Версия за печат

00039-2014-0001

BG-Павликени: 11 - Консултантски услуги по управление и стопанска дейност

ОБЯВЛЕНИЕ ЗА ОБЩЕСТВЕНА ПОРЪЧКА

Услуги

РАЗДЕЛ І: ВЪЗЛОЖИТЕЛ

I.1) Наименование, адреси и лица за контакт

Община Павликени, бул."Руски" №4, За: Славена Грозева-началник на отдел, Красимир Борисов-старши експерт "Обществени поръчки", България 5200, Павликени, Тел.: 0610 51357; 0610 51330, E-mail: obshtina@pavlikeni.bg, Факс: 0610 52642

Място/места за контакт: Отдел "Правно обслужване, човеши ресурси и обществени поръчки"

Интернет адрес/и:

Основен адрес на възлагащия орган/възложителя: www.pavlikeni.bg.

Адрес на профила на купувача: www.pavlikeni.bg.

Адреси и лица за контакт, от които може да се получи допълнителна информация: На горепосочения адрес за контакти.

Адреси и лица за контакт, от които може да се получи документация за участие: На горепосочения адрес за контакти.

Адреси и лица за контакт, на които трябва да бъдат изпратени офертите или заявленията за участие: На горепосочения адрес за контакти.

I.2) Вид на възложителя и основна дейност/и

Регионален или местен орган

Основна дейност на възложителя

Друг: община

Възложителят възлага обществена/и поръчка/и от името на друг/и възложител/и

НЕ

РАЗДЕЛ ІІ: ОБЕКТ НА ОБЩЕСТВЕНАТА ПОРЪЧКА

II.1) Описание
II.1.1) Наименование на поръчката, дадено от възложителя

Управление и отчитане на дейностите по проект „Подобряване мобилността на работната сила и привлекателността за развитие на бизнес в Община Павликени, чрез подобряване на пътната инфраструктура ”, финансиран от Програмата за развитие на селските райони 2007-2013 г., по договор №04/321/001526/06.12.2013г.

II.1.2) Обект на поръчката и място на изпълнение на строителството, доставката или услугата
Услуги
Категория услуги: 11
Място на изпълнение: община Павликени
Код NUTS: BG321
ІІ.1.3) Настоящото обявление е за

Възлагане на обществена поръчка

ІІ.1.5) Кратко описание на поръчката

Предмет на поръчката са консултански услуги касаещи всички въпроси по управлението, изпълнението и отчитането на дейностите по проект „Подобряване мобилността на работната сила и привлекателността за развитие на бизнес в Община Павликени, чрез подобряване на пътната инфраструктура ”, финансиран от Програмата за развитие на селските райони 2007-2013 г., по договор №04/321/001526/06.12.2013г.

ІІ.1.6) Код съгласно Класификатора на ОП (CPV)

71541000

Описание:

Услуги по управление на проекти, свързани със строителството

ІІ.1.7) Поръчката е предмет на Споразумението за държавни поръчки (GPA) на Световната търговска организация

