Версия за печат

00914-2014-0007

BG-Разлог: Изграждане

ОБЯВЛЕНИЕ ЗА ОБЩЕСТВЕНА ПОРЪЧКА

Строителство

РАЗДЕЛ І: ВЪЗЛОЖИТЕЛ

I.1) Наименование, адреси и лица за контакт

Община Разлог, ул. "Стефан Стамболов" № 1, За: Петранка Ушева, България 2760, Разлог, Тел.: 0747 80095, E-mail: ob_razlog@bcmesta.bg, Факс: 0747 80081

Място/места за контакт: отдел Обществени поръчки

Интернет адрес/и:

Основен адрес на възлагащия орган/възложителя: www.razlog.bg.

Адрес на профила на купувача: www.razlog.bg.

Адреси и лица за контакт, от които може да се получи допълнителна информация: На горепосочения адрес за контакти.

Адреси и лица за контакт, от които може да се получи документация за участие:

Информационен център на Община Разлог, ул."Шейново" №2, За: Елена Прешелкова, България 2760, Разлог, Тел.: 0747 80092

Място/места за контакт: Информационен център на Община Разлог

Адреси и лица за контакт, на които трябва да бъдат изпратени офертите или заявленията за участие:

Информационен център на Община Разлог, ул."Шейново" №2, За: Елена Прешелкова, България 2760, Разлог, Тел.: 0747 80092

Място/места за контакт: Информационен център на Община Разлог

I.2) Вид на възложителя и основна дейност/и

Регионален или местен орган

Основна дейност на възложителя

Обществени услуги

Възложителят възлага обществена/и поръчка/и от името на друг/и възложител/и

НЕ

РАЗДЕЛ ІІ: ОБЕКТ НА ОБЩЕСТВЕНАТА ПОРЪЧКА

II.1) Описание
II.1.1) Наименование на поръчката, дадено от възложителя

„Реконструкция на площадно пешеходно пространство в централна градска част на град Разлог“

II.1.2) Обект на поръчката и място на изпълнение на строителството, доставката или услугата
Строителство
Изграждане 
Място на изпълнение: Община Разлог
Код NUTS: BG413
ІІ.1.3) Настоящото обявление е за

