Версия за печат

00662-2013-0033

BG-Раднево: Покупка

ИНФОРМАЦИЯ ЗА СКЛЮЧЕН ДОГОВОР

Доставки

РАЗДЕЛ І: ВЪЗЛОЖИТЕЛ

I.1) Наименование, адреси и лица за контакт

Община Раднево, ул. "Митьо Станев" №1, За: Димитър Димитров - директор дирекция "Обществени поръчки", Република България 6260, Раднево, Тел.: 0417 81235, E-mail: obshtina@obshtina.radnevo.net, Факс: 0417 82280

Място/места за контакт: Дирекция "Обществени поръчки"

Интернет адрес/и:

Основен адрес на възлагащия орган/възложителя: http://radnevo.acstre.com/.

Адрес на профила на купувача: http://radnevo.acstre.com/.

I.2) Вид на възложителя и основна/и дейност/и

Регионален или местен орган

Основна/и дейност/и на възложителя

Обществени услуги

Възложителят възлага обществена/и поръчка/и от името на друг/и възложител/и

НЕ

РАЗДЕЛ ІІ: ОБЕКТ НА ОБЩЕСТВЕНАТА ПОРЪЧКА

II.1) Описание
II.1.1) Наименование на поръчката, дадено от възложителя

"Доставка на канцеларски материали, формуляри и консумативи за копирна техника за нуждите на Община Раднево"

II.1.2) Обект на поръчката и място на изпълнение на строителството, доставката или услугата
Доставки
Тип доставки: Покупка 
Място на изпълнение: Община Раднево
Код NUTS: BG344
ІІ.1.4) Кратко описание на договора/споразумението - предмет и количество

"Доставка на канцеларски материали и формуляри за нуждите на Община Раднево"

ІІ.1.5) Код съгласно Класификатора на ОП (CPV)

30197630, 30197200, 30197000, 30125100, 22800000

Описание:

Хартия за печатане
Папки с пръстени за захващане на страниците и кламери
Дребно офис оборудване
Касети с тонер
Регистри, счетоводни книги, класьори, формуляри и други напечатани изделия от хартия или от картон

ІІ.1.6) Поръчката е предмет на Споразумението за държавни поръчки (GPA) на Световната търговска организация

НЕ


II.2) Обща крайна стойност на договора/ите
ІІ.2.1) Обща стойност на договора/ите
Стойност
41983.26 BGN без ДДС

РАЗДЕЛ ІV ПРОЦЕДУРА

ІV.1) Вид процедура
ІV.1.1) Вид процедура

Открита

ІV.2) Критерии за оценка на офертите
ІV.2.1) Критерии за оценка на офертите
Най-ниска цена
ІV.2.2) Използван е електронен търг

НЕ


IV.3) Административна информация
ІV.3.2) Предишни публикации, свързани със същата поръчка

ДА

Обявление за обществена поръчка
Номер на обявлението в ДВ 568540 от 06.11.2013 г. 

РАЗДЕЛ V: СКЛЮЧВАНЕ НА ДОГОВОР

ДОГОВОР № 0032 / Обособена позиция №:1 / Заглавие:"Доставка на канцеларски материали за нуждита на Общи
V.1) Дата на сключване договора
27.02.2014 г. 
V.1.1) Дата на решението за възлагане на поръчката
16.01.2014 г. 
V.2) Брой на получените оферти

2

V.3) Наименование и адрес на изпълнителя

"ОФИС КОНСУМАТИВИ" ООД, ЕИК: 201417931, "Проф. Иван Шишманов" №4, ап.4, Република България 4000, Пловдив, Тел.: 032 640177, E-mail: office_pl@okoffice.bg, Факс: 032 640177

V.4) Информация за стойността на договора
Крайна обща стойност на договора
Стойност 41983.26 BGN без ДДС
В Брой месеци 24
V.5) При изпълнение на договора ще участват подизпълнители

НЕ


РАЗДЕЛ VI: ДРУГА ИНФОРМАЦИЯ

VI.1) Поръчка е свързана с проект и/или програма, които са финансирани от фондове на ЕС

НЕ

VI.3) Процедури по обжалване
VI.3.1) Орган, който отговаря за процедурите по обжалване

Комисия за защита на конкуренцията, бул. Витоша № 18, Република България 1000, София, Тел.: 02 9884070, E-mail: cpcadmin@cpc.bg, Факс: 02 9807315

Интернет адрес/и:

URL: http://www.cpc.bg.

VI.3.3) Служба, от която може да бъде получена информация относно подаването на жалби

Комисия за защита на конкуренцията, бул. "Витоша" №18, Република България 1000, София, Тел.: 02 9884070, E-mail: cpcadmin@cpc.bg, Факс: 02 9807315

Интернет адрес/и:

URL: http://www.cpc.bg.

VI.4) Дата на изпращане на настоящата информация за сключен договор

28.02.2014 г. 


ПРИЛОЖЕНИЕ Г

Информация за сключен договор