Версия за печат

02035-2014-0002

BG-Варна: Покупка

ОБЯВЛЕНИЕ ЗА ОБЩЕСТВЕНА ПОРЪЧКА

Доставки

РАЗДЕЛ І: ВЪЗЛОЖИТЕЛ

I.1) Наименование, адреси и лица за контакт

Многопрофилна болница за активно лечение "Варна" ЕООД, пл."Славейков" №1, За: Анна Христова- Гл. счетоводител при МБАЛ "Варна" ЕООД, РБългария 9000, Варна, Тел.: 052 631628, E-mail: mtb_varna@abv.bg,, Факс: 052 631628

Място/места за контакт: "МБАЛ-Варна" ЕООД, гр.Варна, пл."Славейков" №1

Адреси и лица за контакт, от които може да се получи допълнителна информация: На горепосочения адрес за контакти.

Адреси и лица за контакт, от които може да се получи документация за участие: На горепосочения адрес за контакти.

Адреси и лица за контакт, на които трябва да бъдат изпратени офертите или заявленията за участие: На горепосочения адрес за контакти.

I.2) Вид на възложителя и основна дейност/и

Публичноправна организация

Основна дейност на възложителя

Здравеопазване

Възложителят възлага обществена/и поръчка/и от името на друг/и възложител/и

НЕ

РАЗДЕЛ ІІ: ОБЕКТ НА ОБЩЕСТВЕНАТА ПОРЪЧКА

II.1) Описание
II.1.1) Наименование на поръчката, дадено от възложителя

„Доставка на прогнозни видове лабораторни тестове, съгласно техническа спецификация за втора позиция и медицински консумативи, съгласно техническа спецификация за трета позиция , осъществена чрез периодични заявки за нуждите на Многопрофилна болница за активно лечение Варна” ЕООД ”.

II.1.2) Обект на поръчката и място на изпълнение на строителството, доставката или услугата
Доставки
Покупка 
Място на изпълнение: гр.Варна, обл.Варна, пл."Славейков" №1
Код NUTS: BG331
ІІ.1.3) Настоящото обявление е за

Възлагане на обществена поръчка

ІІ.1.5) Кратко описание на поръчката

„Доставка на прогнозни видове лабораторни тестове, съгласно техническа спецификация за втора позиция и медицински консумативи, съгласно техническа спецификация за трета позиция , осъществена чрез периодични заявки за нуждите на Многопрофилна болница за активно лечение Варна” ЕООД ”.

ІІ.1.6) Код съгласно Класификатора на ОП (CPV)

33140000, 33696000

Описание:

Медицински консумативи
Реактиви и контрастни вещества

ІІ.1.7) Поръчката е предмет на Споразумението за държавни поръчки (GPA) на Световната търговска организация

НЕ

ІІ.1.8) Обособени позиции

ДА

Оферти трябва да бъдат подадени:
За една или повече обособени позиции
ІІ.1.9) Ще бъдат приемани варианти

НЕ


II.2) Количество или обем на поръчката
ІІ.2.1) Общо количество или обем

Съгласно Технически спецификации №1 и №2 за съответната позиция . Пределна стойност за позиция №2 по Техническата спецификация №1- 5000 /пет хиляди/ лева с включен ДДС.Пределна стойност за позиция №3 по Техническата спецификация №2- 30000 /тридесет хиляди/ лева с включен ДДС . Доставката на прогнозни видове лабораторни тестове и медицински консумативи се извършва единствено и само след заявка /писмена, по факс , телефон или Е-майл/ от страна на ВЪЗЛОЖИТЕЛЯ, при възникнала необходимост от закупуването на същите. ВЪЗЛОЖИТЕЛЯ има право да заявява съответните видове лабораторни тестове и медицински консумативи според възникналата необходимост, в рамките на планирания от него максимален финансов ресурс за съответната позиция. Посочените в спецификациите видове са прогнозни и не задължават възложителя да ги закупи в пълен обем, а съобразно своята необходимост, обвързана с преминалите в лечебното заведение пациенти.

