Версия за печат

00353-2014-0051

BG-Козлодуй: Покупка

ОБЯВЛЕНИЕ ЗА ОБЩЕСТВЕНА ПОРЪЧКА ОТ ВЪЗЛОЖИТЕЛ ПО ЧЛ. 7, Т. 5 ИЛИ 6 ОТ ЗОП

Доставки

РАЗДЕЛ І: ВЪЗЛОЖИТЕЛ

I.1) Наименование, адреси и лица за контакт

"АЕЦ Козлодуй" ЕАД, гр. Козлодуй, обл. Враца, За: Мариана Грозданова, Република България 3321, Козлодуй, Тел.: 0973 76597, E-mail: mggrozdanova@npp.bg, Факс: 0973 72441

Място/места за контакт: Отдел "Обществени поръчки" - Управление "Търговско"

Интернет адрес/и:

Основен адрес на възлагащия орган/възложителя: www.kznpp.org.

Адрес на профила на купувача: http://www.kznpp.org/index.php?lang=bg&p=actuality&p1=communally_orders.

Адреси и лица за контакт, от които може да се получи допълнителна информация: На горепосочения адрес за контакти.

Адреси и лица за контакт, от които може да се получи документация за участие: На горепосочения адрес за контакти.

Адреси и лица за контакт, на които трябва да бъдат изпратени офертите или заявленията за участие: На горепосочения адрес за контакти.

I.2) Основна/и дейност/и на възложителя, свързана/и с:

Електрическа енергия

РАЗДЕЛ ІІ: ОБЕКТ НА ОБЩЕСТВЕНАТА ПОРЪЧКА

II.1) Описание
II.1.1) Наименование на поръчката, дадено от възложителя

“Доставка на въздухоохладители и въздухонагреватели за вентилатори тип КБ21 до КБ27”

II.1.2) Обект на поръчката и място на изпълнение на строителството, доставката или услугата
Доставки
Покупка 
Място на изпълнение: производствена площадка АЕЦ Козлодуй
Код NUTS: BG313
ІІ.1.3) Настоящото обявление е за:

Възлагане на обществена поръчка

ІІ.1.5) Кратко описание на поръчката

Предметът на поръчката е “Доставка на въздухоохладители и въздухонагреватели за вентилатори тип КБ21 до КБ27”. Обект на поръчката: доставка. Общо описание - въздухоохладителите и въздухонагревателите за вентилатори, които са предмет на доставката, са резервни части от вентилационни системи служещи за осигуряване и поддържане на климат в помещения СБ и СББ. Условия и изисквания за изпълнение на поръчката: приемане на доставката- след входящ контрол без забележки; плащане-след приемане на доставката. Детайлно описание -съгласно документацията за участие с приложена Техническа спецификация.

ІІ.1.6) Код съгласно Класификатора на ОП (CPV)

42520000 (DA44)

Описание:

Оборудване за вентилация (Резервни части )

ІІ.1.7) Поръчката е предмет на Споразумението за държавни поръчки (GPA) на Световната търговска организация

НЕ

ІІ.1.8) Обособени позиции

НЕ

ІІ.1.9) Ще бъдат приемани варианти

НЕ


II.2) Количество или обем на поръчката
ІІ.2.1) Общо количество или обем

общо по видове: въздухоохладители, общо -16; въздухонагреватели, общо - 24; характеристики, детайлно описание, вкл. размери-съгласно техн. спецификация към документацията за участие

Прогнозна стойност без ДДС
140000 BGN
ІІ.3) Срок на договора или краен срок за изпълнение на поръчката
Срок на изпълнение в месеци

45


РАЗДЕЛ ІII ЮРИДИЧЕСКА, ИКОНОМИЧЕСКА, ФИНАНСОВА И ТЕХНИЧЕСКА ИНФОРМАЦИЯ

ІІІ.1) Условия свързани с изпълнение на поръчката
ІІІ.1.1) Изискуеми депозити и гаранции

*Гаранция за участие - не се изисква; **Гаранция за изпълнение на договор: размер - до 3% от стойността на договора, без ДДС. Форма на гаранцията за изпълнение - парична или банкова(оригинал).

ІІІ.1.2) Условия и начини на финансиране и плащане и/или препратка към съответните разпоредби, които ги уреждат

Плащане чрез банков превод в срок от 30 календарни дни след приемане на доставката, срещу представени-оригинална фактура, приемно-предавателен протокол и протокол без забележки от входящ контрол на доставката.