НЕ

ІІ.1.8) Обособени позиции

НЕ

ІІ.1.9) Ще бъдат приемани варианти

НЕ


II.2) Количество или обем на поръчката
ІІ.2.1) Общо количество или обем

Поръчката включва писмени и устни консултации по искане на Възложителя относно управлението, организацията, изпълнението и отчитането на проекта. Консултиране на цялостното изпълнение на проекта в съответствие с изискванията на Наредба №25/29.07.2008г., както и условията, залегнали в ДБФП между ДФ”Земеделие” и Община Павликени. В обхвата на консултантските услуги, се включва: 1.Преглед и подготовка на експертни становища и доклади във връзка с изпълнение на предвидените дейности в рамките на проекта, предмет на поръчката, с оглед на тяхната законосъобразност; 2.Съдействие при разработване и/или актуализиране на всички необходими насоки, правила и процедури във връзка с управлението и изпълнението на проекта, мониторинг и докладване, верификации и разплащания, осчетоводяване на разходите, оценка на проекта, провеждане на мерки за информация и публичност, администриране и докладване на нередности. При промени в тази уредба изпълнителят ще трябва своевременно и съответно да актуализира разработените от него правила. 3.Съдействие при разработване и/или актуализиране на съответните образци на документи, които общинската администрация следва да попълва и подготвя във връзка с прилагане на горните правила и процедури; 4.Съдействие и подкрепа на екипа на възложителя при подготовка на документите във връзка с докладването и изпълнението на проекта, както и неговото администрнативно управление; 5.Съдействие и подкрепа на екипа на възложителя за управление на проекта при изпълнение на ежедневните дейности, свързани с организацията и управлението на проекта; 6.Консултации във връзка с изпълнението на препоръки дадени от страна на ДФЗ във връзка с проекта и неговото управление и изпълнение; 7.Осигуряване на ефективна координация и организация на работата между общината и останалите заинтересовани страни във връзка с изпълнението на договора за БФП по проекта; 8.Организиране и провеждане на необходими консултации с оглед укрепване на капацитета на общината за управление и изпълнение на проекта; 9.Изготвяне на докладите за финансовото и техническо изпълнение на проекта, задължителни за докадване пред ДФЗ; 10.Преглед и анализ на отчетите и докладите за напредъка и документацията приложена към фактурите; 11.Съпоставяне и анализ на докладваната информация от отделните участници в процеса по реализиране на проекта; 12.Регулярен подробен преглед на техническата информация, съдържаща се в отчетите, с оглед проследяване дали се постигат очакваните резултати и спазени ли са условията на договорите. Да предлага решения за преодоляване на пречките и отстраняване на недостатъците в процеса така, че да се осигури реализиране на поставените цели. 13.Съдействие на координатора на проекта от страна на общината за изготвяне на справки, графици, отчети, доклади и презентации във връзка с подготовката и изпълнението на проекта и отделните договори по реализирането му; 14.Проверка на изпълнението на условията за приемливост на извършените разходи по договорите; 15.Изготвяне на доклади при установяване на нередности, както и за предприети действия за възстановяване на неправилно изплатени суми; 16.Оказване на съдействие на общинските служители в ежедневните им контакти с изпълнителите по съответните дейности и заинтересованите институции, в т.ч. при необходимост изготвяне на кореспонденция/писма до компетентните институции; 17.Участие в изготвянето на периодичните отчети до институциите на национално и европейско ниво; 18.Идентифициране на потенциални проблеми по време на реализацията на проекта и предлагане на решения за преодоляването им; 19.Участие в ефективно информиране на обществото в сътрудничество с представителя на възложителя, относно всички въпроси, свързани с осигуряването на информация, публичност и популяризиране на проекта.Списъкът със задължения на консултанта не е изчерпателен. При необходимост и по искане на Възложителя Консултантът следва да осигури необходимата експ.тех.помощ с цел успешното реолизиране на прооекта.

Прогнозна стойност без ДДС
80000 BGN
ІІ.2.2) Опции

НЕ

ІІ.3) Срок на договора или краен срок за изпълнение на поръчката
Завършване

15.07.2015 г. 


РАЗДЕЛ ІII ЮРИДИЧЕСКА, ИКОНОМИЧЕСКА, ФИНАНСОВА И ТЕХНИЧЕСКА ИНФОРМАЦИЯ

III.1) Условия, свързани с изпълнението на поръчката
ІІІ.1.1) Изискуеми депозити и гаранции