Прогнозна стойност без ДДС
35000 BGN
ІІ.2.2) Опции

НЕ

ІІ.3) Срок на договора или краен срок за изпълнение на поръчката
Продължителност в месеци

24


РАЗДЕЛ ІII ЮРИДИЧЕСКА, ИКОНОМИЧЕСКА, ФИНАНСОВА И ТЕХНИЧЕСКА ИНФОРМАЦИЯ

III.1) Условия, свързани с изпълнението на поръчката
ІІІ.1.1) Изискуеми депозити и гаранции

Кандидатът представя гаранция за участие в размер, както следва:1. За обособена позиция №2 – 50.00 (петдесет) лв. 2. За обособена позиция №3 – 300.00(триста) лв. Гаранциите за участие се представят в една от следните форми: - безусловна и неотменяема банкова гаранция за участие, издадена от българска или чуждестранна банка със срок на валидност 90 дни, считано от крайния срок за подаване на заявленията; - парична сума, вносима по следната банкова сметка:„Райфайзенбанк България” АД, IBAN: BG72RZBB91551094199710, BIC – RZBBBGSF . Гаранцията за изпълнение на договора е в размер на 3 % от прогнозната стойност на договора с ДДС за всяка позиция поотделно, определена в договора за доставка на базата на пределния финансов ресурс за съответната позиция. Гаранцията за изпълнение в процедурата следва да бъде представена преди сключването на договора. В случай, че изпълнителят по договора за обществена поръчка не изпълни задълженията си по договора, свързани с качественото и точно изпълнение на възложената поръчка, Възложителят усвоява пълния размер на представената гаранция за съответната позиция.

ІІІ.1.2) Условия и начин финансиране и плащане и/или препратка към съответните разпоредбите, които ги уреждат

Собствени приходи от дейност.Плащането ще се извършва в български лева по банков път, отложено в срок до 90 /деветдесет/ календарни дни след датата на доставката, въз основа на издадена фактура и съставена приемо-предавателна форма.

ІІІ.1.4) Други особени условия

До участие се допускат кандидати, които отговарят на изискванията на чл. 47 ал. 1, ал. 2, т. 1 ,т.3 т.4 и т.5и ал. 5 от ЗОП

