Версия за печат

02724-2014-0060

BG-с. Кладница: Покупка

ОБЯВЛЕНИЕ ЗА ОБЩЕСТВЕНА ПОРЪЧКА

Доставки

РАЗДЕЛ І: ВЪЗЛОЖИТЕЛ

I.1) Наименование, адреси и лица за контакт

ДП Югозападно държавно предприятие - гр. Благоевград, ТП "Държавно ловно стопанство Витошко-Студена", с. Кладница, За: инж. Гергана Василева, България 2347, с. Кладница, Тел.: 0886 899001, E-mail: dlsvitoshko@abv.bg, Факс: 0887 864868

Място/места за контакт: инж. Сашка Дамянова

Интернет адрес/и:

Основен адрес на възлагащия орган/възложителя: www.uzdp.bg.

Адрес на профила на купувача: www.dlsvitoshko.com.

Адреси и лица за контакт, от които може да се получи допълнителна информация: На горепосочения адрес за контакти.

Адреси и лица за контакт, от които може да се получи документация за участие: На горепосочения адрес за контакти.

Адреси и лица за контакт, на които трябва да бъдат изпратени офертите или заявленията за участие: На горепосочения адрес за контакти.

I.2) Вид на възложителя и основна дейност/и

Друг: ТП на Държавно предприятие

Основна дейност на възложителя

Друг: ловно и горско стопанство

Възложителят възлага обществена/и поръчка/и от името на друг/и възложител/и

НЕ

РАЗДЕЛ ІІ: ОБЕКТ НА ОБЩЕСТВЕНАТА ПОРЪЧКА

II.1) Описание
II.1.1) Наименование на поръчката, дадено от възложителя

Доставка чрез закупуване на хранителни продукти и напитки за нуждите на ТП “ДЛС Витошко - Студена“

II.1.2) Обект на поръчката и място на изпълнение на строителството, доставката или услугата
Доставки
Покупка 
Място на изпълнение: ТП "ДЛС Витошко-Студена"
Код NUTS: BG414
ІІ.1.3) Настоящото обявление е за

Възлагане на обществена поръчка

ІІ.1.5) Кратко описание на поръчката

Доставка чрез закупуване на хранителни продукти и напитки за нуждите на ТП “ДЛС Витошко - Студена“

ІІ.1.6) Код съгласно Класификатора на ОП (CPV)

15800000, 15980000, 15910000

Описание:

Различни хранителни продукти
Минерални води и безалкохолни напитки
Дестилирани алкохолни напитки

ІІ.1.7) Поръчката е предмет на Споразумението за държавни поръчки (GPA) на Световната търговска организация

НЕ

ІІ.1.8) Обособени позиции

НЕ

ІІ.1.9) Ще бъдат приемани варианти

НЕ


II.2) Количество или обем на поръчката
ІІ.2.1) Общо количество или обем

Доставка чрез закупуване на хранителни продукти и напитки за нуждите на ТП “ДЛС Витошко - Студена“ с прогнозна стойност 35000 лв без ДДС

Прогнозна стойност без ДДС
35000 BGN
ІІ.2.2) Опции

НЕ

ІІ.3) Срок на договора или краен срок за изпълнение на поръчката
Завършване

30.04.2015 г. 


РАЗДЕЛ ІII ЮРИДИЧЕСКА, ИКОНОМИЧЕСКА, ФИНАНСОВА И ТЕХНИЧЕСКА ИНФОРМАЦИЯ

III.1) Условия, свързани с изпълнението на поръчката
ІІІ.1.1) Изискуеми депозити и гаранции

Гаранцията за участие съгласно чл.59, ал.2 и чл.60 от ЗОП е парична сума или банкова гаранция по избор на кандидата. Размерът на гаранцията за участие е в размер на 350 (триста и петдесет) лева. Гаранцията за участие трябва да е постъпила по сметката на възложителя към момента на изтичане на срока за подаване на офертите за участие – 31.03.2014г. В банковото бордеро/банковата гаранция следва да се посочи вида на процедурата. Когато се представи гаранция за участие под формата на банкова гаранция, същата следва да е оригинал, издадена от българска или чуждестранна банка, безусловна, неделима и неотменима в полза на ТП “ДЛС Витошко-Студена“, със срок на валидност – с 30 (тридесет) дни по- дълга от срока на валидност на офертата. В случаите на обжалване, участниците се задължават да удължат срока на представените от тях банкови гаранции за участие до решаване на спора с влязло в сила решение, за което представят удостоверителен документ от банката, издала гаранцията. Гаранция за изпълнение съгласно чл.59, ал.3 и чл.60 от ЗОП е парична сума или банкова гаранция по избор на кандидата в размер на 3 (три) % от стойността на поръчката (договора), вносима, респ. представена след като кандидатът бъде определен за изпълнител на услугите по обществената поръчка. Гаранциите за участие и изпълнение във формата на парична сума се внасят по банков път по една от сметките на ТП “ДЛС Витошко-Студена“: IBAN: BG89RZBB91551004198051, BIC: RZBBBGSF при Райфазенбанк, клон гр. Перник а банковата гаранция в същите размери - оригинал, издаден от българска или чуждестранна банка със срок на валидност – до изтичане на срока на всички сключени застраховки въз основа на сключения договор с определения изпълнител.