Всеки участник е длъжен да представи гаранция за участие в процедурата, а определеният изпълнител представя гаранция за изпълнение при подписването на договора, както следва: 1. Гаранцията за участие в процедурата 1 % от прогнозната стойност на поръчката или 800,00 лв. /осемстотин лева/. Гаранция за участие се превежда от участника по банкова сметка на Община Павликени Банка: УниКредит Булбанк, IBAN: BG35UNCR75273342926133, BIC КОД: UNCRBGSF или се представя безусловна и неотменяема банкова гаранция, издадена от банка в полза на Възложителя със срок на валидност не по-малък от този на офертата и условия, които да предвиждат изрично възможността за задържането и по реда на чл.61 от ЗОП. Банковата гаранция или съответния платежен документ, доказващ внасянето на гаранцията, се представят в оригинал при подаването на офертата за участие в настоящата процедура. При внасяне на гаранция по банкова сметка, в платежното нареждане изрично се посочва процедурата, за която се внася. Гаранцията за участие в процедурата се задържа по реда на чл. 61 от ЗОП и се освобождава, съгласно изискванията на чл. 62 от ЗОП. 2. Гаранция за изпълнение на договора е в размер на 3 % /три процента/ от стойността на договора без ДДС. Гаранция за изпълнение на договора се превежда от участника по банкова сметка Община Павликени Банка: УниКредит Булбанк, IBAN: BG35UNCR75273342926133, BIC КОД: UNCRBGSF или се представя безусловна и неотменяема банкова гаранция, издадена от банка в полза на Възложителя със срок на валидност – срока на валидност на офертата и условия, които да отговарят на тези по приложения в документацията образец на Банкова гаранция за изпълнение (Приложение №16). Банковата гаранция или съответният платежен документ, доказващ внасянето на гаранцията, се представят в оригинал към момента на сключване на договора за възлагане на обществената поръчка. При внасяне на гаранция по банкова сметка, в платежното нареждане изрично се посочва процедурата, за която се внася. Гаранцията за изпълнение се задържа в случаите, предвидени в договора за възлагане на обществената поръчка. 3. Възложителят освобождава гаранциите без да дължи лихви за периода, през който средствата законно са престояли при него. 4. Банковите разходи по откриването на гаранцията са за сметка на участника. Той трябва да предвиди и заплати своите такси по откриване и обслужване на гаранцията така, че размерът на получената от Възложителя гаранция да не бъде по-малък от определения в настоящата процедура.

ІІІ.1.2) Условия и начин финансиране и плащане и/или препратка към съответните разпоредбите, които ги уреждат

За финансиране на обществената поръчка Община Павликени използва финансова помощ по мярка 321 "Основни услуги за населението и икономиката в селските райони" от Програмата за развитие на селските райони за периода 2007-2013г., подкрепена от Европейския земеделски фонд за развитие на селските райони. Всички плащания по договора за възлагане на обществената поръчка се извършват по банков път в лева. Схема на плащане: Плащането на сумите се осъществява на части, както следва: •Авансово плащане- 20 % от цената на договора, в срок от 30 дни след подписване на договора от двете страни и представяне на гаранция за аванс и фактура. •Първо Междинно плащане- 10 % от цената на договора, след представянето на първия тримесечен доклад по чл. 13, ал. 2, т. 1 от договора и фактура от изпълнителя; •Второ Междинно плащане-10 % от цената на договора, след представянето на втория тримесечен доклад по чл. 13, ал. 2, т. 1 от договора и фактура от изпълнителя; •Трето Междинно плащане-10 % от цената на договора, след представянето на третия тримесечен доклад по чл. 13, ал. 2, т. 1 от договора и фактура от изпълнителя. •Окончателно плащане- до 50 % от цената на договора, в срок от 30 дни след окончателно приемане на услугите по договора с двустранно подписан приемо-предавателен протокол, включително представяне и одобряване от страна на възложителя на заключителен доклад за извършените дейности, и представяне на фактура. От него се приспадат всички неустойки, обезщетения и др. дължими от изпълнителя суми, за стойността, с която надвишават внесената гаранция за добро изпълнение. Условията, сроковете и другите специфични условия във връзка с начина на плащане са отразени в приложения проект на Договора за изпълнение на услугата – Приложение № 17 от документацията за участие.

