Версия за печат

00189-2014-0002

BG-Севлиево: Изпълнение с каквито и да е средства на строителство съответстващо на изискванията, определени от възложителите

ОБЯВЛЕНИЕ ЗА ОБЩЕСТВЕНА ПОРЪЧКА

Строителство

РАЗДЕЛ І: ВЪЗЛОЖИТЕЛ

I.1) Наименование, адреси и лица за контакт

Община Севлиево, пл. "Свобода" №1, За: инж. Николай Лалев, инж. Станимир Венков, РБългария 5400, Севлиево, Тел.: 0675 396166, E-mail: sevlievo@sevlievo.bg, Факс: 0675 32773

Интернет адрес/и:

Основен адрес на възлагащия орган/възложителя: www.sevlievo.bg.

Адрес на профила на купувача: www.sevlievo.bg.

Адреси и лица за контакт, от които може да се получи допълнителна информация: На горепосочения адрес за контакти.

Адреси и лица за контакт, от които може да се получи документация за участие: На горепосочения адрес за контакти.

Адреси и лица за контакт, на които трябва да бъдат изпратени офертите или заявленията за участие: На горепосочения адрес за контакти.

I.2) Вид на възложителя и основна дейност/и

Регионален или местен орган

Основна дейност на възложителя

Обществени услуги

Възложителят възлага обществена/и поръчка/и от името на друг/и възложител/и

НЕ

РАЗДЕЛ ІІ: ОБЕКТ НА ОБЩЕСТВЕНАТА ПОРЪЧКА

II.1) Описание
II.1.1) Наименование на поръчката, дадено от възложителя

„Ремонт на общински пътища и улици на територията на Община Севлиево през 2014 год.” по обособени позиции, както следва: 1. Ремонт на общински пътища в Община Севлиево. 2. Ремонт на улици в гр.Севлиево. 3. Ремонт на улици в селата на Община Севлиево.

II.1.2) Обект на поръчката и място на изпълнение на строителството, доставката или услугата
Строителство
Изпълнение с каквито и да е средства на строителство съответстващо на изискванията, определени от възложителите 
Място на изпълнение: територията на община Севлиево - пътна и улична мрежа
Код NUTS: BG322
ІІ.1.3) Настоящото обявление е за

Възлагане на обществена поръчка

ІІ.1.5) Кратко описание на поръчката

Настоящата обществена поръчка обхваща изцяло ремонта на общинската пътна и улична мрежи (на града и селата) на Община Севлиево през календарната 2014 г.- считано от датата на сключване на договора за изпълнението до 31.10.2014 г.

ІІ.1.6) Код съгласно Класификатора на ОП (CPV)

45230000, 45233120

Описание:

Строителни и монтажни работи по общо изграждане на проводи и на пътища, релсови пътища и самолетни писти
Строителни и монтажни работи на пътища

ІІ.1.7) Поръчката е предмет на Споразумението за държавни поръчки (GPA) на Световната търговска организация

НЕ

ІІ.1.8) Обособени позиции

ДА

Оферти трябва да бъдат подадени:
За една или повече обособени позиции
ІІ.1.9) Ще бъдат приемани варианти

НЕ


II.2) Количество или обем на поръчката
ІІ.2.1) Общо количество или обем

Обемът на поръчката се определя с одобрения общински бюджет за 2014г.

Прогнозна стойност без ДДС
1268833.34 BGN
ІІ.2.2) Опции

При наличие на условия по чл.90, ал. 1, т.8 и т. 9 от ЗОП, Възложителят на настоящата ОП може да възложи изпълнението на допълнителна поръчка от същия вид за всяка една от обособените позиции със същия Изпълнител на тази позиция чрез процедурана договаряне.

ІІ.3) Срок на договора или краен срок за изпълнение на поръчката
Завършване

31.10.2014 г. 


