Версия за печат

00087-2014-0027

BG-София: 02 - Услуги на сухопътния транспорт, вкл. услуги с бронирани автомобили и куриерски услуги

ОБЯВЛЕНИЕ ЗА ОБЩЕСТВЕНА ПОРЪЧКА

Услуги

РАЗДЕЛ І: ВЪЗЛОЖИТЕЛ

I.1) Наименование, адреси и лица за контакт

Столична община, ул. "Московска" №33, За: инж. Олга Томова, РБългария 1000, София, Тел.: 02 9377246, E-mail: otomova@sofia.bg, Факс: 02 9377558

Място/места за контакт: Дирекция "Обществени поръчки и концесии", ул. "Париж" №3

Интернет адрес/и:

Основен адрес на възлагащия орган/възложителя: www.sofia.bg.

Адреси и лица за контакт, от които може да се получи допълнителна информация: На горепосочения адрес за контакти.

Адреси и лица за контакт, от които може да се получи документация за участие: На горепосочения адрес за контакти.

Адреси и лица за контакт, на които трябва да бъдат изпратени офертите или заявленията за участие:

Столична община, ул. "Московска" №33, За: фронт-офис, РБългария 1000, София, Тел.: 08 9377506

Място/места за контакт: фронт-офис

I.2) Вид на възложителя и основна дейност/и

Регионален или местен орган

Основна дейност на възложителя

Обществени услуги

Възложителят възлага обществена/и поръчка/и от името на друг/и възложител/и

НЕ

РАЗДЕЛ ІІ: ОБЕКТ НА ОБЩЕСТВЕНАТА ПОРЪЧКА

II.1) Описание
II.1.1) Наименование на поръчката, дадено от възложителя

Дейности свързани с товарене и превоз, необходими за обекти поддържани от ОП "Паркове и градски градини"

II.1.2) Обект на поръчката и място на изпълнение на строителството, доставката или услугата
Услуги
Категория услуги: 2
Място на изпълнение: гр. София
Код NUTS: BG411
ІІ.1.3) Настоящото обявление е за

Възлагане на обществена поръчка

ІІ.1.5) Кратко описание на поръчката

Предоставят се услуги по извършване на дейности по натоварване, извозване и разтоварване на трупи, растителни и други отпадъци със съответното техническо оборудване-всекидневно или за определено време по възлагане на ОП "Паркове и градски градини"

ІІ.1.6) Код съгласно Класификатора на ОП (CPV)

90513000

Описание:

Услуги по превозване на отпадъци

ІІ.1.7) Поръчката е предмет на Споразумението за държавни поръчки (GPA) на Световната търговска организация

НЕ

ІІ.1.8) Обособени позиции

НЕ

ІІ.1.9) Ще бъдат приемани варианти

НЕ


II.2) Количество или обем на поръчката
ІІ.2.1) Общо количество или обем

Възложителят чрез ОП "Паркове и градски градини" възлага ежедневната работа месечно с манипулационн план до 28-мо число на предходния месец, а възникналата непланирана работа един ден предварително.

ІІ.2.2) Опции

НЕ

ІІ.3) Срок на договора или краен срок за изпълнение на поръчката
Завършване

31.12.2014 г. 


РАЗДЕЛ ІII ЮРИДИЧЕСКА, ИКОНОМИЧЕСКА, ФИНАНСОВА И ТЕХНИЧЕСКА ИНФОРМАЦИЯ

III.1) Условия, свързани с изпълнението на поръчката
ІІІ.1.1) Изискуеми депозити и гаранции

I. Гаранцията за участие е в размер на 660.00 лева (шестстотин и шестдесет лева) , представена в една от следните форми: -парична сума, внесена по сметка на Столична община Банка: Общинска банка, клон "Врабча"; IBAN: BG 72 SOMB 9130 33 33008301;BIC: SOMBBGSF на името на Столична община, дирекция "Финанси" или - банкова гаранция /оригинал/ Когато Участникът избере гаранцията за участие да бъде банкова гаранция, тогава това трябва да бъде безусловна и неотменима банкова гаранция в полза на Възложителя, със срок на валидност минимум 180 дни, считано от крайния срок за подаване на офертата и да е изрично посочено, че е за настоящата обществена поръчка. Формата на гаранцията за участие се избира от участника. II. Гаранция за изпълнение на договора в размер на 3% от прогнозната стойност по договора за обществена поръчка без ДДС, представена преди подписването му, в една от следните форми, избрани от участника, определен за Изпълнител на поръчката: -парична сума, внесена по сметка на Столична община Банка: Общинска банка, клон "Врабча", IBAN: BG 72 SOMB 9130 33 33008301, BIC: SOMBBGSF на името на Столична община, дирекция "Финанси" или -банкова гаранция, издадена в полза на възложителя. Валидността на гаранцията за изпълнение ще изтече след приключване на договора.

