Версия за печат

00118-2014-0005

BG-Сливен: 16 - Услуги по събиране и третиране на твърди и течни отпадъци, включително канализационни води; санитарни и почистващи услуги

ОБЯВЛЕНИЕ ЗА ПОРЪЧКА
Директива 2004/18/EO

Услуги

РАЗДЕЛ I: ВЪЗЛАГАЩ ОРГАН

I.1) Наименование, адреси и място/места за контакт
Национален идентификационен No (ЕИК): 000590654

Община Сливен, бул. "Цар Освободител" № 1, За: инж. Румен Стоилов, Република България 8800, Сливен, Тел.: 044 611232, E-mail: rstoilov@sliven.bg, Факс: 044 662350

Място/места за контакт: Община Сливен

Интернет адрес/и:

Основен адрес на възлагащия орган: www.sliven.bg.

Адрес на профила на купувача: www.sliven.bg.

Адреси и места за контакт, от които може да бъде получена допълнителна информация: На горепосочения адрес за контакти.

Адреси и места за контакт, от които могат да бъдат получени спецификации и допълнителни документи: На горепосочения адрес за контакти.

Адреси и места за контакт, на които трябва да бъдат изпратени офертите/заявленията за участие: На горепосочения адрес за контакти.

I.2) Вид на възлагащия орган

Регионален или местен орган

I.3) Основна дейност

Обществени услуги
Обществен ред и сигурност
Околна среда
Икономическа и финансова дейност
Здравеопазване
Настаняване/жилищно строителство и места за отдих и култура
Социална закрила
Отдих, култура и религия
Образование

I.4) Възлагане на поръчка от името на други възлагащи органи

НЕ

РАЗДЕЛ ІІ: ОБЕКТ НА ПОРЪЧКАТА

II.1) Описание
II.1.1) Заглавие на поръчката, предоставено от възлагащия орган/възложителя

„Експлоатация и мониторинг на Депо за неопасни отпадъци с. Сотиря, община Сливен”

II.1.2) Вид на поръчката и място на изпълнение на строителството, място на доставката или място на предоставяне на услугите
Услуги
Категория услуги: 16 (16 - Услуги по събиране и третиране на твърди и течни отпадъци, включително канализационни води; санитарни и почистващи услуги)
Основна площадка или място на изпълнение на строителството, място на доставката или място на предоставяне на услугите:
Депо за неопасни отпадъци с. Сотиря, община Сливен
Код NUTS: BG342
II.1.3) Информация относно обществената поръчка, рамковото споразумение или динамичната система за покупки (ДСП)

Обявлението обхваща обществена поръчка

ІІ.1.5) Кратко описание на поръчката или покупката/ите

Основното изискване към потенциалния изпълнител е „Експлоатация и мониторинг на Депо за неопасни отпадъци, с. Сотиря” съгласно изискванията на действащото законодателство в т.ч. изискванията на Раздел III от Наредба № 6 за условията и изискванията за изграждане и експлоатация на депа и други съоръжения и инсталации за оползотворяване и обезвреждане на отпадъци (ДВ бр. 80 от 2013 г.), както и при условията в разрешението по чл. 35 от ЗУО за извършване на дейности по оползотворяване и/или обезвреждане на отпадъци. Изпълнителят на поръчката се явява оператор на депото. Количествата отпадъци подлежащи за депониране на ДНОО за периода 2014 г. – 2016 г. включително възлизат прогнозно на около 130 000 тона. Отчитането на дейността депониране се извършва в мерна единица – тон отпадък отчетен на електронната везна на ДНОО, като цената включва всички разходи за изпълнението на обществената поръчка. Изпълнителят представя подробен анализ на цена за депониране за следните видове отпадъци: неопасни отпадъци с доставка на земни маси, за запръстяване, до 1 км.; неопасни отпадъци с доставка на земни маси, за запръстяване, до 10 км.; строителни отпадъци (временно депо); земни маси (временно депо). Последните 2 вида отпадъци могат да се използват за покривен слой и не подлежат на запръстяване.

