Версия за печат

00965-2014-0001

BG-Върбица: Изграждане

ОБЯВЛЕНИЕ ЗА ОБЩЕСТВЕНА ПОРЪЧКА

Строителство

РАЗДЕЛ І: ВЪЗЛОЖИТЕЛ

I.1) Наименование, адреси и лица за контакт

Община Върбица, гр. Върбица, ул. ”Септемврийско въстание” № 40, За: Бейсим Мустафа, РБългария 9870, Върбица, Тел.: 05391 2131, E-mail: beysim@ro-ni.net, Факс: 05391 2005

Място/места за контакт: гр. Върбица, ул. ”Септемврийско въстание” № 40

Интернет адрес/и:

Основен адрес на възлагащия орган/възложителя: www.varbitsa.org.

Адрес на профила на купувача: http://www.varbitsa.org/bg/profkup.

Адреси и лица за контакт, от които може да се получи допълнителна информация: На горепосочения адрес за контакти.

Адреси и лица за контакт, от които може да се получи документация за участие: На горепосочения адрес за контакти.

Адреси и лица за контакт, на които трябва да бъдат изпратени офертите или заявленията за участие: На горепосочения адрес за контакти.

I.2) Вид на възложителя и основна дейност/и

Регионален или местен орган

Основна дейност на възложителя

Обществени услуги

Възложителят възлага обществена/и поръчка/и от името на друг/и възложител/и

НЕ

РАЗДЕЛ ІІ: ОБЕКТ НА ОБЩЕСТВЕНАТА ПОРЪЧКА

II.1) Описание
II.1.1) Наименование на поръчката, дадено от възложителя

„Избор на изпълнител на строително-монтажните работи при изпълнение на проект: „Подобряване на уличните настилки на населените места в община Върбица””

II.1.2) Обект на поръчката и място на изпълнение на строителството, доставката или услугата
Строителство
Изграждане 
Място на изпълнение: град Върбица и с. Бяла река
Код NUTS: BG333
ІІ.1.3) Настоящото обявление е за

Възлагане на обществена поръчка

ІІ.1.5) Кратко описание на поръчката

Изпълнение на строително-монтажни работи при изпълнение на проект: „Подобряване на уличните настилки на населените места в община Върбица”, включващ дейности по реконструкция на 9 улици и 1 площад в гр.Върбица и на 10 улици в с.Бяла река, финансиран по Мярка 322 „Обновяване и развитие на населените места” от „Програма за развитие на селските райони” 2007-2013г. в съответствие с изискванията на действащото законодателство, правилата на ДФЗ, ЕЗФРСР и изискванията на „Програма за развитие на селските райони” 2007-2013г.

ІІ.1.6) Код съгласно Класификатора на ОП (CPV)

45233000

Описание:

Строителни работи по изпълнение на основа на пътна настилка и настилка на пътища

ІІ.1.7) Поръчката е предмет на Споразумението за държавни поръчки (GPA) на Световната търговска организация

