Версия за печат

00532-2014-0006

BG-Ардино: Изграждане

ОБЯВЛЕНИЕ ЗА ОБЩЕСТВЕНА ПОРЪЧКА

Строителство

РАЗДЕЛ І: ВЪЗЛОЖИТЕЛ

I.1) Наименование, адреси и лица за контакт

Община Ардино, ул. "Бели брези" №31, За: Гьокчен Емин, Република България 6750, Ардино, Тел.: 03651 4040, E-mail: gokcen_emin@yahoo.com

Място/места за контакт: гл. юрисконсулт

Интернет адрес/и:

Основен адрес на възлагащия орган/възложителя: www.ardino.bg.

Адрес на профила на купувача: www.ardino.bg.

Адреси и лица за контакт, от които може да се получи допълнителна информация: На горепосочения адрес за контакти.

Адреси и лица за контакт, от които може да се получи документация за участие: На горепосочения адрес за контакти.

Адреси и лица за контакт, на които трябва да бъдат изпратени офертите или заявленията за участие: На горепосочения адрес за контакти.

I.2) Вид на възложителя и основна дейност/и

Регионален или местен орган

Основна дейност на възложителя

Обществени услуги

Възложителят възлага обществена/и поръчка/и от името на друг/и възложител/и

НЕ

РАЗДЕЛ ІІ: ОБЕКТ НА ОБЩЕСТВЕНАТА ПОРЪЧКА

II.1) Описание
II.1.1) Наименование на поръчката, дадено от възложителя

„Реконструкция и рехабилитация на местен път с. Сполука, с. Любино- с. Латинка”

II.1.2) Обект на поръчката и място на изпълнение на строителството, доставката или услугата
Строителство
Изграждане 
Място на изпълнение: гр. Ардино
Код NUTS: BG425
ІІ.1.3) Настоящото обявление е за

Възлагане на обществена поръчка

ІІ.1.5) Кратко описание на поръчката

Реконструкцията и рехабилитацията на местен път с. Сполука, с. Любино- с. Латинка, обхваща следните дейности: • Подготовка на основата в рамките на 20 машиносмени, с които да се подравни основата, уширяване на трасето в кривите и оформяне места за разминаване; • Почистване на съществуващите 7 броя водостоци Ф 1000 с дължини по 7 метра от наноси; • Изграждане на 14 броя нови напречни отводнители от тръби с диаметър Ф 300 с дължини от по 7 метра с необходимите бетонови втоци и оттоци към тях; • Полагане на нова трошено – каменна настилка с минимална дебелина 10 сантиметра по цялото трасе. В цената на трошено – каменната настилка трябва да е включена доставката и полагането й; • Полагане на един пласт асфалтобетонова смес с минимална дебелина 6 сантиметра (144 кг./м2).

ІІ.1.6) Код съгласно Класификатора на ОП (CPV)

45233000

Описание:

Строителни работи по изпълнение на основа на пътна настилка и настилка на пътища

ІІ.1.7) Поръчката е предмет на Споразумението за държавни поръчки (GPA) на Световната търговска организация

НЕ

ІІ.1.8) Обособени позиции

НЕ

ІІ.1.9) Ще бъдат приемани варианти

НЕ


II.2) Количество или обем на поръчката
ІІ.2.1) Общо количество или обем

Прогнозната стойност за изпълнение на СМР по обект: Реконструкцията и рехабилитацията на местен път с. Сполука, с. Любино- с. Латинка е 1 230 000.00 лв. с включен ДДС.

Прогнозна стойност без ДДС
1025000 BGN
ІІ.2.2) Опции

НЕ

ІІ.3) Срок на договора или краен срок за изпълнение на поръчката
Продължителност в месеци

8


РАЗДЕЛ ІII ЮРИДИЧЕСКА, ИКОНОМИЧЕСКА, ФИНАНСОВА И ТЕХНИЧЕСКА ИНФОРМАЦИЯ

III.1) Условия, свързани с изпълнението на поръчката
ІІІ.1.1) Изискуеми депозити и гаранции

Гаранцията за участие е в размер на 10 000 (десет хиляди лева). Гаранцията за изпълнение на договора е в размер на 2% от стойността на договора за възлагане на обществената поръчка. Гаранциите се представят в една от следните форми: 1.Парична сума, внесена в касата на община Ардино или по сметка IBAN BG94DEMI92403300055557, BIC: DEMIBGSF при ТБ "Д" АД офис Ардино; 2.Банкова гаранция. В нареждането за плащане задължително следва да бъде записано следното: Гаранция за участие в процедура/изпълнение на договор с предмет: Реконструкцията и рехабилитацията на местен път с. Сполука, с. Любино- с. Латинка.

