Версия за печат

00268-2014-0009

BG-гр. София: 23 - Детективски и охранителни услуги, с изключение на услугите с бронирани автомобили

ОБЯВЛЕНИЕ ЗА ПОРЪЧКА
Директива 2004/18/EO

Услуги

РАЗДЕЛ I: ВЪЗЛАГАЩ ОРГАН

I.1) Наименование, адреси и място/места за контакт
Национален идентификационен No (ЕИК): 831601932

Държавна агенция за бежанцине при Министерски съвет, ул. "Княгинвя Мария Луиза" № 114 Б, За: Николай Керелски, н-к отдел "Управление на собствеността"; Трайчо Кузманов - служител по сигурността на информацията, Република България 1233, гр. София, Тел.: 02 8181277, Факс: 02 9559476

Място/места за контакт: Дирекция "Управление на собствеността и обществени поръчки"

Интернет адрес/и:

Основен адрес на възлагащия орган: saref.government.bg.

Адрес на профила на купувача: www/aref.government.bg.

Електронен достъп до информация: www/aref.government.bg.

Адреси и места за контакт, от които може да бъде получена допълнителна информация: На горепосочения адрес за контакти.

Адреси и места за контакт, от които могат да бъдат получени спецификации и допълнителни документи: На горепосочения адрес за контакти.

Адреси и места за контакт, на които трябва да бъдат изпратени офертите/заявленията за участие:

Национален идентификационен No (ЕИК): 831601932

Държавна агенция за бежанците при МС, бул. "Княгиня Мария Луиза" № 114 Б, За: Мариана Станчева - началник "АИО", Република България 1233, гр. София, Тел.: 02 8181122, E-mail: ar@saref.government.bg, Факс: 02 9559476

Място/места за контакт: Деловодство на ДАБ при МС

Интернет адрес/и:

Интернет адрес: www.aref.government.bg.

I.2) Вид на възлагащия орган

Друг: Държавна агенция за бежанците при МС

I.3) Основна дейност

Друг: предоставяне статут на бежанец

I.4) Възлагане на поръчка от името на други възлагащи органи

НЕ

РАЗДЕЛ ІІ: ОБЕКТ НА ПОРЪЧКАТА

II.1) Описание
II.1.1) Заглавие на поръчката, предоставено от възлагащия орган/възложителя

“Осигуряване на денонощна охрана на административната сграда на Държавна агенция за бежанците при МС и териториалните й поделения по обособени позиции: Позиция І – Административната сграда, гр.София, бул.Княгиня Мария Луиза №114Б; Позиция ІІ - Регистрационно-приемателен център-гр.София; Позиция ІІI – Регистрационно-приемателен център-с.Баня, община Нова Загора; Позиция ІV - Транзитен център-с.Пъстрогор, община Свиленград; Позиция V - Регистрационно-приемателен център -гр.Харманли; Позиция VІ – Място за временно настаняване на лица, подали молба за международна закрила - гр.София, кв.Враждебна Позиция VІІ – Място за временно настаняване на лица, подали молба за международна закрила - гр.София, кв.Военна рампа”

II.1.2) Вид на поръчката и място на изпълнение на строителството, място на доставката или място на предоставяне на услугите
Услуги
Категория услуги: 23 (23 - Детективски и охранителни услуги, с изключение на услугите с бронирани автомобили)
Основна площадка или място на изпълнение на строителството, място на доставката или място на предоставяне на услугите:
гр.София, гр.Харманли, с. Баня, с. Пъстрогор,
Код NUTS: BG
II.1.3) Информация относно обществената поръчка, рамковото споразумение или динамичната система за покупки (ДСП)