НЕ

ІІ.1.8) Обособени позиции

НЕ

ІІ.1.9) Ще бъдат приемани варианти

НЕ


II.2) Количество или обем на поръчката
ІІ.2.1) Общо количество или обем

Изпълнението на настоящата обществена поръчка включва: Реконструкция и изграждане на улична мрежа, площад, тротоари, улично осветление – общо 1 площад и 19 броя улици в гр.Върбица и в с. Бяла река, за които е изпълнено: асфалтова настилка (общо: 4 522.61 м. или 24 864.75 м2 – за улиците и 1495.75 м2 – за площада), заустване на странични улици (общо: 4723 м2), тротоарна настилка (общо: 214 м. или 319 м2), бордюри (общо: 9 079 м.), хоризонтална маркировка (общо: 1 367.21 м2), пътни знаци със стойки (общо: 105 броя), открит бетонов канал (общо: 110 м.) и окопни водостоци пред входове на имоти (общо: 8 м.) в т.ч.: 1. Реконструкция на площад „Ленин“, гр.Върбица - (асфалтова настилка – 1495.75 м2; заустване на странични улици – 260 м2; бордюри – 128 м.; хоризонтална маркировка 141.54 м2; пътни знаци със стойки – 3 броя); 2. Реконструкция на улица „Хан Крум“, гр.Върбица – участък от км. 0+000 до км. 0+150.61 (асфалтова настилка - 150.61 м. или 811.8 м2; заустване на странични улици – 1069 м2; тротоарна настилка – 214 м. или 319 м2; бордюри – 229 м.; хоризонтална маркировка – 33.95 м2; пътни знаци със стойки – 2 броя). 3. Реконструкция на улица „Победа“, гр.Върбица - участък от км. 0+000 до км. 0+136 (асфалтова настилка - 136 м. или 841.52 м2; бордюри – 254 м.; хоризонтална маркировка 42.10 м2; пътни знаци със стойки – 4 броя); 4. Реконструкция на улица “Цар Борис“, с.Бяла река - участък от км. 0+000 до км. 0+199 (асфалтова настилка - 199 м. или 1479.48 м2; бордюри – 398 м.; хоризонтална маркировка 37.95 м2; пътни знаци със стойки – 2 броя); 5. Реконструкция на улица “Рила“, с.Бяла река - участък от км. 0+000 до км. 0+170 (асфалтова настилка - 170 м. или 1140.98 м2; бордюри – 340 м.; хоризонтална маркировка 35.75 м2; пътни знаци със стойки – 4 броя) 6. Реконструкция на улица „Поройна“, гр.Върбица – участък от км. 0+000 до км. 0+077 (асфалтова настилка - 77 м. или 350.06 м2; бордюри – 158 м.; хоризонтална маркировка 6.90 м2; пътни знаци със стойки – 1 брой; открит бетонов канал – 30 м.). 7. Реконструкция на улица „Стара планина“, гр.Върбица - участък от км. 0+000 до км. 0+151 (асфалтова настилка – 151 м. или 867.3 м2; заустване на странични улици – 94 м2; бордюри – 346 м.; хоризонтална маркировка 28.92 м2; пътни знаци със стойки – 7 броя); 8. Реконструкция на улица „Тича“, гр.Върбица - участък от км. 0+000 до км. 0+247 (асфалтова настилка – 247 м. или 1205.32 м2; заустване на странични улици – 75 м2; бордюри – 494 м.; хоризонтална маркировка 40.2 м2; пътни знаци със стойки – 2 броя); 9. Реконструкция на улица „Възраждане“, гр.Върбица - участък от км. 0+000 до км. 0+101 (асфалтова настилка – 101 м. или 512.74 м2; заустване на странични улици – 75 м2; бордюри – 201 м.; хоризонтална маркировка 20.28 м2; пътни знаци със стойки – 2 броя); 10. Реконструкция на улица „Янко Сакъзов“, гр.Върбица - участък от км. 0+000 до км. 0+395 (асфалтова настилка – 395 м. или 1837.68 м2; заустване на странични улици – 420 м2; бордюри – 752 м.; хоризонтална маркировка 104.96 м2; пътни знаци със стойки – 9 броя); 11. Реконструкция на улица “Чавдар“, с.Бяла река – участък от км. 0+000 до км. 0+242 (асфалтова настилка – 242 м. или 1280.7 м2; заустване на странични улици – 222 м2; бордюри – 474 м.; хоризонтална маркировка 91.18 м2; пътни знаци със стойки – 7 броя); 12. Реконструкция на улица “Дружба“, с.Бяла река – участък от км. 0+000 до км. 0+586 (асфалтова настилка – 586 м. или 3461.28 м2; заустване на странични улици – 598 м2; бордюри – 1159 м.; хоризонтална маркировка 216.10 м2; пътни знаци със стойки – 13 броя); 13. Реконструкция на улица “Ленин“ - участък 1, с.Бяла река – участък от км. 0+000 до км. 0+502 (асфалтова настилка – 502 м. или 2531.07 м2; заустване на странични улици – 438 м2; бордюри – 988 м.; хоризонтална маркировка 163.06 м2; пътни знаци със стойки – 14 броя); - Продължава в раздел VI.3) "Допълнителна информация"

Прогнозна стойност без ДДС
1769178 BGN
ІІ.2.2) Опции

НЕ

ІІ.3) Срок на договора или краен срок за изпълнение на поръчката
Продължителност в дни

180


РАЗДЕЛ ІII ЮРИДИЧЕСКА, ИКОНОМИЧЕСКА, ФИНАНСОВА И ТЕХНИЧЕСКА ИНФОРМАЦИЯ

III.1) Условия, свързани с изпълнението на поръчката
ІІІ.1.1) Изискуеми депозити и гаранции

За да бъдат допуснати до разглеждане и оценяване на офертата по настоящата процедура, участниците са длъжни да представят гаранция за участие в размер на 17 000.00 лева (седемнадесет хиляди лева), представена в една от следните форми: парична сума, депозирана в касата на Възложителя или банкова гаранция по примерен образец за посочената стойност. Участникът избира сам формата на гаранцията за участие. Когато гаранцията за участие е представена като банкова гаранция, срокът на валидността й трябва да е не по-кратък от срока на валидност на офертите. Банковата сметка на общината е: Банка: ИНВЕСТБАНК АД, Клон гр. Шумен, офис гр. Върбица IBAN: BG57IORT80063303000000 BIC koд: IORT BGSF Гаранцията за участие се задържа и освобождава по реда на чл. 61 и чл. 62 от ЗОП. Участникът, определен за изпълнител на обществената поръчка следва да представи гаранция за изпълнение на договора за възлагане на обществена поръчка под формата на парична сума или банкова гаранция по примерен образец за изпълнение на поръчката в размер на 3 % от стойността на договора, която се освобождава след неговото приключване при условия и срокове, уредени в договора за възлагане на обществена поръчка. Когато участникът или избраният изпълнител е обединение, което не е юридическо лице, всеки от съдружниците в него може да е наредител по банковата гаранция, съответно вносител на сумата по гаранцията.

