00613-2013-0014
Технически редакции | ||
06.03.2014 11:21 ч. : | 00613-2013-0004 | служебно вписване |
05.03.2014 14:36 ч. : | промяна преди публикуване | |
затвори |
Технически редакции | ||
05.03.2014 14:36 ч. : | 2014 | промяна преди публикуване |
затвори |
Технически редакции | ||
05.03.2014 14:36 ч. : | 05/03/2014 14:10 | промяна преди публикуване |
затвори |
Технически редакции | ||
05.03.2014 14:36 ч. : | 05/03/2014 14:10 | промяна преди публикуване |
затвори |
Технически редакции | ||
05.03.2014 14:37 ч. : | промяна преди публикуване | |
затвори |
BG-с. Крушари, област Добрич: 11 - Консултантски услуги по управление и стопанска дейност
ИНФОРМАЦИЯ ЗА СКЛЮЧЕН ДОГОВОР
Услуги
РАЗДЕЛ І: ВЪЗЛОЖИТЕЛ
Община Крушари, ул. "Девети септември" №3 – А, За: Димитрина Желева, Р. България 9410, с. Крушари, област Добрич, Тел.: 05771 2786, E-mail: krushari@dobrich.net, Факс: 05771 2136
Място/места за контакт: Директор дирекцияИнтернет адрес/и:
Основен адрес на възлагащия орган/възложителя: http://www.krushari.bg/.
Адрес на профила на купувача: http://www.krushari.bg/pagelist.php?idd=432.
Регионален или местен орган
Обществени услуги
НЕ
РАЗДЕЛ ІІ: ОБЕКТ НА ОБЩЕСТВЕНАТА ПОРЪЧКА
Организация, управление и отчитане изпълнението на проект: „Рехабилитация на общински пътища в община Крушари, област Добрич: 1. DОВ 2176 (21061) с. Крушари-с.Северци и 2. DОВ 1108 (21327) с. Лозенец-разклон с.Северци”
Откритата процедура за възлагане на обществена поръчка с предмет: Организация, управление и отчитане изпълнението на проект: „Рехабилитация на общински пътища в община Крушари, област Добрич: 1. DОВ 2176 (21061) с. Крушари-с.Северци и 2. DОВ 1108 (21327) с. Лозенец-разклон с.Северци” Обхватът на настоящата обществена поръчка за организация, управление и отчитане на дейностите по проекта включва изпълнението на следните видове работа: - съдействие на Община Крушари пред ДФ”Земеделие” за подготовка и предоставяне при поискване информация и документи във връзка с предмета и етапа на изпълнение на Договора за отпускане на финансова помощ, в определения за това срок; - извършване 100% (сто процента) документални проверки на всички финансови документи, протоколи за извършени работи и всякакви книжа, доказващи извършването на разходи във връзка с изпълнението на проекта и предоставяне на подготвените документи на ДФ”Земеделие”; - извършване преди всяко плащане към Изпълнител, проверки на място и за предоставяне на подготвените документи на ДФ”Земеделие”; - предоставяне на достоверна информация за напредъка на проекта на ДФ”Земеделие”; - информиране на ДФ”Земеделие” за възникнали проблеми при изпълнението на проекта и за предприетите мерки за тяхното разрешаване; - писмено уведомяване на ДФ ”Земеделие” за настъпването на събитие, представляващо “непреодолима сила” и предоставяне на документите, удостоверяващи настъпването на събитието; - подготвяне на документите, свързани с извършването на плащания /авансово и окончателно/ по Договора за отпускане на финансова помощ и представянето им по реда и в сроковете, определени в него; - изготвяне на междинни и окончателни доклади за напредъка по изпълнението на Проекта; - докладване за възникнали нередности, като за целта се подготвят документите, свързани с докладването на нередности по приложените към Договора за отпускане на финансова помощ образци и представянето им в определения за това срок. - изпълнение на мерките и препоръките, съдържащи се в докладите от проверки на място и докладите за одит и предоставянето в ДФ ”Земеделие” на информация и доказателства във връзка с тяхното изпълнение; - изпълнение на изискванията за изпълнение на мерки за информация и публичност, според изискванията на ПРСР за периода 2007-2013 и Наредба №25/29.07.2008г. за условията и реда за предоставяне на безвъзмездна финансова помощ по мярка 321 от ПРСР 2007-2013г - съдействие на ДФ ”Земеделие” при извършването на оценки, свързани с управлението и изпълнението на ПРСР и при извършването на оценки на Проекта; - предоставяне на ВЪЗЛОЖИТЕЛЯ на исканата от него информация, отнасяща се до обекта, предмета и етапа на изпълнение на дейностите по договора; - Осъществяване на ефективно и безпроблемно сътрудничество и координация между всички заинтересовани страни, в рамките на проекта, а именно: между Възложителя и Разплащателна агенция, между Изпълнител на СМР и строителен надзор, между Изпълнителите на дейностите по проекта и Възложителя Изпълнителят следва да изпълни предмета на поръчката при стриктно спазване на всички изисквания на Наредба №25/29.07.2008г. от изискванията на ДФ „Земеделие” и в интерес на успешното реализиране на проекта.
79410000
Описание:
НЕ
РАЗДЕЛ ІV ПРОЦЕДУРА
Открита
НЕ
ДА
РАЗДЕЛ V: СКЛЮЧВАНЕ НА ДОГОВОР
3
"АКВАЕКСПЕРТ - 12" ООД, ЕИК: 118582420, гр. Силистра, ул. "Симеон Велики" №23, Р. България 7500, Силистра, Тел.: 086 822180, E-mail: akva_ss@abv.bg, Факс: 086 822180
НЕ
РАЗДЕЛ VI: ДРУГА ИНФОРМАЦИЯ
Обществената поръчка се финансира по Мярка 321 – "Основни услуги за населението и икономиката в селските райони" от „Програма за развитие на селските райони 2007-2013”, подкрепена от Европейски земеделски фонд за развитие на селските райони (ЕЗФРСР), Договор за отпускане на финансова помощ с рег. № 08/321/01219 от 27.11.2012г. сключен между Община Крушари и Държавен фонд „Земеделие”.
Комисия за защита на конкуренцията, бул. Витоша № 18, Република България 1000, София, Тел.: 02 9884070, E-mail: cpcadmin@cpc.bg, Факс: 02 9807315
Интернет адрес/и:
URL: http://www.cpc.bg.
Съгласно чл.120 от ЗОП
05.03.2014 г.
ПРИЛОЖЕНИЕ Г