Версия за печат

00087-2014-0020

BG-София: Покупка

ОБЯВЛЕНИЕ ЗА ПОРЪЧКА
Директива 2004/18/EO

Доставки

РАЗДЕЛ I: ВЪЗЛАГАЩ ОРГАН

I.1) Наименование, адреси и място/места за контакт
Национален идентификационен No (ЕИК): 000696327

Столична Община, ул. Московска № 33, За: Таня Кирилова, България 1000, София, Тел.: 02 9377311, E-mail: tkirilova@sofia.bg, Факс: 02 9377467

Място/места за контакт: Дирекция "Обществени поръчки и концесии", ул. "Париж" №3, стая №7

Интернет адрес/и:

Основен адрес на възлагащия орган: www.sofia.bg.

Адрес на профила на купувача: www.sofia.bg.

Адреси и места за контакт, от които може да бъде получена допълнителна информация: На горепосочения адрес за контакти.

Адреси и места за контакт, от които могат да бъдат получени спецификации и допълнителни документи: На горепосочения адрес за контакти.

Адреси и места за контакт, на които трябва да бъдат изпратени офертите/заявленията за участие:

Национален идентификационен No (ЕИК): 000696327

Столична община, ул. Московска №33, За: фронт офис, Република България 1000, София, Тел.: 02 9377203

Място/места за контакт: фронт офис

I.2) Вид на възлагащия орган

Регионален или местен орган

I.3) Основна дейност

Обществени услуги

I.4) Възлагане на поръчка от името на други възлагащи органи

НЕ

РАЗДЕЛ ІІ: ОБЕКТ НА ПОРЪЧКАТА

II.1) Описание
II.1.1) Заглавие на поръчката, предоставено от възлагащия орган/възложителя

Избор на изпълнител за художествено пространствено оформление, доставка и монтаж на музейно оборудване и създаване на мултимедийни и интерактивни продукти за постоянната експозиция на Музея за история на София. Обществената поръчка е обособена в две самостоятелни позиции, както следва Обособена позиция 1: “Избор на изпълнител за художествено пространствено оформление, доставка и монтаж на музейно оборудване за постоянната експозиция на Музея за история на София“ Обособена позиция 2: „Избор на изпълнител за създаване на мултимедийни и интерактивни продукти за постоянната експозиция на Музея за история на София“

II.1.2) Вид на поръчката и място на изпълнение на строителството, място на доставката или място на предоставяне на услугите
Доставки
Покупка 
Основна площадка или място на изпълнение на строителството, място на доставката или място на предоставяне на услугите:
Сградата на адаптираната Централна минералня баня в гр. София
Код NUTS: BG411
II.1.3) Информация относно обществената поръчка, рамковото споразумение или динамичната система за покупки (ДСП)

Обявлението обхваща обществена поръчка

ІІ.1.5) Кратко описание на поръчката или покупката/ите

Предмет на настоящата обществена поръчка е: „Избор на изпълнител за художествено пространствено оформление, доставка и монтаж на музейно оборудване и създаване на мултимедийни и интерактивни продукти за постоянната експозиция на Музея за история на София“. Обществената поръчка е обособена в две самостоятелни позиции, както следва Обособена позиция 1: “Избор на изпълнител за художествено пространствено оформление, доставка и монтаж на музейно оборудване за постоянната експозиция на Музея за история на София“ Обособена позиция 2: „Избор на изпълнител за създаване на мултимедийни и интерактивни продукти за постоянната експозиция на Музея за история на София“ Пълното описание на обособените позиции, предмет на настоящата обществена поръчка, са детайлно разписани в Раздел ІІ. Техническа спецификация от стр. 6 до стр. 34 от утвърдената от Възложителя, документация.

