Версия за печат

00338-2014-0003

BG-Разград: Изпълнение с каквито и да е средства на строителство съответстващо на изискванията, определени от възложителите

ОБЯВЛЕНИЕ ЗА ОБЩЕСТВЕНА ПОРЪЧКА

Строителство

РАЗДЕЛ І: ВЪЗЛОЖИТЕЛ

I.1) Наименование, адреси и лица за контакт

Община Разград, бул. "Бели Лом" №37А, За: инж. Емилия Георгиева, Република България 7200, Разград, Тел.: 084 618183, E-mail: kmet@razgrad.bg, Факс: 084 660090

Място/места за контакт: Координатор на проекта

Интернет адрес/и:

Основен адрес на възлагащия орган/възложителя: www.razgrad.bg.

Адрес на профила на купувача: www.razgrad.bg.

Адреси и лица за контакт, от които може да се получи допълнителна информация: На горепосочения адрес за контакти.

Адреси и лица за контакт, от които може да се получи документация за участие:

Община Разград, бул. "Бели Лом" № 37А, За: Милена Енчева, Република България 7200, Разград, Тел.: 084 618304, E-mail: kmet@razgrad.bg, Факс: 084 660090

Място/места за контакт: Фронт офис на Община Разград

Интернет адрес/и:

Интернет адрес: www.razgrad.bg.

Адреси и лица за контакт, на които трябва да бъдат изпратени офертите или заявленията за участие:

Община Разград, бул. "Бели Лом" № 37А, За: Райна Маринова; Пламена Тодорова, Република България 7200, Разград, Тел.: 084 618213, E-mail: kmet@razgrad.bg, Факс: 084 660090

Място/места за контакт: Деловодство на Община Разград

Интернет адрес/и:

Интернет адрес: www.razgrad.bg.

I.2) Вид на възложителя и основна дейност/и

Регионален или местен орган

Основна дейност на възложителя

Обществени услуги

Възложителят възлага обществена/и поръчка/и от името на друг/и възложител/и

НЕ

РАЗДЕЛ ІІ: ОБЕКТ НА ОБЩЕСТВЕНАТА ПОРЪЧКА

II.1) Описание
II.1.1) Наименование на поръчката, дадено от възложителя

Изпълнение на СМР за създаване на зелена и достъпна градска среда в централната градска част на гр.Разград

II.1.2) Обект на поръчката и място на изпълнение на строителството, доставката или услугата
Строителство
Изпълнение с каквито и да е средства на строителство съответстващо на изискванията, определени от възложителите 
Място на изпълнение: Мястото за изпълнение на поръчката е централната градска част на гр.Разград, община Разград
Код NUTS: BG324
ІІ.1.3) Настоящото обявление е за

Възлагане на обществена поръчка

ІІ.1.5) Кратко описание на поръчката

• Създаване на пешеходна зона върху част от бул. „България”- ограничена от изток от кръстовището на ул. „Ст.Караджа” и ул. „Св.св. К. и Методий”,а от запад от възстановената ул. „Цар Асен” • Обновяване и реконструкция на южна част от площад „Момина чешма” (ЛАРГО), ограничена северно от бул. „България” и южно от бул.„Априлско въстание” с пешеходен достъп между площада и ул. „Жеравна“. • Възстановяване на същинския градски център - обхваща частта от площад „Момина чешма,” ограничена от север от сградата на Общински културен център, площада пред нея и сградата на Художествена галерия, от изток ул.„Цар Асен”, от юг- бул. „България” и от запад – жил. бл. „Искър”. Към тази част се присъединява и площад ” Независимост” • Възстановяване на съществуваща и изграждане на нова велоалея • Възстановяване на вътрешноквартални пространства, паркинги и улици • Въвеждане на енергоспестяващо улично осветление • Изграждане на поливно-оросителна система за зелените площи

ІІ.1.6) Код съгласно Класификатора на ОП (CPV)

45211360

Описание:

Строителни и монтажни работи по градско благоустройство

ІІ.1.7) Поръчката е предмет на Споразумението за държавни поръчки (GPA) на Световната търговска организация