ІІІ.1.2) Условия и начин финансиране и плащане и/или препратка към съответните разпоредбите, които ги уреждат

Редът и условията за плащане на стойността на договора на изпълнителя на обществената поръчка са определени в договора за възлагане на обществената поръчка, а именно: 1. Авансово плащане в размер на 30 (тридесет) % от ценовата оферта на Изпълнителя, съгласно сключения договор, платимо в срок до 15 /петнадесет/ дни след сключване на договора. 2. Останалата част - поетапно плащане на база на представени от Изпълнителя документи за действително изпълнени СМР, платимо в двумесечен срок след приемането на извършените СМР и издаване на фактура от Изпълнителя.

ІІІ.1.3) Изискване за създаване на юридическо лице, когато участникът, определен за изпълнител, е обединение на физически и/или юридически лица

Възложителят няма изискване за създаване на юридическо лице. Когато участник в процедурата е обединение, което не е юридическо лице, към офертата се представя и оригинал или нотариално заверено копие на документа, с който е създадено обединението, съдържащо минимум клаузи, които гарантират, че : всички членове на обединението/консорциума са отговорни, заедно и поотделно за изпълнението на договора; представляващия обединението/консорциума е упълномощен да задължава, да получава указания за и от името на всеки член на обединението/консорциума; членовете на обединението/консорциума са солидарно отговорни за изпълнението на договора, включително по отношение на плащанията; всички членове са длъжни да останат в него за целия период на изпълнение на договора, както и споразумението следва да съдържа клаузи, от които да е видно какво е разпределението на дейностите на отделните съдружници, с ясно и конкретно посочване на дейностите, които всеки от тях ще изпълнява в рамките на договора за обществената поръчка. В случай, че обединението е създадено на един по-ранен етап и тази информация не се съдържа в споразумението за създаване на обединението, то в този случай участникът представя допълнително споразумение съдържащо горепосочената информация. Участниците в обединението/консорциума трябва да определят едно лице, което да представлява обединението/консорциума за целите на процедурата. Не се допускат промени в състава на обединението/консорциума след подаването на офертата.