ІІІ.1.3) Изискване за създаване на юридическо лице, когато участникът, определен за изпълнител, е обединение на физически и/или юридически лица

Възложителят няма изискване за създаване на юридическо лице, когато участникът, определен за изпълнител, е обединение. Ако участникът е обединение, което не е регистрирано като самостоятелно юридическо лице с ЕИК в Агенцията по вписванията, преди подаването на офертата за настоящата обществена поръчка, тогава неговите членове задължително сключват споразумение с нотариална заверка на подписа помежду си за целите на настоящата обществена поръчка. Като минимум, споразумението задължително трябва да съдържа клаузи, гарантиращи следното: •че всички членове на обединението/консорциума са отговорни, заедно и поотделно, по закон за изпълнението на договора •да посочат упълномощено лице, което ще представлява участника при изпълнението на договора и което лице е упълномощено да задължава, да получава указания за и от името на всеки член на обединението/консорциума. •участниците в обединението/консорциума трябва да определят едно лице, което да представлява обединението/консорциума за целите на процедурата. •че всички членове на обединението/консорциума са задължени да останат в него за целия период на изпълнение на договора •не се допускат промени в състава на обединението/консорциума след подаването на офертата. В споразумението, членовете на обединението трябва да определят едно физическо лице, което официално да представлява обединението за целите на настоящата обществена поръчка. След подаването на офертата не се допускат никакви промени в състава на обединението. Споразумението за създаването на обединение задължително се прилага към офертата на участника. Когато участник в процедурата е обединение, което не е юридическо лице: 1. документите по чл. 56 ал. 1, т. 1 и 6 от ЗОП се представят за всяко физическо или юридическо лице, включено в обединението; 2. документите по чл. 56 ал. 1, т. 4 и 5 от ЗОП се представят само за участниците, чрез които обединението доказва съответствието си с критериите за подбор по чл. 25, ал. 2, т. 6 от ЗОП; 3. декларация по чл. 56 ал. 1, т. 11 от ЗОП се представя само за участниците в обединението, които ще изпълняват дейности, свързани с услугите, предмет на поръчката. Участник в настоящата обществена поръчка, който е обединение, ще бъде отстранен от нея, ако: •към офертата му не е приложено споразумение за сьздаването на обединение и/или •в приложеното споразумение липсват клаузи, уреждащи всички изисквания, посочени по-горе и/или •съставът на обединението се е променил след подаването на офертата. Лице, което участва в обединение или е дало съгласие и фигурира като подизпълнител в офертата на друг участник, не може да представя самостоятелна оферта. В процедура за възлагане на обществена поръчка едно физическо или юридическо лице може да участва само в едно обединение.

ІІІ.1.4) Други особени условия

Съгласно сключения Договор за безвъзмездна помощ № 04-321/001526 от 06.12.2013 г. между Община Павликени и Държавен фонд „Земеделие“ в проекта на договор от документацията за участие в процедурата и в договора за възлагане на настоящата обществена поръчка възложителят трябва задължително да включи следните клаузи: „ВЪЗЛОЖИТЕЛЯТ има право едностранно и без предизвестие да прекрати настоящия договор поради невъзможност за осигуряване на финансирането му, в случай, че Договорът за безвъзмездна финансова помощ № 04/321/001526 от 06.12.2013 г. сключен между община Павликени и Държавен фонд „Земеделие“ бъде прекратен поради настъпване на едно от следните обстоятелства: А) в случай, че Държавен фонд „Земеделие“ определи, че не е наличен бюджет за финансиране на проект с ИД 04/321/001526 и прекрати едностранно договора за безвъзмездна финансова помощ. Б) в случай, че Държавен фонд „Земеделие“ определи, че е наличен бюджет за частично финансиране на проект с ИД 04/321/001526 като намали едностранно размера на финансовата помощ, и в резултат на това Възложителят в качеството му на ползвател на безвъзмездната финансова помощ прекрати Договора за безвъзмездна финансова помощ, ако няма интерес от неговото изпълнение.