НЕ

ІІ.1.8) Обособени позиции

НЕ

ІІ.1.9) Ще бъдат приемани варианти

НЕ


II.2) Количество или обем на поръчката
ІІ.2.1) Общо количество или обем

Поръчката обхваща СМР за градско благоустрояване в зона на публични функции с висока обществена значимост върху обща площ в ЦГЧ на гр.Разград 58 000 кв.м., вкл. Реконструиране и нови велоалеи – 2628 м; Инсталиране на енергоспестяващо осветление с 223 броя улични осветители/улично,алейно и ефектно осветление/; Рампи за лица с увреждания и детски колички – 1140 кв.м.;пешеходни настилки 36 940 кв.м., вкл. с тактилни плочи за хора със зрителни увреждания; Рехабилитиране на улични настилки – 19 343 кв.м.;Реконструиране на 5 броя фонтани, вкл. с арх.елементи; Водни ефекти 2 броя/тип водна завеса и водно огледало; Реконструиране на 4 броя чешми, от които 3бр.тип фонтанки и 1бр.двулицева чешма с архитектурни елементи; Преекспониране на скулптурен монумент “Момина чешма“; Обособяване места за отдих и социални контакти в пешеходната зона и междублоковите пространства към централната градска част с монтиране на парково обзавеждане и 281 бр.градински пейки; Подобрение на съществуващи и изграждене на нови зелени площи –13200 кв.метра

Прогнозна стойност без ДДС
4246178.62 BGN
ІІ.2.2) Опции

НЕ

ІІ.3) Срок на договора или краен срок за изпълнение на поръчката
Продължителност в дни

275


РАЗДЕЛ ІII ЮРИДИЧЕСКА, ИКОНОМИЧЕСКА, ФИНАНСОВА И ТЕХНИЧЕСКА ИНФОРМАЦИЯ

III.1) Условия, свързани с изпълнението на поръчката
ІІІ.1.1) Изискуеми депозити и гаранции

І.Общи изисквания:1. Участниците представят гаранция за участие в процедурата за възлагане на обществената поръчка, а определеният изпълнител представя гаранция за изпълнение при подписването на договора. Гаранциите могат да се представят в една от следните форми: „парична сума” или „банкова гаранция”. Всеки участник сам определя вида на гаранцията за участие или изпълнение. 2.Банковите гаранции за участие или изпълнение следва да отговарят на следните общи изисквания: Да е изписан точно и пълно предмета на поръчката или договора, за които се отнася гаранцията; Да бъдат неотменяеми и безусловни и да съдържат задължение на Банката-гарант да извърши безотказно и безусловно плащане при първо писмено искане на Възложителя; Да са учредени в полза на Възложителя-Община Разград; Да е посочен срок на валидност, съответстващ на обявения от Възложителя;Да бъдат с подпис, печат на банката, име и длъжност на лицето, което я е подписало. 3.При избрана парична форма на гаранция за участие или изпълнение, същата се внася по банкова сметка на Община Разград IBAN:BG35IORT81163300900000 BIC:IORTBGSF Банка:ТБ„Инвестбанк“АД, клон Разград, в платежния документ се посочва наименованието на поръчката, респективно договора, за която се представя гаранцията. 4.Всички разходи по внасяне/откриване и обслужване на гаранциите са за сметка на Участника. 5.Възложителят освобождава гаранциите, без да дължи лихви за периода, през който те законно са престояли при него. ІІ.Гаранция за участие в процедурата 1.Гаранцията за участие в процедурата е 40 000 лева (четиридесет хиляди) лева, в избрана от участника форма-парична сума или банкова гаранция/Върху сумата не се начислява ДДС/. 2.Когато участникът е обединение, което не е юридическо лице, всеки от участниците в него може да е наредител по банковата гаранция за участие, съответно вносител на сумата по гаранцията за участие. 3.Срокът на валидност на банковата гаранция за участие следва да е 180 (сто и осемдесет) календарни дни включително, считано от крайния срок за получаване на офертите и същата следва да отговаря на посочените в този р-л общи изисквания. 4.Задържане и усвояване на гаранцията за участие съгласно чл.61 от ЗОП; 5.Освобождаване на гаранцията за участие съгласно чл.62 от ЗОП. ІІІ.Гаранция за изпълнение 1. Задължение за представяне на гаранция за изпълнение възниква само за участника, определен за изпълнител на обществената поръчка. 2.Гаранцията за изпълнение на договора е равна на 3% (три процента) от стойността на договора за изпълнение на обществената поръчка без ДДС, в избрана от участника форма-парична сума или банкова гаранция. Върху сумата на гаранцията не се начислява ДДС. 3. При избрана форма на банкова гаранция тя трябва да отговаря на посочените в този р-л общи изисквания. 4.Срокът на валидност на гаранцията за изпълнение на договора, независимо от нейната форма, считано от датата на договора, е равен на сбора от предложения от участника най-дълъг гаранционен срок и срока за изпълнение на поръчката увеличен с 30 кал.дни. 5.Условията и сроковете за задържане или освобождаване на гаранцията за изпълнение се уреждат в договора за възлагане на обществена поръчка. Съгласно ІІІ.1.2 от обявлението и проекта на договор: изискване за представяне на гаранция за авансово плащане, съгласно договора възниква за изпълнителя след сключване на договор, само при искане на авансово плащане над 10% от стойността на договора, като същата следва да е безусловна и неотменима банкова гаранция за размера на аванса, със срок на валидност до крайния срок за изпълнение на договора, издадена от българска банка в полза на ОБЩИНА РАЗГРАД, (оригинал), съдържаща възможност гаранцията да се усвоява изцяло или на части. След пълното възстановяване на авансовото плащане банковата гаранция за авансово плащане се освобождава при условията на договора.