ІІ.1.6) Общ терминологичен речник (CPV)

90530000

Описание:

Експлоатация на депа за отпадъци

ІІ.1.7) Поръчката попада в обхвата на Споразумението за държавни поръчки (GPA)

НЕ

II.1.8) Обособени позиции
Настоящата поръчка е разделена на обособени позиции

НЕ

II.1.9) Информация относно вариантите
Ще бъдат приемани варианти

НЕ

II.2) Количество или обем на поръчката
ІІ.2.1) Общо количество или обем

Количествата отпадъци подлежащи за депониране на ДНОО за периода 2014 г. – 2016 г. включително възлизат прогнозно на около 130 000 тона.

Стойност, без да се включва ДДС
2000000 BGN
II.2.2) Информация относно опциите
Опции

НЕ

II.2.3) Информация относно подновяванията
Тази поръчка подлежи на подновяване

НЕ

ІІ.3) Продължителност на поръчката или краен срок за изпълнение
Завършване

31.12.2016 г. 

РАЗДЕЛ ІІI: ПРАВНА, ИКОНОМИЧЕСКА, ФИНАНСОВА И ТЕХНИЧЕСКА ИНФОРМАЦИЯ

III.1) Условия във връзка с поръчката
ІІІ.1.1) Изискуеми депозити и гаранции

1. Гаранцията за участие трябва да бъде в размер на 12 500,00 лева (дванадесет хиляди и петстотин лева).Гаранцията за участие се представя в една от формите посочени в чл. 60, ал. 1, т. 1 и т. 2 от ЗОП:- парична сума, платима по банковата сметка на Община Сливен:IBAN BG37KORP92203338764301 BIC KORPBGSF в Банка ТБ „Корпоративна търговска банка” АД, финансов център Сливен;- оригинал на банкова гаранция за участие, издадена в полза на Възложителя, и със срок на валидност до 120 (сто и двадесет) дни, след изтичане на срока за подаване на оферти.Участникът сам избира формата на гаранцията за участие. Когато участник в процедурата е обединение, което не е юридическо лице, всеки от участниците в обединението може да бъде наредител по банковата гаранция, съответно вносител на сумата по гаранцията, но следва да е отразено, че тя се внася от цялото обединение и ползва всички участници в обединението, а не е само идентификация на единия от тях. Ако участникът избере да представи гаранцията за участие под формата на «парична сума», платена по банков път, документът, удостоверяващ платената гаранция, следва да бъде заверен с подпис и печат от съответната банка и да се представи в оригинал. Ако участникът е превел парите по електронен път (електронно банкиране), той следва да завери съответния документ с неговия подпис и печат. В случай, че участникът представя банкова гаранция, то същата трябва да бъде неотменима и безусловна. Същата следва да съдържа задължение на банката-гарант да извърши безотказно и безусловно плащане при първо писмено искане на възложителя, подписано от кмета на Община Сливен или упълномощено от него длъжностно лице. Банковите разходи по откриването на гаранциите са за сметка на участниците. Разходите по евентуалното им усвояване - за сметка на възложителя. Участникът трябва да предвиди и заплати своите такси по откриване и обслужване на гаранцията така, че размерът й да не бъде по-малък от определения в настоящата поръчка.В документа, удостоверяващ гаранцията за участие следва да бъде посочен предмета на поръчката. 2. Гаранцията за изпълнение на договора - съгласно чл. 59, ал. 3 от ЗОП, Участникът определен за изпълнител на обществената поръчка, трябва да представи при подписването на договора за възлагане на обществената поръчка гаранция за изпълнение на договора в размер на 1 % (един процент) от максималната прогнозна стойност на договора. Гаранцията се представя в една от формите посочени в чл. 60, ал. 1, т. 1 и т. 2 от ЗОП:2.1.парична сума, платима по банковата сметка на Община Сливен:IBAN: BG37KORP92203338764301 BIC: KORPBGSF в Банка ТБ „Корпоративна търговска банка” АД, финансов център Сливен.В случай че участникът е превел парите по електронен път (електронно банкиране), той следва да завери съответния документ с подпис и печат;2.2.оригинал на банкова гаранция за изпълнение, издадена в полза на Възложителя, и със срок на валидност до 60 (шестдесет) дни след изтичане на срока на договора.Когато участникът избере гаранцията за изпълнение да бъде банкова гаранция, тогава в нея трябва да бъде изрично записано, че тя е безусловна и неотменима, че е в полза на възложителя. При представяне на гаранция в платежното нареждане или в банковата гаранция изрично се посочва предмета на договора. Когато участник в процедурата е обединение от правни субекти, което не е юридическо лице, в документа за внесена гаранция или банковата гаранция следва да е отразено, че тя се внася от цялото обединение и ползва всички участници в обединението, а не е само идентификация на единия от тях. Гаранцията за изпълнението на договора се задържа и освобождава в съответствие с условията на проекто-договора за възлагане на обществената поръчка. Договорът за възлагане на обществената поръчка не се сключва преди спечелилият участник да представи гаранция за изпълнение. Възложителят освобождава гаранцията за изпълнение, без да дължи лихви за периода, през който средствата законно са престояли при него.