ІІІ.1.2) Условия и начин финансиране и плащане и/или препратка към съответните разпоредбите, които ги уреждат

Чл.4. За изпълнените и приети дейности ВЪЗЛОЖИТЕЛЯТ чрез ОП „Паркове и градски градини” изплаща на ИЗПЪЛНИТЕЛЯ ежемесечно стойността на извършените работи в български лева, по банков път в 30 /тридесет/ дневен срок от датата на представяне на протокол обр. 19 и данъчна фактура. Чл.4.1. Плащанията по смисъла на този договор се извършват в съответствие и в рамките на разчетените в годишния общински бюджет средства на ОП „Паркове и градски градини” за извършване на дейността, предмет на настоящата поръчка в размер до 66000,00лв. без ДДС /79200.00лв. с ДДС/, като ВЪЗЛОЖИТЕЛЯТ не е задължен да възложи услугата в този обем.

ІІІ.1.4) Други особени условия

Наличие на обстоятелства по чл.47, ал.1, т.1, букви а, б, в, г и д, т. 2, т. 3, ал.2, т.1, 2а /с изключение на частта от разпоредбата, която касае поръчки по чл.3, ал.2 от ЗОП/, 3, 4, 5 и ал.5, т.1, 2 от ЗОП. Непредставяне на документи по чл.56 от ЗОП, освен ако това не бъде отстранено при условията на чл.68, ал.8 и ал.9 от ЗОП. Участник се отстранява от процедурата и когато не отговаря на минималните изисквания и изисквания на Възложителя, посочени в обявлението и Документацията за участие.

ІІІ.2) Условия за участие
ІІІ.2.1) Изисквания към кандидатите или участниците, включително за вписването им в професионални или търговски регистри
Изискуеми документи и информация: В процедурата за възлагане на обществената поръчка могат да участват български и чуждестранни физически или юридически лица, включително и техни обединения. В случай, че Участникът участва като обединение се представя споразумение за създаване на обединение (когато участникът е обединение, което не е юридическо лице). Като минимум споразумението задължително трябва да съдържа клаузи, които да гарантират, че: всички членове на Обединението са отговорни солидарно при изпълнението на Договора за възлагане на обществена поръчка, сключен в резултат на проведената процедура; всички членове на Обединението са длъжни да останат в състава на Обединението за целия период на изпълнение на Договора за възлагане на обществена поръчка, сключен в резултат на проведената процедура.В споразумението за обединение или в друг документ.Участниците в Обединението трябва да определят (упълномощават) едно лице, което да представлява Обединението пред трети лица, по време на изпълнение на поръчката. В Споразумението те трябва да определят и наименованието на Участника. Не се допускат никакви промени в състава на Обединението след подаването на офертата.В Споразумението за обединение трябва да бъде определено и посочено разпределението на дейностите между членовете при изпълнението на обществената поръчка, с което участникът следва да съобрази представянето на документите по чл.56, ал.3 от ЗОП; 2. •Заверено копие на документ за регистрация или единен идентификационен код (ЕИК) съгласно чл. 23 от Закона за търговския регистър, когато участникът е юридическо лице или едноличен търговец, а когато е физическо лице – копие от документ за самоличност.• Когато участникът в процедурата е чуждестранно физическо или юридическо лице, документът се представя в официален превод.•Когато не е представен ЕИК съгласно чл. 23 от Закона за търговския регистър, Участниците, прилагат Удостоверение за актуално състояние-оригинал или нотариално заверено копие-издадено не повече от 1месец преди датата за подаване на офертата. Чуждестранните юридически лица прилагат еквивалентен документ на съдебен или административен орган от държавата, в която са установени, който съдържа изрично и ясно разкриване на самоличността на законния/те представител/и на Участника, като документът бъде представен в превод на български език. •датата на издаване на Удостоверението за актуално състояние (представя се aкo не е представен ЕИК съгласно чл. 23 от Закона за търговския регистър), или на еквивалентен документ от съответната държава трябва да е до 1 месеца преди крайния срок за подаване на оферти за обществената поръчка.1. Документите по ал.1, т.1 и 6 на чл. 56 от ЗОП се представят за всяко физическо или юридическо лице, включено в обединението;2. документите по ал.1, т.5 на чл. 56 от ЗОП се представят само за участниците, чрез които обединението доказва съответствито си за подбор по чл.25, ал2,т.6 и ал.8 от ЗОП.Всеки подизпълнител трябва да представи документите по чл.56,ал.1,т.1,5 и 6 от ЗОП, а изискванията се прилагат съобразно вида и дела на тяхното участие.
ІІІ.2.2) Икономически и финансови възможности
Изискуеми документи и информация: няма
Минимални изисквания: няма
ІІІ.2.3) Технически възможности
Изискуеми документи и информация: 2. За удостоверяване наличните машини и транспортни средства за осъществяване на услугата по т.1 следва да се представи заверен от участника Списък–декларация /Образец №8/ на минимално изискуемите машини и транспортни средства с които разполага участникът за изпълнение на обществената поръчка. За посоченото в Образец №8 минималното техническо оборудване да се представят, заверени от участника копия на регистрационните талони на транспортните средства и фактури за закупуването на техниката. В случай, че техническото оборудване не е собственост на участника, в офертата се представят и доказателства, че същото ще бъде на разположение при изпълнение на поръчката (договори за наем или за лизинг, които доказват, че същото ще бъде на разположение при изпълнение на поръчката).
Минимални изисквания: Участникът да притежава собствени или лизингови или да има наети за собствена сметка специализирани машини и транспортни средства за изпълнение на услугата. 1. За изпълнение на поръчката, участникът трябва да има на разположение, минимум следните машини и транспортни средства: •Камион /до 3.5т/ - 1брой; •Камион с кран или щипка - 1брой; •Камион/12м3/ -1брой; •Челен товарач -1брой.
ІІІ.3) Специфични условия при обществени поръчки за услуги
ІІІ.3.1) За изпълнението на услугата се изисква определена професия