ІІІ.1.2) Условия и начин финансиране и плащане и/или препратка към съответните разпоредбите, които ги уреждат

Финансирането на обществената поръчка се осигурява по Договор за предоставяне на безвъзмездна финансова помощ BG161PO001/1.4-09/2012/009 по Оперативна програма „Регионално развитие”, и собствени бюджетни средства на Община Разград. Условия и начин на плащане - Плащането се извършва по следната схема: /1/ Авансово плащане, което може да се ползва единствено и само за целите на договора - в максимален общ размер 30% от стойността на поръчката. Същото по писмено искане на ИЗПЪЛНИТЕЛЯ може да се предостави изцяло, еднократно или на части по време на изпълнение на договора, при договорените условия. При искане на авансово плащане над 10% от стойността на договора Изпълнителят представя безусловна и неотменима банкова гаранция за размера на аванса. /2/ Междинни плащания до 90% от стойността на договора. - извършват се периодично въз основа на двустранно подписана фактура с изискуемите съгласно нормативната уредба и договора реквизити към нея. /3/ Окончателно плащане в размер най-малко на 10% от стойността на поръчката може да се извърши след подписване на акт обр.15 съгласно условията на договора и действащата нормативна уредба. •Всички плащания по договора се извършват в български лева, въз основа на двустранно подписани фактури, изготвени на български език, в съответствие със Закона за счетоводството, по банков път, с платежно нареждане по сметка на Изпълнителя.Във всички разходооправдателни документи следва да се посочи, че плащането е по Договор за предоставяне на безвъзмездна финансова помощ по Оперативна програма «Регионално развитие» № BG161PO001/1.4-09/2012/009 .Плащанията се извършват по банков път, в срок до 30 /тридесет/ дни след подписване на фактура, с платежно нареждане по Банкова сметка на Изпълнителя.

ІІІ.1.3) Изискване за създаване на юридическо лице, когато участникът, определен за изпълнител, е обединение на физически и/или юридически лица

Когато участникът, определен за изпълнител, е неперсонифицирано обединение на физически и/или юридически лица/, което не е юридическо лице/, Възложителят не изисква създаването на юридическо лице. Договор се сключва след представяне на заверено копие от удостоверение за данъчна регистрация и регистрация по БУЛСТАТ на създаденото обединение. Ако обединението се състои от чуждестранни физически и/или юридически лица, те представят еквивалентен документ за регистрация от държавата, в която са установени.