ІІІ.1.2) Условия и начин финансиране и плащане и/или препратка към съответните разпоредбите, които ги уреждат

Финансирането е съгласно сключен между Община Върбица и Държавен фонд "Земеделие" - Разплащателна агенция № 27/322/00748 от 27.11.2012 г за отпускане на финансова помощ по мярка 322 „Обновяване и развитие на населените места” от ПРСР за периода 2007-2013г., подкрепена от ЕЗФРСР. Плащането ще се извършва по начин определен в проекта на Договор: 1.Авансово плащане - 50% процента от цената за изпълнение на договора в срок до 20 дни, считано от подписването на договор, след представяне на оригинална фактура за стойност равна на стойността на аванса. 2. Окончателно плащане в размер до 50 (петдесет) % от договорените и реално изпълнени СМР, дължимо от ВЪЗЛОЖИТЕЛЯ в срок до 30 календарни дни считано от получаване от страна на Възложителя на оторизационно писмо за одобрение на заявката за окончателно плащане по договор № 27/322/00748 от 27.11.2012г. и след подписване на Акт образец 15, представяне на окончателен доклад за извършените СМР и издаване на фактура от ИЗПЪЛНИТЕЛЯ. Размерът на окончателното плащане се изчислява като от цената на договора се приспадне авансовото плащане.

ІІІ.1.3) Изискване за създаване на юридическо лице, когато участникът, определен за изпълнител, е обединение на физически и/или юридически лица

Когато участникът определен за изпълнител е обединение на физически и/или юридически лица не се изисква създаване на юридическо лице. Когато участник в процедурата е обединение, което не е юридическо лице, към офертата се представя и оригинал или нотариално заверено копие на документа, с който е създадено обединението, съдържащо минимум изискванията на възложителя посочени в документацията за участие. Не се допускат промени в състава на обединението след подаването на офертата. В процедурата за възлагане на обществената поръчка едно физическо или юридическо лице може да участва само в едно обединение.

ІІІ.1.4) Други особени условия

Възложителят ще отстрани от участие в процедурата всеки участник, при който е налице някое от следните обстоятелства по чл.47 от ЗОП, а именно: 1.Участници – ФЛ, както и лицата, от кръга на посочените в чл. 47, ал. 4 от ЗОП– представляващи участника – ЮЛ, в т.ч. прокуристите в чиято представителна власт е включена територията на Р. България, да не са осъдени с влязла в сила присъда, освен ако са реабилитирани: 1.1 за престъпление против финансовата, данъчната или осигурителната система, вкл. изпиране на пари по чл. 253 - 260 от НК или за подобно престъпление съгласно законодателството на държавата, в която лицето е установено;1.2. за подкуп по чл. 301 - 307 от НК или за подобно престъпление съгласно законодателството на държавата, в която лицето е установено;1.3. за участие в организирана престъпна група по чл. 321 и 321а от НК или за подобно престъпление съгласно законодателството на държавата, в която лицето е установено;1.4. за престъпление против собствеността по чл. 194 - 217 от НК или за подобно престъпление съгласно законодателството на държавата, в която лицето е установено;1.5. за престъпление против стопанството по чл. 219 - 252 от НК или за подобно престъпление съгласно законодателството на държавата, в която лицето е установено;1.6. Да не е осъден с влязла в сила присъда за престъпление по чл. 313 от НК във връзка с провеждане на процедури за възлагане на обществени поръчки;1.7. Да не е виновен за неизпълнение на задължения по договор за обществена поръчка, доказано от възложителя с влязло в сила съдебно решение;1.8. Да не е обявен в несъстоятелност, съгласно националните закони и подзаконови актове.1.9. Да не е в производство по ликвидация или в подобна процедура, съгласно националните закони и подзаконови актове.1.10. Да не е в открито производство по несъстоятелност, или е сключил извънсъдебно споразумение с кредиторите си по смисъла на чл. 740 от ТЗ, а в случай че участникът е чуждестранно лице – се намира в подобна процедура съгласно националните закони и подзаконови актове, включително когато неговата дейност е под разпореждане на съда, или участникът е преустановил дейността си.1.11. Да няма парични задължения към държавата или към община по смисъла на чл. 162, ал. 2, т.1 от ДОПК, установени с влязъл в сила акт на компетентен орган, освен ако е допуснато разсрочване или отсрочване на задълженията или да няма парични задължения, свързани с плащането на вноски за социалното осигуряване или на данъци, съгласно правните норми на държавата, в която е установен. 1.12 Да няма наложено административно наказание за наемане на работа на незаконно пребиваващи чужденци през последните до 5 години. 2. Участникът: 2.1. да няма член на управителен или контролен орган, както и временно изпълняващ такава длъжност, включително прокурист или търговски пълномощник, който да е свързано лице по смисъла на § 1, т. 23а от допълнителната разпоредба на ЗОП с ВЪЗЛОЖИТЕЛЯ или със служители на ръководна длъжност в неговата организация. 2.2. да не е сключил договор с лице по чл. 21 или 22 от Закона за предотвратяване и установяване на конфликт на интереси. 3.Административни изисквания съгласно Регламент (ЕО, Евратом) № 966/2012 на Европейския парламент и на Съвета от 25 октомври 2012 г. относно финансовите правила, приложими за общия бюджет на Съюза: а/По отношение на участника да не са налице обстоятелствата предвидени в чл. 106, параграф 1, буква (а), (б), (в), (г), (д), (е) от Регламент (ЕО, Евратом) № 966/2012 на Европейския парламент и на Съвета от 25 октомври 2012 г. относно финансовите правила, приложими за общия бюджет на Съюза; б/По отношение на участника да не са налице обстоятелствата предвидени в чл. 107, параграф 1 от Регламент (ЕО, Евратом) № 966/2012 на Европейския парламент и на Съвета от 25 октомври 2012 г. относно финансовите правила, приложими за общия бюджет на Съюза; в/ По отношение на участника да не е наложено наказание съгласно чл. 109, параграф 1 от Регламент (ЕО, Евратом) № 966/2012 на Европейския парламент.

