Версия за печат

00613-2013-0014

BG-с. Крушари, област Добрич: 11 - Консултантски услуги по управление и стопанска дейност

ИНФОРМАЦИЯ ЗА СКЛЮЧЕН ДОГОВОР

Услуги

РАЗДЕЛ І: ВЪЗЛОЖИТЕЛ

I.1) Наименование, адреси и лица за контакт

Община Крушари, ул. "Девети септември" №3 – А, За: Димитрина Желева, Р. България 9410, с. Крушари, област Добрич, Тел.: 05771 2786, E-mail: krushari@dobrich.net, Факс: 05771 2136

Място/места за контакт: Директор дирекция

Интернет адрес/и:

Основен адрес на възлагащия орган/възложителя: http://www.krushari.bg/.

Адрес на профила на купувача: http://www.krushari.bg/pagelist.php?idd=432.

I.2) Вид на възложителя и основна/и дейност/и

Регионален или местен орган

Основна/и дейност/и на възложителя

Обществени услуги

Възложителят възлага обществена/и поръчка/и от името на друг/и възложител/и

НЕ

РАЗДЕЛ ІІ: ОБЕКТ НА ОБЩЕСТВЕНАТА ПОРЪЧКА

II.1) Описание
II.1.1) Наименование на поръчката, дадено от възложителя

Организация, управление и отчитане изпълнението на проект: „Рехабилитация на общински пътища в община Крушари, област Добрич: 1. DОВ 2176 (21061) с. Крушари-с.Северци и 2. DОВ 1108 (21327) с. Лозенец-разклон с.Северци”

II.1.2) Обект на поръчката и място на изпълнение на строителството, доставката или услугата
Услуги
Категория услуга: 11
Публикуване на информацията:
Място на изпълнение: Община Крушари, област Добрич
Код NUTS: BG332
ІІ.1.4) Кратко описание на договора/споразумението - предмет и количество

Откритата процедура за възлагане на обществена поръчка с предмет: Организация, управление и отчитане изпълнението на проект: „Рехабилитация на общински пътища в община Крушари, област Добрич: 1. DОВ 2176 (21061) с. Крушари-с.Северци и 2. DОВ 1108 (21327) с. Лозенец-разклон с.Северци” Обхватът на настоящата обществена поръчка за организация, управление и отчитане на дейностите по проекта включва изпълнението на следните видове работа: - съдействие на Община Крушари пред ДФ”Земеделие” за подготовка и предоставяне при поискване информация и документи във връзка с предмета и етапа на изпълнение на Договора за отпускане на финансова помощ, в определения за това срок; - извършване 100% (сто процента) документални проверки на всички финансови документи, протоколи за извършени работи и всякакви книжа, доказващи извършването на разходи във връзка с изпълнението на проекта и предоставяне на подготвените документи на ДФ”Земеделие”; - извършване преди всяко плащане към Изпълнител, проверки на място и за предоставяне на подготвените документи на ДФ”Земеделие”; - предоставяне на достоверна информация за напредъка на проекта на ДФ”Земеделие”; - информиране на ДФ”Земеделие” за възникнали проблеми при изпълнението на проекта и за предприетите мерки за тяхното разрешаване; - писмено уведомяване на ДФ ”Земеделие” за настъпването на събитие, представляващо “непреодолима сила” и предоставяне на документите, удостоверяващи настъпването на събитието; - подготвяне на документите, свързани с извършването на плащания /авансово и окончателно/ по Договора за отпускане на финансова помощ и представянето им по реда и в сроковете, определени в него; - изготвяне на междинни и окончателни доклади за напредъка по изпълнението на Проекта; - докладване за възникнали нередности, като за целта се подготвят документите, свързани с докладването на нередности по приложените към Договора за отпускане на финансова помощ образци и представянето им в определения за това срок. - изпълнение на мерките и препоръките, съдържащи се в докладите от проверки на място и докладите за одит и предоставянето в ДФ ”Земеделие” на информация и доказателства във връзка с тяхното изпълнение; - изпълнение на изискванията за изпълнение на мерки за информация и публичност, според изискванията на ПРСР за периода 2007-2013 и Наредба №25/29.07.2008г. за условията и реда за предоставяне на безвъзмездна финансова помощ по мярка 321 от ПРСР 2007-2013г - съдействие на ДФ ”Земеделие” при извършването на оценки, свързани с управлението и изпълнението на ПРСР и при извършването на оценки на Проекта; - предоставяне на ВЪЗЛОЖИТЕЛЯ на исканата от него информация, отнасяща се до обекта, предмета и етапа на изпълнение на дейностите по договора; - Осъществяване на ефективно и безпроблемно сътрудничество и координация между всички заинтересовани страни, в рамките на проекта, а именно: между Възложителя и Разплащателна агенция, между Изпълнител на СМР и строителен надзор, между Изпълнителите на дейностите по проекта и Възложителя Изпълнителят следва да изпълни предмета на поръчката при стриктно спазване на всички изисквания на Наредба №25/29.07.2008г. от изискванията на ДФ „Земеделие” и в интерес на успешното реализиране на проекта.

