Версия за печат

00253-2014-0002

BG-Роман: Изграждане

ОБЯВЛЕНИЕ ЗА ОБЩЕСТВЕНА ПОРЪЧКА

Строителство

РАЗДЕЛ І: ВЪЗЛОЖИТЕЛ

I.1) Наименование, адреси и лица за контакт

Община Роман, бул. Христо Ботев 136, За: Мариета Ивайлова, Република България 3130, Роман, Тел.: 0912 2064, E-mail: romanoa@abv.bg, Факс: 09123 2349

Интернет адрес/и:

Основен адрес на възлагащия орган/възложителя: www.roman-bg.com.

Адрес на профила на купувача: www.roman-bg.com.

Адреси и лица за контакт, от които може да се получи допълнителна информация: На горепосочения адрес за контакти.

Адреси и лица за контакт, от които може да се получи документация за участие: На горепосочения адрес за контакти.

Адреси и лица за контакт, на които трябва да бъдат изпратени офертите или заявленията за участие: На горепосочения адрес за контакти.

I.2) Вид на възложителя и основна дейност/и

Регионален или местен орган

Основна дейност на възложителя

Обществени услуги

Възложителят възлага обществена/и поръчка/и от името на друг/и възложител/и

НЕ

РАЗДЕЛ ІІ: ОБЕКТ НА ОБЩЕСТВЕНАТА ПОРЪЧКА

II.1) Описание
II.1.1) Наименование на поръчката, дадено от възложителя

Избор на изпълнител за СМР по проект: Реконструкция и изграждане на ефективно енергоспестяващо и екологично улично осветление на гр. Роман, с. Камен поле, с. Кунино и с. Синьо бърдо

II.1.2) Обект на поръчката и място на изпълнение на строителството, доставката или услугата
Строителство
Изграждане 
Място на изпълнение: Община Роман
Код NUTS: BG313
ІІ.1.3) Настоящото обявление е за

Възлагане на обществена поръчка

ІІ.1.5) Кратко описание на поръчката

Избор на изпълнител за СМР по проект: Реконструкция и изграждане на ефективно енергоспестяващо и екологично улично осветление на гр. Роман, с. Камен поле, с. Кунино и с. Синьо бърдо. Предмет на настоящия проект е уличното осветление на гр. Роман. За обекта е разработен проект за улично осветление. Предвидено е подмяна на цялото съществуващо осветление, като на определени места ще се добавят нови стълбове и нови осветители. Проектният и светлинния клас на улиците е определен съгласно Европейски норми за улично осветление БДС EN 13 201. Изискванията на стандарта и конкретните условия, определят улиците с проектен клас B1 и светлинен клас ME5 /S3/. Осветлението ще бъде реализирано с Диодни улични осветители с мощност 60W. Осветителите се закрепват на стоманотръбни стълбове. Така направеното осветление е не само ефективно, но и енергиино ефективно. Броят и мощността на използваните осветителни тела е определен с компютърни изчисления за достигане на нормативните показатели, съобразен с заданието на инвеститора. Местата и начинът на монтаж на осветителите са определени еднозначно на чертежа. Управлението е чрез централизирана система за управление на осветлението. Предвидените в проекта осветителни тела отговарят на изискванията на Наредба № IЗ-1971. Те имат степен на защита най-малко ІР 54, и са изпълнени от продукти с клас на реакция на огън, не по-нисък от А2. Всички табла се заземяват.

ІІ.1.6) Код съгласно Класификатора на ОП (CPV)

45310000

Описание:

Строителни и монтажни работи на електрически инсталации

ІІ.1.7) Поръчката е предмет на Споразумението за държавни поръчки (GPA) на Световната търговска организация

НЕ

ІІ.1.8) Обособени позиции

НЕ

ІІ.1.9) Ще бъдат приемани варианти

НЕ


II.2) Количество или обем на поръчката
ІІ.2.1) Общо количество или обем

Съгласно одобрения за финансиране инвестиционен проект, включително СМР и доставки по приложена количествена сметка. Предметът на поръчката включва и доставката на необходимите материали за реализацията на проекта. Пълно описание и подробни данни за видовете и обема СМР, които ще се изпълняват са посочени в Техническа спецификация към документацията за участие.

Прогнозна стойност без ДДС
1829422.66 BGN
Минимална прогнозна стойност без ДДС: 1520480, Максимална прогнозна стойност без ДДС: 1829422.66 BGN
ІІ.2.2) Опции

НЕ

ІІ.3) Срок на договора или краен срок за изпълнение на поръчката
Завършване

15.06.2015 г. 