ІІІ.2) Условия за участие
ІІІ.2.1) Изисквания към кандидатите или участниците, включително за вписването им в професионални или търговски регистри
Изискуеми документи и информация: І.Участникът, определен за изпълнител, включително подизпълнителите му, ако има такива и съобразно вида и дела на тяхното участие, трябва да отговарят на изискванията на чл.3 от Закона за Камарата на строителите - да са вписани в Централния професионален регистър на строителя/ЦПРС/, за трета или по - висока категория и съответната група. При обединение, което не е юридическо лице, поне един от участниците в обединението трябва да е вписан в регистъра. Вписването в съответен регистър на държава - членка на Европейския съюз, или на друга държава - страна по Споразумението за Европейското икономическо пространство, има силата на вписване в ЦПРС за обхвата на дейностите, за които е издадено. Доказателства за вписването се представят при подписване на договора. ІІ.Наличието на обстоятелства по чл.47, ал.2, т.1, т.3 и т.5 от ЗОП водят до отстраняване на участника от процедурата; ІІІ.Пликът с офертата съдържа три отделни запечатани непрозрачни и надписани плика, със съдържание както следва: А.Плик №1 с надпис „Документи за подбор”-съгласно чл.56, ал.1, т.1-6, 8,11–14 от ЗОП:1.Списък на документите, съдържащи се в офертата, подписан от участн.;2.оферта по обр.;3.Регистрационни документи на участника:а/ копие от докум. за регистрация или единен идентификационен код съгласно чл.23 от Закона за търговския регистър, когато участникът е юридическо лице или едноличен търговец; копие от документа за самоличност, когато участникът е физическо лице; Ако участникът е обединение, което не е ЮЛ, се представят от всяко физическо или юридическо лице, включени в обединението. Представят се и от всеки подизпълнител; /Заб.: при непредставен ЕИК участн.ЮЛ или ЕТ прилагат удост.за актуално състояние, а чуждестр. ЮЛ екв.документ на съдебен или адм.орган на държавата в която са установени/ ;б/ако участникът е обединение - Нотариално заверени документи за учредяване на обединението в оригинал или нотариално заверено копие и оригинал на Нотариално заверено изрично пълномощно по образец за упълномощаването на един от партньорите като „представляващ обединението“/забележка: в докум.за създаване на обедин.или споразум.към него изрично да е посочено разпределение на участието на партн. в изпълнението на дейностите по поръчката,което няма да се променя за целия период на изп.на договора, както и изрично да е записано, че всички членове на обединението са отговорни заедно и поотделно за изпълнението на договора за строителство и гаранционните условия; че са задължени да останат в него и съставът на обединението няма да се променя за целия период на изпълнение на договора, вкл.до изтичане на последния гаранционен срок по договора за строителство/ в/Чуждестранните лица представят еквивалентен документ, съобразно националното си законодателство; 4.когато участникът не се представлява от лицата, които имат право на това, съгласно документа за регистрация - нотариално заверено пълномощно на лицето, упълномощено да подпише офертата и да представлява участника в процедурата; 5.декларация по образец за участието на подизпълнители, вида на работите, които ще извършват и дела на тяхното участие съгл. чл.56, ал.1, т.8 от ЗОП ; 6.декларации по образец от всеки подизпълнител поотделно, че е съгласен да участва в процедурата като такъв- образец;декларации, по образци, за липсата на обстоятелствата: а/ по чл.47, ал.1, т.1/букви а,б,в,г,д/, ал.2, т.5 от ЗОП; б/по чл.47, ал.1, т.2 и 3, ал.2, т.1 и 3 и ал.5, т.2 от ЗОП; в/декларация за липсата на обстоятелствата по чл.47, ал.5, т.1 от ЗОП; 8. декларация по образец, че са спазени изискванията за закрила на заетостта, включително минимална цена на труда и условията на труд./Заб. Информация може да бъде получена от Изпълнителна агенция "Главна инспекция по труда"- http://www.gli.government.bg/bg/page/39 и чл.8, т.1 от ЗБ на ДОО/.; 9.декларация от участника за приемане на проекта на договор по образец; продължава в VІ.3
ІІІ.2.2) Икономически и финансови възможности
Изискуеми документи и информация: 1а. Декларация с информация за общия оборот от дейността на участника и специфичния оборот от сходни с предмета на поръчката СМР за последните три финансови години в зависимост от датата, на която е учреден или е започнал дейността си/ по образец/; При подизпълнители- документите се представят от всеки подизпълнител. При обединения документите се представят само от партньорите в обед., чрез които се покрива мин. изискване. 1.б.Декларация от участника,че ако бъде определен за изпълнител, при подписване на договор ще представи копие от валидна застрахователна полица за професионална отговорност за вреди, причинени на други участници в строителството и/или на трети лица вследствие на неправомерни действия или бездействия при или по повод изпълнение на задълженията му съгласно чл.171, ал.1 и чл.172 от Закона за устройство на територията (ЗУТ) /или еквивалентна за чуждестранни лица / образец /. При подизпълнители документите се представят от всеки подизпълнител. При обединения документите се представят от участниците в обединението, които ще изпълняват строителна дейност.