ІІІ.1.2) Условия и начин финансиране и плащане и/или препратка към съответните разпоредбите, които ги уреждат

Плащанията са б врой или по банков път.

ІІІ.2) Условия за участие
ІІІ.2.1) Изисквания към кандидатите или участниците, включително за вписването им в професионални или търговски регистри
Изискуеми документи и информация: Право да участва в процедурата има всеки кандидат, който е търговец по смисъла на Търговския закон, както и техните обединения, и отговаря на следните условия: 1.1.Да не е осъден с влязла в сила присъда, освен ако е реабилитиран за: а) престъпление против финансовата, данъчната или осигурителната система, включително изпиране на пари, по чл. 253 - 260 от Наказателния кодекс; б) подкуп по чл. 301 - 307 от Наказателния кодекс; в) участие в организирана престъпна група по чл. 321 и 321а от Наказателния кодекс; г) престъпление против собствеността по чл. 194 - 217 от Наказателния кодекс; д) престъпление против стопанството по чл. 219 - 252 от Наказателния кодекс; 1.2.Да не е обявен в несъстоятелност; 1.3.Да не е в производство по ликвидация или се намира в подобна процедура, съгласно националните закони и подзаконови актове. 1.4.Да не е в открито производство по несъстоятелност, или да не е сключил извънсъдебно споразумение с кредиторите си по смисъла на чл. 740 от Търговския закон, а в случай че кандидатът или участникът е чуждестранно лице - се намира в подобна процедура съгласно националните закони и подзаконови актове, включително когато неговата дейност е под разпореждане на съда, или кандидатът или участникът да не е преустановил дейността си; 1.5.Да не е лишен от правото да упражнява дейност съгласно законодателството на държавата, в която е извършено нарушението; 1.6.Да няма задължения по смисъла на чл. 162, ал. 2, т. 1 от Данъчно-осигурителния процесуален кодекс към държавата и към община, установени с влязъл в сила акт на компетентен орган, освен ако е допуснато разсрочване или отсрочване на задълженията, или има задължения за данъци или вноски за социалното осигуряване съгласно законодателството на държавата, в която кандидатът или участникът е установен; 1.7.Да няма наложено административно наказание за наемане на работа на незаконно пребиваващи чужденци през последните до 5 години; 1.8. При когото лицата по чл.47, ал. 4 от ЗОП (лица, на които е възложено управлението и представителството на търговеца, съгласно правноорганизационната му форма) са свързани лица с възложителя или със служители на ръководна длъжност в неговата организация; 1.9.Да няма сключен договор с лице по чл.21 или чл.22 от Закона за предотвратяване и установяване на конфликт на интереси; 1.10. Да е закупил документация за участие в процедурата; 1.11. Да е представил оферта в съответствие с глава ІV, раздел ІІ от ЗОП и изискванията на т.III от настоящата документация. 1.12. Регистрация на обектите от БАБХ за извършване на съответните дейности, предмет на поръчката, съгласно изискванията на чл.12 от Закона за храните /доказва се със заверено копие на Удостоверение за регистрация/; 1.13. Списък на притежаваните от участника собствен/и/ или нает/и/ обект/и/ за продажба на хранителни продукти на територията на област София и/или област Перник. 1.14. Да е представил определеният размер гаранция за участие и изискуемите документи. 1.15. Да има сключен договор със срок на действие минимум до 31.12.2014г. с клиенти с еднакъв или сходен предмет с настоящата обществена поръчка изпълнени през последната (2012г. или 2013) година или от датата на започване на дейността, с изключение за новорегистрираните кандидати – оригинал, по приложен образец в документацията. Забележка: Ако участникът е обединение, което не е регистрирано като самостоятелно персонифицирано или неперсонифицирано юридическо лице, преди подаването на офертата за настоящата обществена поръчка, тогава неговите членове задължително сключват споразумение помежду си за целите на настоящата обществена поръчка. Като минимум, споразумението задължително трябва да съдържа клаузи, гарантиращи следното: • всички членове на обединението са отговорни, заедно и поотделно за подготовката на офертата по настоящата обществена поръчка и за изпълнението на бъдещия договор по нея: • представляващия обединението да е упълномощен от останалите членове да задължава, да получа
ІІІ.2.2) Икономически и финансови възможности
Изискуеми документи и информация: Копие от оригиналните годишен баланс и отчет за приходите и разходите на кандидата за 2012 год. или 2013 г, съгласно чл.50 от ЗОП, с изключение на ново регистрираните търговци- копие, заверено от участника
Минимални изисквания: Информация за общия оборот и за оборота на услугата, предмет на поръчката за последната (2012г. или 2013) година, в зависимост от датата, на която участникът е започнал дейността си –предоставя се във формат и форма по избор на участника в оригинал
ІІІ.2.3) Технически възможности
Изискуеми документи и информация: Регистрация на обектите от БАБХ за извършване на съответните дейности, предмет на поръчката, съгласно изискванията на чл.12 от Закона за храните /доказва се със заверено копие на Удостоверение за регистрация/
Минимални изисквания: Регистрация на обектите от БАБХ за извършване на съответните дейности, предмет на поръчката, съгласно изискванията на чл.12 от Закона за храните /доказва се със заверено копие на Удостоверение за регистрация/
ІІІ.3) Специфични условия при обществени поръчки за услуги