РАЗДЕЛ ІII ЮРИДИЧЕСКА, ИКОНОМИЧЕСКА, ФИНАНСОВА И ТЕХНИЧЕСКА ИНФОРМАЦИЯ

III.1) Условия, свързани с изпълнението на поръчката
ІІІ.1.1) Изискуеми депозити и гаранции

1. Гаранциите се представят в една от следните форми:а) депозит на парична сума по сметка на Възложителя;б) банкова гаранция в полза на Възложителя.Участникът избира сам формата на гаранцията за участие.При избор на гаранция за участие - парична сума, то тя следва да се внесе по банков път по следната сметка: Банка: “Общинска банка” АД - клон гр.Севлиево; Банков код (BIC): BIC SOMBBGSF;Банкова сметка (IBAN): BG04SOMB91303332903601.Гаранцията за участие: 1. За обособена позиция № 1: „Ремонт на общински пътища в Община Севлиево” – 3 636 (три хиляди шестстотин тридесет и шест) лева. 2. За обособена позиция № 2: „Ремонт на улици в гр. Севлиево” - 1 458 (хиляда четиристотин петдесет и осем) лева. 3. За обособена позиция № 3: „Ремонт на улици в селата на Община Севлиево” – 1 250 (хиляда двеста и петдесет) лева. Общата стойност на гаранцията за участие за целия предмет на ОП възлиза на 6 344 (шест хиляди триста четиридесет и четири) лева. При участие за повече от една от обособените позиции, гаранцията, независимо от избраната от участника форма, трябва да бъде представена в отделни документа – за всяка от съответните обособени позиции, за която се участва.Ако Участникът представя Банкова гаранция, то същата трябва да бъде неотменима и безусловна, с възможност да се усвои изцяло или на части. Същата следва да съдържа задължение на банката-гарант да извърши безотказно и безусловно плащане при първо писмено искане на Възложителя, подписано от Кмета на Община Севлиево или упълномощено от него длъжностно лице. Валидността на гаранцията за участие следва да бъде не по-малко от 180 календарни дни след датата, определена в Обявлението за обществена поръчка като краен срок за подаване на офертите. Банковите разходи по откриването на гаранциите са за сметка на Участниците. Разходите по евентуалното им усвояване - за сметка на Възложителя. Участникът трябва да предвиди и заплати своите такси по откриване и обслужване на гаранцията така, че размера й да не бъде по-малък от определения в настоящата поръчка. 2. Гаранцията за изпълнение на договора по съответната обособена позиция е в размер на 2% (два процента) от стойността му без ДДС. Гаранцията за изпълнение може да се внесе по банков път или може да се представи под формата на банкова гаранция. Участникът избира сам формата на гаранцията за изпълнение.Участникът, определен за Изпълнител на обществената поръчка, представя банковата гаранция или платежния документ за внесената по банков път гаранция за изпълнение на договора при неговото сключване.Гаранцията за изпълнение под формата на парична сума трябва да бъде внесена по следната сметка на Възложителя:Банка: “Общинска банка” АД - клон гр.Севлиево;Банков код (BIC): BIC SOMBBGSF;Банкова сметка (IBAN): BG04SOMB91303332903601. Когато участникът избере гаранцията за изпълнение да бъде банкова гаранция, тогава в нея трябва да бъде изрично записано, че тя е безусловна и неотменима, че е в полза на Възложителя и че е със срок на валидност 1 (един) месец, след датата на приключване на съответния договор. Гаранцията за изпълнение на договора (депозит или банкова гаранция) се освобождава съгласно проекта на договора.При представяне на гаранция в платежното нареждане или в банковата гаранция изрично се посочва договора, за който се представя гаранцията. Когато избраният изпълнител е Обединение, което не е юридическо лице, всеки от членовете (съдружниците) в него може да е наредител по банковата гаранция, съответно вносител на сумата по гаранцията. Условията, при които гаранцията за изпълнение се задържа или освобождава се уреждат с договора за възлагане на обществената поръчка между Възложителя и Изпълнителя.

ІІІ.1.2) Условия и начин финансиране и плащане и/или препратка към съответните разпоредбите, които ги уреждат

Отчитането и изплащането на изпълнените на обекта работи ще се извършва на базата на изготвени от ИЗПЪЛНИТЕЛЯ, приети и одобрени от ВЪЗЛОЖИТЕЛЯ и двустранно подписан протокол, подробна ведомост (справка за изпълнени работи, включително отчетни документи, сертификати и декларации за съответствие на вложените материали за отчетния период) и фактура, в срок до 30 /тридесет/ календарни дни, след одобрение и подписано от лицето, изпълняващо инвеститорския контрол на обекта на изискуемите документи, съгласно договора.

