Версия за печат

01389-2014-0003

BG-Варна: Проектиране и изпълнение

ОБЯВЛЕНИЕ ЗА ОБЩЕСТВЕНА ПОРЪЧКА

Строителство

РАЗДЕЛ І: ВЪЗЛОЖИТЕЛ

I.1) Наименование, адреси и лица за контакт

"Градски транспорт" ЕАД, ул. "Тролейна" № 48, За: Максим Тодоров - прокурист, Република България 9000, Варна, Тел.: 052 572200, E-mail: gtvarna@abv.bg, Факс: 052 755121

Място/места за контакт: "Градски транспорт" ЕАД

Интернет адрес/и:

Основен адрес на възлагащия орган/възложителя: www.gtvarna.com.

Адрес на профила на купувача: www.gtvarna.com.

Адреси и лица за контакт, от които може да се получи допълнителна информация: На горепосочения адрес за контакти.

Адреси и лица за контакт, от които може да се получи документация за участие: На горепосочения адрес за контакти.

Адреси и лица за контакт, на които трябва да бъдат изпратени офертите или заявленията за участие: На горепосочения адрес за контакти.

I.2) Вид на възложителя и основна дейност/и

Публичноправна организация

Основна дейност на възложителя

Обществени услуги

Възложителят възлага обществена/и поръчка/и от името на друг/и възложител/и

НЕ

РАЗДЕЛ ІІ: ОБЕКТ НА ОБЩЕСТВЕНАТА ПОРЪЧКА

II.1) Описание
II.1.1) Наименование на поръчката, дадено от възложителя

Инженеринг – проектиране, строителство, доставка и монтаж на машини и съоръжения и авторски надзор за подобряване на производствено-техническата база на „Градски Транспорт“ ЕАД – Варна по Компонент 9 „Подобрения на производствено-техническата база” на проект на Община Варна BG161PO001-1.5.03-0002 „Интегриран градски транспорт на Варна“ по схема за предоставяне на безвъзмездна финансова помощ: BG161PO001/1.5-03/2011 „Подкрепа за интегриран градски транспорт в петте големи града”, Приоритетна ос 1: „Устойчиво и интегрирано градско развитие”, Операция 1.5: „Системи за устойчив градски транспорт” на Оперативна програма „Регионално развитие” 2007-2013 г.

II.1.2) Обект на поръчката и място на изпълнение на строителството, доставката или услугата
Строителство
Проектиране и изпълнение 
Място на изпълнение: гр. Варна
Код NUTS: BG331
ІІ.1.3) Настоящото обявление е за

Възлагане на обществена поръчка

ІІ.1.5) Кратко описание на поръчката

Инженеринг – проектиране, строителство, доставка и монтаж на машини и съоръжения и авторски надзор за подобряване на производствено-техническата база на „Градски Транспорт“ ЕАД – Варна по Компонент 9 „Подобрения на производствено-техническата база” на проект на Община Варна BG161PO001-1.5.03-0002 „Интегриран градски транспорт на Варна“ по схема за предоставяне на безвъзмездна финансова помощ: BG161PO001/1.5-03/2011 „Подкрепа за интегриран градски транспорт в петте големи града”, Приоритетна ос 1: „Устойчиво и интегрирано градско развитие”, Операция 1.5: „Системи за устойчив градски транспорт” на Оперативна програма „Регионално развитие” 2007-2013 г.

ІІ.1.6) Код съгласно Класификатора на ОП (CPV)

45000000, 71320000, 45100000, 45310000

Описание:

Строителни и монтажни работи
Инженерни услуги по проектиране и конструиране
Работи по подготовка на строителната площадка
Строителни и монтажни работи на електрически инсталации

ІІ.1.8) Обособени позиции

НЕ

ІІ.1.9) Ще бъдат приемани варианти

НЕ


II.2) Количество или обем на поръчката
ІІ.2.1) Общо количество или обем

Инженеринг – проектиране, строителство, доставка и монтаж на машини и съоръжения и авторски надзор за подобряване на производствено-техническата база на „Градски Транспорт“ ЕАД – Варна по Компонент 9 „Подобрения на производствено-техническата база” на проект на Община Варна BG161PO001-1.5.03-0002 „Интегриран градски транспорт на Варна“ по схема за предоставяне на безвъзмездна финансова помощ: BG161PO001/1.5-03/2011 „Подкрепа за интегриран градски транспорт в петте големи града”, Приоритетна ос 1: „Устойчиво и интегрирано градско развитие”, Операция 1.5: „Системи за устойчив градски транспорт” на Оперативна програма „Регионално развитие” 2007-2013 г.