ІІІ.2) Условия за участие
ІІІ.2.1) Изисквания към кандидатите или участниците, включително за вписването им в професионални или търговски регистри
Изискуеми документи и информация: За участие в процедурата, се изисква Участникът да представи следните документи: ПЛИК№1 „ДОКУМЕНТИ ЗА ПОДБОР“,вкл.: 1.Списък на документите, съдържащи се в офертата, подписан от участника; 2.Оферта по образец; 3.Копие от документа за регистрация или документ за ЕИК, съгласно чл. 23 от ЗТР, когато участникът е ЮЛ или ЕТ; копие от документа за самоличност, когато участникът е ФЛ. За чуждестранно лице - документ за регистрация съобразно националното му законодателство. Когато не е представен ЕИК участниците прилагат копие от Удостоверение за актуално състояние. Чуждестранните ЮЛ прилагат еквивалентен документ на съдебен или административен орган от държавата, в която са установени. 4.Д-я, че участникът е запознат с всички обстоятелства и условия на поръчката по образец; 5.Д-ация за отсъствие на обстоятелствата по по чл. 47, ал. 1, т. 2 и 3, и ал. 2, т. 1, 3 и 4 от ЗОП – по Образец; 6. Д-ция за отсъствие на обстоятелствата по 47, ал. 1, т. 1 и ал. 2, т. 2а и т. 5 от ЗОП – по Образец; 7. Д-ция за отсъствие на обстоятелствата по чл.47, ал.5 от ЗОП – по Образец; 8. Д-ция за съотсъствие на обстоятелствата по чл.106, т. 1, , б. “а”, „б”, „в”, „г” “д” и „е” от Регламент /ЕС, ЕВРАТОМ/ № 966/2012 г., на ЕП и на Съвета, относно финансовите правила, приложими за общия бюджет на Съюз – по Образец; 9.Д-ция за закрила на заетостта, включително минимална цена на труда и условията на труд по чл. 56, ал. 1, т. 11 от ЗОП – по Образец - Органите, от които участниците могат да получат необходимата информация за задълженията, свързани с данъци и осигуровки, опазване на околната среда, закрила на заетостта и условията на труд, които са в сила в Република България са Национална агенция за приходите, Агенция по заетостта и Изпълнителна агенция „Главна инспекция по труда” ; 10. Док. за икон. и фин. състояние на участника посочени в раздел III 2.2.) от настоящото обявление; 11.Док. за техн. възможности на участника посочени в раздел III 2.3.) от настоящото обявление; 12. Заверени копия:- ISO 9001:2008; - ISO 14001:2005; 13. Копие от Удостоверението за регистрация в Централния професионален регистър на строителя, съгласно Закона за камарата на строителите за изпълнение на строежи от категорията строеж на обекта на поръчката (втора група, четвърта категория), която да му позволява извършването на строителните работи, предмет на настоящата поръчка и талона към него, еквивалентни документи за чуждестранните лица, както и за доказване на това изискване може да се представи и декларация от участника за наличието на такава регистрация; 14. Д-ция за участието на подизпълнители относно вида на работите, които подизпълнителят/те ще извършва/т, както и дела на неговото/тяхното участие – по Образец /ако е приложимо/; 15. Д-ция от подизпълнител, че е съгласен да участва в процедурата като такъв– по Образец /ако е приложимо/; 16. Декл. от членовете на обединението/консорциума – по Образец /ако е приложимо/; 17. Документ за закупена док-я за участие в процедурата – заверено от участника копие; 18. Док-т за внесена гаранция за участие в процедура в оригинал; 19. Д-ция за приемане условията на проекта на договор - по Образец; 20. Д-ция за приемане на етични клаузи и за извършено посещение на строителната площадка – по Образец; При участие на подизпълнители, всеки от тях представя, документите по чл. 56, ал. 1, т. 1, 4, 5, 6 и 11 от ЗОП. Когато участник в процедурата е обединение, което не е юридическо лице: документите по чл. 56, ал. 1, т. 1 и 6 от ЗОП се представят за всяко физическо или юридическо лице, включено в обединението; документите по чл. 56, ал. 1, т. 4 и 5 от ЗОП се представят само за участниците, чрез които обединението доказва съответствието си с критериите за подбор по чл. 25, ал. 2, т. 6, а декларацията по чл. 56, ал. 1, т. 11 се представя само за участниците в обединението, които ще изпълняват дейности, свързани със строителство. ПЛИК№ 2 „Предложение за изпълнение на поръчката“,вкл.:Техническо предложение, Продължава в раздел VI.3)Допълнителна инф.
ІІІ.2.2) Икономически и финансови възможности
Изискуеми документи и информация: Документи за доказване на икономическото и финансовото състояние на участника, съгласно чл. 50 от ЗОП. 1. Декларация по Образец № 8, която съдържа информация за оборота от строителство за последните 3 години. 2.Декларация по Образец № 8А, която съдържа информация за оборота сходен с предмета на поръчката за последните 3 години, придружена от списък на изпълнените обектите с посочени стойности и Възложител. 3.Заверени копия от баланс, отчет за приходите и разходите и справка за приходите на участника от дейности, сходни с предмета на поръчката, за всяка една от последните три приключили години (2011, 2012 и 2013г.), в зависимост от датата, на която участникът е учреден или е започнал дейността си, оформени съгласно Закона за счетоводството и приложимите нормативни актове, като за участници чуждестранни юридически лица се представят еквивалентни документи, когато публикуването им се изисква съгласно приложимото законодателство на страната, където са установени, или представяне на ЕИК (в случате, когато същите са надлежно публикувани в Търговския реигтър към Агенция по вписванията). Ако съгласно законодателството на държавата някоя от годините още не е приключила или срокът за изготвяне на финансови отчети още не е изтекъл, участникът представя междинни финансови отчети или незаверени годишни финансови отчети, чието съдържание се потвърждава с подписите на съставителя на отчета и на законен представител на участника или на лице, изрично упълномощено от законния представител с нотариално заверено пълномощно. Когато по обективни причини участникът не може да представи исканите от възложителя по-горе документи, той може да докаже икономическото и финансовото си състояние с всеки друг документ, който възложителят приеме за подходящ. При констатиране от страна на участника, че не може да докаже икономическото и финансовото си състояние с изброените по-горе документи, той следва да отправи запитване до възложителя, в което да посочи документите, с които разполага. 