ІІІ.2) Условия за участие
ІІІ.2.1) Изисквания към кандидатите или участниците, включително за вписването им в професионални или търговски регистри
Изискуеми документи и информация: В процедурата за възлагане на общ.поръчка могат да участват като участници бълг. или чужд.физ. или юр.лица, вкл.техни обединения, които отговарят на условията, посочени в Закона за обществените поръчки и наст.документация. По отношение на участник трябва да не е налице някое от условията на чл.47 ал.1,т.1, б. "а"- "д", т.2 и т.3, ал.2 т.1, т.2а предл.първо, т.3, т.4 и т.5 и ал.5 т.1 и т.2 от ЗОП, като констатирането наличието на което и да е от тях ще доведе до отстраняване на участника. Лице, което ще участва пряко в изпълнението на строителството, трябва да е вписано в Централния професионален регистър на строителя и да има издадено удостоверение от Камарата на строителите за изпълнение на строежи втора група трета категория, предмет на наст.общ.поръчка. В случай, че участникът е чужд.лице – представя се еквивалентен документ, допускащ съгласно законодателството на държавата, в която участникът е установен и осъществява дейността си извършване на строителните работи обект на настоящата обществена поръчка или да представи декларация или удостоверение за наличието на такава регистрация от компетентните органи съгласно националния му закон, в нотариално заверено копие, придружен с превод на български език. Когато участникът е обединение или е предвидил участие на подизпълнители, това изискване се отнася само за този/тези член/ове на обединението, съответно подизпълнител, който ще поеме извършването на строителните дейности. Участниците представят: 1) Подробен списък, изброяващ документите, поставени в офертата, подписан от участника; 2) Документ за регистрация или ЕИК съгласно чл. 23 от ЗТР /Когато не е представен ЕИК съгласно чл. 23 от ЗТР, участниците - юр.лица или ЕТ, прилагат към своите оферти и удостоверения за актуално състояние. Чуждестранните юр.лица прилагат официален превод на екв.документ на съдебен или адм.орган от държавата, в която са установени, но с представянето му не отпада задължението за представяне на документа за регистрация/, когато участникът е юридическо лице или едноличен търговец; копие от документа за самоличност, когато участникът е физическо лице; 3) Доказателства за изпълнение на икономическите и финансовите изисквания към участника съгласно т.ІIІ.2.2. Мин.изисквания за икономическото и финансово състояние на участниците; 4) Доказателства за изпълнение на изисквания към участника техническите възможности и/или квалификация съгласно т.IІІ.2.3. Мин.изисквания за технически възможности и квалификация; 5) Декларации за отсъствие на обстоятелствата по чл.47, ал.1, т.1, б. „а“- „д“, т.2 и т.3, чл.47, ал.2, т. 1, т.2а предл.първо, т. 3, т. 4 и т. 5 и чл. 47, ал.5, т.1 и т.2 ЗОП; 6) Декларация по чл. 56, ал. 1, т. 11 от ЗОП - погледнете в поле VІ.3); 7) Декларация за ползване на подизпълнител/и, съдържаща информация за вида на работите, които ще извършват подизпълнителите, и дела на тяхното участие; 8) Декларация – съгласие за участие на подизпълнител (когато е приложимо); 9) Документ за гаранция за участие в процедурата; 10) Документ, удостоверяващ регистрация на участника по ЗДДС /при налична такава/ или еквивалентен; 11) Оферта за участие в процедурата за възлагане на обществената поръчка по образец към документацията за участие; 12) Нотариално заверено пълномощно на лицето, което е упълномощено да представлява участника в настоящата процедура, ако е различно от лицето по офиц.регистрация. 13) Споразумение за създаване на обединение за участие в общ.поръчка с нотариална заверка на подписите и съдържанието, в което се посочва представл.; Ако представляващият не е посочен в споразумението, той трябва да се посочи в друг документ приложен към споразумението. 14) Декларация за запознаване с мястото на изпълнението и условията на откритата процедура и с количествената сметка; 15) Декларация за приемане на условията в проекта на договор; 16) Плик №2 - Техническо предложение и срок за изпълнение на поръчката; 17) Плик №3 - Ценово предложение;
ІІІ.2.2) Икономически и финансови възможности