Минимални изисквания: 2а. Участникът трябва да има за последните три финансови години в зависимост от датата, на която е учреден или започнал дейността си: - общ оборот от дейносттта си в размер най-малко 3 000 000 /три милиона/ лева без ДДС, - специфичен оборот от СМР, сходни с предмета на поръчката в размер най-малко равен на 3 000 000 /три милиона/ лв.без ДДС Сходни с предмета на настоящата поръчка са СМР по селищно благоустрояване, ремонт и/или ново строителство на тротоари, пешеходни алеи, улици/пътища и асф. настилки; паркоустрояване, озеленяване, външно ВиК, напоителна система; външно /ефектно, улично и алейно и др./ осветление и др.подобни. При подизпълнители – изискванията се прилагат съобразно вида и дела на тяхното участие. При обединения – изискването се покрива съвместно от партньорите в обединението. 2.б. Участникът трябва да притежава валидна застраховка за професионална отговорност за вреди, причинени на други участници в строителството и/или на трети лица вследствие на неправомерни действия или бездействия при или по повод изпълнение на задълженията му, съгласно чл.171, ал.1 и чл.172 от Закона за устройство на територията (ЗУТ). За участник, установен/ регистриран извън Република България, застраховката за професионална отговорност следва да бъде еквивалента, но направена съгласно законодателството на държавата, където е установен/ регистриран участникът; При подизпълнители изискванията се прилагат съобразно вида и дела на тяхното участие. При обединения изискването се прилага за всеки участник в обединението, който ще изпълнява строителна дейност/ чл.25 ал.8 от ЗОП и чл.171 от ЗУТ/.
ІІІ.2.3) Технически възможности
Изискуеми документи и информация: 3.а.Списък на осн. договори за СМР /обр./, сходни на тези, които са предмет на поръчката, изпълнени от участника през последните 5 (пет) години, считано към датата, определена като краен срок за подаване на офертите, с приложени: копия от препоръки за добро изпълнение на договори за СМР, издадени на участника, които съдържат идентиф.на възложителя, изпълнителя, предмета, стойността, периода на изпълнение/започване и завършване на строежа съгласно нормативната уредба/ и мястото на строителството, както и дали то е изпълнено професионално, в срок и в съответствие с нормативните изисквания; Препоръки се прилагат задължително за договорите, чрез които участникът доказва съответствие с мин. изискване. При подизпълнители документите се представят от всеки подизпълнител. При обединения документите се представят само от партньорите в обед., чрез които се покрива мин. изискване. 3.б. Списък на ключовия персонал за изпълнение на поръчката ( обр.), към който се прилагат: - CV /професионална автобиография/ на всеки от предвидените за изпълнението на поръчката ръководни и инженерно-технически лица по списъка / обр./, придружени от документи, удостоверяващи тяхното образование и професионална квалификация - копия от дипломи, удостоверения, сертификати, референции от работодатели / възложители и/или други подходящи документи). - декларации за ангажираност от всеки член на ключовия персонал/обр./. - Декларация от участника / обр. /, че ако бъде определен за изпълнител на поръчката, предложеният ключов персонал съгласно изискванията на чл. 163а от ЗУТ ще бъде/остане назначен на трудов договор за целия период на изпълнение на поръчката, като участникът, определен за изпълнител, представя доказателства за назначаването при подписване на договор. Заб. : Участникът няма право да променя състава на ключовия персонал по време на изпълнението на поръчката без изричното съгласие на възложителя, като в този случай следва да осигури лица със същата квалификация.Ако членовете на ключовия персонал , както и изпълнителският персонал, нямат постоянно/временно местожителство в близост до мястото на строежа , участникът, определен за изпълнител, трябва да създаде организация, при която това обстоятелство по никакъв начин да не се отрази на работата на строежа, а разходите за настаняването, нощувки, дневни,превози и командировки са изцяло за сметка на изпълнителя.На строежа през цялото време на изпълнението му трябва да има компетентно техническо ръководство. При подизпълнители документите се представят от всеки подизпълнител.При обединения документите се представят само от партньорите в обед. ,чрез които се покрива мин. изискване. 3.в.