Версия за печат

00530-2013-0166

BG-Пловдив: Покупка

ОБЯВЛЕНИЕ ЗА ВЪЗЛОЖЕНА ПОРЪЧКА
Директива 2004/18/ЕО

Доставки

РАЗДЕЛ I: ВЪЗЛАГАЩ ОРГАН

I.1) Наименование, адреси и място/места за контакт
Национален идентификационен No (ЕИК): 1310631880039

Национална агенция за приходите, Териториална дирекция - Пловдив, ул. Скопие № 106, За: Камелия Грудева, инж. Албена Филипова-Илиева, РБългария 4004, Пловдив, Тел.: 032 935497;032 935744, E-mail: k.grudeva@ro16.nra.bg, Факс: 032 679757

Място/места за контакт: гр. Пловдив, ул. Скопие № 106
I.2) Вид на възлагащия орган

Министерство или всякакъв друг държавен или федерален орган, включително техни регионални или местни подразделения

I.3) Основна дейност

Обществени услуги
Икономическа и финансова дейност

I.4) Възлагане на поръчка от името на други възлагащи органи

НЕ

РАЗДЕЛ ІІ: ОБЕКТ НА ПОРЪЧКАТА

II.1) Описание
II.1.1) Заглавие на поръчката, предоставено от възлагащия орган

„Периодични доставки на 100 % рециклирана фотокопирна хартия за компютърни принтери формат А4 и формат А3, термочувствителна хартия и на ролки от хартия за системите за управление на опашките за нуждите на ТД на НАП – Пловдив и териториалните структури в обхвата й.”

II.1.2) Вид на поръчката и място на изпълнение на строителството, място на доставката или място на предоставяне на услугите
Доставки
Покупка 
Основна площадка или място на изпълнение на строителството, място на доставката или място на предоставяне на услугите:
Място на изпълнение на поръчката са сградите на съответните структурни единици на ТД на НАП Пловдив, а именно: – за град Пловдив: Доставките се извършват на един от следните адреси, посочен от Възложителя или от упълномощено от него лице в писмената заявка - гр. Пловдив, ул. „Скопие” № 106 и ул. „Чернишевски” № 3; – за град Стара Загора – ул. „Кенали” № 1 – за град Хасково – пл. „Свобода” № 2 – за град Кърджали – ул. „Деспот Слав” № 1 – за град Смолян – бул. „България” № 12, етаж V – за град Пазарджик – бул. „България” № 41
Код NUTS: BG
II.1.3) Информация относно рамковото споразумение
ІІ.1.4) Кратко описание на поръчката или покупката/ите

Периодични доставки на 100 % рециклирана фотокопирна хартия за компютърни принтери формат А4 и формат А3, термочувствителна хартия и на ролки от хартия за системите за управление на опашките за нуждите на ТД на НАП – Пловдив и териториалните структури в обхвата й.

ІІ.1.5) Общ терминологичен речник (CPV)

30197643, 22993200, 30199340

Описание:

Фотокопирна хартия
Термочувствителна хартия или картон
Безконечна хартия за формуляри

II.2) Обща крайна стойност на поръчката/ите
ІІ.2.1) Обща крайна стойност на поръчката/ите
Стойност
171947.19 BGN без ДДС

РАЗДЕЛ ІV: ПРОЦЕДУРА

ІV.1) Вид процедура
ІV.1.1) Вид процедура

Открита

ІV.2) Критерии за възлагане
ІV.2.1) Критерии за възлагане
Най-ниска цена
ІV.2.2) Информация относно електронен търг
Използван е електронен търг

НЕ

ІV.3) Административна информация
ІV.3.1) Референтен номер на досието, определен от възлагащия орган

Решение за откриване на процедурата № РД-44-18/11.11.2013г. на директора на ТД на НАП Пловдив.

ІV.3.2) Предишни публикации относно същата поръчка

ДА

Обявление за предварителна информация
Номер на обявлението в ОВ на ЕС 2013/S 45 - 072246 от 05.03.2013 г. 
Обявление за поръчка
Номер на обявлението в ОВ на ЕС 2013/S 220 - 382776 от 13.11.2013 г. 

РАЗДЕЛ V: ВЪЗЛАГАНЕ НА ПОРЪЧКАТА


Поръчка №: 7 / Обособена позиция №: / Заглавие на обособената позиция: Периодични доставки на 100 % рециклирана фотокопирна хартия за компютърни принтери формат А4 и формат А3, термочувствителна хартия и на ролки от хартия за системите за управление на опашките за нуждите на ТД на НАП Пловдив и териториалните структури в обхвата й.
V.1) Дата на решението за възлагане на поръчката

13.01.2014 г. 

ІV.2) Информация относно офертите
Брой на получените оферти

5

V.3) Наименование и адреси на икономическия оператор, в чиято полза е взето решението за възлагане на поръчката

"Мултико 92" ООД, ЕИК:040606358, ул."Магнаурска школа" №15, ет.1, РБългария 1000, София, Тел.: 02 9718181, E-mail: office@multico.bg

V.4) Информация относно стойността на поръчката
Първоначална обща прогнозна стойност на поръчката
Стойност: 195000 BGN без ДДС
Обща крайна стойност на поръчката
Стойност: 171947.19 BGN без ДДС
Брой месеци: 12
V.5) Информация относно възлагането на подизпълнители
Има възможност поръчката да бъде възложена на подизпълнител/и

НЕ


РАЗДЕЛ VI: ДОПЪЛНИТЕЛНА ИНФОРМАЦИЯ

VI.1) Информация относно средства от Европейския съюз
Поръчката е във връзка с проект и/или програма, финансиран/а със средства от Европейския съюз

НЕ

VI.3) Процедури по обжалване
VI.3.1) Орган, който отговаря за процедурите по обжалване

Комисия за защита на конкуренцията, бул. Витоша № 18, Република България 1000, София, Тел.: 02 9884070, E-mail: cpcadmin@cpc.bg, Факс: 02 9807315

Интернет адрес/и:

URL: http://www.cpc.bg.

VI.3.2) Подаване на жалби

Съгласно чл. 122и от ЗОП обявяване недействителност на сключен договор или на рамково споразумение на основанията, посочени в чл. 41б, ал. 1 от ЗОП, може да иска: 1. всяко заинтересовано лице - в случаите по чл. 41б, ал. 1, т. 1 и 2 от ЗОП; 2. всяко заинтересовано лице и заинтересован кандидат - в случаите по чл. 41б, ал. 1, т.3, букви "а" и "б" от ЗОП; 3. заинтересован кандидат и/или заинтересован участник - в случаите по чл. 41б, ал. 1, т. 3, буква "в" от ЗОП. Искът се предявява по реда на Гражданския процесуален кодекс. Недействителност на договора може да се иска в срок до два месеца от публикуване на информация за сключен договор в Регистъра на обществените поръчки, а ако не е публикувана - от узнаването, но не по-късно от една година от сключването.

VI.3.3) Служба, от която може да бъде получена информация относно подаването на жалби

Комисия за защита на конкуренцията, бул. Витоша № 18, РБългария 1000, София, Тел.: 02 9884070, E-mail: cpcadmin@cpc.bg, Факс: 02 9807315

Интернет адрес/и:

URL: http://www.cpc.bg.

VI.4) Дата на изпращане на настоящото обявление

26.02.2014 г.