ІІ.1.6) Общ терминологичен речник (CPV)

39154000, 39100000, 32320000, 39290000, 48500000, 92111000

Описание:

Оборудване за изложби
Мебелировка
Телевизионно и аудиовизуално оборудване
Различни видове обзавеждане
Софтуерни пакети за комуникация и мултимедия
Услуги, свързани с производство на кино-, видеофилми и филми на цифров диск (DVD)

ІІ.1.7) Поръчката попада в обхвата на Споразумението за държавни поръчки (GPA)

НЕ

II.1.8) Обособени позиции
Настоящата поръчка е разделена на обособени позиции

ДА

Оферти могат да бъдат подадавани:
За една или повече обособени позиции
II.1.9) Информация относно вариантите
Ще бъдат приемани варианти

НЕ

II.2) Количество или обем на поръчката
ІІ.2.1) Общо количество или обем

Предмет на настоящата обществена поръчка е: „Избор на изпълнител за художествено пространствено оформление, доставка и монтаж на музейно оборудване и създаване на мултимедийни и интерактивни продукти за постоянната експозиция на Музея за история на София“. Обществената поръчка е обособена в две самостоятелни позиции, както следва Обособена позиция 1: “Избор на изпълнител за художествено пространствено оформление, доставка и монтаж на музейно оборудване за постоянната експозиция на Музея за история на София“ Обособена позиция 2: „Избор на изпълнител за създаване на мултимедийни и интерактивни продукти за постоянната експозиция на Музея за история на София“ Пълното описание на обособените позиции, предмет на настоящата обществена поръчка, са детайлно разписани в Раздел ІІ. Техническа спецификация от утвърдената от Възложителя, документация.

Стойност, без да се включва ДДС
1083000 BGN
II.2.2) Информация относно опциите
Опции

НЕ

II.2.3) Информация относно подновяванията
Тази поръчка подлежи на подновяване

НЕ

ІІ.3) Продължителност на поръчката или краен срок за изпълнение
Продължителност в месеци

3

РАЗДЕЛ ІІI: ПРАВНА, ИКОНОМИЧЕСКА, ФИНАНСОВА И ТЕХНИЧЕСКА ИНФОРМАЦИЯ

III.1) Условия във връзка с поръчката
ІІІ.1.1) Изискуеми депозити и гаранции

1.1. Възложителят изисква предоставяне на гаранция за участие в размер на: • За обособена позиция 1: 8 530,00 лева; • За обособена позиция 2: 2 300,00 лева; 1.2. Възложителят изисква предоставяне на гаранция за изпълнение на договора в размер на 3 % (три на сто) от стойността на сключения договор за изпълнение на съответната обособена позиция без ДДС. 1.3. Гаранциите се представят в една от следните форми: а) депозит на парична сума по сметка на Възложителя; б) банкова гаранция в полза на Възложителя (Образец № 15 и Образец № 16). в) когато гаранцията за участие/изпълнение е парична сума, същата се внася по следната банкова сметка на Столична община, дирекция „Финанси“: BIC: SOMBBGSF IBAN: BG72 SOMB 9130 3333008301 Банка: Общинска банка, клон Врабча, ул. „Врабча” № 6. 1.4. Участникът избира сам формата на гаранцията за участие/изпълнение. 1.5. Гаранциите за участие и изпълнение се представят в оригинал, 1.6. При предоставяне на гаранция чрез депозит на парична сума по сметка на Възложителя, в платежното нареждане следва да се посочи предмета на обществената поръчка и обособената позиция, за която се кандидатства. 1.7. Банковите разходи по откриването на гаранциите са за сметка на изпълнителя. 1.8. Срокът на валидност на банковата гаранцията за участие следва да бъде еднакъв със срока на валидност на офертата на участника. 1.9. В случай на представяне на банкова гаранция от участник – неперсонифицирано обединение на физически и/или юридически лица, банковата гаранция може да е издадена на името на един от членовете на обединението, при условие че изрично е посочено, че се отнася за участие в настоящата процедура за възлагане на обществената поръчка на обединението като цяло. 1.10. Ако участникът представя банкова гаранция, то същата трябва да бъде открита в съответствие с условията за участие в процедурата, респ. за изпълнение на поръчката. Гаранцията трябва да бъде неотменима и безусловна, с възможност да се усвои изцяло или на части. Същата следва да съдържа задължение на банката-гарант да извърши безотказно и безусловно плащане при първо писмено искане на Възложителя. 1.11. В случай, че определеният изпълнител, на обособената позиция, избере да представи банкова гаранцията за изпълнение на договора, то същата следва е изготвена в съответствие с образеца, приложен към настоящата документация. 1.12. Изпълнителят трябва да предвиди и заплати своите такси по откриване и обслужване на гаранциите така, че размерът на получената от Възложителя гаранция да не бъде по-малък от определения в настоящата процедура. 1.13. Възложителят има право да задържи гаранцията за участие при условията на чл. 61, ал. 1 и ал. 2 от ЗОП. 1.14. Възложителят освобождава гаранциите за участие по реда на чл. 62 от ЗОП 1.15. Възложителят не дължи лихви за периода, през който средствата законно са престояли при него. 1.16. Гаранцията за изпълнение на договора се представя от изпълнителя преди сключване на договора. 1.17. В случай, че определеният изпълнител е неперсонифицирано обединение на физически и/или юридически лица и представи банкова гаранция за изпълнение на договора, същата може да е издадена на името на един от членовете на обединението, при условие че изрично е посочено, че се отнася за изпълнение на договора за настоящата обществената поръчка от обединението като цяло. 1.18. Валидността на банковата гаранция за изпълнение следва да е със срок на валидност 30 (тридесет) календарни дни след датата на изтичане на срока на изпълнение на договора. 1.19. Условията и сроковете за задържане или освобождаване на гаранцията за изпълнение са уредени в договора за възлагане на обществена поръчка.