Възлагане на обществена поръчка

ІІ.1.5) Кратко описание на поръчката

„Реконструкция на площадно пешеходно пространство в централна градска част на град Разлог“ Проектна разработка І част Обхват на проектната разработка Територията която проекта обхваща са пешеходните пространства на централна градска част - ул. „Христо Ботев", ул. „Екзарх Йосиф" и ул. „Стефан Стамболов", намиращи се в устройствена зона „Ц", в обхвата на ПИ 61813.759.254, ПИ61813.759.257, ПИ 61813.759.255, ПИ 61813.759.217, ПИ 61813.759.218, ПИ 61813.759.251, ПИ 61813.758.151, ПИ 61813.760.119, ПИ 61813.760.100, част от ПИ 61813.759.299, ПИ 61813.758.347, ПИ 61813.760.115, ПИ част от 61813.760.112, част от ПИ 61813.759.175, част от ПИ 61813.760.269 по плана на гр. Разлог. Площта на разработката е - 5020 кв. м. Разработваното пространство граничи на север с площада на града, изграден през 1955 г., който е обявен в ДВ бр.18 от 1973 г. като исторически паметник на културата с категория „местно значение" Основната ценност заради която площада е защитен през 1973 г. е неговото историческо значение като място на сражение. Въпреки това настоящата проектна разработка отчита и се съобразява изцяло и с неговите основни композиционни характеристики: растер от 5м. (съотв. 14 2,5м), монохромното му цветово решение и използваните материали (мрамор и гранит). Те са интерпретирани така че да се получи хармонична цялост и едновременно с това ясно отличаване между съществуващия площад от 1955 г. и новите пешеходните зони. Основните цели при разработването на настоящия проект са: приемственост в ценностите на града, наследени исторически, в хода на неговото развитие комплексност и хармонизация на елементите на пространствата на града мащабност и съразмерност на елементите и пространствата стилово единство и поддържане на автентичната стилова характеристика на съществуващите елементи и пространства ефективност, по отношение на функцията, технологията и материалите композиционно единство, съхраняване на духовната атмосфера и характеристика на мястото подобряване на привлекателността и качеството на живота в града изграждане на достъпна среда. Проектна разработка ІІ част Обхват на проектната разработка Територията която настоящия проект обхваща са пешеходните пространства на ул. „Шейново", частично от ул. „Стефан Стамболов" и пешеходните алеи между ул. „Екзарх Йосиф" и ул. „Шейново". Зоната е в устройствена зона „Ц", в обхвата на ПИ 61813.759.254, ПИ61813.759.257, ПИ 61813.759.255, ПИ 61813.759.217, ПИ 61813.759.218, ПИ 61813.759.251, ПИ 61813.758.151, ПИ 61813.760.119, ПИ 61813.760.100, част от ПИ 61813.759.299, ПИ 61813.758.347, ПИ 61813.760.115, ПИ част от 61813.760.112, част от ПИ 61813.759.175, част от ПИ 61813.760.269 по плана на гр. Разлог. Разработката е част от проект за цялостна реконструкция на пешеходните зони в централната градска част на гр. Разлог и е предшествана от проектна част за пешеходните пространства по ул. „Христо Ботев", ул. „Стефан Стамболов" и ул. „Екзарх Йосиф". Площта проектната разработката е - 2200 кв.м. Основните цели при разработването на тази част от проекта следват принципите заложени в предходната част и са: приемственост в ценностите на града, наследени исторически, в хода на неговото развитие; комплексност и хармонизация на елементите на пространствата на града; мащабност и съразмерност на елементите и пространствата; стилово единство и поддържане на автентичната стилова характеристика на съществуващите елементи и пространства; ефективност, по отношение на функцията, технологията и материалите; композиционно единство, съхраняване на духовната атмосфера и характеристика на мястото; подобряване на привлекателността и качеството на живота в града; осигуряване на достъп за хора с увреждания. Пълният обхват и изчерпателно изброяване на дейностите са описани в техническата спецификация, неразделна част от документацията за участие.

ІІ.1.6) Код съгласно Класификатора на ОП (CPV)

45000000, 45233262, 45211360, 34928500, 43325000

Описание:

Строителни и монтажни работи
Строителни и монтажни работи по изграждане на пешеходни зони
Строителни и монтажни работи по градско благоустройство
Оборудване за обществено осветление
Оборудване за паркове и площадки за игри

ІІ.1.8) Обособени позиции

НЕ

ІІ.1.9) Ще бъдат приемани варианти

НЕ


II.2) Количество или обем на поръчката
ІІ.2.1) Общо количество или обем

Проектна разработка І част Обхват на проектната разработка Територията която проекта обхваща са пешеходните пространства на централна градска част - ул. „Христо Ботев", ул. „Екзарх Йосиф" и ул. „Стефан Стамболов", намиращи се в устройствена зона „Ц", в обхвата на ПИ 61813.759.254, ПИ61813.759.257, ПИ 61813.759.255, ПИ 61813.759.217, ПИ 61813.759.218, ПИ 61813.759.251, ПИ 61813.758.151, ПИ 61813.760.119, ПИ 61813.760.100, част от ПИ 61813.759.299, ПИ 61813.758.347, ПИ 61813.760.115, ПИ част от 61813.760.112, част от ПИ 61813.759.175, част от ПИ 61813.760.269 по плана на гр. Разлог. Площта на разработката е - 5020 кв. м. Разработваното пространство граничи на север с площада на града, изграден през 1955 г., който е обявен в ДВ бр.18 от 1973 г. като исторически паметник на културата с категория „местно значение" Основната ценност заради която площада е защитен през 1973 г. е неговото историческо значение като място на сражение. Въпреки това настоящата проектна разработка отчита и се съобразява изцяло и с неговите основни композиционни характеристики: растер от 5м. (съотв. 14 2,5м), монохромното му цветово решение и използваните материали (мрамор и гранит). Те са интерпретирани така че да се получи хармонична цялост и едновременно с това ясно отличаване между съществуващия площад от 1955 г. и новите пешеходните зони. Проектна разработка ІІ част Обхват на проектната разработка Територията която настоящия проект обхваща са пешеходните пространства на ул. „Шейново", частично от ул. „Стефан Стамболов" и пешеходните алеи между ул. „Екзарх Йосиф" и ул. „Шейново". Зоната е в устройствена зона „Ц", в обхвата на ПИ 61813.759.254, ПИ61813.759.257, ПИ 61813.759.255, ПИ 61813.759.217, ПИ 61813.759.218, ПИ 61813.759.251, ПИ 61813.758.151, ПИ 61813.760.119, ПИ 61813.760.100, част от ПИ 61813.759.299, ПИ 61813.758.347, ПИ 61813.760.115, ПИ част от 61813.760.112, част от ПИ 61813.759.175, част от ПИ 61813.760.269 по плана на гр. Разлог. Разработката е част от проект за цялостна реконструкция на пешеходните зони в централната градска част на гр. Разлог и е предшествана от проектна част за пешеходните пространства по ул. „Христо Ботев", ул. „Стефан Стамболов" и ул. „Екзарх Йосиф". Площта проектната разработката е - 2200 кв.м. Пълният обхват и изчерпателно изброяване на дейностите са описани в техническата спецификация, неразделна част от документацията за участие.

