоляване на пречките и отстраняване на недостатъците в процеса така, че да се осигури реализиране на поставените цели. 13.Съдействие на координатора на проекта от страна на общината за изготвяне на справки, графици, отчети, доклади и презентации във връзка с подготовката и изпълнението на проекта и отделните договори по реализирането му; 14.Проверка на изпълнението на условията за приемливост на извършените разходи по договорите; 15.Изготвяне на доклади при установяване на нередности, както и за предприети действия за възстановяване на неправилно изплатени суми; 16.Оказване на съдействие на общинските служители в ежедневните им контакти с изпълнителите по съответните дейности и заинтересованите институции, в т.ч. при необходимост изготвяне на кореспонденция/писма до компетентните институции; 17.Участие в изготвянето на периодичните отчети до институциите на национално и европейско ниво; 18.Идентифициране на потенциални проблеми по време на реализацията на проекта и предлагане на решения за преодоляването им; 19.Участие в ефективно информиране на обществото в сътрудничество с представителя на възложителя, относно всички въпроси, свързани с осигуряването на информация, публичност и популяризиране на проекта.Списъкът със задължения на консултанта не е изчерпателен. При необходимост и по искане на Възложителя Консултантът следва да осигури необходимата експ.тех.помощ с цел успешното реолизиране на прооекта.
НЕ
15.07.2015 г.
РАЗДЕЛ ІII ЮРИДИЧЕСКА, ИКОНОМИЧЕСКА, ФИНАНСОВА И ТЕХНИЧЕСКА ИНФОРМАЦИЯ
Всеки участник е длъжен да представи гаранция за участие в процедурата, а определеният изпълнител представя гаранция за изпълнение при подписването на договора, както следва: 1. Гаранцията за участие в процедурата 1 % от прогнозната стойност на поръчката или 800,00 лв. /осемстотин лева/. Гаранция за участие се превежда от участника по банкова сметка на Община Павликени Банка: УниКредит Булбанк, IBAN: BG35UNCR75273342926133, BIC КОД: UNCRBGSF или се представя безусловна и неотменяема банкова гаранция, издадена от банка в полза на Възложителя със срок на валидност не по-малък от този на офертата и условия, които да предвиждат изрично възможността за задържането и по реда на чл.61 от ЗОП. Банковата гаранция или съответния платежен документ, доказващ внасянето на гаранцията, се представят в оригинал при подаването на офертата за участие в настоящата процедура. При внасяне на гаранция по банкова сметка, в платежното нареждане изрично се посочва процедурата, за която се внася. Гаранцията за участие в процедурата се задържа по реда на чл. 61 от ЗОП и се освобождава, съгласно изискванията на чл. 62 от ЗОП. 2. Гаранция за изпълнение на договора е в размер на 3 % /три процента/ от стойността на договора без ДДС. Гаранция за изпълнение на договора се превежда от участника по банкова сметка Община Павликени Банка: УниКредит Булбанк, IBAN: BG35UNCR75273342926133, BIC КОД: UNCRBGSF или се представя безусловна и неотменяема банкова гаранция, издадена от банка в полза на Възложителя със срок на валидност – срока на валидност на офертата и условия, които да отговарят на тези по приложения в документацията образец на Банкова гаранция за изпълнение (Приложение №16). Банковата гаранция или съответният платежен документ, доказващ внасянето на гаранцията, се представят в оригинал към момента на сключване на договора за възлагане на обществената поръчка. При внасяне на гаранция по банкова сметка, в платежното нареждане изрично се посочва процедурата, за която се внася. Гаранцията за изпълнение се задържа в случаите, предвидени в договора за възлагане на обществената поръчка. 3. Възложителят освобождава гаранциите без да дължи лихви за периода, през който средствата законно са престояли при него. 4. Банковите разходи по откриването на гаранцията са за сметка на участника. Той трябва да предвиди и заплати своите такси по откриване и обслужване на гаранцията така, че размерът на получената от Възложителя гаранция да не бъде по-малък от определения в настоящата процедура.
За финансиране на обществената поръчка Община Павликени използва финансова помощ по мярка 321 "Основни услуги за населението и икономиката в селските райони" от Програмата за развитие на селските райони за периода 2007-2013г., подкрепена от Европейския земеделски фонд за развитие на селските райони. Всички плащания по договора за възлагане на обществената поръчка се извършват по банков път в лева. Схема на плащане: Плащането на сумите се осъществява на части, както следва: •Авансово плащане- 20 % от цената на договора, в срок от 30 дни след подписване на договора от двете страни и представяне на гаранция за аванс и фактура. •Първо Междинно плащане- 10 % от цената на договора, след представянето на първия тримесечен доклад по чл. 13, ал. 2, т. 1 от договора и фактура от изпълнителя; •Второ Междинно плащане-10 % от цената на договора, след представянето на втория тримесечен доклад по чл. 13, ал. 2, т. 1 от договора и фактура от изпълнителя; •Трето Междинно плащане-10 % от цената на договора, след представянето на третия тримесечен доклад по чл. 13, ал. 2, т. 1 от договора и фактура от изпълнителя. •Окончателно плащане- до 50 % от цената на договора, в срок от 30 дни след окончателно приемане на услугите по договора с двустранно подписан приемо-предавателен протокол, включително представяне и одобряване от страна на възложителя на заключителен доклад за извършените дейности, и представяне на фактура. От него се приспадат всички неустойки, обезщетения и др. дължими от изпълнителя суми, за стойността, с която надвишават внесената гаранция за добро изпълнение. Условията, сроковете и другите специфични условия във връзка с начина на плащане са отразени в приложения проект на Договора за изпълнение на услугата – Приложение № 17 от документацията за участие.
