Версия за печат

02711-2014-0004

BG-гр. Тервел:

РЕШЕНИЕ

Номер: РД-11-04-4 от 04.03.2014 г. 

чл. 3, ал. 1 от ЗОП

В) за прекратяване на процедура за възлагане на обществена поръчка


І: ВЪЗЛОЖИТЕЛ

чл. 7, т. 1-4 на ЗОП (класически)

I.1) Наименование и адрес

ТП "ДЪРЖАВНО ЛОВНО СТОПАНСТВО ТЕРВЕЛ" към ДП" СЕВЕРОИЗТОЧНО ДЪРЖАВНО ПРЕДПРИЯТИЕ" Шумен, обл. Добрич, общ. Тервел, гр. Тервел, ул. Св.Св. Кирил и Методий № 10, За: инж. Христо Кавръков, Република България 9450, гр. Тервел, Тел.: 05751 2271, E-mail: dgs.tervel@dpshumen.bg, Факс: 05751 2024

Място/места за контакт: ТП "ДЪРЖАВНО ЛОВНО СТОПАНСТВО ТЕРВЕЛ" към ДП" СЕВЕРОИЗТОЧНО ДЪРЖАВНО ПРЕДПРИЯТИЕ" Шумен

Интернет адрес/и:

Основен адрес на възлагащия орган/възложителя: http://dpshumen.bg/.

Адрес на профила на купувача: http://dpshumen.bg/.

I.2) Вид на възложителя и основна/и дейност/и

Публичноправна организация

Основна дейност на възложителя

Друг: ловно и горско стопанство


В) ЗА ПРЕКРАТЯВАНЕ НА ПРОЦЕДУРА ЗА ВЪЗЛАГАНЕ НА ОБЩЕСТВЕНА ПОРЪЧКА


ІI: ОБЩЕСТВЕНА ПОРЪЧКА

II.1) Обект на поръчката
Доставки
II.2) Наименование на поръчката, предоставено от възлагащия орган/възложителя

“Периодична доставка чрез покупка на фабрично нови резервни части за МПС и селскостопанска техника собственост на ТП "Държавно ловно стопанство Тервел” при „СИДП” ДП Шумен за 2014г.” , в четири обособени позиции

II.3) Кратко описание на поръчката

І. Първа позиция: “Периодична доставка чрез покупка на фабрично нови резервни части за 16бр. МПС марка ”ВАЗ”, „ЗИЛ”, „УАЗ”, „Лада” и „Опел Вектра” с вид на МПС, ДК № и година на производство, съгласно техническа спецификация. Прогнозна стойност за доставка по обособена позиция № 1 в размер на 4000.00лв. без вкл. ДДС франко място на доставката;Втора позиция: „Периодична доставка чрез покупка на фабрично нови резервни части за 2бр. МПС с висока проходимост марка "Тойота", модел „ Корола Версо” и ”Хайлукс” с вид на МПС, ДК № и година на производство, съгласно техническа спецификация. Прогнозна стойност за доставка по обособена позиция № 2 в размер на 4000.00лв. без вкл. ДДС франко място на доставката; Трета позиция: „Периодична доставка чрез покупка на фабрично нови резервни части за селскостопанска техника - колесен трактор „ФЕНДТ 926 ВАРИО ТМС” и прикачен инвентар: фреза FDE SSH-SCH 200, фреза AHWI SF 1000, плуг VOGEL NOOJ permanit 3 SXS, активна брана DM 4500 и гребло Kahlbacher STS 300 с година на производство, съгласно техническа спецификация. Прогнозна стойност за доставка по обособена позиция № 3 в размер на 9000.00лв. без вкл. ДДС франко място на доставката; Четвърта позиция: „Периодична доставка чрез покупка на фабрично нови резервни части за селскостопанска техника - Колесен трактор „ТК 82” и прикачен инвентар- тракторно ремарке РСД 4, дискова косачка, сеялка „ Саксония”, навесен плуг 4/25 и дискова брана БДП 2.5” с година на производство, съгласно техническа спецификация. Прогнозна стойност за доставка по обособена позиция № 4 в размер на 3000.00лв. без вкл. ДДС франко място на доставката.

II.4) Общ терминологичен речник (CPV)

34913000, 34300000, 34224200, 34224000

Описание:

Различни видове резервни части
Резервни части и аксесоари за превозни средства и двигатели на превозни средства
Резервни части за други превозни средства
Резервни части за ремаркета, полуремаркета и други превозни средства

ІI.5) Вид на процедурата

Открита процедура


ІII: АДМИНИСТРАТИВНА ИНФОРМАЦИЯ

III.1) Процедурата е открита с решение
номер: РД-11-04 от 07.01.2014 г. 
III.2) Референтен номер на досието, издаден от възлагащия орган/възложителя

02711-2014-0004

Година и номер на документа:
 - 
III.4) Документ, за който се отнася тази публикация
III.4.2)
Уникален номер на поръчката в Регистъра на обществените поръчки: 2711-2014-4
III.4.3) Вид на документа в Регистъра на обществените поръчки

решение и обявление за поръчка

III.4.4) Номер на документа (ID на документа) в Регистъра на обществените поръчки

578223

III.5) Дата на изпращане на оригиналното обявление

07.01.2014 г. 