ІІІ.2) Условия за участие
ІІІ.2.1) Изисквания към кандидатите или участниците, включително за вписването им в професионални или търговски регистри
Изискуеми документи и информация: Изискуеми документи и информация: Кандидатите представят заявление за участие по реда на чл.87,ал.2 от ЗОП. В плика със заявлението се поставят и следните оригинални (освен, ако не е изрично указано друго) документи: 1. Заявление за участие - в оригинал, подписано от законния представител на участника или изрично упълномощено от него лице. В последния случай, участника представя нотариално заверено пълномощно; 2. Списък на документите, съдържащи се в заявлението - в оригинал, подписано от законния представител на участника или изрично упълномощено от него лице;Документите към заявлението се представят подредени в папка, по реда, описан в списъка. Списъкът се поставя най-отгоре в папката. 3. Копие от удостоверението за актуално състояние, издадено от Агенцията по вписванията, или се посочва ЕИК съгласно чл.23 от ЗТР- заверен документ от кандидата. Когато кандидата е българско юридическо лице или едноличен търговец представя заверено копие от документа за регистрация. (Чуждестранните юридически лица представят съответен еквивалентен документ, издаден от съдебен или административен орган в държавата, в която са установени - заверено копие от кандидата в официален превод.) Дефиницията на “официален превод” е съгласно §1, т.16а от Допълнителните разпоредби на Закона за обществените поръчки. 4.Административни сведения. 5. Документ за закупена документация за участие (копие). 6. Декларации за отсъствие на обстоятелствата по чл. 47, ал. 1, т. 1 от ЗОП. 7. Декларации за отсъствие на обстоятелствата по чл. 47, ал. 1, т. 2 и 3 и ал. 2, т. 1 ,т.3 т.4 и т.5 от ЗОП . 8. Декларация за отсъствие на обстоятелствата по чл. 47, ал. 5 от ЗОП. 9. Декларация по чл. 56, ал. 1, т.7 от ЗОП за не- или използване на подизпълнители; 10.Декларация за страна на произход на медицинските изделия /свободен такст/; 11. Декларация по чл.4, ал.7 и по чл.6, ал.5, т.3 от Закона за мерките срещу изпирането на пари; 12. Декларация по чл.6, ал.2 от Закона за мерките срещу изпирането на пари; 13. Декларация за остатъчния срок на годност на изделията, които ще се доставят – поне 60 % от срока на годност да е остатъчен спрямо датата на доставката; 14. Декларация за приемане клаузите на проекта на договора. 15) Доказателства за техническите възможности и/или квалификация 16) Доказателства за финансово-икономическо състояние, Когато участникът предвижда подизпълнители се прилага чл. 77, ал. 4 от ЗОП, като се посочва общата стойност и конкретната част от предмета на обществената поръчка, която ще бъде изпълнена от всеки подизпълнител. Когато участникът в процедурата е обединение, документите се представят съгласно изискванията на чл. 77, ал. 5 от ЗОП. 17.В случай, че участникът ще ползва подизпълнител- Декларация за съгласие за участие като подизпълнител – оригинал- изготвя се от участника, не е приложена като образец. Декларацията следва да съдържа информация за вида и дела на участие на всеки подизпълнител. В случай, че участника е обединение, което не е юридическо лице, към заявлeнието се представя и документ подписан от лицата в обединението, в който задължително се посочва представляващият , с който е създадено обединението–нотариално заверено копие. Когато участникът в процедура е чуждестранно физическо или юридическо лице или техни обединения, заявлението се подава на български език, документът по т. 3 се представя в официален превод, а документите, които са на чужд език, се представят и в превод. 18. Документ за гаранция за участие в процедурата в оригинал.; 19.Попълнено приложение на Техническа спецификация за съответната позиция по образец
ІІІ.2.2) Икономически и финансови възможности
Изискуеми документи и информация: 1.Счетоводен баланс и Отчет за приходите и разходите за 2012 г. - копия, подписани и подпечатани на всяка страница от кандидата; Счетоводните документи следва да съдържат данни за общия оборот на кандидата за последната година, в зависимост от датата на която е учреден или е започнал дейността си (копия, заверения с гриф „Вярно с оригинала”). 2. Референция от обслужваща банка, адресирана до възложителя и издадена във връзка с участието в настоящата процедура (оригинал) - в случаите, когато кандидата е новоучреден или по други обективни причини не може да представи исканите по предходната точка документи за икономическото и финансовото си състояние. 3. Информация за общия оборот и за оборота на стоките, които са обект на поръчката, за последните три години. В случаите на новорегистрирани търговски дружества (през 2012 г.), такива документи не се изискват. Когато по обективни причини кандидата не може да представи исканите от възложителя документи, той може да докаже икономическото и финансово състояние с всеки друг документ, който възложителят приеме за подходящ.
Минимални изисквания: не се изискват
ІІІ.2.3) Технически възможности
Изискуеми документи и информация: За доказване на съответствието на медицинските изделия с изискванията на закона за медицинските изделия се удостоверява с документите посочени в т. 1 – 11, а именно: 1. Декларация за съответствие на медицинското изделие по чл. 14, ал. 2 от ЗМИ, съставена от производителя или неговия упълномощен представител - копие на оригинала и в официален превод на български език (оригинал или заверен препис); 2. ЕС сертификат за оценка на съответствието, когато в оценката е участвал нотифициран орган – копие на оригинала и в официален превод на български език (оригинал или заверен препис ); 3. Декларация за нанесена „СЕ” маркировка върху медицинското изделие, в съответствие с изискванията на чл. 8 и чл. 15 от ЗМИ - декларация свободен текст. 4. Инструкция за употреба на предлаганите медицински изделия на български език, а за медицинските изделия, за които не се изисква инструкция за употреба, съгласно чл. 16, ал. 2 от ЗМИ, кандидатът следва да представи макет на опаковката на медицинските изделия с графично изображение на „СЕ” маркировка – на хартиен или на оптичен носител (CD). 5. Кандидатът трябва да осигурява и поддържа документирана система, съгласно изискванията на чл. 82, ал. 3 от ЗМИ - декларация свободен текст. 6. Списък на основните договори с лечебни заведения за болнична помощ за доставки на медицинските изделия (вкл. за които се подава офератата), обект на поръчката, изпълнени през последните 3 години (2010, 2011 и 2012г.) от кандидата, включително стойностите, датите и получателите. 7. Най-малко 3 (три) броя референции/прeпоръки за добра търговска репутация за доставка на медицински изделия (вкл. за които се подава оферата) обект на поръчката, издадени от лечебни заведения за болнична помощ (и посочени в списъка по предходната точка), надлежно издадени, подписани от законния представител на съответното лечебно заведение за болнична помощ (в оригинал или във формата на нотариално заверени копия); 8. Информация за персонала, базите, складовете и моторните превозни средства, които ще бъдат използвани при изпълнение на поръчката - във формата на декларация, подписана от законния представител на кандидата; 9. Сертификати за съответствие с ISO 13485:2003 или еквивалентен за производителя (във формата на копие, заверено от кандидата с неговия печат и гриф „Вярно с оригинала”); 10. Сертификат за съответствие с ISO 9001:2008 или еквивалентен при кандидата във формата на копие, заверено от кандидата с неговия печат и гриф „Вярно с оригинала”); 11. Проспекти, каталози, спецификации от производителя и други документи, доказващи съответствието на медицинските изделия със Спецификацията на възложителя – във формата на заверени от кандидата фотокопия.
Минимални изисквания: Кандидатите да предлагат медицински изделия, отговарящи на нормативните изисквания за пускане на пазара и употреба; 2. Кандидатът трябва за последните три години (2010, 2011 и 2012 г.) да е изпълнил успешно най-малко 3 (три) договора за доставка на медицински изделия в лечебни заведения за болнична помощ, обект на поръчката. Тези 3 (три) договора следва да са вече с приключило изпълнение или да се изпълняват в момента (може срокът им на действие все още да не е изтекъл), но по тях да са реализирани доставки. 3. Кандидатите да имат добра търговска репутация като доставчици на медицински изделия; 4. Кандидатите да имат технически възможности за изпълнението на поръчката. 5. Организацията на дейността им да е в съответствие със стандартите на ISO 9001:2008 или еквивалентен при кандидата
ІІІ.3) Специфични условия при обществени поръчки за услуги