Обявлението обхваща обществена поръчка

ІІ.1.5) Кратко описание на поръчката или покупката/ите

“Осигуряване на денонощна охрана на административната сграда на Държавна агенция за бежанците при МС и териториалните й поделения по обособени позиции: Позиция І – Административната сграда, гр.София, бул.Княгиня Мария Луиза №114Б; Позиция ІІ - Регистрационно-приемателен център-гр.София; Позиция ІІI – Регистрационно-приемателен център-с.Баня, община Нова Загора; Позиция ІV - Транзитен център-с.Пъстрогор, община Свиленград; Позиция V - Регистрационно-приемателен център -гр.Харманли; Позиция VІ – Място за временно настаняване на лица, подали молба за международна закрила - гр.София, кв.Враждебна Позиция VІІ – Място за временно настаняване на лица, подали молба за международна закрила - гр.София, кв.Военна рампа”

ІІ.1.6) Общ терминологичен речник (CPV)

70000000, 79713000

Описание:

Услуги, свързани с недвижими имоти
Охранителни услуги

ІІ.1.7) Поръчката попада в обхвата на Споразумението за държавни поръчки (GPA)

НЕ

II.1.8) Обособени позиции
Настоящата поръчка е разделена на обособени позиции

ДА

Оферти могат да бъдат подадавани:
За една или повече обособени позиции
II.1.9) Информация относно вариантите
Ще бъдат приемани варианти

НЕ

II.2) Количество или обем на поръчката
ІІ.2.1) Общо количество или обем

“Осигуряване на денонощна охрана на административната сграда на Държавна агенция за бежанците при МС и териториалните й поделения по обособени позиции: Позиция І – Административната сграда, гр.София, бул.Княгиня Мария Луиза №114Б; Позиция ІІ - Регистрационно-приемателен център-гр.София; Позиция ІІI – Регистрационно-приемателен център-с.Баня, община Нова Загора; Позиция ІV - Транзитен център-с.Пъстрогор, община Свиленград; Позиция V - Регистрационно-приемателен център -гр.Харманли; Позиция VІ – Място за временно настаняване на лица, подали молба за международна закрила - гр.София, кв.Враждебна Позиция VІІ – Място за временно настаняване на лица, подали молба за международна закрила - гр.София, кв.Военна рампа”

Стойност, без да се включва ДДС
1600000 BGN
II.2.2) Информация относно опциите
Опции

НЕ

II.2.3) Информация относно подновяванията
Тази поръчка подлежи на подновяване

НЕ

ІІ.3) Продължителност на поръчката или краен срок за изпълнение
Продължителност в месеци

