00530-2013-0169
Технически редакции | ||
21.02.2014 13:24 ч. : | промяна преди публикуване | |
затвори |
Технически редакции | ||
21.02.2014 13:24 ч. : | 2014 | промяна преди публикуване |
затвори |
Технически редакции | ||
21.02.2014 13:24 ч. : | 21/02/2014 12:07 | промяна преди публикуване |
затвори |
Технически редакции | ||
21.02.2014 13:24 ч. : | 21/02/2014 12:07 | промяна преди публикуване |
затвори |
Технически редакции | ||
21.02.2014 13:30 ч. : | промяна преди публикуване | |
затвори |
BG-Варна: Покупка
Доставки
Национална агенция за приходите, Териториална дирекция Варна, бул. "Осми приморски полк" № 128, За: Галина Ставрева, България 9010, Варна, Тел.: 052 360511, E-mail: g.stavreva@ro03.nra.bg, Факс: 052 360950
Интернет адрес/и:
Основен адрес на възлагащия орган: www.nap.bg.
Министерство или всякакъв друг държавен или федерален орган, включително техни регионални или местни подразделения
Обществени услуги
Икономическа и финансова дейност
НЕ
“Периодична доставка на канцеларски материали и офис принадлежности за нуждите на ТД на НАП Варна, офиси за обслужване: Добрич, Разград, Русе, Силистра, Търговище, Шумен и Дирекция ОДОП Варна”
Предметът на поръчката включва периодична доставка на канцеларски материали и офис принадлежности. Плащането се извършва по банков път, за всяка извършена доставка, в срок до 30 календарни дни след представяне на приемо-предавателен протокол и оригинална фактура в счетоводството на ТД на НАП Варна или съответния офис към ТД на НАП Варна.
30192000, 39263000
Описание:
Открита
НЕ
00530 - 2013 - 0169
ДА
15.01.2014 г.
5
"Роел 98" ООД, ЕИК 121798467, бул. "Ситняково" № 39А, България 1505, София, Тел.: 0700 10377, E-mail: sales@roel-98.com, Факс: 02 9461920
НЕ
НЕ
В случай на законодателна и/или административна и/или структурно - организационна промяна в НАП, в резултат на която се променя структурната организация на възложителя НАП, договорът за изпълнение се сключва от ръководителя на съответната териториална структура на НАП, в чиято териториална компетентност преминава дейността на настоящето структурно звено и който ще бъде упълномощен да осъществява функциите на възложител за реализиране на обекта на обществената поръчка, за което изпълнителят ще бъде своевременно уведомен. Всички действия по изпълнението на договора, извършени от страните до момента на промяната, запазват валидността си. Възложителят своевременно уведомява изпълнителя за настъпилите промени. В срока на изпълнение, възложителят има право да не заяви всички количества посочени в поръчката. Срокът за изпълнение на поръчката е 12/дванадесет/ месеца или до изчерпване на договорените количества с начало на изпълнение 23.05.2014г.
Софийски градски съд, бул. Витоша № 2, Република България 1000, София, Тел.: 02 9219788, E-mail: adm.sgs@scc.bg, Факс: 02 9813740
Интернет адрес/и:
URL: http://www.scc.bg.
21.02.2014 г.