ІІІ.2) Условия за участие
ІІІ.2.1) Изисквания към кандидатите или участниците, включително за вписването им в професионални или търговски регистри
Изискуеми документи и информация: В процедурата за възлагане на обществената поръчка могат да участват като подават оферти всички български или чуждестранни физически и/или юридически лица, включително техни обединения, които отговарят на изискванията, посочени в Закона за обществените поръчки и обявените изисквания от Възложителя. По отношение на участник трябва да не е налице няко от условията на чл.47, ал.1, т.1, б. "а"-"д", т.2 и т.3, ал.2, т.1, т.3, и т.5 и ал.5, т.1 и т.2 от ЗОП, като констатирането на наличието на което и да е от тях ще доведе до отстраняване на участника. Участникът следва да има регистрация в Централния професионален регистър на строителя към Камарата на строителите в Р. България, за изпълнение на строежи от ІІ-ра (втора) група, IІІ-та (трета) категория. В офертата-плик №1 участник в процедурата представя Удостоверение за вписване в Централния професионален регистър на строителя към Строителната камара за изпълнение на строежи от ІІ-ра (втора) група,), ІІI-та (трета) категория или по-висока група. Чуж. юрид. лица представят съответен валиден екв.документ, доказващ регистрацията му в някой от професионалните или търговски регистри на държавата, в която е установен, или представядекларация или удостоверение за наличието на такава рег/я от компетентните органи, съгласно нац. му законодателство.Декларация (свободен текст) от участник - чуждестранно физическо или юридическо лице, което не е вписано в ЦПРС или еквивалентен регистър в държавата, в която е установен към датата на подаване на офертата си, в която декларира, че се е запознал с условията за вписване в ЦПРС или еквивалентен регистър, отговаря на тях и ако бъде определен за изпълнител се задължава в 30-дневен срок от получаване на решението за определянето му за изпълнител да представи изискваните от Възложителя документи, удостоверяващи вписването му в ЦПРС, или съответния регистър, съобразно националното му законодателство, което е еквивалентно на вписването в ЦПРС.В случай, че участникът участва като обединение, което не е юридическо лице, посоченото удостоверение се представя от тези членове на обединението, които, според направеното разпределение на дейностите в договора за обединение ще вземат участие в конкретните СМР, съобразно категорията, посочена в пълното описание на предмета на поръчката, съобразена с разпоредбите на чл.137 от ЗУТ. Участниците представят в плик №1 "Документи за подбор":1.Списък на документите, съдържащи се в офертата, подписан от участника (в оригинал);2.Начален документ на оферта – по образец; 3.Копие от документа за регистрация или посочване на Единен идентификационен код (ЕИК), съгласно чл. 23 от Закона за търговския регистър - когато участника е регистрирано в Република България юридическо лице или едноличен търговец.3.1 Чуждестранните юридически лица или обединения на чуждестранни юридически лица представят съответен документ за регистрация или еквивалент, издаден от съдебен или административен орган в държавата, в която са установени, в официален превод;3.2 Физическите лица, участници в процедурата или включени в състава на обединения, представят копие от документ за самоличност. Ако тези физически лица са чуждестранни граждани документът се представя и в официален превод;Когато Участникът в процедурата е Обединение, документите по т.3 се представят от всеки един от членовете на Обединението (за всяко физическо или юридическо лице, включено в Обединението).Когато Участникът предвижда участие на подизпълнители, документите се представят за всеки от посочените подизпълнители. 4.Когато участникът е Обединение, което не е юридическо лице - споразумение или друг еквивалентен документ за създаване на Обединението за участие в настоящата обществена поръчка - документът за създаване на Обединение за участие в настоящата обществена поръчка или по отделна обособена позиция от обхвата й, следва да бъде представен в оригинал или нотариално заверено копие и в него задължително трябва да е посочен представляващия Обединението. Продължава в поле VІ.3)
ІІІ.2.2) Икономически и финансови възможности