РАЗДЕЛ ІII ЮРИДИЧЕСКА, ИКОНОМИЧЕСКА, ФИНАНСОВА И ТЕХНИЧЕСКА ИНФОРМАЦИЯ

III.1) Условия, свързани с изпълнението на поръчката
ІІІ.1.1) Изискуеми депозити и гаранции

Всеки участник е длъжен да представи гаранция за участие в процедурата, а определеният изпълнител представя гаранция за изпълнение при подписването на договора, както следва: 1. Гаранцията за участие в процедурата се определя в размер на 18 000,00 лв. (осемнадесет хиляди лева). 1.1. Гаранция за участие се превежда от участника по банкова сметка на община Роман: IBAN - BG77STSA93003308330756, банков код – STSABGSF в Банка ДСК АД или се представя безусловна и неотменяема банкова гаранция, издадена от банка в полза на възложителя със срок на валидност не по-малък от този на офертата и условия, които да предвиждат изрично възможността за задържането и по реда на чл. 61 от ЗОП. 1.2. Банковата гаранция или съответния платежен документ, доказващ внасянето на гаранцията, се представят в оригинал към офертата за участие в настоящата процедура. 1.3. При внасяне на гаранция по банкова сметка, в платежното нареждане изрично се посочва процедурата, за която се внася. 1.4. Гаранцията за участие в процедурата се задържа по реда на чл. 61 от ЗОП и се освобождава, съгласно изискванията на чл. 62 от ЗОП. 2. Гаранция за изпълнение на договора е в размер на 2% (два процента) от стойността на договора без ДДС. 2.1. Гаранция за изпълнение на договора се превежда от участника по банкова сметка Община Роман: IBAN - BG77STSA93003308330756, банков код – STSABGSF в Банка ДСК АД или се представя безусловна и неотменяема банкова гаранция, издадена от банка в полза на възложителя със срок на валидност от 30 календарни дни след изтичане срока на договора (след изчерпване предмета на поръчката и подписване на съответните приемателни протоколи). 2.3. Банковата гаранция или съответният платежен документ, доказващ внасянето на гаранцията, се представят в оригинал към момента на сключване на договора за възлагане на обществената поръчка. 2.4. При внасяне на гаранция по банкова сметка, в платежното нареждане изрично се посочва процедурата, за която се внася. 2.5. Гаранцията за изпълнение се задържа в случаите, предвидени в договора за възлагане на обществената поръчка - възложителят има право да усвои изцяло или част от гаранцията за изпълнение на договора при доказано неточно изпълнение на задължения по договора от страна на изпълнителя, възложителят има право да усвои такава част от гаранцията, която покрива отговорността на изпълнителя за неизпълнението, включително размера на начислените неустойки, ако изпълнителя е надвишил срока за изпълнение; при едностранно прекратяване на договора от възложителя поради доказано виновно неизпълнение на задължения на изпълнителя по договора, сумата от гаранцията за изпълнение се усвоява изцяло като обезщетение за прекратяването му. Възстановяването на гаранцията за добро изпълнение или неинкасираната част от нея се извършва от възложителя 3 (три) дни след подписване на констативен акт обр. 15 за установяване годността за приемане на строежа. 3. Възложителят освобождава гаранциите по настоящия раздел, без да дължи лихви за периода, през който средствата законно са престояли при него. 4. Банковите разходи по откриването на гаранцията са за сметка на участника. Той трябва да предвиди и заплати своите такси по откриване и обслужване на гаранцията така, че размерът на получената от възложителя гаранция да не бъде по-малък от определения в настоящата процедура.

ІІІ.1.2) Условия и начин финансиране и плащане и/или препратка към съответните разпоредбите, които ги уреждат