Прогнозна стойност без ДДС
2000000 BGN
ІІ.2.2) Опции

НЕ

ІІ.3) Срок на договора или краен срок за изпълнение на поръчката
Продължителност в месеци

4


РАЗДЕЛ ІII ЮРИДИЧЕСКА, ИКОНОМИЧЕСКА, ФИНАНСОВА И ТЕХНИЧЕСКА ИНФОРМАЦИЯ

III.1) Условия, свързани с изпълнението на поръчката
ІІІ.1.1) Изискуеми депозити и гаранции

Гаранцията за участие е, както следва: 10 000 лв. /десет хиляди лева/ Гаранцията за участие се внася като парична сума по сметка на общината, „Първа Инвестиционна Банка”, BIC: FINVBGSF; IBAN: BG20FINV91503315390508 или се представя като банкова гаранция за срока на валидност на офертата. В случай на представяне на банкова гаранция за участие може да се ползва образеца, включен в документацията за участие или ако банката има собствени образци, в същите следва да бъдат включени специфичните клаузи от образца към документацията. Гаранцията за участие се задържа в полза на Възложителя или се освобождава по реда на чл.61 и чл.62 от ЗОП. Възложителят има право да задържи гаранцията за участие до решаване на спора, когато участникът в процедурата за възлагане на обществена поръчка обжалва решението за определяне на изпълнител. Възложителят има право да усвои гаранцията за участие независимо от нейната форма, когато участник: 1.оттегли офертата си след изтичането на срока за получаване на офертите; 2. е определен за изпълнител, но не изпълни задължението си да сключи договор за обществената поръчка. Възложителят освобождава гаранциите за участие на: 1. отстранените участници в срок 5 работни дни след изтичането на срока за обжалване на решението на възложителя за определяне на изпълнител; 2. класираните на първо и второ място участници - след сключване на договора за обществена поръчка, а на останалите класирани участници - в срок 5 работни дни след изтичане на срока за обжалване на решението за определяне на изпълнител. При прекратяване на процедурата за възлагане на обществена поръчка гаранциите на всички участници се освобождават в срок 5 работни дни след изтичане на срока за обжалване на решението за прекратяване. Възложителят освобождава гаранциите, без да дължи лихви за периода, през който средствата законно са престояли при него. Гаранцията за изпълнение на договора, внесена по сметката на общината или представена като банкова гаранция в деня на подписване на договора е 3% /три на сто/ от стойността на поръчката. В случай на представяне на банкова гаранция за изпълнение може да се ползва образеца, включен в документацията за участие или ако банката има собствени образци, в същите следва да бъдат включени специфичните клаузи от образеца към документацията. Банковата гаранция за изпълнение на договора да бъде със срок на валидност 30 /тридесет/ календарни дни след след подписване на констативен акт обр.15. В договора са описани случаите, в които възложителят ще задържи гаранцията за изпълнение на договора. Възложителят не дължи лихви за периода, през който средствата законно са престояли у него.