24

РАЗДЕЛ ІІI: ПРАВНА, ИКОНОМИЧЕСКА, ФИНАНСОВА И ТЕХНИЧЕСКА ИНФОРМАЦИЯ

III.1) Условия във връзка с поръчката
ІІІ.1.1) Изискуеми депозити и гаранции

1. Гаранция за участие 1.1. Участниците трябва да представят гаранция за участие, в размер на 1 % от прогнозната стойност на поръчката за съответната обособена позиция 1.2. Гаранцията се представя в оригинал в една от следните форми: • безусловна и неотменима банкова гаранция – в оригинал, със срок на валидност 150 (сто и петдесет) дни след крайния срок за получаване на офертите или; • парична сума в български лева, внесена по сметката на ДАБ при МС: IBAN BG37BNBG96613300158501 БНБ-ЦУ; BIC BNBGBGSD 1.3. При представяне на гаранция в платежното нареждане или в банковата гаранция изрично се посочва наименованието на обществената поръчка /обособената позиция/ции, за която/които се представя гаранцията. 1.4. Задържането на гаранцията за участие става при условията и по реда на чл. 61 от Закона за обществените поръчки, като: 1.4.1. гаранцията за участие в процедурата се задържа от Възложителя до решаване на спора, когато участникът в процедура за възлагане на обществена поръчка обжалва решението за определяне на изпълнител; 1.4.2. Възложителят усвоява гаранцията за участие независимо от нейната форма, когато участник:а) оттегли офертата си след изтичането на срока за получаване на офертите;б) е определен за изпълнител, но не изпълни задължението си да сключи договор за обществената поръчка.1.5. Освобождаването на гаранцията за участие става при условията и по реда на чл. 62 от Закона за обществените поръчки, като Възложителят освобождава гаранциите за участие, както следва:1.5.1. на отстранените участници – в срок до 5 работни дни след изтичането на срока за обжалване на решението на Възложителя за определяне на изпълнител;1.5.2. на класираните на първо и второ място участници – след сключване на договора за обществена поръчка, а на останалите класирани участници – в срок до 5 работни дни след изтичане на срока за обжалване на решението за определяне на изпълнител.При прекратяване на процедурата за възлагане на обществена поръчка, гаранциите на всички участници се освобождават в срок до 5 работни дни след изтичане на срока за обжалване на решението за прекратяване. 1.6. Възложителят освобождава гаранциите без да дължи лихви за периода, през който средствата законно са престояли при него.1.7. Участници, които не са представили документ за гаранция или са представили гаранция, която не отговаря на изискванията, в срока определен по член 68, ал.9 от ЗОП се отстраняват от участие в процедурата. 1.8. В случай че участникът е обединение, което не е юридическо лице, банковата гаранция или паричната сума може да бъде внесена от всеки един от участниците в обединението, като трябва да бъде посочено наименованието на участника в процедурата. 2. Гаранция за изпълнение на договора 2.1. Участникът, определен за изпълнител, представя гаранция за изпълнение на договора в размер на 3% от стойността на договора без ДДС. 2.2. Гаранцията следва да бъде представена преди сключване на договора като банкова гаранция в оригинал със срок 30 дни след изтичане срока на договора или парична сума в български лева, внесена по сметката на ДАБ при МС: IBAN BG37BNBG96613300158501 БНБ-ЦУ; BIC BNBGBGSD 2.3. При представяне на гаранцията, в платежното нареждане или в банковата гаранция /безусловна и неотменяема/ изрично се посочва наименованието на участника, стойността на гаранцията, срок на валидност, наименованието на поръчката/обособената позиция, за която се представя гаранцията. 2.4. Договорът за изпълнение на обществената поръчка не се сключва с участник, определен за изпълнител, който при подписването на договора не представи документ за гаранция за изпълнение съгласно обявените условия и документите съгласно раздел Х, т.3 от Документацията за участие 2.5. Условията и сроковете за задържане и освобождаване на гаранцията за изпълнение се уреждат в договора за възлагане на обществена поръчка.2.6. Гаранцията за изпълнение на договора се освобождава, без възложителят да дължи лихви за периода, през който средствата законно са престояли при него.

ІІІ.1.2) Основни финансови условия и начини на плащане и/или позоваване на разпоредбите, които ги уреждат

Плащането се извършва по банков път в български лева за всеки изминал месец, в срок от 30 /тридесет/ дни, срещу представена фактура по сметката на Изпълнителя.

ІІІ.1.3) Правна форма, която трябва да придобие групата от икономически оператори, на която се възлага поръчката

В съответствие със Закона за частната охранителна дейност участникът да притежава валиден лиценз за извършване на частна охранителна дейност на територията на цялата страна или само за позицията, за която участва или съответен еквивалент по националното законодателство – когато участник е чуждестранно лице (нотариално заверено копие, а когато документът не е на български език в официален превод;

ІІІ.1.4) Други особени условия
Изпълнението на поръчката е предмет на особени условия

НЕ

ІІІ.2) Условия за участие
ІІІ.2.1) Лично състояние на икономическите оператори, включително изисквания във връзка с вписването в професионални или търговски регистри
Информация и формалности, които са необходими за оценяване дали са изпълнени изискванията