Изискуеми документи и информация: 1.Наличието на изискуемия минимален общ оборот следва да е виден от представената от Участника информация за общия оборот и представените от него копия на следните съставни части на годишния финансов отчет: Отчет за приходите и разходите и Справка за приходите на строителните предприятия по видове строителство за отчетните 2011 г., 2012 г. и 2013 г. (в зависимост от датата, на която участникът е учреден или е започнал дейността си),– за юридическите лица и едноличните търговци и/или декларация, че същите са обявени в Търговския регистър при Агенцията по вписванията и са публично достъпни. В случай, че участникът е чуждестранно лице, то представя отчети за приходите и разходите и справка за приходите на строителните предприятия по видове строителство, когато публикуването им се изисква от законодателството на държавата, в която е установен, а когато не е регламентирано съставянето на такива, тогава същият представя еквивалентен документ, съставен съобразно законодателството на страната, в която е установен. При липса на предвидена правна регламентация и несъставяне на еквивалент, възложителят приема съгласно чл.50, ал.2 от ЗОП участникът да представи информация за специализирания си оборот и декларация за верността на посочените от него обстоятелства. В случай, че към момента на подаване на офертата участникът няма изготвени горецитираните съставни части на годишните финансови отчети за 2013 г., то същият представя справка за приходите от дейности, сходни с предмета на поръчката, подписана от представляващия участника и главния счетоводител. 2.Наличието на изискуемия минимален оборот следва да е виден от представената от Участника информация за оборот от строителство на обекти, сходни с предмета на обособената позиция за съответните години (2011г., 2012г. и 2013г.), както и от представения от Участника списък на основните договори за СМР на обекти, сходни с предмета на обособената позиция, в частта му, съдържаща посочване на договорите за конкретните три, референтни за целите на обществената поръчка години (2011 г., 2012 г. и 2013 г.). 3.Заверено от участника копие от застраховка за професионална отговорност на участниците в проектирането и строителството по смисъла на чл. 171, ал. 1 от ЗУТ със срок на валидност не по-малко от 180 кал.дни след датата,определена в Обявлението за обществена поръчка като краен срок за подаване на офертите.
Минимални изисквания: Участникът следва да има: 1.Реализиран общ оборот за последните три години (2011, 2012 и 2013 год.) или в зависимост от датата, на която участникът е учреден или е започнал дейността си, в следните размери: 1.1. Не по-малко от 2 180 000 лв. (два милиона сто и осемдесест хиляди лева), без вкл. ДДС - при участие по обособена позиция №1; 1.2. Не по-малко от 874 000 лв. (осемстотин седемдесет и четири хиляди лева), без вкл. ДДС - при участие по обособена позиция №2; 1.3. Не по-малко от 750 000 лв. (седемстотин и петдесет хиляди лева), без вкл. ДДС - при участие по обособена позиция №3; 1.4.В случай, че участник подава оферта за повече от една от обособените позиции, той следва да докаже реализиран общо за последните три години (2011, 2012 и 2013 год.) или в зависимост от датата, на която участникът е учреден или е започнал дейността си, в размер, изчислен сумарно на минималните стойности, конкретно изискуеми за обособените позиции, за които участва. 2.Оборот от строителство на обекти, сходни с предмета на съответната обособена позиция, общо за последните 3 (три) финансови години (2011г., 2012г. и 2013г.), в зависимост от датата, на която е учреден или е започнал дейността си, в следните размери: 2.1. Не по-малко от 1 450 000 лв. (един милион четиристотин и петдесет хиляди лева), без вкл. ДДС - при участие по обособена позиция №1; 2.2. Не по-малко от 580 000 лв. (петстотин и осемдесет хиляди лева), без вкл. ДДС - при участие по обособена позиция №2; 2.3. Не по-малко от 500 000 лв. (петстотин хиляди лева), без вкл. ДДС - при участие по обособена позиция №3; 2.4.В случай, че участник подава оферта за повече от една обособена позиция, той следва да докаже оборот от изпълнение на договори с предмет, сходен с предмета на всяка от обособените позиции за последните три приключили финансови години (2011 г., 2012 г., 2013 г.), в общ размер, изчислен сумарно на минималните стойности, конкретно изискуеми за обособените позиции, за които участва. 3.