Версия за печат

01605-2014-0003

BG-София: Покупка

ОБЯВЛЕНИЕ ЗА ОБЩЕСТВЕНА ПОРЪЧКА ОТ ВЪЗЛОЖИТЕЛ ПО ЧЛ. 7, Т. 5 ИЛИ 6 ОТ ЗОП

Доставки

РАЗДЕЛ І: ВЪЗЛОЖИТЕЛ

I.1) Наименование, адреси и лица за контакт

"БДЖ-Пътнически превози" ЕООД, ул."Иван Вазов" № 3, За: инж. Ирена Лозанова; инж. Красимир Стоянов, Р. България 1080, София, Тел.: 0884 280913; 0885 397491, E-mail: bdz_passengers@bdz.bg, Факс: 02 9800494

Място/места за контакт: отдел "МТС"; отдел „Пътнически вагони"

Интернет адрес/и:

Основен адрес на възлагащия орган/възложителя: www.bdz.bg.

Адреси и лица за контакт, от които може да се получи допълнителна информация: На горепосочения адрес за контакти.

Адреси и лица за контакт, от които може да се получи документация за участие: На горепосочения адрес за контакти.

Адреси и лица за контакт, на които трябва да бъдат изпратени офертите или заявленията за участие: На горепосочения адрес за контакти.

I.2) Основна/и дейност/и на възложителя, свързана/и с:

Железопътни услуги

РАЗДЕЛ ІІ: ОБЕКТ НА ОБЩЕСТВЕНАТА ПОРЪЧКА

II.1) Описание
II.1.1) Наименование на поръчката, дадено от възложителя

„Доставка на буксови лагери, вътрешни втулки за буксовите лагери и лагери с общо предназначение за ремонт и текущо поддържане на пътнически вагони на „БДЖ – Пътнически превози” ЕООД”

II.1.2) Обект на поръчката и място на изпълнение на строителството, доставката или услугата
Доставки
Покупка 
Място на изпълнение: на територията на Република България
Код NUTS: BG
ІІ.1.3) Настоящото обявление е за:

Възлагане на обществена поръчка

ІІ.1.5) Кратко описание на поръчката

„Доставка на буксови лагери, вътрешни втулки за буксовите лагери и лагери с общо предназначение за ремонт и текущо поддържане на пътнически вагони на „БДЖ – Пътнически превози” ЕООД”. Обществената поръчка е разделена на 2 /две/ обособени позиции: - обособена позиция №1 – „Доставка на буксови лагери за вагони и вътрешни втулки за буксовите лагери”; - обособена позиция №2 – „Доставка на други лагери за вагони с общо предназначение”.

ІІ.1.6) Код съгласно Класификатора на ОП (CPV)

44440000, 44442000

Описание:

Лагери
Ролкови лагери

ІІ.1.7) Поръчката е предмет на Споразумението за държавни поръчки (GPA) на Световната търговска организация

НЕ

ІІ.1.8) Обособени позиции

ДА

Оферти трябва да бъдат подадени:
За една или повече обособени позиции
ІІ.1.9) Ще бъдат приемани варианти

НЕ


II.2) Количество или обем на поръчката
ІІ.2.1) Общо количество или обем

Количествата са подробно описани по видове в Техническа спецификация на ВЪЗЛОЖИТЕЛЯ - Приложение №Iа и №IIа от документацията, по обособени позиции, както следва: - обособена позиция № 1 – „Доставка на буксови лагери за вагони и вътрешни втулки за буксовите лагери”; - обособена позиция № 2 – „Доставка на други лагери за вагони с общо предназначение”.

ІІ.2.2) Опции

НЕ

ІІ.3) Срок на договора или краен срок за изпълнение на поръчката
Срок на изпълнение в месеци

12


РАЗДЕЛ ІII ЮРИДИЧЕСКА, ИКОНОМИЧЕСКА, ФИНАНСОВА И ТЕХНИЧЕСКА ИНФОРМАЦИЯ

ІІІ.1) Условия свързани с изпълнение на поръчката
ІІІ.1.1) Изискуеми депозити и гаранции