ІІІ.1.2) Условия и начин финансиране и плащане и/или препратка към съответните разпоредбите, които ги уреждат

Финансирането на обществената поръчка е от държавния бюджет, чрез Публичната инвестиционна програма „Растеж и устройство развитие на регионите“, съгласно Постановление №19 от 7 февруари 2014 година на Министерски съвет. Схема на плащане: Авансово плащане в размер на 30 (тридесет) % от цената по договора, платимо в срок до 15 /петнадесет/ дни след подписване на договора и издаване на фактура за стойността на авансовото плащане от Изпълнителя. Междинни плащания в общ размер до 80% /осемдесет процента/ се извършват на база реално изпълнени и приети без забележки СМР, установени с констативен приемо-предавателе протокол за установяване на действително извършени работи, подписан от представители на страните по Договора, в срок до 15 /петнадесет/ дни от подписване на протокола. От стойността на всяко междинно плащане се извършва пропорционално приспадане на платения аванс. Окончателно плащане се извършва в срок до 15 /петнадасет/ дни след подписване на окончателен приемо-предавателен протокол /респ. Акт образец 15/ и издаване на фактура от Изпълнителя. Размерът на окончателното плащане се изчислява като от цената на договора се приспаднат междинните плащания и аванса. Сборът от стойностите на авансовото плащане, междинните плащания и окончателното плащане не може да надхвърля общата стойност на договора.