ІІІ.1.2) Основни финансови условия и начини на плащане и/или позоваване на разпоредбите, които ги уреждат

Плащанията за извършените дейности и работи, предмет на обществената поръчка ще се извършват със средства от общинския бюджет. Максималната стойност на договора не може да надвишава 2 000 000,00 лева (два милиона лева), без ДДС. Общата стойност на договора се определя на база единични цени, без ДДС, за видовете дейности, предложени в офертата на изпълнителя. Всички материали, дейности, услуги, такси, печалба, търговска отстъпка, транспорт, непредвидени разходи и други задължения платими от ИЗПЪЛНИТЕЛЯ по силата на договора, са включени в единичните цени, без ДДС, за видовете дейности. За дейностите по мониторинг заплащането се извършва срещу представена фактура придружена с протокол от извършените изследвания съгласно плана за контрол и мониторинг и условията в разрешението по чл. 35 от ЗУО за извършване на дейности по оползотворяване и/или обезвреждане на отпадъци. Заплащането при използване на агрегат за ел. енергия при аварийни ситуации ще се извършва срещу тристранен протокол между Изпълнителя и оператора на електронната везна и Инвеститорския контрол и Строителния надзор, в който е отразено времето за което е работил агрегата, количеството изразходвано гориво изчислено по техническите характеристики и спецификации на агрегата и цената на горивото, която се използва в анализите за видовете дейности при експлоатация на депото. Заплащането на осигуряване проходимостта чрез разриване с булдозер на обслужващия ДНОО местен път до с. Сотиря при зимни условия ще се извършва на база лв./мсм на булдозер отразено в констативен протокол между Изпълнителя и Инвеститорския контрол. Заплащането на допълнително възложени дейности, свързани с експлоатацията на депото на Изпълнителя, ще се осъществява на база елементите на ценообразуване посочени в анализите на единицните цени, без ДДС, приложени към Ценовото предложение. Разплащането ще се извършва на отчетен период от един календарен месец, считано от началната дата на договора, чрез банков превод по банкова сметка на Изпълнителя. Дължимото от Възложителя възнаграждение на Изпълнителя за извършените и приети през отчетния период дейности се определя като количеството извършена работа отразена в месечния акт се остойностява по договорените единични цени, без ДДС, за видовете дейности, след което се начислява ДДС. Плащанията се извършват срещу представена от Изпълнителя фактура, издадена на основание месечен акт за извършената работа подписан от Изпълнителя и ИК и СН, за отчетния период утвърден от Възложителя и справката от електронната везна за постъпилите количества смесени битови отпадъци на депото, която е неразделна част от акта. Възложителят превежда дължимата сума, не по-късно от 15 дни считано от датата, на която е издадена фактурата.

ІІІ.1.3) Правна форма, която трябва да придобие групата от икономически оператори, на която се възлага поръчката

Няма изискване за придобиване на правна форма на групата от икономически оператори, на която се възлага поръчката.

ІІІ.1.4) Други особени условия
Изпълнението на поръчката е предмет на особени условия

НЕ

ІІІ.2) Условия за участие
ІІІ.2.1) Лично състояние на икономическите оператори, включително изисквания във връзка с вписването в професионални или търговски регистри
Информация и формалности, които са необходими за оценяване дали са изпълнени изискванията