Прогнозна стойност без ДДС
1193800 BGN
ІІ.2.2) Опции

НЕ

ІІ.3) Срок на договора или краен срок за изпълнение на поръчката
Завършване

09.06.2015 г. 


РАЗДЕЛ ІII ЮРИДИЧЕСКА, ИКОНОМИЧЕСКА, ФИНАНСОВА И ТЕХНИЧЕСКА ИНФОРМАЦИЯ

III.1) Условия, свързани с изпълнението на поръчката
ІІІ.1.1) Изискуеми депозити и гаранции

Гаранция за участие на стойност 11 000 (единадесет хиляди) лева. Гаранцията за участие може да бъде представена в една от следните форми: • Депозит на парична сума по сметка на Възложителя. При избор на гаранция за участие - парична сума, то тя следва да се внесе по банков път по следната банкова сметка на "Градски транспорт" ЕАД - Варна: Райфайзенбанк ЕАД - гр. Варна. BIC: RZBBBGSF IBAN: BG91RZBB91551064189217 • Банкова гаранция в полза на Възложителя. Представената банкова гаранция трябва да бъде в съответствие с условията по приложения в документацията образец на „Банкова гаранция за участие”. В случай, че банката гарант има собствен образец на гаранция за участие, участникът може да представи такава гаранция, при положение, че тя отговаря на изискванията и условията, посочени в образеца на гаранция за участие, представен от Възложителя. Гаранцията трябва да бъде неотменима и безусловна. Същата следва да съдържа задължение на банката - гарант да извърши безусловно плащане при първо писмено искане, подписано от Възложителя. Банковите разходи по откриването на гаранцията са за сметка на Участника. Валидността на гаранцията за участие трябва да бъде не по-малка от срока на валидност на офертите. Гаранция за изпълнение в размер на 3% от стойността на договора (без ДДС) в лева, в една от следните, избрана от него форми: • Депозит на парична сума по сметка на Възложителя. При избор на гаранция за изпълнение - парична сума, то тя следва да се внесе по банков път по следната банкова сметка на "Градски транспорт" ЕАД - Варна: Райфайзенбанк ЕАД - гр. Варна. BIC: RZBBBGSF IBAN: BG91RZBB91551064189217 • Банкова гаранция в полза на Възложителя. Банковата гаранция трябва да бъде открита в съответствие с условията по приложения в документацията образец на „Банкова гаранция за изпълнение”. В случай, че банката гарант има собствен образец на гаранция за изпълнение, участникът може да представи такава гаранция, при положение, че тя отговаря на изискванията и условията, посочени в образеца на гаранция за изпълнение, представен от Възложителя. Гаранцията трябва да бъде неотменима и безусловна, с възможност да се усвои изцяло или на части. Същата следва да съдържа задължение на банката-гарант да извърши безусловно плащане при първо писмено искане, подписано от Възложителя.Срокът на валидност на гаранцията за изпълнение трябва да покрива срока за изпълнение на договора , удължен с тридесет календарни дни, и започва да тече от сключване на договора.Банковите разходи по откриването на гаранцията са за сметка на Участника. Банкова гаранция за получаване на аванс - в размер на 20% от договорената стойност. Банковата гаранция за аванса се освобождава в 5-дневен срок от датата на издаване на разрешението за ползване.

ІІІ.1.2) Условия и начин финансиране и плащане и/или препратка към съответните разпоредбите, които ги уреждат

20 % аванс от общата стойност на договора, платим в 20-дневен срок след подписване на договора, обезпечен с банкова гаранция. До 3 (три) междинни плащания на база на действително изпълнени услуги, доставки и строителни работи, всяко на стойност не по малко от 15% от общата цена, в 20-дневен срок след подписване на приемо-предавателен протокол. Окончателно плащане в размер на остатъка, платим в 20 (двадесет)-дневен срок след приемането на пълния предмет на договора. От окончателното плащане се приспада авансът и междинните плащания.