ІІ.1.5) Код съгласно Класификатора на ОП (CPV)

79410000

Описание:

Консултантски услуги по управление и стопанска дейност

ІІ.1.6) Поръчката е предмет на Споразумението за държавни поръчки (GPA) на Световната търговска организация

НЕ


II.2) Обща крайна стойност на договора/ите
ІІ.2.1) Обща стойност на договора/ите
Стойност
10950 BGN без ДДС

РАЗДЕЛ ІV ПРОЦЕДУРА

ІV.1) Вид процедура
ІV.1.1) Вид процедура

Открита

ІV.2) Критерии за оценка на офертите
ІV.2.1) Критерии за оценка на офертите
Най-ниска цена
ІV.2.2) Използван е електронен търг

НЕ


IV.3) Административна информация
ІV.3.2) Предишни публикации, свързани със същата поръчка

ДА

Обявление за обществена поръчка
Номер на обявлението в ДВ 575229 от 16.12.2013 г. 

РАЗДЕЛ V: СКЛЮЧВАНЕ НА ДОГОВОР

ДОГОВОР № ОС-09-1103 / Обособена позиция №: / Заглавие:Организация, управление и отчитане изпълнението на проект: „Рехабилитация на общински пътища в община Крушари, област Добрич: 1. DОВ 2176 (21061) с. Крушари-с.Северци и 2. DОВ 1108 (21327) с. Лозенец-разклон с.Северци”
V.1) Дата на сключване договора
04.03.2014 г. 
V.1.1) Дата на решението за възлагане на поръчката
07.02.2014 г. 
V.2) Брой на получените оферти

3

V.3) Наименование и адрес на изпълнителя

"АКВАЕКСПЕРТ - 12" ООД, ЕИК: 118582420, гр. Силистра, ул. "Симеон Велики" №23, Р. България 7500, Силистра, Тел.: 086 822180, E-mail: akva_ss@abv.bg, Факс: 086 822180

V.4) Информация за стойността на договора
Първоначална прогнозна обща стойност на договора
Стойност 33086 BGN без ДДС
Крайна обща стойност на договора
Стойност 10950 BGN без ДДС
V.5) При изпълнение на договора ще участват подизпълнители

НЕ


РАЗДЕЛ VI: ДРУГА ИНФОРМАЦИЯ

VI.1) Поръчка е свързана с проект и/или програма, които са финансирани от фондове на ЕС

Обществената поръчка се финансира по Мярка 321 – "Основни услуги за населението и икономиката в селските райони" от „Програма за развитие на селските райони 2007-2013”, подкрепена от Европейски земеделски фонд за развитие на селските райони (ЕЗФРСР), Договор за отпускане на финансова помощ с рег. № 08/321/01219 от 27.11.2012г. сключен между Община Крушари и Държавен фонд „Земеделие”.

VI.3) Процедури по обжалване
VI.3.1) Орган, който отговаря за процедурите по обжалване

Комисия за защита на конкуренцията, бул. Витоша № 18, Република България 1000, София, Тел.: 02 9884070, E-mail: cpcadmin@cpc.bg, Факс: 02 9807315

Интернет адрес/и:

URL: http://www.cpc.bg.

VI.3.2) Подаване на жалби

Съгласно чл.120 от ЗОП

VI.4) Дата на изпращане на настоящата информация за сключен договор

05.03.2014 г. 


ПРИЛОЖЕНИЕ Г

Информация за сключен договор