ІІІ.2) Условия за участие
ІІІ.2.1) Изисквания към кандидатите или участниците, включително за вписването им в професионални или търговски регистри
Изискуеми документи и информация: Участник в процедурата за обществена поръчка може да бъде всяко българско или чуждестранно физическо или юридическо лице, както и техни обединения, които отговарят на условията, посочени в ЗОП и предварително обявените от Възложителя условия. По отношение на участник трябва да не е налице някое от условията на чл.47 ал.1,т.1, б. "а"- "д", т.2 и т.3, ал.2 т.1, т. 2а предл.първо, т.3, т.4 и т.5 и ал.5 т.1 и т.2 от ЗОП, като констатирането наличието на което и да е от тях ще доведе до отстраняване на участника. Изискуеми документи: 1. В плик № 1 се поставят: 1. Оферта по образец – Приложение № 1. 2. Списък на документите, които съдържа офертата на участника с отбелязана страницата/ите, на която/ито се намират, подписан от представляващия участника. 3. Документ за закупена документация за участие в настоящата процедура (копие)-само ако участникът не е изтеглил свободно документацията от интернет-страницата на възложителя. 4. Документ за внесена гаранция за участие (оригинал). 5. Административни сведения за участника - Приложение № 2. 6. Регистрационни документи на участника - Копие от документа за регистрация или ЕИК, съгласно чл. 23 от Закона за търговския регистър, когато участникът е юридическо лице или едноличен търговец. Когато не е представен ЕИК съгласно чл. 23 от ЗТР участниците-юридически лица или еднолични търговци прилагат към своите заявления и удостоверения за актуално състояние.Копие от документа за самоличност се прилага, когато участникът е физическо лице. Чуждестранните юридически лица прилагат еквивалентен документ на съдебен или административен орган от държавата, в която са установени, в официален превод.Ако участникът е обединение, документите се представят от всяко физическо или юридическо лице, включено в обединението. 7. Декларация за запознаване с условията в документацията и приемането им - Приложение № 3; 8. Декларация по чл. 47, ал. 1, т. 2 и т. 3, ал. 2, т. 1, т. 2а (предл. първо), т. 3 и т. 4 и ал. 5, т. 2 от ЗОП - Приложение № 5; 9. Декларация по чл. 47, ал. 1, т. 1, б. “а“-„д“, ал. 2, т. 5 и ал. 5, т. 1 от ЗОП - Приложение № 4; 10. Декларация за участието/неучастието на подизпълнители - Приложение № 6; 11. Декларация от подизпълнител (попълва се при наличие на такъв) - Приложение № 7 с приложени документи от подизпълнителя съгласно чл. 56 ал. 1 т. 1, 4, 5, 6 и 11 от ЗОП; 12. Декларация по чл. 56, ал. 1 т. 11 от ЗОП - Приложение № 8; 13. Нотариално заверено споразумение за създаване на обединение / консорциум (представя се в случаите, когато участникът е обединение). 14. Списък на лицата в консорциума/обединението (в случаите когато участникът е обединение) - Приложение № 9; 15. Декларация от член на обединение/консорциум (в случаите когато участникът е обединение) - Приложение № 10; 16. Доказателства за изпълнение на изискванията за икономическо и финансово състояние на участника, съгласно Раздел ІІІ.2.2) "Икономически и финансови възможности" от настоящото обявление. 17. Доказателства за техническите възможности и/или квалификация на участника, съгласно Раздел ІІІ.2.3) "Технически възможности" от настоящото обявление. 4.18. Декларация за приемане условията на проекто-договора съгласно чл.56 ал.1 т.12 от ЗОП- по образец съгласно Приложение № 18; 4.19. Документ, удостоверяващ регистрация на участника по ЗДДС /при налична такава/ или екв. 4.20. Нотариално заверено пълномощно на лицето, упълномощено да представлява участника в процедурата (оригинал). Представя се, когато лицето, подписващо документи от офертата, не е законен представител на участника, съгласно официалните документи за регистрация на участника. Плъномощното трябва да е изрично, съдържащо данните на упълномощителя и упълномощения, както и изричен текст, че е за настоящата обществена поръчка. ************************** Продължава в раздел VІ.3) "Друга информация".
ІІІ.2.2) Икономически и финансови възможности
Изискуеми документи и информация: 1.Годишен баланс и годишен отчет за приходите и разходите за последните 3 (три) години (2011, 2012 и 2013 г.), когато публикуването им се изисква от законодателството на държавата, в която участникът е установен. Изискването за представяне на Годишен баланс и годишен отчет за приходите и разходите не важи за участници представили ЕИК, които са обявили ГФО по партидата си в Търговския регистър. Ако някой от документите липсва на посочения сайт се изисква неговото представяне на хартиен носител в офертата. Ако участникът е физическо лице възложителят ще приеме копия на годишни данъчни декларации и/или други документи като справка/удостоверение от работодател, декларация от участника, удостоверяващ дохода му за последните три години (2011, 2012 и 2013 г., в зависимост от законодателството на държавата, в която е установен. Документите следва да се представят като копия, заверени от Участника. 