Финансирането е по договор за отпускане на финансова помощ по мярка 322 "Обновяване и развитие на населениете места" от ПРСР за периода 2007-2013г., подкрепена от ЕЗФРСР. Всички плащания по договора за възлагане на обществената поръчка се извършват по банков път в лева. Схема на плащане: АВАНСОВО ПЛАЩАНЕ в размер на 40% (четиридесет на сто) от цената за изпълнение на Договора, на дължимо в 20 (двадесет) дневен срок след подписването на договора с Изпълнителя и получено от Община Роман авансово плащане от Държавен фонд „Земеделие” – РА /ДФЗ-РА/ по Договор за предоставяне на безвъзмездна финансова помощ № . 06/322/01050 от 10.12.2013г., Възложителят превежда на Изпълнителя авансово плащане с вкл. ДДС. Върху авансовото плащане не се начислява лихва. ОКОНЧАТЕЛНОТО ПЛАЩАНЕ в размер равен на стойността на реално изпълнените работи, дължимо след подписване на Констативен акт за установяване годността за приемане на строежа – Приложение № 15 към чл. 7, ал. 3, т. 15 от Наредба № 3 от 31 юли 2003 г., в срок съгласно процедурата за получаване на безлихвен заем от ДФЗ-РА за окончателно плащене по договор за безвъзмездна финансова помощ № 06/322/01050 от 10.12.2013г.

ІІІ.1.3) Изискване за създаване на юридическо лице, когато участникът, определен за изпълнител, е обединение на физически и/или юридически лица

Възложителят няма изискване за създаване на юридическо лице. Когато участник в процедурата е обединение, което не е ЮЛ, към офертата се представя и споразумение с нотариална заверка на подпис, с който е създадено обединението, съдържащо минимум клаузи, които гарантират, че: - че всички членове на обединението/консорциума са отговорни, заедно и поотделно, по закон за изпълнението на договора. -да посочат упълномощено лице, което ще представлява участника при изпълнението на договора и което лице е упълномощено да задължава, да получава указания за и от името на всеки член на обединението/консорциума.-участниците в обединението/консорциума трябва да определят едно лице, което да представлява обединението/консорциума за целите на процедурата. -че всички членове на обединението/консорциума са задължени да останат в него за целия период на изпълнение на договора;-не се допускат промени в състава на обединението/консорциума след подаването на офертата, както и споразумението следва да съдържа клаузи, от които да е видно какво е разпределението на дейностите на отделните съдружници, с ясно и конкретно посочване на дейностите, които всеки от тях ще изпълнява в рамките на договора за обществената поръчка. Участниците в обединението/консорциума трябва да определят едно лице, което да представлява обединението/консорциума за целите на процедурата. Не се допускат промени в състава на обединението/консорциума след подаването на офертата.