ІІІ.1.3) Изискване за създаване на юридическо лице, когато участникът, определен за изпълнител, е обединение на физически и/или юридически лица

Няма

ІІІ.1.4) Други особени условия

Споразумението по т.5 от раздел III.2.1 трябва да съдържа клаузи, в които: - се гарантира, че всички членове на обединението са отговорни заедно и поотделно за изпълнението на договора; - се определят точно и ясно разпределението на изпълнението на отделните видове дейности между отделните участници в обединението. Разпределението следва да посочва съответния вид дейност, който ще се изпълнява от всеки от членовете на обединението, като не е достатъчно посочване на процентното разпределение на дейностите. Изискването е с цел осигуряване на възможност за преценка за спазване на изискванията на ЗОП и настоящата документация от отделните членове на обединението и съгласно чл. 25, ал. 8 от ЗОП; - се посочва задължително физическото лице, упълномощено да представлява обединението пред трети лица, в т.ч. и пред възложителя, и да подписва всички документи от името на обединението; - представляващият обединението/консорциума се упълномощава да представи офертата от името и за сметка на обединението и да сключи договор с възложителя; - се гарантира, че всички членове на обединението са задължени да останат в него за целия период на изпълнение на договора. - се гарантира, че срокът на обединението е най-малко за времето, за което поръчката ще бъде изпълнена. Не се допускат промени в състава на обединението след подаването на офертата. В случай че в споразумението не е посочено физическото лице, упълномощено да представлява обединението, участникът може да представи и друг документ, подписан от лицата в обединението, в който се посочва представляващият.