ІІІ.2) Условия за участие
ІІІ.2.1) Изисквания към кандидатите или участниците, включително за вписването им в професионални или търговски регистри
Изискуеми документи и информация: 1. Изискуеми документи: Списък на документите, с Информационен лист с данни за кандидата(образец в документацията за участие); Документ за регистрация на кандидата или единен идентификационен код (ЕИК), съгласно чл. 23 от Закона за търговския регистър (чуждестранните юридически лица прилагат еквивалентен документ от съдебен или административен орган от държавата, в която са установени, в официален превод); Декларации за отсъствие на обстоятелствата по чл. 47, ал.1 и ал. 5 от ЗОП (декларации в документацията за участие); Декларация за използване или неизползване на подизпълнители при изпълнението на поръчката (образец в документацията за участие); Декларация от подизпълнителя за съгласие да участват като такъв при изпълнението на поръчката (когато е приложимо); Декларация за приемане условията в проекта на договора(образец в документацията за участие); Декларация за подаване на оферта(образец в документацията за участие); Декларация за производител и произход на стоката; Документи съгласно т.III.2.2) и т.III.2.3) от обявлението. Когато е приложимо - документи от подизпълнители; документи от лица в обединения. 2. Възложителят отстранява от участие кандидати, за които са налице обстоятелства по чл.47, ал.1 и ал. 5 от ЗОП.
ІІІ.2.2) Икономически и финансови възможности

Изискуем документ: информация за общия оборот и за оборота на стоките, които са предмет на поръчката за последните три години, в зависимост от датата на която кандидатът е учреден или е започнал дейността си. Минимално изискване: Кандидатите да посочат общия оборот и оборота на стоките за последните три години.

ІІІ.2.3) Технически възможности

Изискуем документ: списък на основните договори за доставки, изпълнени през последните три години, включително стойностите, датите и получателите, придружен от препоръки за добро изпълнение. Минимално изискване: Кандидатите да имат изпълнени договори и референции.

ІІІ.2.4) Запазени поръчки

НЕ

ІІІ.3) Специфични условия за поръчки за услуги
ІІІ.3.1) За изпълнението на услугата се изисква определена професия

НЕ

ІІІ.3.2) Юридическите лица трябва да посочат имената и професионалната квалификация на персонала си, отговорен за изпълнението на услугата

НЕ



РАЗДЕЛ ІV ПРОЦЕДУРА

ІV.1) Вид процедура
ІV.1.1) Вид процедура

Договаряне

Има вече избрани кандидати: 0

ІV.2) Критерии за оценка на офертите
ІV.2.1) Критерии за оценка на офертите
Най-ниска цена
ІV.2.2) Ще се използва електронен търг

НЕ


IV.3) АДМИНИСТРАТИВНА ИНФОРМАЦИЯ
ІV.3.1) Идентификационен номер на поръчката, даден от възложителя

БД АЕЦ Търговия No.26934

ІV.3.2) Предишни публикации относно същата поръчка

НЕ

ІV.3.3) Условия за получаване на документацията за участие (спецификации и допълнителни документи) (с изключение на ДСП) или на описателен документ (при състезателен диалог)
Срок за получаване на документация за участие
17.03.2014 г.  Час: 16:00
Платими документи

НЕ

ІV.3.4) Срок за получаване на оферти или заявления за участие
24.03.2014 г.  Час: 16:00
IV.3.5) Език/ци, на които могат да бъдат изготвени офертите или заявленията за участие

Български

IV.3.6) Срок на валидност на офертите
IV.3.7) Условия за отваряне на офертите
Дата: 25.03.2014 г.  Час: 13:30
Място

АЕЦ Козлодуй ЕАД, Управление Търговско

Лица, които могат да присъстват при отварянето на офертите

Лица с представителни функции, съгласно регистрацията на участника или техни упълномощени представители, както и представители на средствата за масова информация и на юридически лица с нестопанска цел имат право да присъстват при отваряне на заявленията.



РАЗДЕЛ VI: ДРУГА ИНФОРМАЦИЯ

VI.2) Поръчката е свързана с проект и/или програма, финансирани от фондове на ЕС

НЕ

VI.3) Допълнителна информация

Към т. IV.3.3) Документацията за участие е на разположение безвъзмездно (не се закупува) на електронния адрес на Профила на купувач посочен в т.I.1) в това обявление.

VI.4) Процедури по обжалване
VI.4.1) Орган, който отговаря за процедурите по обжалване

Комисия за защита на конкуренцията, бул. Витоша № 18, Република България 1000, София, Тел.: 02 9884070, E-mail: cpcadmin@cpc.bg, Факс: 02 9807315

Интернет адрес/и:

URL: http://www.cpc.bg.

VI.4.2) Подаване на жалби

съгласно чл.120 от ЗОП

VI.4.3) Служба, от която може да бъде получена информация относно подаването на жалби

"АЕЦ Козлодуй" ЕАД, Управление "Търговско", Отдел "Обществени поръчки", гр. Козлодуй, обл. Враца, Република България 3321, Козлодуй, Тел.: 0973 73230, E-mail: kkkamenova@npp.bg, Факс: 0973 76007

Интернет адрес/и:

URL: www.kznpp.org.

VI.5) Дата на изпращане на настоящото обявление

20.02.2014 г. 



ПРИЛОЖЕНИЕ Б: ИНФОРМАЦИЯ ОТНОСНО ОБОСОБЕНИТЕ ПОЗИЦИИ