4. Копие на валидна застраховка за професионална отговорност на лицето (лицата), което/които ще осъществяват строителството с минимален праг отговарящ на групата и категорията на предмета на поръчката ІI група, четвърта категория която застраховка следва да покрива вреди, причинени на други участници в строителството и/или на трети лица, вследствие на неправомерни действия или бездействия при или по повод изпълнение на задълженията им. В случай, че участникът е обединение, което не е юридическо лице, изискванията по-горе трябва да бъдат изпълнени общо от обединението, а при участие на подизпълнители изискването се прилага съобразно вида и дела на участието им, с изключение на изискването за наличие на застраховка «Професионална отговорност».
Минимални изисквания: Участникът следва да представи доказателства за икономическото и финансовото си състояние съгласно чл. 50 от ЗОП, включително: 1. В процедурата могат да участват лица, които за последните три години (2011, 2012 и 2013г.), в зависимост от датата, на която участникът е учреден или е започнал дейността си, са реализирали общ оборот не по-малко от 5 300 000,00 лева (пет милиона и триста хиляди лева) и оборот от СМР сходни* с обекта на поръчката не по-малко от 5 000 000,00 лева (пет милиона лева). * Под „сходни с обекта на поръчката” следва да се разбират дейности, свързани с изпълнение на строително-монтажни работи по изграждане и/или реконструкция/ремонт и/или рехабилитация на пътища. Забележка: При подаване на оферта от обединение, което не е юридическо лице, изискването се отнася за обединението като цяло. При наличие на подизпълнител, изискването се прилага съответно, според процентното участие на подизпълнителя, като стойността на общия оборот 5 300 000.00 лева без ДДС, се умножава по процента на участие на подизпълнител. Стойността на оборота от сходни дейности, в размер на 5 000 000.00 лв., без ДДС, се умножава по процента на участие на подизпълнителя, като оборотът следва да е реализиран от дейности, които подизпълнителят е посочил, че ще извършва. 2. Участникът трябва да притежава валидна застраховка за професионална отговорност, с минимален праг, отговарящ на групата и категорията на предмета на поръчката, която застраховка следва да покрива вреди, причинени на други участници в строителството и/или на трети лица, вследствие на неправомерни действия или бездействия при или по повод изпълнение на задълженията им. За участник, установен/регистриран в Република България, застраховката за професионална отговорност следва да бъде съгласно чл.171, ал.1 от Закона за устройство на територията (ЗУТ). За участник, установен/регистриран извън Република България застраховката за професионална отговорност следва да бъде еквивалента на тази по чл.171, ал.1 от ЗУТ, но направена съгласно законодателството на държавата, където е установен/ регистриран участника. В случай на участие на обединение/консорциум, който не е регистриран като самостоятелно юридическо лице, застраховката се представя за всеки един от членовете на обединението/консорциума, съобразно разпределението на участието на лицата при изпълнение на дейностите, предвидено в договора за създаване на обединението, а при участие на подизпълнители, за всеки един от тях, които ще изпълняват дейности свързани със строителството.
ІІІ.2.3) Технически възможности
Изискуеми документи и информация: Документи за доказване на технически възможности и квалификация на участника, съгласно чл. 51 от ЗОП. 1. Участникът представя справка- декларация по образец – (Образец № 9) по член 51, ал.1, т.2 от ЗОП за изпълнени договори, сходни с предмета на поръчката, през последните 5 години, считано от датата определена като крайна за получаване на офертите. Справката трябва да е придружена от заверени копия на референции за включените в справката договори. Референциите трябва да включват информация за възложителите, предмета на договора, периода на изпълнение, процентът изпълнен от Участника (когато същият не е изпълнил поръчката самостоятелно), както и това дали обектът е изпълнен професионално и в съответствие с нормативните изисквания, както и прилага документи, доказващи горното твърдение (копия на разрешения за ползване и/или удостоверения за въвеждане в експлоатация и/или други документи, които доказват успешното изпълнение на договорите). 2. Заверени копия от валидни Сертификат ISO 9001:2008 Сертификат за управление на качеството или еквивалентен; Сертификат ISO 14001:2005 Системи за управление на околната среда или еквивалентен или други доказателства за еквивалентни мерки за управление на качеството. Сертификатите следва да са с обхват строително-монтажни работи. В случай на участие на обединение/консорциум, който не е регистриран като самостоятелно юридическо лице, сертификатите се представя за всеки един от членовете на обединението/консорциума, съобразно разпределението на участието на лицата при изпълнение на дейностите, предвидено в договора за създаване на обединението, а при участие на подизпълнители, за всеки един от тях, които ще изпълняват дейности свързани със строителството. 