Версия за печат

00011-2014-0001

BG-Пловдив: 27 - Други услуги

ОБЯВЛЕНИЕ ЗА ОБЩЕСТВЕНА ПОРЪЧКА

Услуги

РАЗДЕЛ І: ВЪЗЛОЖИТЕЛ

I.1) Наименование, адреси и лица за контакт

Център за спешна медицинска помощ - Пловдив, ул. "Любен Каравелов" №26, За: Марияна Здравчева, България 4002, Пловдив, Тел.: 032 642414, E-mail: csmp_plovdiv@abv.bg, Факс: 032 643855

Място/места за контакт: ЦСМП-Пловдив

Адреси и лица за контакт, от които може да се получи допълнителна информация: На горепосочения адрес за контакти.

Адреси и лица за контакт, от които може да се получи документация за участие: На горепосочения адрес за контакти.

Адреси и лица за контакт, на които трябва да бъдат изпратени офертите или заявленията за участие: На горепосочения адрес за контакти.

I.2) Вид на възложителя и основна дейност/и

Министерство или друг държавен орган, включително техни регионални или местни подразделения

Основна дейност на възложителя

Здравеопазване

Възложителят възлага обществена/и поръчка/и от името на друг/и възложител/и

НЕ

РАЗДЕЛ ІІ: ОБЕКТ НА ОБЩЕСТВЕНАТА ПОРЪЧКА

II.1) Описание
II.1.1) Наименование на поръчката, дадено от възложителя

Открита процедура за определяне на оператор за отпечатване,управление и доставка на ваучери за храна с номинал 2 (два) лева, за нуждите на персонала на ЦСМП-Пловдив и филиалите в гр.Асеновград, гр. Брезово, с. Калояново, гр. Карлово, гр. Куклен, гр. Първомай, гр. Раковски, гр. Стамболийски, гр. Съединение, гр. Хисар и гр. Лъки.

II.1.2) Обект на поръчката и място на изпълнение на строителството, доставката или услугата
Услуги
Категория услуги: 27
Място на изпълнение: Касата на ЦСМП-Пловдив, гр. Пловдив, ул. "Любен Каравелов" № 26
Код NUTS: BG421
ІІ.1.3) Настоящото обявление е за

Възлагане на обществена поръчка

ІІ.1.5) Кратко описание на поръчката

Открита процедура за определяне на оператор за отпечатване,управление и доставка на ваучери за храна с номинална стойност 2 (два) лева, за нуждите на персонала на ЦСМП-Пловдив и филиалите в гр.Асеновград, гр. Брезово, с. Калояново, гр. Карлово, гр. Куклен, гр. Първомай, гр. Раковски, гр. Стамболийски, гр. Съединение, гр. Хисар и гр. Лъки.

ІІ.1.6) Код съгласно Класификатора на ОП (CPV)

30199770

Описание:

Купони за храна

ІІ.1.7) Поръчката е предмет на Споразумението за държавни поръчки (GPA) на Световната търговска организация

НЕ

ІІ.1.8) Обособени позиции

НЕ

ІІ.1.9) Ще бъдат приемани варианти

НЕ


II.2) Количество или обем на поръчката
ІІ.2.1) Общо количество или обем

Стойността на поръчките за периода на договора се изчислява приблизително на 85 000 лв. без ДДС.

Прогнозна стойност без ДДС
85000 BGN
ІІ.2.2) Опции

НЕ

ІІ.3) Срок на договора или краен срок за изпълнение на поръчката
Начало

11.06.2014 г. 

Завършване

11.06.2015 г. 


РАЗДЕЛ ІII ЮРИДИЧЕСКА, ИКОНОМИЧЕСКА, ФИНАНСОВА И ТЕХНИЧЕСКА ИНФОРМАЦИЯ

III.1) Условия, свързани с изпълнението на поръчката
ІІІ.1.1) Изискуеми депозити и гаранции

Гаранция за участие - парична сума или банкова гаранция в размер на 300 лева. Гаранция за изпълнение на договора - 3 % от стойността на договора, представляваща сумата от 2550лв., представена в деня на подписване на договора. Гаранциите се представят под формата , посочена в чл. 60, ал. 1, вр. ал.2 от ЗОП (банкова гаранция или парична сума, внесена в касата на ЦСМП-Пловдив), представена в деня на подписване на договора. Банкова сметка на Възложителя - IBAN BG53UNCR75273354637880, BIC UNCRBGSF - банка "УниКредит Булбанк" АД.

ІІІ.1.2) Условия и начин финансиране и плащане и/или препратка към съответните разпоредбите, които ги уреждат

Съгласно чл.6 от Наредба № 11 от 21.12.2005г.за определяне на условията и реда за осигуряване на безплатна храна и/или добавки към нея. Възложителят заплаща заявеното количество ваучери, след представяне на проформа фактура от страна на Изпълнителя.

