Версия за печат

00038-2014-0005

BG-Габрово: 13 - Рекламни услуги

ОБЯВЛЕНИЕ ЗА ОБЩЕСТВЕНА ПОРЪЧКА

Услуги

РАЗДЕЛ І: ВЪЗЛОЖИТЕЛ

I.1) Наименование, адреси и лица за контакт

Община Габрово, пл.Възраждане №3, За: М.Христова, РБългария 5300, Габрово, Тел.: 066 818312, E-mail: m.hristova@gabrovo.bg, Факс: 066 809371

Място/места за контакт: Община Габрово

Интернет адрес/и:

Основен адрес на възлагащия орган/възложителя: www.gabrovo.bg.

Адрес на профила на купувача: http://www.gabrovo.bg/articles/index/lang:bg/p:166.

Адреси и лица за контакт, от които може да се получи допълнителна информация: На горепосочения адрес за контакти.

Адреси и лица за контакт, от които може да се получи документация за участие: На горепосочения адрес за контакти.

Адреси и лица за контакт, на които трябва да бъдат изпратени офертите или заявленията за участие: На горепосочения адрес за контакти.

I.2) Вид на възложителя и основна дейност/и

Регионален или местен орган

Основна дейност на възложителя

Обществени услуги

Възложителят възлага обществена/и поръчка/и от името на друг/и възложител/и

НЕ

РАЗДЕЛ ІІ: ОБЕКТ НА ОБЩЕСТВЕНАТА ПОРЪЧКА

II.1) Описание
II.1.1) Наименование на поръчката, дадено от възложителя

„Изпълнение на мерки за публичност по три обособени позиции: Обособена позиция №1: „Изпълнение на мерки за публичност и визуализация в рамките на проект на Община Габрово BG161PO001-1.4-09-0024 „Интегриран проект за изграждане на привлекателна, достъпна и зелена градска среда на гр. Габрово“ Обособена позиция №2: „Изпълнение на дейности за информиране, публичност и логистика в рамките на проект BG051PO001-5.2.12-0014-C0001 „Подобряване на грижата за деца с увреждания чрез разкриване на социална услуга в Община Габрово” Обособена позиция №3: „Осъществяване на информация и публичност по проект №BG161PO001-5.3.02-0028 "Техническа помощ за подготовка на Община Габрово за следващия програмен период 2014 – 2020“

II.1.2) Обект на поръчката и място на изпълнение на строителството, доставката или услугата
Услуги
Категория услуги: 13
Място на изпълнение: гр.Габрово
Код NUTS:
ІІ.1.3) Настоящото обявление е за

Възлагане на обществена поръчка

ІІ.1.5) Кратко описание на поръчката

„Изпълнение на мерки за публичност по три обособени позиции: Обособена позиция №1: „Изпълнение на мерки за публичност и визуализация в рамките на проект на Община Габрово BG161PO001-1.4-09-0024 „Интегриран проект за изграждане на привлекателна, достъпна и зелена градска среда на гр. Габрово“ Обособена позиция №2: „Изпълнение на дейности за информиране, публичност и логистика в рамките на проект BG051PO001-5.2.12-0014-C0001 „Подобряване на грижата за деца с увреждания чрез разкриване на социална услуга в Община Габрово” Обособена позиция №3: „Осъществяване на информация и публичност по проект №BG161PO001-5.3.02-0028 "Техническа помощ за подготовка на Община Габрово за следващия програмен период 2014 – 2020“

ІІ.1.6) Код съгласно Класификатора на ОП (CPV)

22000000, 22150000, 79952000

Описание:

Печатни материали и свързани с тях продукти
Брошури
Услуги, свързани с организирането на събития

ІІ.1.7) Поръчката е предмет на Споразумението за държавни поръчки (GPA) на Световната търговска организация

НЕ

ІІ.1.8) Обособени позиции

ДА

Оферти трябва да бъдат подадени:
За всички обособени позиции
ІІ.1.9) Ще бъдат приемани варианти

НЕ


II.2) Количество или обем на поръчката
ІІ.2.1) Общо количество или обем

Прогнозна стойност на поръчката: е 39 590 лв. (тридесет и девет хиляди петстотин и деветдесет лева) без вкл. ДДС или 47 508 лв. (четиридесет и седем хиляди петстотин и осем лева) с вкл. ДДС, в т.ч. по обособени позиции, както следва: -Обособена позиция №1: „Изпълнение на мерки за публичност и визуализация в рамките на проект на Община Габрово BG161PO001-1.4-09-0024 „Интегриран проект за изграждане на привлекателна, достъпна и зелена градска среда на гр. Габрово“ - 27 200 лв. без ДДС или 32 640 лв. с вкл. ДДС; -Обособена позиция №2: „Изпълнение на дейности за информиране, публичност и логистика в рамките на проект BG051PO001-5.2.12-0014-C0001 „Подобряване на грижата за деца с увреждания чрез разкриване на социална услуга в Община Габрово” – 10 390 лв. с ДДС или 12 468 лв. с вкл.ДДС; -Обособена позиция №3: „Осъществяване на информация и публичност по проект №BG161PO001-5.3.02-0028 "Техническа помощ за подготовка на Община Габрово за следващия програмен период 2014 – 2020“ – 2 000 лв. без ДДС или 2 400 лв с вкл.ДДС.

