Версия за печат

01387-2014-0001

BG-село Никола Козлево: Изпълнение с каквито и да е средства на строителство съответстващо на изискванията, определени от възложителите

ОБЯВЛЕНИЕ ЗА ОБЩЕСТВЕНА ПОРЪЧКА

Строителство

РАЗДЕЛ І: ВЪЗЛОЖИТЕЛ

I.1) Наименование, адреси и лица за контакт

Община Никола Козлево, пл. „23-септември” № 5, За: Петър Димитров, Република България 9955, село Никола Козлево, Тел.: 05328 2002, E-mail: obankozlevo@mail.bg, Факс: 05328 2020

Място/места за контакт: Община Никола Козлево

Интернет адрес/и:

Основен адрес на възлагащия орган/възложителя: www.nikolakozlevo.bg.

Адрес на профила на купувача: http://www.nikolakozlevo.bg/bg/obsh_po_2014.

Адреси и лица за контакт, от които може да се получи допълнителна информация: На горепосочения адрес за контакти.

Адреси и лица за контакт, от които може да се получи документация за участие: На горепосочения адрес за контакти.

Адреси и лица за контакт, на които трябва да бъдат изпратени офертите или заявленията за участие: На горепосочения адрес за контакти.

I.2) Вид на възложителя и основна дейност/и

Регионален или местен орган

Основна дейност на възложителя

Обществени услуги

Възложителят възлага обществена/и поръчка/и от името на друг/и възложител/и

НЕ

РАЗДЕЛ ІІ: ОБЕКТ НА ОБЩЕСТВЕНАТА ПОРЪЧКА

II.1) Описание
II.1.1) Наименование на поръчката, дадено от възложителя

Избор на изпълнител за „Реконструкция на път SHU1060 „Граница общ.(Каолиново - Никола Козлево) - Крива река - /III - 701/”

II.1.2) Обект на поръчката и място на изпълнение на строителството, доставката или услугата
Строителство
Изпълнение с каквито и да е средства на строителство съответстващо на изискванията, определени от възложителите 
Място на изпълнение: Територията на Община Никола Козлево
Код NUTS: BG333
ІІ.1.3) Настоящото обявление е за

Възлагане на обществена поръчка

ІІ.1.5) Кратко описание на поръчката

Обект на настоящата обществена поръчка е строителство - Обект: Реконструкция на път SHU1060 „Граница общ.(Каолиново - Никола Козлево) - Крива река - /III - 701/”, а именно: •общинската граница на Община Никола Козлево и Община Каолиново, а края е при кръстовището с път ІІІ-701 "(О.п. Дулово - о.п. Шумен) - Секулово - Тодор Икономово - Никола Козлево - Хърсово - Стоян Михайловски - Нови пазар - (о.п. Шумен - Девня)". Пътят преминава през с. Крива река. Участък: от км 0+000 до км 4+940 с обша дължина 4,940 км.

ІІ.1.6) Код съгласно Класификатора на ОП (CPV)

45233123

Описание:

Строителни и монтажни работи на второстепенни пътища

ІІ.1.7) Поръчката е предмет на Споразумението за държавни поръчки (GPA) на Световната търговска организация