ІІІ.2) Условия за участие
ІІІ.2.1) Изисквания към кандидатите или участниците, включително за вписването им в професионални или търговски регистри
Изискуеми документи и информация: В процедуарата за възлагане на обществена поръчка има право да участва всяко бълг. или чуждестр. физическо лице (ФЛ) или юридическо лице (ЮЛ), както и техни обединения. От участие се отстранява участник, при който или за чийто подизпълнител е налице някое от обстоятелствата по чл.47,ал.1,т.1,б.а-д,2 и 3 и чл.47,ал.2,т.1,3и4 от ЗОП. В процедурата не могат да участват участници, при които лицата по чл.47, ал.4 са свързани лица с възложителя или със служители на ръководна длъжност в неговата организация; които са сключили договор с лице по чл. 21 или 22 от ЗПУКИ, при които са налице обстоятелства във връзка с Общите насоки за избягване на конфликт на интереси по смисъла на чл.57, §2 от Регл. (ЕС, Евратом) №966/2012. Участникът в процедурата трябва да е вписан в Централния професионален регистър на строителя (ЦПРС) към КСБ за изпълнение на съответнара категория строеж. Когато участникът е обединение, което не е ЮЛ, изискването се отнася общо за обединението. Представят се следните документи: 1.Оферта и Списък на документите, съдържащи се в офертата, подписан от участника или упълномощен от него представител;2 Административни сведения;3 Заверенео копие (ЗК) от документа за регистрация или ЕИК съгласно чл.23 от ЗТР, когато участникът е ЮЛ или ЕТ; копие от документа за самоличност, когато участникът е ФЛ. Когато не е представен ЕИК, участниците - ЮЛ или ЕТ, прилагaт към своите оферти и удостоверения за актуално състояние. Чуждестр. ЮЛ прилагат еквивалентен документ на съдебен или администр. орган от държавата, в която са установени;4 Нотариално заверено пълномощно на лицето, упълномощено да представлява участника в процедурата (когато участникът не се представлява от лицата, които имат право на това);5 Споразумение за създаване на обединение за участие в общ. поръчка - когато участникът е обединение, което не е ЮЛ;6.Декларация (Д-я) за отсъствие на обстоят. по чл.47, ал.1,т.1,б.а-д,т.2 и 3 от ЗОП;7 Д-я за отсъствие на обстоят. по чл. 47, ал.2,т.1,3 и4 от ЗОП;8 Д-я за отсъствие на обстоят. по чл. 47, ал.5 от ЗОП;8а Д-я във връзка с Общи насоки за избягване на конфл. на интереси по смис. на чл. 57, параграф 2 от Регл. (ЕС, Евратом) № 966/2012 9. Д-я по чл.56, ал.1, т.8 от ЗОП; 10. Д-я по чл. 56, ал.1, т.11 от ЗОП. Информация за мин. цена на труда може да бъде получена от НОИ; Информ. за закрила на заетостта може да бъде получена от АЗ към МС; Информ. за условията на труда може да се получи от ИА "ГИТ".;11. Д-я по чл. 56, ал.1, т.12; 12. Документ (док.) за внесена гаранция за участие; 13. Д-я за посещение на обекта; 14. ЗК на удостоверение за вписване в ЦПРС за изпълнение на строежи от 2-ра (втора) група, 4-та (четвърта) категория или д-я, че участникът е вписан. Когато участникът в чуждестр. лице, може да докаже регистрацията си в еквив. регистър на държавата, в която е установен с д-я или удостоверение за наличието на регистрация от комп. органи, съгласно националния му закон. При участие на подизпълнители, док. по т.2,3,4,6,7,8,8а, се представят и за всеки от тях, а изискванията към тях, посочени в критериите за подбор, се прилагат съобразно вида и дела на тяхното участие. Док. по т. 10 се представя само за подизпълнители, които ще изпълняват дейности, свързани със строителство или услуги, а док. по т.14. се представя само за подизпълнители, които ще изпълняват строителни дейности. Когато участн. в процед. е обединение, което не е ЮЛ док. по т.2,3,6,7,8,8а) се представят и за всяко ФЛ и ЮЛ, вкл. в обедин., док. по т. 10 се представя само от участници в обедин., които ще изпълняват дейности, свързани със строит. или услуги, а док. по т. 14 трябва да бъде представен поне един от участниците в обедин. Когато участн. в процедурата е чуждестр. ФЛ или ЮЛ или техни обединен., офертата се подава на бълг. език, док. по чл. 56, ал. 1, т. 1 от ЗОП се представя в официален (извършен от преводач с скл. договор с МВнР) превод, а останалите документи, които са на чужд език, се представят и в превод.
ІІІ.2.2) Икономически и финансови възможности
Изискуеми документи и информация: 1.1. Справка за общия оборот на участника за последните три (3) приключили финансови години (2011, 2012 и 2013 г.), в зависимост от датата, на която участникът е учреден или е започнал дейността си. 1.2. Заверено копие на отчета за приходите и разходите на участника за последните 3 /три/ приключили финансови години (2011, 2012 и 2013 г.), оформени съгласно Закона за счетоводството или приложимото законодателството на страната, в която е учредено чуждестранното юридическо лице и когато публикуването му се изисква от законодателството на държавата, в която участникът е установен. 