2. Справка – декларация за общия оборот и оборота от услуги от консултации и/или управление на проекти за последните 3 (три) (2011, 2012 и 2013 г.) години в зависимост от датата, на която кандидатът или участникът е учреден или е започнал дейността си. При участник-обединение, което не е юридическо лице, изисканите по-горе документи се представят съгласно чл. 56, ал. 3, т. 2 от ЗОП (само за участниците, чрез които обединението доказва съответствието си с критериите за подбор), а когато участникът предвижда подизпълнител/и документите за тях се представят съобразно чл. 56, ал. 2 от ЗОП(за всеки от тях). Когато участникът е чуждестранно лице офертата се подава на български език, а горепосочените документи, които са на чужд език, се представят и в превод на български език.
Минимални изисквания: 1.Участникът да е реализирал за последните три години (2011, 2012 и 2013 г.) приходи от консултации и/или управление на проекти, в размер на не по-малко от 160 000,00 лева /сто и шестдесет хиляди лева/ без включен ДДС. В случай, че участникът участва като обединение, изискването по т. 1 се отнася за обединението като цяло. При участие на подизпълнител/и изискването към тях се прилага съобразно вида и дела на тяхното участие.
ІІІ.2.3) Технически възможности
Изискуеми документи и информация: 1. Списък-декларация на основните договори за услуги от консултации и/или управление на инфраструктурни проекти изпълнени през последните 3 години считано от датата, определена като краен срок за подаване на офертите. 2. Списък на техническия персонал /ключовия персонал/, Декларация за разположение на ключов експерт и Автобиография, придружени с документи удостоверяващи образователната им квалификация, професионален и специфичен опит – копия, заверени от Участника; 3. Референции (препоръки) за добро изпълнение на задълженията, с посочени в тях стойности, дата и място на изпълнение на проекта – копия заверени от Участника. Когато участникът е чуждестранно лице офертата се подава на български език, а горепосочените документи, които са на чужд език се представят и в превод на български език. При участник-обединение, което не е юридическо лице, изисканите по-горе документи се представят съгласно чл. 56, ал. 3, т. 2 от ЗОП (само за участниците, чрез които обединението доказва съответствието си с критериите за подбор), а когато участникът предвижда подизпълнител/и документите за тях се представят съобразно чл. 56, ал. 2 от ЗОП (за всеки от тях).
Минимални изисквания: 1.Участникът да е упражнил консултантски услуги и/или управление на минимум 1 (един) инвестиционен проект през последните 3 (три) години считано от датата, определена като краен срок за подаване на офертите. 2. Участникът (консорциумът/обединението в съвкупност) да разполага с екип от технически персонал (ключов персонал) за изпълнение на поръчката, както следва: Ключов експерт 1 –Ръководител на екипа Квалификация Висше образование, степен „Магистър” в областта на архитектурата и/или строителното инженерство, и/или право, и/или икономика; Общ професионален опит Минимум 3 години общ професионален опит; Специфичен опит Да е изпълнявал длъжност „Ръководител на екип” и/или да е изпълнявал дейност като експерт по консултантски услуги и/или управление при изпълнение на минимум 1 /един/ инвестиционен проект, независимо от неговото финансиране, през последните 3 (три) години. Ключов експерт 2 –Експерт-икономист Квалификация Висше образование, степен „Магистър” в областта на икономиката, или еквивалентна специалност; Общ професионален опит Минимум 3 (три) години общ професионален опит; Специфичен опит Да е изпълнявал дейност като експерт по консултантски услуги и/или управление при изпълнение на минимум 1 /един/ инвестиционен проект, независимо от неговото финансиране. Ключов експерт 3 - Юрист Квалификация Висше юридическо образование, степен „Магистър по право” или еквивалентна специалност. Общ професионален опит Минимум 2 (две) години общ професионален опит по специалността; Специфичен опит Да е участвал като ключов експерт при изпълнението на минимум 1 (един) инвестиционен проект за консултантски услуги и/или управление и/или да има опит в областта на възлагането на обществените поръчки през последните 3 (три) години. В случай, че участникът е обединение, което не е юридическо лице, изискванията по т.1 и по т.2 трябва да бъдат изпълнени общо от обединението при прилагане на чл. 25, ал. 8 от ЗОП. При участие на подизпълнител/и изискванията към тях се прилага съобразно вида и дела на тяхното участие.
ІІІ.3) Специфични условия при обществени поръчки за услуги
ІІІ.3.1) За изпълнението на услугата се изисква определена професия