Не може да участва в изпълнението на обществената поръчка лице, при което е налице някое от обстоятелствата по чл.47,ал.1,т.1,б."а" до "б."д",т.2,т. 3 и ал.5 от ЗОП.Възложителят ще отстрани от участие в процедурата всеки участник,за който е налице някое от обстоятелствата по чл.47,ал.2,т.1,т.3 и т.5 от ЗОП. Не може да участва в процедурата за възлаганте на обществената поръчка чуждестранно лице, за което в държавата,в коята е установено, е налице някое от обстоятелствата по чл.47,ал.1,т.1,б."а" до "б."д",т.2, т.3, ал.2,т.1,т.3 и т.5 от ЗОП.Информация и формалности, които са необходими за оценката дали изискванията са изпълнени: Плик №1 "Документи за подбор" (непрозрачен, запечатан) съдържащ следните документи: Декларация/и за липса на обстоятелства по чл.47,ал.1,т.1,б.„а” до б.„д”, ал.2, т.5 и ал.5,т.1 от ЗОП-Образец №3;Декларация/и за липса на обстоятелства по чл.47,ал.1,т.2 и т.3, ал.2, т.1 и т.3 и ал.5, т.2 от ЗОП-Образец №4; Копие/я от документ/и за регистрация (включително и всички пререгистрации) или единен идентификационен код (ЕИК)-за българско юридическо лице и ЕТ, документ за регистрация на чуждестранно лице съобразно националното му законодателство,а когато Участникът е физическо лице–копие от документ за самоличност.Документът за регистрация и актуално състояние не се изисква, ако участникът е посочил ЕИК и е попълнил и приложил декларация за регистрация по ЗТР, попълнена по образец съгласно Образец №2 към документацията;Пълномощно за определяне на физическо лице,представител на обединението/консорциума, подписано от законно упълномощените лица,представляващи всички отделни участници или съдружници в консорциума/обединението, което ще подписва документите от името на обединението/консорциума–с нотариална заверка на подписите (в случай че Участникът е обединение или консорциум,което не е регистрирано като юридическо лице);Споразумение между участниците или съдружниците в обединението или консорциума (в случай че Участникът е обединение или консорциум, което не е регистрирано като юридическо лице);Удостоверение за регистрация по ЗДДС, ако е налична такава;. Оферта, попълнена по образец - Образец №1;Декларация за участие на подизпълнител/и по чл. 56, ал. 1, т. 8 от ЗОП - Образец № 8;Декларация от подизпълнителя (съответно от членовете на управителния орган на подизпълнителя/ите) за съгласие за участие в изпълнението на поръчката (в случай, че се предвижда участие на подизпълнител/и) - Образец № 9;Документ в оригинал за внесена/издадена от банка гаранция за участие;Декларация за приемане на условията в проекта на договор-Образец №10;Декларация, че до 1 (един) месец от подписване на договора ще направи необходимото за получаване на разрешение по чл. 35 от ЗУО за извършване на дейности по оползотворяване и/или обезвреждане на отпадъци от РИОСВ – Стара Загора заедно с утвърдена от РИОСВ Програма за управление на отпадъците, като след това представи копия на Възложителя. – свободна форма;Декларация, че в срок до 1 (един) месец от подписване на договора ще направи необходимото за сключване на договор с независима изпитвателна лаборатория, акредитирана от Изпълнителната агенция "Българска служба за акредитация", за извършване на контролните и мониторинговите процедури и/или изпитването на представителните проби, съгласно изискванията на ЗУО и подзаконовите нормативни актове, като след това представи на Възложителя копие от договора, придружено с годишен график за пробовземане и вида на пробовземанията – свободна форма;Декларация, че в срок до 1 (един) месец от подписване на договора ще престави План за експлоатация и Авариен план по време на експлоатация съгласувани с компетентните органи – свободна форма.Документи доказващи икономическите, финансовите и техническите възможности, посочени в раздел ІІІ.2.2 и раздел ІІІ.2.3 от настоящото обявление за поръчка; Продължава в Раздел VІ.3.

ІІІ.2.2) Икономически и финансови възможности
Информация и формалности, които са необходими за оценяване дали са изпълнени изискванията

1.Годишният баланс за последните три финансово приключени години, или в зависимост от датата, на която Участникът е учреден или е започнал дейността си. 2.Отчета за приходите и разходите (отчета за доходите) за последните три финансово приключени години,или в зависимост от датата, на която Участникът е учреден или е започнал дейността си; 3.Декларация съдържаща информация за оборота от експлоатация и мониторинг на депо/а за отпадъци за последните три финансово приключени години, или в зависимост от датата на която Участникът е учреден или е започнал дейността си - Образец № 5.