Участникът следва да е застрахован с валидна застраховка за професионална отговорност на участниците в проектирането и строителството по смисъла на чл. 171, ал. 1 от ЗУТ. Професионалната дейност от застрахователната полица трябва да покрива категорията строеж на обектите на поръчката/обособената позиция (минималната застрахователна сума, определена с Наредба за условията и реда за задължително застраховане в проектирането и строителството (обн. ДВ, бр. 17 от 02.03.2004 г.) за извършване на строителство). Застраховката трябва да е валидна минимум 180 дни след датата, определена като краен срок за подаване на офертите. !!! За участник, установен/регистриран извън Република България застраховката за професионална отговорност следва да бъде еквивалента на тази по чл. 171, ал. 1 от ЗУТ, но направена съгласно законодателството на държавата, в която е установен/регистриран участника. При участие на Обединение/консорциум, което не е юридическо лице, изискванията за оборот се прилагат за обединението като цяло. В случай на участие на обединение/консорциум, който не е регистрирано като самостоятелно юридическо лице, както и в случаите, когато се ползва подизпълнител, застраховката по т.3. се представя за всеки един от членовете на обединението/консорциума, съобразно разпределението на участието на лицата при изпълнение на дейностите, предвидено в договора за създаване на обединението, както и за всеки един от подизпълнителите, които ще изпълняват дейности свързани със строителството. При посочване на участие с използване на подизпълнител, изискването за оборот се отнася за подизпълнителя, съобразно процентното му участие в изпълнението на конкретните дейности от обекта на поръчката.
ІІІ.2.3) Технически възможности
Изискуеми документи и информация: 1.Списък с основните изпълнени договори за изграждане и/или ремонт, и/или реконструкция и/или други СМР на пътища и/или улици от I-ви до IV-ти клас, доказващи опит на участника в сходни с обекта на обособени позиции №1, № 2 и № 3 дейности, през последните 5 (пет) години, считано до датата на подаване на офертата. При подготовката на офертите си, Участниците трябва да приложат списък с основните договори за всяка обособена позиция, за които участват. В списъка с изпълнени договори следва да бъдат посочени и вписани само най-важните строителни обекти, сходни с предмета на поръчката / обособената позиция, за която се участва, които договори в съвкупност са на обща стойност равна или по-голяма от прогнозния бюджет на поръчката/ обособената позиция, за която се участва.При подготовката на офертите си, Участниците трябва да съобразят следното: в списъка с изпълнени договори следва да бъдат посочени и вписани само най-важните строителни обекти, сходни с предмета на поръчката, които в съвкупност покриват минималните изисквания на Възложителя по т. 1-дясна колона; 2. Препоръки за добро изпълнение на договорите по т.1 от предишни Възложители. Към всеки, посочен в списъка договор следва да има приложена референция/препоръка за добро изпълнение, съдържаща всички задължителни реквизити, съобразно чл. 51, ал. 1, т.2 от ЗОП (стойност, дата и място на строителството, получател и качество на изпълнението на възложените дейности-дали то е изпълнено професионално и в съответствие с нормативните изисквания). Препоръките трябва да имат всички реквизити на официална кореспонденция – изходящ номер, дата, печат и подпис на лице с представителна власт; 3. Списък - декларация за техническото оборудване, строителна техника и механизация, необходими за изпълнение на поръчката (посочват се по вид и характеристики, съобразно видовете работи) – свободен текст и приложени копие на договори за наета строителна механизация за изпълнение на пътни и асфалтови работи (ако има такава); 4. Копия на сертификати, издадени от акредитирани институции или агенции за управление на качеството, удостоверяващи съответствието на битуми, асфалтови смеси, бетонови смеси и изделия и каменни фракции, предвидени за изпълнение на поръчката със съответните спецификации или стандарти. 5. Декларация за средния годишен брой на работниците и служителите и за броя на ръководните служители на участника за последните 3 (три) години, имена, образование, квалификация и трудов стаж по специалността на ръководните служители; 6.Сертификат ISO 9001:2008 за внедрена система за управление на качеството, с предметен обхват в областта на строителството или еквивалент. 7. Сертификат за разработена и внедрена интегрирана система за управление на околна среда ISO 14001:2004, с предметен обхват в областта на строителството или еквивалент; 8. Декларация за наличие на собствена производствена база или копие на договора, сключен с база за доставка на асфалтови смеси, бетонови смеси и изделия, инертни материали и други материали, необходими за изпълнение на предвидените с поръчката СМР (при липса на собствена база); 9. Декларация за наличие на собствена лаборатория за изпитване на асфалтовите смеси или копие на договора, сключен с изпитвателна лаборатория/; В случай, че участникът участва като обединение, което не е юридическо лице, изброените минимални изисквания за техническите възможности и квалификация на участниците, разписани от т.1. до т.5. важат за обединението като цяло, а по т.6. и т. 7. за всеки един. При участие чрез подизпълнители, минималните изискванияпо т.1. до т.5. важат за тях, съобразно вида и дела им в изпълнение на дейностите от обекта на поръчката, а по т.6. и т. 7. за всеки един. Участникът ще бъде отстранен от участие в поръчката, ако не отговаря на някое от изискванията.