НЕ

ІІІ.3.2) Юридическите лица трябва да посочат имената и професионалната квалификация на персонала си, отговарен за изпълнението на услугата

НЕ



РАЗДЕЛ ІV ПРОЦЕДУРА

ІV.1) Вид процедура
ІV.1.1) Вид процедура

Открита


ІV.2) Критерии за оценка на офертите
ІV.2.1) Критерии за оценка на офертите
Икономически най-изгодна оферта при:
Посочените по-долу показатели:
Показател: Организация и методология за изпълнение на поръчката с два подпоказателя: а) Обосновка на участника-до 25 точки и б) Стратегия на участника-до 25 точки. ; тежест: 50
Показател: Финансово предложение (предлагана цена); тежест: 50

IV.3) Административна информация
ІV.3.3) Условия за получаване на документацията за участие (спецификации и допълнителни документи) (с изключение на ДСП) или на описателен документ (при състезателен диалог)
Срок за получаване на документация за участие
08.04.2014 г.  Час: 17:30
Платими документи

ДА

Цена: 5 BGN
Условия и начин на плащане

Документацията за участие в процедурата може да се закупува всеки работен ден, от деня следващ деня на публикуването на обявата в РОП, от 8.30 ч. до 12.00 ч. и от 13.00 ч. до 17.30 ч. в сградата на Общинска администрация, находяща се в гр. Павликени, бул. “Руски” № 4, ІІ етаж, стая № 210 срещу представена квитанция за платена сума от 5,00 /пет/ лева с включен ДДС – платени в касата на Общинска администрация - Информационен център, І етаж. или по банкова сметка на Община Павликени в банка “УНИКРЕДИТ БУЛБАНК” АД, клон Павликени IBAN – BG77UNCR75278443385100, код за вид плащане 447000, BIC код UNCRBGSF. Документацията за участие може да се получава до 7 дни преди изтичането на срока за получаване на офертите. Лицата имат право да я разгледат на място, преди да я закупят. При получаване на документацията в сградата на Община Павликени, участникът предоставя следната информация: наименование на участника, адрес за кореспонденция, телефон, факс, лице за контакт. При поискване от заинтересовано лице документацията може да му бъде изпратена в случай, че искането му е придружено с платежен документ за стойността на същата, както и необходимите данни за издаване на фактура и адрес за изпращане. Документацията се изпраща за сметка на лицето, отправило искането.

ІV.3.4) Срок за получаване на оферти или заявления за участие
15.04.2014 г.  Час: 17:30
IV.3.6) Език/ци, на които могат да бъдат изготвени офертите или заявленията за участие

Български

IV.3.7) Срок на валидност на офертите
Продължителност в дни

180

IV.3.8) Условия при отваряне на офертите
Дата: 16.04.2014 г.  Час: 10:00
Място

гр.Павликени бул."Руски" №4 - заседателната зала на община Павликени - втори етаж

Лица, които могат да присъстват при отварянето на офертите

Отварянето на офертите е публично и на него могат да присъстват участниците или упълномощени техни представители, както и представители на средствата за масово осведомяване и на юридически лица с нестопанска цел.