Възложителят няма изискване за създаване на юридическо лице, когато участникът, определен за изпълнител, е обединение. Ако участникът е обединение, което не е регистрирано като самостоятелно юридическо лице с ЕИК в Агенцията по вписванията, преди подаването на офертата за настоящата обществена поръчка, тогава неговите членове задължително сключват споразумение с нотариална заверка на подписа помежду си за целите на настоящата обществена поръчка. Като минимум, споразумението задължително трябва да съдържа клаузи, гарантиращи следното: •че всички членове на обединението/консорциума са отговорни, заедно и поотделно, по закон за изпълнението на договора •да посочат упълномощено лице, което ще представлява участника при изпълнението на договора и което лице е упълномощено да задължава, да получава указания за и от името на всеки член на обединението/консорциума. •участниците в обединението/консорциума трябва да определят едно лице, което да представлява обединението/консорциума за целите на процедурата. •че всички членове на обединението/консорциума са задължени да останат в него за целия период на изпълнение на договора •не се допускат промени в състава на обединението/консорциума след подаването на офертата. В споразумението, членовете на обединението трябва да определят едно физическо лице, което официално да представлява обединението за целите на настоящата обществена поръчка. След подаването на офертата не се допускат никакви промени в състава на обединението. Споразумението за създаването на обединение задължително се прилага към офертата на участника. Когато участник в процедурата е обединение, което не е юридическо лице: 1. документите по чл. 56 ал. 1, т. 1 и 6 от ЗОП се представят за всяко физическо или юридическо лице, включено в обединението; 2. документите по чл. 56 ал. 1, т. 4 и 5 от ЗОП се представят само за участниците, чрез които обединението доказва съответствието си с критериите за подбор по чл. 25, ал. 2, т. 6 от ЗОП; 3. декларация по чл. 56 ал. 1, т. 11 от ЗОП се представя само за участниците в обединението, които ще изпълняват дейности, свързани с услугите, предмет на поръчката. Участник в настоящата обществена поръчка, който е обединение, ще бъде отстранен от нея, ако: •към офертата му не е приложено споразумение за сьздаването на обединение и/или •в приложеното споразумение липсват клаузи, уреждащи всички изисквания, посочени по-горе и/или •съставът на обединението се е променил след подаването на офертата. Лице, което участва в обединение или е дало съгласие и фигурира като подизпълнител в офертата на друг участник, не може да представя самостоятелна оферта. В процедура за възлагане на обществена поръчка едно физическо или юридическо лице може да участва само в едно обединение.
Съгласно сключения Договор за безвъзмездна помощ № 04-321/001526 от 06.12.2013 г. между Община Павликени и Държавен фонд „Земеделие“ в проекта на договор от документацията за участие в процедурата и в договора за възлагане на настоящата обществена поръчка възложителят трябва задължително да включи следните клаузи: „ВЪЗЛОЖИТЕЛЯТ има право едностранно и без предизвестие да прекрати настоящия договор поради невъзможност за осигуряване на финансирането му, в случай, че Договорът за безвъзмездна финансова помощ № 04/321/001526 от 06.12.2013 г. сключен между община Павликени и Държавен фонд „Земеделие“ бъде прекратен поради настъпване на едно от следните обстоятелства: А) в случай, че Държавен фонд „Земеделие“ определи, че не е наличен бюджет за финансиране на проект с ИД 04/321/001526 и прекрати едностранно договора за безвъзмездна финансова помощ. Б) в случай, че Държавен фонд „Земеделие“ определи, че е наличен бюджет за частично финансиране на проект с ИД 04/321/001526 като намали едностранно размера на финансовата помощ, и в резултат на това Възложителят в качеството му на ползвател на безвъзмездната финансова помощ прекрати Договора за безвъзмездна финансова помощ, ако няма интерес от неговото изпълнение.