ІІІ.1.2) Основни финансови условия и начини на плащане и/или позоваване на разпоредбите, които ги уреждат

За обособена позиция № 1 (чл. 4, от образец №17а от одобрената от възложителя, документация), за обособена позиция № 2 (чл. 4 от образец № 17 б от одобрената от възложителя, документация.) Цената на договора, ще се изплаща на избрания за изпълнител участник, поетапно, както следва: За обособена позиция №1: 1. Авансово плащане в размер на 20 % (двадесет на сто) от цената, платимо в срок до 30 (тридесет) календарни дни след подписване на договора срещу представена от ИЗПЪЛНИТЕЛЯ оригинална фактура за размера на авансовото плащане. 2. Междинно плащане - в размер на 40 % (четиридесет на сто) от цената, след доставка, монтаж и одобрение на изградените постоянни конструкции (подиуми, възстановки, вградени витрини), платими срещу представянето на приемо-предавателен протокол и оригинална фактура за дължимата сума в срок до 30 (тридесет) календарни дни от представянето им. 3. Окончателно плащане - в размер на останалите 40 % (четиридесет на сто) от цената, след изпълнение на всички дейности и окончателно приемане на работата, платими срещу представянето на окончателен приемо-предавателен протокол и оригинална фактура за дължимата сума в срок до 30 (тридесет) календарни дни от представянето им. За обособена позиция №2: 1. Авансово плащане в размер на 20 % (двадесет на сто) от цената, платимо в срок до 30 (тридесет) календарни дни след подписване на договора срещу представена от ИЗПЪЛНИТЕЛЯ оригинална фактура за размера на авансовото плащане. 2. Междинно плащане - в размер на останалите 40 % (четиридесет на сто) от цената, след подписване на протокол за одобрение на предложените от Изпълнителя: окончателен сценарий и план за работа по заснемането на документалните филми и на съдържание, софтуерна архитектура на програмното осигуряване и дизайнерска концепция за интерфейс на „Виртуалния музей“, платимо в срок до 30 (тридесет) календарни дни след представянето на приемо-предавателен протокол и оригинал на фактура, издадена за стойността на дължимото междинно плащане 3. Окончателно плащане - в размер на останалите 40 % (четиридесет на сто) от цената, след изпълнение на всички дейности от предмета на договора и окончателно приемане на работата, платими срещу представянето на приемо-предавателен протокол и оригинална фактура за дължимата сума в срок до 30 (тридесет) календарни дни.

ІІІ.1.3) Правна форма, която трябва да придобие групата от икономически оператори, на която се възлага поръчката

Възложителят не поставя изискване за създаване на юридическо лице, когато участникът в процедурата е обединение на физически и/или юридически лица.