РАЗДЕЛ VI: ДРУГА ИНФОРМАЦИЯ

VI.2) Поръчката е свързана с проект и/или програма, финансирана от фондове на ЕС

Поръчката се възлага в изпълнение на проект № 04/321/001526 „Подобряване мобилността на работната сила и привлекателността за развитие на бизнес в Община Павликени, чрез подобряване на пътната инфраструктура ”, финансиран по мярка 321 "Основни слуги за населението и икономиката на селските райони" от Програмата за развитие на селските райони 2007-2013 г., подкрепена от Европейкщия земеделски фонд за резвитие на селските райони, по договор № 04/321/001526/06.12.2013 г., сключен между община Пваликени и Държавен фонд "Земеделие".

VI.3) Допълнителна информация

Продължение от Раздел ІІІ.2.1) "Изисквания към кандидатите или участниците, включително за вписването им в професионални или търговски регистри": 2. Съдържание на плик № 2 с надпис „Предложение за изпълнение на поръчката”. Всеки участник следва да представи част от техническата си оферта, озаглавена „Организация и методология” съгласно образеца (Приложение № 12 - Техническата Оферта/Техническо предложение), включително срок за изпълнение на поръчката. В тази част, която подлежи на оценка съгласно Методиката за оценка на офертите всеки участник следва да разпише подробно описание на начина, по който възнамерява да извърши дейностите, предмет на поръчката. Съгласно изискванията на Възложителя тази част от офертата следва да бъде разделена на: -Обосновка на участника; -Стратегия на участника; -График за изпълнение на дейностите, неподлежащ на оценка. 3.Съдържание на плик № 3 с надпис „Предлагана цена“- Попълнено Ценово предложение - Приложение № 11 – се подготвя от участника на хартиен носител в 1 оригинал и се представя и на електронен носител. При изготвяне на офертата всички документи от всеки един от отделните пликове от офертата се сканират последователно в общ файл в PDF формат (поотделно за всеки един плик) и се представят и на електронен носител, който се поставя в съответния плик. Всички документи от офертата трябва да са: а/ Заверени (когато са копия) с гриф “Вярно с оригинала”, подписани от лицето/та, представляващи участника и свеж печат (ако е приложимо), когато не е упоменато друго изискване за заверка на документа; б/ Всички декларации се подписват само от лица с представителни функции, назовани в съдебната регистрация или удостоверението за актуално състояние. Всички останали документите и данните в офертата се подписват от лицата с представителни функции, назовани в съдебната регистрация или удостоверението за актуално състояние и/или упълномощени за това лица. В последния случай задължително се представя нотариално заверено пълномощно за извършването на тези действия в оригинал; в/ Всички документи трябва да са с дата на издаване, предшестваща подаването им не повече от 1 (един) месец и да са в срок на тяхната валидност. г/ Всички документи, свързани с офертата, следва да бъдат на български език или и в превод, респ. да отговарят на изискванията на чл. 56, ал. 4 от ЗОП. д/ По техническото и ценово предложение не се допускат никакви вписвания между редовете, изтривания или корекции. ******************************************************* Участниците могат да получат необходимата информация за: -задълженията, свързани с данъци и осигуровки - от Национална агенция по приходите на ел.адрес www.nap.bg; -закрила на заетостта и условията на труд - от Министерство на труда и социалната политика на ел.адрес www.mlsp.government.bg, които са в сила в Република България, където трябва да се предоставят услугите. ******************************************************* Пълен достъп до настоящата документацията е предоставен на официалната интернет страница на Община Павликени – www.pavlikeni.bg, раздел „Обществени поръчки-Профил на купувача”.

VI.4) Процедури по обжалване
VI.4.1) Орган, който отговаря за процедурите по обжалване

Комисия за защита на конкуренцията, бул. Витоша № 18, Република България 1000, София, Тел.: 02 9884070, E-mail: cpcadmin@cpc.bg, Факс: 02 9807315

Интернет адрес/и:

URL: http://www.cpc.bg.

VI.4.2) Подаване на жалби

Съгласно чл.120 и следващите от ЗОП.

VI.5) Дата на изпращане на настоящото обявление

05.03.2014 г. 



ПРИЛОЖЕНИЕ Б: ИНФОРМАЦИЯ ОТНОСНО ОБОСОБЕНИТЕ ПОЗИЦИИ