Възложителят допуска до участие в процедурата участник, който:1. не е осъден с влязла в сила присъда, освен ако е реабилитиран, за: а) престъпление против финансовата, данъчната или осигурителната система, включително изпиране на пари, по чл. 253 – 260 от Наказателния кодекс; б) подкуп по чл. 301 – 307 от Наказателния кодекс; в) участие в организирана престъпна група по чл. 321 и 321а от Наказателния кодекс; г) престъпление против собствеността по чл. 194 – 217 от Наказателния кодекс; д) престъпление против стопанството по чл. 219 – 252 от Наказателния кодекс; Участник – чуждестранно лице се допуска до участие, ако не е осъден с влязла в сила присъда, освен ако е реабилитиран за някое от деянията по т.1.съгласно законодателството в държавата, в което е установено лицето.2. не е обявен в несъстоятелност;3. не е в производство по ликвидация или не се намира в подобна процедура съгласно националните закони и подзаконови актове;4. който не е в открито производство по несъстоятелност, или не е сключил извънсъдебно споразумение с кредиторите си по смисъла на чл.740 от ТЗ, а в случай че участникът е чуждестранно лице – не се намира в подобна процедура съгласно националните закони и подзаконови актове, включително когато неговата дейност не е под разпореждане на съда, или участникът не е преустановил дейността си; 5. който не е лишен от правото да упражнява определена професия или дейност съгласно законодателството на държавата, в която е извършено нарушението, включително за нарушения, свързани с износа на продукти в областта на отбраната и сигурността; 6. който няма задължения по смисъла на чл.162, ал.2, т.1 от ДОПК към държавата и към община, установени с влязъл в сила акт на компетентен орган, освен ако е допуснато разсрочване или отсрочване на задълженията, или няма задължения за данъци или вноски за социално осигуряване съгласно законодателството на държавата, в която участникът е установен. 7. който няма наложено административно наказание за наемане на работа на незаконно пребиваващи чужденци през последните 5 години; 8. който не е осъден с влязла в сила присъда за престъпление по чл.313 от Наказателния кодекс във връзка с провеждане на процедури за възлагане на обществени поръчки; 9. няма член на управителния или контролния си орган, както и временно изпълняващ такава длъжност, включително прокурист или търговски пълномощник, а при едноличните търговци – физическото лице-търговец, които да са свързани лица по смисъла на § 1, т. 23а от Допълнителните разпоредби на Закона за обществените поръчки с Възложителя или със служители на ръководна длъжност в неговата организация. 10. не е сключил договор с лице по чл. 21 или 22 от Закона за предотвратяване и установяване на конфликт на интереси. Участник – чуждестранно лице се допуска до участие, ако не е осъден с влязла в сила присъда, освен ако е реабилитиран за някое от деянията по т.2.1.1, съгласно законодателството в държавата, в което е установено лицето. Ако участникът бъде определен за изпълнител, той трябва да осигури представянето на документи от съответните компетентни органи за удостоверяване на липсата на обстоятелствата по т. 1. – 8. от документацията за всеки от подизпълнителите. Когато участник е чуждестранно лице и в съответната държава, в която лицето е установено, не се издават документи, еквивалентни на тези, които се издават на български физически или юридически лица за удостоверяване липсата на обстоятелствата по т. 1 –.8 от документацията или когато те не включват всички случаи по т. 1 – 8 от документацията, участникът представя клетвена декларация, ако такава декларация има правно значение според закона на държавата, в която е установен. Когато клетвената декларация няма правно значение според съответния национален закон, участникът представя официално заявление, направено пред съдебен или административен орган, нотариус или компетентен професионален или търговски орган в държавата, в която участникът е установен.

ІІІ.2.2) Икономически и финансови възможности
Информация и формалности, които са необходими за оценяване дали са изпълнени изискванията

1.Информация за общия оборот и за оборота на услугите, предмет на поръчката за последните три години – 2011, 2012 и 2013 г. – по Приложение № 12.

