Версия за печат

00360-2013-0005

BG-София: 27 - Други услуги

ОБЯВЛЕНИЕ ЗА ВЪЗЛОЖЕНА ПОРЪЧКА
Директива 2004/18/ЕО

Услуги

РАЗДЕЛ I: ВЪЗЛАГАЩ ОРГАН

I.1) Наименование, адреси и място/места за контакт
Национален идентификационен No (ЕИК): 831605795

УМБАЛ "Александровска" ЕАД, ул."Св.Георги Софийски" №1, За: Зоя Катерска - началник "Обществени поръчки", Р България 1431, София, Тел.: 02 9230579, E-mail: umbal.alexandrovska@gmail.com, Факс: 02 9230646

Място/места за контакт: Отдел "Обществени поръчки"

Интернет адрес/и:

Основен адрес на възлагащия орган: www.alexandrovska.com.

I.2) Вид на възлагащия орган

Публичноправна организация

I.3) Основна дейност

Здравеопазване

I.4) Възлагане на поръчка от името на други възлагащи органи

НЕ

РАЗДЕЛ ІІ: ОБЕКТ НА ПОРЪЧКАТА

II.1) Описание
II.1.1) Заглавие на поръчката, предоставено от възлагащия орган

„Приготвяне и доставка на готова храна за пациентите и дежурния персонал" в УМБАЛ “Александровска” ЕАД”

II.1.2) Вид на поръчката и място на изпълнение на строителството, място на доставката или място на предоставяне на услугите
Услуги
Категория услуги: 27 (27 - Други услуги)
Основна площадка или място на изпълнение на строителството, място на доставката или място на предоставяне на услугите:
Всички сградни блокове и самостоятелни клиники - до етажа, на който е разположена клиниката,намиращи се на територията на болницата – ул. “Св.Г.Софийски” № 1, Клиника по пластично - възстановителна и естетическа хирургия , намираща се в Стоматологичен факултет на ул. "Св.Г.Софийски" № 3
Код NUTS: BG411
II.1.3) Информация относно рамковото споразумение
ІІ.1.4) Кратко описание на поръчката или покупката/ите

Обществената поръчка включва: 1. Ежедневно приготвяне и доставяне на храна за пациентите на лечебното заведение - броят на пациентите за деня е между 450 и 650. Приблизителният брой на хранодните за 1 година е 200 000. Приготвената храна ще се доставя в индивидуални опаковки;2.Ежедневно приготвяне и доставяне на храна за дежурния персонал на лечебното заведение - персонал, който получава ежедневно храна , разпределен както следва: в делнични дни - обяд - до 10 човека, вечеря – до 80 човека; в почивни и празнични дни - обяд и вечеря - до 80 човека. Приготвената храна ще се доставя в таблетна форма;3.Доставка на готови храни: кисело мляко; прясно мляко; колбаси; сирене; кашкавал; извара; топено сир 80 човека;3.Доставка на готови храни:- кисело мляко, прясно мляко, колбаси, сирене, кашкавал, извара, топено сирене, лютеница, хляб. Среднодневното разпределение на тежестта на отделните диети е посочено в документацията за участие. Храната се приготовлява съгласно приложените варианти на групови и при необходимост - по допълнително изработваните през периода на изпълнение на поръчката варианти на други групови и индивидуални диетични режими. Хранителните режими за дежурния персонал се изготвят и съгласуват с изпълнителя след подписване на договора.Заявката на необходимата за следващия ден готова храна се предоставя на изпълнителя по договора по клиники и варианти на диети в срокове, посочени в документацията. Производството, разпределението, пакетирането, таблетирането, транспортирането и доставката на приготвената храна следва да се извършва при спазване на добрите производствени практики и санитарно-хигиенните и технологични изисквания, изискванията на БДС и рецептурника за диетично хранене за органолептични качества и количество. Предлаганите и влаганите при производството на храната продукти следва да са висококачествени, несъдържащи вредни за здравето примеси и добавки, да са в срок на годност, с добра органолептика и качество и да притежават сертификат за годност и качество, издаден от оторизиран орган. При използване на допълнителни материали - фолио, чаши, торбички за еднократна употреба, таблети и др за пакетиране на храни и напитки, същите трябва да притежават сертификат за годност и качество. Храната се доставя със собствен специализиран транспорт на фирмата, отговарящ на изискванията на Закона за храните до клиниките и отделения, вкл. до етажа, на който са разположени. За транспорта на храната се използват минимум две транспортни средства. Доставките се извършват три пъти дневно – за закуска, обяд и вечеря съгласно график.

ІІ.1.5) Общ терминологичен речник (CPV)

55520000

Описание:

Услуги на заведения за приготвяне и доставяне на храна

II.2) Обща крайна стойност на поръчката/ите
ІІ.2.1) Обща крайна стойност на поръчката/ите
Стойност
0 BGN с ДДС 20%

РАЗДЕЛ ІV: ПРОЦЕДУРА

ІV.1) Вид процедура
ІV.1.1) Вид процедура

Открита

ІV.2) Критерии за възлагане
ІV.2.1) Критерии за възлагане
Икономически най-изгодна оферта с оглед на:
Критерий: Предложена средна претеглена обща стойност за един храноден; тежест: 60
Критерий: Oценка на техническото предложение ; тежест: 40
ІV.2.2) Информация относно електронен търг
Използван е електронен търг

НЕ

ІV.3) Административна информация
ІV.3.2) Предишни публикации относно същата поръчка

ДА

Обявление за предварителна информация
Номер на обявлението в ОВ на ЕС 2013/S 009 - 010919 от 12.01.2013 г. 
Обявление за поръчка
Номер на обявлението в ОВ на ЕС 2013/S 074 - 123968 от 16.04.2013 г. 
Други предишни публикации
Номер на обявлението в ОВ на ЕС 2013/S 084 - 140688 от 30.04.2013 г. 

РАЗДЕЛ V: ВЪЗЛАГАНЕ НА ПОРЪЧКАТА


Поръчка №: 230 / Обособена позиция №: 1 / Заглавие на обособената позиция: Приготвяне и доставка на готова храна за пациентите и дежурния персонал
V.1) Дата на решението за възлагане на поръчката

22.07.2013 г. 

ІV.2) Информация относно офертите
Брой на получените оферти

3

V.3) Наименование и адреси на икономическия оператор, в чиято полза е взето решението за възлагане на поръчката

ПАРТИ ФУУД ДЗЗД и ЕИК: 120556183, ул.„Хаджи Иван Бечев” № 1, Р България 4700, Смолян, Тел.: 02 4219165, Факс: 02 4219167

V.4) Информация относно стойността на поръчката
Обща крайна стойност на поръчката
Стойност: 0 BGN с ДДС 20%
Брой месеци: 12
V.5) Информация относно възлагането на подизпълнители
Има възможност поръчката да бъде възложена на подизпълнител/и

НЕ


РАЗДЕЛ VI: ДОПЪЛНИТЕЛНА ИНФОРМАЦИЯ

VI.1) Информация относно средства от Европейския съюз
Поръчката е във връзка с проект и/или програма, финансиран/а със средства от Европейския съюз

НЕ

VI.3) Процедури по обжалване
VI.3.1) Орган, който отговаря за процедурите по обжалване

Комисия за защита на конкуренцията, бул. Витоша № 18, Република България 1000, София, Тел.: 02 9884070, E-mail: cpcadmin@cpc.bg, Факс: 02 9807315

Интернет адрес/и:

URL: http://www.cpc.bg.

VI.4) Дата на изпращане на настоящото обявление

28.02.2014 г.