Версия за печат

00207-2014-0012

BG-Бургас: 13 - Рекламни услуги

ОБЯВЛЕНИЕ ЗА ОБЩЕСТВЕНА ПОРЪЧКА

Услуги

РАЗДЕЛ І: ВЪЗЛОЖИТЕЛ

I.1) Наименование, адреси и лица за контакт

Национална Здраноосигурителна Каса /НЗОК/, чрез Районна Здравноосигурителна Каса / РЗОК / гр. Бургас, парк Езеро п.к. 60, За: Таня Матеева Макшева - Грънчарова, България 8000, Бургас, Тел.: 056 806611, E-mail: burgas@nhif.bg, Факс: 056 806613

Място/места за контакт: Таня Матеева Макшева-Грънчарова

Интернет адрес/и:

Основен адрес на възлагащия орган/възложителя: www.nhif.bg.

Адреси и лица за контакт, от които може да се получи допълнителна информация: На горепосочения адрес за контакти.

Адреси и лица за контакт, от които може да се получи документация за участие: На горепосочения адрес за контакти.

Адреси и лица за контакт, на които трябва да бъдат изпратени офертите или заявленията за участие: На горепосочения адрес за контакти.

I.2) Вид на възложителя и основна дейност/и

Публичноправна организация

Основна дейност на възложителя

Друг: задължително здравноосигуряване

Възложителят възлага обществена/и поръчка/и от името на друг/и възложител/и

НЕ

РАЗДЕЛ ІІ: ОБЕКТ НА ОБЩЕСТВЕНАТА ПОРЪЧКА

II.1) Описание
II.1.1) Наименование на поръчката, дадено от възложителя

Следгаранционно сервизно обслужване на автомобилите на РЗОК-Бургас, включително доставка и монтаж на резервни части , консумативи и принадлежности за тях

II.1.2) Обект на поръчката и място на изпълнение на строителството, доставката или услугата
Услуги
Категория услуги: 13
Място на изпълнение: гр. Бургас
Код NUTS: BG341
ІІ.1.3) Настоящото обявление е за

Възлагане на обществена поръчка

ІІ.1.5) Кратко описание на поръчката

Следгаранционно сервизно обслужване на 2 броя автомобили на РЗОК-Бургас, включително доставка и монтаж на резервни части, консумативи и принадлежности за тях. 1.Следгаранционното сервизно обслужване обхваща: 1.1. Техническо обслужване, следва да обхваща в пълен обем и периодичност изискванията на производителя и стандартите за съответната марка автомобилна техника. Техническото обслужване следва да включва смяна на филтри и масла, и извършване на проверка и оглед на системите, възлите и агрегатите с цел правилното им функциониране. В резултат на техническото обслужване и извършената проверка на системите на автомобилната техника, Изпълнителят изготвя констативен протокол с препоръки за извършване на текущ ремонт, ако такъв се налага за отстраняване на неизправностите и привеждането на автомобилната техника в състояние годно за експлоатация, в съответствие с нормативните изисквания. 1.2.Текущият ремонт обхваща всички дейности по привеждането на системите, възлите и агрегатите в изправно състояние. Всички операции, свързани с ремонта трябва да се извършват в съответствие със стандартите и изискванията на производителя за съответната марка автомобили.При необходимост извършване на ремонт, в това число доставка и влагане на резервни части, консумативи и принадлежности, Възложителят възлага същите с писмена заявка по телефон, факс или ел. поща . 1.3 Периодични технически прегледи обхващат диагностика на основни възли и системи, свързани с нормалната работа и безопасността при движение на автомобилите.Проверката (диагностиката) на двигателя се извършва веднъж на всеки 12 месеца. Проверката (диагностиката) на ходовата част, спирачната система и кормилната уредба, съединител и скоростна кутия и електроинсталацията и др. без радиоапарати се извършва веднъж на всеки 6 месеца. 2.Изпълнителят е длъжен да влага само нови, неупотребявани и оригинални резервни части. 3.Изпълнителят извършва еднократен първоначален преглед на състоянието на автомобилите в 30 дневен срок след сключване на договор. Изпълнителят след извършване на първоначалния преглед документира необходимостта от конкретни ремонтни дейности с констативен протокол. 4.Когато в хода на изпълнение на една поръчка възникне необходимост от извършване на допълнителен обем работи, неупоменати в поръчката, Изпълнителят изготвя писмена сервизна препоръка и я предоставя на Възложителя. Заплащането на всички дейности извън дейностите, описани в ценовото предложение на Изпълнителя, се доказват с фактури и подробни количествено-стойностни сметки. 5.В случай на некачествен ремонт, извършен от Изпълнителя, същият се отстранява за сметка на Изпълнителя. 6.При необходимост изпълнителят е длъжен да осигури за негова сметка транспортирането на авариралия автомобил до съответния сервизен център.

