Версия за печат

00019-2014-0003

BG-Монтана: Изпълнение с каквито и да е средства на строителство съответстващо на изискванията, определени от възложителите

ОБЯВЛЕНИЕ ЗА ОБЩЕСТВЕНА ПОРЪЧКА

Строителство

РАЗДЕЛ І: ВЪЗЛОЖИТЕЛ

I.1) Наименование, адреси и лица за контакт

Община Монтана, ул. "Извора" №1, За: инж. Калин Каменов, България 3400, Монтана, Тел.: 096 394227, E-mail: kali_monti@abv.bg, Факс: 096 300462

Място/места за контакт: Дирекция "Териториално устройство и строителство"

Интернет адрес/и:

Основен адрес на възлагащия орган/възложителя: www.montana.bg.

Адреси и лица за контакт, от които може да се получи допълнителна информация: На горепосочения адрес за контакти.

Адреси и лица за контакт, от които може да се получи документация за участие:

Община Монтана, ул. "Извора" № 1, За: Нели Димитрова, България 3400, Монтана, Тел.: 096 396246

Място/места за контакт: Община Монтана, стая 102 - каса

Адреси и лица за контакт, на които трябва да бъдат изпратени офертите или заявленията за участие:

Община Монтана, ул. "Извора" №1, За: Мая Лъчезарова, България 3400, Монтана, Тел.: 096 394265

Място/места за контакт: Община Монтана, стая 102, гише 3

I.2) Вид на възложителя и основна дейност/и

Регионален или местен орган

Основна дейност на възложителя

Обществени услуги

Възложителят възлага обществена/и поръчка/и от името на друг/и възложител/и

НЕ

РАЗДЕЛ ІІ: ОБЕКТ НА ОБЩЕСТВЕНАТА ПОРЪЧКА

II.1) Описание
II.1.1) Наименование на поръчката, дадено от възложителя

"Текущ ремонт улици гр. Монтана-2014 г."

II.1.2) Обект на поръчката и място на изпълнение на строителството, доставката или услугата
Строителство
Изпълнение с каквито и да е средства на строителство съответстващо на изискванията, определени от възложителите 
Място на изпълнение: гр. Монтана
Код NUTS: BG312
ІІ.1.3) Настоящото обявление е за

Възлагане на обществена поръчка

ІІ.1.5) Кратко описание на поръчката

Изпълнение на текущи ремонти, на отделни участъци от уличната мрежа съгласно одобрена инвестиционна програма, включваща, пътна част и отводняване. Предметът включва изпълнение на асфалто-бетонови изкърпвания, преасфалтиране, повдигане на РШ и ДШ, подмяна и повдигане на бордюри, подобряване на отводняването.

ІІ.1.6) Код съгласно Класификатора на ОП (CPV)

45233000

Описание:

Строителни работи по изпълнение на основа на пътна настилка и настилка на пътища

ІІ.1.7) Поръчката е предмет на Споразумението за държавни поръчки (GPA) на Световната търговска организация

НЕ

ІІ.1.8) Обособени позиции

НЕ

ІІ.1.9) Ще бъдат приемани варианти

НЕ


II.2) Количество или обем на поръчката
ІІ.2.1) Общо количество или обем

Предметът включва изпълнение на асфалто-бетонови изкърпвания, преасфалтиране, повдигане на РШ и ДШ, подмяна и повдигане на бордюри, подобряване на отводняването.

Прогнозна стойност без ДДС
660000 BGN
ІІ.2.2) Опции

НЕ

ІІ.3) Срок на договора или краен срок за изпълнение на поръчката
Завършване

01.12.2014 г. 


РАЗДЕЛ ІII ЮРИДИЧЕСКА, ИКОНОМИЧЕСКА, ФИНАНСОВА И ТЕХНИЧЕСКА ИНФОРМАЦИЯ

III.1) Условия, свързани с изпълнението на поръчката
ІІІ.1.1) Изискуеми депозити и гаранции

1. Гаранцията за участие е в размер на 6 600 (шест хиляди и шестстотин ) лева. Участникът или определеният изпълнител избира сам формата на гаранцията за участие, съответно за изпълнение. Паричната гаранция се внася по сметка на Община Монтана: “Инвестбанк” – клон Монтана, IBAN: BG40 IORT 8266 3301 7222 01, BIC: IORTBGSF. 2. Участникът, избран за Изпълнител, трябва да внесе неотменяема и безусловна гаранция за изпълнение, която се представя като парична или банкова гаранция в размер на 3% от стойността на поръчката, която се представя при подписването на договора за изпълнение на поръчката. Паричната гаранцията за изпълнение се внася в лева по банкова сметка на Община Монтана: "Инвестбанк” – клон Монтана, IBAN: BG40 IORT 8266 3301 7222 01, BIC: IORTBGSF.