2. Заверени копия на валидни застраховки “Професионална отговорност” съгласно чл. 171, ал. 1 от ЗУТ и чл. 2. ал. 1, т. 1 и т. 3 от Наредба за условията и реда за задължително застраховане в проектирането и строителството, обн., ДВ., бр. 17 от 02.03.2004 г. 3. Заверено копие на документ, издаден от местна и/или чуждестранна финансова институция, потвърждаващ наличието на собствени средства и/или гаранционно писмо, в което финансовата институция декларира, че е предоставила кредит/достъп до кредитна линия/овърдрафт на участника за настоящата поръчка в необходимия размер или декларира, че ако участникът бъде избран за изпълнител, ще предостави/кредит/достъп до кредитна линия/овърдрафт на участника за настоящата поръчка в необходимия размер. В случай, че някои от исканите документи се отнасят за обстоятелства, вписани в Търговския регистър към Агенцията по вписванията към датата на представяне на офертата, участниците могат да не ги представят съгласно чл. 47 ал. 11 от ЗОП. Когато участникът предвижда участие на подизпълнители, документите по т. 1 до т. 3 се представят и за всеки от тях, а изискванията към тях, посочени в критериите за подбор, се прилагат съобразно вида и дела на тяхното участие. Когато участник в процедурата е обединение, което не е юридическо лице документите по т. 1 и 3 се представят само за участниците, чрез които обединението доказва съответствието си с критериите за подбор, а документът по т. 2 - за всеки от членовете на обединението/ консорциума, които ще изпълняват строителни дейности и проектиране. Когато по обективни причини кандидатът или участникът не може да представи исканите от възложителя документи, той може да докаже икономическото и финансовото си състояние с всеки друг документ, който възложителят приеме за подходящ.
Минимални изисквания: 1. Общият оборот на участника за последните три приключили финансови години (2011, 2012 и 2013 г.), в зависимост от датата, на която участникът е учреден или е започнал дейността си, трябва да бъде равен на минимум 3 000 000 (три милиона) лева или тяхната равностойност във валута без ДДС. 2. Участникът трябва да притежава валидни застраховки “Професионална отговорност” съгласно чл. 171, ал. 1 от ЗУТ и чл. 2. ал. 1, т. 1 и т. 3 от Наредба за условията и реда за задължително застраховане в проектирането и строителството, обн., ДВ., бр. 17 от 02.03.2004 г. За участник, установен/регистриран извън Република България застраховката „Професионална отговорност” следва да бъде еквивалента на тази по чл. 171, ал.1 от ЗУТ, но направена съгласно законодателството на държавата, където е установен/регистриран участника. 3. Участникът трябва да притежава финансов ресурс за изпълнение на поръчката в една от следните форми – собствени средства и/или достъп до кредит/и, и/или овърдрафт/и, и/или кредитна/и линия/и в размер на не по-малко от 230 000 (двеста тридесет хиляди) лева. При посочване на участие с ползване на подизпълнители, изискванията по т. 1 до т. 3 се отнасят до подизпълнителите, съобразно вида и дела на тяхното участие, в съответсвие с нормата на чл. 56, ал.2 от ЗОП. В случай, че участникът е обединение или консорциум, което не е юридическо лице, изискването по т.1 и т.3 се прилага за обединението/консорциума като цяло, а изискването по т. 2 за всеки от членовете на обединението/консорциума, който ще изпълнява строителни дейности и проектиране.
ІІІ.2.3) Технически възможности
Изискуеми документи и информация: 1. Списък на изпълнени договори за строителство и/или инженеринг, сходни с предмета на поръчката, изпълнени през последните пет години, считано до крайната дата за подаване на офертите в процедурата за възлагане на обществената поръчка, придружен от: оригинал или заверено копие от препоръки за добро изпълнение за най-важните строителни обекти. Тези препоръки посочват стойността, датата и мястото на изпълнението, както и дали то е изпълнено професионално и в съответствие с нормативните изисквания. 1.a) Списък на изпълнени договори за проектиране, сходни с предмета на поръчката, изпълнени през последните три години, считано до крайната дата за подаване на офертите в процедурата за възлагане на обществената поръчка, придружен от: - оригинал или заверено копие от препоръки за добро изпълнение за най-важните обекти. Тези препоръки посочват стойността, датата и мястото на изпълнението, както и дали то е изпълнено професионално и в съответствие с нормативните изисквания. 2. Списък на предложения инженерно-технически състав, ангажиран за изпълнението на строителните дейности, придружен от Автобиография, подписана от съответния член на екипа; Заверено копие от диплома за завършено образование, за всеки член от екипа; Заверени копия от документи, удостоверяващи придобит трудов стаж (копие от трудова книжка, референции от работодател и/или възложител за конкретен проект, др.) за всеки член от екипа; Заверени копия от релевантни удостоверения за Отговорник по контрола на качеството и Координатор по безопасност и здраве, както и референции и/или удостоверения от работодател и/или възложител, доказващи опита на подобна позиция. 3. Списък на проектантския екип, ангажиран с изпълнение на проектирането, придружен със заверени копия на валидни удостоверения за пълна проектантска правоспособност. 4. Заверено копие от валиден сертификат по ISO 9001:2008 за внедрена система за управление на качеството в строителството и проектирането или еквивалент/еквивалентен документ. 