Минимални изисквания: 1.В зависимост за коя от обособ. позиции участника участва, същият следва да докаже, че през предходните 5 (пет) кал. години, считано до датата на подаване на офертата има успешно изпълнени договори: -За участието във всяка една от обособените позиции- № 1, № 2 и № 3 участникът следва да е изпълнил минимум един или повече договори, с предмет изпълнение на дейности по изграждане и/или ремонт, и/или реконструкция и/или други СМР на пътища и/или улици от I-ви до IV-ти клас, на обща стойност, прогнозната стойност на конкретната обособена позиция. Участникът може ако има един договор с по-голяма стойност от тази на съответната обособена позиция да участва със същия договор и за повече от една обособена позиция или за всички обособени позиции от №1, № 2 и № 3 с този договор. Като правилото е, че представеният договор в стойностно изражение следва да покрива стойността на конкретната обособена позиция/ии, за коята участва участника. В случай, че участник подава оферта за две или повече от обособените позиции, той следва да докаже за предходните 5 (пет) години, считано до датата на подаване на офертата изпълнение на минимум договори с предмет, съотстващ с изискванията за всяка от обособените позиции, за които участва;2. Има на разположение за срока на изпълнение на договора квалифициран за изпълнение на дейностите от предмета на поръчката следния изпълнителски състав, независимо от това за коя обособена позиция участва, както следва: - наличие на минимум един инженер със специалност „Пътно строителство” или еквивалентна и един геодезист;- наличие на един координатор по качеството със съответните документи;- наличие на 1 координатор по безопасни и здравословни условия на труд със съответните документи; - наличие на най-малко двама техници със специалност “Пътно строителство” или “Строителство и архитектура” или еквивалентна. Участник в процедурата може да използва ресурсите на други физически и/или юридически лица при изпълнение на поръчката, при условие че представи документи, доказващи, че има на свое разположение тези ресурси;3.Разполага с необходимото собствено или наето минимално строително оборудване, транспортни средства и механизация, които да позволяват изпълнение на дейностите от предмета на поръчката, в съответствие с изискванията на техническите спецификации и количествената сметка, с приложена декларация (свободен текст) от участника за ползването на конкретно посоченото от него оборудване за срока на изпълнение на поръчката, както следва:-багер за земни работи-1бр.;- челни товарачи-1бр.- багер–товарач–1бр.;-самосвал за извозване на земни маси и насипни материали– 2бр.;-фреза за фрезоване на асфалтови настилки–1бр.;-асфалторазстилач за полагане машинно на асфалтови настилки–1бр.;-вибрационен самоходен валяк до 10 т–1 бр.;-валяк с гладки бандажи и с гумени уплътнители–1бр.;-гудронатор–1бр.;-фугорезачка–2 бр.;-камион–самосвал с покривала за возене на асфалт – 3бр., автогрейдер с регулируем нож за разстилане и профилиране–1бр.;-водоноска за измиване–1бр.; къртач–1бр.;-влекач с платформа–1бр.;-автокран мин. 6 тона–1бр.;- моторна метла–духалка–1бр.;-моторни резачки–3бр.(само за първа обос. позиция);-храсторези с удължител–2бр.(само за първа обос. позиция);-моторна виброплоча-1бр.; При участие за две или повече от обособните позиции, участникът следва да разполага с посочената техника в двоен размер.4. Има на разположение за срока на изпълнение на договора база за производство на асфалтови смеси, бетонови смеси и изделия, инертни материали и други материали, необходими за изпълнение на предвидените с поръчката СМР;5. Има на разположение за срока на изп/ние на договора лаборатория за изпитване на асф. смеси;6. Участникът трябва да притежава сертификация по ISO 9001:2008–система за управление на качеството, с предметен обхват в областта на стр/вото или еквив.7. Участникът трябва да има разработена и внедрена интегр. с/ма за управление на околна среда ISO 14001:2004, с предметен обхват в областта на стр/вото или еквивалент.
ІІІ.3) Специфични условия при обществени поръчки за услуги


