Версия за печат

00111-2013-0014

BG-Котел: 12 - Архитектурни и инженерни услуги; услуги по градоустройствено планиране и паркова архитектура, инженерно ориентирани научни и технически консултантски услуги; технически изпитвания и анализи

ИНФОРМАЦИЯ ЗА СКЛЮЧЕН ДОГОВОР

Услуги

РАЗДЕЛ І: ВЪЗЛОЖИТЕЛ

I.1) Наименование, адреси и лица за контакт

Община Котел, пл."Възраждане" №1, За: Светлана Василева - гл.специалист, РБългария 8970, Котел, Тел.: 0453 42336/153/, E-mail: eneffect_kt@vip.bg, Факс: 0453 42540

Място/места за контакт: Община Котел

Интернет адрес/и:

Основен адрес на възлагащия орган/възложителя: www.kotel.bg.

I.2) Вид на възложителя и основна/и дейност/и

Регионален или местен орган

Основна/и дейност/и на възложителя

Обществени услуги

Възложителят възлага обществена/и поръчка/и от името на друг/и възложител/и

НЕ

РАЗДЕЛ ІІ: ОБЕКТ НА ОБЩЕСТВЕНАТА ПОРЪЧКА

II.1) Описание
II.1.1) Наименование на поръчката, дадено от възложителя

„Упражняване на строителен надзор по време на изпълнение на строителните и монтажни работи“

II.1.2) Обект на поръчката и място на изпълнение на строителството, доставката или услугата
Услуги
Категория услуга: 12
Публикуване на информацията:
Място на изпълнение: гр.Котел
Код NUTS: BG342
ІІ.1.4) Кратко описание на договора/споразумението - предмет и количество

Предметът на договора е „Упражняване на строителен надзор по време на изпълнение на строителните и монтажни работи“. Строителният надзор ще се упражнява на обект (сграда), в който ще бъдат извършвани СМР по проект „Реконструкция, обновяване и оборудване в подкрепа на създаване на медицински център в Община Котел“. Изпълнението на строителният надзор ще съвпадне с периода за изпълнение на СМР на обекта, включително до въвеждането му в експлоатация.Услугата ще се изпълнява в съответствие на чл.168 от ЗУТ, в обхвата и съгласно условията в техническата спецификация на възложителя. Съгласно чл.137, ал.1, т.3, буква „в” от ЗУТ и издаденото Разрешение за строеж № 30 от 31.05.2012 г., строителният обект е строеж от ІІІ (трета) категория. Очакван продукт: Изготвени и подписани протоколи и актове, в съответствие с Наредба № 3/31.07.2003 г. за съставяне на актове и протоколи по време на строителството (обн. ДВ, бр. 72/15.08.2003 г., посл. изм. обн. ДВ, бр. 98/11.12.2012 г., в сила от 11.12.2012 г.), изготвен окончателен доклад и технически паспорт на строежа. Добро качество на изпълнението на дейностите по надзор - съгласно действащото законодателство и нормативна уредба, и съгласно изискванията на Възложителя.

ІІ.1.5) Код съгласно Класификатора на ОП (CPV)

71521000

Описание:

Строителен надзор по време на строителството

ІІ.1.6) Поръчката е предмет на Споразумението за държавни поръчки (GPA) на Световната търговска организация

НЕ


II.2) Обща крайна стойност на договора/ите
ІІ.2.1) Обща стойност на договора/ите
Стойност
3600 BGN с ДДС 20%

РАЗДЕЛ ІV ПРОЦЕДУРА

ІV.1) Вид процедура
ІV.1.1) Вид процедура

Открита

ІV.2) Критерии за оценка на офертите
ІV.2.1) Критерии за оценка на офертите
Икономически най-изгодна оферта с оглед на:
Показател: Срок за изготвяне на окончателен доклад на строежа; тежест: 20
Показател: Срок за изготвяне на технически паспорт на строежа; тежест: 20
Показател: Цена; тежест: 60
ІV.2.2) Използван е електронен търг

НЕ


IV.3) Административна информация
ІV.3.2) Предишни публикации, свързани със същата поръчка

ДА

Обявление за обществена поръчка
Номер на обявлението в ДВ 575510 от 17.12.2013 г. 

РАЗДЕЛ V: СКЛЮЧВАНЕ НА ДОГОВОР

ДОГОВОР № 21 / Обособена позиция №: / Заглавие:Упражняване на строителен надзор по време на изпълнение на строителните и монтажни работи
V.1) Дата на сключване договора
21.02.2014 г. 
V.1.1) Дата на решението за възлагане на поръчката
30.01.2014 г. 
V.2) Брой на получените оферти

1

V.3) Наименование и адрес на изпълнителя

"Строй-Контрол" ЕООД, ЕИК 119597382, ул."Димитър Калъкчията" № 1А, РБългария 8800, Сливен, Тел.: 0888 855670, E-mail: stroi_kontrol@abv.bg

V.4) Информация за стойността на договора
Първоначална прогнозна обща стойност на договора
Стойност 3600 BGN с ДДС 20%
Крайна обща стойност на договора
Стойност 3600 BGN с ДДС 20%
V.5) При изпълнение на договора ще участват подизпълнители

НЕ


РАЗДЕЛ VI: ДРУГА ИНФОРМАЦИЯ

VI.1) Поръчка е свързана с проект и/или програма, които са финансирани от фондове на ЕС

Обществената поръчка се изпълнява с финансовата подкрепа на Оперативна програма „Регионално развитие“ 2007-2013 г., съфинансирана от Европейския съюз чрез Европейския фонд за регионално развитие и се възлага в изпълнение на Договор № BG161PO001/4.1-05/2011/010 за безвъзмездна финансова помощ в рамките на проект „Реконструкция, обновяване и оборудване в подкрепа на създаване на медицински център в Община Котел” по схема за предоставяне на безвъзмездна финансова помощ BG161 PO001/4.1-05/2011 “Подкрепа за реконструкция/ обновяване и оборудване на общински лечебни заведения в общини, извън градските агломерационни ареали” от ОПРР.

VI.2) Допълнителна информация

Обществената поръчка е открита с Решение № РД-17-734/ 17.12.2013 г. на Кмета на Община Котел, а с Решение № РД-17-27/ 30.01.2014 г. е определен изпълнителя на поръчката.

VI.3) Процедури по обжалване
VI.3.1) Орган, който отговаря за процедурите по обжалване

Комисия за защита на конкуренцията, бул. Витоша № 18, Република България 1000, София, Тел.: 02 9884070, E-mail: cpcadmin@cpc.bg, Факс: 02 9807315

Интернет адрес/и:

URL: http://www.cpc.bg.

VI.3.2) Подаване на жалби

Съгласно чл.122и, ал.1 и 3 от Закона за обществени поръчки.

VI.4) Дата на изпращане на настоящата информация за сключен договор

24.02.2014 г. 


ПРИЛОЖЕНИЕ Г

Информация за сключен договор