Прогнозна стойност без ДДС
39590 BGN
ІІ.2.2) Опции

Само за обособена позиция №1 - - опция да бъдат изработени и монтирани на до 3 бр. билборда – по един за всеки един допълнителен обект, в случай, че бъде реализирано СМР на допълнителните обекти. Билбордовете ще бъдат поставени на строителните площадки на всеки обект преди стартиране на СМР. Съоръженията ще съдържат всички задължителни реквизити, регламентирани с Насоките за осъществяване на мерките по визуализация и публичност на ОПРР. Билбордовете ще бъдат заменени с постоянни обяснителни табели след приключване на проекта. - опция за изработка и монтаж на до 3 бр. постоянни обяснителни табели – по една за всеки допълнителен обект, в случай, че бъде реализирано СМР на допълнителните обекти. Постоянните обяснителни табели ще заменят билбордовете и ще бъдат изработени и поставени на обектите на интервенция след завършване на СМР. Във връзка с опцията за изработка и монтаж на 3 билборда и изработката и монтаж на 3 бр. постоянни обяснителни табели – за всеки един от допълнителните обекти на СМР, в случай че бъдат реализирани строително-монтажни работи на един или повече допълнителни обекти, включително, прогнозната стойност на възлаганата обособена позиция възлиза в размер до 27 200 лв. (двадесет и седем хиляди и двеста лева) без вкл. ДДС или 32 640 лв. (тридесет и две хиляди шестстотин и четиридесет лева) с вкл. ДДС.

ІІ.3) Срок на договора или краен срок за изпълнение на поръчката
Завършване

20.05.2015 г. 


РАЗДЕЛ ІII ЮРИДИЧЕСКА, ИКОНОМИЧЕСКА, ФИНАНСОВА И ТЕХНИЧЕСКА ИНФОРМАЦИЯ

III.1) Условия, свързани с изпълнението на поръчката
ІІІ.1.1) Изискуеми депозити и гаранции

Гаранция за участие. 1. Гаранциите се представят в една от следните форми: а) депозит на парична сума по сметка на Възложителя; б) банкова гаранция в полза на Възложителя. Участникът сам избира формата на гаранцията за участие. Когато участник в процедурата е обединение, което не е юридическо лице, всеки от участниците в обединението може да бъде наредител по банковата гаранция, съответно вносител на сумата по гаранцията. При избор на гаранция за участие - парична сума, то тя следва да се внесе по банков път по следната сметка: Банка: ДСК ЕАД – Финансов център Габрово, Р. България Банков код (BIC): STSABGSF Банкова сметка (IBAN):BG 52 STSA 9300 3305 016 910 Ако участникът избере да представи гаранцията за участие под формата на «парична сума», платена по банков път, документът, удостоверяващ платената гаранция, следва да бъде заверен с подпис и печат от съответната банка и да се представи в оригинал. Ако участникът е превел парите по електронен път (електронно банкиране), той следва да завери съответния документ с неговия подпис и печат. В гаранцията за участие следва да бъде посочен номера на решението за откриване на поръчката. Гаранцията за участие е в размер на: -За Обос. позиция 1: 272 (двеста седемдесет и два) лева; -За Обособена позиция 2: 103 (сто и три) лева; -За Обособена позиция 3: 20 (двадесет) лева; Гаранцията за участие по всяка една от обособените позиции се представя с отделен документ. В случай, че участникът представя банкова гаранция, то същата трябва да бъде открита в съответствие с условията по приложения в документацията образец на банкова гаранция. Гаранцията трябва да бъде неотменима и безусловна, с възможност да се усвои изцяло или на части. Същата следва да съдържа задължение на банката-гарант да извърши безотказно и безусловно плащане при първо писмено искане на възложителя, подписано от кмета на Община Габрово или упълномощено от него длъжностно лице. Валидността на гаранцията за участие следва да бъде не по-малко от 30 календарни дни след изтичане на срока на валидност на офертата. Банковите разходи по откриването на гаранциите са за сметка на участниците. Разходите по евентуалното им усвояване - за сметка на възложителя. Участникът трябва да предвиди и заплати своите такси по откриване и обслужване на гаранцията така, че размерът й да не бъде по-малък от определения в настоящата поръчка. Задържането и освобождаването на гаранцията за участие става при условията и по реда на чл. 61 и чл. 62 от ЗОП. Гаранцията за изпълнение е в размер на 3 % от (три на сто) от стойността на договора за изпълнение на обществената поръчка без ДДС по вс. от обос. позиции. Гаранцията за изпълнение може да се внесе по банков път или може да се представи под формата на банкова гаранция. Участникът сам избира формата на гаранцията за изпълнение. Когато участник в процедурата е обединение, което не е ЮЛ, всеки от участниците в обединението може да бъде наредител по банковата гаранция, съответно вносител на сумата по гаранцията. Участникът, определен за изпълнител на обществената поръчка, представя банковата гаранция или платежния документ за внесената по банков път гаранция за изпълнение на договора при неговото сключване, със срок на валидност най – малко 30 дни от датата на приключване на договора за изпълнение. Ако участникът, определен за изпълнител, избере да представи гаранцията за изпълнение под формата на «парична сума», документът, удостоверяващ платена по банков път, платената гаранция, следва да бъде заверен с подпис и печат от съответната банка и да се представи в оригинал. В случай че участникът е превел парите по електронен път (електронно банкиране), той следва да завери съответния документ с подпис и печат. Условията и сроковете за задържане или освобождаване на гаранц. за изпълн., се уреждат с договора за възлагане.