ІІ.1.6) Код съгласно Класификатора на ОП (CPV)

50000000, 50100000, 50110000, 50112000

Описание:

Услуги по ремонт и поддръжка
Услуги по техническо обслужване и ремонт на превозни средства и свързаното с тях оборудване
Услуги по техническо обслужване и ремонт на автомобили и мотоциклети и свързаното с тях оборудване
Услуги по техническо обслужване и ремонт на леки автомобили

ІІ.1.8) Обособени позиции

НЕ

ІІ.1.9) Ще бъдат приемани варианти

НЕ


II.2) Количество или обем на поръчката
ІІ.2.1) Общо количество или обем

услугата се извършва до достигане на максимално допустима стойност 4800 лв. без ДДС

ІІ.2.2) Опции

НЕ

ІІ.3) Срок на договора или краен срок за изпълнение на поръчката
Продължителност в месеци

12


РАЗДЕЛ ІII ЮРИДИЧЕСКА, ИКОНОМИЧЕСКА, ФИНАНСОВА И ТЕХНИЧЕСКА ИНФОРМАЦИЯ

III.1) Условия, свързани с изпълнението на поръчката
ІІІ.1.1) Изискуеми депозити и гаранции

няма

ІІІ.1.2) Условия и начин финансиране и плащане и/или препратка към съответните разпоредбите, които ги уреждат

Бюджета на НЗОК

ІІІ.2) Условия за участие
ІІІ.2.1) Изисквания към кандидатите или участниците, включително за вписването им в професионални или търговски регистри
Изискуеми документи и информация: 1.Физически или юридически лица, регистрирани като търговец по ТЗ или ЗК или ЗЮЛНЦ . 2.Всеки кандидат да представи заверено от него копие на документ за регистрациите си. 3. Декларации за отсъствие на обстоятелствата по чл. 47, ал.1,т.1,2,3, ал.2, т.1,2,5 и ал.5 от ЗОП, офертите следа да съдържат изискуемата документация по чл. 56 от ЗОП и да отговаря на изискванията на чл. 57 от ЗОП, административни сведения /Приложения/. 4.Декларации по раздел III и IV от Документацията " Пълно описание та поръчката, технически изисквания и указания за офериране". 5.Кандидатите са задължени да подадат оферта за пълния обем на поръчката и не може да оферират само за част от нея.
ІІІ.2.2) Икономически и финансови възможности
Изискуеми документи и информация: За доказване на икономическото и финансовото състояние, участникът трябва да представи следните документи : 1. Заверено от участника копие на следните съставни части от Годишния му финансов отчет за 2013г.- отчет за приходи и разходи и счетоводен баланс, както и копие от одиторски доклад от регистриран одитор в случаите, които са изискуеми от закона. 2. Информация по чл. 50, ал. 1, т. 3 от ЗОП за общия оборот и оборота от дейности, сходни с предмета на поръчката за 2013г., подписана от представляващия участника 3. Участникът трябва да има за 2013 г., оборот, сходен с прогнозната стойност на поръчката .
Минимални изисквания: За доказване на икономическото и финансовото състояние, участникът трябва да представи следните документи : 1. Заверено от участника копие на следните съставни части от Годишния му финансов отчет за 2013г.- отчет за приходи и разходи и счетоводен баланс, както и копие от одиторски доклад от регистриран одитор в случаите, които са изискуеми от закона. 2. Информация по чл. 50, ал. 1, т. 3 от ЗОП за общия оборот и оборота от дейности, сходни с предмета на поръчката за 2013г., подписана от представляващия участника 3. Участникът трябва да има за 2013 г., оборот, сходен с прогнозната стойност на поръчката .
ІІІ.2.3) Технически възможности
Изискуеми документи и информация: 1. Кандидатът трябва да има изградена сервизна база с натрупан опис в обслужването и ремонта на автомобилите в рамките на минимум 3 години. 2. Списък на договори с предмет сходен с обекта на настоящата поръчка, изпълнени през последните 3 години от участника, с посочване на стойности, срокове на изпълнение и клиенти по всеки договор, придружени от препоръки за добро изпълнение. Списъкът се представя в оригинал с подпис и печат на участника; 3.Участникът трябва да представи декларация за оборудвана сервизна база – в оригинал с подпис и печат. Декларацията следва да съдържа описание на сервизната база, оборудвана с машини и съоръжения, които да позволяват извършване на услугите по следгаранционното сервизно обслужване и ремонт на автомобилите на Възложителя; 4.Списък на техническите лица, участващи в техническото обслужване на автомобилите. Списъкът се представя в оригинал с подпис и печат и трябва да бъде придружен с документи, удостоверяващи професионалната квалификация на лицата, които ще отговарят за извършване на услугата; 5.Декларация от участника, че сервизното обслужване и ремонт на служебните автомобили предмет на настоящата поръчка, ще се извършват съгласно предписанията на производителя за съответната марка; 6. Участникът може да представи и други документи, доказващи техническите и професионалните му възможности. 7. Участникът се задължава да осигури в сервиза си прием на автомобилите на възложителя с предимство - в рамките на 1 час след подадена по телефон, факс или e-mail писмена заявка, като и да извършва дейностите в срок от 5 работни дни , освен ако независещи от него обстоятелства налагат по.дълъг срок.Това обстоятелство се декларира с изрична декларация. 8. Участникът следва да представи декларация, че при ремонт на автомобилите на Възложителя ще доставя и влага само оригинални, нови и неупотребявани резервни части, консумативи и принадлежности. Декларацията се представя в оригинал с подпис и печат; 9. Участникът следва да посочи гаранционен срок на извършените дейности,който не може да бъде по-кратък от шест месеца. Гаранционният срок на вложените резервни части и консумативи не може да бъде по-кратък от дадения от производителя им. 10. Кандидатът трябва да разполага със собствен или нает автомобил – пътна помощ.
Минимални изисквания: 1. Кандидатът трябва да има изградена сервизна база с натрупан опис в обслужването и ремонта на автомобилите в рамките на минимум 3 години. 2. Списък на договори с предмет сходен с обекта на настоящата поръчка, изпълнени през последните 3 години от участника, с посочване на стойности, срокове на изпълнение и клиенти по всеки договор, придружени от препоръки за добро изпълнение. Списъкът се представя в оригинал с подпис и печат на участника; 3.Участникът трябва да представи декларация за оборудвана сервизна база – в оригинал с подпис и печат. Декларацията следва да съдържа описание на сервизната база, оборудвана с машини и съоръжения, които да позволяват извършване на услугите по следгаранционното сервизно обслужване и ремонт на автомобилите на Възложителя; 4.Списък на техническите лица, участващи в техническото обслужване на автомобилите. Списъкът се представя в оригинал с подпис и печат и трябва да бъде придружен с документи, удостоверяващи професионалната квалификация на лицата, които ще отговарят за извършване на услугата; 5.Декларация от участника, че сервизното обслужване и ремонт на служебните автомобили предмет на настоящата поръчка, ще се извършват съгласно предписанията на производителя за съответната марка; 6. Участникът може да представи и други документи, доказващи техническите и професионалните му възможности. 7. Участникът се задължава да осигури в сервиза си прием на автомобилите на възложителя с предимство - в рамките на 1 час след подадена по телефон, факс или e-mail писмена заявка, като и да извършва дейностите в срок от 5 работни дни , освен ако независещи от него обстоятелства налагат по.дълъг срок.Това обстоятелство се декларира с изрична декларация. 8. Участникът следва да представи декларация, че при ремонт на автомобилите на Възложителя ще доставя и влага само оригинални, нови и неупотребявани резервни части, консумативи и принадлежности. Декларацията се представя в оригинал с подпис и печат; 9. Участникът следва да посочи гаранционен срок на извършените дейности,който не може да бъде по-кратък от шест месеца. Гаранционният срок на вложените резервни части и консумативи не може да бъде по-кратък от дадения от производителя им. 10. Кандидатът трябва да разполага със собствен или нает автомобил – пътна помощ.
ІІІ.3) Специфични условия при обществени поръчки за услуги
ІІІ.3.1) За изпълнението на услугата се изисква определена професия