3. Справка- декларация - Образец 10 за инженерно-техническия екип по образец, придружени от професионални биографии във формат по Образец № 11 на експертите, дипломи, сертификати, удостоверения или други документи, удостоверяващи необходимата квалификация и документи доказващи опита на посочените лица. Всяко лице, чиито копия от дипломи, трудова/ осигурителна книжка или други документи, съдържащи лични данни, са приложени към офертата подписва декларация за съгласие за предоставяне на лични данни /в свободен текст/, както и декларация за разположение на експерта по образец - Образец № 12 за изпълнение на поръчката. Участниците представят и декларация /в свободен текст/, за това че се задължават да поемат на свой риск осигуряването на изискващите се по българското законодателство визи, разрешения за пребиваване и разрешения за работа на работниците и служители, които ще участват в изпълнението на обществената поръчка за лицата, установени в страни, с които РБългария има визов режим. Забележка: Документите трябва да бъдат подредени в следната последователност за всеки специалист поотделно: професионална автобиография, копие от диплома, четливо копие от трудова книжка/граждански договор, за координатора – документ за „координатор по безопасни и здравословни условия на труд”, други документи по преценка на участника. 4. Списък - декларация - Образец 10А, съдържащ данни за изпълнителския състав, придружена с копие на трудови договори и/или граждански договори на ангажирания състав. 5. Декларация по Образец № 13 на строителните машини и техническото оборудване за изпълнение на обществената поръчка и на техническото оборудване за изпитване и изследване, с което ще се осигурява контрол на качеството на изпълнените строителни и монтажни работи. Списъкът съдържа наименование на машината или оборудването, технически характеристики, свързани с тяхната производителност и основание за ползване от участника, придружен от копие на документи, удостоверяващи основанието за ползване от участника (собственост, наем, лизинг, предварителен договор, друго основание за официален ангажимент за срока на изпълнение на поръчката, конкретизирано от участника).
Минимални изисквания: Участникът следва да представи доказателства за технически възможности и квалификация съгласно чл. 51 от ЗОП, включително: 1.През последните 5 (пет) години, считано от датата определена като крайна за получаване на офертите договор/и/ за извършване на СМР, обекти, които включват заедно и/или поотделно изпълнението на строително-монтажни работи по изграждане и/или реконструкция/ремонт и/или рехабилитация на пътища и/или улици минимум 80000 кв.м. 2. Участникът следва да има въведена интегрирана система за управление на качеството и опазване на околната среда, съгласно съответните системи: - ISO 9001:2008 за внедрена система за управление на качество с обхват на дейностите по предмета на поръчката (строителство) или еквивалент; - ISO 14001:2005 за внедрена система за управление на околната среда с обхват на дейностите по предмета на поръчката (строителство) или еквивалент; 3. Участникът трябва да разполага с квалифициран персонал за изпълнение на строителството - лица, които извършват техническото ръководство при изпълнение на строителството, включително за осигуряване на контрола на качеството (ръководни служители) и работници и служители (специалисти и технически правоспособен персонал). Минималният състав на ръководния ключов персонал от участника, който ще отговаря за изпълнението на обществената поръчка е следният: 3.1. Ръководител обект - квалификация строителен инженер, специалност „пътно строителство“ или еквивалентна специалност, отговарящ на изискванията на чл.163а от ЗУТ или за чуждестранни лица еквивалентно съгласно законодателството на държавата, в която са установени; опит в областта на строителството на обекти, сходни с предмета на обществената поръчка - минимум 5 г. и участие като ръководител при изпълнението на поне един обект, сходен с обекта на настоящата обществена поръчка – минимум 1 брой. 3.2. Технически ръководител – технически правоспособно лице съгл. чл.163а от ЗУТ или за чуждестранни лица еквивалентно съгласно законодателството на държавата, в която са установени, с опит в областта на строителството на обекти, сходни с предмета на обществената поръчка – минимум 3 г. и участие като технически ръководител при изпълнението на обекти, сходни с предмета на настоящата обществена поръчка – минимум 1 брой. 3.3. Специалист – контрол на качеството - строителен инженер, притежаващ Удостоверение за преминато обучение за контрол върху качеството на изпълнение на строителството и за контрол на съответствието на строителните продукти със съществените изисквания за безопасност или еквивалентен документ, със стаж не по – малко от 3 години – минимум 1 брой. 3.4. Специалист – координатор по безопасност и здраве (КБЗ), с най-малко 3 години стаж на длъжност КБЗ, съгласно изискванията на ЗЗБУТ и Наредба №2/2004г. на МРРБ; да притежава валидно удостоверение за КБЗ в строителството, съгласно Наредба № 2/2004 на МРРБ или за чуждестранни лица еквивалентно съгласно законодателството на държавата, в която са установени – минимум 1 брой. 4. Участникът трябва да разполага със следното минимално техническо оборудване за изпълнението на поръчката: •Комбиниран багер – 1 брой; •Валяк с общо тегло мин.8тн – 1 брой; •Автогрейдер – 1 брой; •Асфалтополагаща машина – 1 брой; •Товарен автомобил тип самосвал с товароносимост мин.18тн – 2 броя; •Товарен автомобил тип бордови с товароносимост мин.18тн – 2 броя.
ІІІ.3) Специфични условия при обществени поръчки за услуги


