Версия за печат

00530-2013-0122

BG-гр. Пловдив: Покупка

ОБЯВЛЕНИЕ ЗА ВЪЗЛОЖЕНА ПОРЪЧКА
Директива 2004/18/ЕО

Доставки

РАЗДЕЛ I: ВЪЗЛАГАЩ ОРГАН

I.1) Наименование, адреси и място/места за контакт
Национален идентификационен No (ЕИК): 1310631880039

Национална агенция за приходите, Териториална дирекция на НАП Пловдив, ул. "Скопие" № 106, За: Светла Тименова, Република България 4004, гр. Пловдив, Тел.: 032 935497, E-mail: s.timenova@ro16.nra.bg, Факс: 032 679757

Място/места за контакт: гр. Пловдив, ул."Скопие" № 106
I.2) Вид на възлагащия орган

Министерство или всякакъв друг държавен или федерален орган, включително техни регионални или местни подразделения

I.3) Основна дейност

Обществени услуги
Икономическа и финансова дейност

I.4) Възлагане на поръчка от името на други възлагащи органи

НЕ

РАЗДЕЛ ІІ: ОБЕКТ НА ПОРЪЧКАТА

II.1) Описание
II.1.1) Заглавие на поръчката, предоставено от възлагащия орган

„Периодични доставки на канцеларски материали и офис принадлежности за нуждите на ТД на НАП Пловдив и териториалните структури в обхвата й".

II.1.2) Вид на поръчката и място на изпълнение на строителството, място на доставката или място на предоставяне на услугите
Доставки
Покупка 
Основна площадка или място на изпълнение на строителството, място на доставката или място на предоставяне на услугите:
Място на изпълнение на поръчката са сградите на съответните структурни единици на НАП, а именно: – за град Пловдив: Доставките се извършват на един от следните адреси, посочен от Възложителя или от упълномощено от него лице в писмената заявка: – гр. Пловдив, ул. „Скопие” № 106 – гр. Пловдив, ул. „Чернишевски” № 3 – за град Стара Загора – ул. „Кенали” № 1 – за град Хасково – пл. „Свобода” № 2 – за град Кърджали – ул. „Деспот Слав” № 1 – за град Смолян – бул. „България” № 12, етаж V – за град Пазарджик – ул. „Асен Златаров” № 7
Код NUTS: BG
II.1.3) Информация относно рамковото споразумение
ІІ.1.4) Кратко описание на поръчката или покупката/ите

„Периодични доставки на канцеларски материали и офис принадлежности за нуждите на ТД на НАП Пловдив и териториалните структури в обхвата й".

ІІ.1.5) Общ терминологичен речник (CPV)

30192000, 39263000

Описание:

Принадлежности за офиса
Офис принадлежности

II.2) Обща крайна стойност на поръчката/ите
ІІ.2.1) Обща крайна стойност на поръчката/ите
Стойност
67936.15 BGN без ДДС

РАЗДЕЛ ІV: ПРОЦЕДУРА

ІV.1) Вид процедура
ІV.1.1) Вид процедура

Открита

ІV.2) Критерии за възлагане
ІV.2.1) Критерии за възлагане
Най-ниска цена
ІV.2.2) Информация относно електронен търг
Използван е електронен търг

НЕ

ІV.3) Административна информация
ІV.3.1) Референтен номер на досието, определен от възлагащия орган

Процедурата е открита с Решение на директора на ТД на НАП Пловдив - изх. № РД-44-11/24.09.2013 г.

ІV.3.2) Предишни публикации относно същата поръчка

ДА

Обявление за предварителна информация
Номер на обявлението в ОВ на ЕС 2013/S 045 - 072246 от 05.03.2013 г. 
Обявление за поръчка
Номер на обявлението в ОВ на ЕС 2013/S 186 - 320491 от 25.09.2013 г. 

РАЗДЕЛ V: ВЪЗЛАГАНЕ НА ПОРЪЧКАТА


Поръчка №: 6 / Обособена позиция №: / Заглавие на обособената позиция:
V.1) Дата на решението за възлагане на поръчката

24.01.2014 г. 

ІV.2) Информация относно офертите
Брой на получените оферти

8

V.3) Наименование и адреси на икономическия оператор, в чиято полза е взето решението за възлагане на поръчката

"Роел-98" ООД, ЕИК 121798467, бул. "Ситняково № 39 "А", Република България 1505, София, Тел.: 02 9461920, E-mail: sales@roel-98.com, Факс: 02 9461920

Интернет адрес/и:

URL: www.roel-98.com.

V.4) Информация относно стойността на поръчката
Първоначална обща прогнозна стойност на поръчката
Стойност: 90000 BGN без ДДС
Обща крайна стойност на поръчката
Стойност: 67936.15 BGN без ДДС
Брой месеци: 15
V.5) Информация относно възлагането на подизпълнители
Има възможност поръчката да бъде възложена на подизпълнител/и

НЕ


РАЗДЕЛ VI: ДОПЪЛНИТЕЛНА ИНФОРМАЦИЯ

VI.1) Информация относно средства от Европейския съюз
Поръчката е във връзка с проект и/или програма, финансиран/а със средства от Европейския съюз

НЕ

VI.2) Допълнителна информация

Срокът на действие на договора е 15 месеца, считано от 11.03.2014 г.

VI.3) Процедури по обжалване
VI.3.1) Орган, който отговаря за процедурите по обжалване

Комисия за защита на конкуренцията, бул. Витоша № 18, Република България 1000, София, Тел.: 02 9884070, E-mail: cpcadmin@cpc.bg, Факс: 02 9807315

Интернет адрес/и:

URL: http://www.cpc.bg.

VI.3.2) Подаване на жалби

Съгласно чл. 122и от ЗОП обявяване недействителност на сключен договор или на рамково споразумение на основанията, посочени в чл. 41б, ал. 1 от ЗОП, може да иска: 1. всяко заинтересовано лице - в случаите по чл. 41б, ал. 1, т. 1 и 2 от ЗОП; 2. всяко заинтересовано лице и заинтересован кандидат - в случаите по чл. 41б, ал. 1, т.3, букви "а" и "б" от ЗОП; 3. заинтересован кандидат и/или заинтересован участник - в случаите по чл. 41б, ал. 1, т. 3, буква "в" от ЗОП. Искът се предявява по реда на Гражданския процесуален кодекс. Недействителност на договора може да се иска в срок до два месеца от публикуване на информация за сключен договор в Регистъра на обществените поръчки, а ако не е публикувана - от узнаването, но не по-късно от една година от сключването.

VI.3.3) Служба, от която може да бъде получена информация относно подаването на жалби

Комисия за защита на конкуренцията, бул. Витоша № 18, Република България 1000, София, Тел.: 02 9884070, E-mail: cpcadmin@cpc.bg, Факс: 02 9807315

Интернет адрес/и:

URL: http://www.cpc.bg.

VI.4) Дата на изпращане на настоящото обявление

21.02.2014 г.