НЕ

ІІ.1.8) Обособени позиции

НЕ

ІІ.1.9) Ще бъдат приемани варианти

НЕ


II.2) Количество или обем на поръчката
ІІ.2.1) Общо количество или обем

Предвидените видове строително-ремонтни дейности за Обект: "Реконструкция на път SHU1060 „Граница общ.(Каолиново - Никола Козлево) - Крива река - /III - 701/”, с обща дължина 4 940 м(Началото на обекта е при общинската граница на Община Никола Козлево и Община Каолиново, а края е при кръстовището с път ІІІ-701 "(О.п. Дулово - о.п. Шумен) - Секулово - Тодор Икономово - Никола Козлево - Хърсово - Стоян Михайловски - Нови пазар - (о.п. Шумен - Девня)") и включват: •Изкоп на неподходящ повърхностен пласт за профилиране на банкети и за легло на странични пътища; •почистване на необлицовани окопи и направа на нови; •почистване на водостоци от наноси – ръчно; •изсичане на храсти и млада гора; •оформяне короните на дърветата и изнасяне на изсечения материал; •тръбен водосток с диаметър 50 см за зауствания; •направа на нови вточни казанчета на водостоците; •доставка и изливане на бетон В25, включително кофраж; •подмазване на челни стени и крила съществуващи водостоци; •доставка и полагане на бетонови бордюри с размер 15/25/50; •изпълнение на предварителен ремонт на пътната настилка – технологично фрезоване на съществуващата асфалтобетонова настилка; •обработка с разреден битум или битумна емулсия; •полагане на неплътен асфалтобетон за изравнителни пластове; •полагане на плътен асфалтобетон за износващи пластове; •попълване на банкетите и профилиране; •изграждане на нова стоманена предпазна ограда; •изграждане на принадлежности на пътя - маркировка и вертикална сигнализация.

Прогнозна стойност без ДДС
1333330 BGN
ІІ.2.2) Опции

НЕ

ІІ.3) Срок на договора или краен срок за изпълнение на поръчката
Продължителност в месеци

4


РАЗДЕЛ ІII ЮРИДИЧЕСКА, ИКОНОМИЧЕСКА, ФИНАНСОВА И ТЕХНИЧЕСКА ИНФОРМАЦИЯ

III.1) Условия, свързани с изпълнението на поръчката
ІІІ.1.1) Изискуеми депозити и гаранции

Участникът трябва да представи с офертата си, гаранция за участие в процедурата за възлагане на обществената поръчка. Гаранцията за участие е в размер на 13 300 лева. Участникът избира сам формата на гаранцията за участие. Когато участникът избере гаранцията за участие да бъде банкова гаранция, тогава това трябва да бъде безусловна и неотменима банкова гаранция със срок на валидност 180 дни от датата на представяне на офертата. Когато участникът избере да внесе гаранцията за участие по банков път това следва да стане по следната сметка на община Никола Козлево: Търговска банка „Д” АД–ИРМ Никола Козлево, IBAN: BG31DEMI92403300039134, BIC: DEMIBGSF. Гаранцията за изпълнение на договора за обществена поръчка е в размер на 3 % (три процента) от стойността на договора за обществена поръчка. Гаранцията за изпълнение може да се внесе по банков път или може да се представи под формата на банкова гаранция. Участникът избира сам формата на гаранцията за изпълнение. Участникът, определен за изпълнител на обществената поръчка, представя банковата гаранция в оригинал или платежния документ за внесената по банков път гаранция за изпълнение на договора при неговото сключване. Когато участникът избере гаранцията за изпълнение да бъде банкова гаранция, тогава в нея трябва да бъде изрично записано, че тя е безусловна и неотменима, че е в полза на община Никола Козлево, и че е със срок на валидност – най-малко един месец след изтичане на последния ден от последния гаранционен срок, съгласно договора за обществена поръчка.

ІІІ.1.2) Условия и начин финансиране и плащане и/или препратка към съответните разпоредбите, които ги уреждат