НЕ

ІІІ.3.2) Юридическите лица трябва да посочат имената и професионалната квалификация на персонала си, отговарен за изпълнението на услугата

НЕ



РАЗДЕЛ ІV ПРОЦЕДУРА

ІV.1) Вид процедура
ІV.1.1) Вид процедура

Открита


ІV.2) Критерии за оценка на офертите
ІV.2.1) Критерии за оценка на офертите
Най-ниска цена

IV.3) Административна информация
ІV.3.3) Условия за получаване на документацията за участие (спецификации и допълнителни документи) (с изключение на ДСП) или на описателен документ (при състезателен диалог)
Срок за получаване на документация за участие
21.03.2014 г.  Час: 16:00
Платими документи

ДА

Цена: 6 BGN
Условия и начин на плащане

Документацията за участие с подробни данни и изисквания необходими за подготовката на предложенията се получава всеки работен ден на ул."Париж" № 3 ст.№1, след издаване на фактура на ул. "Париж" №3 ет. 2, ст. 204 и заплащането й в касата на ул."Париж" № 3, ет. 2, ст. 201. Касата е с приемно време от понеделник до петък от 10:00 ч. до 12:00 ч. и 14:00 ч. до 16:00 ч., а последния петък от месеца от 10:00 ч. до 12:00. ч. От датата на публикуване в регистъра на Агенция по обществени поръчки ще бъде предоставен пълен достъп до документацията за участие в процедурата на адрес www.sofia.bg.

ІV.3.4) Срок за получаване на оферти или заявления за участие
28.03.2014 г.  Час: 16:00
IV.3.6) Език/ци, на които могат да бъдат изготвени офертите или заявленията за участие

Български

IV.3.7) Срок на валидност на офертите
Продължителност в дни

180

IV.3.8) Условия при отваряне на офертите
Дата: 31.03.2014 г.  Час: 14:00
Място

ул. "Париж" №3

Лица, които могат да присъстват при отварянето на офертите

Могат да присъстват участниците в процедурата, или техни упълномощени представители, както и представители на средствата за масова информация и на юридически лица с нестопанска цел. Датата, часа и мястото на отваряне и оповестяване на ценовите оферти, ще бъде обявена на интернет страницата на Столична община-www.sofia.bg, един ден преди тяхното отваряне.



РАЗДЕЛ VI: ДРУГА ИНФОРМАЦИЯ

VI.1) Tова представлява периодично възлагане на поръчка

НЕ

VI.2) Поръчката е свързана с проект и/или програма, финансирана от фондове на ЕС

НЕ

VI.3) Допълнителна информация

Възможно е да се възложи чрез процедура на договаряне без обявление, повторение на услугата от същия изпълнител при условията на чл.90, ал.1, т.9 от ЗОП.

VI.4) Процедури по обжалване
VI.4.1) Орган, който отговаря за процедурите по обжалване

Комисия за защита на конкуренцията, бул. Витоша № 18, РБългария 1000, София, Тел.: 02 9884070, E-mail: cpcadmin@cpc.bg, Факс: 02 9807315

Интернет адрес/и:

URL: http://www.cpc.bg.

VI.4.2) Подаване на жалби

Съгласно чл.120, ал.5, т.1 и ал.6 от ЗОП

VI.5) Дата на изпращане на настоящото обявление

28.02.2014 г. 



ПРИЛОЖЕНИЕ Б: ИНФОРМАЦИЯ ОТНОСНО ОБОСОБЕНИТЕ ПОЗИЦИИ