ІІІ.2) Условия за участие
ІІІ.2.1) Изисквания към кандидатите или участниците, включително за вписването им в професионални или търговски регистри
Изискуеми документи и информация: Съд-е на Плик №1 „Документи за подбор”: 1.Списък на документите, съдържащи се в офертата, подписан от участника– по образец 2.Оферта, попълнена по образец 3.Копие на документ за рег-я: копие от документа за регистрация или ЕИК съгласно чл.23 ЗТР, когато уч-ът е ЮЛ или ЕТ; когато не е представен ЕИК, участниците в процедурата -ЮЛ или ЕТ, прилагат в офертата си освен документа за рег-я и удост-е за актуално състояние; копие от док-та за самоличност, когато участник е ФЛ; документ за рег-я на чуждестранно ЮЛ или тяхно обединение в официален превод, издаден от държавата, в която са установени. Ако участникът е обединение, документите се представят от всяко ФЛ или ЮЛ, включено в обединението. Ако участникът е чуждестранно ФЛ следва да представи в официален превод документа си за самоличност, издаден от държавата, в която е установен. 4.Нотариално заверено пълномощно на лицето, упълномощено да представлява уч-ка в процедурата (когато участникът не се представлява от лицата, които имат право на това, съгласно документите му за рег-я). 5.Документ-договор или споразумение, подписан от лицата, включени в обединението, когато участник в процедурата е обединени/консорциум, което не е ЮЛ, в който задължително се посочва представляващия. Док-ът се представя ако участникът е неперсонифицирано обединение. Същият следва да бъде в оригинал или нотариално зав. копие и от него следва да бъде видно/и лицето/а, които го представляват. В случай, че уч-ът е обединение, което не е ЮЛ, и лицето, подаващо офертата, не е изрично вписано в споразумението, с което се създава обединението, следва да бъдат представени и нотариално заверено пълномощно от всички уч-ци в обединението, с които упълномощават това лице, което има право да подаде офертата, да попълни и подпише док-те, общи за обединението. 6.Декл-я за липса на обст-та по чл. 47, ал. 1, т. 1, б.а, б, в, г, д и ал. 2, т. 2, т.4 и т.5 ЗОП /по образец/ 7.Декл-я за липса на обст-та по чл. 47, ал. 1, т. 2 и 3, ал. 2, т. 1 и 3 и ал. 5, т. 2 от ЗОП /по образец/ 8.Декл-я за липса на обст-та по чл.47, ал.5, т.1 от ЗОП /по образец/ 9.Документи за иконом. и финансово съст-е на уч-те- описани са в Раздел III.2.2 от обявлението. 10.Документи за техн. възможности и квалификация на участниците-описани са в Раздел III.2.3 от обявлението. 11.Декл-я по чл. 56, ал. 1, т. 8 ЗОП (по образец) за използване/неизползване на подизпълнители и списък с имената им, с посочване на вида на работите, които ще извършват и дела на тяхното участие 12.Декл-я за съгласие за участие като подизпълнител (по образец). Декл-ята се попълва от всеки подизпълнител поотделно. 13.Документ за внесена гаранция за участие– оригинал или заверено копие на вносна бележка или оригинал на банковата гаранция за участие. 14.Декл-я по чл.56, ал.1, т.11 ЗОП (по образец), че са спазени изискванията за закрила на заетостта, включително минимална цена на труда и условията на труд. 15.Декл-я за приемане на условията в проекта на договора– (по образец). 16.Документ за закупена док-я за участие– оригинал или заверено копие. 17.Талон за рег-я в ЦПРС удостоверяващи право на изпълнение на СМР от Втора група, Четвърта категория по ЗУТ или удостоверение за вписване в съответен регистър на държава-членка на ЕС, или на друга държава- страна по Споразумението за ЕИП с подобен обхват. Чуждестранно лице може да представи удостоверение за наличието на такава регистрация от компетентните органи, съгласно националния му закон, или да представи декларация, в случай, че в националното му законодателство не се изисква документ за извършване на дейността. Всички документи, съдържащи се в плик №1 следва да бъдат сканирани във формат pdf и записани на магнитен носител, който се поставя в плик №1. Продължава в Раздел VI.3 "Допълнителна Информация" от настоящото обявление...
ІІІ.2.2) Икономически и финансови възможности
Изискуеми документи и информация: 1. Справка (по образец) за оборота за последните три години (2011, 2012 и 2013г.) или от датата, на която участникът е учреден или е започнал дейността си. 2. Копие на валидна задължителна застраховка „Професионална отговорност” по чл. 171 от ЗУТ или еквивалентна. Чуждестранните лица следва да представят еквивалентен документ, съобразно законодателството на държавата, където са установени.