Изисквано минимално/ни ниво/а:

1.1. Участникът трябва да има минимален общ оборот за последните три приключили финансови години – 2011, 2012 и 2013г. в размер на 2 000 000 (два милиона) лева, без ДДС, в случай, че участва за всички обособени позиции, а при участие за отделни обособени позиции, както следва: Позиция І – Административната сграда, гр.София, бул.Княгиня Мария Луиза №114Б: 43 475 лв. Позиция ІІ - Регистрационно-приемателен център-гр.София: 391 275 лв. Позиция ІІI – Регистрационно-приемателен център-с.Баня, община Нова Загора: 130 425 лв. Позиция ІV - Транзитен център-с.Пъстрогор, община Свиленград: 260 875 лв. Позиция V - Регистрационно-приемателен център -гр.Харманли: 608 775 лв. Позиция VІ – Място за временно настаняване на лица, подали молба за международна закрила - гр.София, кв.Враждебна: 260 850 лв. Позиция VІІ – Място за временно настаняване на лица, подали молба за международна закрила - гр.София, кв.Военна рампа: 304 325 лв. 1.2. Участникът трябва да е реализирал оборот от услуги, сходни с предмета на поръчката, общо за последните 3 приключили финансови години – 2011, 2012 и 2013 г. в размер на 1 600 000 (един милион и шестстотин хиляди) лева, без ДДС, в случай, че участва за всички обособени позиции, а при участие за отделни обособени позиции, както следва: Позиция І – Административната сграда, гр.София, бул.Княгиня Мария Луиза №114Б: 34 780 лв. Позиция ІІ - Регистрационно-приемателен център-гр.София: 313 020 лв. Позиция ІІI – Регистрационно-приемателен център-с.Баня, община Нова Загора: 104 340 лв. Позиция ІV - Транзитен център-с.Пъстрогор, община Свиленград: 208 700 лв. Позиция V - Регистрационно-приемателен център -гр.Харманли: 487 020 лв. Позиция VІ – Място за временно настаняване на лица, подали молба за международна закрила - гр.София, кв.Враждебна: 208 680 лв. Позиция VІІ – Място за временно настаняване на лица, подали молба за международна закрила - гр.София, кв.Военна рампа: 243 460 лв.

ІІІ.2.3) Технически възможности
Информация и формалности, които са необходими за оценяване дали са изпълнени изискванията:

1. Участникът трябва да разполага с минимум 100 служители, назначени по трудов договор. 2. Лицата, които ще отговарят за извършването на услугата, да притежават удостоверение за преминато първоначално обучение в учебни заведения, които имат право да обучават лица за професия "охранител". 3. Участникът да разполага с техническото оборудване и сили за реагиране (например: дежурен оперативен център, дежурни автомобили, допълнителен ресурс от охранители, които да окажат помощ на обектите при кризисни ситуации и др.), на разположение денонощно за изпълнение на поръчката; В случай че участникът е обединение, което не е юридическо лице, изброените по-горе изисквания се прилагат за обединението като цяло. 4. Участникът да е вписан като администратор на лични данни в Комисията за защита на личните данни; 5. Участникът да притежава сертификат за система за управление на качеството в съответствие с ISO 9001:2008 (БДС, EN) или еквивалент, която да гарантира ефективно и качествено изпълнение на поръчката за извършване на охрана на имущество на физически и юридически лица, на сгради, помещения и стопански обекти, или еквивалент – заверено копие. 6. Участникът да притежава сертификат за внедрена система за управление на здравето и безопасността при работа OHSAS 18001: 2007 или еквивалент. 7. Участникът да притежава лиценз за извършване на частна охранителна дейност на територията на цялата страна или само за позицията, за която участва, по националното законодателство – когато участник е чуждестранно лице (нотариално заверено копие, а когато документът не е на български език в официален превод. 8. Участникът да притежава валиден лиценз за радиочестоти на територията на цялата страна или само за позицията, за която участва.

Изисквано минимално/ни ниво/а:

1. Мининум 100 служители, назначени по трудов договор.