Авансово плащане - еднократно в размер на 30 % от стойността на договора. Авансовото плащане е дължимо след подписване на Протокол Обрaзаец № 2а по Наредба № 3 от 31.07.2003 година за съставяне на актове и протоколи по време на строителството и след представяне на банкова гаранция или друго обезпечение от страна на Изпълнителя за пълния размер на авансовото плащане, със срок на валидност до датата на издаване на Разрешение за ползване на строежа. Авансовото плащане се изплаща след настъпването на горепосочените обстоятелства, в срок до 30 /тридесет/ календарни дни от датата на одобряването от страна на Възложителя на издадената фактура за авансово плащане от Изпълнителя съгласно Закона за счетоводството и изискванията на Възложителя. Окончателно плащане – в размер на разликата между стойността на реално извършените и актувани СМР и стойността на авансовото плащане е дължимо, въз основа на следните документи: •Протокол за установяване на действително извършените и подлежащи на заплащане строително-монтажни работи, съставен от Изпълнителя и одобрен от Възложителя и строителния надзор; •Окончателен доклад за извършените СМР, с приложени към него документи – надлежни доказателства за качеството на извършваните видове СМР; •Окончателен доклад от лицето осъществяващо строителен надзор; •Задължителните за съставяне на актове и протоколи за строежи от категория ІІІ съгласно чл. 137, ал. 1 ЗУТ съгласно Наредба № 3 от 2003 г.; •Констативен акт за установяване годността за приемане на строежа при предаването на строежа и строителната документация от ИЗПЪЛНИТЕЛЯ на ВЪЗЛОЖИТЕЛЯ (образец № 15 съгласно Наредба № 3 от 2003 г.), •Протокол за установяване годността за ползване на строежа (образец № 16 съгласно Наредба № 3 от 2003 г.), •Протокол за проведена 72-часова проба при експлоатационни условия (образец № 17 съгласно Наредба № 3 от 2003 г.) в случаите, когато се изисква съгласно действащата нормативна уредба. • Разрешение за ползване на строежа, издадено при условия и ред определени в НАРЕДБА № 2 от 31.07.2003 г. за въвеждане в експлоатация на строежите в Република България. Окончателното плащане се изплаща след настъпването на горепосочените обстоятелства и при налечието на горепосочените документи, в срок до 30 (тридесет) календарни дни от датата на одобряването от страна на Възложителя на издадената фактура за окончателно плащане от Изпълнителя съгласно Закона за счетоводството и изискванията на Възложителя. От окончателното плащане се приспадат всички неустойки, обезщетения и други дължими от страна на Изпълнителя суми, за стойността, с която надвишават внесената гаранция за изпълнение на договора за обществена поръчка.

ІІІ.1.3) Изискване за създаване на юридическо лице, когато участникът, определен за изпълнител, е обединение на физически и/или юридически лица

Участник в процедурата за възлагане на обществената поръчка може да бъде всяко българско или чуждестранно физическо или юридическо лице, както и техните обединения или сдружения, което отговаря на предварително обявените условия. Възложителят, с оглед предоставената му правна възможност в чл. 25, ал. 3, т. 2 от ЗОП, не поставя и няма изискване за създаване на юридическо лице, в случай, че избраният за изпълнител участник е обединение от физически и/или юридически лица. Когато участникът участва като обединение (или консорциум), което не е регистрирано като самостоятелно юридическо лице, тогава участниците в обединението (или консорциума) трябва да сключват споразумение. Споразумението трябва да съдържа клаузи, които гарантират, че обединението/консорциума е създадено за срок до окончателното изпълнение на обществената поръчка, както и че всички членове на обединението са задължени да останат в него до окончателното изпълнение на обществената поръчка; чe всички членове на обединението/консорциума са отговорни, заедно и поотделно, за изпълнението на настоящата обществена поръчка; определя лицето, което да го представлява в хода на процедурата и при изпълнение на обществената поръчка. Ако в заявлението не е определено такова лице, то всички членове на обединението трябва с изрично пълномощно (оригинал или нотариално заверено копие) да овластят представител на обединението и да приложат това пълномощно в офертата си; че един е водещ член от членовете на обединението/консорциума и е упълномощен да задължава, да получава указания за и от името на всеки член на обединението/консорциума и да представлява обединението. Споразумението трябва да съдържа информация за отговорностите и дейностите, които всеки от членовете ще изпълнява. Не се допускат промени в състава на обединението след подаването на офертата. В случай, че съставът на обединението се е променил след подаването на офертата, участникът ще бъде отстранен от участие в процедурата за възлагане на настоящата обществена поръчка. За случаите на обединение, което не е регистрирано като самостоятелно юридическо лице, когато не е приложено споразумение за създаването на обединение/консорциум, и/или в договора за създаване на обединение/консорциум липсват клаузи, гарантиращи изпълнението на горепосочените условия, и/или съставът на обединението се е променил след подаването на офертата – участникът ще бъде отстранен от участие в процедурата за възлагане на настоящата обществена поръчка.