ІІІ.1.2) Условия и начин финансиране и плащане и/или препратка към съответните разпоредбите, които ги уреждат

Съгласно проекта на договор по всяка от обособените позиции. Плащанията се извършват по банков път, в български лева. Плащанията се извършват след всеки вид изработена задача, съгласно Техническото задание и възлагателното писмо, платими в срок от 30 (тридесет) календарни дни след предоставяне на фактура оригинал, придружена с опис на елементите от съответните задачи, с единични цени, количества и стойност и приемо-предавателен протокол за изпълнението, одобрен от Възложителя; За извършване на плащанията Изпълнителя представя фактура.

ІІІ.2) Условия за участие
ІІІ.2.1) Изисквания към кандидатите или участниците, включително за вписването им в професионални или търговски регистри
Изискуеми документи и информация: Плик №1 “Документи за подбор” се представя в 1 оригинал и 1 копие - за всяка обособена позиция поотделно. 1. Обща оферта- Обр. № 1 и Списък на документите, съдържащи се в офертата, подписан от участника или от изрично упълномощено лице. 2. Копие на документ за регистрация или ЕИК, съгл. чл. 23 от ЗТР, когато участникът е ЮЛ или ЕТ; копие от докум. за самоличност, когато участникът е ФЛ. Докум. за регистрация не се изисква, ако участникът е регистриран или пререгистриран след 01.01.2008 г. по реда на ЗТР. В този случай е достатъчно да се попълни и приложи декл. за регистрация по ЗТР, попълнена по Обр. № 2 . Съгл. чл. 24, ал. 1 от ППЗОП, когато не е представен ЕИК, съгл. чл. 23 от ЗТР, участниците - ЮЛ лица или ЕТ, прилагат към своите заявления за участие или оферти и удостоверения за актуално състояние. Чужд. ЮЛ или обединения на чужд.ЮЛ, представят съответен еквивалентен документ, издаден от съд. или адм. орган в държавата, в която са установени, и в офиц.превод. Докум. се представя и от подизпълнителите на Участника, а в случай на обединение – от вс.съдружници. 3. Нот. заверено пълномощно на лицето, упълном. да представлява участника в процедурата (когато участникът не се представлява от лицата, които имат право на това, съгласно документите му за регистрация). 4. Документ - договор или споразумение, подписан от лицата, включени в обединението, когато участник в процедурата е обединени/консорциум, което не е юридическо лице, в който задължително се посочва представляващия. Документът следва да бъде представен в оригинал или нотариално заверено копие. Лицето, опр. да представлява обединението/консорцияма може да бъде посочено в учредителния документи или в друг документ, подписан от всички съдружници в обединението/консорциума. В случай, че участн. е обед-е, което не е ЮЛ, и лицето, подаващо офертата, не е изрично вписано в споразумението, с което се създава обед-ето, следва да бъдат представени и нот. заверени пълномощни от всички участници в обед-ето, с които упълномощават това лице, което има право да подаде офертата, да попълни и подпише документите, общи за обединението. В случай, че обединението/консорциума не е създадено специално за участие в настоящата обществена поръчка и в основното споразумение липсва някоя от горните клаузи, то следва липсващият текст да бъде добавен в допълн. споразумение, сключено между член. на обед-ето/консорциума. Допълн. споразумение, следва да отговаря на изискванията за форма, относими към основното споразумение. В случай, че обединението не е създ. спец. за участие в настоящата общ. поръчка, следва да бъде представено и допълн. споразумение към първоначално сключения договор/споразумение. Допълн. споразумение следва да бъде представено в ориг. или в нот. заверено копие. 5. Декл. по чл. 47, ал. 1 и ал. 2 от ЗОП - Обр. № 3 -В случай, че участникът е ЮЛ, декл. се подписва от 1 от лицата, които могат самостоятелно да го представляват. В случай, че учас. е обединение, декл. се представя за вс. ЮЛ или ФЛ, включено в обед-ето, съобразно чл. 56, ал. 3, т. 1 от ЗОП. Когато деклараторът е чуж. гражданин, декларацията/ите, които са на чужд език се представя и в превод на бълг. ез. Когато участн.предвижда участие на подизпълн., документът се представя за вс. 1 от тях, съобразно чл. 56, ал. 2 от ЗОП и при условията на чл. 47, ал. 8 от ЗОП. 6. Декл. по чл. 47, ал. 1, т.1, б. „а”-„д”, и ал. 2, т. 5 от ЗОП, по Обр. № 4 - В случай, че участникът е юридическо лице, декл. се подписва задълж. от лицата, посочени в чл. 47, ал. 4 от ЗОП. В случай, че участникът е обединение, декларация се представя за всяко физическо или юридическо лице, включено в обединението, съгласно чл. 56, ал. 3, т. 1 от ЗОП. Когато деклараторът е чуждестранен гражданин, декларацията/ите, които са представени на чужд ез. се представя и в превод на бълг. език.Когато участ. предвижда участие на подизпълнители, документът се представя за вс. 1 от тях, съобр. чл.56, ал. 2 от ЗОП Продължава в раздел VI.3.
ІІІ.2.2) Икономически и финансови възможности
Изискуеми документи и информация: 1. Декларация Образец № 6 –таблица първа, съдържаща информация за общия оборот, реализиран от участника през последните 3 (три) финансово приключени години, в зависимост от датата на която участникът е учреден или е започнал дейността си. 1.2.Отчет за приходите и разходите за последните 3 (три) финансово приключени години или декларация (в свободен текст), че същите са публикувани в Търговския регистър при Агенция по вписванията за ЮЛ и ЕТ или еквивалентни документи за чуждестранните участници, одобрени и заверени, съгласно изискванията на националното законодателство на участника, когато публикуването им се изисква от законодателството на държавата, в която участникът е установен - заверени копия. 2. Декларация (Образец № 6 – таблица втора), съдържаща информация за оборота от предоставянето на услуги, сходни с предмета на поръчката, реализиран от участника през последните 3 (три) финансово приключени години, в зависимост от датата, на която участникът е учреден или е започнал дейността си. Когато участник в процедурата е обединение, което не е юридическо лице, документите се представят само за участниците, чрез които обединението доказва съответствието си с критериите за подбор. Когато участникът предвижда участие на подизпълнители, документите се представят за всеки от тях.