ІІІ.3) Специфични условия за поръчки за услуги
ІІІ.3.1) Информация относно определена професия
Изпълнението на услугата е ограничено до определена професия

ДА

Позоваване на приложимата законова, подзаконова или административна разпоредба

Лицата, които ще отговарят за извършването на услугата, да притежават удостоверение за преминато първоначално обучение в учебни заведения, които имат право да обучават лица за професия "охранител" .

ІІІ.3.2) Персонал, който отговаря за изпълнението на услугата
Юридическите лица трябва да посочат имената и професионалната квалификация на персонала, който отговаря за изпълнението на услугата

ДА

РАЗДЕЛ ІV: ПРОЦЕДУРА

ІV.1) Вид процедура
ІV.1.1) Вид процедура

Открита

ІV.2) Критерии за възлагане
ІV.2.1) Критерии за възлагане
Икономически най-изгодна оферта с оглед на:
Посочените по-долу критерии:
Показател: Показател К1 - Предлагана цена ; тежест: 60
Показател: Срок за възстановяване на нанесените щети по вина на изпълнителя; тежест: 5
Показател: Срок за реакция при възникване на кризисна ситуация; тежест: 15
Показател: Срок за усилване на охраната със сили за реагиране при необходимост при възникване на заплаха от бомбени атентати, терористични атаки и др; тежест: 10
Показател: Срок за оперативно взаимодействие със съответното поделение на полицията; тежест: 10
ІV.2.2) Информация относно електронен търг
Ще се използва електронен търг

НЕ

ІV.3) Административна информация
ІV.3.2) Предишни публикации относно същата поръчка

НЕ

ІV.3.3) Условия за получаване на спецификации и допълнителни документи или на описателен документ
Срок за получаване на искания за документи или за достъп до документи
27.03.2014 г.  Час: 17:00
Платими документи

НЕ

ІV.3.4) Срок за получаване на оферти или на заявления за участие
07.04.2014 г.  Час: 17:00
IV.3.6) Език/езици, на който/които могат да бъдат изготвени офертите или заявленията за участие

Официален/ни език/езици на ЕС:

BG
 

IV.3.7) Минимален срок, през който оферентът е обвързан от офертата
Продължителност в дни

150

IV.3.8) Условия за отваряне на офертите
Дата: 08.04.2014 г.  Час: 10:00
Място

Държавна агенция за бежанците при МС, гр. София, бул.“Княгиня Мария Луиза“ № 114 Б, етаж 6, стая 615, Заседателна зала.

Лица, които са упълномощени да присъстват при отварянето на офертите

Всеки участник може да присъства лично при отварянето на офертите или да изпрати представител, упълномощен писмено от участника. Представителят на участника се допуска след удостоверяване на неговата самоличност и представяне на съответните пълномощни. Присъстващите представители вписват имената си и се подписват в изготвен от комисията списък, удостоверяващ тяхното присъствие. При отварянето на офертите имат право да присъстват и представители на средствата за масова информация и на юридически лица с нестопанска цел.

РАЗДЕЛ VI: ДОПЪЛНИТЕЛНА ИНФОРМАЦИЯ

VI.1) Информация относно периодичното възлагане
VI.2) Информация относно средства от Европейския съюз
Поръчката е свързана с проект и/или програма, финансирана от фондове на ЕС

НЕ

VI.3) Допълнителна информация

Пълен достъп до документацията и приложенията към нея е предоставен на интернет-страницата на Държавната агенция за бежанците при МС - раздел "Обществени поръчки-Профил на купувача" до 30-я ден след публикуване на настоящото обявление за обществена поръчка в Регистъра на обществените поръчки на Агенцията за обществените поръчки.