ІІІ.2) Условия за участие
ІІІ.2.1) Изисквания към кандидатите или участниците, включително за вписването им в професионални или търговски регистри
Изискуеми документи и информация: Участниците трябва да проучат всички указания и условия за участие, дадени в документацията за участие.Представянето на оферта задължава участника да приеме напълно всички изисквания и условия, посочени в тази документация, при спазване на ЗОП. Пликът с офертата съдържа три отделни запечатани непрозрачни плика, надписани, както следва: Плик “1” - “ДОКУМЕНТИ ЗА ПОДБОР”: 1)Списък на докум-те, съдържащи се в офертата, подписан от участника – Обр № 26; 2)Кратка анотация/ представяне за досегашната дейност на участника по предмета на поръчката;3) Оферта, подписана от участника – Образец № 1; 4) Админ. сведения за участника - попълва се Обр. № 2; 5) Нотариално заверено пълномощно на лицето, подписващо офертата – представя се, когато офертата (или някой документ от нея) не е подписана от управляващия и представляващ участника съгласно актуалната му регистрация, а от изрично упълномощен негов представител. Пълномощното следва да съдържа всички данни на лицата (упълномощен и упълномощител), както и изрично изявление, че упълномощеното лице има право да подпише офертата или отделни документи от нея;6) Декларация за запознаване с условията на договора и условията на процедурата – попълва се Обр. № 4;7)Декларация за за извършен оглед -попълва се Обр. № 3; 8) Регистр. док. на участника - Копие от документа за регистр или ЕИК съгласно чл. 23 от Закона за търговския регистър, заверено “Вярно с оригинала” с подпис и печат, когато участникът е юрид. лице или ЕТ, а когато участикът е физич. лице – копие от документа за самоличност. За юридически лица и ЕТ, които не са регистрирани по реда на Закона за търговския регистър (ЗТР) се представя:копие от документа за първоначална съдебна регистрация;валидно удостоверение за актуално състояние - оригинал.Когато участникът не представи ЕИК, освен копие от документа за рег-я, прилага и удостов-е за актуално състояние (извлечение от Търговския регистър).Чуждестранните лица представят съответен документ, еквивалентен на посочените, издаден от съдебен или администр. орган в държавата, в която са установени, който се представя в официален превод. В случай, че съответното нац. законодателство на участника не предвижда еквивалентен документ, участникът представя декларация за липсата на еквивалентен документ;9) Споразумение за създаване на обединение за участие в обществената поръчка, когато участникът е обединение, което не е юридическо лице и Декларация от членовете на обединението/консорциума за рапределение на дейностите (ако това не е посочено в споразумението) – оригинал или нотариално заверено копие на споразумението и/или оригинали на Декларация (Образец№ 7);10)Нотариално заверени пълномощни от всички участници в обединението, с които упълномощават едно лице, което да ги представлява, да подаде офертата и да попълни и подпише документите, които са общи за обединението (когато участникът е обединение, което не е юридическо лице и лицето подаващо офертата, не е изрично вписано в споразумението, с което се създава обединението) с изключение на случаите когато това упълномощаване е извършено в самото споразумение;11) Документ за закупена документация за участие – копие заверено от участника с “Вярно с оригинала”;12) Документ за внесена гаранция за участие – копие на вносната бележка завереноот участника с “Вярно с оригинала” и подпис или оригинал на банковата гаранция за участие;13)Декларация по чл. 47, ал. 1, т. 1 (без б. „е”), ал. 2, т. 5 и ал. 5, т. 1 от ЗОП (оригинал) – попълва се и се подписва Обр. № 5; 14)Декларация чл. 47, ал. 1, т. 2 и 3, ал. 2, т. 1, 3 и 4 и ал. 5, т. 2 от ЗОП (оригинал) – попълва се Обр. № 6; 15)декларация, подписана от представляващия участника със задължението за осигуряване на валидна застраховка за професионална отговорност за целия срок на договора, в случаите когато валидната застраховка не покрива целия срок на изпълнение на поръчката; Забележка: ПРОДЪЛЖАВА В ПОЛЕ VI.3
ІІІ.2.2) Икономически и финансови възможности