Декларация за осигурена доставка на асф. смеси,бетонови плочи и павета (Обр.) за изпълнение на обществената поръчка. При подготовката да се съблюдават указанията, посочени в образеца. За собств. асф. база/асфалтосмесител/се прилагат документи за собственост /извлечение от оригинална инвентарна книга и/или др./. За наетите /или от които ще се закупува асф.смес/ се посочва чия собственост са същите и се прилага документ, доказващ собствеността и възможността за наемането или закупуването/предв.договор или писмо за съгласие за целия срок на поръчката с опция за удължаване, заедно с копие от документ за собственост на собственика/извлечение от оригинална инвентарна книга и/или др./. Забележка: Фактури за закупуване не се приемат като доказателство! При отстояние на асф.база 40 и повече км от центъра на гр.Разград към декларацията се прилага техническа обосновка, с която се доказва техническата възможност за запазване температурата на асфалтовата смес при превоза от мястото на производство до местополагането до температура на полагане съгласно техническите нормативи. При подизп. документите се представят от всеки подизпълнител. При обединения документите се представят само от партньорите в обединението, чрез които се покрива мин. изискв. Продължава в т. VІ. 3.
Минимални изисквания: 4.а. Участникът да има през последните пет години, считано към датата, определена като краен срок за подаване на офертите, успешно изпълнени и завършени, доказано с препоръки от съответните възложители, един или повече договори за СМР, сходни с предмета на обществената поръчка, обхващащи общо работи по всяка от следните дейности: - ремонт и/или ново строителство на тротоари, пешеходни алеи и др.подобни; -улици/пътища и асф. настилки; -паркоустрояване,озеленяване; -външно ВиК; -външно осветление/улично,алейно и/или др.подобни/ , Заб.: Незавършени договори и договори в процес на изпълнение не покриват мин.изискване; При подизп. изискванията се прилагат съобразно вида и дела на тяхното участие. При обединения изискването се покрива съвместно от партньорите в обединението. 4б.Участникът да осигури ключов персонал, отговарящ на изискванията на чл.163а от ЗУТ: • Координатор на строежа – висше образование степен магистър „строителен инженер“ със специалност пътно строителство,ССГ (ПГС), ВиК, или архитект или ландш. архитект /или еквив./; мин. 3год. проф. опит и мин. 3 год. на ръководна позиция в строителния процес. •Техн. р-л части благоустрояване, АС и ВиК - Висше образование строит. инженер бакалавър, спец. пътно строителство,ПГС/ССС/,ВиК /или ср.специално строителен техник със същите специалности/ - или еквив. мин 3 год. проф. опит; •Техн. р-л част паркоустройство(ландш. архитектура, озеленяване)–Висше образование ландш.архитект бакалавър/ср. специално със съответната специалност в областта на озеленяването/ - или еквив.; мин 3 год.проф. опит •Техн. р-л част ел.– Висше образование Електро инженер – ел.обзавеждане/ или ср.специално ел. техник със същата специалност/ -или еквив.; мин 3 год. проф. опит; • Геодезист- Висше образование спец. геодезия или еквив., бакалавър /ср. специално със същата специалност;мин 3 год. проф. опит; •Отгов. по контрола върху качеството – специалист с техн.образование в областта на строителството, висше образов. „бакалавър“, или ср. спец. образование. •Отгов. (координатор) по здравословни и безопасни условия на труд – със съответен валиден сертификат съгл. действащата норм. уредба или еквивал.за чужд.лица по законод.на страната в която са установени. Едно физ. лице може да съвместява повече от една позиция в ключовия персонал стига да отговаря на обявените изисквания. Забележка: извън ключовия персонал изпълнителят следва да осигури също така допълнителни техн. правоспособни лица по чл. 163а, ал. 2 от ЗУТ, които да осъществяват специализирано техн. ръководство на отделни СМР съобразно придобитата им специалност и образов.-квалиф. степен. При подизп. изискванията се прилагат съобразно вида и дела на тяхното участие. При обединения изискването се покрива съвместно от партньорите в обед. 4.в.Участниците да имат доказана осигуреност на доставките на асфалтови смеси, бетонови плочи и павета за изпълнение на поръчката. При подизп.изискванията се прилагат съобразно вида и дела на тяхното участие.При обединения изискването се покрива съвместно от партн. в обед. 4.г.Участникът да има осигурено минимално техн. оборудване за изпълнение на поръчката: Автогрейдер; Багер колесен самоходен с вмест. до 0.5м3; Фадрома с вмест. до 1.5м3; Самосвал с вмест. от 3 до 10м3; Асфалтополагач; Валяци за уплътняване на трошенокам. настилка и асфалтобетон-1 бр. от 10 до 14т. и 1 бр.от 1.5 до 2.5 т.; Миничелен товарач; Мех. ръчна трамб. тип пачи крак; Вибр. плоча; Водоноска; Игл. вибратор за бетон; вибромастар; ел. агрегат; Мотокултиватор. При подизп. изискв. се прилагат съобр. вида и дела на тяхното участие.При обединения изискванията се покриват съвместно от партн.в обед.
ІІІ.3) Специфични условия при обществени поръчки за услуги