ІІІ.1.4) Други особени условия
Изпълнението на поръчката е предмет на особени условия

ДА

Описание на особените условия

Участниците трябва задължително да извършат оглед на място на обекта, предмет на поръчката. Необходимо е всеки Участник да заяви с 2 дни предварително своето намерение за осъществяване на посещение на място на телефон: 02/983 37 55 – Общински културен институт „Музей за история на София”. Огледите ще се извършат в присъствието на представител на Възложителя, като се съставя и предава на Участника декларация-протокол за извършен оглед. Участник ще бъде отстранен от участие в процедурата за възлагане на настоящата обществена поръчка, ако не представи горепосочената декларация-протокол за извършен оглед на място.

ІІІ.2) Условия за участие
ІІІ.2.1) Лично състояние на икономическите оператори, включително изисквания във връзка с вписването в професионални или търговски регистри
Информация и формалности, които са необходими за оценяване дали са изпълнени изискванията

1. Офертата (Образец № 1) и приложенията към нея се изготвят по представените в документацията образци. Офертата се представя в оригинал и задължително съдържа: 2. Списък на документите, съдържащи се в офертата, подписан от представляващия участника, свободен текст (в оригинал). 3. Документ за закупена документация за участие в процедурата (заверено копие); 4. Документ за внесена гаранция за участие в процедурата (оригинал); 5. Административни сведения (Образец № 2), (оригинал). Документът се представя и от физическите и юридическите лица, участващи в състава на обединения, и от подизпълнителите на участника. 6. Документи, удостоверяващи правосубектност. 7. Декларация в уверение на това, че участникът е запознат с всички обстоятелства и условия на обществената поръчка, ангажира се да спазва условията на поръчката и да не разпространява данни, свързани с поръчката (Образец № 6), оригинал. 8. Декларация, че са спазени изискванията за закрила на заетостта, включително минимална цена на труда и условията на труд, съгласно чл. 56, ал. 1, т. 11 от ЗОП (Образец № 7), оригинал. Декларацията се представя и от физическите и юридическите лица, участващи в състава на обединения, и от подизпълнителите на участника. 9. Декларация за приемане на условията в проекта на договора, съгласно чл. 56, ал. 1, т. 12 от ЗОП (Образец № 7А), оригинал 10. Декларация по чл. 55, ал. 5 от Закона за обществените поръчки (Образец № 8), оригинал. Декларация по чл. 47, ал.1, т.1, б. „а“-„д“, ал.2, т. 2 и т. 5 и ал. 5, т.1 от Закона за обществените поръчки (оригинал) попълват се, подписват по приложения образец към настоящата документация (Образец № 3). 11. Декларация по чл. 47, ал. 1, т. 2 и т. 3, ал. 2, т. 1, т. 2а, т. 3 и т. 4, ал. 5, т. 2 от Закона за обществените поръчки (оригинал) – представя се по приложения образец към настоящата документацията (Образец № 3А). 12. Декларация за липса на обстоятелства по чл. 93, параграф 1, чл. 94 и чл. 96, параграф 2, буква "а" от Регламент (ЕО, Евратом) № 1605/2002 на Съвета от 25 юни 2002 г. относно Финансовия регламент, приложим за общия бюджет на Европейските общности (Образец № 4), (оригинал). Декларацията се представя и от физическите и юридическите лица, участващи в състава на обединения, и от подизпълнителите на участника. 13. Декларация за съгласие за участие като подизпълнител (оригинал). Декларацията се изготвя по образеца, приложен към настоящата документация (Образец № 5) и се подписва от представляващия подизпълнителя. Подизпълнителите не е необходимо да отговарят на минималните изисквания за технически възможности и/или квалификация, изискуеми за участника, но са длъжни да представят същите документи, които представя и участника, а изискванията към тях се прилагат съобразно вида и дела на тяхното участие.