Минимални изисквания: 1.Реализиран общ оборот без ДДС общо за последните 3 (три) финансово приключени години, в зависимост от датата, на която участникът е учреден или е започнал дейността си, в размер не по-малко от: •за обособена позиция №1 - 70 000 (седемдесет хиляди) лева. •за обособена позиция № 2 - 30 000 (тридесет хиляди) лева. •за обособена позиция №3 - 6 000 (шест хиляди) лева. Общо за трите обособени позиции реализиран общ оборот без ДДС общо за последните 3 (три) финансово приключени години, в зависимост от датата, на която участникът е учреден или е започнал дейността си, в размер не по-малко от 106 000 лв. 2.Реализиран оборот без ДДС от предоставянето на услуги, сходни с предмета на поръчката, общо за последните 3 (три) финансово приключени години, в зависимост от датата, на която участникът е учреден или е започнал дейността си, в размер не по-малко от: • за обособена позиция №1 - 50 000 (петдесет хиляди) лева. •за обособена позиция № 2 - 20 000 (двадесет хиляди) лева. •за обособена позиция №3 - 4 000 (четири хиляди) лева. Общо за трите обособени позиции реализиран оборот без ДДС от предоставянето на услуги, сходни с предмета на поръчката, общо за последните 3 (три) финансово приключени години, в зависимост от датата, на която участникът е учреден или е започнал дейността си, в размер на 74 000 лв. Пояснение: Под „услуги, сходни с предмета на поръчката“ следва да се разбира услуги по изработване на рекламни печатни/презентационни материали и/или организиране и провеждане на събития, кампании или обществени мероприятия. Забележка: При участие на Обединение, което не е юридическо лице, изискванията за оборот се прилагат за обединението като цяло. При посочване на участие с използване на подизпълнител, изискването за оборот се отнася за подизпълнителя, съобразно вида и дела на участието му.
ІІІ.2.3) Технически възможности
Изискуеми документи и информация: 1. списък (Образец № 7) на изпълнените през последните три години договори, с предмет сходен с предмета на поръчката, считано до изтичане крайния срок за подаване на оферти. Всеки от договорите, посочени в списъка трябва да бъде придружен от препоръка за добро изпълнение, издадена от възложителите. Представят се препоръки само за договори, които са посочени в списъка. Възложителят си запазва правото да извършва проверки. 2. декларация Образец № 8, съдържаща списък на експертите, които участникът ще осигури за изпълнение на поръчката. Декларацията следва да бъде придружена от: Професионални автобиографии на предвидените за изпълнение на поръчката експерти, изготвени по Образец № 9, документи, удостоверяващи тяхното образование, професионалната квалификация и професионален опит (заверени копия от трудова/служебна книжка , дипломи, удостоверения, сертификати, референции от настоящи или предишни работодатели, възложители и други подходящи документи, доказващи по безспорен начин минималните изисквания, на които трябва да отговарят експертите); Декларации за ангажираност от експертите, предвидени за изпълнението на поръчката по Образец № 10 Когато участник в процедурата е обединение, което не е юридическо лице, документите се представят само за участниците, чрез които обединението доказва съответствието си с критериите за подбор. Когато участникът предвижда участие на подизпълнители, документите се представят за всеки от тях.
Минимални изисквания: 1. Участникът следва през последните 3 (три) години, считано до изтичане крайния срок за подаване на оферти, да е изпълнил успешно: а. минимум 1 (един) договор, включващ изработване на печатни/презентационни материали; б. минимум 1 (един) договор за организиране и провеждане на публични прояви/събития/ кампании/обществени мероприятия за минимум 30 човека/събитие. Забележка: Поставените от Възложителя изисквания могат да бъдат удовлетворени, когато участник представи договори за всяка една от дейностите поотделно, но и тогава, когато участник представи минимум един договор, който включва едновременно изработване на печатни/презентационни материали и организиране и провеждане на публични прояви/събития/ кампании/обществени мероприятия за минимум 30 човека/събитие. 2. Участникът трябва да осигури за целия период на изпълнение на обществената поръчка екип от експерти, чиято компетентност покрива спецификата на поръчката. Екипът трябва задължително да включва минимум следните експерти: за обособена позиция №1: • Експерт „Дизайн и предпечатна подготовка“, който да отговаря на следните минимални изисквания: - образователно – квалификационна степен – минимум „бакалавър“; - професионален опит – минимум 2 години опит в областта на дизайна и предпечатната подготовка. • Експерт „Организатор събития“, който да отговаря на следните минимални изисквания: - образователно – квалификационна степен – минимум „бакалавър“; - професионален опит – минимум 2 години опит в организирането на събития. • Режисьор който да отговаря на следните минимални изисквания: - да има минимум 2 години професионален опит като режисьор в създаването на документални, игрални и/или рекламни филми. • Сценарист – който трябва да отговаря на следните минимални изисквания на Възложителя: - да има минимум 2 години професионален опит като сценарист в създаването на документални, игрални филми и/или рекламни филми,; • Оператор: - да има минимум 2 години професионален опит като оператор в създаването на документални, игрални и/или рекламни филми. • Монтажист: - има минимум 2 години професионален опит като монтажист в създаването на документални, игрални филми и/или рекламни филми. за обособена позиция №2 и №3: • Експерт „Дизайн и предпечатна подготовка“, който да отговаря на следните минимални изисквания: - образователно – квалификационна степен – минимум „бакалавър“; - професионален опит – минимум 2 години опит в областта на дизайна и предпечатната подготовка. • Експерт „Организатор събития“, който да отговаря на следните минимални изисквания: - образователно – квалификационна степен – минимум „бакалавър“; - професионален опит – минимум 2 години опит в организирането на събития. Забележка: При участие на обединение, което не е юридическо лице, изискванията за технически възможности и квалификация се прилагат към обединението участник, а не към всяко от лицата, включени в него, с изключение на съответна регистрация, представяне на сертификат или друго условие, необходимо за изпълнение на поръчката, съгласно изискванията на нормативен или административен акт и съобразно разпределението на участието на лицата при изпълнение на дейностите, предвидено в договора за създаване на обединение, съгласно чл. 25, ал. 8 от ЗОП. При посочване на участие с ползване на подизпълнители, изискването за технически възможности и/или квалификация се отнася за подизпълнителите, съобразно вида и дела на тяхното участие, в съответсвие с нормата на чл. 56, ал. 2 от ЗОП.
ІІІ.3) Специфични условия при обществени поръчки за услуги
ІІІ.3.1) За изпълнението на услугата се изисква определена професия