РАЗДЕЛ ІV ПРОЦЕДУРА

ІV.1) Вид процедура
ІV.1.1) Вид процедура

Открита


ІV.2) Критерии за оценка на офертите
ІV.2.1) Критерии за оценка на офертите
Икономически най-изгодна оферта при:
Посочените по-долу показатели:
Показател: Предлагана цена; тежест: 80
Показател: Гаранционен срок за съоръжения; тежест: 10
Показател: Гаранционен срок за пътни работи; тежест: 10

IV.3) Административна информация
ІV.3.3) Условия за получаване на документацията за участие (спецификации и допълнителни документи) (с изключение на ДСП) или на описателен документ (при състезателен диалог)
Срок за получаване на документация за участие
02.04.2014 г.  Час: 16:30
Платими документи

НЕ

ІV.3.4) Срок за получаване на оферти или заявления за участие
09.04.2014 г.  Час: 16:30
IV.3.6) Език/ци, на които могат да бъдат изготвени офертите или заявленията за участие

Български

IV.3.7) Срок на валидност на офертите
Продължителност в дни

180

IV.3.8) Условия при отваряне на офертите
Дата: 10.04.2014 г.  Час: 10:00
Място

Зала 202 на втория етаж в административната сграда на Община Севлиево - гр. Севлиево, пл. "Свобода" №1.

Лица, които могат да присъстват при отварянето на офертите

Отварянето на офертите е публично и на него могат да присъстват участниците в процедурата или техни надлежно упълномощени представители, чиито оферти са приети и регистрирани, както и представители на средствата за масово осведомяване и на юридически лица с нестопанска цел.



РАЗДЕЛ VI: ДРУГА ИНФОРМАЦИЯ

VI.2) Поръчката е свързана с проект и/или програма, финансирана от фондове на ЕС

НЕ

VI.3) Допълнителна информация

І. Цялата документация за участие в процедурата е публикувана на официалния интернет сайт на Възложителя www.sevlievo.bg от датата на изпращане на настоящото обявление. Датата, часа и мястото за отваряне и оповестяване на ценовите предложения се обявява на официалната интернет страница на Възложителя: www.sevlievo.bg. ІІ.Участниците могат да получат необходимата информация за : -задълженията, свързани с данъци и осигуровки - от Национална агенция по приходите на ел.адрес www.nap.bg ; -опазване на околната среда - от Министерство на околната среда и водите и неговите структури на ел.адрес www.moew.government.bg ; -закрила на заетостта и условията на труд - от Министерство на труда и социалната политика на ел.адрес www.mlsp.government.bg, които са в сила в РБългария, където трябва да се извърши строителството или да се предоставят услугите, и които са приложими към строителството или към предоставяните услуги. ІІІ. Продължава от поле ІІІ.2.1.) Изискуеми документи и информация- 5)Доказателства за изпълнение на икономическите и финансовите изисквания към участника съгласно т.ІII.2.2. Мин.изисквания за икономическото и финансово състояние на участниците;6) Доказателства за изпълнение на изисквания към участника техническите възможности и/или квалификация съгласно т.IІІ.2.3. Мин.изисквания за технически възможности и квалификация;7) Декларации за отсъствие на обстоятелствата по чл.47, ал.1, т.1, б. „а“- „д“, ал. 2, т. 5, ал. 5, т. 1 и чл. 47, ал. 1,т. 2 и т.3, ал.2, т. 1, т. 3 и ал.5, т.2 ЗОП; 8) Декларация по чл. 56, ал.1, т.8 от ЗОП за използване/неизползване на подизпълнители и списък с имената им, с посочване на вида на работите, които ще извършват и дела на тяхното участие;9)Декларация за съгласие за участие като подизпълнител - подписва се от представляващия подизпълнителя.В случай на участие на подизпълнител/и, следва да се представят и документите съгласно чл. 56, ал. 2 от ЗОП;10)Документ за внесена гаранция за участие (в оригинал)- за позицията, за която се участва; 11) Изрично, нотариално заверено пълномощно на лицето, което е упълномощено да представлява участника в настоящата процедура (в случай на упълномощаване);12) Декларация за приемане на условията в проекта на договор за съответната обособена позиция; Плик№2 - Техническо предложение за съответната обос. позиция и Декларация за срока за изпълнение на поръчката – обособената позиция; Плик№3 - Ценово предложение за съответната обос. позиция; ІV.Сроковете в настоящата процедура са съобразени с предоставяната от чл.64, ал.3 от ЗОП правна възможност, предвид изпращане на настоящото обявление по електронен път, както и предоставяне на документацията в пълен обем, в електронен вид на интернет страницата на Възложителя:www.sevlievo.bg, раздел "Обществени поръчки".