5. Заверено копие от валиден сертификат по ISO 14001:2004 за внедрена система за управление на околната среда в строителството и проектирането или еквивалент/еквивалентен документ. Съгласно чл. 53, ал. 4 от ЗОП ще бъдат приемани еквивалентни сертификати, издадени от органи, установени в други държави членки, както и други доказателства за еквивалентни мерки за осигуряване на качеството или за опазване на околната среда. Когато участникът предвижда участие на подизпълнители, документите по т. 1 до т. 5 се представят и за всеки от тях, а изискванията към тях, посочени в критериите за подбор, се прилагат съобразно вида и дела на тяхното участие. Когато участник в процедурата е обединение, което не е юридическо лице документите по т. 1 - 3 се представят само за участниците, чрез които обединението доказва съответствието си с критериите за подбор, посочени от Възложителя, а документите по т. 4 и 5 се представят за всеки член на обединението съобразно разпределението на участието на лицата при изпълнение на дейностите, предвидено в договора за създаване на обединението (съгл. чл.25, ал.8 от ЗОП);
Минимални изисквания: 1. Участникът в процедурата трябва успешно да е изпълнил за период от 5 г.,до крайната дата за подаване на офертите в процедурата, поне 1 договор за изграждане и/или рехабилитация и/или реконструкция на производствени/промишлени сгради/бази и поне 1 договор за проектиране на производствени/промишлени сгради/бази за период от 3 г., считано до крайната дата за подаване на офертите в процедурата или да е изпълнил за период от 5 г., считано до крайната дата за подаване на офертите в процедурата поне 1 договор за инженеринг (проектиране и строителство (изграждане/рехабилитация/реконструкция)) на производствени/промишлени сгради/бази. 2. Участникът трябва да разполага с подходящ инженерно-технически състав от технически правоспособни лица, които да бъдат ангажирани с изпълнението на строителните дейности, включващ минимум следните позиции, както следва: Ръководител екип – образователна степен магистър, инженер специалност „Строителство на сгради и съоръжения”, „Промишлено и гражданско строителство” или аналогична, стаж по специалността минимум 5 години; Технически ръководител - минимум средно специално образование с четиригодишен курс на обучение и придобита професионална квалификация в областите "Архитектура и строителство" или аналогична. Трудов стаж по специалността – минимум 5 години; Електроинженер със специалност „Електроснабдяване и електрообзавеждане”, „Електротехника” или аналогична, стаж по специалността минимум 5 години; Инженер със специалност „Газоснабдяване” или аналогична, стаж по специалността минимум 5 години; Инженер със специалност „Отопление, вентилация и климатизация“ или аналогична, стаж по специалността минимум 5 години; Инженер със специалност „Водоснабдяване и канализация” или аналогична стаж по специалността минимум 5 години; Отговорник по контрола на качеството - притежаващ удостоверение за преминато обучение за контрол върху качеството на изпълнение в строителството и за контрол на съответствието на строителните продукти със съществените изисквания за безопасност или еквивалентно, и опит на подобна позиция минимум 3 години; Координатор по безопасност и здраве: притежаващ валидно удостоверение (сертификат) за завършен курс за длъжностно лице по здраве и безопасност в строителството съгласно Наредба № РД-07-2 от 16.12.2009 г. или еквивалентно, и опит на подобна позиция минимум 3 години. 3. Участникът трябва да разполага с проектантски екип, включващ следните позиции: - Ръководител на проектантския екип – инженер технолог, притежаващ Пълна проектантска правоспособност и опит в изготвянето на минимум 1 технологичен проект за оборудване на автосервизи; -Архитект, притежаващ Пълна проектантска правоспособност; -Инженер конструктор, притежаващ Пълна проектантска правоспособност по част ПГС или Организация и изпълнение на строителството; -Електроинженер, притежаващ Пълна проектантска правоспособност по част Електрическа, специалност „Електроснабдяване и електрообзавеждане на промишлени предприятия” или аналогична; -Електроинженер – слаботокови инсталации, притежаващ Пълна проектантска правоспособност, специалност „Съобщителна Осигурителна Техника и Системи”, „Радио и Телевизионна Техника”, „Компютърни системи и технологии” или аналогична; -Инженер по част „Водоснабдяване и канализация”, притежаващ Пълна проектантска правоспособност и опит в изготвянето на минимум 1 проект за системи за автоматично пожарогасене; -Инженер по част „Отопление, Вентилация и Климатизация”, притежаващ Пълна проектантска правоспособност; -Инженер „Газоснабдяване”, притежаващ Пълна проектантска правоспособност; -Инженер „Противопожарна охрана” - с удостоверение завършен курс по прилагане на НАРЕДБА № Iз-1971 от 29 октомври 2009 г. за строително-технически правила и норми за осигуряване на безопасност при пожар. Продължава в т. VI.3)
ІІІ.3) Специфични условия при обществени поръчки за услуги