Изискуеми документи и информация: 1. Справка по член 50, ал. 1, т. 3 от ЗОП и се удостоверява със заверено копие от баланс, отчет за приходите и разходите и справка за приходите от строителство, за всяка една от последните три приключили финансови години, в зависимост от датата, на която участникът е учреден или е започнал дейността си, оформени съгласно Закона за счетоводството и приложимите нормативни актове, като за участници чуждестранни юридически лица се представят еквивалентни документи, когато публикуването им се изисква от законодателство на държавата, където са установени. Вместо горепосочените документи всички участници могат да представят ЕИК (в случате, когато същите са надлежно публикувани в Търговския регистър към Агенция по вписванията). 2. Копие от валидна застрахователна полица на стойност, покриваща минималната застрахователна сума вида строеж, съответстващ на предмета на настоящата поръчка, или еквивалентен документ. Към копието се прилага в свободен текст Декларация от участника, че в случай, че по време на действие на договора застраховката изтече, то действието и ще бъде подновено със срок не по – малък от срока на строителството и договора. 3. Представяне на документи (банкова атестация и/или банково удостоверение и/или банково извлечение от сметка и/или др.), които да удостоверяват наличието на собствени финансови средства и/или гарантирана неотменима кредитна линия, или друга приемлива форма на разполагаеми средства в указания размер .
Минимални изисквания: 1. Участникът в процедурата трябва да отговаря на минимални изисквания за икономическо и финансово състояние, както следва: 1.1. В процедурата могат да участват лица, които за последните три години, в зависимост от датата, на която участникът е учреден или е започнал дейността си, са реализирали общ оборот не по-малък от 3 500 000.00 лв. (три милиона и петстотин хиляди лева) с включен ДДС и оборот от строителство не по-малък от 3 000 000,00 лв. (три милиона лева) с включен ДДС. 1.2. Участникът следва да притежава сключена валидна към датата, определена в Обявлението за обществена поръчка като краен срок за подаване на офертите, застраховка за професионална отговорност на Участниците в строителството съгласно чл. 171 ал.1 от ЗУТ или еквивалентен документ на стойност, покриваща минималната застрахователна сума вида строеж, съответстващ на предмета на настоящата поръчка. 1.3. В процедурата могат да участват лица, които имат достъп до собствени финансови ресурси, гарантирана неотменима кредитна линия или еквивалентен финансов инструмент в размер не по-малък от 860 000 лв. (осемстотин и шестдесет хиляди лева). Достъпът до ресурсите по предходното изречение трябва да бъде безусловен, с изключение на условието участникът да бъде избран за изпълнител. * При участие на обединения, които не са юридически лица, критериите за подбор се прилагат към обединението участник, а не към всяко от лицата, включени в него, с изключение на съответна регистрация, представяне на сертификат или друго условие, необходимо за изпълнение на поръчката, съгласно изискванията на нормативен или административен акт и съобразно разпределението на участието на лицата при изпълнение на дейностите, предвидено в договора за създаване на обединението. Когато участника в процедурата предвижда участието на подизпълнители, изискванията по настоящия раздел се прилагат по отношение на тях, съобразно вида и дела на тяхното участие.
ІІІ.2.3) Технически възможности
Изискуеми документи и информация: 1. Справка по член 51, ал.1, т.2 от ЗОП за изпълнени договори, сходни с предмета на поръчката, през последните 5 години, считано от датата определена като крайна за получаване на офертите. Справката трябва да е придружена от заверени копия на референции за включените в справката договори. Референциите трябва да включват информация за възложителите, предмета на договора, периода на изпълнение, процентът изпълнен от Участника (когато същият не е изпълнил поръчката самостоятелно), както и това дали обектът е изпълнен професионално и в съответствие с нормативните изисквания. 2. Справка декларация за инженерно-техническия екип по образец, придружени от професионални биографии на експертите, дипломи, сертификати, удостоверения или други документи, удостоверяващи необходимата квалификация и документи доказващи специфичен опит. Всяко лице, чиито копия от дипломи, трудова/осигурителна книжка или други документи, съдържащи лични данни, са приложени към офертата подписва декларация за съгласие за предоставяне на лични данни, както и декларация за разположение за изпълнение на поръчката. Участниците представят и декларация, за това че се задължават да поемат на свой риск осигуряването на изискващите се по българското законодателство визи, разрешения за пребиваване и разрешения за работа на работниците и служители, които ще участват в изпълнението на обществената поръчка за лицата, установени в страни, с които РБългария има визов режим. Участниците може да предлагат в справката декларация за инженерно-техническия екип и други водещи специалисти, така че да бъдат подсигурени с техническо ръководство всички проектни части – по преценка на изпълнителя, съгласно представеното техническо предложение обвързано с визуализирания строителен график за изпълнение на поръчката. 3. Представяне на заверени копия от валидни Сертификат ISO 9001:2008 Сертификат за управление на качеството или еквивалентен; Сертификат ISO 14001:2005 Системи за управление на околната среда или еквивалентен или други доказателства за еквивалентни мерки за управление на качеството. Сертификатите следва да са с обхват строително-монтажни работи. 