ІІІ.2.2) Икономически и финансови възможности
Информация и формалности, които са необходими за оценяване дали са изпълнени изискванията

1. За доказване икономическото и финансово състояние и наличието на минимален оборот от дейности, сходни с предмета на настоящата поръчка, в съответствие с чл. 50, ал. 1, т. 3 от ЗОП, участниците по обособена позиция 1 и обособена позиция 2, представя: 1.1. Информация за оборота от дейности, сходни с предмета на поръчката, за последните 3 години(2011, 2012 и 2013 г.,), в зависимост от датата на учредяване или стартиране на дейността, с посочване на оборота за всяка година поотделно (в оригинал) съгласно Образец № 9. Информацията за оборота в случай на участие на обединение, което не е юридическо лице, се представя само от онези членове на обединението, с които участникът доказва съответствието си със заложените критерии за подбор (минимални изисквания), съгласно чл. 56, ал. 3, т. 2 от ЗОП. Когато участникът е обединение, изискването за минимален оборот се отнася общо за участниците в обединението. 1.2. Счетоводен отчет за приходите и разходите за последните 3 (три) години (2011, 2012 и 2013 г.), в зависимост от датата на учредяване или стартиране на дейността (заверени копия), когато публикуването им се изисква от законодателството на държавата, в която участникът е установен. Представянето им не се изисква, когато същите са публикувани в Търговския регистър на Агенцията по вписванията; Забележка: Ако съгласно законодателството на държавата на участника някоя от финансовите години още не е приключила или срокът за изготвяне на отчети за приходите и разходите още не е изтекъл, участникът представя междинни отчети за приходите и разходите или незаверени годишни отчети за приходите и разходите, чието съдържание се потвърждава с подписите на съставителя на отчета и на законен представител на участника или на лице, изрично упълномощено от законния представител с нотариално заверено пълномощно;

Изисквано минимално/ни ниво/а:

Участникът трябва да е реализирал през последните 3 (три) години ( 2011, 2012 и 2013 г., ), в зависимост от датата на учредяване или стартиране на дейността, оборот от дейности, сходни с предмета на настоящата поръчка в размер на: • За Обособена позиция 1: 1 500 000,00 лв. (един милион и петстотин хиляди лева) • За Обособена позиция 2: 600 000,00 лв. (шестстотин хиляди лева). • Под сходни с предмета на настоящата обществена поръчка следва да се разбират: За обособена позиция № 1 договори за художествено пространствени решения/интериорни решения и/или доставка и/или монтаж на оборудване за пространства, обслужващи публични цели; и/или договори за доставка и/или монтаж на специализирано презентационно и мултимедийно оборудване; За обособена позиция № 2 договори в областта аудио-визуалното производство и/или информационните технологии; и/или договори за разработване и създаване на мултимедийно съдържание за исторически или туристически обекти

ІІІ.2.3) Технически възможности
Информация и формалности, които са необходими за оценяване дали са изпълнени изискванията:

1. И за двете обособени позиции - списък на основните договори за сходни дейности, изпълнени през последните 3 години, считано от датата, на която е представена офертата на участника, с посочени дата на сключване и изпълнение, възложител, стойност, дял, предмет и описание на основните дейности. Списъкът се изготвя съгласно Образец № 10 и се представя в оригинал. Към списъка участникът прилага минимум 3 (три) референции за добро изпълнение на посочените в списъка договори (заверени копия). 2. Само за обособена позиция № 1 Обстоятелството се доказва с представяне на заверено от участника копие на валиден, към датата на отваряне на офертите, сертификат за управление на качеството еквивалентен на стандарт ISO 9001:2008; 3 .За обособена опозиция № 1 и №2 за доказване на изискването за екипа се представят следните документи: • Справка-декларация с екипа експерти, които ще участват при изпълнението на поръчката (Образец №13) (оригинал). • Подробни автобиографии на екипа експерти, които ще участват в изпълнението на поръчката. При попълване на автобиографиите е необходимо спазването на приложения към документацията образец като минимално съдържание (Образец № 14) (оригинал); • Заверени копия на документи, доказващи образованието и опита на експерта (копие от диплома, копие от трудови/служебни книжки, граждански и/или трудови договори, длъжностни характеристики, препоръки за експерта от работодател и/или от ползвателя на услугата и др.)