РАЗДЕЛ ІV ПРОЦЕДУРА

ІV.1) Вид процедура
ІV.1.1) Вид процедура

Открита


ІV.2) Критерии за оценка на офертите
ІV.2.1) Критерии за оценка на офертите
Най-ниска цена

IV.3) Административна информация
ІV.3.3) Условия за получаване на документацията за участие (спецификации и допълнителни документи) (с изключение на ДСП) или на описателен документ (при състезателен диалог)
Срок за получаване на документация за участие
20.03.2014 г.  Час: 16:00
Платими документи

ДА

Цена: 10 BGN
Условия и начин на плащане

Документацията може да бъде заплатена на цена от 10.00 лв без ДДС по избор на участника в касата на ТП “ДЛС Витошко-Студена“ или по банков път по една от сметкае на ТП “ДЛС Витошко-Студена“: IBAN: BG89RZBB91551004198051, BIC: RZBBBGSF при Райфазенбанк, клон гр. Перник

ІV.3.4) Срок за получаване на оферти или заявления за участие
31.03.2014 г.  Час: 16:00
IV.3.6) Език/ци, на които могат да бъдат изготвени офертите или заявленията за участие

Български

IV.3.7) Срок на валидност на офертите
Продължителност в дни

90

IV.3.8) Условия при отваряне на офертите
Дата: 01.04.2014 г.  Час: 10:00
Място

Административна сгарада на ТП "ДЛС Витошко-Студена"

Лица, които могат да присъстват при отварянето на офертите

Отварянето на офертите е публично. На заседанието на омисията могат да присъстват кандидатите лично или чрез упълномощен представител, както и представители на средствата за масова информация и на юридически лица с нестопанска цел



РАЗДЕЛ VI: ДРУГА ИНФОРМАЦИЯ

VI.1) Tова представлява периодично възлагане на поръчка

НЕ

VI.2) Поръчката е свързана с проект и/или програма, финансирана от фондове на ЕС

НЕ

VI.3) Допълнителна информация

Срокът по чл. 64, ал. 1 от ЗОП е намален с 12 дни на основание чл. 64, ал. 3 от ЗОП.

VI.4) Процедури по обжалване
VI.4.1) Орган, който отговаря за процедурите по обжалване

Комисия за защита на конкуренцията, бул. Витоша № 18, Република България 1000, София, Тел.: 02 9884070, E-mail: cpcadmin@cpc.bg, Факс: 02 9807315

Интернет адрес/и:

URL: http://www.cpc.bg.

VI.4.2) Подаване на жалби

Съгласно чл. 120 от ЗОП.

VI.5) Дата на изпращане на настоящото обявление

20.02.2014 г. 



ПРИЛОЖЕНИЕ Б: ИНФОРМАЦИЯ ОТНОСНО ОБОСОБЕНИТЕ ПОЗИЦИИ