4. Справка декларация по образец на строителните машини и техническото оборудване за изпълнение на обществената поръчка и на техническото оборудване за изпитване и изследване, с което ще се осигурява контрол на качеството на изпълнените строителни и монтажни работи. Списъкът съдържа наименование на машината или оборудването, технически характеристики, свързани с тяхната производителност и основание за ползване от участника, придружен от копие на документи, удостоверяващи основанието за ползване от участника (собственост, наем, лизинг, предварителен договор, друго основание за официален ангажимент за срока на изпълнение на поръчката, конкретизирано от участника).Участниците може да предлагат в справката декларация на строителните машини и техническото оборудване за изпълнение на обществената поръчка и на техническото оборудване за изпитване и изследване и други стр.машини и техн.оборудване, така че да бъдат подсигурени всички дейности – по преценка на изпълнителя, съгласно представеното техническо предложение обвързано с визуализирания строителен график за изпълнение на поръчката. *Участникът може да използва ресурсите на едно или повече други физически или юридически лица (трето лице) при изпълнение на поръчката, при условие че докаже, че ще има на свое разположение тези ресурси.
Минимални изисквания: 1. Участник в процедурата трябва да отговаря на мин.изискв.за техн.възможности и квал., както следва: 1.1. Участникът следва да е изпълнил през последните 5 (пет) години, считано от датата определена като крайна за получаване на офертите договор/и/ за извършване на СМР, сходни с обекта на поръчката,които следва да включват заедно и/или поотделно изпълнението на строително-монтажни работи по изграждане и/или реконструкция/ремонт и/или рехабилитация на пътища. 1.2. Всеки участник трябва да разполага с квал.и опитен инженерно–технически екип. Инженерно–техническият екип, който ще бъде ангажиран в изпълнението на поръчката трябва да отговаря на следните изисквания: •Ръководител обект - квалификация стр.инженер, спец.„пътно строителство“ или еквивалентна специалност, отговарящ на изискванията на чл.163а от ЗУТ; опит в областта на строителството на обекти, сходни с предмета на общ.поръчка - минимум 5 г. и участие като ръководител при изпълнението на поне един обект, сходен с обекта на настоящата общ.поръчка – минимум 1 брой. •Технически ръководител – техн.правоспособно лице съгл. чл.163а от ЗУТ, с опит в областта на строителството на обекти, сходни с предмета на общ.поръчка – минимум 3 г. и участие като технически ръководител при изпълнението на обекти, сходни с предмета на настоящата общ.поръчка – минимум 1 брой. •Специалист – контрол на качеството - строителен инженер, притежаващ Удостоверение за преминато обучение за контрол върху качеството на изпълнение на строителството и за контрол на съответствието на строителните продукти със съществените изисквания за безопасност или еквивалентен документ, със стаж не по – малко от 3 години – минимум 1 брой. •Специалист – координатор по безопасност и здраве (КБЗ), с най-малко 3 години стаж на длъжност КБЗ, съгласно изискванията на ЗЗБУТ и Наредба №2/2004г. на МРРБ; да притежава валидно удостоверение за КБЗ в строителството, съгласно Наредба № 2/2004 на МРРБ или еквивалентно - минимум 1 брой. 1.3. Всеки участник следва да притежава сертификати за внедрени системи в областта на строителството : - ISO 9001:2008 - за управление на качеството или еквивалентно; - ISO 14001:2005 Системи за управление на околната среда или еквивалентно 1.4. Участникът трябва да разполага с оборудване за изпълнение на общ.поръчка, вкл.за изпитване и изследване, с което ще се осигурява контрол на качеството на изпълнените строителни и монтажни работи - строителни машини и техническо оборудване за изпълнение на обществената поръчка, под формата на собствени и/или наети и/или друга форма на офиц.ангажимент за срока на изпълнение на поръчката, минимум със сл.оборудване: •Комбиниран багер – 1 брой •Валяк с общо тегло мин.8тн – 1 брой •Автогрейдер – 1 брой •Асфалтополагаща машина – 1 брой •Товарен автомобил тип самосвал с товароносимост мин.18тн – 2 броя •Товарен автомобил тип бордови с товароносимост мин.18тн – 2 броя * При участие на обединения, които не са юр.лица, критериите за подбор се прилагат към обединението участник, а не към всяко от лицата, вкл.в него, с изкл.на съотв.регистрация, представяне на сертификат или др.условие, необх.за изпълнение на поръчката, съгласно изискванията на норм. или адм.акт и съобразно разпр.на участието на лицата при изпълнение на дейностите, предвидено в договора за създ.на обединението. Когато участника в процедурата предвижда участието на подизпълнители, изискванията по настоящия раздел се прилагат по отношение на тях, съобразно вида и дела на тяхното участие.
ІІІ.3) Специфични условия при обществени поръчки за услуги