ІІІ.2) Условия за участие
ІІІ.2.1) Изисквания към кандидатите или участниците, включително за вписването им в професионални или търговски регистри
Изискуеми документи и информация: В процедурата за възлагане на общ.поръчка могат да участват като участници бълг. или чужд. ФЛ или ЮЛ, вкл.техни обединения, които отговарят на условията, посочени в ЗОП и док-ята за участие. По отношение на участник трябва да не е налице някое от условията на чл. 47, ал. 1, т. 1, б. “а“-„д“, ал. 2, т. 5 и ал. 5, т. 1 от ЗОП и чл. 47, ал. 1, т. 2 и т. 3, ал. 2, т. 1, т. 2а (предл.първо), т. 3 и т. 4 и ал. 5, т. 2 от ЗОП, като констатирането наличието на което и да е от тях ще доведе до отстраняване на участника. Лице, което ще бъде пряко ангажирано в изпълнението на СМР, следва да има регистрация в Централния професионален регистър на строителя,съгл.ЗКС, за изпълнение на строежи от втора група, трета категория, която да му позволява извършването на строителните работи, предмет на наст.поръчка, а за чуждестранно лице - еквивалентен документ или декларация или удостоверение от комп.органи съгл.нац.му закон за вписването на лицето в съответен проф.регистър на държавата, в която е установен, допускащ съгласно закон-то на държавата, в която лицето е установено и осъществява дейността си, извършване на стр.работи обект на наст.общ.поръчка, придружен с превод на бълг.език. Удостоверява се със заверено копие на валидно Удостоверение от КСБ или декларация, посочваща ЕИК и точно наименование на юр.лице, за вписване в ЦПРС за изпълнение на СМР или съответен еквивалентен документ или декларация или удост-ние от комп.органи съгл.нац.му закон. Когато участникът е обединение или е предвидил участие на подизп-ли, това изискване се отнася само за този член на обединението, съотв. подизпълнител, който ще поеме извършването на СМР. Представят се:плик №1:подробен списък, изброяващ документите, поставени в офертата, подписан от участника; общо заявление за участие в процедурата; нотариално заверено пълномощно на лицето, упълном.да представлява участника в процедурата (оригинал), когато лицето, подписващо документи от офертата, не е законен представител; Документ за регистрация или ЕИК съгл.чл.23 ЗТР, когато участникът е ЮЛ или ЕТ /Когато не е представен ЕИК съгл.чл.23 ЗТР,участниците - ЮЛ или ЕТ, прилагат към своите оферти и удостоверения за акт.състояние. Чужд. ЮЛ прилагат екв.документ на съдебен или адм.орган от държ-та, в която са установени, но с предст.му не отпада задължението за предст.на документ за регистрация/; копие от документа за самоличност, когато участникът е ФЛ; Документ за внесена гаранция за участие (оригинал на плат.нареждане или банкова гаранция); Адм. Сведения; Декл-я за запознаване с мястото на изпълнението и условията на откр.процедура и с инв.проект; Декл-я по чл.47, ал.1, т.1, б. “а“-„д“, ал.2, т.5 и ал.5, т.1 ЗОП; Декл-я по чл.47, ал.1, т.2 и т.3, ал.2, т.1, т.2а (предл.първо), т.3 и т.4 и ал.5, т.2 ЗОП; Декл-я за участието/неучастието на подизпълнители,съд.информация относно вида и дела на участието му; Декл-я за съгласие от подизпълнител (при наличие на такъв) с приложени документи от него съгл.чл.56 ал. 1 т. 1,4,5,6 и 11 ЗОП; Декл-я по чл.56, ал.1 т.11 ЗОП съгл.п.VІ.3. от обявл.; Споразумение за създаване на обединение (когато е приложимо); при обединение - ако в споразумението няма посочено лице, което да е упълномощено да представлява обединението, тогава се изисква документ, подписан от всички членове, в който членовете на обединението трябва да определят физическо лице, което официално да представлява обединението за целите на наст.общ.поръчка;Списък на лицата в обединението (когато е приложимо); Декл-я от член на обединение (когато е приложимо); Док-ва за изпълнение на иконом. и финансовите изисквания съгласно т.ІIІ.2.2. от обявл.; Доказателства за изпълнение на изисквания към участника техн.възможности и/или квалификация съгласно т.IІІ.2.3. от обявл; Декл-я за приемане условията на проекто-договора съгласно чл. 56, ал. 1, т. 12 ЗОП; Документ, удост.регистрация на участника по ЗДДС (при налична такава) или еквив.;др.документи и инф-я; Плик№2-Техническо предложение и срок за изпълнение; Плик№3-Ценово предложение.
ІІІ.2.2) Икономически и финансови възможности
Изискуеми документи и информация: 1. Справка по член 50 ал.1 т.3 от ЗОП и се удостоверява със заверено копие от баланс, отчет за приходите и разходите и справка за приходите на строителните предприятия по видове строителство, за всяка една от последните три приключили финансови години (2011, 2012 и 2013г.), в зависимост от датата, на която участникът е учреден или е започнал дейността си, оформени съгласно Закона за счетоводството и приложимите нормативни актове, като за участници чуждестранни юридически лица се представят еквивалентни документи, когато публикуването им се изисква съгласно приложимото законодателство на страната, където са установени, или представяне на ЕИК (в случате, когато същите са надлежно публикувани в Търговския регистър към Агенция по вписванията). В случай, че към момента на подаване на офертата участникът няма изготвени горецитираните съставни части на годишните финансови отчети за 2013 г., то същият представя справка за общите приходи и приходите от дейности, сходни с предмета на поръчката, подписана от представляващия участника и главния счетоводител. 2. Копие от валидна застрахователна полица на стойност, покриваща минималната застрахователна сума за вида строеж с най-висока категория, включен в предмета на настоящата поръчка, или еквивалентен документ. Към копието се прилага в свободен текст Декларация от участника, посочваща че в случай на изтичане действието на договора за застраховка, тя ще бъде подновена със срок не по – малък от срока на строителството и договора за изпълнение на поръчката. Ако предоставената от чуждестранно лице-участник застраховка или гаранция покрива само частично рисковете, възложителят ще изиска допълнителна застраховка или гаранция, която да обхване непокритите рисковее, в съответствие с чл. 173, ал. 2 и чл. 174, ал. 1 от ЗУТ и при спазване изискванията на чл. 27, ал. 3 от Закона за дейностите по предоставяне на услуги.