Изисквано минимално/ни ниво/а:

1.Участникът трябва да представи Годишния баланс за последните три финансово приключени години, или в зависимост от датата, на която е учреден или е започнал дейността си. 2.Участникът трябва да представи Отчета за приходите и разходите (отчета за доходите) за последните три финансово приключени години, или в зависимост от датата, на която е учреден или е започнал дейността си. Забележка:Прилагането на документите по т. 1 и т. 2 не се изисква, когато същите са публикувани в Търговския регистър. За ФЛ се представят официални документи във вид на заверени копия или оригинал, удостоверяващи дохода на физическото лице за всяка от предходните три години, оформени съгласно Закона за счетоводството. 3.Участникът (самостоятелна фирма, дъщерно дружество или обединение/консорциум като цяло) да има минимален общ оборот за последните 3 (три) финансово приключени години (2011 г., 2012 г. и 2013 г.) от дейности по експлоатация и мониторинг на депо/а за отпадъци не по-малко от 1 000 000,00 лева (един милион лева). Забележка: Когато Участникът е консорциум/обединение, за да отговаря на минималните изисквания е необходимо включените в обединението лица в тяхната съвкупност да отговарят на поставените изисквания. Когато участникът предвижка подизпълнители изискванията за минимално ниво се прилагат в замисимост от вида и дела на участието им.

ІІІ.2.3) Технически възможности
Информация и формалности, които са необходими за оценяване дали са изпълнени изискванията:

1.Валидни сертификати за управление на: качеството ISO 9001:2008 (или еквивалентно); околната среда ISO 14001 (или еквивалентно), здравето и безопасността при работа OHSAS 18001 (или еквивалентно), издадени за дейностите предмет на поръчката. 2.Декларация, съдържаща Списък на основните договори за услуги в областта на експлоатация и мониторинг на депо/а за неопасни отпадъци изпълнени през последните 3 години, считано от датата, на представяне на офертата, включително стойностите, датите и получателите, придружен от препоръки за добро изпълнение - Образец № 6. 3.Декларация за техническото оборудване, с което разполага участникът за изпълнение на обществена поръчка Образец № 7. 4. Документи за собственост, договори за наем/лизинг, договори и/или документи за ползване, талони за първоначална регистрация на техническото оборудване и документи еднозначно доказващи, че параметрите на посоченото в декларация образец № 7 техническо оборудване отговарят на изискванията на Възложителя. 5.Списък съдаржащ лицата, които ще отговарят за изпълнението на обществената поръчка, лицата които ще обслужват техническото оборудване и други лица, които участникът ще ползва при изпълнение на поръчката – свободна форма. 6.Документи удостоверяващи образование и професионална квалификация на отговорника на депото, инженера по геодезия, машинист/и на булдозер/компактор/багер и шофьор/и на самосвал, под формата на дипломи, удостоверения, сертификати или еквивалентни. 7.Документи удостоверяващи професионалния опит на отговорника на депото,инженера по геодезия, машинист/и на булдозер/компактор/багер и шофьор/и на самосвал – копия на трудови, осигурителни, служебни книжки или еквивалентни и професионални автобиографии.

Изисквано минимално/ни ниво/а:

1. Участиникът да има въведени и сертифицирани системи за управление на: качеството ISO 9001:2008 (или еквивалентно), околната среда ISO 14001 (или еквивалентно), здравето и безопасността при работа OHSAS 18001 (или еквивалентно)за дейностите предмет на поръчката. 2.През последните 3 години, считано от датата, определена като краен срок за представяне на офертите Участникът следва да има поне 1 (един) изпълнен договор за услуги в областта на експлоатация и мониторинг на депо/а за отпадъци, придружен от препоръка за добро изпълнение.Препоръките следва да са надлежно оформени с издател и лице за контакт и да съдържат информация за стойността, датата и мястото на изпълнение. Не се допуска представянето на препоръки за договори, които не са посочени в декларация Образец № 6. 3.За изпълнение на обществената поръчка участникът трябва да разполага със следното минимално техническо оборудване: компактор с тегло не по-малко от 40 тона - 1 брой; верижен булдозер, с тегло не по-малко от 18 тона и мощност не по-малко от 100 к.с. - 1 брой; самосвал четири осни не по-малко от 18 m3 - 3 броя; багер - не по-малко от 1m3 - 1 брой. 4.Участникът трябва да представи документи за собственост, договори за наем/лизинг, договори и/или документи за ползване, талони за първоначална регистрация на техническото оборудване и документи еднозначно доказващи, че параметрите на посоченото в декларация образец № 7 техническо оборудване отговарят на изискванията на Възложителя. В случай, че са представени договори за лизинг, следва да се представят и доказателства за платени минимум три лизингови вноски, както и писмено съгласие на лизингодателя за отдаване под наем на конкретно техническо оборудване, за целия срок на договора. В случай, че са представят договори и или документи за ползване, следва да се представи и писмено съгласие на собственика за ползването на конкретното техническо оборудване, за целия срок на договора. 5.Участникът трябва да разполага с отговорник на депото, инженер по геодезия, машинист/и на булдозер/компактор/багер, шофьор/и на самосвал и пазач. Участникът определя броя на изискваните от Възложителя специалисти и изпълнители така, че предмета на обществената поръчка да бъде изпълняван качествено и в срок. 6. Отговорникът на депото трябва да притежава завършено висше образование с минимална степен "бакалавър", специалност в областта на строителството. Инженетър по геодезия трябва да притежава висше образование, с минимална степен "бакалавър", специалност "Геодезия". Машинистът/ите на булдозер/компактор/багер трябва да притежава/т средно или средно-специално образование, правоспособност за управление на пътно-строителна механизация – булдозер/компактор/багер. Шофоьрът/ите на самосвал трябва да притежава/т средно или средно-специално образование, валидно свидетсво за правоуправление на Категория С. 7. Отговорникът на депото трябва да има минимум 3 години опит в областта на строителството. Инженерът по геодезия трябва да има минимум 3 години опит по специалността "Геодезия". Машинистът/ите на булдозер/компактор/багер трябва да има/т минимум 2 години опит като машинист/и на пътностроителна механизация. Шофоьрът/ите на самосвал трябва да има/т минимум 2 години опит като шофоьор/и категория С. Забележка: Когато Участникът е консорциум/обединение, за да отговаря на минималните изисквания е необходимо включените в обединението лица в тяхната съвкупност да отговарят на поставените изисквания. Когато участникът предвижка подизпълнители изискванията за минимално ниво се прилагат в замисимост от вида и дела на участието им.

ІІІ.3) Специфични условия за поръчки за услуги
ІІІ.3.1) Информация относно определена професия
Изпълнението на услугата е ограничено до определена професия

НЕ

ІІІ.3.2) Персонал, който отговаря за изпълнението на услугата
Юридическите лица трябва да посочат имената и професионалната квалификация на персонала, който отговаря за изпълнението на услугата

ДА

РАЗДЕЛ ІV: ПРОЦЕДУРА

ІV.1) Вид процедура
ІV.1.1) Вид процедура

Открита

ІV.2) Критерии за възлагане
ІV.2.1) Критерии за възлагане
Икономически най-изгодна оферта с оглед на:
Посочените по-долу критерии:
Показател: Финансов показател (Еn) - предлагани единични цени, без ДДС; тежест: 35
Показател: Технически показател (Ktg) - Коефициент за техническа готовност; тежест: 20
Показател: Технически показател (Ср) - Максимален срок за реакция за отстраняване на причинени вреди на депото за неопасни битови отпадъци; тежест: 20
Показател: Технически показател (О) - Брой отчети за изпълнение на дейностите по експлоатация и мониторинг на депото за неопасни битови отпадъци ; тежест: 25
ІV.2.2) Информация относно електронен търг
Ще се използва електронен търг

НЕ

ІV.3) Административна информация
ІV.3.2) Предишни публикации относно същата поръчка

ДА

Обявление за предварителна информация

Номер на обявлението в ОВ на ЕС: 2013/S 035 - 055457 от 19.02.2013 г. 
ІV.3.3) Условия за получаване на спецификации и допълнителни документи или на описателен документ
Срок за получаване на искания за документи или за достъп до документи
31.03.2014 г.  Час: 17:00
Платими документи

НЕ

ІV.3.4) Срок за получаване на оферти или на заявления за участие
10.04.2014 г.  Час: 16:00
IV.3.6) Език/езици, на който/които могат да бъдат изготвени офертите или заявленията за участие

Всеки от официалните езици на ЕС

 

IV.3.7) Минимален срок, през който оферентът е обвързан от офертата
Продължителност в дни

120

IV.3.8) Условия за отваряне на офертите
Дата: 11.04.2014 г.  Час: 14:00
Място

стая № 19, в сградата на Община Сливен

Лица, които са упълномощени да присъстват при отварянето на офертите

Отварянето на офертите е публично и на него могат да присъстват участниците в процедурата или техни упълномощени представители, както и представители на средствата за масово осведомяване и на юридически лица с нестопанска цел.