РАЗДЕЛ ІV ПРОЦЕДУРА

ІV.1) Вид процедура
ІV.1.1) Вид процедура

Открита


ІV.2) Критерии за оценка на офертите
ІV.2.1) Критерии за оценка на офертите
Икономически най-изгодна оферта при:
Посочените по-долу показатели:
Показател: Гаранционен срок за улични, тротоарни и всички други изпълнени настилки, рампи, маркировка и сигнализация/не по-малко от 3 години/; тежест: 20
Показател: Гаранционен срок за паркоустрояване и озеленяване/не по-малко от 3 вегетационни периода/; тежест: 20
Показател: Гаранционен срок за водопроводи,канали и напоителна система /не по-малко от 8 години/; тежест: 5
Показател: Гаранционен срок за външни ел.инсталации и всички видове осветление/не по-малко от 8 години/; тежест: 5
Показател: Предложена неустойка за закъснение в срока за изпълнение на договора за строителство/не по-малко от 0,5 % от стойността на договора за строителство за всеки ден закъснение /; тежест: 20
Показател: Предложена цена за изпълнение на поръчката; тежест: 30

IV.3) Административна информация
ІV.3.3) Условия за получаване на документацията за участие (спецификации и допълнителни документи) (с изключение на ДСП) или на описателен документ (при състезателен диалог)
Срок за получаване на документация за участие
28.03.2014 г.  Час: 17:00
Платими документи

ДА

Цена: 36 BGN
Условия и начин на плащане

Цената е с включен ДДС и е формирана в съответствие с действителните разходи за нейното отпечатване и размножаване, включително на инвестиционните проекти. Цялата документация е налична и се закупува от фронт-офиса на община Разград на адрес: 7200 Разград, бул. „Бели Лом” № 37А, след публикуване на обявлението, всеки работен ден от 09:00 до 11:30 часа и от 14:00 до 17:00 часа, до 10 дни преди изтичането на крайния срок за получаване на оферти, посочен в обявлението за обществена поръчка. Лицата имат право и да разгледат документацията на място, преди да я закупят. Предварителният преглед на документацията се извършва на мястото на закупуването й. Докум.е публикувана на сайта на община Разград в профила на купувача на адрес www.razgrad.bg - обществени поръчки. Документация за участие се предоставя след представяне на документ, че същата е заплатена. При поискване от заинтересованото лице, придружено от платежен документ за стойността на документацията и данни адрес, телефон, факс, електронен адрес и лице за връзка, възложителят може да я изпрати за сметка на лицето, отправило искането. Сумата може да бъде платена в брой на касата в административната сграда на община Разград на горепосочения адрес в момента на закупуването й или да бъде внесена по банков път по следната банкова сметка на община Разград: IBAN: BG64IORT81168400900100, BIC:IORTBGSF, КОД за вид плащане други не данъчни приходи: 447000, БАНКА: „ИНВЕСТБАНК“ АД, клон Разград.

ІV.3.4) Срок за получаване на оферти или заявления за участие
07.04.2014 г.  Час: 17:00
IV.3.6) Език/ци, на които могат да бъдат изготвени офертите или заявленията за участие

Български

IV.3.7) Срок на валидност на офертите
Продължителност в дни

180

IV.3.8) Условия при отваряне на офертите
Дата: 08.04.2014 г.  Час: 10:00
Място

Постъпилите оферти се отварят в сградата на община Разград на адрес: 7200 Разград, бул. „Бели Лом” № 37А, първи етаж, зала № 102

Лица, които могат да присъстват при отварянето на офертите

Отварянето на постъпилите оферти е публично. Право да присъстват имат участниците в процедурата или техни упълномощени представители, както и представители на юридически лица с нестопанска цел и на средствата за масово осведомяване.



РАЗДЕЛ VI: ДРУГА ИНФОРМАЦИЯ

VI.1) Tова представлява периодично възлагане на поръчка

НЕ

VI.2) Поръчката е свързана с проект и/или програма, финансирана от фондове на ЕС

Настоящата процедура за възлагане на обществена поръчка се провежда в изпълнение на Договор за предоставяне на безвъзмездна финансова помощ BG161PO001/1.4-09/2012/009 по Оперативна програма „Регионално развитие”.