НЕ

ІІІ.3.2) Юридическите лица трябва да посочат имената и професионалната квалификация на персонала си, отговарен за изпълнението на услугата

ДА



РАЗДЕЛ ІV ПРОЦЕДУРА

ІV.1) Вид процедура
ІV.1.1) Вид процедура

Открита


ІV.2) Критерии за оценка на офертите
ІV.2.1) Критерии за оценка на офертите
Икономически най-изгодна оферта при:
Посочените по-долу показатели:
Показател: 1. ТЕХНИЧЕСКА ОЦЕНКА; тежест: 70
Показател: 2. ФИНАНСОВА ОЦЕНКА; тежест: 30

IV.3) Административна информация
ІV.3.3) Условия за получаване на документацията за участие (спецификации и допълнителни документи) (с изключение на ДСП) или на описателен документ (при състезателен диалог)
Срок за получаване на документация за участие
28.03.2014 г.  Час: 17:00
Платими документи

ДА

Цена: 12 BGN
Условия и начин на плащане

Цената на документацията е с ДДС. Заинтересуваните лица могат да закупят документацията за участие в деловодството на Община Габрово, на адрес: гр. Габрово, пл. “Възраждане” № 3, всеки работен ден между 8:15 ч. и 17:00 ч., срещу заплащане в касата на Общината на цена в размер на 12 лв. (дванадесет лева) с ДДС за всеки отделен комплект или срещу представяне на писмено искане и платежен документ за внесената сума по сметка BG58STSA93008460754400, код за плащане 447000, BIC STSABGSF в банка ДСК ЕАД Габрово, най-късно до часа и датата, посочени в Обявлението за обществената поръчка.

ІV.3.4) Срок за получаване на оферти или заявления за участие
07.04.2014 г.  Час: 16:30
IV.3.6) Език/ци, на които могат да бъдат изготвени офертите или заявленията за участие

Български

IV.3.7) Срок на валидност на офертите
Продължителност в дни

120

IV.3.8) Условия при отваряне на офертите
Дата: 08.04.2014 г.  Час: 11:00
Място

Заседателната зала на 3-ти етаж в Община Габрово

Лица, които могат да присъстват при отварянето на офертите

Отварянето на офертите е публично и на него могат да присъстват участниците в процедурата или техни надлежно упълномощени представители, чиито оферти са приети и регистрирани, както и представители на средствата за масово осведомяване и на юридически лица с нестопанска цел.