Изисквано минимално/ни ниво/а:

1. Участникът трябва да е изпълнил през последните 3 (три) години, считано от датата на която е представена офертата на участника, най-малко 3 (три) договора с предмет, сходен с предмета на настоящата поръчка. За обособена позиция № 1 договори за художествено пространствени решения/интериорни решения и/или доставка и/или монтаж на оборудване за пространства, обслужващи публични цели; договори за доставка и/или монтаж на специализирано презентационно и мултимедийно оборудване; За обособена позиция № 2 договори в областта аудио-визуалното производство и/или информационните технологии; договори за разработване и създаване на мултимедийно съдържание на интерактивни платформи представящи исторически и/или туристически обекти. Когато участникът е обединение, изискването се отнася общо за участниците в обединението. Информацията за договорите в случай на участие на обединение, което не е юридическо лице, се представя само от онези членове на обединението, с които участникът доказва съответствието си със заложените критерии за подбор, съгласно чл. 56, ал. 3, т.2 от ЗОП. 2. Само за обособена позиция № 1 Участникът следва да има въведена система за управление на качеството еквивалентна на стандарт ISO 9001:2008 с обхват – доставка и/или монтаж на специализирано презентационно и/или мултимедийно оборудване, изграждане на аудио-визуални системи със специализиран софтуер или еквивалент. 3. Всеки участник трябва да разполага с екип от експерти, които притежават необходимото образование и опит за изпълнение на всички дейности, включени в обхвата на съответната обособена позиция от обществената поръчка и които да са на разположение за целия период на нейното изпълнение. 3.1.За обособена позиция № 1 Екипът на участника трябва да включва най-малко следните експерти: А) Ръководител на екип, който да има:Висше образование с образователно-квалификационна степен “магистър” – икономика и/или управление и/или бизнес администрация и/или архитектура и/или строителство или еквивалентна.Минимум 5 години професионален опит . Б) Ключов експерт 1 „Интериорен дизайн“, който да има Висше образование с образователно-квалификационна степен „бакалавър” - в областта на интериорния дизайн и/или архитектура или еквивалентна.Минимум 5 години професионален опит в областта на интериорния дизайн. В) Ключов експерт 3 „Софтуерен специалист“, който да имаВисше образование с образователно-квалификационна степен „магистър” в областта на информационните технологии.Минимум 5 години професионален опит в областта. Г) Ключов експерт 4 „Сервизен инженер“, който да има Средно техническо образование или по-високо.Минимум 3 години професионален опит в областта на сервизирането на специализирана техника и/или оборудване, която участникът предлага.Да е преминал курс за обучение за поддръжка и обслужване на специализирана техника и/или оборудване, която участникът предлага. ПРОДЪЛЖАВА В РАЗДЕЛ VI.3 ) Допълнителна информация.

ІІІ.3) Специфични условия за поръчки за услуги
ІІІ.3.1) Информация относно определена професия
ІІІ.3.2) Персонал, който отговаря за изпълнението на услугата

РАЗДЕЛ ІV: ПРОЦЕДУРА

ІV.1) Вид процедура
ІV.1.1) Вид процедура

Открита

ІV.2) Критерии за възлагане
ІV.2.1) Критерии за възлагане
Икономически най-изгодна оферта с оглед на:
Посочените по-долу критерии:
Показател: Обособена позиция 1 - П1 Концепция за художествено - пространствено оформление на музейната експозиция, предложено от участника.; тежест: 60
Показател: Обособена позиция 1 - П2 Предлагана цена; тежест: 40
Показател: Обособена позиция 2 - ТП1 Концепция за изработката на документалните филми; тежест: 20
Показател: Обособена позиция 2 - ТП2 Технически способи за изработката на всеки от документалните филми; тежест: 20
Показател: Обособена позиция 2 - ТП3 Концепция за изработката на потребителски интерфейс за представяне на мултимедийното съдържание; тежест: 20
Показател: Обособена позиция 2 - ТП4 Линеен график за изпълнение на поръчката; тежест: 20
Показател: Обособена позиция 2 - ТП5 Управление на риска; тежест: 20
Показател: Продължава раздел VI.3) Доп. информация; тежест:
ІV.2.2) Информация относно електронен търг
Ще се използва електронен търг

НЕ

ІV.3) Административна информация
ІV.3.2) Предишни публикации относно същата поръчка

