Версия за печат

00450-2013-0014

BG-Нови пазар: 09 - Счетоводни и одиторски услуги

ОБЯВЛЕНИЕ ЗА ВЪЗЛОЖЕНА ПОРЪЧКА
Директива 2004/18/ЕО

Услуги

РАЗДЕЛ I: ВЪЗЛАГАЩ ОРГАН

I.1) Наименование, адреси и място/места за контакт
Национален идентификационен No (ЕИК): 000931575

Община Нови пазар, Васил Левски №3, За: Боряна Кирякова, РБългария 9900, Нови пазар, Тел.: 0537 23311/415/, E-mail: npazar@icon.bg, Факс: 0537 24010

Място/места за контакт: Общи Нови пазар

Интернет адрес/и:

Електронен достъп до информация: www.novipazar.acstre.com.

I.2) Вид на възлагащия орган

Регионален или местен орган

I.3) Основна дейност

Обществени услуги

I.4) Възлагане на поръчка от името на други възлагащи органи

НЕ

РАЗДЕЛ ІІ: ОБЕКТ НА ПОРЪЧКАТА

II.1) Описание
II.1.1) Заглавие на поръчката, предоставено от възлагащия орган

“Извършване на одит по изпълнение на дейностите и отчитане на разходите по проект „Изграждане на частична канализационна мрежа, ПСОВ и реконструкция на водопроводната мрежа на гр. Нови пазар””

II.1.2) Вид на поръчката и място на изпълнение на строителството, място на доставката или място на предоставяне на услугите
Услуги
Категория услуги: 9 (09 - Счетоводни и одиторски услуги)
Основна площадка или място на изпълнение на строителството, място на доставката или място на предоставяне на услугите:
гр.Нови пазар
Код NUTS: BG333
II.1.3) Информация относно рамковото споразумение
ІІ.1.4) Кратко описание на поръчката или покупката/ите

Предмет на настоящата обществената поръчка е предоставянето на услуги, изразяващи се в извършване на одит по изпълнение на дейностите и отчитане на разходите по проект „Изграждане на частична канализационна мрежа, ПСОВ и реконструкция на водопроводната мрежа на гр. Нови пазар””, финансиран по Оперативна програма „Околна среда 2007-2013 г”. Одитът включва извършване на следните проверки: 1. Дали дейностите по проекта са осъществени в съответствие с принципите за добро финансово управление: одиторът следва да провери дали средствата са изразходени икономично, ефективно и ефикасно. 2. Дали проектът е реализиран с необходимите ресурси: одиторът следва да се увери, че при изпълнение на дейностите по проекта Възложителят е разполагал с административните, финансовите, техническите и физическите ресурси, необходими за изпълнението на проекта. 3. Дали изборът на изпълнител по договорите, чрез които се изпълнява проекта е проведен в съответствие с националното законодателство: одиторът следва да се увери, че Възложителят е избрал изпълнителите на отделните дейности в съответствие с изискванията на законодателството в областта на обществените поръчки. 4. Дали всички декларирани разходи са действително извършени и допустими, в съответствие с изискванията на европейското и националното законодателство относно допустимост на разходите по програми, съфинансирани от Кохезионния фонд на Европейския съюз, между които Постановление № 62 на МС от 21.03.2007 г за приемане на национални правила за допустимост на разходите по оперативните програми, съфинансирани от Структурните фондове и Кохезионния фонд на Европейския съюз, за финансовата рамка 2007 - 2013 г.и Постановление № 249 на МС от 17.10.2007 г. за приемане на детайлни правила за допустимост на разходите по Оперативна програма "Околна среда" 2007-2013 г., съфинансирана от Кохезионния фонд и Европейския фонд за регионално развитие на Европейския съюз. 5. Дали първичните счетоводни документи и документите с еквивалентна доказателствена стойност са налични и валидни: одиторът следва да се увери, че всички документи, на база на които са извършени разходи, са налични в оригинал, съдържат всички необходими реквизити и действително се отнасят за разхода, който следва да оправдават. 6. Дали напредъкът по проекта, в т.ч. финансов и физически, е проверен от Възложителя, включително чрез проверка на реалното изпълнение на мястото на проекта (когато е необходимо): одиторът следва да се увери, че Възложителят действително проследява напредъка на проекта, в това число и съответствието между документите и действителното изпълнение на дейностите, както и че документира надлежно въпросните проверки. При нужда одиторът следва да провери на място прогреса на дейностите и да го сравни с отразеното от Възложителя при неговите проверки. 7. Дали са спазени изискванията по отношение на поддържането на адекватна одитна пътека: одиторът следва да направи проверка дали Възложителят разполага с необходимите системи и организация за поддържане на адекватна одиторска следа. 8. Дали всички дейности по проекта са надлежно документирани като всички документи за разходите се съхраняват и са на разположение на националните и европейските контролни органи при поискване. 9. Проверка на докладваните нередности. 10. Дали слабостите, констатирани при извършени одити, са адресирани по подходящ начин. 11. Дали исканията за средства, подадени от Възложителя, са точни, пълни и са във формат, изискван от Управляващия орган. 12. Дали неправомерно изплатените суми са възстановени по надлежния ред. 13. Проверка на счетоводните системи и осчетоводяванията. 14. Проверка за двойно финансиране. 15. Проверка на мерките за информация и публичност.