1. Гаранция за участие се представя поотделно за всяка обособена позиция, в размер определен от Възложителя, както следва: 1.1. за обособена позиция №1 - 3870 лв; 1.2. за обособена позиция №2 - 25 лв., със срок на валидност 30 дни след изтичане срока на валидност на офертата, представена в една от следните форми: а) Парична сума – внася се по сметка на „БДЖ–Пътнически превози” ЕООД – ОББ, клон Св. София IBAN BG57 UBBS 80021052226520. б) Банкова гаранция - неотменима банкова гаранция в полза на „БДЖ–Пътнически превози” ЕООД, съгласно приложен образец към документацията за участие, Приложение №6. Позволено е да се ползва и образец на банката, но изискването за неотменяемо плащане следва да съществува. *Допустимо е гаранциите за участие в определения от Възложителя размер, да се представят с един документ за отделните обособени позиции, само когато гаранцията е представена, като парична сума (депозит), внесена по посочената сметка на Възложителя /в случай на участие за двете обособени позиции/. В нареждането за плащане задължително следва да бъде записано: «Гаранция за участие в открита процедура по ЗОП с предмет: „Доставка на буксови лагери, вътрешни втулки за буксовите лагери и лагери с общо предназначение за ремонт и текущо поддържане на пътнически вагони на „БДЖ – Пътнически превози” ЕООД” за обособена/и позиция/и №...... /изписва се номера на обособената позиция и стойността на гаранцията за съответната обособена позиция, за която участникът представя оферта/. 2. Преди подписване на договора/рите се представя конкретна Гаранция за изпълнение, в размер на 3 % от стойността на същия/същите без ДДС, със срок на валидност 30 (тридесет) дни след изтичане срока на договора. Гаранцията за изпълнение е под формата на парична сума или банкова гаранция и се представя от участника/участниците, определен/и за изпълнител/и. Условията по задържането, усвояването и освобождаването на Гаранцията за изпълнение са уредени в проекта на договор.

ІІІ.1.2) Условия и начини на финансиране и плащане и/или препратка към съответните разпоредби, които ги уреждат

Условията и срок на плащане: - В лева, по банков път; - Плащането ще се извършва, не по-рано от 20 /двадесет/ дни и по-късно от 30 /тридесет/ дни/ от датата на приемане на необходимите документи /фактура в оригинал, приемо - предавателен протокол, сертификат за качество и сертификат за произход, или друг документ , доказващ произход и качество/, представени от Изпълнителя, за всяка конкретна доставка.

ІІІ.1.3) Изискване за създаване на юридическо лице, когато участникът, определен за изпълнител, е обединение на физически и/или юридически лица

Когато определеният за изпълнител е обединение на физически и / или юридически лица, следва да се регистрира като дружество по Търговския Закон.

ІІІ.2) Условия за участие
ІІІ.2.1) Изисквания към кандидатите или участниците, включително за вписването им в професионални или търговски регистри
Изискуеми документи и информация: Оферта за участие в процедурата за възлагане на обществена поръчка може да представи всяко българско или чуждестранно физическо или юридическо лице, както и техни обединения, които отговарят на изискванията, посочени в Закона за обществените поръчки и на предварително обявените от Възложителя условия в документацията за участие. Офертата съгласно документацията за участие задължително съдържа: 1.Списък на документите, съдържащи се в офертата, съгласно чл.56, ал.1, т.14 от ЗОП, подписан от законния представител на участника или изрично упълномощено от него лице. 2. Копие на документ за самоличност на участника, когато е физическо лице; заверено копие на документа за съдебна / търговска регистрация или ЕИК съгласно чл. 23 от Закона за търговския регистър, когато участникът е юридическо лице или едноличен търговец. Чуждестранните юридически лица представят съответен еквивалентен документ издаден от съдебен или административен орган, в държавата, в която са установени, в официален превод, съгласно §1, т.16а от ДР на ЗОП. В случай, че участникът е обединение, което не е юридическо лице, към офертите се представя и документ, с който е създадено обединението – оригинал или нотариално заверено копие, в което задължително се посочва представляващия. 3.Заверено копие от удостовението за регистрация по ЗДДС /идентификационен № по ДДС/. При липса на регистрация следва да се представи декларация за липса на посоченото обстоятелство. 4. Когато офертата се подава от юридическо лице, същата следва да е подписана от законния представител на участника, съгласно търговската му регистрация, или от упълномощен с нотариално заверено пълномощно негов представител, както и оформена с печат на участника. Пълномощното се представя в оригинал или нотариално заверено копие. 5. Декларации: 5.1. Декларация по чл. 47, ал. 1, т. 1, ал. 2, т. 2 и т.5 и ал. 5, т. 1 от ЗОП - /оригинал/. 5.2. Декларация по чл. 47, ал. 1, т. 2 и 3, ал. 2, т. 1, 3 и 4 и ал. 5, т. 2 от ЗОП - /оригинал/. Декларациите се подписват от лицата, съгласно чл. 47, ал. 4 от ЗОП. 5.3. Декларация за приемане на условията в проекта на договор , във връзка с чл.56, ал.1, т.12 /оригинал/ - попълнена и подписана от представляващия участника, съгласно образеца- Приложение №4 към документацията. 5.4. Декларация по чл. 56, ал.1, т. 8 от ЗОП за използване/неизползване на подизпълнители и списък с имената на подизпълнителите, съгласно образеца- Приложение №3. Когато участникът предвижда подизпълнители, които ще участват при изпълнението на обществената поръчка, в декларацията посочва подизпълнителите, както и вида на работите, които ще извършват, и дела на тяхното участие. Ако участникът предвижда участието на подизпълнители, представя за всеки от тях документите, съгласно чл.56,ал.2 от ЗОП, а изискванията към тях се прилагат съобразно вида и дела на тяхното участие. Лице, което е дало съгласие и фигурира като подизпълнител в офертата на друг Участник не може да представя самостоятелна оферта. 6. Документ за внесена гаранция за участие в процедурата за възлагане на обществена поръчка /оригинал/ . 7. Документ за закупена документация за участие /копие заверено от участника/. Не могат да участват и задължително се отстраняват от процедурата участници при наличието на обстоятелствата по чл. 69, ал.1 и / или чл. 47 , ал.1 и ал.5 и чл. 47, ал.2, т.1, т.2, т.3, т.4 и т.5 от ЗОП.
ІІІ.2.2) Икономически и финансови възможности