Минимални изисквания: 1. Участникът в процедурата трябва да отговаря на минимални изисквания за икономическо и финансово състояние, както следва: 1.1. В процедурата могат да участват лица, които за последните три години (2011 г., 2012 г. и 2013 г.), в зависимост от датата, на която участникът е учреден или е започнал дейността си, са реализирали оборот от СМР не по-малко от 5 000 000.00 лв. (пет милиона лева). 1.2. Участникът следва да притежава сключена валидна към датата, определена в поканата за обществена поръчка като краен срок за подаване на офертите, “Застраховка за професионална отговорност в проектирането и строителството” съгласно чл. 171, ал.1 от ЗУТ или еквивалентен документ на стойност, покриваща минималната застрахователна сума за вида строеж, съответстващ на предмета на настоящата поръчка, а именно III група, 3-та категория. * При участие на обединения, които не са юридически лица, критериите за подбор се прилагат към обединението участник, а не към всяко от лицата, включени в него, с изключение на съответна регистрация, представяне на сертификат или друго условие, необходимо за изпълнение на поръчката, съгласно изискванията на нормативен или административен акт и съобразно разпределението на участието на лицата при изпълнение на дейностите, предвидено в договора за създаване на обединението.
ІІІ.2.3) Технически възможности
Изискуеми документи и информация: 1. Справка по член 51, ал.1, т. 2 ЗОП за изпълнени договори за СМР, през последните 5 (пет) години, считано от датата определена като крайна за получаване на офертите. Справката трябва да е придружена от заверени копия на референции за включените в справката договори. Референциите трябва да включват информация за възложителите, предмета на договора, периода на изпълнение, процентът изпълнен от участника (когато същият не е изпълнил поръчката самостоятелно), както и това дали обектът е изпълнен професионално и в съответствие с нормативните изисквания. 2. Справка декларация за инженерно-техническия екип по образец, придружени от професионални биографии на експертите, дипломи, сертификати, удостоверения или други документи, удостоверяващи необходимата квалификация и документи доказващи опита на посочените лица. Всяко лице, чиито копия от дипломи, трудова/осигурителна книжка или други документи, съдържащи лични данни, са приложени към офертата подписва декларация за съгласие за предоставяне на лични данни, както и декларация за разположение за изпълнение на поръчката. Участниците представят и декларация, за това че се задължават да поемат на свой риск осигуряването на изискващите се по българското законодателство визи, разрешения за пребиваване и разрешения за работа на работниците и служители, които ще участват в изпълнението на обществената поръчка за лицата, установени в страни, с които РБългария има визов режим. Участниците може да предлагат в справката декларация за инженерно-техническия екип и други водещи специалисти и изпълнителски персонал, така че да бъдат подсигурени за качественото и срочно изпълнение всички дейности от предмета на поръчката – по преценка на изпълнителя, съгласно представеното техническо предложение обвързано с визуализирания строителен график за изпълнение на поръчката. 3. Заверени копия от валидни Сертификат ISO 9001:2008 Системи за управление на качеството или еквивалентен; Сертификат ISO 14001:2004 Системи за управление на околната среда или еквивалентен или представяне на други доказателства за еквивалентни мерки за управление на качеството и опазване на околната среда. Сертификатите следва да са с обхват дейности в строителството. * Участникът може да използва ресурсите на едно или повече други физически или юридически лица (трето лице) при изпълнение на поръчката, при условие че докаже, че ще има на свое разположение тези ресурси.
Минимални изисквания: 1. Участник в процедурата трябва да отговаря на минимални изисквания за технически възможности и квалификация, както следва: 1.1. През последните 5 (пет) години, считано от датата, определена за краен срок за подаване на оферти по настоящата процедура, участникът да е изпълнил минимум 1 (един) договора за извършване на строителство, сходно с предмета на поръчката. Под «строителство, което е предмет на поръчката» следва да се разбира «изграждане на ново и/или реконструкция/рехабилитация на съществуващо улично осветление». 1.2. Всеки участник трябва да разполага с квалифициран и опитен инженерно-технически екип. Инженерно-техническият екип, който ще бъде ангажиран в изпълнението на поръчката трябва да отговаря на следните изисквания: • Ръководител обект – Инженер със завършено висше образование по специалност „Електротехника”, „Електроенергетика и електрообзавеждане”, „Светлинна техника и източници на светлина” или еквивалентна; за чуждестранни лица еквивалентно, съгласно законодателството на държавата, в която са установени; опит в областта на строителството минимум 5 (пет) години и участие като ръководител при изпълнението на поне 1 (един) строителен обект; • Технически ръководител – технически правоспособно лице по смисъла на чл. 163а, ал. 2 и чл. 163а, ал. 3 от ЗУТ или за чуждестранни лица еквивалентно съгласно законодателството на държавата, в която са установени, със стаж минимум 3 (три) години като технически ръководител; • Специалист - контрол на качеството – лице, притежаващо Удостоверение за преминато обучение за контрол върху качеството на изпълнение на строителството и за контрол на съответствието на строителните продукти със съществените изисквания за безопасност или еквивалентен документ, със стаж не по-малко от 2 (две) години по контрол на качеството; • Специалист – координатор по безопасност и здраве (КБЗ) – лице с най-малко 2 (две) години стаж на длъжност КБЗ, съгласно изискванията на ЗЗБУТ и Наредба № 2/2004 на МРРБ; да притежава валидно удостоверение за КБЗ в строителството; съгласно Наредба № 2/2004 на МРРБ или за чуждестранни лица еквивалентно съгласно законодателството на държавата, в която са установени. 1.3. Всеки участник следва да притежава внедрени системи в областта на строителството по следните стандарти: 1.3.1. ISO 9001:2008 Сертификат за управление на качеството за дейностите или еквивалентни мерки; 1.3.2. ISO 14001:2004 Сертификат за управление на околната среда или еквивалентни мерки; * При участие на обединения, които не са юридически лица, критериите за подбор се прилагат към обединението участник, а не към всяко от лицата, включени в него, с изключение на съответна регистрация, представяне на сертификат или друго условие, необходимо за изпълнение на поръчката, съгласно изискванията на нормативен или административен акт и съобразно разпределението на участието на лицата при изпълнение на дейностите, предвидено в договора за създаване на обединението. Когато участника в процедурата предвижда участието на подизпълнители, изискванията по настоящия раздел се прилагат по отношение на тях, съобразно вида и дела на тяхното участие.
ІІІ.3) Специфични условия при обществени поръчки за услуги