Минимални изисквания: 1. Участникът да има оборот за последните три години (2011, 2012 и 2013 год.) или от датата, на която участникът е учреден или е започнал дейността си, не по-малко от 4 000 000,00 лева (четири милиона лева) сумарно. Участникът да има оборот от СМР от сходни обекти за последните три години (2011, 2012 и 2013 год.) или от датата, на която участникът е учреден или е започнал дейността си, не по-малко от 2 000 000,00 лева (два милиона лева) сумарно. • Под „сходни с обекта на поръчката” следва да се разбира строителство, реконструкция и рехабилитация на обекти от благоустройствената инфраструктура. 2. Участниците трябва да притежават валидна застраховка „Професионална отговорност” по чл. 171 от ЗУТ за професиотална отговорност в строителството, която да отговаря на категорията строеж по обекта на поръчката или на по-висока. При участие на обединения, които не са юридически лица: а) изискванията по точка 1 се прилагат към обединението участник, а не към всяко от лицата, включени в него. Документите се представят само за участниците, чрез които обединението доказва съответствието си с изискванията. б) изискването по точка 2 се прилага към всяко юридическо лице, включено в обединението. Когато участник в процедурата предвижда участието на подизпълнители, изискванията към тях се прилагат съобразно вида и дела на тяхното участие.
ІІІ.2.3) Технически възможности
Изискуеми документи и информация: 1. Списък на изпълнени договори за СМР /по образец/, включително и с предмет сходен с предмета на поръчката за периода през последните пет години, придружен от референции /препоръки/ за добро изпълнение на обекти; в препоръките да са посочени стойността, датата и мястото на строителството, както и дали е изпълнено професионално и в съответствие с нормативните изисквания; Забележка: Списъкът трябва да съдържа само изпълнените обекти през последните 5 години. Посоченият период се изчислява към датата, определена като краен срок за получаване на оферти. 2. Списък на инженерно-техническия екип /по образец/, който ще участва в изпълнението на строителството, обект на поръчката. Доказателства за квалификацията, опита и стажа на посочените специалисти се доказва чрез референции от работодатели, възложители, копия на дипломи и сертификати за придобити квалификации, копия на служебни, трудови и/или осигурителни книжки или автобиографии. 3. Списък на строителната механизация, съоръжения и технически средства, с които разполага участникът за изпълнение на поръчката /по образец/. Участниците могат да използват ресурсите на други физически или юридически лица, при изпълнение на поръчката, при условие, че докажат, че ще имат на свое разположение тези ресурси.
Минимални изисквания: 1. Участникът да има успешно изпълнени в рамките на последните 5 /пет/ години или от датата, на която участникът е учреден или е започнал дейността си, поне 1 договор за обект, включващ реконструкция и рехабилитация на обекти от благоустройствената инфраструктура. 2. За изпълнението на поръчката участникът следва да разполага с инженерен персонал- ключови експерти, назначен на трудов договор или привлечен по граждански договор, който да отговаря на следните изисквания: -Ръководител на обекта, осъществяващ цялостното ръководство при изпълнението на строителството, предвидено в предмета на обществената поръчка. •да има диплома за завършено висше образование с квалификация „строителен инженер” или еквивалентна, степен „магистър” •да има минимум 5 години стаж по специалността •да е изпълнявал длъжността „Ръководител на обект” или еквивалентна на минимум един обект сходен с предмета на поръчката -Технически ръководител •да отговаря на изискванията на чл.163а от ЗУТ •да има минимум 5 години стаж по специалността • да е изпълнявал длъжността „Технически ръководител на обект” или еквивалентна на минимум два обекта сходени с предмета на поръчката -Експерт - инженер озеленител •да има диплома за завършено висше образование, свързано с изискуемата длъжност •да има минимум 5 години стаж по специалността •да е участвал в изпълнението на минимум един обект сходен с предмета на поръчката -Ескперт – контрол по качеството •да има диплома за за завършено висше образование с квалификация „строителен инженер” или еквивалентна •да има най-малко 3 години стаж на длъжност, свързана с контрол на качеството при изпълнение на СМР •да притежава удостоверение/сертификат за вътрешен одитор по качеството или еквивалентно -Експерт – координатор по безопасност и здраве •да има най-малко 3 години стаж на длъжност „Координатор по безопасност и здраве в строителството“ или еквивалентна •да притежава актуално удостоверение за Координатор по безопасност и здраве в строителството 3. Участникът да разполага със строителната механизация, съоръжения и технически средства за изпълнение на поръчката,. при спазване на следните минимални изисквания: - багер със стандартна кофа – 1 бр.; - челен товарач – 1 бр.; - бордови камион – 2 бр.; - самосвал – 2 бр.; - пневматичен или хидравличен чук (шило) за разбиване – 1 бр.; - механична трамбовка за уплътняване на земни основи и каменни настилки – 2 бр; - режеща машина за инертни материали – 1 бр; - ъглошлайфи – 2 бр. При участие на обединения, които не са юридически лица: Изискванията по т. 1, 2 и 3 се отнасят за обединението участник. Документите се представят само за участниците, чрез които обединението доказва съответствие с изискванията. Когато участникът в процедурата предвижда участието на подизпълнители, изискванията се прилагат по отношение на тях, съобразно вида и дела на участие.
ІІІ.3) Специфични условия при обществени поръчки за услуги