ІІІ.1.2) Условия и начин финансиране и плащане и/или препратка към съответните разпоредбите, които ги уреждат

Реализирането на ремонтните дейности се финансира със собствени средства от бюджета на Община Монтана.

ІІІ.2) Условия за участие
ІІІ.2.1) Изисквания към кандидатите или участниците, включително за вписването им в професионални или търговски регистри
Изискуеми документи и информация: 1. Списък на документите, съдържащи се в офертата, подписан от представляващия участника; 2. Техническа оферта, попълнена, подписана и подпечатана от участника; 3. Копие от документа за регистрация или единен идентификационен код, съгласно чл. 23 от Закона за търговския регистър, издадено от Агенцията по вписванията (заверено от участника копие) - ако участниците са юридически лица или еднолични търговци 4. Декларация за отсъствие на обстоятелствата по чл. 47, ал.1, т.1 и ал.2, т.2 и 5 от Закона за обществените поръчки. 5. Декларация за отсъствие на обстоятелствата по чл. 47, ал.1, т. 2 и 3, ал.2, т. 1, 3 и 4 и ал. 5, т. 2 от Закона за обществените поръчки. 6. Декларация за отсъствие на обстоятелствата по чл. 47, ал.5, т. 1 от Закона за обществените поръчки. 7. Декларация по чл. 56, ал.1, т.8 от Закона за обществените поръчки. 8. Декларация по чл. 56, ал.1, т.11 от Закона за обществените поръчки. 9. При участници обединения - документ, подписан от лицата в обединението, в който задължително се посочва представляващият от ЗОП; 10. Декларация за съгласие за участие като подизпълнител; 11. Декларация за приемане на условията в проекта на договор 12. Документ за внесена гаранция за участие; 13. Документ за закупена документация за участие; 14. Нотариално заверено пълномощно на лицето, което е упълномощено да представлява участника в процедурата;
ІІІ.2.2) Икономически и финансови възможности
Изискуеми документи и информация: 1. Заверени от участника копия на баланса и отчета за приходите и разходите за всяка от последните три финансово приключени години – за юридическите лица или официален документ, удостоверяващ дохода на физическото лице за всяка от последните три финансово приключени години – за физическите лица: 2. Удостоверение за регистрация по БУЛСТАТ /ако не е извършена пререгистрация/; 3. Удостоверение за регистрация по ЗДДС /ако е регистриран/; 4. Документ за упълномощаване при наличие на представителство; 5. Имената на подизпълнителите, които ще участват при изпълнението на поръчката, ако има такива. Подизпълнителите трябва да отговарят на всички изисквания, на които отговаря и основния участник. Необходимо е и писмено съгласие на подизпълнителите за включването им в конкретната обществена поръчка, където да бъде отбелязан и делът им на участие. 6. Копие от „Застраховка за професионална отговорност на участниците в проектирането и строителството” по чл.171, ал.1 от ЗУТ.
Минимални изисквания: 1. Декларация, съдържаща списък на основните договори за строителство и строителните обекти, доказваща наличието подобни /сходни/ с предмета на поръчката строителни обекти с обем в последните 3 (три) години преди датата на откриване на процедурата минимум 1,5 млн. лева, както и препоръки за добро изпълнение. Тези препоръки посочват стойността, датата и мястото на строителството, както и дали то е изпълнено професионално и в съответствие с нормативните изисквания. 2. Участникът трябва да има изпълнени за последните 3 години (преди датата на подаване на предложенията) поне 1 договор с предмет подобен (сходен) на предмета на поръчката, на стойност не по-малко на стойността на настоящата процедура. Участникът следва да представи копия от референции, подписани от Възложителя на проектите.
ІІІ.2.3) Технически възможности
Изискуеми документи и информация: 1. Декларация, съдържаща списък на основните договори за строителство и строителните обекти, доказваща наличието подобни (сходни) с предмета на поръчката строителни обекти с обем в последните 3 (три) години преди датата на откриване на процедурата минимум 1,5 млн. лева, както и препоръки за добро изпълнение. Тези препоръки посочват стойността, датата и мястото на строителството, както и дали то е изпълнено професионално и в съответствие с нормативните изисквания. 2. Списък на договорите за строителство, изпълнени през последните 5 години, придружен от препоръки за добро изпълнение за най-важните строителни обекти. Тези препоръки посочват стойността, датата и мястото на строителството, както и дали то е изпълнено професионално и в съответствие с нормативните изисквания. 3. Списък на инженерно-техническия състав на фирмата, който ще участва в изпълнението на поръчката, включително и списък на лицата, които ще отговарят за контрола по качеството. 4. Документи, удостоверяващи образованието и професионалната квалификация на участника и/или на ръководните му служители, или на лицата, които отговарят за извършването на строителството. 5. Сертификати, издадени от акредитирани институции или агенции за управление на качеството, удостоверяващи съответствието на материалите със съответните спецификации или стандарти; 6. Декларация за средния годишен брой на работниците и служителите и за броя на ръководните служители на участника за последните три години; 7. Декларация за техническото оборудване собствено или наето, с което разполага участникът за изпълнение на обществена поръчка за строителство. 8. Данни за собствени или наети технически лица, които участникът ще използва за извършване на строителството, предмет на тази поръчка. 9. Документи, доказващи собствеността или наемането на асфалтова база с асфалтосмесителна инсталация.
Минимални изисквания: 1. Техническия ръководител на строежа да отговаря на условията по чл. 163 а от ЗУТ и да има минимум 5 години трудов стаж като технически ръководител на строителен обект с предмет подобен на предмета на поръчката. 2. Отговорник безопасни и здравословни условия на труд да притежава завършена минимална образователна степен „магистър” в професионално направление от област „Технически науки”, свързано с естеството на проекта, и да има най-малко 5 години професионален опит, от които не по-малко от 3 години опит в строителни обекти с предмет подобен на предмета на поръчката.
ІІІ.3) Специфични условия при обществени поръчки за услуги