ДА

Обявление за предварителна информация

Номер на обявлението в ОВ на ЕС: 2014/S 013 - 018276 от 18.01.2014 г. 
ІV.3.3) Условия за получаване на спецификации и допълнителни документи или на описателен документ
Срок за получаване на искания за документи или за достъп до документи
28.03.2014 г.  Час: 12:00
Платими документи

ДА

Цена: 12 BGN
Условия и начин на плащане

Документацията за участие в настоящата обществена поръчка може да се получи в сградата на Столична община на ул."Париж"№3, стая №1, след издаването на фактура на ул. "Париж"№3 ет.2, стая 204, и заплащането й в касата на ул. Париж №3, етаж 2, стая №201. Касата е с приемно време от понеделник до петък от 10.00ч. до 12.00ч. и от 14.00ч. до 16.00ч., а последния петък от месеца от 10.00ч. до 12.00ч. Лицата имат право да разгледат документацията на място, преди да я закупят. Документацията за участие се предоставя след представяне на платежен документ. При закупуване на документацията лицата предоставят административни данни - наименование на фирмата, телефон, факс, електронна поща, необходими за изпращане на отговори в случай на постъпили въпроси. Цената на документацията за участие може да се внесе на касата на Столична община на ул. Париж №3, етаж 2, стая №201 или по банков път на следната сметка: Банка: Общинска банка, клон "Врабча", ул."Врабча"№6; IBAN: BG 81 SOMB 9130 31 33008301; BIC: SOMBBGSF При поискване от заинтересовано лице възложителят е длъжен да изпрати документацията за негова сметка, на посочен от него адрес, след заплащането й. При участие на обединение, е достатъчно представянето на документ за закупуване на документацията на името на поне един от участниците в обединението. Достъп до документацията за участие в електронен формат, може да бъде намерен на интернет страницата на Столична община - www.sofia.bg – раздел „Обществени поръчки”, като желаещите да подадат оферта участници, задължително следва да закупят същата в указания в обявлението срок.

ІV.3.4) Срок за получаване на оферти или на заявления за участие
07.04.2014 г.  Час: 17:30
IV.3.6) Език/езици, на който/които могат да бъдат изготвени офертите или заявленията за участие

Официален/ни език/езици на ЕС:

BG
 

IV.3.7) Минимален срок, през който оферентът е обвързан от офертата
Продължителност в дни

90

IV.3.8) Условия за отваряне на офертите
Дата: 08.04.2014 г.  Час: 14:00
Място

Столична община, ул."Московска" №33

Лица, които са упълномощени да присъстват при отварянето на офертите

Отварянето на офертите е публично и на него могат да присъстват участниците в процедурата или техни упълномощени представители, както и представители на средствата за масово осведомяване и на юридически лица с нестопанска цел.

РАЗДЕЛ VI: ДОПЪЛНИТЕЛНА ИНФОРМАЦИЯ

VI.1) Информация относно периодичното възлагане
Това представлява периодично пвтаряща се поръчка

НЕ

VI.2) Информация относно средства от Европейския съюз
Поръчката е свързана с проект и/или програма, финансирана от фондове на ЕС