РАЗДЕЛ ІV ПРОЦЕДУРА

ІV.1) Вид процедура
ІV.1.1) Вид процедура

Договаряне

Има вече избрани кандидати: 0
ІV.1.3) Намаляване на броя на предложенията по време на договарянето или диалога (процедура на договаряне, състезателен диалог). В процедурата ще се използват етапи за постепенно намаляване на броя на обсъжданите предложения или на договаряните оферти.

НЕ


ІV.2) Критерии за оценка на офертите
ІV.2.1) Критерии за оценка на офертите
Най-ниска цена

IV.3) Административна информация
ІV.3.2) Предишни публикации свързани със същата поръчка

ДА

Други предишни публикации
Номер на обявлението в ОВ 569999 от 13.11.2013 г. 
ІV.3.3) Условия за получаване на документацията за участие (спецификации и допълнителни документи) (с изключение на ДСП) или на описателен документ (при състезателен диалог)
Срок за получаване на документация за участие
24.03.2014 г.  Час: 14:00
Платими документи

ДА

Цена: 10 BGN
Условия и начин на плащане

Документацията за участие ще се получава в деловодството на дружеството, срещу платежен документ на стойност 10 (десет) лева с включен ДДС, платими в касата за платени услуги на лечебното заведение или по банков път по сметка в „Райфайзенбанк България” АД, IBAN: BG72RZBB91551094199710, BIC – RZBBBGSF, на името на МБАЛ Варна ЕООД. Издаденият платежен документ, срещу който е получена настоящата документация, следва да бъде поставен в предложението за участие в процедурата като доказателство, че документацията е закупена по съответния ред.

ІV.3.4) Срок за получаване на оферти или заявления за участие
03.04.2014 г.  Час: 14:00
IV.3.6) Език/ци, на които могат да бъдат изготвени офертите или заявленията за участие

Български

IV.3.7) Срок на валидност на офертите
IV.3.8) Условия при отваряне на офертите
Дата: 04.04.2014 г.  Час: 11:00
Място

"МБАЛ-Варна" ЕООД, гр.Варна, пл."Славейков" №1

Лица, които могат да присъстват при отварянето на офертите

Кандидатите или техни упълномощени представители, както и представители на средствата за масово осведомяване и на юридически лица с нестопанска цел.