НЕ

ІІІ.3.2) Юридическите лица трябва да посочат имената и професионалната квалификация на персонала си, отговарен за изпълнението на услугата

ДА



РАЗДЕЛ ІV ПРОЦЕДУРА

ІV.1) Вид процедура
ІV.1.1) Вид процедура

Открита


ІV.2) Критерии за оценка на офертите
ІV.2.1) Критерии за оценка на офертите
Най-ниска цена

IV.3) Административна информация
ІV.3.3) Условия за получаване на документацията за участие (спецификации и допълнителни документи) (с изключение на ДСП) или на описателен документ (при състезателен диалог)
Срок за получаване на документация за участие
31.03.2014 г.  Час: 17:00
Платими документи

НЕ

ІV.3.4) Срок за получаване на оферти или заявления за участие
07.04.2014 г.  Час: 17:00
IV.3.6) Език/ци, на които могат да бъдат изготвени офертите или заявленията за участие

Български

IV.3.7) Срок на валидност на офертите
Продължителност в дни

60

IV.3.8) Условия при отваряне на офертите
Дата: 08.04.2014 г.  Час: 10:00
Място

гр. Бургас, парк "Езеро" п.к. 60

Лица, които могат да присъстват при отварянето на офертите

съгласно чл. 68, ал.3 от ЗОП



РАЗДЕЛ VI: ДРУГА ИНФОРМАЦИЯ

VI.1) Tова представлява периодично възлагане на поръчка

НЕ

VI.2) Поръчката е свързана с проект и/или програма, финансирана от фондове на ЕС

НЕ

VI.4) Процедури по обжалване
VI.4.1) Орган, който отговаря за процедурите по обжалване

Комисия за защита на конкуренцията, бул. Витоша № 18, Република България 1000, София, Тел.: 02 9884070, E-mail: cpcadmin@cpc.bg, Факс: 02 9807315

Интернет адрес/и:

URL: http://www.cpc.bg.

VI.4.2) Подаване на жалби

съгласно чл. 120 от ЗОП

VI.5) Дата на изпращане на настоящото обявление

24.02.2014 г. 



ПРИЛОЖЕНИЕ Б: ИНФОРМАЦИЯ ОТНОСНО ОБОСОБЕНИТЕ ПОЗИЦИИ