НЕ

VI.3) Допълнителна информация

ПРОДЪЛЖАВА ОТ РАЗДЕЛ III.2.3) ТЕХНИЧЕСКИ ВЪЗМОЖНОСТИ 3.2 За обособена опозиция № 2 Екипът на участника трябва да включва най-малко следните експерти: А) Ръководител на екипа, които да има: Висше образование с образователно-квалификационна степен “магистър” –кино режисура и/или информационни технологии или еквивалент.Минимум 5 години професионален управленски опит в сферата на аудио-визуално производство и/или информационните технологии.Реализиран не по-малко от 1бр. аудио-визуален проект и/или 1бр. проект в областта на информационните технологии/програмирането с културна и/или историческа насоченост. Б) Ключов експерт 1 „Видеопродукция“, които да има: Завършена образователна степен бакалавър или магистър в областта на режисурата или операторското майсторство или еквивалент. Минимум 3 години професионален опит в сферата на аудио-визуално производство.Минимум 3 изпълнени проекта в телевизионни или кинопродукции с културна и/или историческа насоченост. В) Ключов експерт 2 „Аудио- визуална продукция“, които да има: Висше образование с образователно-квалификационна степен - бакалавър. Минимум 3 години професионален опит в сферата на аудио-визуално производство. Минимум 3 изпълнени проекта в телевизионни или кинопродукции с културна и/или историческа насоченост. Г) Ключов експерт 3 „Програмист“, които да има-Завършена образователна степен бакалавър или магистър в областта на информационните технологии или аналогична.Минимум 3 г. професионален опит в сферата на информационните технологии и/или програмирането. Минимум 1 изпълнен проект в областта на информационните технологии/ програмирането с културна и/или историческа насоченост. Д) Ключов експерт 4 „Графичен дизайнер“, който да има - Завършена образователна степен бакалавър или магистър в областта на информационните технологии или еквивалент.Минимум 3 години професионален опит в сферата на информационните технологии и/или програмирането. Минимум 1 завършен проект в областта на информационните технологии/ програмирането с културна и/или историческа насоченост. II. ПРОДЪЛЖЕНИЕ ОТ РАЗДЕЛ IV.2). ИП Икономически показател Предлагана цена (Цmin/ Цсъотв) Оценката по обособена позиция № 2 се извършва по посочените показатели и съответните им относителни тежести и съгласно комплексна оценка по следната формула: КОФ = ТП*0,7+ИП*0,3 Където: КОФ – комплексна оценка на офертата ТП ( сбор на ТП от 1 до 5)– технически показатели, ИП– икономически показател.

VI.4) Процедури по обжалване
VI.4.1) Орган, който отговаря за процедурите по обжалване

Комисия за защита на конкуренцията, бул. Витоша № 18, Република България 1000, София, Тел.: 02 9884070, E-mail: cpcadmin@cpc.bg, Факс: 02 9807315

Интернет адрес/и:

Интернет адрес: http://www.cpc.bg.

VI.4.2) Подаване на жалби

Съгласно чл.120, ал.5, т.1 и ал.6 от ЗОП

VI.5) Дата на изпращане на настоящото обявление

25.02.2014 г. 

ПРИЛОЖЕНИЕ Б: ИНФОРМАЦИЯ ОТНОСНО ОБОСОБЕНИТЕ ПОЗИЦИИ

Обособена позиция № 1 / Заглавие на обособената позиция “Избор на изпълнител за художествено пространствено оформление, доставка и монтаж на музейно оборудване за постоянната експозиция на Музея за история на София“
1) Кратко описание

Обособена позиция 1: “Избор на изпълнител за художествено пространствено оформление, доставка и монтаж на музейно оборудване за постоянната експозиция на Музея за история на София“, при количества и вид подробно посочени в техническата спецификация от стр. 6 до стр. 25

2) Общ терминологичен речник (CPV)

39154000, 39100000, 32320000, 39290000

Описание:

Оборудване за изложби
Мебелировка
Телевизионно и аудиовизуално оборудване
Различни видове обзавеждане

3) Количество или обем

Всички количества и обемът на обособената позиция са подробно посочени в техническата спецификация от стр. 6 до стр. 25 на утвърдената документация на Възложителя.

Прогнозна стойност, без да се включва ДДС
853000 BGN
4) Информация за различна продължителност на поръчката или различна дата за начало/завършване
Продължителност в месеци: 3



Обособена позиция № 2 / Заглавие на обособената позиция „Избор на изпълнител за създаване на мултимедийни и интерактивни продукти за постоянната експозиция на Музея за история на София“
1) Кратко описание

„Избор на изпълнител за създаване на мултимедийни и интерактивни продукти за постоянната експозиция на Музея за история на София“

2) Общ терминологичен речник (CPV)

48500000, 92111000

Описание:

Софтуерни пакети за комуникация и мултимедия
Услуги, свързани с производство на кино-, видеофилми и филми на цифров диск (DVD)

3) Количество или обем

„Избор на изпълнител за създаване на мултимедийни и интерактивни продукти за постоянната експозиция на Музея за история на София“ с обем и количество подробно описани на стр. от 29 до 33, вкл.

Прогнозна стойност, без да се включва ДДС
230000 BGN
4) Информация за различна продължителност на поръчката или различна дата за начало/завършване
Продължителност в месеци: 3