ІІ.1.5) Общ терминологичен речник (CPV)

79212000

Описание:

Одиторски услуги

II.2) Обща крайна стойност на поръчката/ите
ІІ.2.1) Обща крайна стойност на поръчката/ите
Стойност
111000 BGN без ДДС

РАЗДЕЛ ІV: ПРОЦЕДУРА

ІV.1) Вид процедура
ІV.1.1) Вид процедура

Открита

ІV.2) Критерии за възлагане
ІV.2.1) Критерии за възлагане
Най-ниска цена
ІV.2.2) Информация относно електронен търг
Използван е електронен търг

НЕ

ІV.3) Административна информация
ІV.3.1) Референтен номер на досието, определен от възлагащия орган

0045-2013-0014

ІV.3.2) Предишни публикации относно същата поръчка

ДА

Обявление за поръчка
Номер на обявлението в ОВ на ЕС 2013/S 170 - 294854 от 03.09.2013 г. 

РАЗДЕЛ V: ВЪЗЛАГАНЕ НА ПОРЪЧКАТА


Поръчка №: 139 / Обособена позиция №: / Заглавие на обособената позиция: “Извършване на одит по изпълнение на дейностите и отчитане на раходите по проект „Изграждане на частична канализационна мрежа, ПСОВ и реконструкция на водопроводната мрежа на гр. Нови пазар””
V.1) Дата на решението за възлагане на поръчката

15.11.2013 г. 

ІV.2) Информация относно офертите
Брой на получените оферти

6

V.3) Наименование и адреси на икономическия оператор, в чиято полза е взето решението за възлагане на поръчката

ДЗЗД „Обединение Одит Прима България”, гр София, ЕИК 176472951, ул. „Шипченски проход” № 65, вх. В, ет. 5 офис 6, РБългария 9900, гр София, Тел.: 089 8492840

V.4) Информация относно стойността на поръчката
Първоначална обща прогнозна стойност на поръчката
Стойност: 150000 BGN без ДДС
Обща крайна стойност на поръчката
Стойност: 111000 BGN без ДДС
V.5) Информация относно възлагането на подизпълнители
Има възможност поръчката да бъде възложена на подизпълнител/и

НЕ


РАЗДЕЛ VI: ДОПЪЛНИТЕЛНА ИНФОРМАЦИЯ

VI.1) Информация относно средства от Европейския съюз
Поръчката е във връзка с проект и/или програма, финансиран/а със средства от Европейския съюз

ДА

Проектът ще се изпълнява в рамките на Оперативна програма „Околна среда 2007 – 2013”, съфинансиран от Република България и Кохезионен фонд на ЕС.

VI.3) Процедури по обжалване
VI.3.1) Орган, който отговаря за процедурите по обжалване

Комисия за защита на конкуренцията, бул. Витоша № 18, Република България 1000, София, Тел.: 02 9884070, E-mail: cpcadmin@cpc.bg, Факс: 02 9807315

Интернет адрес/и:

URL: http://www.cpc.bg.

VI.4) Дата на изпращане на настоящото обявление

26.02.2014 г.