Участникът следва да докаже наличието на финансови възможности за изпълнение на предмета на настоящата поръчка, като представи следните документи: 1. За участници юридически лица: 1.1. Заверено от Участника копие на годишен баланс за всяка от предходните три приключени години. 1.2. Заверено от Участника копие на отчет за приходите и разходите за предходните три приключени години. 2. За участници физически лица: Официални документи (в оригинал или заверено копие), удостоверяващи дохода на физическото лице за всяка от предходните три приключени години. 3. Справка – декларация по образец (Приложение № 5), съдържаща информация за общия оборот от стойността на участника, през последните 3 години, в зависимост от датата, на която същият е учреден или е започнал дейността си.

ІІІ.2.3) Технически възможности

1.Декларация, съдържаща списък на сключени договори, с предмет сходен с предмета на поръчката, през последните три години с посочени стойности, срокове и клиенти /представя се в оригинал/, придружена от оригинална или заверена от участника, копие на референция /препоръка/ за добро изпълнение, от посочените клиенти. Участникът следва да има изпълнен не по-малко от един договор с предмет, сходен с предмета на обществената поръчка през последните 3 години, за който се прилага една референция, от посочени в декларацията клиенти. 2.Декларация за съответствие на предлаганите за доставка изделия - участникът, следва да декларира, че предлаганите от него изделия, отговарят точно на означението, размери и условия, описани в Техническата спецификация и Техническите изисквания на Възложителя - Приложения № Iа, Iб и № IIа , IIб от настоящата документация - оригинал. 3. Образци на сертификат за качество и сертификат за произход, или друг документ , доказващ произход и качество на предлаганите лагери– копия заверени от участника. 4. Участниците да представят декларация, че са производители на лагерите, или документ от производителя на лагерите, доказващ правото на участника да предлага неговата продукция за 2013 -2014г. - оригинал или нотариално заверено копие. * Производството на лагерите се удостоверява със спесификация по асортимент и количество, заверена от завода-производител и документ от съответния производител, удостоверяващ, че участникът /в случай че не е производител/ в настоящата процедура участва с неговата продукция.

ІІІ.2.4) Запазени поръчки

НЕ

ІІІ.3) Специфични условия за поръчки за услуги


РАЗДЕЛ ІV ПРОЦЕДУРА

ІV.1) Вид процедура
ІV.1.1) Вид процедура

Открита


ІV.2) Критерии за оценка на офертите
ІV.2.1) Критерии за оценка на офертите
Най-ниска цена
ІV.2.2) Ще се използва електронен търг

НЕ


IV.3) АДМИНИСТРАТИВНА ИНФОРМАЦИЯ
ІV.3.2) Предишни публикации относно същата поръчка

НЕ

ІV.3.3) Условия за получаване на документацията за участие (спецификации и допълнителни документи) (с изключение на ДСП) или на описателен документ (при състезателен диалог)
Срок за получаване на документация за участие
13.03.2014 г.  Час: 16:30
Платими документи

ДА

Цена
20 BGN
Условия и начин на плащане

Документацията се заплаща в касата на Възложителя, находяща се на адрес: в гр.София, ул.Иван Вазов №3, ет.2, стая 219 или по банков път по сметка на възложителя - "БДЖ - Пътнически превози" ЕООД в лева в Банка ОББ, клон "Света София", IBAN : BG 57 UBBS 8002 1052 2265 20, BIC: UBBSBGSF и се получава на същото място всеки работен ден от 08:00 до 16:30 часа.