Изискуеми документи и информация: Доказателства за икономическото и финансовото състояние на участника: 1)Заверено копие от съставните части на годишните финансови отчети за последните 3 финансови години, когато публикуването им се изисква от законодателството на държавата, в която участникът е установен, а именно: заверено копие на балансите за последните 3 финансови години; заверено копие на отчетите за приходите и разходите за последните 3 финансови години; 2) Декларация-Справка - Образец № 8, която съдържа информация за оборота от строителство за последните 3 финансови години, в която се изисква описание на основните договори за строителство;
Минимални изисквания: Минимални изисквания: 1)В процедурата могат да участват лица, които за предходните три приключени финансови години в зависимост от датата, на която участникът е учреден или е започнал дейността си, са реализирали общ оборот от СМР сходни с обекта на поръчката не по-малко 2 600 000 (два милиона и щестотин хиляди) лв без ДДС Под „сходни с обекта на поръчката” следва да се разбират дейности, свързани с изпълнение на строително-монтажни работи по полагане на пътна основа, ново асфалтиране, ремонт, рехабилитация и поддръжка на пътища. 2)Участникът трябва да притежава валидна застраховка за професионална отговорност на лицето/лицата, което/които ще осъществяват строителството за вреди причинени от други участници в строителството и/или на трети лица, вследствие на неправомерни действия или бездействия при или по повод изпълнение на задълженията им за целия срок на договора. За участник, установен/регистриран в Р България, застраховката за професионална отговорност следва да бъде съгласно чл.171, ал.1 от ЗУТ. За участник установен/регистриран извън Р България, застраховката за професионална отговорност следва да бъде еквивалент на тази по чл. 171, ал.1 от ЗУТ, но направена съгласно законодателството на държавата, където е установен/регистриран участникът Изпълнението на това минимално изискване се доказва с копия на застрахователни полици.Чуждестранните лица следва да представят документ, доказващ наличието на еквивалентна застраховка или декларация, че чуждестранният участник притежава еквивалентна застраховка.
ІІІ.2.3) Технически възможности
Изискуеми документи и информация: Доказателства за техническите възможности за изпълнение на обществената поръчка: 1) Списък - Декларация (Образец № 9) за основните договори изпълнени през последните 5 (пет) години до датата на представяне на офертата, придружена от заверени копия на референции за включените в справката договори. Референциите трябва да включват информация за възложителите, предмета на договора и обема на изпълнените работи, периода на изпълнение, процентът изпълнен от Участника (когато същият не е изпълнил поръчката самостоятелно), както и това дали обектът е изпълнен професионално и в съответствие с нормативните изисквания 2)Заверено копие на валидно Удостоверение от КСБ за вписване в Централния Професионален Регистър на Строителя за изпълнение на СМР от Правилника за реда за вписване и водене на ЦПРС или съответен еквивалентен документ или декларация от компетентните органи съгласно националния му закон за вписването на лицето в съответен професионален регистър на държавата, в която е установен, допускащ съгласно законодателството на държавата, в която участникът е установен и осъществява дейността си извършване на строителните работи обект на настоящата обществена поръчка, в нотариално заверено копие, придружен с превод на български език; 3) Заверени копия от валидни сертификати:за внедрени системи в областта на строителството,управление на качеството, управлението на здравето и безопасността при работи - или еквивалент или доказателства за внедрени еквивалентни мерки; 4) Декларация-списък на техническо оборудване и механизация – Образец № 10, придружен от копие на документи, удостоверяващи основанието за ползване от участника (собственост, наем, лизинг, предварителен договор, друго основание за официален ангажимент за срока на изпълнение на поръчката, конкретизирано от участника 5)Списък по образец – Образец № 11, съдържащ данни за ръководител обект, технически ръководител на обекта, отговорник за контрола