VI.3) Допълнителна информация

Към ІІ.3: Срокът за изпълнение на поръчката се счита от датата на първия протокол за откриване на строителна площадка и определяне на строителна линия и ниво на строежа (образец № 2, приложение № 2 към чл. 7, ал. 3, т. 2 на Наредба № 3/2003 г.). до датата на последния акт обр.15. Прод. от ІІІ.2.1 10.документ за внесена гаранция за участие – оригинал или заверено копие на платежния документ или оригинал на банкова гаранция. 11.Доказателства за икономическото и финансовото състояние по чл.50 от ЗОП. 12.Доказателства за техническите възможности и квалификация по чл.51 от ЗОП. 13.Декл.,че ако бъде определен за изпълнител, при подписване на договор участникът ще представи доказателства за регистрация в ЦПРС за съответстващата на предмета на поръчката категория и група строежи. 14.Декл. за запознаване с мястото на строежа /по образец/ Б .Плик №2 с надпис „Предложение за изпълнение на поръчката”, в който се поставят документите по чл.56, ал.1, т.7 и 9 от ЗОП, свързани с изпълнението на поръчката, съобразно избрания от възложителя критерий и посочените в документацията изисквания: 1.техническо предложение по образец с приложения към него/Работна програма и График за изпълнение на поръчката/.Срокът за изпълнение на поръчката съгл.чл.56 ал.1 т.9 се съдържа в Техн.предложение, в което участникът декларира че приема определения от Възложителя срок. В. Плик № 3 с надпис „Предлагана цена”, който съдържа ценовото предложение на участника, попълнен остойностен образец на КСС, електронен носител с КСС в Excel формат/заб.В представения електронен носител формулите за изчисляване на стойностите трябва да са действащи. Да се ползва формула за закръгляне на получените стойности при умножението на количество с ед.цена на всяка позиция от КСС до втория десетичен знак преди електронното им сумиране, така че да се получава еднакъв резултат при електронно сумиране в Excel и ръчно сумиране/Декл.за идентичност на съдържанието на ел.носител с това на хартиен носител ; Прод. на т.ІІІ.2.3 Технически възможности Изискуеми документи и информация т.3.г./Декларация за техническото оборудване за изпълнение на поръчката / обр/ Към декларацията се представят документи, доказващи собствеността и възможността за ползване на техниката: -Копие на извлечение от оригинална инвентарна книга/за собствена техника/;Договор за лизинг /в случай на лизинг/; Предварителен договор/писмо за съгласие за ползването за целия период на договора с опция за удължаване, заедно с Копие на извлечение от оригинална инвентарна книга на собственика/за наета/. Заб.: Фактури за закупуване не се приемат като доказателство! При подизп. документите се представят от всеки подизпълнител. При обединения документите се представят само от партньорите в обединението, чрез които се покрива мин. изискв. Друга информация: А.Съгласно чл.51а от ЗОП участник може да използва ресурсите на други физически и юридически лица за изпълнение на поръчката при условие че докаже, че ще има на свое разположение тези ресурси! Тези условия се прилагат и когато участникът е обединение от физически и/или юридически лица. Б.Срокът за представяне на оферти е определен в съответствие с чл.64 ал.3 от ЗОП съобазно следното: 1. Цялата документация за поръчката от датата на обявяването е публикувана на сайта на община Разград в профила на купувача на адрес www.razgrad.bg - обществени поръчки. 2. Обявлението за настоящата общ.поръчка се изпраща до АОП по електронен път.

VI.4) Процедури по обжалване
VI.4.1) Орган, който отговаря за процедурите по обжалване

Комисия за защита на конкуренцията, бул. Витоша № 18, Република България 1000, София, Тел.: 02 9884070, E-mail: cpcadmin@cpc.bg, Факс: 02 9807315

Интернет адрес/и:

URL: http://www.cpc.bg.

VI.4.2) Подаване на жалби

На обжалване по реда на чл.120 от ЗОП подлежи всяко решение на възложителя по процедурата за възлагане на обществената поръчка. Жалба може да се подава в 10-дневен срок от:1. изтичането на срока по чл. 27а, ал. 3 т ЗОП - срещу решението за откриване на процедурата и/или решението за промяна;2. публикуването на решението за откриване на процедура по чл. 76, ал. 3 от ЗОП; 3.получаване на решението по чл. 79, ал. 12; 4. получаване на решението за избор на изпълнител или за прекратяване на процедурата; Срокът за обжалване на решението за откриване на процедурата тече от получаването на документацията, ако са изпълнени едновременно следните условия: 1. жалбата е срещу изисквания, които не са посочени в обявлението; 2. документацията не е публикувана едновременно с обявлението; 3. документацията е получена след срока по чл. 27а, ал. 3 от ЗОП.

VI.5) Дата на изпращане на настоящото обявление

24.02.2014 г. 



ПРИЛОЖЕНИЕ Б: ИНФОРМАЦИЯ ОТНОСНО ОБОСОБЕНИТЕ ПОЗИЦИИ