VI.4) Процедури по обжалване
VI.4.1) Орган, който отговаря за процедурите по обжалване

Комисия за защита на конкуренцията, бул. Витоша № 18, Република България 1000, София, Тел.: 02 9884070, E-mail: cpcadmin@cpc.bg, Факс: 02 9807315

Интернет адрес/и:

Интернет адрес: http://www.cpc.bg.

VI.4.2) Подаване на жалби

Съгласно чл.120 от ЗОП

VI.5) Дата на изпращане на настоящото обявление

25.02.2014 г. 

ПРИЛОЖЕНИЕ Б: ИНФОРМАЦИЯ ОТНОСНО ОБОСОБЕНИТЕ ПОЗИЦИИ

Обособена позиция № 1 / Заглавие на обособената позиция Административната сграда, гр.София, бул.Княгиня Мария Луиза №114Б;
1) Кратко описание

Осигуряване на денонощна охрана на административната сграда на Държавна агенция за бежанците при МС и териториалните й поделения по 7 обособени позиции

2) Общ терминологичен речник (CPV)

70000000, 79713000

Описание:

Услуги, свързани с недвижими имоти
Охранителни услуги

3) Количество или обем

Охраната на отделните обекти, по обособени позиции (сгради и имоти), се осъществява в съответствие с Приложение № 2 – Техническа спецификация и Приложение №3 - Вътрешни правила за отговорностите и функционалните задължения при осъществяване на денонощната охрана на Държавна агенция за бежанците при МС, утвърдени със заповед №03-136/19.02.2014г. на председателя на ДАБ при МС.

Прогнозна стойност, без да се включва ДДС
34780 BGN
4) Информация за различна продължителност на поръчката или различна дата за начало/завършване
Продължителност в месеци: 24



Обособена позиция № 2 / Заглавие на обособената позиция Регистрационно-приемателен център-гр.София;
1) Кратко описание

Осигуряване на денонощна охрана на административната сграда на Държавна агенция за бежанците при МС и териториалните й поделения по 7 обособени позиции.

2) Общ терминологичен речник (CPV)

70000000, 79713000

Описание:

Услуги, свързани с недвижими имоти
Охранителни услуги

3) Количество или обем

Охраната на отделните обекти, по обособени позиции (сгради и имоти), се осъществява в съответствие с Приложение № 2 – Техническа спецификация и Приложение №3 - Вътрешни правила за отговорностите и функционалните задължения при осъществяване на денонощната охрана на Държавна агенция за бежанците при МС, утвърдени със заповед №03-136/19.02.2014г. на председателя на ДАБ при МС.

Прогнозна стойност, без да се включва ДДС
313020 BGN
4) Информация за различна продължителност на поръчката или различна дата за начало/завършване
Продължителност в месеци: 24



Обособена позиция № 3 / Заглавие на обособената позиция Регистрационно-приемателен център-с.Баня, община Нова Загора
1) Кратко описание

Осигуряване на денонощна охрана на административната сграда на Държавна агенция за бежанците при МС и териториалните й поделения по 7 обособени позиции.

2) Общ терминологичен речник (CPV)

70000000, 79713000

Описание:

Услуги, свързани с недвижими имоти
Охранителни услуги

3) Количество или обем

Охраната на отделните обекти, по обособени позиции (сгради и имоти), се осъществява в съответствие с Приложение № 2 – Техническа спецификация и Приложение №3 - Вътрешни правила за отговорностите и функционалните задължения при осъществяване на денонощната охрана на Държавна агенция за бежанците при МС, утвърдени със заповед №03-136/19.02.2014г. на председателя на ДАБ при МС

Прогнозна стойност, без да се включва ДДС
104340 BGN
4) Информация за различна продължителност на поръчката или различна дата за начало/завършване
Продължителност в месеци: 24



Обособена позиция № 4 / Заглавие на обособената позиция Транзитен център-с.Пъстрогор, община Свиленград;
1) Кратко описание

Осигуряване на денонощна охрана на административната сграда на Държавна агенция за бежанците при МС и териториалните й поделения по 7 обособени позиции.