на качеството и координатор по безопастност и здраве в строителството, които ще вземат участие при изпълнението на поръчката. За тях към Списъка се прилагат: Професионална автобиография с посочен професионален опит конкретно по изискванията за съответния специалист (вкл. като ръководител) – Образец № 12; Декларации за разположение - Образец № 13; Копие от диплома; Копие от трудова книжка (за координатора допълнително се представя и копие от сертификат за "координатор по безопасни и здравословни условия на труд" или еквивалентен); списък с изпълнени договори (трудови или граждански); Всяко лице, чиито копия от дипломи, трудова/осигурителна книжка или други документи, са приложени към офертата подписва декларация за разположение за изпълнение на поръчката; 6) Декларация- Списък с данни на основния изпълнителски квалифициран персонал на участника, предложен за изпълнението на поръчката - образец 14
Минимални изисквания: 1)Участникът следва да е изпълнил през последните 5 /пет/ години (считано от датата, определена за краен срок за получаване на офертите) или от датата на учредяване/започване на дейността, изпълнени /самостоятелно или в консорциум/обединение/ договор/и/ за извършване на СМР, сходни с предмета на поръчката, с общ обем не по-малко от 60000 кв.м. (шестдесет хиляди). Под общ обем не по-малко от 60000 кв.м. (шестдесет хиляди) от строителство на обекти с предмет, сходен с предмета на поръчката, се разбира на строително-монтажни работи по полагане на пътна основа, ново асфалтиране, ремонт, рехабилитация и поддръжка на пътища. 2) Лице, което ще бъде пряко ангажирано в изпълнението на строително-ремонтните работи, следва да има регистрация в Централния професионален регистър на строителя, съгласно Закона за камарата на строителите за изпълнение на строежи от втора група, трета категория, която да му позволява извършването на строителните работи, предмет на настоящата поръчка, или съответен еквивалентен документ или декларация от компетентните органи съгласно националния му закон за вписването на лицето в съответен професионален регистър на държавата, в която е установен. 3)Всеки участник следва да притежава сертификати за внедрени системи в областта на строителството: ISO 9001:2008 - за управление на качеството или еквивалентно; BS OHSAS 18001 :2007 - Системи за управлението на здравето и безопасността при работи или еквивалентно; ISO 14001:2005 Системи за управление на околната среда или еквивалентно 4)Участникът трябва да разполага с оборудване за изпълнение на обществената поръчка, включително за изпитване и изследване, с което ще се осигурява контрол на качеството на изпълнените строителни и монтажни работи - строителни машини и техническо оборудване за изпълнение на обществената поръчка, под формата на собствени и/или наети и/или друга форма на официален ангажимент за срока на изпълнение на поръчката, минимум със следното оборудване: Багер с обем на кофата мин. 2 м3 – 1 брой; Товарачна машина тип фадрома – 1 брой; Комбиниран багер – 1 брой; Валяк с общо тегло мин.8 т. – 1 брой; Автогрейдер – 1 брой; Товарен автомобил тип самосвал с товароносимост мин.18 т. – 1 брой; Товарен автомобил тип бордови с товароносимост мин.18 т. – 1 брояй 5)Всеки участник трябва да разполага с квалифициран и опитен инженерно–технически екип. Инженерно–техническият екип, който ще бъде ангажиран в изпълнението на поръчката трябва да се състои от: Ръководител обект - квалификация строителен инженер, специалност "ССС" или еквивалентна специалност, отговарящ на изискванията на чл. 163 от ЗУТ; Технически ръководител - технически правоспособно лице съгл. чл.163а от ЗУТ; Специалист - контрол на качеството - строителен инженер; Специалист - координатор по безопасност и здраве (КБЗ), с най-малко 3 години стаж на длъжност КБЗ, съгласно изискванията на ЗЗБУТ и Наредба NQ2/2004 г. на МРРБ -миниланите изисквания към членовете на екипа са подробно описани в Документацията за участие); Всяко лице, чиито копия от дипломи, трудова/осигурителна книжка или други документи, са приложени към офертата подписва декларация за разположение за изпълнение на поръчката.
ІІІ.3) Специфични условия при обществени поръчки за услуги