РАЗДЕЛ VI: ДРУГА ИНФОРМАЦИЯ

VI.1) Tова представлява периодично възлагане на поръчка

НЕ

VI.2) Поръчката е свързана с проект и/или програма, финансирана от фондове на ЕС

Обособена позиция №1: по проект BG161PO001-1.4-09-0024 „Интегриран проект за изграждане на привлекателна, достъпна и зелена градска среда на гр. Габрово“ Обособена позиция №2: по проект BG051PO001-5.2.12-0014-C0001 „Подобряване на грижата за деца с увреждания чрез разкриване на социална услуга в Община Габрово” Обособена позиция №3: по проект №BG161PO001-5.3.02-0028 "Техническа помощ за подготовка на Община Габрово за следващия програмен период 2014 – 2020“

VI.3) Допълнителна информация

7. Декларация по чл. 47, ал. 5 от ЗОП, попълнена по Образец № 5 (оригинал) В случай, че участникът е юридическо лице, декларацията се подписва задължително от лицата, посочени в чл. 47, ал. 4 от ЗОП. В случай, че участникът е обединение, декларация се представя за всяко физическо или юридическо лице, включено в обединението, съгласно чл. 56, ал. 3, т. 1 от ЗОП. Когато деклараторът е чуждестранен гражданин, декларацията/ите, които са представени на чужд език се представя и в превод на български език. Когато участникът предвижда участие на подизпълнители, документът се представя за всеки един от тях, съобразно чл. 56, ал. 2 от ЗОП. 8. Доказателства за икономическото и финансово състояние на участника 9. Доказателства за техническите възможности и квалификацията на участника 10. Декларация по чл. 56, ал. 1, т. 8 от ЗОП (Образец № 11) за използване/неизползване на подизпълнители. 11. Декларация за съгласие за участие като подизпълнител (Образец № 12). 12. Документ за внесена гаранция за участие оригинал 13. Декларация по чл. 56, ал. 1, т. 11 от ЗОП, че са спазени изискванията за закрила на заетостта, включително минимална цена на труда и условията на труд, в случаите по чл. 28, ал. 5 от ЗОП – Образец № 14. 14. Декларация за приемане на условията в проекта на договора – Образец № 15 Плик №2 „Предложение за изпълнение на поръчката” се представя в 1 оригинал и 1 копие - за всяка обособена позиция поотделно. Техническото предложение следва да бъде изготвено по образеца от настоящата документация (Образец № 16-1, 16-2, 16-3), при съблюдаване на техническите изискванията и условията за изпълнение на поръчката по всяка от обособените позиции.. плик №3 „Предлагана цена” се представя се представя в 1 оригинал и 1 копие - за всяка обособена позиция поотделно. В третия запечатан, непрозрачен плик № 3 участникът следва да представи задължително ценовото си предложение, съгласно чл. 56, ал. 1, т. 10 от ЗОП, попълнено по Образец № 17-1, 17-2, 17-3 към настоящата документация. Цената за изпълнение на услугата по настоящата обществена поръчка следва да бъде предложена в лева, без и с включен ДДС. Възложителят ще отстрани от участие в процедура за възлагане на обществена поръчка участник: 1.който е в открито производство по несъстоятелност, или е сключил извънсъдебно споразумение с кредиторите си по смисъла на чл. 740 от ТЗ, а в случай че участникът е чуждестр. лице - се намира в подобна процедура съгласно нац. закони и подзак. актове, включ. когато неговата дейност е под разпореждане на съда, или участникът е преустановил дейността си; 2. който е лишен от правото да упр. опр. професия или дейност/ свързана с предм. на поръчката/ съгласно законодат. на държ., в която е извършено нарушението;3. който е виновен за неизпълнение на задълж.по договор за общ.поръчка, доказано от възлож. с вл. в сила съд. решение;4. който има задълж. по смисъла на чл. 162, ал. 2, т. 1 от ДОПК към държавата и към община, установени с вл. в сила акт на комп., освен ако е допуснато разсрочване или отсрочване на задълж., или има задълж. за данъци или вноски за социалн.осигуряване съгласно законодат. на държавата, в която участникът е установен; 5. който има наложено адм. наказание за наемане на работа на незаконно пребиваващи чужденци през последните до 5 години; 6. който е осъден с влязла в сила присъда за престъпление по чл. 313 от НК във връзка с провеждане на процедури за възлагане на общест.поръчки; !!! Възложителят ще се възползва от правото, предоставено му посредством нормата на чл. 64, ал. 3 от ЗОП и ще съкрати срока от 52 дни със 7 дни, тъй като обявлението ще бъде изпратено по електроне път и с още 5 дни, тъй като от датата на публикуване на обявлението е осигурен пълен достъп по електронен път до документацията за участие и в настоящото обявление е посочен интернет адресът, на който документацията може да бъде намерена.

VI.4) Процедури по обжалване
VI.4.1) Орган, който отговаря за процедурите по обжалване

Комисия за защита на конкуренцията, бул. Витоша № 18, Република България 1000, София, Тел.: 02 9884070, E-mail: cpcadmin@cpc.bg, Факс: 02 9807315

Интернет адрес/и:

URL: http://www.cpc.bg.

VI.4.3) Служба, от която може да бъде получена информация относно подаването на жалби

Комисия за защита на конкуренцията, бул.Витоша №18, РБългария 1000, София, Тел.: 02 9884070

VI.5) Дата на изпращане на настоящото обявление

24.02.2014 г. 