ІV.3.4) Срок за получаване на оферти или заявления за участие
24.03.2014 г.  Час: 16:30
IV.3.5) Език/ци, на които могат да бъдат изготвени офертите или заявленията за участие

Български

IV.3.6) Срок на валидност на офертите
Продължителност в дни

150

IV.3.7) Условия за отваряне на офертите
Дата: 25.03.2014 г.  Час: 10:00
Място

ул."Иван вазов" № 3, 1080 гр.София, "БДЖ-Пътнически превози" ЕООД

Лица, които могат да присъстват при отварянето на офертите

Участниците или техни упълномощени представители, както и представители на средствата за масова информация и на юридически лица с нестопанска цел при действията на комисията по чл. 68, ал. 3,4 и 5 от ЗОП и чл. 69а, ал. 3 от ЗОП.



РАЗДЕЛ VI: ДРУГА ИНФОРМАЦИЯ

VI.2) Поръчката е свързана с проект и/или програма, финансирани от фондове на ЕС

НЕ

VI.3) Допълнителна информация

На основание чл.14, ал.3, т.2 във връзка с чл.45а, ал.2, т.6, б."б" от ЗОП са приложени опростените правила за провеждане на обществени поръчки, поради което срока за получаване на оферти е намален на 31 дни.

VI.4) Процедури по обжалване
VI.4.1) Орган, който отговаря за процедурите по обжалване

Комисия за защита на конкуренцията, бул. Витоша № 18, Република България 1000, София, Тел.: 02 9884070, E-mail: cpcadmin@cpc.bg, Факс: 02 9807315

Интернет адрес/и:

URL: http://www.cpc.bg.

VI.4.2) Подаване на жалби

Информация относно крайния срок: чл. 120, ал. 3 от ЗОП

VI.4.3) Служба, от която може да бъде получена информация относно подаването на жалби

Комисия за защита на конкуренцията, бул. Витоша № 18, Бълария 1000, София, Тел.: 02 9884070, E-mail: cpcadmin@cpc.bg, Факс: 02 9807315

Интернет адрес/и:

URL: http://www.cpc.bg.

VI.5) Дата на изпращане на настоящото обявление

20.02.2014 г. 



ПРИЛОЖЕНИЕ Б: ИНФОРМАЦИЯ ОТНОСНО ОБОСОБЕНИТЕ ПОЗИЦИИ

Обособена позиция № 1 / Заглавие на обособената позиция „Доставка на буксови лагери за вагони и вътрешни втулки за буксовите лагери”
1) Кратко описание

„Доставка на буксови лагери за вагони и вътрешни втулки за буксовите лагери” по видове и количества, подробно описани в Техническа спецификация на ВЪЗЛОЖИТЕЛЯ - Приложение №Iа от документацията за участие.

2) Код съгласно Класификатора на ОП (CPV)

44440000, 44442000

Описание:

Лагери
Ролкови лагери

3) Количество или обем

съгласно Приложение №Iа от документацията за участие

Прогнозна стойност, без ДДС
384846.84 валута BGN
4) Информация за начална дата/краен срок за изпълнение

Обособена позиция № 2 / Заглавие на обособената позиция „Доставка на други лагери за вагони с общо предназначение”
1) Кратко описание

„Доставка на други лагери за вагони с общо предназначение” по видове и количества, подробно описани в Техническа спецификация на ВЪЗЛОЖИТЕЛЯ - Приложение №IIа от документацията за участие.

2) Код съгласно Класификатора на ОП (CPV)

44440000, 44442000

Описание:

Лагери
Ролкови лагери

3) Количество или обем

съгласно Техническа спецификация на ВЪЗЛОЖИТЕЛЯ - Приложение №IIа от документацията за участие

Прогнозна стойност, без ДДС
2795.48 валута BGN
4) Информация за начална дата/краен срок за изпълнение