ІІІ.1.4) Други особени условия

Ваучерите за храна следва да имат всички реквизити, посочени в чл.22 ,ал.2 от НАРЕДБА № 7 от 9.07.2003 г. за условията и реда за издаване и отнемане на разрешение за извършване на дейност като оператор на ваучери за храна и осъществяване дейност като оператор, издадена от министъра на труда и социалната политика и министъра на финансите, обн., ДВ, бр. 66 от 25.07.2003 г., в сила от 25.07.2003 г., изм. и доп., бр. 87 от 3.10.2003 г., изм., бр. 6 от 19.01.2007 г., в сила от 1.01.2007 г., изм. и доп., бр. 1 от 6.01.2009 г., в сила от 6.01.2009 г., бр. 7 от 26.01.2010 г., в сила от 26.01.2010 г., бр. 58 от 30.07.2010 г., в сила от 1.08.2010 г., бр. 102 от 21.12.2012 г., в сила от 1.01.2013 г. Срок на валидност на ваучерите - до края на календарната година, но не по-малко от 30 (тридесет) дни. Ваучерите се доставят на касата на ЦСМП-Пловдив, на адрес гр.Пловдив, ул. "Любен Каравелов" №26. Комисионната за изработката на ваучерите да не бъде по-висока от 2 % с ДДС от стойността на заявката. Срокът за доставка на ваучерите за храна - не повече от 5 работни дни от заплащане на заявеното количество (съгласно чл.13, ал.5 вр. ал. 2 от НАРЕДБА № 7 от 9.07.2003 г. за условията и реда за издаване и отнемане на разрешение за извършване на дейност като оператор на ваучери за храна и осъществяване дейност като оператор).

ІІІ.2) Условия за участие
ІІІ.2.1) Изисквания към кандидатите или участниците, включително за вписването им в професионални или търговски регистри
Изискуеми документи и информация: Кандидатите и техните оферти следва да отговарят на изискванията на глава IV от ЗОП - чл.50,ал.1,т.2 и 3 и чл.51,ал.1 вр.чл.25,ал.2,т.6 от ЗОП. както и на изискванията на Приложение № 2 на документацията. Офертата следва да съдържа: заверено копие от последния годишен счетоводен отчет и баланс,представен пред данъчните власти и заверен от експерт счетоводител, в случаите,предвидени в Закона за счетоводството,както и заверено копие от счетоводен отчет и баланс за последното изтекло тримесечие,ако са изготвени такива, информация за оборота на стоките, обект на поръчката, Документ за актуално състояние на участника (разпечатка от електронния сайт на Търговския регистър или друг документ, от който да е виден ЕИК на участника), регистрация по реда на Закона за ДДС, декларации за липса на обстоятелства по смисла на чл.47,ал.1 и 5 и чл.47,ал.2 от ЗОП, референции за търговска репутация, списък на търговските обекти на територията на Пловдив и Пловдивска област,с които кандидатът има сключени договори за обслужване, в който списък да фигурират ЗАДЪЛЖИТЕЛНО търговски обекти в населените места, в които се намират филиалите на ЦСМП-Пловдив, а именно гр. Пловдив, гр.Асеновград, гр. Брезово, с. Калояново, гр. Карлово, гр. Куклен, гр. Първомай, гр. Раковски, гр. Стамболийски, гр. Съединение, гр. Хисар и гр. Лъки, участникът следва да приложи и заверени копия от сключените договори за обслужване. Участникът трябва да притежава разрешение за осъществяване на дейност като оператор, валидно към датата на подаване на офертата.
ІІІ.2.2) Икономически и финансови възможности
Изискуеми документи и информация: Съгласно Приложение № 2 от документацията и съгласно чл.50,ал.1,т.2 и 3 вр.чл.25,ал.2,т.6 от ЗОП, с офертата следва да се представят: заверено копие от последния годишен счетоводен отчет и баланс,представен пред данъчните власти и заверен от експерт счетоводител,в случаите ,предвидени в Закона за счетоводството,както и заверено копие от счетоводен отчет и баланс за последното изтекло тримесечие,ака са изготвени такива, информация за оборота на стоките, обект на поръчката, документ за актуално състояние на участника (разпечатка от електронния сайт на Търговския регистър или друг документ, от който да е виден ЕИК на участника), регистрация по реда на ЗДДС,декларации по смисъла на чл.47,ал.1,2 и 5 от ЗОП.
Минимални изисквания: Съгласно Приложение № 2 от документацията и съгласно чл.50,ал.1,т.2 и 3 вр.чл.25,ал.2,т.6 от ЗОП, с офертата следва да се представят: заверено копие от последния годишен счетоводен отчет и баланс,представен пред данъчните власти и заверен от експерт счетоводител,в случаите ,предвидени в Закона за счетоводството,както и заверено копие от счетоводен отчет и баланс за последното изтекло тримесечие,ака са изготвени такива, информация за оборота на стоките, обект на поръчката, документ за актуално състояние на участника (разпечатка от електронния сайт на Търговския регистър или друг документ, от който да е виден ЕИК на участника), регистрация по реда на ЗДДС,декларации по смисъла на чл.47,ал.1,2 и 5 от ЗОП.
ІІІ.2.3) Технически възможности
Изискуеми документи и информация: Съгласно Приложение № 2 на документацията и чл.51,ал.1 вр. чл.25,ал.2,т.6 от ЗОП, с офертата следва да се представят: референции за търговска репутация,списък с местонахождение на търговските обекти в Пловдив и Пловдивска област,с които кандидатът за изпълнител има сключени договори за обслужване, в който списък да фигурират ЗАДЪЛЖИТЕЛНО търговски обекти в населените места, където се намират филиалите на ЦСМП-Пловдив, а именно гр. Пловдив, гр.Асеновград, гр. Брезово, с. Калояново, гр. Карлово, гр. Куклен, гр. Първомай, гр. Раковски, гр. Стамболийски, гр. Съединение, гр. Хисар и гр. Лъки, както и заверени от участника сключени договори за обслужване с търговски обекти в посочените по-горе населени места. Участникът трябва да притежава разрешение за осъществяване на дейност като оператор, валидно към датата на подаване на офертата.
Минимални изисквания: Съгласно Приложение № 2 на документацията и чл.51,ал.1 вр. чл.25,ал.2,т.6 от ЗОП, с офертата следва да се представят: референции за търговска репутация,списък с местонахождение на търговските обекти в Пловдив и Пловдивска област,с които кандидатът за изпълнител има сключени договори за обслужване, в който списък да фигурират ЗАДЪЛЖИТЕЛНО търговски обекти в населените места, където се намират филиалите на ЦСМП-Пловдив, а именно гр. Пловдив, гр.Асеновград, гр. Брезово, с. Калояново, гр. Карлово, гр. Куклен, гр. Първомай, гр. Раковски, гр. Стамболийски, гр. Съединение, гр. Хисар и гр. Лъки, както и заверени от участника сключени договори за обслужване с търговски обекти в посочените по-горе населени места. Участникът трябва да притежава разрешение за осъществяване на дейност като оператор, валидно към датата на подаване на офертата.
ІІІ.3) Специфични условия при обществени поръчки за услуги
ІІІ.3.1) За изпълнението на услугата се изисква определена професия