ПРИЛОЖЕНИЕ Б: ИНФОРМАЦИЯ ОТНОСНО ОБОСОБЕНИТЕ ПОЗИЦИИ

Обособена позиция № 1 / Заглавие на обособената позиция „Изпълнение на мерки за публичност и визуализация в рамките на проект на Община Габрово BG161PO001-1.4-09-0024 „Интегриран проект за изграждане на привлекателна, достъпна и зелена градска среда на гр. Габрово“
1) Кратко описание

„Изпълнение на мерки за публичност и визуализация в рамките на проект на Община Габрово BG161PO001-1.4-09-0024 „Интегриран проект за изграждане на привлекателна, достъпна и зелена градска среда на гр. Габрово“

2) Код съгласно Класификатора на ОП (CPV)

22000000, 22150000, 79952000

Описание:

Печатни материали и свързани с тях продукти
Брошури
Услуги, свързани с организирането на събития

3) Количество или обем

„Изпълнение на мерки за публичност и визуализация в рамките на проект на Община Габрово BG161PO001-1.4-09-0024 „Интегриран проект за изграждане на привлекателна, достъпна и зелена градска среда на гр. Габрово“ - 27 200 лв. без ДДС или 32 640 лв. с вкл. ДДС; 1. Изработка и монтаж на билбордове – 3 бр., по един билборд за обекти „Реконструкция на кръстовище „Консултативна поликлиника“, „Благоустрояване зелена площ ул. „Брянска“, гр. Габрово“ и „Благоустрояване на парк „Маркотея“ – гр. Габрово“, с опция да бъдат изработени и монтирани още до 3 бр. билборда – по един за всеки един допълнителен обект, в случай, че бъде реализирано СМР на допълнителните обекти. Билбордовете ще бъдат поставени на строителните площадки на всеки обект преди стартиране на СМР. Съоръженията ще съдържат всички задължителни реквизити, регламентирани с Насоките за осъществяване на мерките по визуализация и публичност на ОПРР. Билбордовете ще бъдат заменени с постоянни обяснителни табели след приключване на проекта. 2. Изработка и монтаж на постоянни обяснителни табели – 5 бр. постоянни обяснителни табели за всеки един от основните обекти на СМР, включително допълнителен обект „Благоустрояване зелена площ ул. Брянска, гр. Габрово”, с опция за изработка и монтаж на още до 3 бр. постоянни обяснителни табели – по една за всеки допълнителен обект, в случай, че бъде реализирано СМР на допълнителните обекти. Постоянните обяснителни табели ще заменят билбордовете и ще бъдат изработени и поставени на обектите на интервенция след завършване на СМР. 3. Изработване на банер - 1 бр. банер с подходящо съдържание. 4. Изработване на брошури – 300 бр. брошури с подходящо съдържание ще бъдат изработени и разпространени за популяризиране на помощта на ЕС сред обществеността на гр. Габрово. 5. Изработване на промоционални материали – изработване на пакет от промоционални материали (300 бр.), съдържащи „комлпект за разходка в парка“ - торбичка, шал, тениска и джобно фенерче. Материалите трябва да бъдат подходящо визуализирани, в унисон с естеството на проектните дейности. 6.Организиране и провеждане на информационни събития – в рамките на проекта ще бъдат организирани 2 бр. информационни събития за популяризиране на проекта сред местната общност с участието на национални и местни медии, както следва: - Начална конференция на проекта; - Финална конференция на проекта – при приключване на проекта. 7. Публикуване на прес-съобщения с цел периодично информиране на обществеността за хода на изпълнение на проекта, както следва: - Публикации в местни издания – 3 бр. - Публикации в национални и специализирани издания – 3 бр. 8. Заснемане на филм и мултиплициране на диск.

Прогнозна стойност, без ДДС
27200 валута BGN
4) Информация за начална дата/краен срок за изпълнение
Начална дата , Крайна дата 20.05.2015 г. 
5) Допълнителна информация

Критерият за оценка на офертите е икономически най-изгодна оферта. А) Техническа оценка (Т) - Демонстрирани от участника умения и възможности за изпълнението на поръчката – максимум 70 точки. Тi = Т1 + Т2, Тi – оценка на i-тата оферта Показателите за оценяване са: Т1 – Организация и методология на участника за изпълнение на обществената поръчка Т2 – Индикативна концепция за филм, включваща сценарий и режисьорска експликация Б) Финансова оценка (Ц) – максимум 30 точки Оценката на предложената от участника цена се формира по следната формула: Ц = (Цmin / Цi) * 30 Където: Ц – Финансова оценка, Цi–Цена, предложена от участника, Цmin–Минимална предложена цена. В) Комплексна оценка (КО) Комплексната оценка (КО) на офертата на участника се изчислява като сбор от индивидуалните оценки по отделните показатели съобразно следната формула: КО = Т + Ц, Където: КО – Комплексна оценка, Т – Техническа оценка, Ц- Финансова оценка. КО има максимална стойност 100 точки.


Обособена позиция № 2 / Заглавие на обособената позиция „Изпълнение на дейности за информиране, публичност и логистика в рамките на проект BG051PO001-5.2.12-0014-C0001 „Подобряване на грижата за деца с увреждания чрез разкриване на социална услуга в Община Габрово”
1) Кратко описание

„Изпълнение на дейности за информиране, публичност и логистика в рамките на проект BG051PO001-5.2.12-0014-C0001 „Подобряване на грижата за деца с увреждания чрез разкриване на социална услуга в Община Габрово”

2) Код съгласно Класификатора на ОП (CPV)

22000000, 22150000, 79952000

Описание:

Печатни материали и свързани с тях продукти
Брошури
Услуги, свързани с организирането на събития

3) Количество или обем

„Изпълнение на дейности за информиране, публичност и логистика в рамките на проект BG051PO001-5.2.12-0014-C0001 „Подобряване на грижата за деца с увреждания чрез разкриване на социална услуга в Община Габрово” – 10 390 лв. с ДДС или 12 468 лв. с вкл.ДДС; изработка и разпространение на визуализиращи материали – брошури – 200 бр.,; промоционални пазарски торби – 150 бр.; комплект отличителни материали /раница, несесер, моливник – органайзер/ - 150 бр.; публикации в местна и регионална преса – 3 бр.; логистика на публични прояви – кетърниг за въвеждаща конференция, закриваща конференция, дни на отворени врати.