РАЗДЕЛ ІV ПРОЦЕДУРА

ІV.1) Вид процедура
ІV.1.1) Вид процедура

Открита


ІV.2) Критерии за оценка на офертите
ІV.2.1) Критерии за оценка на офертите
Икономически най-изгодна оферта при:
Посочените по-долу показатели:
Показател: Техническо предложение – П1; тежест: 50
Показател: Ценово предложение – П2; тежест: 50

IV.3) Административна информация
ІV.3.3) Условия за получаване на документацията за участие (спецификации и допълнителни документи) (с изключение на ДСП) или на описателен документ (при състезателен диалог)
Срок за получаване на документация за участие
26.03.2014 г.  Час: 15:30
Платими документи

ДА

Цена: 12 BGN
Условия и начин на плащане

Документация за участие в процедурата може да бъде закупена на хартиен носител всеки работен ден от 08:00 ч. до 15:30 ч.часа на датата посочена в обявлението. Цената на настоящата документация за получаване на хартиен носител е в размер на 12.00 лв. с вкл. ДДС, като сумата може да бъде заплатена на касата на община Роман или да бъде преведена по банкова сметка на на Община Роман - IBAN .BG89STSA 93008490020100 код за вид плащане: 44890, BIC STSABGSF, БАНКА .ДСК ЕАД клон Роман. Документацията за участие на хартиен носител се получава в деловодството в сградата на Общинска администрация след заплащане на цената и. Пълен достъп до документацията, с оглед предварителното запознаване на участниците преди закупуването й, е предоставен и на официалната интернет страница на Възложителя. При изтеглянето на документацията от посочения сайт, възложителят няма разходи по смисъла на чл. 28, ал. 4 ЗОП, като в тези случаи не е необходимо нейното закупуване.

ІV.3.4) Срок за получаване на оферти или заявления за участие
02.04.2014 г.  Час: 17:00
IV.3.6) Език/ци, на които могат да бъдат изготвени офертите или заявленията за участие

Български

IV.3.7) Срок на валидност на офертите
Продължителност в дни

180

IV.3.8) Условия при отваряне на офертите
Дата: 03.04.2014 г.  Час: 10:00
Място

гр. Роман, бул. "Христо Ботев" № 132-136

Лица, които могат да присъстват при отварянето на офертите

Действията на Комисията на заседанието по отварянето на офертите са публични и по време на заседанията могат да присъстват участниците в процедурата или техни упълномощени представители с пълномощно с нотариална заверка на подписа, както и представители на средствата за масово осведомяване и на юридически лица с нестопанска цел. Присъствието на тези лица се допуска след удостоверяване на тяхната самоличност и представяне на съответните пълномощни или други документи удостоверяващи горните качества и законното им право да присъстват.