РАЗДЕЛ VI: ДОПЪЛНИТЕЛНА ИНФОРМАЦИЯ

VI.1) Информация относно периодичното възлагане
Това представлява периодично пвтаряща се поръчка

НЕ

VI.2) Информация относно средства от Европейския съюз
Поръчката е свързана с проект и/или програма, финансирана от фондове на ЕС

НЕ

VI.3) Допълнителна информация

Продължение от Раздел ІІІ.2.1: Писмено пълномощно, упълномощаващо лицето, подписващо предложението на Участника и цялата свързана с него документация (ако това лице не е законен представител);Списък на документите, съдържащи се в офертата. Плик №2 “Предложение за изпълнение на поръчката” (непрозрачен, запечатан) съдържащ: Техническо предложение за изпълнение на поръчката-Образец №11 (Организационен план на работните процеси по видове дейности, предмет на поръчката;Коефициент на техническа готовност; Максимален срок за реакция за отстраняване на причинени вреди на депото за неопасни битови отпадъци; Брой отчети за изпълнение на дейностите по експлоатация и мониторинг на депото за неопасни битови отпадъци).).Плик №3 "Предложена цена" (непрозрачен, запечатан) съдържащ:Ценово предложение на участника-Образец №12 и Анализи на предложените единични цени,без ДДС. Продължение от Раздел ІV.2:Критерий за възлагане: Подпоказатели на Финансов показател (Еn) - предлагани единични цени, без ДДС са: Единична цена, без ДДС за дейност " Депониране на неопасни отпадъци с доставка на земни маси, за запръстяване, до 1 км." - тежест 35 точки; Единична цена, без ДДС за дейност "Депониране на неопасни отпадъци с доставка на земни маси, за запръстяване, до 10 км." - тежест 35 точки; Единична цена, без ДДС за дейност "Депониране на строителни отпадъци (временно депо)" - тежест 15 точки; Единична цена, без ДДС за дейност "Депониране на земни маси (временно депо)" - тежест 15 точки. Подпоказатели на Технически показател (Ktg) - Коефициент за техническа готовност са: Срок за реакция за Компактор с тегло не по-малко от 40 тона - тежест 40 точки; Срок за реакция за Верижен булдозер, с тегло не по-малко от 18 тона и мощност не по-малко от 100 к.с. - тежест 20 точки; Срок за реакция за Самосвал четири осни не по-малко от 18 m3 - тежест 20 точки;Срок за реакция за Багер - не по-малко от 1m3 - тежест 20 точки. От датата на публикуване на обявлението в Регистъра на обществените поръчки Възложителят предоставя пълен безплатен достъп по електронен път до документацията за участие в процедурата на следния интернет адрес: www.sliven.bg - Профил на купувача. Документацията ще е достъпна до датата и часа посочени в раздел ІV.3.3. от настоящото обявление за поръчка. Настоящото обявление за поръчка е изпратено до ОВ на ЕС на 26.02.2014 г.

VI.4) Процедури по обжалване
VI.4.1) Орган, който отговаря за процедурите по обжалване

Комисия за защита на конкуренцията, бул. Витоша № 18, Република България 1000, София, Тел.: 02 9884070, E-mail: cpcadmin@cpc.bg, Факс: 02 9807315

Интернет адрес/и:

Интернет адрес: http://www.cpc.bg.

VI.4.2) Подаване на жалби

Съгласно чл. 120 от ЗОП.

VI.4.3) Служба, от която може да бъде получена информация относно подаването на жалби

Комисия за защита на конкуренцията, бул. "Витоша" № 18, Република България 1000, София, Тел.: 02 9884070, E-mail: cpcadmin@cpc.bg, Факс: 02 9807315

Интернет адрес/и:

URL: www.cpc.bg.

VI.5) Дата на изпращане на настоящото обявление

26.02.2014 г. 

ПРИЛОЖЕНИЕ Б: ИНФОРМАЦИЯ ОТНОСНО ОБОСОБЕНИТЕ ПОЗИЦИИ