Прогнозна стойност, без ДДС
10390 валута BGN
4) Информация за начална дата/краен срок за изпълнение
Начална дата , Крайна дата 31.03.2015 г. 
5) Допълнителна информация

Критерият за оценка на офертите е икономически най-изгодна оферта. А) Техническа оценка (Т) - Демонстрирани от участника умения и възможности за изпълнението на поръчката – максимум 70 точки. Т – Организация и методология на участника за изпълнение на обществената поръчка Б) Финансова оценка (Ц) – максимум 30 точки Оценката на предложената от участника цена се формира по следната формула: Ц = (Цmin / Цi) * 30 Където: Ц – Финансова оценка, Цi–Цена, предложена от участника, Цmin–Минимална предложена цена. В) Комплексна оценка (КО) Комплексната оценка (КО) на офертата на участника се изчислява като сбор от индивидуалните оценки по отделните показатели съобразно следната формула: КО = Т + Ц, Където: КО – Комплексна оценка, Т – Техническа оценка, Ц- Финансова оценка. КО има максимална стойност 100 точки.


Обособена позиция № 3 / Заглавие на обособената позиция „Осъществяване на информация и публичност по проект №BG161PO001-5.3.02-0028 "Техническа помощ за подготовка на Община Габрово за следващия програмен период 2014 – 2020“
1) Кратко описание

„Осъществяване на информация и публичност по проект №BG161PO001-5.3.02-0028 "Техническа помощ за подготовка на Община Габрово за следващия програмен период 2014 – 2020“

2) Код съгласно Класификатора на ОП (CPV)

22000000, 22150000, 79952000

Описание:

Печатни материали и свързани с тях продукти
Брошури
Услуги, свързани с организирането на събития

3) Количество или обем

„Осъществяване на информация и публичност по проект №BG161PO001-5.3.02-0028 "Техническа помощ за подготовка на Община Габрово за следващия програмен период 2014 – 2020“ – 2 000 лв. без ДДС или 2 400 лв с вкл.ДДС. Изработка и поставяне на 1 бр. постоянна обяснителна табела, която ще бъде изработена и поставена в сградата на Община Габрово. Тя ще информира обществеността на града за изпълнявания проект по ОПРР. Изработване на 1 бр. банер (със стойка) с подходящо съдържание, който ще бъде изработен и използван в залите при провеждане на пресконференциите и кръглите маси по проекта. Изработване и разпространение на 500 бр. брошури, които ще съдържат информация за проекта, целите, дейностите и очакваните резултати. Брошурите ще се разпространяват на публични места, ще бъдат изложени в ЦИУГ на Община Габрово, ще се използват по време на пресконференциите и кръглите маси по проекта, за да информират обществеността на гр. Габрово и всички заинтересовани страни за целите и проектните дейности, както и за инвестиционните проекти, които ще се разработват в рамките на проекта. Организиране и провеждане на пресконференции – в рамките на проекта ще бъдат организирани и проведени 2 бр. пресконференции за популяризиране на проекта сред местната общност с участието на национални и местни медии, както следва: -Начална пресконференция - за представяне и официален старт на проекта; -Финална пресконференция - за представяне на резултатите от изпълнението на проекта. Публикуване на прес-съобщения – 3 бр. прессъобщения ще бъдат публикувани по време на изпълнението на проекта в регионални и в национални медии. Публикуване и актуализиране на информацията за проекта на уеб-страницата на Община Габрово www.gabrovo.bg – актуална информация за проекта ще се подготвят и публикуват от ЕУ регулярно на уеб-страницата на Общината от стартиране на проекта до неговото окончателно приключване.

Прогнозна стойност, без ДДС
2000 валута BGN
4) Информация за начална дата/краен срок за изпълнение
Начална дата , Крайна дата 18.04.2015 г. 
5) Допълнителна информация

Критерият за оценка на офертите е икономически най-изгодна оферта. А) Техническа оценка (Т) - Демонстрирани от участника умения и възможности за изпълнението на поръчката – максимум 70 точки. Тi – оценка на i-тата оферта Т1 – Организация и методология на участника за изпълнение на обществената поръчка Б) Финансова оценка (Ц) – максимум 30 точки Оценката на предложената от участника цена се формира по следната формула: Ц = (Цmin / Цi) * 30 Където: Ц – Финансова оценка, Цi–Цена, предложена от участника, Цmin–Минимална предложена цена. В) Комплексна оценка (КО) Комплексната оценка (КО) на офертата на участника се изчислява като сбор от индивидуалните оценки по отделните показатели съобразно следната формула: КО = Т + Ц, Където: КО – Комплексна оценка, Т – Техническа оценка, Ц- Финансова оценка. КО има максимална стойност 100 точки.