Версия за печат

00769-2013-0005

BG-София: 20 - Спомагателни услуги в транспорта; услуги на туристически агенции

ОБЯВЛЕНИЕ ЗА ВЪЗЛОЖЕНА ПОРЪЧКА
Директива 2004/18/ЕО

Услуги

РАЗДЕЛ I: ВЪЗЛАГАЩ ОРГАН

I.1) Наименование, адреси и място/места за контакт
Национален идентификационен No (ЕИК): 121004469

Сметна палата на Република България, ул."Екзарх Йосиф" № 37, За: Мариана Кацарова;Таня Константинова, Република България 1000, София, Тел.: 02 9357452 ; 02 9357609, E-mail: president@bulnao.government.bg, Факс: 02 9810740

Място/места за контакт: дирекция "ПНО",дирекция"Одити на изпълнението"

Интернет адрес/и:

Основен адрес на възлагащия орган: www.bulnao.government.bg.

Адрес на профила на купувача: www.bulnao.government.bg/ index.php?p=2214.

Електронен достъп до информация: www.bulnao.government.bg/ index.php?p=2214.

I.2) Вид на възлагащия орган

Друг: финансов контрол

I.3) Основна дейност

Друг: финансов контрол

I.4) Възлагане на поръчка от името на други възлагащи органи

НЕ

РАЗДЕЛ ІІ: ОБЕКТ НА ПОРЪЧКАТА

II.1) Описание
II.1.1) Заглавие на поръчката, предоставено от възлагащия орган

Осигуряване на логистика(вкл.хотелско настаняване и транспорт) за провеждане на обучения по проект"Подобряване на професионалната компетентност на служителите в Сметната палата на Република България за осъществяване на ефективна и ефикасна одитна дейност" по Оперативна програма "Административен капацитет"

II.1.2) Вид на поръчката и място на изпълнение на строителството, място на доставката или място на предоставяне на услугите
Услуги
Категория услуги: 20 (20 - Спомагателни услуги в транспорта; услуги на туристически агенции)
Основна площадка или място на изпълнение на строителството, място на доставката или място на предоставяне на услугите:
гр.София и територията на цялата страна
Код NUTS: BG411, BG
II.1.3) Информация относно рамковото споразумение
ІІ.1.4) Кратко описание на поръчката или покупката/ите

Обществената поръчка е свързана с логистични услуги при провеждане на обучения на служители от Сметната палата за период от 12 месеца, който обхваща хотелско настаняване,хранене,транспорт, оборудване на зали и кафе паузи.

ІІ.1.5) Общ терминологичен речник (CPV)

63500000, 55110000, 55120000, 60140000

Описание:

Услуги на туроператори и на туристически агенции; спомагателни туристически услуги
Услуги по хотелско настаняване
Услуги по организирането на срещи и събрания в хотели
Услуги на сухопътен пътнически транспорт, без разписание

II.2) Обща крайна стойност на поръчката/ите
ІІ.2.1) Обща крайна стойност на поръчката/ите
Стойност
633319 BGN без ДДС

РАЗДЕЛ ІV: ПРОЦЕДУРА

ІV.1) Вид процедура
ІV.1.1) Вид процедура

Открита

ІV.2) Критерии за възлагане
ІV.2.1) Критерии за възлагане
Най-ниска цена
ІV.2.2) Информация относно електронен търг
Използван е електронен търг

НЕ

ІV.3) Административна информация
ІV.3.2) Предишни публикации относно същата поръчка

ДА

Обявление за поръчка
Номер на обявлението в ОВ на ЕС 2013/S 199 - 344315 от 12.10.2013 г. 

РАЗДЕЛ V: ВЪЗЛАГАНЕ НА ПОРЪЧКАТА


Поръчка №: 3 / Обособена позиция №: / Заглавие на обособената позиция: Осигуряване на логистика(вкл.хотелско настаняване и транспорт) за провеждане на обучения по проект"Подобряване на професионалната компетентност на служителите в Сметната палата на Република България за осъществяване на ефективна и ефикасна одитна дейност" по Оперативна програма "Административен капацитет"
V.1) Дата на решението за възлагане на поръчката

17.12.2013 г. 

ІV.2) Информация относно офертите
Брой на получените оферти

6

V.3) Наименование и адреси на икономическия оператор, в чиято полза е взето решението за възлагане на поръчката

Меркурий-97 ЕООД, ж.к."Люлин" 5,бл.562,вх.1, ет8, Република България 1303, София, Тел.: 02 8310187, E-mail: sales@mercury-bg.com

Интернет адрес/и:

URL: www.mercury-bg.com.

V.4) Информация относно стойността на поръчката
Първоначална обща прогнозна стойност на поръчката
Стойност: 668221.23 BGN без ДДС
Обща крайна стойност на поръчката
Стойност: 633319 BGN без ДДС
Брой месеци: 12
V.5) Информация относно възлагането на подизпълнители
Има възможност поръчката да бъде възложена на подизпълнител/и

НЕ


РАЗДЕЛ VI: ДОПЪЛНИТЕЛНА ИНФОРМАЦИЯ

VI.1) Информация относно средства от Европейския съюз
Поръчката е във връзка с проект и/или програма, финансиран/а със средства от Европейския съюз

ДА

„Подобряване на професионалната компетентност на служителите в Сметната палата на Република България за осъществяване на ефективна и ефикасна одитна дейност”, изпълняван от Сметната палата на Република България по договор № СА12-22-1/19.07.2013 г. за предоставяне на безвъзмездна финансова помощ по Оперативна програма “Административен капацитет”

VI.3) Процедури по обжалване
VI.3.1) Орган, който отговаря за процедурите по обжалване

Комисия за защита на конкуренцията, бул. Витоша № 18, Република България 1000, София, Тел.: 02 9884070, E-mail: cpcadmin@cpc.bg, Факс: 02 9807315

Интернет адрес/и:

URL: http://www.cpc.bg.

VI.4) Дата на изпращане на настоящото обявление

05.03.2014 г.