РАЗДЕЛ VI: ДРУГА ИНФОРМАЦИЯ

VI.1) Tова представлява периодично възлагане на поръчка

м.януари 2016 година

VI.1) Tова представлява периодично възлагане на поръчка

м.януари 2016 година

VI.2) Поръчката е свързана с проект и/или програма, финансирана от фондове на ЕС

НЕ

VI.4) Процедури по обжалване
VI.4.1) Орган, който отговаря за процедурите по обжалване

Комисия за защита на конкуренцията, бул. Витоша № 18, Република България 1000, София, Тел.: 02 9884070, E-mail: cpcadmin@cpc.bg, Факс: 02 9807315

Интернет адрес/и:

URL: http://www.cpc.bg.

VI.4.3) Служба, от която може да бъде получена информация относно подаването на жалби

Комисия за защита на конкуренцията, бул. Витоша № 18, РБългария 1000, София, Тел.: 02 9884070, E-mail: cpcadmin@cpc.bg, Факс: 02 9807315

Интернет адрес/и:

URL: http://www.cpc.bg.

VI.5) Дата на изпращане на настоящото обявление

24.02.2014 г. 



ПРИЛОЖЕНИЕ Б: ИНФОРМАЦИЯ ОТНОСНО ОБОСОБЕНИТЕ ПОЗИЦИИ

Обособена позиция № 1 / Заглавие на обособената позиция Доставка на прогнозни видове лабораторни тестове , съгласно техническа спецификация за втора позиция
1) Кратко описание

„ Доставка на прогнозни видове лабораторни тестове за втора позиция , съгласно техническа спецификация , осъществена чрез периодични заявки за нуждите на Многопрофилна болница за активно лечение Варна” ЕООД

2) Код съгласно Класификатора на ОП (CPV)

33696000

Описание:

Реактиви и контрастни вещества

3) Количество или обем

Съгласно Техническа спецификация №1 за втора позиция.Пределна стойност за позиция №2 по Техническата спецификация №1- 5000 /пет хиляди/ лева с включен ДДС . Доставката на прогнозни видове лабораторни тестове се извършва единствено и само след заявка /писмена, по факс , телефон или Е-майл/ от страна на ВЪЗЛОЖИТЕЛЯ, при възникнала необходимост от закупуването на същите.ВЪЗЛОЖИТЕЛЯ има право да заявява съответните видове лабораторни тестове според възникналата необходимост, в рамките на планирания от него максимален финансов ресурс за втора позиция. Посочените в спецификациите видове са прогнозни и не задължават възложителя да ги закупи в пълен обем, а съобразно своята необходимост, обвързана с преминалите в лечебното заведение пациенти.

Прогнозна стойност, без ДДС
5000 валута BGN
4) Информация за начална дата/краен срок за изпълнение
Срок за изпълнение в месеци 24

Обособена позиция № 2 / Заглавие на обособената позиция Доставка на прогнозни видове медицински консумативи , съгласно техническа спецификация за трета позиция
1) Кратко описание

„ Доставка на прогнозни видове медицински консумативи за трета позиция , съгласно техническа спецификация , осъществена чрез периодични заявки за нуждите на Многопрофилна болница за активно лечение Варна” ЕООД

2) Код съгласно Класификатора на ОП (CPV)

33140000

Описание:

Медицински консумативи

3) Количество или обем

Съгласно Техническа спецификация №2 за трета позиция.Пределна стойност за позиция №3 по Техническата спецификация №2- 30000 /тридесет хиляди/ лева с включен ДДС . Доставката на прогнозни видове медицински консумативи се извършва единствено и само след заявка /писмена, по факс , телефон или Е-майл/ от страна на ВЪЗЛОЖИТЕЛЯ, при възникнала необходимост от закупуването на същите.ВЪЗЛОЖИТЕЛЯ има право да заявява съответните видове медицински консумативи според възникналата необходимост, в рамките на планирания от него максимален финансов ресурс за трета позиция. Посочените в спецификациите видове са прогнозни и не задължават възложителя да ги закупи в пълен обем, а съобразно своята необходимост, обвързана с преминалите в лечебното заведение пациенти.

Прогнозна стойност, без ДДС
30000 валута BGN
4) Информация за начална дата/краен срок за изпълнение
Срок за изпълнение в месеци 24