НЕ

ІІІ.3.2) Юридическите лица трябва да посочат имената и професионалната квалификация на персонала си, отговарен за изпълнението на услугата

НЕ



РАЗДЕЛ ІV ПРОЦЕДУРА

ІV.1) Вид процедура
ІV.1.1) Вид процедура

Открита


ІV.2) Критерии за оценка на офертите
ІV.2.1) Критерии за оценка на офертите
Най-ниска цена

IV.3) Административна информация
ІV.3.3) Условия за получаване на документацията за участие (спецификации и допълнителни документи) (с изключение на ДСП) или на описателен документ (при състезателен диалог)
Срок за получаване на документация за участие
07.04.2014 г.  Час: 16:00
Платими документи

ДА

Цена: 10 BGN
Условия и начин на плащане

Документация за участие се получава в деловодството на ЦСМП-Пловдив - гр.Пловдив, ул."Любен Каравелов" №26, от кандидата за изпълнител или от негов упълномощен представител, след внасяне в касата на ЦСМП-Пловдив на дължимата сума за документацията.

ІV.3.4) Срок за получаване на оферти или заявления за участие
17.04.2014 г.  Час: 16:00
IV.3.6) Език/ци, на които могат да бъдат изготвени офертите или заявленията за участие

Български

IV.3.7) Срок на валидност на офертите
Продължителност в дни

60

IV.3.8) Условия при отваряне на офертите
Дата: 18.04.2014 г.  Час: 10:00
Място

Административна сграда на ЦСМП-Пловдив на адрес гр.Пловдив, ул. "Любен Каравелов " № 26

Лица, които могат да присъстват при отварянето на офертите

Кандидатите или техни упълномощени представители, както и представители на средствата за масова информация и на юридически лица с нестопанска цел,могат да присъстват при извършване на действията по чл. 68, ал.3 от ЗОП .



РАЗДЕЛ VI: ДРУГА ИНФОРМАЦИЯ

VI.2) Поръчката е свързана с проект и/или програма, финансирана от фондове на ЕС

НЕ

VI.4) Процедури по обжалване
VI.4.1) Орган, който отговаря за процедурите по обжалване

Комисия за защита на конкуренцията, бул. Витоша № 18, Република България 1000, София, Тел.: 02 9884070, E-mail: cpcadmin@cpc.bg, Факс: 02 9807315

Интернет адрес/и:

URL: http://www.cpc.bg.

VI.4.2) Подаване на жалби

Съгласно чл.120 от ЗОП.

VI.4.3) Служба, от която може да бъде получена информация относно подаването на жалби

Комисия за защита на конкуренцията, бул. Витоша № 18, Република България 1000, София, Тел.: 02 9884070, E-mail: cpcadmin@cpc.bg, Факс: 02 9807315

Интернет адрес/и:

URL: http://www.cpc.bg.

VI.5) Дата на изпращане на настоящото обявление

17.02.2014 г. 



ПРИЛОЖЕНИЕ Б: ИНФОРМАЦИЯ ОТНОСНО ОБОСОБЕНИТЕ ПОЗИЦИИ