ІV: ПРЕКРАТЯВАМ

обособена позиция/позиции от процедура за възлагане на обществена поръчка

IV.1) Правно основание
Чл. 39, ал. 1, т. 1 от ЗОП
IV.2) Мотиви за прекратяване на процедура

Настоящата обществена поръчка е с предмет “Периодична доставка чрез покупка на фабрично нови резервни части за МПС и селскостопанска техника собственост на ТП "Държавно ловно стопанство Тервел” при „СИДП” ДП Шумен за 2014г.” , в четири обособени позиции. В срока за закупуване на документация за участие са закупени документи от двама кандидати, респективно е внесена гаранция за участие от същите, но за обособени позиции № 1,№ 3 и №4. При провеждане на процедурата е установено, че нито един от двамата участници не е депозирал оферта за обособена позиция № 2. Мотивиран от изложеното чл. 39, ал.1 т.1 от ЗОП ПРЕКРАТЯВАМ обшествена поръчка е с предмет “Периодична доставка чрез покупка на фабрично нови резервни части за МПС и селскостопанска техника собственост на ТП "Държавно ловно стопанство Тервел” при „СИДП” ДП Шумен за 2014г.” , в четири обособени позиции ЗА ВТОРА позиция.

IV.3) Описание на самостоятелно обособените позоции, за които се прекратява процедурата

Обособена позиция № 2 / Заглавие на обособената позиция „Периодична доставка чрез покупка на фабрично нови резервни части за 2бр. МПС с висока проходимост марка "Тойота", модел „ Корола Версо” и ”Хайлукс” 1) Кратко описание- „Периодична доставка чрез покупка на фабрично нови резервни части за 2бр. МПС с висока проходимост марка "Тойота", модел „ Корола Версо” и ”Хайлукс” с вид на МПС, ДК № и година на производство, съгласно техническа спецификация Резервните части предмет на доставката трябва да са фабрично нови, неупотребявани, съответстващи на изискванията на производителя на посочените МПС. Срок на доставка- до 3( три) календарни дни, считано от дата на заявката Заявката ще се извършва по електронен път по реда и условията на Закона за електронния документ и електронния подпис. Потвърждаване за получаването на електронно изявление от страна на Изпълнителя не е необходимо, за да се смята, че е получено от адресата Краен срок за поръчки – 30.12.2014г. Крайна дата за изпълнение на договора- 31.01.2015г.. Срок на валидност на предложението – 90 календарни дни, считано от дата на провеждане на процедурата Място на доставка: „Ремонтна работилница” представляваща складова база на Възложителя, находяща се в гр. Тервел, обл. Добрич. Приемането и предаването на доставката по конкретната поръчка се извършва по вид и количество с приемо-предавателен протокол (стокова разписка или еквивалентен документ) подписан от двете страни в два екземпляра. За дата на доставката се счита датата на съставяне на приемо-предавателния протокол Условия за плащане: стойността на доставката се заплаща в левове по банков път или в брой в 15 ( петнадесет ) дневен срок след издаване на данъчна фактура. Данъчна фактура се издава след съставяне на двустранен- приемо-предавателен протокол (стокова разписка или еквивалентен документ) за извършената доставка.

IV.5) Поръчката може да бъде предмет на повторно публикуване

ДА


V: ОБЖАЛВАНЕ

V.1) Орган, който отговаря за процедурите по обжалване

Комисия за защита на конкуренцията, бул. "Витоша" №18, Република България 1000, София, Тел.: 02 9884070, E-mail: cpcadmin@cpc.bg, Факс: 02 9807315

Интернет адрес/и:

URL: http://www.cpc.bg..

V.2) Срок за подаване на жалби: съгласно чл.120 от ЗОП

VI: ДРУГА ИНФОРМАЦИЯ

Настоящата поръчка се възлага съобразно реда посочен в чл.64, ал.3 от ЗОП- документацията е публично достъпна по партидата на Възложителя 02711 в сайта на АОП и в сайта на СИДП " ДП гр. Шумен - с адрес http://dpshumen.bg/ - раздел " профил на купувача"


VII: ДАТА НА ИЗПРАЩАНЕ НА НАСТОЯЩЕТО РЕШЕНИЕ

04.03.2014 г. 


Възложител

Трите имена: инж. Цветелин Георгиев Миланов
Длъжност: Директор на ТП " ДЛС Тервел" при " СИДП" ДП гр. Шумен