РАЗДЕЛ ІV ПРОЦЕДУРА

ІV.1) Вид процедура
ІV.1.1) Вид процедура

Открита


ІV.2) Критерии за оценка на офертите
ІV.2.1) Критерии за оценка на офертите
Икономически най-изгодна оферта при:
Посочените по-долу показатели:
Показател: Предлагана цена; тежест: 50
Показател: Срок за изпълнение на поръчката; тежест: 40
Показател: Гаранционен срок; тежест: 10

IV.3) Административна информация
ІV.3.3) Условия за получаване на документацията за участие (спецификации и допълнителни документи) (с изключение на ДСП) или на описателен документ (при състезателен диалог)
Срок за получаване на документация за участие
28.03.2014 г.  Час: 17:00
Платими документи

ДА

Цена: 12 BGN
Условия и начин на плащане

Стойността на Документацията може да бъде заплатена на касата в Информационен център на Община Разлог, ул. "Шейново" №2, България 2760, Разлог, Тел.: 0747 80092 или по банкова сметка: „Първа Инвестиционна Банка”, BIC: FINVBGSF; IBAN: BG20FINV91503315390508.

ІV.3.4) Срок за получаване на оферти или заявления за участие
04.04.2014 г.  Час: 16:00
IV.3.6) Език/ци, на които могат да бъдат изготвени офертите или заявленията за участие

Български

IV.3.7) Срок на валидност на офертите
Продължителност в дни

120

IV.3.8) Условия при отваряне на офертите
Дата: 07.04.2014 г.  Час: 10:00
Място

Стая №111 в сградата на ОбА- гр. Разлог

Лица, които могат да присъстват при отварянето на офертите

Действията на комисията по отварянето на офертите са публични. На тях могат да присъстват участниците или техни упълномощени представители, както и представители на средствата за масово осведомяване и юридически лица с нестопанска цел. Присъстващите предствители се допускат след представяне на документ, удостоверяващ представителната им власт.



РАЗДЕЛ VI: ДРУГА ИНФОРМАЦИЯ

VI.2) Поръчката е свързана с проект и/или програма, финансирана от фондове на ЕС

НЕ

VI.3) Допълнителна информация

Продължение от Раздел III.2.1. на настоящото обявление: Съдържание на Плик №2 „Предложение за изпълнение на поръчката”: 1. Техническо предложение (по образец), в което се попълва и предложения от участника срок за изпълнение на поръчката и гаранционен срок, заедно с приложенията към него. Забележка: всички документи, съдържащи се в плик №2 следва да бъдат сканирани във формат pdf и записани на магнитен носител, който се поставя в плик №2. Съдържание на Плик №3 „Предлагана цена”: 1. Ценово предложение (по образец), заедно с приложенията към него. Забележка: всички документи, съдържащи се в плик №3 следва да бъдат сканирани във формат pdf и записани на магнитен носител, който се поставя в плик №3. Участник за когото е налице някое от обстоятелствата по: чл. 47, ал. 1, т. 1, б.а, б, в, г, д и ал. 2, т. 2, т.4 и т.5 ЗОП; чл. 47, ал. 1, т. 2 и 3, ал. 2, т. 1 и 3 и ал. 5, т. 2 от ЗОП и чл.47, ал.5, т.1 от ЗОП, ще бъде отстранен от процедурата. Договорът сключен с изпълнителя влиза в сила след осигуряване на средства за финансиране на обекта на поръчката от възложителя. Възлагането на строителството ще се извършва поетапно по преценка на ВЪЗЛОЖИТЕЛЯ с писмено уведомление, отправено до изпълнителя, в което се посочва обекта и видовете работи, които следва да се извършват, както и началния момент на започване на СМР. Участниците могат да получат необходимата информация за: задълженията, свързани с данъци и осигуровки - от Национална агенция по приходите на ел.адрес www.nap.bg; опазване на околната среда - от Министерство на околната среда и водите и неговите структури на ел.адрес www.moew.government.bg; закрила на заетостта и условията на труд - от Министерство на труда и социалната политика на ел.адрес www.mlsp.government.bg, които са в сила в Р.България, където трябва да се извърши строителството и които са приложими към строителството.

VI.4) Процедури по обжалване
VI.4.1) Орган, който отговаря за процедурите по обжалване

Комисия за защита на конкуренцията, бул. Витоша № 18, Република България 1000, София, Тел.: 02 9884070, E-mail: cpcadmin@cpc.bg, Факс: 02 9807315

Интернет адрес/и:

URL: http://www.cpc.bg.

VI.4.2) Подаване на жалби

Обжалването във връзка с процедурата става съгласно чл.120, ал.4 и ал.5 и следващите от ЗОП.

VI.5) Дата на изпращане на настоящото обявление

28.02.2014 г. 



ПРИЛОЖЕНИЕ Б: ИНФОРМАЦИЯ ОТНОСНО ОБОСОБЕНИТЕ ПОЗИЦИИ