РАЗДЕЛ ІV ПРОЦЕДУРА

ІV.1) Вид процедура
ІV.1.1) Вид процедура

Открита


ІV.2) Критерии за оценка на офертите
ІV.2.1) Критерии за оценка на офертите
Икономически най-изгодна оферта при:
Посочените по-долу показатели:
Показател: Срок за изпълнение - П1; тежест: 10
Показател: Техническо предложение - П2; тежест: 40
Показател: Предлагана цена - П3; тежест: 50

IV.3) Административна информация
ІV.3.3) Условия за получаване на документацията за участие (спецификации и допълнителни документи) (с изключение на ДСП) или на описателен документ (при състезателен диалог)
Срок за получаване на документация за участие
21.03.2014 г.  Час: 16:30
Платими документи

ДА

Цена: 20 BGN
Условия и начин на плащане

Желаещите да закупят документация за участие в настоящата процедура за възлагане на обществена поръчка могат да направят това в Деловодството на общинска администрация Върбица, ул. ”Септемврийско въстание” № 40 от 8.30 часа до 16.30 часа, всеки работен ден след заплащане на определената цена в размер на 20 лева с ДДС по касов път или по следната банкова сметка: Банка: ИНВЕСТБАНК АД, Клон гр. Шумен, офис гр. Върбица, Код на плащане : 444000, IBAN: BG86IORT80068403000100, BIC koд: IORTBGSF Копие от платежния документ задължително се представя с офертата за участие в процедурата.

ІV.3.4) Срок за получаване на оферти или заявления за участие
31.03.2014 г.  Час: 16:30
IV.3.6) Език/ци, на които могат да бъдат изготвени офертите или заявленията за участие

Български

IV.3.7) Срок на валидност на офертите
Продължителност в дни

180

IV.3.8) Условия при отваряне на офертите
Дата: 01.04.2014 г.  Час: 10:00
Място

гр. Върбица, ул. "Септемврийско въстание" 40

Лица, които могат да присъстват при отварянето на офертите

Действията на комисията по отварянето на офертите са публични. На тях могат да присъстват участниците или техни упълномощени представители, както и представители на средствата за масово осведомяване и юридически лица с нестопанска цел. Присъстващите представители се допускат след представяне на документ, удостоверяващ представителната им власт. В случаите, когато на заседанията присъстват упълномощени представители, същите следва да представят пълномощно с нотариална заверка на подписите.



РАЗДЕЛ VI: ДРУГА ИНФОРМАЦИЯ

VI.1) Tова представлява периодично възлагане на поръчка

НЕ

VI.2) Поръчката е свързана с проект и/или програма, финансирана от фондове на ЕС

Проектът ще се изпълнява в рамките на Мярка 322 „Обновяване и развитие на населените места” от "Програма за развитие на селските райони 2007-2013г.”, съфинансирана от Република България и Европейски земеделски фонд за развитие на селските райони.