РАЗДЕЛ ІV ПРОЦЕДУРА

ІV.1) Вид процедура
ІV.1.1) Вид процедура

Открита


ІV.2) Критерии за оценка на офертите
ІV.2.1) Критерии за оценка на офертите
Икономически най-изгодна оферта при:
Посочените по-долу показатели:
Показател: Срок за изпълнение - П1; тежест: 10
Показател: Техническо предложение – П2, вкл. технологична последователност на стр.процеси и управление на риска; тежест: 40
Показател: Ценово предложение ; тежест: 50

IV.3) Административна информация
ІV.3.3) Условия за получаване на документацията за участие (спецификации и допълнителни документи) (с изключение на ДСП) или на описателен документ (при състезателен диалог)
Срок за получаване на документация за участие
24.03.2014 г.  Час: 12:00
Платими документи

ДА

Цена: 12 BGN
Условия и начин на плащане

В брой в касата на Община Ардино, при получаване на документацията или по банков път, на следната банкова сметка: IBAN: BG91DEMI92408400055554, BIC: DEMIBGSF при ТБ "Д" АД офис Ардино. Достъп до документацията е предоставен и на официалната интернет страница на Община Ардино - www.ardino.bg

ІV.3.4) Срок за получаване на оферти или заявления за участие
31.03.2014 г.  Час: 12:00
IV.3.6) Език/ци, на които могат да бъдат изготвени офертите или заявленията за участие

Български

IV.3.7) Срок на валидност на офертите
Продължителност в дни

180

IV.3.8) Условия при отваряне на офертите
Дата: 31.03.2014 г.  Час: 17:00
Място

гр. Ардино, ул. "Бели брези" №31, Заседателната зала на Общинска администрация Ардино

Лица, които могат да присъстват при отварянето на офертите

Участниците или техни упълномощени представители, както и представители на средствата за масово осведомяване и на юридически лица с нестопанска цел.



РАЗДЕЛ VI: ДРУГА ИНФОРМАЦИЯ

VI.2) Поръчката е свързана с проект и/или програма, финансирана от фондове на ЕС

НЕ

VI.3) Допълнителна информация

Проектът е финансиран по Публичната инвестиционна програма "Растеж и устойчиво развитие на регионите". Цялата документация за участие в процедурата е публикувана на официалния интернет сайт на Възложителя www.ardino.bg от датата на изпращане на настоящото обявление, с оглед предварителното запознаване на участниците преди закупуването й. Датата, часа и мястото за отваряне и повестяване на ценовите предложения се обявява на официалната интернет страница на Възложителя: www.ardino.bg . Показател „ТЕХНИЧЕСКО ПРЕДЛОЖЕНИЕ” – П2 Максимален брой точки по показателя - 100 точки. Относителна тежест на показателя в комплексната оценка 40%. Изчислява се по формулата: П3 = А + Б, Където: № Подпоказател Макс. бр. точки А. ТЕХНОЛОГИЧНА ПОСЛЕДОВАТЕЛНОСТ НА СТРОИТЕЛНИТЕ ПРОЦЕСИ 60 Б. УПРАВЛЕНИЕ НА РИСКА 40 ОБЩО: 100 Възложителят си запазва правото, ако възникне необходимост от повторение на строителство и при осигурено финансиране, при което да е налице необходимост повторното строителство да се извърши от същия изпълнител, да възложи повторното строителство чрез процедура на договаряне без обявление по чл. 90, ал. 1, т. 9 от ЗОП, като новата поръчка ще съответства на настоящия проект и ще включва според нуждите на възложителя дейности, сходни с настоящия проект.

VI.4) Процедури по обжалване
VI.4.1) Орган, който отговаря за процедурите по обжалване

Комисия за защита на конкуренцията, бул. Витоша № 18, Република България 1000, София, Тел.: 02 9356113, E-mail: cpcadmin@cpc.bg, Факс: 02 9807315

Интернет адрес/и:

URL: http://www.cpc.bg.

VI.4.2) Подаване на жалби

Съгласно чл. 120, ал. 5 от ЗОП

VI.4.3) Служба, от която може да бъде получена информация относно подаването на жалби

Комисия за защита на конкуренцията, бул. Витоша № 18, Република България 1000, София, Тел.: 02 9884070, E-mail: cpcadmin@cpc.bg, Факс: 02 9807315

Интернет адрес/и:

URL: http://www.cpc.bg.

VI.5) Дата на изпращане на настоящото обявление

28.02.2014 г. 



ПРИЛОЖЕНИЕ Б: ИНФОРМАЦИЯ ОТНОСНО ОБОСОБЕНИТЕ ПОЗИЦИИ