РАЗДЕЛ ІV ПРОЦЕДУРА

ІV.1) Вид процедура
ІV.1.1) Вид процедура

Открита


ІV.2) Критерии за оценка на офертите
ІV.2.1) Критерии за оценка на офертите
Икономически най-изгодна оферта при:
Посочените по-долу показатели:
Показател: Срок за изпълнение – П1; тежест: 10
Показател: Техническо предложение –П2 (подпоказатели: "Техническа последователност на строителните процеси" и "Управление на риска"; тежест: 50
Показател: Ценово предложение – П3; тежест: 40

IV.3) Административна информация
ІV.3.3) Условия за получаване на документацията за участие (спецификации и допълнителни документи) (с изключение на ДСП) или на описателен документ (при състезателен диалог)
Срок за получаване на документация за участие
28.03.2014 г.  Час: 17:00
Платими документи

ДА

Цена: 20 BGN
Условия и начин на плащане

Сумата от 20 лева без ДДС следва да бъде внесена в касата на община Никола Козлево или по банков път на следната сметка на община Никола Козлево: Търговска банка „Д” АД–ИРМ Никола Козлево, IBAN BG14DEMI92408400038685, BIC DEMIBGSF. Участници, които не са закупили настоящата документация, не могат да участвуват в процедурата.

ІV.3.4) Срок за получаване на оферти или заявления за участие
07.04.2014 г.  Час: 17:00
IV.3.6) Език/ци, на които могат да бъдат изготвени офертите или заявленията за участие

Български

IV.3.7) Срок на валидност на офертите
Продължителност в дни

180

IV.3.8) Условия при отваряне на офертите
Дата: 08.04.2014 г.  Час: 10:30
Място

Община Никола Козлево в заседателната зала на общината, с. Никола Козлево, пл. „23-септември” № 5

Лица, които могат да присъстват при отварянето на офертите

Отварянето на офертите е публично и на него имат право да присъстват участниците в процедурата или техни упълномощени представители, както и представители на средствата за масово осведомяване и на юридически лица с нестопанска цел.



РАЗДЕЛ VI: ДРУГА ИНФОРМАЦИЯ

VI.1) Tова представлява периодично възлагане на поръчка

НЕ

VI.2) Поръчката е свързана с проект и/или програма, финансирана от фондове на ЕС

НЕ

VI.3) Допълнителна информация

ПРОДЪЛЖЕНИЕ ОТ ПОЛЕ III.2.1:16)Доказателства за икономическото и финансовото състояние на участника съгласно изискванията в Указанията за участие;17)Доказателства за техническа възможност и квалификация на участника съгласно изискванията в Указанията за участие;18)Декларация по чл.56, ал.1, т.8 от ЗОП за използване/неизползване на подизпълнители, които ще участват при изпълнение на поръчката и дела на тяхното участие - попълва се Обр. № 15;19)Декларация от подизпълнителя потвърждаваща съгласие за участие като подизпълнител - попълва се Обр. №16); 20) Декларация по чл.56, ал.1, т.11 от ЗОП, че е спазено изискването за минимална цена на труда - Образец 17; ПЛИК “2” “ПРЕДЛОЖЕНИЕ ЗА ИЗПЪЛНЕНИЕ НА ПОРЪЧКАТА”:1)Подписан и подпечатан Образец 18 „Предложение за изпълнение на поръчката”;2)Формат на линеен календарен план за изпълнение СМР- Образец 19;3)Приложение - "Технологична последователност на строителните процеси и управление на риска" ПЛИК “3” “ПРЕДЛАГАНА ЦЕНА”:1)Попълва се образеца на ценово предложение - Образец № 20;2)Количествено-стойностната сметка - Образец № 21, придружена с анализи за всички единични цени на отделните видове работи включени в КСС. Извън плика с надпис “Предлагана цена” не трябва да е посочена никаква информация относно цената.

VI.4) Процедури по обжалване
VI.4.1) Орган, който отговаря за процедурите по обжалване

Комисия за защита на конкуренцията, бул. Витоша № 18, Република България 1000, София, Тел.: 02 9884070, E-mail: cpcadmin@cpc.bg, Факс: 02 9807315

Интернет адрес/и:

URL: http://www.cpc.bg.

VI.4.2) Подаване на жалби

Съгласно чл. 120, ал. 5, т. 1 и ал. 6 ЗОП

VI.5) Дата на изпращане на настоящото обявление

26.02.2014 г. 



ПРИЛОЖЕНИЕ Б: ИНФОРМАЦИЯ ОТНОСНО ОБОСОБЕНИТЕ ПОЗИЦИИ