РАЗДЕЛ ІV ПРОЦЕДУРА

ІV.1) Вид процедура
ІV.1.1) Вид процедура

Открита


ІV.2) Критерии за оценка на офертите
ІV.2.1) Критерии за оценка на офертите
Икономически най-изгодна оферта при:
Посочените по-долу показатели:
Показател: СИП Срок за изработване на инвестиционен проект във фаза „работен проект” ; тежест: 30
Показател: СИС Срок за изпълнение на СМР и доставка и монтаж на машини и съоръжения ; тежест: 30
Показател: ПЦ Предлагана цена; тежест: 40

IV.3) Административна информация
ІV.3.3) Условия за получаване на документацията за участие (спецификации и допълнителни документи) (с изключение на ДСП) или на описателен документ (при състезателен диалог)
Срок за получаване на документация за участие
31.03.2014 г.  Час: 16:30
Платими документи

НЕ

ІV.3.4) Срок за получаване на оферти или заявления за участие
10.04.2014 г.  Час: 16:30
IV.3.6) Език/ци, на които могат да бъдат изготвени офертите или заявленията за участие

Български

IV.3.7) Срок на валидност на офертите
Продължителност в дни

180

IV.3.8) Условия при отваряне на офертите
Дата: 11.04.2014 г.  Час: 11:00
Място

Административната сграда на "Градски транспорт" ЕАД - Варна, на адрес: гр. Варна, ул. „Тролейна“ № 48

Лица, които могат да присъстват при отварянето на офертите

Участниците в процедурата или техни упълномощени представители, както и представители на средствата за масово осведомяване и на юридически лица с нестопанска цел.



РАЗДЕЛ VI: ДРУГА ИНФОРМАЦИЯ

VI.2) Поръчката е свързана с проект и/или програма, финансирана от фондове на ЕС

Схема за предоставяне на безвъзмездна финансова помощ:BG161PO001/1.5-03/2011 „Подкрепа за интегриран градски транспорт в петте големи града”, Приоритетна ос 1: „Устойчиво и интегрирано градско развитие”, Операция 1.5: „Системи за устойчив градски транспорт” на Оперативна програма “Регионално развитие” 2007-2013 г.

VI.3) Допълнителна информация

Към т. II.3) Срокът за изпълнение започва да тече от датата на подписване на договор и приключва с издаване на разрешение за ползване на обекта, но не по-късно от 30 дни преди изтичане срока (09.07.2015 г.) на ДБФП между община Варна и УО на ОПРР . В случай че срокът на ДБФП бъде удължен, срокът за изпълнение ще бъде удължен респективно. Към т.III.2.3) 4. Участникът трябва да има внедрена системама за управление на качеството в строителството и проектирането, според международно признат стандарт ISO 9001:2008 или еквивалент/внедрени еквиваленти мерки за осигуряване на качеството; 5. Участникът трябва да има внедрена система за управление на околната среда в строителството и проектирането, според международно признат стандарт ISO 14001:2004 или еквивален/внедрени еквивалентни мерки за опазване на околната среда. При посочване на участие с ползване на подизпълнители, изискванията по т. 1 до т. 5 се отнасят до подизпълнителите, съобразно вида и дела на тяхното участие, в съответсвие с нормата на чл. 56, ал.2 от ЗОП. В случай, че участникът е обединение или консорциум, изискванията по т. 1 до 3 се отнасят общо (кумулативно) за обединението, а изискванията по т. 4 и 5 които се отнасят за всеки член на обединението съобразно разпределението на участието на лицата при изпълнение на дейностите, предвидено в договора за създаване на обединението (съгл. чл.25, ал.8 от ЗОП).

VI.4) Процедури по обжалване
VI.4.1) Орган, който отговаря за процедурите по обжалване

Комисия за защита на конкуренцията, бул. Витоша № 18, Република България 1000, София, Тел.: 02 9884070, E-mail: cpcadmin@cpc.bg, Факс: 02 9807315

Интернет адрес/и:

URL: http://www.cpc.bg.

VI.4.2) Подаване на жалби

Съгласно чл.120, ал.5, т. 1 и ал.6 от Закона за обществени поръчки.

VI.5) Дата на изпращане на настоящото обявление

27.02.2014 г. 



ПРИЛОЖЕНИЕ Б: ИНФОРМАЦИЯ ОТНОСНО ОБОСОБЕНИТЕ ПОЗИЦИИ