РАЗДЕЛ ІV ПРОЦЕДУРА

ІV.1) Вид процедура
ІV.1.1) Вид процедура

Открита


ІV.2) Критерии за оценка на офертите
ІV.2.1) Критерии за оценка на офертите
Икономически най-изгодна оферта при:
Посочените по-долу показатели:
Показател: Предложена цена за изпълнение; тежест: 80
Показател: Искано от участника авансово плащане; тежест: 15
Показател: Предложен срок на отложено плащане; тежест: 5

IV.3) Административна информация
ІV.3.3) Условия за получаване на документацията за участие (спецификации и допълнителни документи) (с изключение на ДСП) или на описателен документ (при състезателен диалог)
Срок за получаване на документация за участие
26.03.2014 г.  Час: 17:30
Платими документи

ДА

Цена: 10 BGN
Условия и начин на плащане

Документацията за участие в процедурата се закупува на касата на Община Монтана, на адрес: град Монтана, ул. "Извора" № 1 или да бъде заплатена и по банковата сметка на общината -“Инвестбанк” – клон Монтана, IBAN: BG30 IORT 8266 8401 7425 00, BIC: IORTBGSF, вид плащане 447000, като в основание за плащане да бъде посочен предмета на обществената поръчка.

ІV.3.4) Срок за получаване на оферти или заявления за участие
02.04.2014 г.  Час: 17:30
IV.3.6) Език/ци, на които могат да бъдат изготвени офертите или заявленията за участие

Български

IV.3.7) Срок на валидност на офертите
Продължителност в дни

180

IV.3.8) Условия при отваряне на офертите
Дата: 03.04.2014 г.  Час: 10:00
Място

Заседателна зала на Община Монтана

Лица, които могат да присъстват при отварянето на офертите

Могат да присъстват участниците в процедурата или техни упълномощени представители с нотариално заверено пълномощно от участниците.



РАЗДЕЛ VI: ДРУГА ИНФОРМАЦИЯ

VI.1) Tова представлява периодично възлагане на поръчка

НЕ

VI.2) Поръчката е свързана с проект и/или програма, финансирана от фондове на ЕС

НЕ

VI.4) Процедури по обжалване
VI.4.1) Орган, който отговаря за процедурите по обжалване

Комисия за защита на конкуренцията, бул. Витоша № 18, Република България 1000, София, Тел.: 02 9884070, E-mail: cpcadmin@cpc.bg, Факс: 02 9807315

Интернет адрес/и:

URL: http://www.cpc.bg.

VI.4.2) Подаване на жалби

Жалба може да подава всяко заинтересовано лице в 14-дневен срок от уведомяването му за съответното решение или действие, а ако не е уведомено - от датата на узнаването или от датата, на която е изтекъл срокът за извършване на съответното действие.

VI.4.3) Служба, от която може да бъде получена информация относно подаването на жалби

Комисия за защита на конкуренцията, бул. Витоша № 18, България 1000, София, Тел.: 02 9884070, E-mail: cpcadmin@cpc.bg, Факс: 02 9807315

Интернет адрес/и:

URL: http://www.cpc.bg.

VI.5) Дата на изпращане на настоящото обявление

28.02.2014 г. 



ПРИЛОЖЕНИЕ Б: ИНФОРМАЦИЯ ОТНОСНО ОБОСОБЕНИТЕ ПОЗИЦИИ