00530-2013-0170
Технически редакции | ||
27.02.2014 15:11 ч. : | промяна преди публикуване | |
затвори |
Технически редакции | ||
27.02.2014 15:11 ч. : | 2014 | промяна преди публикуване |
затвори |
Технически редакции | ||
27.02.2014 15:11 ч. : | 27/02/2014 15:08 | промяна преди публикуване |
затвори |
Технически редакции | ||
27.02.2014 15:11 ч. : | 27/02/2014 15:08 | промяна преди публикуване |
затвори |
Технически редакции | ||
27.02.2014 15:11 ч. : | промяна преди публикуване | |
затвори |
BG-гр.София: 07 - Компютърни и свързаните с тях услуги
Услуги
Национална агенция за приходите, бул." Княз Ал. Дондуков" 52, За: Петрана Марчева Тодорова, Началник сектор "Help Desk център", Република България 02 985933448, гр.София, Тел.: 02 98593503, E-mail: petrana.todorova@nra.bg
Място/места за контакт: Дирекция ИСМБП, ЦУ на НАП, бул. "Княз Ал. Дондуков" № 52Интернет адрес/и:
Основен адрес на възлагащия орган: http://www.nap.bg/.
Адрес на профила на купувача: http://www.nap.bg/page?id=302.
Министерство или всякакъв друг държавен или федерален орган, включително техни регионални или местни подразделения
Обществени услуги
Икономическа и финансова дейност
НЕ
„Поддръжка на система HelpDesk”
Поддръжането на Help Desk система на Национална агенция за приходите включва следните дейности: 1. Осигуряване изпълнението на всички необходими дейности, за да се гарантира работоспособността на всички модули на системата HelpDesk. 2. Осигуряване на пълна интеграция на модулите в системата Help Desk в НАП. 3. Разширяване и оптимизиране процеса по управление на конфигурационните единици в Help Desk системата на НАП в съответствие с новоприетите и внедрени процедури и конвенции на дирекция ИСМБП без промяна на функционалността на системата. 4. Разширяване обхвата на управлението на инциденти в Help Desk системата на НАП в съответствие с новоприетите и внедрени процедури и конвенции на дирекция ИСМБП без промяна на функционалността на системата. 5. Оптимизиране процеса по управление на промени в Help Desk системата на НАП в съответствие с новоприетите и внедрени процедури и конвенции на дирекция ИСМБП без промяна на функционалността на системата. 6. Разширяване обхвата на съществуващата системата за наблюдение и управление на сървърите и комуникационно оборудване на Национална агенция за приходите без промяна на функционалността на системата.
50324100
Описание:
Открита
НЕ
ДА
17.01.2014 г.
3
ПАРАФЛОУ КОМУНИКЕЙШЪНС ООД ЕИК: 831913775, р-н Студентски, бул. «Н. Габровски» № 79, Република България 1000, гр. София, Тел.: 02 9604200, E-mail: office@paraflow.bg
НЕ
НЕ
Срокът за изпълнение на договора е 24 (двадесет и четири) месеца, с начална дата на изпълнение 28.02.2014 г. Заплащането на цената на договора се осъществява на 8 (осем) равни вноски, в срок до 30 дни, след представяне от изпълнителя на оригинална фактура и отчет / доклад за извършените услуги за съответния три месечен период, подписан от координатора по договора от страна на възложителя. Първото плащане по договора се осъществява през 2014г.
Софийски градски съд, бул. Витоша № 2, Република България 1000, София, Тел.: 02 9219788, E-mail: adm.sgs@scc.bg
Интернет адрес/и:
URL: http://www.scc.bg..
27.02.2014 г.