VI.4) Процедури по обжалване
VI.4.1) Орган, който отговаря за процедурите по обжалване

Комисия за защита на конкуренцията, бул. Витоша № 18, Република България 1000, София, Тел.: 02 9356113, E-mail: cpcadmin@cpc.bg, Факс: 02 9807315

Интернет адрес/и:

URL: http://www.cpc.bg.

VI.4.2) Подаване на жалби

съгласно чл.120 ал.5 т.1 и ал.6 от ЗОП

VI.5) Дата на изпращане на настоящото обявление

27.02.2014 г. 



ПРИЛОЖЕНИЕ Б: ИНФОРМАЦИЯ ОТНОСНО ОБОСОБЕНИТЕ ПОЗИЦИИ

Обособена позиция № 1 / Заглавие на обособената позиция Ремонт на общински пътища в община Севлиево
1) Кратко описание

Обхваща ремонта на общинската пътна мрежа на Община Севлиево през календарната 2014 г.- считано от датата на сключване на договора за изпълнението и до 31.10.2014 год. по график и заявка от възложителя за определените участъци.

2) Код съгласно Класификатора на ОП (CPV)

45230000, 45233120

Описание:

Строителни и монтажни работи по общо изграждане на проводи и на пътища, релсови пътища и самолетни писти
Строителни и монтажни работи на пътища

3) Количество или обем

Обемът се определя с одобрения общински бюджет за 2014 г.

Прогнозна стойност, без ДДС
727166.67 валута BGN
4) Информация за начална дата/краен срок за изпълнение
Начална дата , Крайна дата 31.10.2014 г. 

Обособена позиция № 2 / Заглавие на обособената позиция Ремонт на улици в гр. Севлиево
1) Кратко описание

Обхваща ремонта на улици в гр. Севлиево през календарната 2014 г.- считано от датата на сключване на договора за изпълнението и до 31.10.2014 год. по график и заявка от възложителя за определените участъци.

2) Код съгласно Класификатора на ОП (CPV)

45230000, 45233120

Описание:

Строителни и монтажни работи по общо изграждане на проводи и на пътища, релсови пътища и самолетни писти
Строителни и монтажни работи на пътища

3) Количество или обем

Обемът се определя с одобрения общински бюджет за 2014 г.

Прогнозна стойност, без ДДС
291666.67 валута BGN
4) Информация за начална дата/краен срок за изпълнение
Начална дата , Крайна дата 31.10.2014 г. 

Обособена позиция № 3 / Заглавие на обособената позиция Ремонт на улици в селата на община Севлиево
1) Кратко описание

Обхваща ремонта на улици в селата на община Севлиево през календарната 2014 г.- считано от датата на сключване на договора за изпълнението и до 31.10.2014 год. по график и заявка от възложителя за определените участъци.

2) Код съгласно Класификатора на ОП (CPV)

45230000, 45233120

Описание:

Строителни и монтажни работи по общо изграждане на проводи и на пътища, релсови пътища и самолетни писти
Строителни и монтажни работи на пътища

3) Количество или обем

Обемът се определя с одобрения общински бюджет за 2014 г.

Прогнозна стойност, без ДДС
250000 валута BGN
4) Информация за начална дата/краен срок за изпълнение
Начална дата , Крайна дата 31.10.2014 г.