2) Общ терминологичен речник (CPV)

70000000, 79713000

Описание:

Услуги, свързани с недвижими имоти
Охранителни услуги

3) Количество или обем

Охраната на отделните обекти, по обособени позиции (сгради и имоти), се осъществява в съответствие с Приложение № 2 – Техническа спецификация и Приложение №3 - Вътрешни правила за отговорностите и функционалните задължения при осъществяване на денонощната охрана на Държавна агенция за бежанците при МС, утвърдени със заповед №03-136/19.02.2014г. на председателя на ДАБ при МС.

Прогнозна стойност, без да се включва ДДС
208700 BGN
4) Информация за различна продължителност на поръчката или различна дата за начало/завършване
Продължителност в месеци: 24



Обособена позиция № 5 / Заглавие на обособената позиция Регистрационно-приемателен център -гр.Харманли
1) Кратко описание

Осигуряване на денонощна охрана на административната сграда на Държавна агенция за бежанците при МС и териториалните й поделения по 7 обособени позиции.

2) Общ терминологичен речник (CPV)

70000000, 79713000

Описание:

Услуги, свързани с недвижими имоти
Охранителни услуги

3) Количество или обем

Охраната на отделните обекти, по обособени позиции (сгради и имоти), се осъществява в съответствие с Приложение № 2 – Техническа спецификация и Приложение №3 - Вътрешни правила за отговорностите и функционалните задължения при осъществяване на денонощната охрана на Държавна агенция за бежанците при МС, утвърдени със заповед №03-136/19.02.2014г. на председателя на ДАБ при МС.

Прогнозна стойност, без да се включва ДДС
487020 BGN
4) Информация за различна продължителност на поръчката или различна дата за начало/завършване
Продължителност в месеци: 24



Обособена позиция № 6 / Заглавие на обособената позиция Място за временно настаняване на лица, подали молба за международна закрила - гр.София, кв.Враждебна
1) Кратко описание

Осигуряване на денонощна охрана на административната сграда на Държавна агенция за бежанците при МС и териториалните й поделения по обособени 7 позиции.

2) Общ терминологичен речник (CPV)

70000000, 79713000

Описание:

Услуги, свързани с недвижими имоти
Охранителни услуги

3) Количество или обем

Охраната на отделните обекти, по обособени позиции (сгради и имоти), се осъществява в съответствие с Приложение № 2 – Техническа спецификация и Приложение №3 - Вътрешни правила за отговорностите и функционалните задължения при осъществяване на денонощната охрана на Държавна агенция за бежанците при МС, утвърдени със заповед №03-136/19.02.2014г. на председателя на ДАБ при МС.

Прогнозна стойност, без да се включва ДДС
208680 BGN
4) Информация за различна продължителност на поръчката или различна дата за начало/завършване
Продължителност в месеци: 24



Обособена позиция № 7 / Заглавие на обособената позиция Място за временно настаняване на лица, подали молба за международна закрила - гр.София, кв.Военна рампа”
1) Кратко описание

Осигуряване на денонощна охрана на административната сграда на Държавна агенция за бежанците при МС и териториалните й поделения по7 обособени позиции.

2) Общ терминологичен речник (CPV)

70000000, 79713000

Описание:

Услуги, свързани с недвижими имоти
Охранителни услуги

3) Количество или обем

Охраната на отделните обекти, по обособени позиции (сгради и имоти), се осъществява в съответствие с Приложение № 2 – Техническа спецификация и Приложение №3 - Вътрешни правила за отговорностите и функционалните задължения при осъществяване на денонощната охрана на Държавна агенция за бежанците при МС, утвърдени със заповед №03-136/19.02.2014г. на председателя на ДАБ при МС.

Прогнозна стойност, без да се включва ДДС
243460 BGN
4) Информация за различна продължителност на поръчката или различна дата за начало/завършване
Продължителност в месеци: 24