Версия за печат

00373-2013-0017

BG-Стара Загора: Покупка

ИНФОРМАЦИЯ ЗА СКЛЮЧЕН ДОГОВОР

Доставки

РАЗДЕЛ І: ВЪЗЛОЖИТЕЛ

I.1) Наименование, адреси и лица за контакт

Тракийски Университет - гр. Стара Загора, Студентски град, Ректорат, За: Страхил Илиев ; Галина Динева, Република България 6000, Стара Загора, Тел.: 042 699270; 0882 031663, E-mail: strahil_iliev@uni-sz.bg, Факс: 042 648052

Място/места за контакт: Медицински факултет при Тракийски университет - Стара Загора
I.2) Вид на възложителя и основна/и дейност/и

Публичноправна организация

Основна/и дейност/и на възложителя

Образование

Възложителят възлага обществена/и поръчка/и от името на друг/и възложител/и

НЕ

РАЗДЕЛ ІІ: ОБЕКТ НА ОБЩЕСТВЕНАТА ПОРЪЧКА

II.1) Описание
II.1.1) Наименование на поръчката, дадено от възложителя

„Доставка на канцеларски материали и консумативи за нуждите на структурните звена при Тракийски Университет гр. Стара Загора”

II.1.2) Обект на поръчката и място на изпълнение на строителството, доставката или услугата
Доставки
Тип доставки: Покупка 
Място на изпълнение: Тракийски Университет - гр. Стара Загора
Код NUTS: BG344
ІІ.1.4) Кратко описание на договора/споразумението - предмет и количество

„Доставка на канцеларски материали и консумативи за нуждите на структурните звена при Тракийски Университет гр. Стара Загора”

ІІ.1.5) Код съгласно Класификатора на ОП (CPV)

30197000

Описание:

Дребно офис оборудване


II.2) Обща крайна стойност на договора/ите
ІІ.2.1) Обща стойност на договора/ите
Стойност
79698 BGN без ДДС

РАЗДЕЛ ІV ПРОЦЕДУРА

ІV.1) Вид процедура
ІV.1.1) Вид процедура

Открита

ІV.2) Критерии за оценка на офертите
ІV.2.1) Критерии за оценка на офертите
Икономически най-изгодна оферта с оглед на:
Показател: Предлагана цена; тежест: 40
Показател: Мнение на комисията за участника; тежест: 40
Показател: Предлаган % отстъпка от продажната цена за други ; тежест: 20
ІV.2.2) Използван е електронен търг

НЕ


IV.3) Административна информация
ІV.3.2) Предишни публикации, свързани със същата поръчка

ДА

Обявление за обществена поръчка
Номер на обявлението в ДВ 553487 от 02.08.2013 г. 

РАЗДЕЛ V: СКЛЮЧВАНЕ НА ДОГОВОР

ДОГОВОР № 82 Р / Обособена позиция №: / Заглавие:„Доставка на канцеларски материали и консумативи за нуждите на
V.1) Дата на сключване договора
21.02.2014 г. 
V.1.1) Дата на решението за възлагане на поръчката
31.01.2014 г. 
V.2) Брой на получените оферти

1

V.3) Наименование и адрес на изпълнителя

Кооперация „Панда“- Мастер франчайзер на Office 1 Superstore International ЕИК000885099, район Младост, бул. Цариградско шосе № 139, Република България 1000, гр. София, Тел.: 0882 929656, E-mail: musov@office1.bg, Факс: 042 621871

URL: www.panda.bg.

V.4) Информация за стойността на договора
Първоначална прогнозна обща стойност на договора
Стойност 79698 BGN без ДДС
Крайна обща стойност на договора
Стойност 79698 BGN без ДДС
В Брой години 1
V.5) При изпълнение на договора ще участват подизпълнители

НЕ


РАЗДЕЛ VI: ДРУГА ИНФОРМАЦИЯ

VI.1) Поръчка е свързана с проект и/или програма, които са финансирани от фондове на ЕС

НЕ

VI.3) Процедури по обжалване
VI.3.1) Орган, който отговаря за процедурите по обжалване

Комисия за защита на конкуренцията, бул. Витоша № 18, Република България 1000, София, Тел.: 02 9884070, E-mail: cpcadmin@cpc.bg, Факс: 02 9807315

Интернет адрес/и:

URL: http://www.cpc.bg.

VI.4) Дата на изпращане на настоящата информация за сключен договор

28.02.2014 г. 


ПРИЛОЖЕНИЕ Г

Информация за сключен договор