РАЗДЕЛ VI: ДРУГА ИНФОРМАЦИЯ

VI.2) Поръчката е свързана с проект и/или програма, финансирана от фондове на ЕС

Мярка 322 "Обновяване и развитие на населените места" от Програмата за развитие на селските райони за периода 2007-2013г., подкрепена от Европейския земеделски фонд за развитие на селските райони.

VI.3) Допълнителна информация

1. Цялата документация за участие в процедурата е публикувана на официалния интернет сайт на Възложителя http://www.roman-bg.com/ от датата на публикуване на решението и обявлението за обществената поръчка.Участниците, които желаят, могат да я получат безплатно, като я изтеглят от посочения интернет адрес. Датата, часа и мястото за отваряне и повестяване на ценовите предложения се обявява чрез изрично съобщение на официалната интернет страница на възложителя. Участниците могат да получат необходимата информация за : -задълженията, свързани с данъци и осигуровки - от Национална агенция по приходите на ел.адрес www.nap.bg ; -опазване на околната среда - от Министерство на околната среда и водите и неговите структури на ел.адрес www.moew.government.bg ; -закрила на заетостта и условията на труд - от Министерство на труда и социалната политика на ел.адрес www.mlsp.government.bg, които са в сила в РБългария, където трябва да се извърши строителството или да се предоставят услугите, и които са приложими към строителството или към предоставяните услуги. 3.Възложителят си запазва правото, ако възникне необходимост от повторение на строителство и при осигурено финансиране, при което да е налице необходимост повторното строителство да се извърши от същия изпълнител, да възложи повторното строителство чрез процедура на договаряне без обявление по чл. 90, ал. 1, т. 9 от ЗОП, като новата поръчка ще съответства на настоящия проект и ще включва според нуждите на възложителя дейности, сходни с настоящия проект. 5. ВАЖНО!!! В случай, че финансирането по проекта не бъде осигурено поради каквато и да е причина, Възложителят си запазва правото да прекрати процедурата на основание чл.39 ал.1 т.5 от ЗОП. В случай, че процедурата е проведена и Възложителя е сключил договор с избрания изпълнител, то тогава изпълнението ще започне само след осигуряване на финансирането и след изрично уведомление за стартиране на дейностите по проекта, като Възложителят си запазва правото при узнаване на факта, че финансирането на проекта няма да бъде осигурено, да прекрати договора с избрания изпълнител без да дължи неустойки и/или обезщетения за пропуснати ползи. 5. Пояснение относно показателите за оценка от методиката: 5.1.Показател „ТЕХНИЧЕСКО ПРЕДЛОЖЕНИЕ” – П1 - Максимален брой точки по показателя - 100 точки. Относителна тежест на показателя в комплексната оценка 50%, включва следните подпоказатели: А:ТЕХНОЛОГИЧНА ПОСЛЕДОВАТЕЛНОСТ НА СТРОИТЕЛНИТЕ ПРОЦЕСИ - Максимален брой точки по показателя - 60 точки; и Б:УПРАВЛЕНИЕ НА РИСКА - Максимален брой точки по показателя - 40 точки. 5.3. Показател „ЦЕНОВО ПРЕДЛОЖЕНИЕ” – П2 -Максимален брой точки по показателя – 100 точки. Относителната тежест на показателя в комплексната оценка е 50 %.

VI.4) Процедури по обжалване
VI.4.1) Орган, който отговаря за процедурите по обжалване

Комисия за защита на конкуренцията, бул. Витоша № 18, Република България 1000, София, Тел.: 02 9884070, E-mail: cpcadmin@cpc.bg, Факс: 02 9807315

Интернет адрес/и:

URL: http://www.cpc.bg.

VI.4.2) Подаване на жалби

Съгласно чл.120, ал.5, т.1 и ал. 6 от ЗОП

VI.5) Дата на изпращане на настоящото обявление

04.03.2014 г. 



ПРИЛОЖЕНИЕ Б: ИНФОРМАЦИЯ ОТНОСНО ОБОСОБЕНИТЕ ПОЗИЦИИ