VI.3) Допълнителна информация

Продължава от Раздел II. 2.1.) "Общо количество или обем" 14. Реконструкция на улица “Ленин“ - участък 2, с.Бяла река – участък от км. 0+000 до км. 0+100 (асфалтова настилка – 100 м. или 585.77 м2; заустване на странични улици – 72 м2; бордюри – 195 м.; хоризонтална маркировка 23.9 м2; пътни знаци със стойки – 2 броя); 15. Реконструкция на улица “Септември“, с.Бяла река – участък от км. 0+000 до км. 0+341 (асфалтова настилка – 341 м. или 1840.08 м2; заустване на странични улици – 387 м2; бордюри – 659 м.; хоризонтална маркировка 105.46 м2; пътни знаци със стойки – 10 броя); 16. Реконструкция на улица “Шипка“, с.Бяла река – участък от км. 0+000 до км. 0+460 (асфалтова настилка – 460 м. или 2632.66 м2; заустване на странични улици – 555 м2; бордюри – 895 м.; хоризонтална маркировка 116.8 м2; пътни знаци със стойки – 10 броя). 17. Реконструкция на улица „Васил Априлов“, гр.Върбица – участък от км. 0+000 до км. 0+135 (асфалтова настилка – 135 м. или 679.3 м2; заустване на странични улици – 75 м2; бордюри – 262 м.; хоризонтална маркировка 18.4 м2; пътни знаци със стойки – 2 броя; открит канал – 80 м.). 18. Реконструкция на улица „Васил Коларов“, с.Бяла река – участък от км. 0+000 до км. 0+116 (асфалтова настилка – 116 м. или 491.05 м2; заустване на странични улици – 35 м2; бордюри – 232 м.; хоризонтална маркировка 8.4 м2; пътни знаци със стойки – 2 броя окопни водостоци пред входове на имоти – 8 м.). 19. Реконструкция на улица улица “Балкан“, с.Бяла река – участък от км. 0+000 до км. 0+117 (асфалтова настилка – 117 м. или 827.54 м2; заустване на странични улици – 198 м2; бордюри – 321 м.; хоризонтална маркировка 56 м2; пътни знаци със стойки – 4 броя). 20. Реконструкция на улица улица „Рила“, гр.Върбица - участък от км. 0+000 до км. 0+297 (асфалтова настилка – 297 м. или 1488.42 м2; заустване на странични улици – 150 м2; бордюри – 594 м.; хоризонтална маркировка 75.36 м2; пътни знаци със стойки – 5 броя); Пълният обхват на дейностите, дължими от изпълнителите, са посочени в Техническите спецификации и проекта на договор – част от документацията за участие. Продължение от раздел III.1.4.) 4. Участникът следва да има регистрация в Централния професионален регистър на строителя, съгласно Закона за камарата на строителите за изпълнение на строежи съответстващи на категорията на строежа ІI група, четвърта категория, съгласно чл. 8, ал. 4 и чл. 8, ал.1, т. 2 от Наредба N 1 от 30.07.2003 г., която да му позволява извършването на строителните работи, предмет на настоящата поръчка, В случай, че участникът е чуждестранно лице – представя се еквивалентен документ или декларация от компетентните органи съгласно националния му закон за вписването на лицето в съответен професионален регистър на държавата, в която е установен – представя се в нотариално заверено копие, придружен с превод на български език. Продължава от раздел III.2.1) изисквания към кандидатите или участниците ведно с Приложенията към него, изготвено по образец; ПЛИК №3 с надпис "Предлагана цена", вкл.:Ценова оферта (по образец) и приложения. Представените образци в документацията за участие и условията описани в тях са задължителни за участниците, с изключение на образците на банкови гаранции, които са задължителни само по отношение на условията, описани в тях. Цялата документация за участие в процедурата е публикувана на официалния интернет сайт на Възложителя www.varbitsa.org от датата на изпращане на настоящото обявление, с оглед предварителното запознаване на участниците преди закупуването й.

VI.4) Процедури по обжалване
VI.4.1) Орган, който отговаря за процедурите по обжалване

Комисия за защита на конкуренцията, бул. Витоша № 18, Република България 1000, София, Тел.: 02 9884070, E-mail: cpcadmin@cpc.bg, Факс: 02 9807315

Интернет адрес/и:

URL: http://www.cpc.bg.

VI.4.3) Служба, от която може да бъде получена информация относно подаването на жалби

Община Върбица, гр. Върбица, ул. ”Септемврийско въстание” № 40, България 9870, гр. Върбица, Тел.: 05391 2131, E-mail: obshtina@varbitsa.org, Факс: 05391 2005

Интернет адрес/и:

URL: www.varbitsa.org.

VI.5) Дата на изпращане на настоящото обявление

19.02.2014 г. 



ПРИЛОЖЕНИЕ Б: ИНФОРМАЦИЯ ОТНОСНО ОБОСОБЕНИТЕ ПОЗИЦИИ