НЕ
НЕ
РАЗДЕЛ ІV ПРОЦЕДУРА
Открита
ДА
Документацията за участие в процедурата може да се закупува всеки работен ден, от деня следващ деня на публикуването на обявата в РОП, от 8.30 ч. до 12.00 ч. и от 13.00 ч. до 17.30 ч. в сградата на Общинска администрация, находяща се в гр. Павликени, бул. “Руски” № 4, ІІ етаж, стая № 210 срещу представена квитанция за платена сума от 5,00 /пет/ лева с включен ДДС – платени в касата на Общинска администрация - Информационен център, І етаж. или по банкова сметка на Община Павликени в банка “УНИКРЕДИТ БУЛБАНК” АД, клон Павликени IBAN – BG77UNCR75278443385100, код за вид плащане 447000, BIC код UNCRBGSF. Документацията за участие може да се получава до 7 дни преди изтичането на срока за получаване на офертите. Лицата имат право да я разгледат на място, преди да я закупят. При получаване на документацията в сградата на Община Павликени, участникът предоставя следната информация: наименование на участника, адрес за кореспонденция, телефон, факс, лице за контакт. При поискване от заинтересовано лице документацията може да му бъде изпратена в случай, че искането му е придружено с платежен документ за стойността на същата, както и необходимите данни за издаване на фактура и адрес за изпращане. Документацията се изпраща за сметка на лицето, отправило искането.
Български
180
гр.Павликени бул."Руски" №4 - заседателната зала на община Павликени - втори етаж
Отварянето на офертите е публично и на него могат да присъстват участниците или упълномощени техни представители, както и представители на средствата за масово осведомяване и на юридически лица с нестопанска цел.
РАЗДЕЛ VI: ДРУГА ИНФОРМАЦИЯ
Поръчката се възлага в изпълнение на проект № 04/321/001526 „Подобряване мобилността на работната сила и привлекателността за развитие на бизнес в Община Павликени, чрез подобряване на пътната инфраструктура ”, финансиран по мярка 321 "Основни слуги за населението и икономиката на селските райони" от Програмата за развитие на селските райони 2007-2013 г., подкрепена от Европейкщия земеделски фонд за резвитие на селските райони, по договор № 04/321/001526/06.12.2013 г., сключен между община Пваликени и Държавен фонд "Земеделие".
Продължение от Раздел ІІІ.2.1) "Изисквания към кандидатите или участниците, включително за вписването им в професионални или търговски регистри": 2. Съдържание на плик № 2 с надпис „Предложение за изпълнение на поръчката”. Всеки участник следва да представи част от техническата си оферта, озаглавена „Организация и методология” съгласно образеца (Приложение № 12 - Техническата Оферта/Техническо предложение), включително срок за изпълнение на поръчката. В тази част, която подлежи на оценка съгласно Методиката за оценка на офертите всеки участник следва да разпише подробно описание на начина, по който възнамерява да извърши дейностите, предмет на поръчката. Съгласно изискванията на Възложителя тази част от офертата следва да бъде разделена на: -Обосновка на участника; -Стратегия на участника; -График за изпълнение на дейностите, неподлежащ на оценка. 3.Съдържание на плик № 3 с надпис „Предлагана цена“- Попълнено Ценово предложение - Приложение № 11 – се подготвя от участника на хартиен носител в 1 оригинал и се представя и на електронен носител. При изготвяне на офертата всички документи от всеки един от отделните пликове от офертата се сканират последователно в общ файл в PDF формат (поотделно за всеки един плик) и се представят и на електронен носител, който се поставя в съответния плик. Всички документи от офертата трябва да са: а/ Заверени (когато са копия) с гриф “Вярно с оригинала”, подписани от лицето/та, представляващи участника и свеж печат (ако е приложимо), когато не е упоменато друго изискване за заверка на документа; б/ Всички декларации се подписват само от лица с представителни функции, назовани в съдебната регистрация или удостоверението за актуално състояние. Всички останали документите и данните в офертата се подписват от лицата с представителни функции, назовани в съдебната регистрация или удостоверението за актуално състояние и/или упълномощени за това лица. В последния случай задължително се представя нотариално заверено пълномощно за извършването на тези действия в оригинал; в/ Всички документи трябва да са с дата на издаване, предшестваща подаването им не повече от 1 (един) месец и да са в срок на тяхната валидност. г/ Всички документи, свързани с офертата, следва да бъдат на български език или и в превод, респ. да отговарят на изискванията на чл. 56, ал. 4 от ЗОП. д/ По техническото и ценово предложение не се допускат никакви вписвания между редовете, изтривания или корекции. ******************************************************* Участниците могат да получат необходимата информация за: -задълженията, свързани с данъци и осигуровки - от Национална агенция по приходите на ел.адрес www.nap.bg; -закрила на заетостта и условията на труд - от Министерство на труда и социалната политика на ел.адрес www.mlsp.government.bg, които са в сила в Република България, където трябва да се предоставят услугите. ******************************************************* Пълен достъп до настоящата документацията е предоставен на официалната интернет страница на Община Павликени – www.pavlikeni.bg, раздел „Обществени поръчки-Профил на купувача”.
Комисия за защита на конкуренцията, бул. Витоша № 18, Република България 1000, София, Тел.: 02 9884070, E-mail: cpcadmin@cpc.bg, Факс: 02 9807315
Интернет адрес/и:
URL: http://www.cpc.bg.
Съгласно чл.120 и следващите от ЗОП.
05.03.2014 г.
ПРИЛОЖЕНИЕ Б: ИНФОРМАЦИЯ ОТНОСНО ОБОСОБЕНИТЕ ПОЗИЦИИ